Prosím o kontrolu logu Vyřešeno

Místo pro vaše HiJackThis logy a logy z dalších programů…

Moderátoři: Mods_senior, Security team

Uživatelský avatar
Jamie1600
Level 1
Level 1
Příspěvky: 54
Registrován: únor 13
Pohlaví: Nespecifikováno
Stav:
Offline

Prosím o kontrolu logu  Vyřešeno

Příspěvekod Jamie1600 » 07 bře 2014 18:44

Když zapnu hudbu v jakýmkoliv přehrávači, tak mi vyskočí dva procesy svchost.exe a dohromady zatěžují CPU na 40-50% , dělá to v každém přehrávači
Mám tady log, prosím o kontrolu, už fakt nevím co stím, pokud mi doporučíte nějaký cizí programy na čištění pc nebo tak něco, tak prosím o podrobný návod jelikož neumím anglicky. Jako přílohu přikládám obrázek procesů.
Ve windows media player a media player clasic Homecinema to nedělá ale v ostatních jo, zkoušel jsem aimp3, real player, winanp a km player

Logfile of Trend Micro HijackThis v2.0.4
Scan saved at 18:34:27, on 7.3.2014
Platform: Windows 7 SP1 (WinNT 6.00.3505)
MSIE: Internet Explorer v11.0 (11.00.9600.16518)
Boot mode: Normal

Running processes:
C:\Program Files (x86)\IObit\Advanced SystemCare 6\Monitor.exe
C:\Program Files (x86)\DAEMON Tools Pro\DTShellHlp.exe
C:\Program Files (x86)\Windows Sidebar\sidebar.exe
C:\Program Files (x86)\ATI Technologies\HydraVision\HydraDM.exe
C:\Program Files\AVAST Software\Avast\AvastUI.exe
C:\Program Files (x86)\IObit\Advanced SystemCare 6\ASC.exe
C:\Program Files (x86)\IObit\Advanced SystemCare 6\ASCTray.exe
C:\Program Files (x86)\Google\Chrome\Application\chrome.exe
C:\Program Files (x86)\Google\Chrome\Application\chrome.exe
C:\Program Files (x86)\Google\Chrome\Application\chrome.exe
C:\Program Files (x86)\Google\Chrome\Application\chrome.exe
C:\Program Files (x86)\Google\Chrome\Application\chrome.exe
C:\Program Files (x86)\Google\Chrome\Application\chrome.exe
C:\Program Files (x86)\Trend Micro\HiJackThis\HiJackThis.exe

