Vyčištění notebooku

Místo pro vaše HiJackThis logy a logy z dalších programů…

Moderátoři: Mods_senior, Security team

demolista
Level 2.5
Level 2.5
Příspěvky: 347
Registrován: únor 13
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Vyčištění notebooku

Příspěvekod demolista » 30 čer 2014 09:25

Zdravím pomohl by mi někdo vyčistit notebook ? Už nejede jako dříve, díky moc :)
MSI Z170A Tomahawk
Intel i5-6600K
MSI GTX 1060
16GB DDR4 HyperX
Corsair VS650
Windows 10 Pro
120GB SSD + 1TB HDD

Reklama
Uživatelský avatar
jaro3
člen Security týmu
Guru Level 15
Guru Level 15
Příspěvky: 43298
Registrován: červen 07
Bydliště: Jižní Čechy
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: Vyčištění notebooku

Příspěvekod jaro3 » 30 čer 2014 10:02

Vlož log z HJT:
viewtopic.php?f=70&t=5119

Stáhni si ATF Cleaner
Poklepej na ATF Cleaner.exe, klikni na select all found, poté:
-Když používáš Firefox (Mozzila), klikni na Firefox nahoře a vyber: Select All, poté klikni na Empty Selected.
-Když používáš Operu, klikni nahoře na Operu a vyber: Select All, poté klikni na Empty Selected. Poté klikni na Main (hlavní stránku ) a klikni na Empty Selected.
Po vyčištění klikni na Exit k zavření programu.
ATF-Cleaner je jednoduchý nástroj na odstranění historie z webového prohlížeče. Program dokáže odstranit cache, cookies, historii a další stopy po surfování na Internetu. Mezi podporované prohlížeče patří Internet Explorer, Firefox a Opera. Aplikace navíc umí odstranit dočasné soubory Windows, vysypat koš atd.

- Pokud používáš jen Google Chrome , tak ATF nemusíš použít.


Stáhni si TFC
Otevři soubor a zavři všechny ostatní okna, Klikni na Start k zahájení procesu. Program by neměl trvat dlouho.
Poté by se měl PC restartovat, pokud ne , proveď sám.

Stáhni AdwCleaner (by Xplode)
http://www.bleepingcomputer.com/download/adwcleaner/

Ulož si ho na svojí plochu
Ukonči všechny programy , okna a prohlížeče
Spusť program poklepáním a klikni na „Prohledat-Scan“
Po skenu se objeví log ( jinak je uložen systémovem disku jako AdwCleaner[R?].txt), jeho obsah sem celý vlož.

Stáhni si Malwarebytes' Anti-Malware
- Při instalaci odeber zatržítko u „Povolit bezplatnou zkušební verzi Malwarebytes' Anti-Malware Premium“
Nainstaluj a spusť ho
- na konci instalace se ujisti že máš zvoleny/zatrhnuty obě možnosti:
Aktualizace Malwarebytes' Anti-Malware a Spustit aplikaci Malwarebytes' Anti-Malware, pokud jo tak klikni na tlačítko konec
- pokud bude nalezena aktualizace, tak se stáhne a nainstaluje
- program se po té spustí a klikni na Skenovat nyní a
- po proběhnutí programu se ti objeví hláška vpravo dole tak klikni na b] Kopírovat do schránky [/b]a a vlož sem celý log.

- po té klikni na tlačítko Exit, objeví se ti hláška tak zvol Ano
(zatím nic nemaž!).

Pokud budou problémy , spusť v nouz. režimu.
Při práci s programy HJT, ComboFix,MbAM, SDFix aj. zavřete všechny ostatní aplikace a prohlížeče!
Neposílejte logy do soukromých zpráv.Po dobu mé nepřítomnosti mě zastupuje memphisto , Žbeky a Orcus.
Pokud budete spokojeni , můžete podpořit naše forum:Podpora fóra

demolista
Level 2.5
Level 2.5
Příspěvky: 347
Registrován: únor 13
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: Vyčištění notebooku

Příspěvekod demolista » 30 čer 2014 10:40

HJT log:
Logfile of Trend Micro HijackThis v2.0.4
Scan saved at 10:06:27, on 30.6.2014
Platform: Windows 7 (WinNT 6.00.3504)
MSIE: Internet Explorer v8.00 (8.00.7600.16385)

