Prosím o kontrolu logu - pomalejší HDD

Místo pro vaše HiJackThis logy a logy z dalších programů…

Moderátoři: Mods_senior, Security team

palancz
Level 2
Level 2
Příspěvky: 232
Registrován: červenec 10
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Prosím o kontrolu logu - pomalejší HDD

Příspěvekod palancz » 19 srp 2014 18:33

Ahoj, prosím o kontrolu logu. Byl jsem přesměrován z tohoto tématu: http://www.pc-help.cz/viewtopic.php?f=7&t=138609
Díky!

LOG:

Logfile of Trend Micro HijackThis v2.0.4
Scan saved at 18:30:20, on 19.8.2014
Platform: Windows 7 SP1 (WinNT 6.00.3505)
MSIE: Internet Explorer v11.0 (11.00.9600.17239)

FIREFOX: 28.0 (cs)
Boot mode: Normal

Running processes:
C:\Program Files (x86)\Samsung\Kies\External\FirmwareUpdate\KiesPDLR.exe
C:\Program Files (x86)\Google\Chrome\Application\chrome.exe
C:\Program Files (x86)\Google\Chrome\Application\chrome.exe
C:\Program Files (x86)\Google\Chrome\Application\chrome.exe
C:\Program Files (x86)\Google\Chrome\Application\chrome.exe
C:\Program Files (x86)\Google\Chrome\Application\chrome.exe
C:\Program Files (x86)\Google\Chrome\Application\chrome.exe
C:\Users\Palan\Downloads\HijackThis.exe

R1 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Search Page = http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=54896
R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=69157
R1 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Default_Page_URL = http://go.microsoft.com/fwlink/p/?LinkId=255141
R1 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Default_Search_URL = http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=54896
R1 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Search Page = http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=54896
R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = http://go.microsoft.com/fwlink/p/?LinkId=255141
R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Search,SearchAssistant =
R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Search,CustomizeSearch =
R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Local Page = C:\Windows\SysWOW64\blank.htm
R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Toolbar,LinksFolderName =
F2 - REG:system.ini: UserInit=userinit.exe,
O2 - BHO: Java(tm) Plug-In SSV Helper - {761497BB-D6F0-462C-B6EB-D4DAF1D92D43} - C:\Program Files (x86)\Java\jre7\bin\ssv.dll
O2 - BHO: Pomocná služba pro přihlášení k účtu Microsoft - {9030D464-4C02-4ABF-8ECC-5164760863C6} - C:\Program Files (x86)\Common Files\Microsoft Shared\Windows Live\WindowsLiveLogin.dll
O2 - BHO: Java(tm) Plug-In 2 SSV Helper - {DBC80044-A445-435b-BC74-9C25C1C588A9} - C:\Program Files (x86)\Java\jre7\bin\jp2ssv.dll
O4 - HKLM\..\Run: [StartCCC] "C:\Program Files (x86)\ATI Technologies\ATI.ACE\Core-Static\amd64\CLIStart.exe" MSRun
O4 - HKLM\..\Run: [Adobe Creative Cloud] "C:\Program Files (x86)\Adobe\Adobe Creative Cloud\ACC\Creative Cloud.exe" --showwindow=false --onOSstartup=true
O4 - HKCU\..\Run: [Sidebar] C:\Program Files\Windows Sidebar\sidebar.exe /autoRun
O4 - HKCU\..\Run: [] C:\Program Files (x86)\Samsung\Kies\External\FirmwareUpdate\KiesPDLR.exe
O4 - HKUS\S-1-5-19\..\Run: [Sidebar] %ProgramFiles%\Windows Sidebar\Sidebar.exe /autoRun (User 'LOCAL SERVICE')
O4 - HKUS\S-1-5-19\..\RunOnce: [mctadmin] C:\Windows\System32\mctadmin.exe (User 'LOCAL SERVICE')
O4 - HKUS\S-1-5-20\..\Run: [Sidebar] %ProgramFiles%\Windows Sidebar\Sidebar.exe /autoRun (User 'NETWORK SERVICE')
O4 - HKUS\S-1-5-20\..\RunOnce: [mctadmin] C:\Windows\System32\mctadmin.exe (User 'NETWORK SERVICE')
O8 - Extra context menu item: E&xportovat do aplikace Microsoft Excel - res://C:\PROGRA~2\MIF5BA~1\Office12\EXCEL.EXE/3000
O8 - Extra context menu item: Free YouTube Download - C:\Users\Palan\AppData\Roaming\DVDVideoSoftIEHelpers\freeytvdownloader.htm
O9 - Extra button: Odeslat do aplikace OneNote - {2670000A-7350-4f3c-8081-5663EE0C6C49} - C:\PROGRA~2\MIF5BA~1\Office12\ONBttnIE.dll
O9 - Extra 'Tools' menuitem: Od&eslat do aplikace OneNote - {2670000A-7350-4f3c-8081-5663EE0C6C49} - C:\PROGRA~2\MIF5BA~1\Office12\ONBttnIE.dll
O9 - Extra button: Research - {92780B25-18CC-41C8-B9BE-3C9C571A8263} - C:\PROGRA~2\MIF5BA~1\Office12\REFIEBAR.DLL
O10 - Unknown file in Winsock LSP: c:\program files (x86)\common files\microsoft shared\windows live\wlidnsp.dll
O10 - Unknown file in Winsock LSP: c:\program files (x86)\common files\microsoft shared\windows live\wlidnsp.dll
O11 - Options group: [ACCELERATED_GRAPHICS] Accelerated graphics
O16 - DPF: {CF84DAC5-A4F5-419E-A0BA-C01FFD71112F} (SysInfo Class) - http://content.systemrequirementslab.co ... 5.11.0.cab
O18 - Protocol: wlpg - {E43EF6CD-A37A-4A9B-9E6F-83F89B8E6324} - C:\Program Files (x86)\Windows Live\Photo Gallery\AlbumDownloadProtocolHandler.dll
O23 - Service: Adobe Acrobat Update Service (AdobeARMservice) - Adobe Systems Incorporated - C:\Program Files (x86)\Common Files\Adobe\ARM\1.0\armsvc.exe
O23 - Service: Adobe Flash Player Update Service (AdobeFlashPlayerUpdateSvc) - Adobe Systems Incorporated - C:\Windows\SysWOW64\Macromed\Flash\FlashPlayerUpdateService.exe
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\Alg.exe,-112 (ALG) - Unknown owner - C:\Windows\System32\alg.exe (file missing)
O23 - Service: AMD External Events Utility - Unknown owner - C:\Windows\system32\atiesrxx.exe (file missing)
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\efssvc.dll,-100 (EFS) - Unknown owner - C:\Windows\System32\lsass.exe (file missing)
O23 - Service: @%systemroot%\system32\fxsresm.dll,-118 (Fax) - Unknown owner - C:\Windows\system32\fxssvc.exe (file missing)
O23 - Service: FLEXnet Licensing Service - Flexera Software, Inc. - C:\Program Files (x86)\Common Files\Macrovision Shared\FLEXnet Publisher\FNPLicensingService.exe
O23 - Service: Služba Google Update (gupdate) (gupdate) - Google Inc. - C:\Program Files (x86)\Google\Update\GoogleUpdate.exe
O23 - Service: Služba Google Update (gupdatem) (gupdatem) - Google Inc. - C:\Program Files (x86)\Google\Update\GoogleUpdate.exe
O23 - Service: InstallDriver Table Manager (IDriverT) - Macrovision Corporation - C:\Program Files (x86)\Common Files\InstallShield\Driver\11\Intel 32\IDriverT.exe
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\ieetwcollectorres.dll,-1000 (IEEtwCollectorService) - Unknown owner - C:\Windows\system32\IEEtwCollector.exe (file missing)
O23 - Service: @keyiso.dll,-100 (KeyIso) - Unknown owner - C:\Windows\system32\lsass.exe (file missing)
O23 - Service: @comres.dll,-2797 (MSDTC) - Unknown owner - C:\Windows\System32\msdtc.exe (file missing)
O23 - Service: @%SystemRoot%\System32\netlogon.dll,-102 (Netlogon) - Unknown owner - C:\Windows\system32\lsass.exe (file missing)
O23 - Service: @%systemroot%\system32\psbase.dll,-300 (ProtectedStorage) - Unknown owner - C:\Windows\system32\lsass.exe (file missing)
O23 - Service: @%systemroot%\system32\Locator.exe,-2 (RpcLocator) - Unknown owner - C:\Windows\system32\locator.exe (file missing)
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\samsrv.dll,-1 (SamSs) - Unknown owner - C:\Windows\system32\lsass.exe (file missing)
O23 - Service: Skype Updater (SkypeUpdate) - Skype Technologies - C:\Program Files (x86)\Skype\Updater\Updater.exe
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\snmptrap.exe,-3 (SNMPTRAP) - Unknown owner - C:\Windows\System32\snmptrap.exe (file missing)
O23 - Service: @%systemroot%\system32\spoolsv.exe,-1 (Spooler) - Unknown owner - C:\Windows\System32\spoolsv.exe (file missing)
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\sppsvc.exe,-101 (sppsvc) - Unknown owner - C:\Windows\system32\sppsvc.exe (file missing)
O23 - Service: Steam Client Service - Valve Corporation - C:\Program Files (x86)\Common Files\Steam\SteamService.exe
O23 - Service: TeamViewer 9 (TeamViewer9) - TeamViewer GmbH - C:\Program Files (x86)\TeamViewer\Version9\TeamViewer_Service.exe
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\ui0detect.exe,-101 (UI0Detect) - Unknown owner - C:\Windows\system32\UI0Detect.exe (file missing)
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\vaultsvc.dll,-1003 (VaultSvc) - Unknown owner - C:\Windows\system32\lsass.exe (file missing)
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\vds.exe,-100 (vds) - Unknown owner - C:\Windows\System32\vds.exe (file missing)
O23 - Service: @%systemroot%\system32\vssvc.exe,-102 (VSS) - Unknown owner - C:\Windows\system32\vssvc.exe (file missing)
O23 - Service: wampapache - Apache Software Foundation - c:\wamp\bin\apache\apache2.4.4\bin\httpd.exe
O23 - Service: wampmysqld - Unknown owner - c:\wamp\bin\mysql\mysql5.6.12\bin\mysqld.exe
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\Wat\WatUX.exe,-601 (WatAdminSvc) - Unknown owner - C:\Windows\system32\Wat\WatAdminSvc.exe (file missing)
O23 - Service: @%systemroot%\system32\wbengine.exe,-104 (wbengine) - Unknown owner - C:\Windows\system32\wbengine.exe (file missing)
O23 - Service: @%Systemroot%\system32\wbem\wmiapsrv.exe,-110 (wmiApSrv) - Unknown owner - C:\Windows\system32\wbem\WmiApSrv.exe (file missing)
O23 - Service: @%PROGRAMFILES%\Windows Media Player\wmpnetwk.exe,-101 (WMPNetworkSvc) - Unknown owner - C:\Program Files (x86)\Windows Media Player\wmpnetwk.exe (file missing)