R1 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Search Page = http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=54896
R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = http://www.trovigo.com/?gd=&ctid=CT3314 ... 0585&SSPV=
R1 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Default_Page_URL = http://go.microsoft.com/fwlink/p/?LinkId=255141
R1 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Default_Search_URL = http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=54896
R1 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Search Page = http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=54896
R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = http://go.microsoft.com/fwlink/p/?LinkId=255141
R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Search,SearchAssistant =
R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Search,CustomizeSearch =
R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Local Page = C:\Windows\SysWOW64\blank.htm
R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Toolbar,LinksFolderName =
F2 - REG:system.ini: UserInit=userinit.exe
O2 - BHO: avast! Online Security - {8E5E2654-AD2D-48bf-AC2D-D17F00898D06} - C:\Program Files\AVAST Software\Avast\aswWebRepIE.dll
O3 - Toolbar: avast! Online Security - {CC1A175A-E45B-41ED-A30C-C9B1D7A0C02F} - C:\Program Files\AVAST Software\Avast\aswWebRepIE.dll
O4 - HKLM\..\Run: [AvastUI.exe] "C:\Program Files\AVAST Software\Avast\AvastUI.exe" /nogui
O4 - HKLM\..\Run: [HDAudDeck] C:\Program Files (x86)\VIA\VIAudioi\VDeck\VDeck.exe -r
O4 - HKLM\..\Run: [IObit Malware Fighter] "C:\Program Files (x86)\IObit\IObit Malware Fighter\IMF.exe" /autostart
O4 - HKLM\..\Run: [StartCCC] "C:\Program Files (x86)\ATI Technologies\ATI.ACE\Core-Static\amd64\CLIStart.exe" MSRun
O4 - HKCU\..\Run: [DAEMON Tools Pro Agent] "C:\Program Files (x86)\DAEMON Tools Pro\DTAgent.exe" -autorun
O4 - HKCU\..\Run: [Sidebar] C:\Program Files (x86)\Windows Sidebar\sidebar.exe /autoRun
O4 - HKCU\..\Run: [HydraVisionDesktopManager] "C:\Program Files (x86)\ATI Technologies\HydraVision\HydraDM.exe"
O4 - HKUS\S-1-5-19\..\Run: [Sidebar] %ProgramFiles%\Windows Sidebar\Sidebar.exe /autoRun (User 'LOCAL SERVICE')
O4 - HKUS\S-1-5-19\..\RunOnce: [mctadmin] C:\Windows\System32\mctadmin.exe (User 'LOCAL SERVICE')
O4 - HKUS\S-1-5-20\..\Run: [Sidebar] %ProgramFiles%\Windows Sidebar\Sidebar.exe /autoRun (User 'NETWORK SERVICE')
O4 - HKUS\S-1-5-20\..\RunOnce: [mctadmin] C:\Windows\System32\mctadmin.exe (User 'NETWORK SERVICE')
O4 - HKUS\S-1-5-18\..\RunOnce: [SPReview] "C:\Windows\System32\SPReview\SPReview.exe" /sp:1 /errorfwlink:"http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkID=122915" /build:7601 (User 'SYSTEM')
O4 - HKUS\.DEFAULT\..\RunOnce: [SPReview] "C:\Windows\System32\SPReview\SPReview.exe" /sp:1 /errorfwlink:"http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkID=122915" /build:7601 (User 'Default user')
O4 - Startup: Logitech . Registrace produktu.lnk = C:\Program Files (x86)\Common Files\LogiShrd\eReg\SetPoint\eReg.exe
O11 - Options group: [ACCELERATED_GRAPHICS] Accelerated graphics
O23 - Service: Advanced SystemCare Service 6 (AdvancedSystemCareService6) - IObit - C:\Program Files (x86)\IObit\Advanced SystemCare 6\ASCService.exe
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\Alg.exe,-112 (ALG) - Unknown owner - C:\Windows\System32\alg.exe (file missing)
O23 - Service: AMD External Events Utility - Unknown owner - C:\Windows\system32\atiesrxx.exe (file missing)
O23 - Service: AMD FUEL Service - Advanced Micro Devices, Inc. - C:\Program Files\ATI Technologies\ATI.ACE\Fuel\Fuel.Service.exe
O23 - Service: avast! Antivirus - AVAST Software - C:\Program Files\AVAST Software\Avast\AvastSvc.exe
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\efssvc.dll,-100 (EFS) - Unknown owner - C:\Windows\System32\lsass.exe (file missing)
O23 - Service: @%systemroot%\system32\fxsresm.dll,-118 (Fax) - Unknown owner - C:\Windows\system32\fxssvc.exe (file missing)
O23 - Service: Služba Google Update (gupdate) (gupdate) - Google Inc. - C:\Program Files (x86)\Google\Update\GoogleUpdate.exe
O23 - Service: Služba Google Update (gupdatem) (gupdatem) - Google Inc. - C:\Program Files (x86)\Google\Update\GoogleUpdate.exe
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\ieetwcollectorres.dll,-1000 (IEEtwCollectorService) - Unknown owner - C:\Windows\system32\IEEtwCollector.exe (file missing)
O23 - Service: IMF Service (IMFservice) - IObit - C:\Program Files (x86)\IObit\IObit Malware Fighter\IMFsrv.exe
O23 - Service: @keyiso.dll,-100 (KeyIso) - Unknown owner - C:\Windows\system32\lsass.exe (file missing)
O23 - Service: @comres.dll,-2797 (MSDTC) - Unknown owner - C:\Windows\System32\msdtc.exe (file missing)
O23 - Service: @%systemroot%\system32\psbase.dll,-300 (ProtectedStorage) - Unknown owner - C:\Windows\system32\lsass.exe (file missing)
O23 - Service: @%systemroot%\system32\Locator.exe,-2 (RpcLocator) - Unknown owner - C:\Windows\system32\locator.exe (file missing)
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\samsrv.dll,-1 (SamSs) - Unknown owner - C:\Windows\system32\lsass.exe (file missing)
O23 - Service: @%systemroot%\system32\spoolsv.exe,-1 (Spooler) - Unknown owner - C:\Windows\System32\spoolsv.exe (file missing)
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\sppsvc.exe,-101 (sppsvc) - Unknown owner - C:\Windows\system32\sppsvc.exe (file missing)
O23 - Service: Steam Client Service - Valve Corporation - C:\Program Files (x86)\Common Files\Steam\SteamService.exe
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\ui0detect.exe,-101 (UI0Detect) - Unknown owner - C:\Windows\system32\UI0Detect.exe (file missing)
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\vaultsvc.dll,-1003 (VaultSvc) - Unknown owner - C:\Windows\system32\lsass.exe (file missing)
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\vds.exe,-100 (vds) - Unknown owner - C:\Windows\System32\vds.exe (file missing)
O23 - Service: @%systemroot%\system32\vssvc.exe,-102 (VSS) - Unknown owner - C:\Windows\system32\vssvc.exe (file missing)
O23 - Service: @%systemroot%\system32\wbengine.exe,-104 (wbengine) - Unknown owner - C:\Windows\system32\wbengine.exe (file missing)
O23 - Service: @%Systemroot%\system32\wbem\wmiapsrv.exe,-110 (wmiApSrv) - Unknown owner - C:\Windows\system32\wbem\WmiApSrv.exe (file missing)
O23 - Service: @%PROGRAMFILES%\Windows Media Player\wmpnetwk.exe,-101 (WMPNetworkSvc) - Unknown owner - C:\Program Files (x86)\Windows Media Player\wmpnetwk.exe (file missing)

