Kontrola logu laptopu Vyřešeno

Místo pro vaše HiJackThis logy a logy z dalších programů…

Moderátoři: Mods_senior, Security team

Uživatelský avatar
Holy True
nováček
Příspěvky: 48
Registrován: červen 13
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Kontrola logu laptopu

Příspěvekod Holy True » 13 zář 2014 13:19

Zdravím,

prosím o kontrolu logu. Je proveden na sestře laptopu, který přišel dopis od Sparkasse, že byl u ní při přihlašování Trojaner Virus, říkala že tam byl napsán "urlzone2", že proběhlo přihlašování ze serveru z jiné země.

Log:
Logfile of Trend Micro HijackThis v2.0.4
Scan saved at 13:08:13, on 13.9.2014
Platform: Windows 7 SP1 (WinNT 6.00.3505)
MSIE: Internet Explorer v11.0 (11.00.9600.17239)
Boot mode: Normal

Running processes:
C:\Windows\system32\taskhost.exe
C:\Windows\system32\Dwm.exe
C:\Windows\Explorer.EXE
C:\Program Files\Analog Devices\Core\smax4pnp.exe
C:\Program Files\Synaptics\SynTP\SynTPEnh.exe
C:\Program Files\Hewlett-Packard\HP Wireless Assistant\HPWAMain.exe
C:\Program Files\Microsoft Security Client\msseces.exe
C:\Windows\System32\igfxtray.exe
C:\Windows\System32\hkcmd.exe
C:\Windows\System32\igfxpers.exe
C:\Program Files\Broadcom\Broadcom 802.11\WLTRAY.EXE
C:\Program Files\Synaptics\SynTP\SynTPHelper.exe
C:\Windows\system32\igfxsrvc.exe
C:\Program Files\Hewlett-Packard\Shared\hpqToaster.exe
C:\Windows\system32\wuauclt.exe
C:\Users\Hanka\AppData\Local\Temp\TeamViewer\Version8\TeamViewer.exe
C:\Program Files\Mozilla Firefox\firefox.exe
C:\Program Files\ESET\ESET Online Scanner\OnlineScannerApp.exe
C:\Program Files\ESET\ESET Online Scanner\OnlineCmdLineScanner.exe
C:\Windows\system32\conhost.exe
C:\Windows\system32\SearchFilterHost.exe
C:\Users\Hanka\Downloads\hijackthis.exe

