Ted k problému - přikládám část kodu.
Kód: Vybrat vše
public static int CisloHudby = 0;
public static bool HudbaHraje = true;
public static void Main()
{
Engine engine = new Engine(); //Deklarace třídy Engine
Hudba();
engine.Intro(); // Spustí Intro - v metode intro není hudba.
Thread.Sleep(300);
HudbaHraje = false;
}
private static void Hudba()
{
SoundPlayer player0 = new SoundPlayer(@"c:\Allegretto.wav");
switch (CisloHudby) {
case 0:
player0.Play();
if(HudbaHraje == false){
player0.Stop();
}
break;
Mím cílem bylo, že bych ovlivnoval zda hudba hraje zapomocí true/false, ale zatim to něják nesplnuje mé očekávání.
Myslím si že chybe je v deklaraci bool a že tou chybou je ono slovo "static", každopádně při odstranění vyžaduje odkaz na objekt a proto sem píšu, abych se dozvěděl jak to vyřešit.