FIREFOX: 29.0.1 (cs)
Boot mode: Normal

Running processes:
C:\Windows\system32\Dwm.exe
C:\Windows\system32\taskhost.exe
C:\Windows\Explorer.EXE
C:\Windows\System32\hkcmd.exe
C:\Program Files\Internet Explorer\iexplore.exe
C:\Windows\system32\taskhost.exe
C:\Windows\system32\igfxsrvc.exe
C:\Program Files\Skype\Phone\Skype.exe
C:\Program Files\Google\Chrome\Application\chrome.exe
C:\Program Files\Google\Chrome\Application\chrome.exe
C:\Program Files\Google\Chrome\Application\chrome.exe
C:\Program Files\Google\Chrome\Application\chrome.exe
C:\Program Files\Google\Chrome\Application\chrome.exe
C:\Program Files\Google\Chrome\Application\chrome.exe
C:\Program Files\Google\Chrome\Application\chrome.exe
C:\Program Files\Google\Chrome\Application\chrome.exe
C:\Windows\system32\SearchFilterHost.exe
C:\Users\HOME\Desktop\HijackThis.exe

R1 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Search Page = http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=54896
R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = http://www.search.ask.com/?tpid=ORJ-V7C ... 05-08&psv=
R1 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Default_Page_URL = http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=69157
R1 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Default_Search_URL = http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=54896
R1 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Search Page = http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=54896
R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=69157
R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Search,SearchAssistant =
R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Search,CustomizeSearch =
R1 - HKCU\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Internet Settings,ProxyOverride = *.local
R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Toolbar,LinksFolderName =
R3 - URLSearchHook: SearchHook Class - {D8278076-BC68-4484-9233-6E7F1628B56C} - "C:\Program Files\AskPartnerNetwork\Toolbar\searchhook.dll" (file missing)
O2 - BHO: Ask Toolbar BHO - {4F524A2D-5637-4300-76A7-7A786E7484D7} - "C:\Program Files\AskPartnerNetwork\Toolbar\ORJ-V7C\Passport.dll" (file missing)
O2 - BHO: Java(tm) Plug-In SSV Helper - {761497BB-D6F0-462C-B6EB-D4DAF1D92D43} - C:\Program Files\Java\jre7\bin\ssv.dll
O2 - BHO: Java(tm) Plug-In 2 SSV Helper - {DBC80044-A445-435b-BC74-9C25C1C588A9} - C:\Program Files\Java\jre7\bin\jp2ssv.dll
O3 - Toolbar: Ask Toolbar - {4F524A2D-5637-4300-76A7-7A786E7484D7} - "C:\Program Files\AskPartnerNetwork\Toolbar\ORJ-V7C\Passport.dll" (file missing)
O4 - HKLM\..\Run: [ApnTBMon] "C:\Program Files\AskPartnerNetwork\Toolbar\Updater\TBNotifier.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [MSStp] C:\Windows\inf\msstp.vbe
O4 - HKLM\..\Run: [mncoyqsemSrv] C:\Windows\system32\mncoyqsem.vbe
O4 - HKLM\..\Run: [SunJavaUpdateSched] "C:\Program Files\Common Files\Java\Java Update\jusched.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [IgfxTray] C:\Windows\system32\igfxtray.exe
O4 - HKLM\..\Run: [HotKeysCmds] C:\Windows\system32\hkcmd.exe
O4 - HKLM\..\Run: [Persistence] C:\Windows\system32\igfxpers.exe
