Jen taková zajímavost.
Doposud jsem Microsoftu docela fandil, ale dnes mne absolutně vytočila jeho podařená podpora pro XBOX 360.
Při stěhování se mi podařilo ztratit adaptér s napájecím kabelem.
Říkal jsem si, žádný problém, prostě si koupím nový adaptér a kabel.
Jaký bylo ale moje rozčarování, když mi bylo sděleno na lince podpory, že to nelze.
Prostě si náhradní adaptér s kabelem nemůžu koupit.
Prý jedině registrovaní uživatelé XBOXu 360 mohou požádat o nový adaptér s kabelem.
Štve mě, že je to podmíněno jakousi registrací.
Navíc zaregistrovat XBOX 360 u nás zatím legálně nejde (pokud se nepletu).
Musíte se jedině zaregistrovat na jinou evropskou zem.
Tak kde to jsme?
Mám snad XBOX 360 vyhodit a koupit si novej?
Nicméně jsem kontaktoval jejich zákaznický centrum a podal jsem několik stížností, tak jsem zvědav, jak pochodím.
Chápete to?
Já přeci nic zadarmo nechci.
Ani nejsem nějakej pirát, ale legální uživatel jejich hardwaru a softwaru.
Microsoft a podpora
Moderátoři: Mods_junior, Mods_senior
- Weslo
- Level 6

- Příspěvky: 3548
- Registrován: 23 črc 2006 09:38
- Bydliště: Obříství/Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Microsoft a podpora
Marek Lučin píše:Ani nejsem nějakej pirát, ale legální uživatel jejich hardwaru a softwaru.
no to maj všechny velký firmy - takovýhle logický kroky
E2180 | DFI LP UT ICFX 3200 TR2/G | 2x 1GB DDR2 800Mhz A-Data | ASUS HD 3650 512MB | WD 200GB | Corsair VX450 450W | Windows Vista Ultimate
Intel Little Falls 2 | 256MB DDR2 | 2x400GB | Fortron 250W | FreeNAS
Intel Little Falls 2 | 256MB DDR2 | 2x400GB | Fortron 250W | FreeNAS
-
Marek Lučin
- Level 3

- Příspěvky: 527
- Registrován: 01 úno 2007 11:11
Pro ty, které to zajímá.
Po dvou emailových urgencích a jednom telefonátě na jejich linku podpory to vypadá, že je vše na dobré cestě.
XBOX 360 jsem na jejich lince telefonicky registroval a bylo mi řečeno, že mi bude adaptér s napájecím kabelem do 10 dnů zaslán.
Zdarma.
Tak jsem zvědav a budu napjatě očekávat adaptér s kabelem.
Že by to s tou podporou Microsoftu nebylo tak zlé?
Po dvou emailových urgencích a jednom telefonátě na jejich linku podpory to vypadá, že je vše na dobré cestě.
XBOX 360 jsem na jejich lince telefonicky registroval a bylo mi řečeno, že mi bude adaptér s napájecím kabelem do 10 dnů zaslán.
Zdarma.
Tak jsem zvědav a budu napjatě očekávat adaptér s kabelem.
Že by to s tou podporou Microsoftu nebylo tak zlé?
-
Marek Lučin
- Level 3

- Příspěvky: 527
- Registrován: 01 úno 2007 11:11