--
End of file - 7540 bytes
Přílohy
1112.jpg

Reklama
Uživatelský avatar
Orcus
člen Security týmu
Elite Level 10.5
Elite Level 10.5
Příspěvky: 10645
Registrován: duben 10
Bydliště: Okolo rostou 3 růže =o)
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: Prosím o kontrolu logu

Příspěvekod Orcus » 08 bře 2014 15:20

No tak to má bejt, protože svchost je vlastně host pro zvukové operace, grafické operace atd.
http://windows.microsoft.com/cs-cz/wind ... =windows-7

Procesor je od toho, aby se využíval. Až bude vytížen pernamentně na 100%, tak bych koumal jeho využití.

Stáhni si ATF Cleaner
Poklepej na ATF Cleaner.exe, klikni na select all found, poté:
-Když používáš Firefox (Mozzila), klikni na Firefox nahoře a vyber: Select All, poté klikni na Empty Selected.
-Když používáš Operu, klikni nahoře na Operu a vyber: Select All, poté klikni na Empty Selected. Poté klikni na Main (hlavní stránku ) a klikni na Empty Selected.
Po vyčištění klikni na Exit k zavření programu.
ATF-Cleaner je jednoduchý nástroj na odstranění historie z webového prohlížeče. Program dokáže odstranit cache, cookies, historii a další stopy po surfování na Internetu. Mezi podporované prohlížeče patří Internet Explorer, Firefox a Opera. Aplikace navíc umí odstranit dočasné soubory Windows, vysypat koš atd.

===================================================

Stáhni si Malwarebytes' Anti-Malware
Nainstaluj a spusť ho
- na konci instalace se ujisti že máš zvoleny/zatrhnuty obě možnosti:
Aktualizace Malwarebytes' Anti-Malware a Spustit aplikaci Malwarebytes' Anti-Malware, pokud jo tak klikni na tlačítko konec
- pokud bude nalezena aktualizace, tak se stáhne a nainstaluje
- program se po té spustí a nech vybranou možnost Provést rychlý sken a klikni na tlačítko Skenovat
- po proběhnutí programu se ti objeví hláška tak klikni na OK a pak na tlačítko Zobrazit výsledky
- pak zvol možnost uložit log a ulož si log na plochu
- po té klikni na tlačítko Exit, objeví se ti hláška tak zvol Ano
(zatím nic nemaž!).
Vlož sem pak obsah toho logu.

====================================================

Stáhni AdwCleaner

Ulož si ho na svojí plochu
Ukonči všechny programy, okna a prohlížeče
Spusť program poklepáním a klikni na „Search“
Po skenu se objeví log (jinak je uložen systémovem disku jako AdwCleaner[R?].txt), jeho obsah sem celý vlož.
Láska hřeje, ale uhlí je uhlí. :fire:



Log z HJT vkládejte do HJT sekce. Je-li moc dlouhý, rozděl jej do více zpráv.