R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = http://www.google.cz/
R1 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Default_Page_URL = http://go.microsoft.com/fwlink/p/?LinkId=255141
R1 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Default_Search_URL = http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=54896
R1 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Search Page = http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=54896
R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = http://go.microsoft.com/fwlink/p/?LinkId=255141
R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Search,SearchAssistant =
R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Search,CustomizeSearch =
R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Toolbar,LinksFolderName =
O2 - BHO: Java(tm) Plug-In SSV Helper - {761497BB-D6F0-462C-B6EB-D4DAF1D92D43} - C:\Program Files\Java\jre7\bin\ssv.dll
O2 - BHO: Java(tm) Plug-In 2 SSV Helper - {DBC80044-A445-435b-BC74-9C25C1C588A9} - C:\Program Files\Java\jre7\bin\jp2ssv.dll
O4 - HKLM\..\Run: [SoundMAXPnP] C:\Program Files\Analog Devices\Core\smax4pnp.exe
O4 - HKLM\..\Run: [SynTPEnh] C:\Program Files\Synaptics\SynTP\SynTPEnh.exe
O4 - HKLM\..\Run: [hpWirelessAssistant] C:\Program Files\Hewlett-Packard\HP Wireless Assistant\HPWAMain.exe
O4 - HKLM\..\Run: [MSC] "C:\Program Files\Microsoft Security Client\msseces.exe" -hide -runkey
O4 - HKLM\..\Run: [IgfxTray] C:\Windows\system32\igfxtray.exe
O4 - HKLM\..\Run: [HotKeysCmds] C:\Windows\system32\hkcmd.exe
O4 - HKLM\..\Run: [Persistence] C:\Windows\system32\igfxpers.exe
O4 - HKLM\..\Run: [Broadcom Wireless Manager UI] C:\Program Files\Broadcom\Broadcom 802.11\WLTRAY.exe
O4 - HKLM\..\Run: [Adobe ARM] "C:\Program Files\Common Files\Adobe\ARM\1.0\AdobeARM.exe"
O4 - HKCU\..\Run: [Google Update] "C:\Users\Hanka\AppData\Local\Google\Update\GoogleUpdate.exe" /c
O4 - HKUS\S-1-5-19\..\Run: [Sidebar] %ProgramFiles%\Windows Sidebar\Sidebar.exe /autoRun (User 'LOCAL SERVICE')
O4 - HKUS\S-1-5-19\..\RunOnce: [mctadmin] C:\Windows\System32\mctadmin.exe (User 'LOCAL SERVICE')
O4 - HKUS\S-1-5-20\..\Run: [Sidebar] %ProgramFiles%\Windows Sidebar\Sidebar.exe /autoRun (User 'NETWORK SERVICE')
O4 - HKUS\S-1-5-20\..\RunOnce: [mctadmin] C:\Windows\System32\mctadmin.exe (User 'NETWORK SERVICE')
O8 - Extra context menu item: Add to Google Photos Screensa&ver - res://C:\Windows\system32\GPhotos.scr/200
O8 - Extra context menu item: E&xportovat do aplikace Microsoft Excel - res://C:\PROGRA~1\MICROS~2\Office12\EXCEL.EXE/3000
O9 - Extra button: Research - {92780B25-18CC-41C8-B9BE-3C9C571A8263} - C:\PROGRA~1\MICROS~2\Office12\REFIEBAR.DLL
O11 - Options group: [ACCELERATED_GRAPHICS] Accelerated graphics
O18 - Protocol: skype4com - {FFC8B962-9B40-4DFF-9458-1830C7DD7F5D} - C:\PROGRA~1\COMMON~1\Skype\SKYPE4~1.DLL
O23 - Service: Adobe Acrobat Update Service (AdobeARMservice) - Adobe Systems Incorporated - C:\Program Files\Common Files\Adobe\ARM\1.0\armsvc.exe
O23 - Service: Adobe Flash Player Update Service (AdobeFlashPlayerUpdateSvc) - Adobe Systems Incorporated - C:\Windows\system32\Macromed\Flash\FlashPlayerUpdateService.exe
O23 - Service: Andrea ADI Filters Service (AEADIFilters) - Andrea Electronics Corporation - C:\Windows\system32\AEADISRV.EXE
O23 - Service: Agere Modem Call Progress Audio (AgereModemAudio) - LSI Corporation - C:\Program Files\LSI SoftModem\agrsmsvc.exe
O23 - Service: Com4QLBEx - Hewlett-Packard Development Company, L.P. - C:\Program Files\Hewlett-Packard\HP Quick Launch Buttons\Com4QLBEx.exe
O23 - Service: Google Updater Service (gusvc) - Google - C:\Program Files\Google\Common\Google Updater\GoogleUpdaterService.exe
O23 - Service: hpqwmiex - Hewlett-Packard Development Company, L.P. - C:\Program Files\Hewlett-Packard\Shared\hpqwmiex.exe
O23 - Service: Intel(R) PROSet Monitoring Service - Intel Corporation - C:\Windows\system32\IProsetMonitor.exe
O23 - Service: Mobile Broadband HL Service - Unknown owner - C:\ProgramData\MobileBrServ\mbbservice.exe
O23 - Service: Mozilla Maintenance Service (MozillaMaintenance) - Mozilla Foundation - C:\Program Files\Mozilla Maintenance Service\maintenanceservice.exe
O23 - Service: NMIndexingService - Nero AG - C:\Program Files\Common Files\Ahead\Lib\NMIndexingService.exe
O23 - Service: Skype Updater (SkypeUpdate) - Skype Technologies - C:\Program Files\Skype\Updater\Updater.exe
O23 - Service: Broadcom Wireless LAN Tray Service (wltrysvc) - Broadcom Corporation - C:\Program Files\Broadcom\Broadcom 802.11\WLTRYSVC.EXE

--
End of file - 5779 bytes

Reklama
Uživatelský avatar
memphisto
Guru Level 13
Guru Level 13
Příspěvky: 21113
Registrován: září 06
Bydliště: Zlín - České Budějovice
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: Kontrola logu laptopu

Příspěvekod memphisto » 13 zář 2014 19:19

Nedávej logy do Code. Nedá se to číst

Stáhni si ATF Cleaner
Poklepej na ATF Cleaner.exe, klikni na select all found, poté:
-Když používáš Firefox (Mozzila), klikni na Firefox nahoře a vyber: Select All, poté klikni na Empty Selected.
-Když používáš Operu, klikni nahoře na Operu a vyber: Select All, poté klikni na Empty Selected.
Po vyčištění klikni na Exit k zavření programu.
ATF-Cleaner je jednoduchý nástroj na odstranìní historie z webového prohlížeče. Program dokáže odstranit cache, cookies, historii a další stopy po surfování na Internetu. Mezi podporované prohlížeče patří Internet Explorer, Firefox a Opera. Aplikace navíc umí odstranit doèasné soubory Windows, vysypat koš atd.
- Pokud používáš jen Google Chrome , tak ATF nemusíš použít.