O4 - HKLM\..\Run: [iTunesHelper] "C:\Program Files\iTunes\iTunesHelper.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [NtVdmSrv] C:\Windows\inf\ntvdm.vbe
O4 - HKLM\..\Run: [LogMeIn Hamachi Ui] "C:\Program Files\LogMeIn Hamachi\hamachi-2-ui.exe" --auto-start
O4 - HKCU\..\Run: [Skype] "C:\Program Files\Skype\Phone\Skype.exe" /minimized /regrun
O4 - HKCU\..\Run: [DAEMON Tools Lite] "C:\Program Files\DAEMON Tools Lite\DTLite.exe" -autorun
O4 - HKCU\..\Run: [ShowBatteryBar] "C:\Program Files\BatteryBar\ShowBatteryBar.exe" show
O4 - HKUS\S-1-5-19\..\Run: [Sidebar] %ProgramFiles%\Windows Sidebar\Sidebar.exe /autoRun (User 'LOCAL SERVICE')
O4 - HKUS\S-1-5-19\..\RunOnce: [mctadmin] C:\Windows\System32\mctadmin.exe (User 'LOCAL SERVICE')
O4 - HKUS\S-1-5-20\..\Run: [Sidebar] %ProgramFiles%\Windows Sidebar\Sidebar.exe /autoRun (User 'NETWORK SERVICE')
O4 - HKUS\S-1-5-20\..\RunOnce: [mctadmin] C:\Windows\System32\mctadmin.exe (User 'NETWORK SERVICE')
O16 - DPF: {D27CDB6E-AE6D-11CF-96B8-444553540000} (Shockwave Flash Object) - https://fpdownload.macromedia.com/get/s ... wflash.cab
O17 - HKLM\System\CCS\Services\Tcpip\..\{6A5E2258-FBDA-406C-828E-799F3FF7F636}: NameServer = 10.1.1.0,10.1.1.100
O18 - Protocol: skype4com - {FFC8B962-9B40-4DFF-9458-1830C7DD7F5D} - C:\PROGRA~1\COMMON~1\Skype\SKYPE4~1.DLL
O23 - Service: Adobe Flash Player Update Service (AdobeFlashPlayerUpdateSvc) - Adobe Systems Incorporated - C:\Windows\system32\Macromed\Flash\FlashPlayerUpdateService.exe
O23 - Service: Ask Update Service (APNMCP) - APN LLC. - C:\Program Files\AskPartnerNetwork\Toolbar\apnmcp.exe
O23 - Service: Apple Mobile Device - Apple Inc. - C:\Program Files\Common Files\Apple\Mobile Device Support\AppleMobileDeviceService.exe
O23 - Service: Bonjour Service - Apple Inc. - C:\Program Files\Bonjour\mDNSResponder.exe
O23 - Service: Služba Google Update (gupdate) (gupdate) - Google Inc. - C:\Program Files\Google\Update\GoogleUpdate.exe
O23 - Service: Služba Google Update (gupdatem) (gupdatem) - Google Inc. - C:\Program Files\Google\Update\GoogleUpdate.exe
O23 - Service: LogMeIn Hamachi Tunneling Engine (Hamachi2Svc) - LogMeIn Inc. - C:\Program Files\LogMeIn Hamachi\hamachi-2.exe
O23 - Service: iPod Service - Apple Inc. - C:\Program Files\iPod\bin\iPodService.exe
O23 - Service: LMIGuardianSvc - LogMeIn, Inc. - C:\Program Files\LogMeIn Hamachi\LMIGuardianSvc.exe
O23 - Service: Mozilla Maintenance Service (MozillaMaintenance) - Mozilla Foundation - C:\Program Files\Mozilla Maintenance Service\maintenanceservice.exe
O23 - Service: Skype Updater (SkypeUpdate) - Skype Technologies - C:\Program Files\Skype\Updater\Updater.exe

--
End of file - 6132 bytes






AdwCleaner:
# AdwCleaner v3.214 - Report created 30/06/2014 at 10:19:24
# Updated 29/06/2014 by Xplode
# Operating System : Windows 7 Ultimate (32 bits)
# Username : HOME - HOME-PC
# Running from : C:\Users\HOME\Downloads\AdwCleaner.exe
# Option : Clean

***** [ Services ] *****

Service Deleted : APNMCP

***** [ Files / Folders ] *****

Folder Deleted : C:\ProgramData\apn
Folder Deleted : C:\ProgramData\AskPartnerNetwork
Folder Deleted : C:\Program Files\AskPartnerNetwork
Folder Deleted : C:\Users\HOME\AppData\Local\AskPartnerNetwork
Folder Deleted : C:\Users\HOME\AppData\Local\Temp\apn

