mám nastaven firemní email v MS Outlooku 2010 a smtp je nastaven na firemní wifi síť - zde funguje vše v pohodě. Problémy nastávají už doma, kde mám jiného poskytovatele internetu - podařilo se mi, ikdyž nešikovně, vyřešit tím, že jsem smtp změnil na smtp mého poskytovatele internetu.
Další level problému jsem okusil teď, kdy jsem mimo tyto dvě připojení, jsem připojen na nějaké wifi hotelu a nelze mi odeslat pošta (příchozí přes IMAP funguje všude), dá se to nějak jednoduše řešit? Už mě fakt nic nenapadá.. Není to totiž ani žádný mail @centrum nebo gmail, ale @firma.cz, takže zjevně je to na samostatném serveru (jestli se tomu takto tedy říká).
Jak tedy něco takového řešit? Můžu vůbec nějak zjistit smtp aktuálního připojení? Vypadá to, že budu muset ručně měnit smtp při každém připojení z jiného zdroje.. je to opravdu jediná cesta? Představa, že častěji měním zdroje připojení a neustále musím zjišťovat a přepisovat smtp, abych mohl odeslat poštu mě děsí..

Díky za pomoc