--
End of file - 8731 bytes
Intel Core i5-3350P 3,1GHz + Gelid Solution Tranquillo rev. 2, Radeon HD7870 2GB DDR5 OC, ASUS P8H77-V, 2*4GB Kingston HyperX DDR3, OCZ ZS Series 550W, CoolerMaster Elite 430, Windows 7 Professional 64bit

Reklama
Uživatelský avatar
jaro3
člen Security týmu
Guru Level 15
Guru Level 15
Příspěvky: 43298
Registrován: červen 07
Bydliště: Jižní Čechy
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: Prosím o kontrolu logu - pomalejší HDD

Příspěvekod jaro3 » 19 srp 2014 19:18

Stáhni si ATF Cleaner
Poklepej na ATF Cleaner.exe, klikni na select all found, poté:
-Když používáš Firefox (Mozzila), klikni na Firefox nahoře a vyber: Select All, poté klikni na Empty Selected.
-Když používáš Operu, klikni nahoře na Operu a vyber: Select All, poté klikni na Empty Selected. Poté klikni na Main (hlavní stránku ) a klikni na Empty Selected.
Po vyčištění klikni na Exit k zavření programu.
ATF-Cleaner je jednoduchý nástroj na odstranění historie z webového prohlížeče. Program dokáže odstranit cache, cookies, historii a další stopy po surfování na Internetu. Mezi podporované prohlížeče patří Internet Explorer, Firefox a Opera. Aplikace navíc umí odstranit dočasné soubory Windows, vysypat koš atd.

- Pokud používáš jen Google Chrome , tak ATF nemusíš použít.


