Pokud bys jenom chtěl aby to vypadalo jinak, tak by bylo nejjednodušší postavit si vlastní panel s páčkovými spínači, a ten připojit do toho Saiteku místo jejich přepínačů. Ale to asi nebylo cílem, a určitě to nubude do pětistovky.
S tím programováním bude asi docela sranda, nejdůležitější bude zjistit jak ta hra přijímá povely z ovladače, potom by už práci usnadnilo něco jako třeba Arduino, kde by sis ušetřil práci s komunikací po USB.
Jestli všechny ty funkce jdou ovládat z klávesnice, a můžeš mít k počítači současně připojené dvě, bylo by nejjednodušší vykuchat nějakou starší (nebo velmi levnou) a použít jí jako základ. Pokud by sis vystačil s nějakými tlačítky, stačilo by je připojit na správná místa do matice, jestli trváš na přepínačích, musel by se ke každému sestavit nějaký obvod, který by po sepnutí držel jen okamžik a ne trvale.
No, do konce prázdnin je ještě dost času, rozhodně se dá využít i k sebevzdělávání jak tyhle věci vlastně fungují, a při válení se u vody můžeš třeba číst nějakou chytrou knížku nebo čmárat schémata, která si večer vyzkoušíš