Pár rad k bezpečnosti PC.

Po dobu mé nepřítomnosti mě zastupuje memphisto, jaro3 a Diallix

Pokud budete spokojeni , můžete podpořit naše fórum.

Uživatelský avatar
Jamie1600
Level 1
Level 1
Příspěvky: 54
Registrován: únor 13
Pohlaví: Nespecifikováno
Stav:
Offline

Re: Prosím o kontrolu logu

Příspěvekod Jamie1600 » 09 bře 2014 14:41

To chápu ale ono to vytěžuje CPU i když hudba zapnutá není a nejde při tom vypnout pc, pořád se tam píše odhlašování.... dělá to po aktualizaci na SP1

něco to našlo
tady je ten log:
Malwarebytes Anti-Malware (Zkušební verze Malwarebytes Anti-Malware.) 1.75.0.1300
www.malwarebytes.org

Verze: v2014.03.09.04

Windows 7 Service Pack 1 x64 NTFS
Internet Explorer 11.0.9600.16518
Jamie :: JAMIE-PC [administrátor]

Ochrana: Povolena

9.3.2014 14:35:02
MBAM-log-2014-03-09 (14-39-03).txt

Typ: Rychlá kontrola
Nastavení kontroly povoleno: Paměť | Po spuštění | Registr | Systémové soubory | Heuristická analýza Extra | Heuristická analýza Shuriken | PUP | PUM
Nastavení kontroly zakázáno: P2P
Kontrolované objekty: 211073
Uplynulý čas: 3 minut, 32 sekund

Nalezené procesy v paměti: 0
(Žádné škodlivé položky nebyly zjištěny)

Nalezené moduly v paměti: 0
(Žádné škodlivé položky nebyly zjištěny)

Nalezené klíče v registru: 0
(Žádné škodlivé položky nebyly zjištěny)

Nalezené hodnoty v registru: 0
(Žádné škodlivé položky nebyly zjištěny)

Nalezené datové položky v registru: 0
(Žádné škodlivé položky nebyly zjištěny)

Nalezené složky: 0
(Žádné škodlivé položky nebyly zjištěny)

Nalezené soubory: 1
C:\Users\Jamie\AppData\Local\Temp\PIPInstaller_PTV_.exe (PUP.Optional.Spigot.A) -> Nebyla provedena žádná instrukce.

(konec)

Uživatelský avatar
Jamie1600
Level 1
Level 1
Příspěvky: 54
Registrován: únor 13
Pohlaví: Nespecifikováno
Stav:
Offline

Re: Prosím o kontrolu logu

Příspěvekod Jamie1600 » 09 bře 2014 14:45

tady je ten druhej log:
# AdwCleaner v3.020 - Report created 09/03/2014 at 14:43:27
# Updated 27/02/2014 by Xplode
# Operating System : Windows 7 Professional Service Pack 1 (64 bits)
# Username : Jamie - JAMIE-PC
# Running from : C:\Users\Jamie\Desktop\adwcleaner.exe
# Option : Scan

***** [ Services ] *****


***** [ Files / Folders ] *****

Folder Found C:\Windows\SysWOW64\SearchProtect

***** [ Shortcuts ] *****


***** [ Registry ] *****

Key Found : HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\SearchScopes\{014DB5FA-EAFB-4592-A95B-F44D3EE87FA9}
Key Found : [x64] HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\SearchScopes\{014DB5FA-EAFB-4592-A95B-F44D3EE87FA9}
Key Found : HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Tracing\au__rasapi32
Key Found : HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Tracing\au__rasmancs
Key Found : HKLM\Software\Trymedia Systems

***** [ Browsers ] *****

-\\ Internet Explorer v11.0.9600.16518

Setting Found : HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main [Start Page] - hxxp://www.trovigo.com/?gd=&ctid=CT3314 ... 0585&SSPV=

-\\ Google Chrome v33.0.1750.146

[ File : C:\Users\Jamie\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default\preferences ]


*************************

AdwCleaner[R0].txt - [1266 octets] - [09/03/2014 14:43:27]

########## EOF - C:\AdwCleaner\AdwCleaner[R0].txt - [1326 octets] ##########

Uživatelský avatar
Orcus
člen Security týmu
Elite Level 10.5
Elite Level 10.5
Příspěvky: 10645
Registrován: duben 10
Bydliště: Okolo rostou 3 růže =o)
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: Prosím o kontrolu logu