Stáhni si TFC
Otevři soubor a zavři všechny ostatní okna, Klikni na Start k zahájení procesu. Program by neměl trvat dlouho.
Poté by se měl PC restartovat, pokud ne , proveď sám.

Stáhni AdwCleaner (by Xplode)
http://www.bleepingcomputer.com/download/adwcleaner/

Ulož si ho na svojí plochu
Ukonči všechny programy , okna a prohlížeče
Spusť program poklepáním a klikni na „Prohledat-Scan“
Po skenu se objeví log ( jinak je uložen systémovem disku jako AdwCleaner[R?].txt), jeho obsah sem celý vlož.

Stáhni si Malwarebytes' Anti-Malware
- Při instalaci odeber zatržítko u „Povolit bezplatnou zkušební verzi Malwarebytes' Anti-Malware Premium“
Nainstaluj a spusť ho
- na konci instalace se ujisti že máš zvoleny/zatrhnuty obě možnosti:
Aktualizace Malwarebytes' Anti-Malware a Spustit aplikaci Malwarebytes' Anti-Malware, pokud jo tak klikni na tlačítko konec
- pokud bude nalezena aktualizace, tak se stáhne a nainstaluje
- program se po té spustí a klikni na Skenovat nyní a
- po proběhnutí programu se ti objeví hláška vpravo dole tak klikni na b] Kopírovat do schránky [/b]a a vlož sem celý log.

- po té klikni na tlačítko Exit, objeví se ti hláška tak zvol Ano
(zatím nic nemaž!).

Pokud budou problémy , spusť v nouz. režimu.
Při práci s programy HJT, ComboFix,MbAM, SDFix aj. zavřete všechny ostatní aplikace a prohlížeče!
Neposílejte logy do soukromých zpráv.Po dobu mé nepřítomnosti mě zastupuje memphisto , Žbeky a Orcus.
Pokud budete spokojeni , můžete podpořit naše forum:Podpora fóra

palancz
Level 2
Level 2
Příspěvky: 232
Registrován: červenec 10
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: Prosím o kontrolu logu - pomalejší HDD

Příspěvekod palancz » 19 srp 2014 23:52

AdwCleaner:

# AdwCleaner v3.307 - Report created 19/08/2014 at 23:49:38
# Updated 17/08/2014 by Xplode
# Operating System : Windows 7 Professional Service Pack 1 (64 bits)
# Username : Palan - PALAN-PC
# Running from : C:\Users\Palan\Desktop\AdwCleaner.exe
# Option : Scan

***** [ Services ] *****


***** [ Files / Folders ] *****

Folder Found : C:\Program Files (x86)\Common Files\DVDVideoSoft\TB
Folder Found : C:\ProgramData\Babylon
Folder Found : C:\Users\Palan\AppData\Roaming\Babylon
Folder Found : C:\Users\Palan\AppData\Roaming\dvdvideosoftiehelpers

***** [ Scheduled Tasks ] *****


***** [ Shortcuts ] *****


***** [ Registry ] *****

Key Found : HKCU\Software\APN PIP
Key Found : HKCU\Software\PIP
Key Found : HKCU\Software\Softonic
Key Found : [x64] HKCU\Software\APN PIP
Key Found : [x64] HKCU\Software\PIP
Key Found : [x64] HKCU\Software\Softonic
Key Found : HKLM\SOFTWARE\Babylon
Key Found : HKLM\SOFTWARE\Classes\AppID\{4D076AB4-7562-427A-B5D2-BD96E19DEE56}
Key Found : HKLM\SOFTWARE\Classes\AppID\secman.DLL
Key Found : HKLM\SOFTWARE\Classes\CLSID\{66EEF543-A9AC-4A9D-AA3C-1ED148AC8EEE}
Key Found : HKLM\SOFTWARE\Classes\CLSID\{826D7151-8D99-434B-8540-082B8C2AE556}
Key Found : HKLM\SOFTWARE\Classes\driverscanner
Key Found : HKLM\SOFTWARE\Classes\Interface\{66EEF543-A9AC-4A9D-AA3C-1ED148AC8EEE}
Key Found : HKLM\SOFTWARE\Classes\Interface\{66EEF543-A9AC-4A9D-AA3C-1ED148AC8FFE}
Key Found : HKLM\SOFTWARE\Classes\Prod.cap
Key Found : HKLM\SOFTWARE\Classes\secman.OutlookSecurityManager
Key Found : HKLM\SOFTWARE\Classes\secman.OutlookSecurityManager.1
Key Found : HKLM\SOFTWARE\Classes\TypeLib\{11549FE4-7C5A-4C17-9FC3-56FC5162A994}
Key Found : HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Internet Explorer\Extension Compatibility\{74F475FA-6C75-43BD-AAB9-ECDA6184F600}
Key Found : HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Tracing\apnstub_RASAPI32
Key Found : HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Tracing\apnstub_RASMANCS
Key Found : HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Tracing\AskInstallChecker_RASAPI32
Key Found : HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Tracing\AskInstallChecker_RASMANCS
Key Found : HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Tracing\driverscanner_RASAPI32
Key Found : HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Tracing\driverscanner_RASMANCS
Key Found : HKLM\SOFTWARE\PIP
Key Found : HKLM\SOFTWARE\Uniblue
Key Found : HKLM\SOFTWARE\Uniblue\DriverScanner
Key Found : [x64] HKLM\SOFTWARE\Classes\Interface\{66EEF543-A9AC-4A9D-AA3C-1ED148AC8EEE}
Key Found : [x64] HKLM\SOFTWARE\Classes\Interface\{66EEF543-A9AC-4A9D-AA3C-1ED148AC8FFE}
Key Found : [x64] HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Installer\UserData\S-1-5-18\Components\08121C32A9C319F4CB0C11FF059552A4

***** [ Browsers ] *****

-\\ Internet Explorer v11.0.9600.17239


-\\ Mozilla Firefox v28.0 (cs)

[ File : C:\Users\Palan\AppData\Roaming\Mozilla\Firefox\Profiles\1l4ozpcm.default\prefs.js ]


-\\ Google Chrome v36.0.1985.143

[ File : C:\Users\Palan\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default\preferences ]


*************************

AdwCleaner[R0].txt - [2978 octets] - [19/08/2014 23:49:38]