***** [ Shortcuts ] *****


***** [ Registry ] *****

[#] Key Deleted : HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Schedule\TaskCache\Tasks\{1EC9510D-A439-4950-9399-B6399EDF9EA7}
Key Deleted : HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Tracing\ApnSetup_RASAPI32
Key Deleted : HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Tracing\ApnSetup_RASMANCS
Key Deleted : HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Tracing\BackupStack_RASAPI32
Key Deleted : HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Tracing\BackupStack_RASMANCS
Value Deleted : HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Run [ApnTbMon]
Key Deleted : HKLM\SOFTWARE\Classes\CLSID\{44CBC005-6243-4502-8A02-3A096A282664}
Key Deleted : HKLM\SOFTWARE\Classes\CLSID\{80703783-E415-4EE3-AB60-D36981C5A6F1}
Key Deleted : HKLM\SOFTWARE\Classes\CLSID\{D8278076-BC68-4484-9233-6E7F1628B56C}
Key Deleted : HKLM\SOFTWARE\Classes\CLSID\{F297534D-7B06-459D-BC19-2DD8EF69297B}
Key Deleted : HKLM\SOFTWARE\Classes\Interface\{80703783-E415-4EE3-AB60-D36981C5A6F1}
Key Deleted : HKLM\SOFTWARE\Classes\TypeLib\{9945959C-AAD8-4312-8B57-2DE11927E770}
Key Deleted : HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Internet Explorer\Low Rights\ElevationPolicy\{6978F29A-3493-40B2-8CDC-9C13A02F85A4}
Key Deleted : HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Internet Explorer\Low Rights\ElevationPolicy\{D7949A66-D936-4028-9552-14F7DC50F38D}
Value Deleted : HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\URLSearchHooks [{D8278076-BC68-4484-9233-6E7F1628B56C}]
Key Deleted : HKCU\Software\AskPartnerNetwork
Key Deleted : HKLM\Software\AskPartnerNetwork

***** [ Browsers ] *****

-\\ Internet Explorer v8.0.7600.16385

Setting Restored : HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main [Start Page]

-\\ Mozilla Firefox v29.0.1 (cs)

[ File : C:\Users\HOME\AppData\Roaming\Mozilla\Firefox\Profiles\sto8ga0x.default\prefs.js ]


-\\ Google Chrome v35.0.1916.153

[ File : C:\Users\HOME\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default\preferences ]


[ File : C:\Users\Kuba\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default\preferences ]


*************************

AdwCleaner[R0].txt - [2960 octets] - [30/06/2014 10:17:34]
AdwCleaner[S0].txt - [2681 octets] - [30/06/2014 10:19:24]

########## EOF - C:\AdwCleaner\AdwCleaner[S0].txt - [2741 octets] ##########



Malwarebytes Anti-Malware:
Malwarebytes Anti-Malware
www.malwarebytes.org

Scan Date: 30.6.2014
Scan Time: 10:26:19
Logfile: malwareasd.txt
Administrator: Yes

Version: 2.00.2.1012
Malware Database: v2014.06.30.04
Rootkit Database: v2014.06.23.02
License: Free
Malware Protection: Disabled
Malicious Website Protection: Disabled
Self-protection: Disabled

OS: Windows 7
CPU: x86
File System: NTFS
User: HOME

Scan Type: Threat Scan
Result: Completed
Objects Scanned: 279059
Time Elapsed: 9 min, 32 sec

Memory: Enabled
Startup: Enabled
Filesystem: Enabled
Archives: Enabled
Rootkits: Disabled
Heuristics: Enabled
PUP: Enabled
PUM: Enabled

Processes: 1
PUP.BitCoinMiner, C:\Windows\System32\lcpmncoyqsem.exe, 3112, , [801c6915c8b3bc7ab4cfe92af50ca060]

Modules: 0
(No malicious items detected)

Registry Keys: 0
(No malicious items detected)

Registry Values: 2
Trojan.Agent.SCR, HKLM\SOFTWARE\MICROSOFT\WINDOWS\CURRENTVERSION\RUN|MSStp, C:\Windows\inf\msstp.vbe, , [2e6e5f1f26552c0a88507d4106fc8f71]
Malware.Trace, HKLM\SOFTWARE\MICROSOFT\WINDOWS\CURRENTVERSION\RUN|NtVdmSrv, C:\Windows\inf\ntvdm.vbe, , [8517512dbac11323bf9225c4fb0814ec]

Registry Data: 0
(No malicious items detected)

Folders: 0
(No malicious items detected)