Příspěvekod Orcus » 09 bře 2014 17:14

Znovu spusť MbAM a dej Scan
- po proběhnutí programu se ti objeví hláška tak klikni na OK a pak na tlačítko Show Results
- ujistit se že máš zatrhnuté všechny vypsané nálezy a klikni na tlačítko Remove Selected
- když skončí odstraňování tak se ti zobrazí log, tak ho sem dej.
- pak zvol v programu OK a pak program ukonči přes Exit

====================================================

Spusť znovu AdwCleaner (u Windows Vista či Windows7, klikni na AdwCleaner pravým a vyber „Spustit jako správce“
Klikni na „ Smazat“
Program provede opravu, po automatickém restartu neukáže log (C:\AdwCleaner [S?].txt) , jeho obsah sem celý vlož.

====================================================

Stáhni si Junkware Removal Tool

na svojí plochu.
Deaktivuj si svůj antivirový program.
Pravým tl. myši klikni na JRT.exe a vyber „spustit jako správce“. Pro pokračování budeš vyzván ke stisknutí jakékoliv klávesy. Na nějakou klikni.
Začne skenování programu. Skenování může trvat dloho , podle množství nákaz. Po ukončení skenu se objeví log (JRT.txt) , který se uloží na ploše.
Zkopíruj sem prosím celý jeho obsah.

====================================================

Stáhni si RogueKiller
32bit.:
http://www.sur-la-toile.com/RogueKiller/RogueKiller.exe
64bit.:
http://www.sur-la-toile.com/RogueKiller ... lerX64.exe
na svojí plochu.
- Zavři všechny ostatní programy a prohlížeče.
- Pro OS Vista a win7 spusť program RogueKiller.exe jako správce , u XP poklepáním.
- počkej až skončí Prescan -vyhledávání škodlivých procesů.
- Zkontroluj , zda máš zaškrtnuto:
Kontrola MBR
Kontrola Faked
Antirootkit

-Potom klikni na „Prohledat“.
- Program skenuje procesy PC. Po proskenování klikni na „Zpráva“celý obsah logu sem zkopíruj.
Pokud je program blokován , zkus ho spustit několikrát. Pokud dále program nepůjde spustit a pracovat, přejmenuj ho na winlogon.exe.
Láska hřeje, ale uhlí je uhlí. :fire:



Log z HJT vkládejte do HJT sekce. Je-li moc dlouhý, rozděl jej do více zpráv.

Pár rad k bezpečnosti PC.

Po dobu mé nepřítomnosti mě zastupuje memphisto, jaro3 a Diallix

Pokud budete spokojeni , můžete podpořit naše fórum.

Uživatelský avatar
Jamie1600
Level 1
Level 1
Příspěvky: 54
Registrován: únor 13
Pohlaví: Nespecifikováno
Stav:
Offline

Re: Prosím o kontrolu logu

Příspěvekod Jamie1600 » 09 bře 2014 17:23

Malwarebytes Anti-Malware (Zkušební verze Malwarebytes Anti-Malware.) 1.75.0.1300
www.malwarebytes.org

Verze: v2014.03.09.04

Windows 7 Service Pack 1 x64 NTFS
Internet Explorer 11.0.9600.16518
Jamie :: JAMIE-PC [administrátor]

Ochrana: Zakázána

9.3.2014 17:19:06
mbam-log-2014-03-09 (17-19-06).txt

Typ: Rychlá kontrola
Nastavení kontroly povoleno: Paměť | Po spuštění | Registr | Systémové soubory | Heuristická analýza Extra | Heuristická analýza Shuriken | PUP | PUM
Nastavení kontroly zakázáno: P2P
Kontrolované objekty: 210920
Uplynulý čas: 3 minut, 8 sekund

Nalezené procesy v paměti: 0
(Žádné škodlivé položky nebyly zjištěny)

Nalezené moduly v paměti: 0
(Žádné škodlivé položky nebyly zjištěny)

Nalezené klíče v registru: 0
(Žádné škodlivé položky nebyly zjištěny)

Nalezené hodnoty v registru: 0
(Žádné škodlivé položky nebyly zjištěny)

Nalezené datové položky v registru: 0
(Žádné škodlivé položky nebyly zjištěny)

Nalezené složky: 0
(Žádné škodlivé položky nebyly zjištěny)

Nalezené soubory: 1
C:\Users\Jamie\AppData\Local\Temp\PIPInstaller_PTV_.exe (PUP.Optional.Spigot.A) -> Přesun do karantény a smazání se zdařilo.