########## EOF - C:\AdwCleaner\AdwCleaner[R0].txt - [3038 octets] ##########
Intel Core i5-3350P 3,1GHz + Gelid Solution Tranquillo rev. 2, Radeon HD7870 2GB DDR5 OC, ASUS P8H77-V, 2*4GB Kingston HyperX DDR3, OCZ ZS Series 550W, CoolerMaster Elite 430, Windows 7 Professional 64bit

palancz
Level 2
Level 2
Příspěvky: 232
Registrován: červenec 10
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: Prosím o kontrolu logu - pomalejší HDD

Příspěvekod palancz » 20 srp 2014 00:02

Malwarebytes Anti-Malware
www.malwarebytes.org

Scan Date: 19.8.2014
Scan Time: 23:53:50
Logfile:
Administrator: Yes

Version: 2.00.2.1012
Malware Database: v2014.08.19.10
Rootkit Database: v2014.08.16.01
License: Free
Malware Protection: Disabled
Malicious Website Protection: Disabled
Self-protection: Disabled

OS: Windows 7 Service Pack 1
CPU: x64
File System: NTFS
User: Palan

Scan Type: Threat Scan
Result: Completed
Objects Scanned: 346712
Time Elapsed: 7 min, 31 sec

Memory: Enabled
Startup: Enabled
Filesystem: Enabled
Archives: Enabled
Rootkits: Disabled
Heuristics: Enabled
PUP: Enabled
PUM: Enabled

Processes: 0
(No malicious items detected)

Modules: 0
(No malicious items detected)

Registry Keys: 1
PUP.Optional.Softonic.A, HKU\S-1-5-21-4088361375-1327853977-2548363082-1000-{ED1FC765-E35E-4C3D-BF15-2C2B11260CE4}-0\SOFTWARE\SOFTONIC\Universal Downloader, , [e492b414dc9f082e87c050b09a69fb05],

Registry Values: 0
(No malicious items detected)

Registry Data: 0
(No malicious items detected)

Folders: 0
(No malicious items detected)

Files: 0
(No malicious items detected)

Physical Sectors: 0
(No malicious items detected)


(end)
Intel Core i5-3350P 3,1GHz + Gelid Solution Tranquillo rev. 2, Radeon HD7870 2GB DDR5 OC, ASUS P8H77-V, 2*4GB Kingston HyperX DDR3, OCZ ZS Series 550W, CoolerMaster Elite 430, Windows 7 Professional 64bit

Uživatelský avatar
jaro3
člen Security týmu
Guru Level 15
Guru Level 15
Příspěvky: 43298
Registrován: červen 07
Bydliště: Jižní Čechy
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: Prosím o kontrolu logu - pomalejší HDD

Příspěvekod jaro3 » 20 srp 2014 09:43

Spusť znovu AdwCleaner (u Windows Vista či Windows7, klikni na AdwCleaner pravým a vyber „Spustit jako správce
klikni na „Prohledat-Scan“, po prohledání klikni na „ Vymazat-Clean

Program provede opravu, po automatickém restartu neukáže log (C:\AdwCleaner [S?].txt) , jeho obsah sem celý vlož.

Stáhni si Junkware Removal Tool by Thisisu

na svojí plochu.

Deaktivuj si svůj antivirový program. Pravým tl. myši klikni na JRT.exe a vyber „spustit jako správce“. Pro pokračování budeš vyzván ke stisknutí jakékoliv klávesy. Na nějakou klikni.
Začne skenování programu. Skenování může trvat dloho , podle množství nákaz. Po ukončení skenu se objeví log (JRT.txt) , který se uloží na ploše.
Zkopíruj sem prosím celý jeho obsah.

. spusť znovu MbAM a dej Skenovat nyní
- po proběhnutí programu se ti objeví hláška tak klikni na „Vše do karantény(smazat vybrané)“ a na „Exportovat záznam“ a vyber „textový soubor“ , soubor nějak pojmenuj a někam ho ulož. Zkopíruj se celý obsah toho logu.

Stáhni si RogueKiller by Adlice Software
32bit.:
http://www.sur-la-toile.com/RogueKiller/RogueKiller.exe
64bit.:
http://www.sur-la-toile.com/RogueKiller ... lerX64.exe
na svojí plochu.
- Zavři všechny ostatní programy a prohlížeče.
- Pro OS Vista a win7 spusť program RogueKiller.exe jako správce , u XP poklepáním.
- počkej až skončí Prescan -vyhledávání škodlivých procesů.
- Zkontroluj , zda máš zaškrtnuto:
Kontrola MBR
Kontrola Faked
Antirootkit

-Potom klikni na „Prohledat“.
- Program skenuje procesy PC. Po proskenování klikni na „Zpráva“celý obsah logu sem zkopíruj.
Pokud je program blokován , zkus ho spustit několikrát. Pokud dále program nepůjde spustit a pracovat, přejmenuj ho na winlogon.exe.
Při práci s programy HJT, ComboFix,MbAM, SDFix aj. zavřete všechny ostatní aplikace a prohlížeče!
Neposílejte logy do soukromých zpráv.Po dobu mé nepřítomnosti mě zastupuje memphisto , Žbeky a Orcus.
Pokud budete spokojeni , můžete podpořit naše forum:Podpora fóra

palancz
Level 2
Level 2
Příspěvky: 232
Registrován: červenec 10
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: Prosím o kontrolu logu - pomalejší HDD

Příspěvekod palancz » 20 srp 2014 10:31

ADW Cleaner znovu:

# AdwCleaner v3.307 - Report created 20/08/2014 at 10:27:52
# Updated 17/08/2014 by Xplode
# Operating System : Windows 7 Professional Service Pack 1 (64 bits)
# Username : Palan - PALAN-PC
# Running from : C:\Users\Palan\Desktop\AdwCleaner.exe
# Option : Clean

***** [ Services ] *****


***** [ Files / Folders ] *****

Folder Deleted : C:\ProgramData\Babylon
Folder Deleted : C:\Program Files (x86)\Common Files\DVDVideoSoft\TB
Folder Deleted : C:\Users\Palan\AppData\Roaming\Babylon
Folder Deleted : C:\Users\Palan\AppData\Roaming\dvdvideosoftiehelpers