Files: 6
PUP.BitCoinMiner, C:\Windows\System32\lcpmncoyqsem.exe, , [801c6915c8b3bc7ab4cfe92af50ca060],
PUP.Optional.Bitcoin, C:\Windows\System32\acumncoyqsem.exe, , [9a02b4ca7dfebc7a8791fe9a0ef34ab6],
Trojan.BitMiner, C:\Windows\System32\dcgmncoyqsem.exe, , [ecb0ff7fbbc0a591c94dd1d82bd6d12f],
Trojan.Agent.SCR, C:\Windows\inf\msstp.vbe, , [2e6e5f1f26552c0a88507d4106fc8f71],
Malware.Trace, C:\Windows\inf\ntvdm.vbe, , [8517512dbac11323bf9225c4fb0814ec],
Malware.Trace, C:\Windows\inf\ntvdm.inf, , [aeee9fdfe992c076e46e47a2748f6d93],

Physical Sectors: 0
(No malicious items detected)


(end)
MSI Z170A Tomahawk
Intel i5-6600K
MSI GTX 1060
16GB DDR4 HyperX
Corsair VS650
Windows 10 Pro
120GB SSD + 1TB HDD

demolista
Level 2.5
Level 2.5
Příspěvky: 347
Registrován: únor 13
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: Vyčištění notebooku

Příspěvekod demolista » 30 čer 2014 11:30

Nějaká další rada ? :D
MSI Z170A Tomahawk
Intel i5-6600K
MSI GTX 1060
16GB DDR4 HyperX
Corsair VS650
Windows 10 Pro
120GB SSD + 1TB HDD

Uživatelský avatar
Orcus
člen Security týmu
Elite Level 10.5
Elite Level 10.5
Příspěvky: 10645
Registrován: duben 10
Bydliště: Okolo rostou 3 růže =o)
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: Vyčištění notebooku

Příspěvekod Orcus » 30 čer 2014 11:33

- Znovu spusť MbAM a dej Skenovat nyní
- Po proběhnutí programu se ti objeví hláška, tak klikni na „Vše do karantény“ -> „Exportovat záznam“ a vyber „textový soubor“ , soubor nějak pojmenuj a ulož na Plochu.
- Zkopíruj sem celý obsah toho logu.

====================================================

Spusť znovu AdwCleaner (u Windows Vista či Windows7, klikni na AdwCleaner pravým a vyber „Spustit jako správce“
Klikni na „ Smazat“
Program provede opravu, po automatickém restartu neukáže log (C:\AdwCleaner [S?].txt) , jeho obsah sem celý vlož.

====================================================

Stáhni si Junkware Removal Tool

na svojí plochu.
Deaktivuj si svůj antivirový program.
Pravým tl. myši klikni na JRT.exe a vyber „spustit jako správce“. Pro pokračování budeš vyzván ke stisknutí jakékoliv klávesy. Na nějakou klikni.
Začne skenování programu. Skenování může trvat dloho , podle množství nákaz. Po ukončení skenu se objeví log (JRT.txt) , který se uloží na ploše.
Zkopíruj sem prosím celý jeho obsah.

====================================================

Stáhni si RogueKiller
32bit.:
http://www.sur-la-toile.com/RogueKiller/RogueKiller.exe
64bit.:
http://www.sur-la-toile.com/RogueKiller ... lerX64.exe
na svojí plochu.
- Zavři všechny ostatní programy a prohlížeče.
- Pro OS Vista a win7 spusť program RogueKiller.exe jako správce , u XP poklepáním.
- počkej až skončí Prescan -vyhledávání škodlivých procesů.
- Zkontroluj , zda máš zaškrtnuto:
Kontrola MBR
Kontrola Faked
Antirootkit

-Potom klikni na „Prohledat“.
- Program skenuje procesy PC. Po proskenování klikni na „Zpráva“celý obsah logu sem zkopíruj.
Pokud je program blokován , zkus ho spustit několikrát. Pokud dále program nepůjde spustit a pracovat, přejmenuj ho na winlogon.exe.
Láska hřeje, ale uhlí je uhlí. :fire:



Log z HJT vkládejte do HJT sekce. Je-li moc dlouhý, rozděl jej do více zpráv.

Pár rad k bezpečnosti PC.