(konec)

Uživatelský avatar
Jamie1600
Level 1
Level 1
Příspěvky: 54
Registrován: únor 13
Pohlaví: Nespecifikováno
Stav:
Offline

Re: Prosím o kontrolu logu

Příspěvekod Jamie1600 » 09 bře 2014 17:31

# AdwCleaner v3.020 - Report created 09/03/2014 at 17:28:37
# Updated 27/02/2014 by Xplode
# Operating System : Windows 7 Professional Service Pack 1 (64 bits)
# Username : Jamie - JAMIE-PC
# Running from : C:\Users\Jamie\Desktop\adwcleaner.exe
# Option : Clean

***** [ Services ] *****


***** [ Files / Folders ] *****

Folder Deleted : C:\Windows\SysWOW64\SearchProtect

***** [ Shortcuts ] *****


***** [ Registry ] *****

Key Deleted : HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Tracing\au__rasapi32
Key Deleted : HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Tracing\au__rasmancs
Key Deleted : HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\SearchScopes\{014DB5FA-EAFB-4592-A95B-F44D3EE87FA9}
Key Deleted : HKLM\Software\Trymedia Systems

***** [ Browsers ] *****

-\\ Internet Explorer v11.0.9600.16518

Setting Restored : HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main [Start Page]

-\\ Google Chrome v33.0.1750.146

[ File : C:\Users\Jamie\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default\preferences ]


*************************

AdwCleaner[R0].txt - [1410 octets] - [09/03/2014 14:43:27]
AdwCleaner[R1].txt - [1470 octets] - [09/03/2014 17:27:01]
AdwCleaner[S0].txt - [1151 octets] - [09/03/2014 17:28:37]

########## EOF - C:\AdwCleaner\AdwCleaner[S0].txt - [1211 octets] ##########

Uživatelský avatar
Jamie1600
Level 1
Level 1
Příspěvky: 54
Registrován: únor 13
Pohlaví: Nespecifikováno
Stav:
Offline

Re: Prosím o kontrolu logu

Příspěvekod Jamie1600 » 09 bře 2014 18:10

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Junkware Removal Tool (JRT) by Thisisu
Version: 6.1.2 (02.20.2014:1)
OS: Windows 7 Professional x64
Ran by Jamie on ne 09.03.2014 at 17:33:33,40
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~




~~~ Services



~~~ Registry Values



~~~ Registry Keys



~~~ Files



~~~ Folders



~~~ Event Viewer Logs were cleared





~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Scan was completed on ne 09.03.2014 at 18:09:17,41
End of JRT log
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Uživatelský avatar
Jamie1600
Level 1
Level 1
Příspěvky: 54
Registrován: únor 13
Pohlaví: Nespecifikováno
Stav:
Offline

Re: Prosím o kontrolu logu

Příspěvekod Jamie1600 » 09 bře 2014 18:15

RogueKiller V8.8.10 _x64_ [Feb 28 2014] by Adlice Software
mail : http://www.adlice.com/contact/
Podpora : http://forum.adlice.com
Webové stránky : http://www.adlice.com/softwares/roguekiller/
: http://www.adlice.com

Operační systém : Windows 7 (6.1.7601 Service Pack 1) 64 bits version
Spuštěno v : Normální režim
Uživatel : Jamie [Práva správce]
Mód : Kontrola -- Datum : 03/09/2014 18:13:32
| ARK || FAK || MBR |

¤¤¤ Škodlivé procesy: : 0 ¤¤¤

¤¤¤ ¤¤¤ Záznamy Registrů: : 5 ¤¤¤
[HJ POL][PUM] HKCU\[...]\System : DisableTaskMgr (0) -> NALEZENO
[HJ POL][PUM] HKCU\[...]\System : DisableRegistryTools (0) -> NALEZENO
[HJ SMENU][PUM] HKCU\[...]\Advanced : Start_ShowMyGames (0) -> NALEZENO
[HJ DESK][PUM] HKLM\[...]\NewStartPanel : {59031a47-3f72-44a7-89c5-5595fe6b30ee} (1) -> NALEZENO
[HJ DESK][PUM] HKLM\[...]\NewStartPanel : {20D04FE0-3AEA-1069-A2D8-08002B30309D} (1) -> NALEZENO