***** [ Scheduled Tasks ] *****


***** [ Shortcuts ] *****


***** [ Registry ] *****

Key Deleted : HKLM\SOFTWARE\Classes\AppID\secman.DLL
Key Deleted : HKLM\SOFTWARE\Classes\driverscanner
Key Deleted : HKLM\SOFTWARE\Classes\Prod.cap
Key Deleted : HKLM\SOFTWARE\Classes\secman.OutlookSecurityManager
Key Deleted : HKLM\SOFTWARE\Classes\secman.OutlookSecurityManager.1
Key Deleted : HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Internet Explorer\Extension Compatibility\{74F475FA-6C75-43BD-AAB9-ECDA6184F600}
Key Deleted : HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Tracing\apnstub_RASAPI32
Key Deleted : HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Tracing\apnstub_RASMANCS
Key Deleted : HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Tracing\AskInstallChecker_RASAPI32
Key Deleted : HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Tracing\AskInstallChecker_RASMANCS
Key Deleted : HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Tracing\driverscanner_RASAPI32
Key Deleted : HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Tracing\driverscanner_RASMANCS
Key Deleted : HKLM\SOFTWARE\Classes\AppID\{4D076AB4-7562-427A-B5D2-BD96E19DEE56}
Key Deleted : HKLM\SOFTWARE\Classes\CLSID\{66EEF543-A9AC-4A9D-AA3C-1ED148AC8EEE}
Key Deleted : HKLM\SOFTWARE\Classes\CLSID\{826D7151-8D99-434B-8540-082B8C2AE556}
Key Deleted : HKLM\SOFTWARE\Classes\Interface\{66EEF543-A9AC-4A9D-AA3C-1ED148AC8EEE}
Key Deleted : HKLM\SOFTWARE\Classes\Interface\{66EEF543-A9AC-4A9D-AA3C-1ED148AC8FFE}
Key Deleted : HKLM\SOFTWARE\Classes\TypeLib\{11549FE4-7C5A-4C17-9FC3-56FC5162A994}
Key Deleted : [x64] HKLM\SOFTWARE\Classes\Interface\{66EEF543-A9AC-4A9D-AA3C-1ED148AC8EEE}
Key Deleted : [x64] HKLM\SOFTWARE\Classes\Interface\{66EEF543-A9AC-4A9D-AA3C-1ED148AC8FFE}
Key Deleted : HKCU\Software\APN PIP
Key Deleted : HKCU\Software\PIP
Key Deleted : HKCU\Software\Softonic
Key Deleted : HKLM\SOFTWARE\Babylon
Key Deleted : HKLM\SOFTWARE\PIP
Key Deleted : HKLM\SOFTWARE\Uniblue
Key Deleted : [x64] HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Installer\UserData\S-1-5-18\Components\08121C32A9C319F4CB0C11FF059552A4

***** [ Browsers ] *****

-\\ Internet Explorer v11.0.9600.17239


-\\ Mozilla Firefox v28.0 (cs)

[ File : C:\Users\Palan\AppData\Roaming\Mozilla\Firefox\Profiles\1l4ozpcm.default\prefs.js ]


-\\ Google Chrome v36.0.1985.143

[ File : C:\Users\Palan\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default\preferences ]


*************************

AdwCleaner[R0].txt - [3142 octets] - [19/08/2014 23:49:38]
AdwCleaner[R1].txt - [3202 octets] - [20/08/2014 10:26:59]
AdwCleaner[S0].txt - [3004 octets] - [20/08/2014 10:27:52]

########## EOF - C:\AdwCleaner\AdwCleaner[S0].txt - [3064 octets] ##########
Intel Core i5-3350P 3,1GHz + Gelid Solution Tranquillo rev. 2, Radeon HD7870 2GB DDR5 OC, ASUS P8H77-V, 2*4GB Kingston HyperX DDR3, OCZ ZS Series 550W, CoolerMaster Elite 430, Windows 7 Professional 64bit

palancz
Level 2
Level 2
Příspěvky: 232
Registrován: červenec 10
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: Prosím o kontrolu logu - pomalejší HDD

Příspěvekod palancz » 20 srp 2014 10:37

JRT

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Junkware Removal Tool (JRT) by Thisisu
Version: 6.1.4 (04.06.2014:1)
OS: Windows 7 Professional x64
Ran by Palan on st 20.08.2014 at 10:32:54,53
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~




~~~ Services



~~~ Registry Values



~~~ Registry Keys



~~~ Files



~~~ Folders

Successfully deleted: [Folder] "C:\ProgramData\boost_interprocess"



~~~ Event Viewer Logs were cleared





~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Scan was completed on st 20.08.2014 at 10:37:07,29
End of JRT log
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Intel Core i5-3350P 3,1GHz + Gelid Solution Tranquillo rev. 2, Radeon HD7870 2GB DDR5 OC, ASUS P8H77-V, 2*4GB Kingston HyperX DDR3, OCZ ZS Series 550W, CoolerMaster Elite 430, Windows 7 Professional 64bit

palancz
Level 2
Level 2
Příspěvky: 232
Registrován: červenec 10
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: Prosím o kontrolu logu - pomalejší HDD

Příspěvekod palancz » 20 srp 2014 10:48

MBAM znovu - nic nenašel

Malwarebytes Anti-Malware
www.malwarebytes.org

Scan Date: 20.8.2014
Scan Time: 10:38:27
Logfile: asdf.txt
Administrator: Yes

Version: 2.00.2.1012
Malware Database: v2014.08.20.02
Rootkit Database: v2014.08.16.01
License: Free
Malware Protection: Disabled
Malicious Website Protection: Disabled
Self-protection: Disabled

OS: Windows 7 Service Pack 1
CPU: x64
File System: NTFS
User: Palan

Scan Type: Threat Scan
Result: Completed
Objects Scanned: 346750
Time Elapsed: 8 min, 25 sec

Memory: Enabled
Startup: Enabled
Filesystem: Enabled
Archives: Enabled
Rootkits: Disabled
Heuristics: Enabled
PUP: Enabled
PUM: Enabled

Processes: 0
(No malicious items detected)

Modules: 0
(No malicious items detected)

Registry Keys: 0
(No malicious items detected)

Registry Values: 0
(No malicious items detected)

Registry Data: 0
(No malicious items detected)

Folders: 0
(No malicious items detected)

Files: 0
(No malicious items detected)

Physical Sectors: 0
(No malicious items detected)