Po dobu mé nepřítomnosti mě zastupuje memphisto, jaro3 a Diallix

Pokud budete spokojeni , můžete podpořit naše fórum.

demolista
Level 2.5
Level 2.5
Příspěvky: 347
Registrován: únor 13
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: Vyčištění notebooku

Příspěvekod demolista » 30 čer 2014 12:30

JRT:

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Junkware Removal Tool (JRT) by Thisisu
Version: 6.1.4 (04.06.2014:1)
OS: Windows 7 Ultimate x86
Ran by HOME on po 30.06.2014 at 12:12:05,59
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~




~~~ Services



~~~ Registry Values



~~~ Registry Keys

Successfully deleted: [Registry Key] HKEY_LOCAL_MACHINE\Software\Microsoft\Tracing\KMPAskPIPCount_RASAPI32
Successfully deleted: [Registry Key] HKEY_LOCAL_MACHINE\Software\Microsoft\Tracing\KMPAskPIPCount_RASMANCS
Successfully deleted: [Registry Key] HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Internet Explorer\SearchScopes\{FDAAB9A5-C193-4210-82F7-5CB71F264FEC}



~~~ Files



~~~ Folders



~~~ FireFox

Emptied folder: C:\Users\HOME\AppData\Roaming\mozilla\firefox\profiles\sto8ga0x.default\minidumps [4 files]



~~~ Event Viewer Logs were cleared





~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Scan was completed on po 30.06.2014 at 12:14:40,10
End of JRT log
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~


























RogueKiller:



RogueKiller V9.1.0.0 [Jun 23 2014] by Adlice Software
mail : http://www.adlice.com/contact/
Podpora : http://forum.adlice.com
Webové stránky : http://www.adlice.com/softwares/roguekiller/
: http://www.adlice.com

Operační systém : Windows 7 (6.1.7600 ) 32 bits version
Spuštěno v : Normální režim
Uživatel : HOME [Práva správce]
Mód : Kontrola -- Datum : 06/30/2014 12:26:40

¤¤¤ Škodlivé procesy: : 0 ¤¤¤

¤¤¤ ¤¤¤ Záznamy Registrů: : 10 ¤¤¤
[PUM.Dns] HKEY_LOCAL_MACHINE\System\CurrentControlSet\Services\Tcpip\Parameters\Interfaces\{424832BB-11FB-4EBE-8624-A7480C6AF772} | DhcpNameServer : 172.20.10.1 -> NALEZENO
[PUM.Dns] HKEY_LOCAL_MACHINE\System\CurrentControlSet\Services\Tcpip\Parameters\Interfaces\{6A5E2258-FBDA-406C-828E-799F3FF7F636} | NameServer : 10.1.1.0,10.1.1.100 -> NALEZENO
[PUM.Dns] HKEY_LOCAL_MACHINE\System\ControlSet001\Services\Tcpip\Parameters\Interfaces\{424832BB-11FB-4EBE-8624-A7480C6AF772} | DhcpNameServer : 172.20.10.1 -> NALEZENO
[PUM.Dns] HKEY_LOCAL_MACHINE\System\ControlSet001\Services\Tcpip\Parameters\Interfaces\{6A5E2258-FBDA-406C-828E-799F3FF7F636} | NameServer : 10.1.1.0,10.1.1.100 -> NALEZENO
[PUM.Dns] HKEY_LOCAL_MACHINE\System\ControlSet002\Services\Tcpip\Parameters\Interfaces\{424832BB-11FB-4EBE-8624-A7480C6AF772} | DhcpNameServer : 172.20.10.1 -> NALEZENO
[PUM.Dns] HKEY_LOCAL_MACHINE\System\ControlSet002\Services\Tcpip\Parameters\Interfaces\{6A5E2258-FBDA-406C-828E-799F3FF7F636} | NameServer : 10.1.1.0,10.1.1.100 -> NALEZENO
[PUM.Policies] HKEY_USERS\S-1-5-21-1504991874-1417505552-788567770-1001\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Policies\System | DisableRegistryTools : 0 -> NALEZENO
