známá má problém s tiskárnou a požádala mě o pomoc, jestli bych jí s tím nepomohl. Bohužel mám jen vzdálený přístup přes TeamViewer. Má tiskárnu Xerox Workcentre 3220 PCL 6 a problém je v tom, že se jí z "ničeho nic" tiskárna tváří v PC jako offline. Běžně s ní před pár dny pracovala, s tím, že než se přestala hlásit, tak zde připojovala bezdrátovou tiskárnu.
Tiskárna je zaplá a správně zapojená, nicméně W7 ji nevidí (ani v přidat zařízení ji nenajde), nepomohl ani restart ani vypojení a zapojení USB při zapnuté tiskárně. Včera jí údajně tiskl fungoval v pořádku, ale scanner ne. Scanovala přes "Nástroj fax a skener", kde však už nešlo skenovat s hláškou, že nebyly zjištěny žádné skenery.
Napadlo mě už leda jen zkusit tiskárnu odebrat ze zařízení (při odebrat zařízení se odeberou i nainstalované ovladače?) a pouze zapnutou tiskárnu připojit přes USB do NTB a nechat W7 najít a nainstalovat ovladače automaticky. Případně k ní má i nějaké 2 CD.
Další věc, chtěla by tiskárnu nastavit tak, aby byla připojená USB k jejímu NTB a aby se dalo z jiných NTB připojených na stejné wifi posílat soubory k tisku na tuto tiskárnu, je to možno nějak udělat? Případně jak, já už z těch tiskáren rostu, protože jsou s tím pořád samé problémy.
Viz. třeba moje tiskárna Canon MP520 - došla mi žlutá cartridge, takže tisk pochopitelně nejde (ani černobíle), ale nefunguje ani skener, což nechápu..