(end)
Intel Core i5-3350P 3,1GHz + Gelid Solution Tranquillo rev. 2, Radeon HD7870 2GB DDR5 OC, ASUS P8H77-V, 2*4GB Kingston HyperX DDR3, OCZ ZS Series 550W, CoolerMaster Elite 430, Windows 7 Professional 64bit

palancz
Level 2
Level 2
Příspěvky: 232
Registrován: červenec 10
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: Prosím o kontrolu logu - pomalejší HDD

Příspěvekod palancz » 20 srp 2014 11:08

ROGUE KILLER:

RogueKiller V9.2.8.0 (x64) [Jul 11 2014] by Adlice Software
mail : http://www.adlice.com/contact/
Podpora : http://forum.adlice.com
Webové stránky : http://www.adlice.com/softwares/roguekiller/
: http://www.adlice.com

Operační systém : Windows 7 (6.1.7601 Service Pack 1) 64 bits version
Spuštěno v : Normální režim
Uživatel : Palan [Práva správce]
Mód : Kontrola -- Datum : 08/20/2014 11:06:32

¤¤¤ Škodlivé procesy: : 0 ¤¤¤

¤¤¤ ¤¤¤ Záznamy Registrů: : 19 ¤¤¤
[Suspicious.Path] (X64) HKEY_LOCAL_MACHINE\System\CurrentControlSet\Services\GPU-Z -> NALEZENO
[Suspicious.Path] (X64) HKEY_LOCAL_MACHINE\System\ControlSet001\Services\GPU-Z -> NALEZENO
[Suspicious.Path] (X64) HKEY_LOCAL_MACHINE\System\ControlSet002\Services\GPU-Z -> NALEZENO
[PUM.Dns] (X64) HKEY_LOCAL_MACHINE\System\CurrentControlSet\Services\Tcpip\Parameters | DhcpNameServer : 10.0.0.138 -> NALEZENO
[PUM.Dns] (X64) HKEY_LOCAL_MACHINE\System\ControlSet001\Services\Tcpip\Parameters | DhcpNameServer : 10.0.0.138 -> NALEZENO
[PUM.Dns] (X64) HKEY_LOCAL_MACHINE\System\ControlSet002\Services\Tcpip\Parameters | DhcpNameServer : 10.0.0.138 -> NALEZENO
[PUM.Dns] (X64) HKEY_LOCAL_MACHINE\System\CurrentControlSet\Services\Tcpip\Parameters\Interfaces\{55CAACC7-6330-4140-AA3F-F274A2A4A651} | DhcpNameServer : 10.0.0.138 -> NALEZENO
[PUM.Dns] (X64) HKEY_LOCAL_MACHINE\System\ControlSet001\Services\Tcpip\Parameters\Interfaces\{55CAACC7-6330-4140-AA3F-F274A2A4A651} | DhcpNameServer : 10.0.0.138 -> NALEZENO
[PUM.Dns] (X64) HKEY_LOCAL_MACHINE\System\ControlSet002\Services\Tcpip\Parameters\Interfaces\{55CAACC7-6330-4140-AA3F-F274A2A4A651} | DhcpNameServer : 10.0.0.138 -> NALEZENO
[PUM.Policies] (X64) HKEY_USERS\S-1-5-21-4088361375-1327853977-2548363082-1000\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Policies\System | DisableRegistryTools : 0 -> NALEZENO
[PUM.Policies] (X64) HKEY_USERS\S-1-5-21-4088361375-1327853977-2548363082-1000\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Policies\System | DisableTaskMgr : 0 -> NALEZENO
[PUM.Policies] (X86) HKEY_USERS\S-1-5-21-4088361375-1327853977-2548363082-1000\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Policies\System | DisableRegistryTools : 0 -> NALEZENO
[PUM.Policies] (X86) HKEY_USERS\S-1-5-21-4088361375-1327853977-2548363082-1000\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Policies\System | DisableTaskMgr : 0 -> NALEZENO
[PUM.StartMenu] (X64) HKEY_USERS\S-1-5-21-4088361375-1327853977-2548363082-1000\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer\Advanced | Start_ShowMyGames : 0 -> NALEZENO
[PUM.StartMenu] (X86) HKEY_USERS\S-1-5-21-4088361375-1327853977-2548363082-1000\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer\Advanced | Start_ShowMyGames : 0 -> NALEZENO
[PUM.DesktopIcons] (X64) HKEY_LOCAL_MACHINE\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer\HideDesktopIcons\NewStartPanel | {20D04FE0-3AEA-1069-A2D8-08002B30309D} : 1 -> NALEZENO
[PUM.DesktopIcons] (X64) HKEY_LOCAL_MACHINE\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer\HideDesktopIcons\NewStartPanel | {59031a47-3f72-44a7-89c5-5595fe6b30ee} : 1 -> NALEZENO
[PUM.DesktopIcons] (X86) HKEY_LOCAL_MACHINE\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer\HideDesktopIcons\NewStartPanel | {20D04FE0-3AEA-1069-A2D8-08002B30309D} : 1 -> NALEZENO
[PUM.DesktopIcons] (X86) HKEY_LOCAL_MACHINE\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer\HideDesktopIcons\NewStartPanel | {59031a47-3f72-44a7-89c5-5595fe6b30ee} : 1 -> NALEZENO

¤¤¤ naplánované úlohy : 0 ¤¤¤

¤¤¤ Soubory : 0 ¤¤¤

¤¤¤ Soubor HOSTS : 7 ¤¤¤
[C:\Windows\System32\drivers\etc\hosts] 127.0.0.1 activation.cloud.techsmith.com
[C:\Windows\System32\drivers\etc\hosts] 127.0.0.1 65.52.240.48
[C:\Windows\System32\drivers\etc\hosts] 127.0.0.1 act.eut2.online.scssoft.com
[C:\Windows\System32\drivers\etc\hosts] 127.0.0.1 http://act.eut2.online.scssoft.com/eut2/act
[C:\Windows\System32\drivers\etc\hosts] 127.0.0.1 act.eut2.online.scssoft.com:80
[C:\Windows\System32\drivers\etc\hosts] 127.0.0.1 localhost
[C:\Windows\System32\drivers\etc\hosts] 127.0.0.1 localhost