¤¤¤ naplánované úlohy : 0 ¤¤¤

¤¤¤ spuštění položky : 1 ¤¤¤
[Jamie][SUSP PATH] Logitech . Registrace produktu.lnk : C:\Users\Jamie\AppData\Roaming\Microsoft\Windows\Start Menu\Programs\Startup\Logitech . Registrace produktu.lnk @C:\PROGRA~2\COMMON~1\LogiShrd\eReg\SetPoint\eReg.exe /remind /language=CSY /_WFM="." [-][7][-] -> NALEZENO

¤¤¤ Webové prohlížeče : 0 ¤¤¤

¤¤¤ Browser Addons : 0 ¤¤¤

¤¤¤ Zvláštní soubory / Složky: ¤¤¤

¤¤¤ Ovladač : [NENAHRÁNO 0x0] ¤¤¤

¤¤¤ Externí včelstvo: ¤¤¤

¤¤¤ Nákaza : ¤¤¤

¤¤¤ Soubor HOSTS: ¤¤¤
--> %SystemRoot%\System32\drivers\etc\hosts




¤¤¤ Kontrola MBR: ¤¤¤

+++++ PhysicalDrive0: (\\.\PHYSICALDRIVE0 @ IDE) ST2000DM001-1CH164 ATA Device +++++
--- User ---
[MBR] 6a584dcaa87a53624e24e70362d93eeb
[BSP] 98be3e94525b5a863dce3ccadc96a9b9 : Windows 7/8 MBR Code
Partition table:
0 - [ACTIVE] NTFS (0x07) [VISIBLE] Offset (sectors): 2048 | Size: 100 Mo
1 - [XXXXXX] NTFS (0x07) [VISIBLE] Offset (sectors): 206848 | Size: 1907627 Mo
User = LL1 ... OK!
User = LL2 ... OK!

Dokončeno : << RKreport[0]_S_03092014_181332.txt >>

Uživatelský avatar
Orcus
člen Security týmu
Elite Level 10.5
Elite Level 10.5
Příspěvky: 10645
Registrován: duben 10
Bydliště: Okolo rostou 3 růže =o)
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: Prosím o kontrolu logu

Příspěvekod Orcus » 09 bře 2014 18:46

Spusť RogueKiller ( Pro Windows Vista nebo Windows 7, klepni pravým a vyber "Spustit jako správce", ve Windows XP poklepej ke spuštění).
- Počkej, až Prescan dokončí práci...
- Počkej, dokud status okno zobrazuje "Prohledat "

- Klikni na "Smazat"
- Počkej, dokud Status box zobrazuje "Smazání- Finished "
- Klikni na "Zprávy " a zkopíruj a vlož obsah té zprávy prosím sem. Log je možno nalézt v RKreport [číslo]. txt na ploše.
- Zavři RogueKiller

====================================================

Stáhni si TDSSKiller

Na svojí plochu. Ujisti se , že máš zavřeny všechny ostatní aplikace a prohlížeče. Rozbal soubor a spusť TDSSKiller.exe. Restartuj PC . Log z TDSSKilleru najdeš zde:
C:\TDSSKiller.2.2.7.1._(datum)_log.txt , vlož sem prosím celý obsah logu.

====================================================

Stáhni si aswMBR
na svojí plochu. Uzavři všechna okna , programy a prohlížeče. Poklepej na aswMBR.exe. Pokud se objeví hláška o možnosti stáhnutí databáze Avastu , klikni na NE. Poté klikni na „Scan“ . Po skenu klikni na „Save Log“ a ulož si log na plochu .Zkopíruj sem celý obsah toho logu. Pak klikni na „Exit“ k zavření programu.
Láska hřeje, ale uhlí je uhlí. :fire:



Log z HJT vkládejte do HJT sekce. Je-li moc dlouhý, rozděl jej do více zpráv.

Pár rad k bezpečnosti PC.

Po dobu mé nepřítomnosti mě zastupuje memphisto, jaro3 a Diallix

Pokud budete spokojeni , můžete podpořit naše fórum.