[PUM.Policies] HKEY_USERS\S-1-5-21-1504991874-1417505552-788567770-1001\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Policies\System | DisableTaskMgr : 0 -> NALEZENO
[PUM.DesktopIcons] HKEY_LOCAL_MACHINE\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer\HideDesktopIcons\NewStartPanel | {20D04FE0-3AEA-1069-A2D8-08002B30309D} : 1 -> NALEZENO
[PUM.DesktopIcons] HKEY_LOCAL_MACHINE\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer\HideDesktopIcons\NewStartPanel | {59031a47-3f72-44a7-89c5-5595fe6b30ee} : 1 -> NALEZENO

¤¤¤ naplánované úlohy : 1 ¤¤¤
[Suspicious.Path] \\{D20A6BF9-EDF9-4142-A365-709E8B6548C6} -- C:\Windows\system32\pcalua.exe (-a C:\Users\HOME\Downloads\mctitantechnic.exe -d C:\Users\HOME\Downloads) -> NALEZENO

¤¤¤ Soubory : 0 ¤¤¤

¤¤¤ Soubor HOSTS : 0 ¤¤¤

¤¤¤ Antirootkit : 0 ¤¤¤

¤¤¤ Webové prohlížeče : 0 ¤¤¤

¤¤¤ Kontrola MBR : ¤¤¤
+++++ PhysicalDrive0: TOSHIBA MK8037GSX ATA Device +++++
--- User ---
[MBR] bc5bd14f1c400f571b350c508d51a8d0
[BSP] c8496c40e90cbc7dfd19b1c9015414c6 : Windows Vista/7/8 MBR Code
Partition table:
0 - [ACTIVE] NTFS (0x7) [VISIBLE] Offset (sectors): 2048 | Size: 76316 MB
User = LL1 ... OK
User = LL2 ... OK
MSI Z170A Tomahawk
Intel i5-6600K
MSI GTX 1060
16GB DDR4 HyperX
Corsair VS650
Windows 10 Pro
120GB SSD + 1TB HDD

Uživatelský avatar
jaro3
člen Security týmu
Guru Level 15
Guru Level 15
Příspěvky: 43298
Registrován: červen 07
Bydliště: Jižní Čechy
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: Vyčištění notebooku

Příspěvekod jaro3 » 30 čer 2014 21:52

. spusť znovu MbAM a dej Skenovat nyní
- po proběhnutí programu se ti objeví hláška tak klikni na „Vše do karantény(smazat vybrané)“ a na „Exportovat záznam“ a vyber „textový soubor“ , soubor nějak pojmenuj a někam ho ulož. Zkopíruj se celý obsah toho logu.


Zavři všechny programy a prohlížeče. Deaktivuj antivir a firewall.
Prosím, odpoj všechny USB nebo externí disky z počítače před spuštěním tohoto programu.
Spusť znovu RogueKiller ( Pro Windows Vista nebo Windows 7, klepni pravým a vyber "Spustit jako správce", ve Windows XP poklepej ke spuštění).
- Počkej, až Prescan dokončí práci...
- Pak klikni na "Prohledat " ,po jeho skončení:


- V záložkách (Registry , Tasks , Web Browser apod.) vše zatrhni (dej zatržítka)

- Klikni na "Smazat"
- Počkej, dokud Status box nezobrazí " Mazání dokončeno "
- Klikni na "Zpráva " a zkopíruj a vlož obsah té zprávy prosím sem. Log je možno nalézt v RKreport [číslo]. txt na ploše.
- Zavři RogueKiller

Stáhni si TDSSKiller
Na svojí plochu.Ujisti se , že máš zavřeny všechny ostatní aplikace a prohlížeče. Rozbal soubor a spusť TDSSKiller.exe. Restartuj PC . Log z TDSSKilleru najdeš zde:
C:\TDSSKiller. 2.8.16.0_(datum)_log.txt , vlož sem prosím celý obsah logu.
-pokud bude mít log více než 60.000 znaků , rozděl ho a vlož do více příspěvků

A co doinstalovat SP1??
Při práci s programy HJT, ComboFix,MbAM, SDFix aj. zavřete všechny ostatní aplikace a prohlížeče!
Neposílejte logy do soukromých zpráv.Po dobu mé nepřítomnosti mě zastupuje memphisto , Žbeky a Orcus.
Pokud budete spokojeni , můžete podpořit naše forum:Podpora fóra


Zpět na “HiJackThis”

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 110 hostů