¤¤¤ Antirootkit : 0 (Driver: NAHRÁNO) ¤¤¤

¤¤¤ Webové prohlížeče : 0 ¤¤¤

¤¤¤ Kontrola MBR : ¤¤¤
+++++ PhysicalDrive0: ST1000DM003-1CH162 ATA Device +++++
--- User ---
[MBR] 06b640009af1700e55d0fe5039f45533
[BSP] 4bd992122366197c0b78ae2fe0cb2c10 : Windows Vista/7/8 MBR Code
Partition table:
0 - [ACTIVE] NTFS (0x7) [VISIBLE] Offset (sectors): 2048 | Size: 100 MB
1 - [XXXXXX] NTFS (0x7) [VISIBLE] Offset (sectors): 206848 | Size: 953767 MB
User = LL1 ... OK
User = LL2 ... OK
Intel Core i5-3350P 3,1GHz + Gelid Solution Tranquillo rev. 2, Radeon HD7870 2GB DDR5 OC, ASUS P8H77-V, 2*4GB Kingston HyperX DDR3, OCZ ZS Series 550W, CoolerMaster Elite 430, Windows 7 Professional 64bit

Uživatelský avatar
jaro3
člen Security týmu
Guru Level 15
Guru Level 15
Příspěvky: 43298
Registrován: červen 07
Bydliště: Jižní Čechy
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: Prosím o kontrolu logu - pomalejší HDD

Příspěvekod jaro3 » 20 srp 2014 19:08

Otevři si Poznámkový blok (Start -> Spustit... a napiš do okna Notepad a dej Ok.
Zkopíruj do něj následující celý text označený zeleně:
Poznámka: Nepoužij k označení skriptu funkci VYBRAT VŠE

Kód: Vybrat vše

@echo off
del /q /a /f %systemroot%\system32\drivers\etc\hosts 2>nul
echo 127.0.0.1 localhost>>%systemroot%\system32\drivers\etc\hosts
exit

Zvol možnost Soubor -> Uložit jako... a nastav tyto parametry:název souboru, zde napiš: FixHosts.bat
Uložit jako typ: tak tam vyber Všechny soubory
Ulož soubor na plochu.
Ukonči všechna aktivní okna.
Poklepáním na soubor ho spusť.

Zavři všechny programy a prohlížeče. Deaktivuj antivir a firewall.
Prosím, odpoj všechny USB nebo externí disky z počítače před spuštěním tohoto programu.
Spusť znovu RogueKiller ( Pro Windows Vista nebo Windows 7, klepni pravým a vyber "Spustit jako správce", ve Windows XP poklepej ke spuštění).
- Počkej, až Prescan dokončí práci...
- Pak klikni na "Prohledat " ,po jeho skončení:


- V záložkách (Registry , Tasks , Web Browser apod.) vše zatrhni (dej zatržítka)

- Klikni na "Smazat"
- Počkej, dokud Status box nezobrazí " Mazání dokončeno "
- Klikni na "Zpráva " a zkopíruj a vlož obsah té zprávy prosím sem. Log je možno nalézt v RKreport [číslo]. txt na ploše.
- Zavři RogueKiller

Stáhni si TDSSKiller
Na svojí plochu.Ujisti se , že máš zavřeny všechny ostatní aplikace a prohlížeče. Rozbal soubor a spusť TDSSKiller.exe. Restartuj PC . Log z TDSSKilleru najdeš zde:
C:\TDSSKiller. 2.8.16.0_(datum)_log.txt , vlož sem prosím celý obsah logu.
-pokud bude mít log více než 60.000 znaků , rozděl ho a vlož do více příspěvků
Při práci s programy HJT, ComboFix,MbAM, SDFix aj. zavřete všechny ostatní aplikace a prohlížeče!
Neposílejte logy do soukromých zpráv.Po dobu mé nepřítomnosti mě zastupuje memphisto , Žbeky a Orcus.
Pokud budete spokojeni , můžete podpořit naše forum:Podpora fóra

palancz
Level 2
Level 2
Příspěvky: 232
Registrován: červenec 10
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: Prosím o kontrolu logu - pomalejší HDD

Příspěvekod palancz » 29 srp 2014 13:58

Zdravím, omlouvám se za tu dobu čekání, ale po týdnu jsem zpět.

RogueKiller V9.2.8.0 (x64) [Jul 11 2014] by Adlice Software
mail : http://www.adlice.com/contact/
Podpora : http://forum.adlice.com
Webové stránky : http://www.adlice.com/softwares/roguekiller/
: http://www.adlice.com

Operační systém : Windows 7 (6.1.7601 Service Pack 1) 64 bits version
Spuštěno v : Normální režim
Uživatel : Palan [Práva správce]
Mód : Odebrat -- Datum : 08/29/2014 13:57:34