Uživatelský avatar
Jamie1600
Level 1
Level 1
Příspěvky: 54
Registrován: únor 13
Pohlaví: Nespecifikováno
Stav:
Offline

Re: Prosím o kontrolu logu

Příspěvekod Jamie1600 » 09 bře 2014 20:10

RogueKiller V8.8.10 _x64_ [Feb 28 2014] by Adlice Software
mail : http://www.adlice.com/contact/
Podpora : http://forum.adlice.com
Webové stránky : http://www.adlice.com/softwares/roguekiller/
: http://www.adlice.com

Operační systém : Windows 7 (6.1.7601 Service Pack 1) 64 bits version
Spuštěno v : Normální režim
Uživatel : Jamie [Práva správce]
Mód : Odebrat -- Datum : 03/09/2014 20:08:31
| ARK || FAK || MBR |

¤¤¤ Škodlivé procesy: : 0 ¤¤¤

¤¤¤ ¤¤¤ Záznamy Registrů: : 5 ¤¤¤
[HJ POL][PUM] HKCU\[...]\System : DisableTaskMgr (0) -> VYMAZÁNO
[HJ POL][PUM] HKCU\[...]\System : DisableRegistryTools (0) -> VYMAZÁNO
[HJ SMENU][PUM] HKCU\[...]\Advanced : Start_ShowMyGames (0) -> NAHRAZENO (1)
[HJ DESK][PUM] HKLM\[...]\NewStartPanel : {59031a47-3f72-44a7-89c5-5595fe6b30ee} (1) -> NAHRAZENO (0)
[HJ DESK][PUM] HKLM\[...]\NewStartPanel : {20D04FE0-3AEA-1069-A2D8-08002B30309D} (1) -> NAHRAZENO (0)

¤¤¤ naplánované úlohy : 0 ¤¤¤

¤¤¤ spuštění položky : 1 ¤¤¤
[Jamie][SUSP PATH] Logitech . Registrace produktu.lnk : C:\Users\Jamie\AppData\Roaming\Microsoft\Windows\Start Menu\Programs\Startup\Logitech . Registrace produktu.lnk @C:\PROGRA~2\COMMON~1\LogiShrd\eReg\SetPoint\eReg.exe /remind /language=CSY /_WFM="." [-][7][-] -> VYMAZÁNO

¤¤¤ Webové prohlížeče : 0 ¤¤¤

¤¤¤ Browser Addons : 0 ¤¤¤

¤¤¤ Zvláštní soubory / Složky: ¤¤¤

¤¤¤ Ovladač : [NENAHRÁNO 0x0] ¤¤¤

¤¤¤ Externí včelstvo: ¤¤¤

¤¤¤ Nákaza : ¤¤¤

¤¤¤ Soubor HOSTS: ¤¤¤
--> %SystemRoot%\System32\drivers\etc\hosts




¤¤¤ Kontrola MBR: ¤¤¤

+++++ PhysicalDrive0: (\\.\PHYSICALDRIVE0 @ IDE) ST2000DM001-1CH164 ATA Device +++++
--- User ---
[MBR] 6a584dcaa87a53624e24e70362d93eeb
[BSP] 98be3e94525b5a863dce3ccadc96a9b9 : Windows 7/8 MBR Code
Partition table:
0 - [ACTIVE] NTFS (0x07) [VISIBLE] Offset (sectors): 2048 | Size: 100 Mo
1 - [XXXXXX] NTFS (0x07) [VISIBLE] Offset (sectors): 206848 | Size: 1907627 Mo
User = LL1 ... OK!
User = LL2 ... OK!

Dokončeno : << RKreport[0]_D_03092014_200831.txt >>
RKreport[0]_S_03092014_181332.txt;RKreport[0]_S_03092014_200653.txt

Uživatelský avatar
Jamie1600
Level 1
Level 1
Příspěvky: 54
Registrován: únor 13
Pohlaví: Nespecifikováno
Stav:
Offline

Re: Prosím o kontrolu logu

Příspěvekod Jamie1600 » 09 bře 2014 20:23

V tom TDSSKiller sou dva logy a jeden má kolem 90 000 znaku a to sem nakopírovat nejde, oba sem zabalil a dal sem:

http://leteckaposta.cz/825210711

doufám že to nevadí


Zpět na “HiJackThis”

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 84 hostů