¤¤¤ Škodlivé procesy: : 0 ¤¤¤

¤¤¤ ¤¤¤ Záznamy Registrů: : 19 ¤¤¤
[Suspicious.Path] (X64) HKEY_LOCAL_MACHINE\System\CurrentControlSet\Services\GPU-Z -> VYMAZÁNO
[Suspicious.Path] (X64) HKEY_LOCAL_MACHINE\System\ControlSet001\Services\GPU-Z -> VYMAZÁNO
[Suspicious.Path] (X64) HKEY_LOCAL_MACHINE\System\ControlSet002\Services\GPU-Z -> VYMAZÁNO
[PUM.Dns] (X64) HKEY_LOCAL_MACHINE\System\CurrentControlSet\Services\Tcpip\Parameters | DhcpNameServer : 10.0.0.138 -> NAHRAZENO ()
[PUM.Dns] (X64) HKEY_LOCAL_MACHINE\System\ControlSet001\Services\Tcpip\Parameters | DhcpNameServer : 10.0.0.138 -> NAHRAZENO ()
[PUM.Dns] (X64) HKEY_LOCAL_MACHINE\System\ControlSet002\Services\Tcpip\Parameters | DhcpNameServer : 10.0.0.138 -> NAHRAZENO ()
[PUM.Dns] (X64) HKEY_LOCAL_MACHINE\System\CurrentControlSet\Services\Tcpip\Parameters\Interfaces\{55CAACC7-6330-4140-AA3F-F274A2A4A651} | DhcpNameServer : 10.0.0.138 -> NAHRAZENO ()
[PUM.Dns] (X64) HKEY_LOCAL_MACHINE\System\ControlSet001\Services\Tcpip\Parameters\Interfaces\{55CAACC7-6330-4140-AA3F-F274A2A4A651} | DhcpNameServer : 10.0.0.138 -> NAHRAZENO ()
[PUM.Dns] (X64) HKEY_LOCAL_MACHINE\System\ControlSet002\Services\Tcpip\Parameters\Interfaces\{55CAACC7-6330-4140-AA3F-F274A2A4A651} | DhcpNameServer : 10.0.0.138 -> NAHRAZENO ()
[PUM.Policies] (X64) HKEY_USERS\S-1-5-21-4088361375-1327853977-2548363082-1000\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Policies\System | DisableRegistryTools : 0 -> VYMAZÁNO
[PUM.Policies] (X64) HKEY_USERS\S-1-5-21-4088361375-1327853977-2548363082-1000\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Policies\System | DisableTaskMgr : 0 -> VYMAZÁNO
[PUM.Policies] (X86) HKEY_USERS\S-1-5-21-4088361375-1327853977-2548363082-1000\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Policies\System | DisableRegistryTools : 0 -> ERROR [2]
[PUM.Policies] (X86) HKEY_USERS\S-1-5-21-4088361375-1327853977-2548363082-1000\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Policies\System | DisableTaskMgr : 0 -> ERROR [2]
[PUM.StartMenu] (X64) HKEY_USERS\S-1-5-21-4088361375-1327853977-2548363082-1000\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer\Advanced | Start_ShowMyGames : 0 -> NAHRAZENO (1)
[PUM.StartMenu] (X86) HKEY_USERS\S-1-5-21-4088361375-1327853977-2548363082-1000\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer\Advanced | Start_ShowMyGames : 0 -> NAHRAZENO (1)
[PUM.DesktopIcons] (X64) HKEY_LOCAL_MACHINE\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer\HideDesktopIcons\NewStartPanel | {20D04FE0-3AEA-1069-A2D8-08002B30309D} : 1 -> NAHRAZENO (0)
[PUM.DesktopIcons] (X64) HKEY_LOCAL_MACHINE\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer\HideDesktopIcons\NewStartPanel | {59031a47-3f72-44a7-89c5-5595fe6b30ee} : 1 -> NAHRAZENO (0)
[PUM.DesktopIcons] (X86) HKEY_LOCAL_MACHINE\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer\HideDesktopIcons\NewStartPanel | {20D04FE0-3AEA-1069-A2D8-08002B30309D} : 1 -> NAHRAZENO (0)
[PUM.DesktopIcons] (X86) HKEY_LOCAL_MACHINE\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer\HideDesktopIcons\NewStartPanel | {59031a47-3f72-44a7-89c5-5595fe6b30ee} : 1 -> NAHRAZENO (0)

¤¤¤ naplánované úlohy : 0 ¤¤¤

¤¤¤ Soubory : 0 ¤¤¤

¤¤¤ Soubor HOSTS : 7 ¤¤¤
[C:\Windows\System32\drivers\etc\hosts] 127.0.0.1 activation.cloud.techsmith.com -> VYMAZÁNO
[C:\Windows\System32\drivers\etc\hosts] 127.0.0.1 65.52.240.48 -> VYMAZÁNO
[C:\Windows\System32\drivers\etc\hosts] 127.0.0.1 act.eut2.online.scssoft.com -> VYMAZÁNO
[C:\Windows\System32\drivers\etc\hosts] 127.0.0.1 http://act.eut2.online.scssoft.com/eut2/act -> VYMAZÁNO
[C:\Windows\System32\drivers\etc\hosts] 127.0.0.1 act.eut2.online.scssoft.com:80 -> VYMAZÁNO
[C:\Windows\System32\drivers\etc\hosts] 127.0.0.1 localhost -> VYMAZÁNO
[C:\Windows\System32\drivers\etc\hosts] 127.0.0.1 localhost -> VYMAZÁNO

¤¤¤ Antirootkit : 0 (Driver: NAHRÁNO) ¤¤¤

¤¤¤ Webové prohlížeče : 7 ¤¤¤
[CHROME:Addon] Default : Google Docs [aohghmighlieiainnegkcijnfilokake] -> VYMAZÁNO
[CHROME:Addon] Default : Google Drive [apdfllckaahabafndbhieahigkjlhalf] -> ERROR [2]
[CHROME:Addon] Default : YouTube [blpcfgokakmgnkcojhhkbfbldkacnbeo] -> ERROR [2]
[CHROME:Addon] Default : Google Search [coobgpohoikkiipiblmjeljniedjpjpf] -> ERROR [2]
[CHROME:Addon] Default : AdBlock [gighmmpiobklfepjocnamgkkbiglidom] -> ERROR [2]
[CHROME:Addon] Default : Google Wallet [nmmhkkegccagdldgiimedpiccmgmieda] -> ERROR [2]
[CHROME:Addon] Default : Gmail [pjkljhegncpnkpknbcohdijeoejaedia] -> ERROR [2]

¤¤¤ Kontrola MBR : ¤¤¤
+++++ PhysicalDrive0: ST1000DM003-1CH162 ATA Device +++++
--- User ---
[MBR] 06b640009af1700e55d0fe5039f45533
[BSP] 4bd992122366197c0b78ae2fe0cb2c10 : Windows Vista/7/8 MBR Code
Partition table:
0 - [ACTIVE] NTFS (0x7) [VISIBLE] Offset (sectors): 2048 | Size: 100 MB
1 - [XXXXXX] NTFS (0x7) [VISIBLE] Offset (sectors): 206848 | Size: 953767 MB
User = LL1 ... OK
User = LL2 ... OK


============================================
RKreport_SCN_08202014_110632.log - RKreport_SCN_08292014_135433.log
Intel Core i5-3350P 3,1GHz + Gelid Solution Tranquillo rev. 2, Radeon HD7870 2GB DDR5 OC, ASUS P8H77-V, 2*4GB Kingston HyperX DDR3, OCZ ZS Series 550W, CoolerMaster Elite 430, Windows 7 Professional 64bit

palancz
Level 2
Level 2
Příspěvky: 232
Registrován: červenec 10
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: Prosím o kontrolu logu - pomalejší HDD

Příspěvekod palancz » 29 srp 2014 14:45

TDSSKiller : http://pastebin.com/Xr9b05SZ (mělo to 280 000 znaků)
Intel Core i5-3350P 3,1GHz + Gelid Solution Tranquillo rev. 2, Radeon HD7870 2GB DDR5 OC, ASUS P8H77-V, 2*4GB Kingston HyperX DDR3, OCZ ZS Series 550W, CoolerMaster Elite 430, Windows 7 Professional 64bit


Zpět na “HiJackThis”

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 124 hostů