Stáhni si TFC
Otevři soubor a zavři všechny ostatní okna, Klikni na Start k zahájení procesu. Program by neměl trvat dlouho.
Poté by se měl PC restartovat, pokud ne , proveď sám.

Stáhni AdwCleaner
Ulož si ho na svojí plochu
Ukonči všechny programy, okna a prohlížeče
Spusť program poklepáním a klikni na „Search“
Po skenu se objeví log (jinak je uložen systémovem disku jako AdwCleaner[R?].txt), jeho obsah sem celý vlož.


Stáhni si Malwarebytes' Anti-Malware
Nainstaluj a spusť ho
- na konci instalace se ujisti že máš zvoleny/zatrhnuty obě možnosti:
Update Malwarebytes' Anti-Malware (Aktualizace Malwarebytes' Anti-Malware) a Launch Malwarebytes' Anti-Malware (Spustit aplikaci Malwarebytes' Anti-Malware), pokud jo tak klikni na tlačítko Finish
- pokud bude nalezena aktualizace, tak se stáhne a nainstaluje
- program se po té spustí a nech vybranou možnost Perform Quick Scan (Provést rychlý sken) a klikni na tlačítko Scan (Skenovat)
- po probìhnutí programu se ti objeví hláška tak klikni na OK a pak na tlačítko Show Results
- pak zvol možnost Save Logfile a ulož si log na plochu
- po té klikni na tlačítko Exit, objeví se ti hláška tak zvol Ano
(zatím nic nemaž!).
Vlož sem pak obsah toho logu.
PRAVIDLA PC-HELP.CZ, PRAVIDLA sekce HijackThis, HijackThis návod, Memtest, CCleaner
Logy z programu HijackThis neposílejte prosím přes SZ, ale vkládejte je do patřičné sekce. Děkuji

Uživatelský avatar
Holy True
nováček
Příspěvky: 48
Registrován: červen 13
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: Kontrola logu laptopu

Příspěvekod Holy True » 13 zář 2014 23:03

Děkuji za pomoc a omlouvám se za code. Používá FireFox. V případech, kdy bylo potřeba zavřít všechna okna neměla zavřený TeamViewer, přes který jsem všechny kroky dělal. U Malwarebytes' Anti-Malware jsem nenašel Quick Scan, v nabídce je jen Threat Scan, Custom scan a Hyper Scan. Poslední jmenovaný je zašedlý a aktivní pouze v Premium verzi... tak jsem aktivoval Trial a spustil Hyper Scan.

# AdwCleaner v3.310 - Report created 13/09/2014 at 22:21:18
# Updated 12/09/2014 by Xplode
# Operating System : Windows 7 Professional Service Pack 1 (32 bits)
# Username : Hanka - HANKA-PC
# Running from : C:\Users\Hanka\Desktop\adwcleaner_3.310.exe
# Option : Scan

***** [ Services ] *****


***** [ Files / Folders ] *****

File Found : C:\Users\Hanka\AppData\Roaming\Mozilla\Firefox\Profiles\rn5zwda3.default\searchplugins\11-suche.xml
Folder Found : C:\Program Files\driver-soft
Folder Found : C:\Program Files\NCH Software
Folder Found : C:\ProgramData\Ask
Folder Found : C:\ProgramData\NCH Software

***** [ Scheduled Tasks ] *****


***** [ Shortcuts ] *****


***** [ Registry ] *****

Key Found : HKCU\Software\APN PIP
Key Found : HKCU\Software\Conduit
Key Found : HKCU\Software\PIP
Key Found : HKLM\SOFTWARE\Conduit
Key Found : HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Tracing\APN_ATU3__RASAPI32
Key Found : HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Tracing\APN_ATU3__RASMANCS
Key Found : HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Tracing\apnstub_RASAPI32
Key Found : HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Tracing\apnstub_RASMANCS
Key Found : HKLM\SOFTWARE\PIP

***** [ Browsers ] *****

-\\ Internet Explorer v11.0.9600.17280


-\\ Mozilla Firefox v30.0 (cs)

[ File : C:\Users\Hanka\AppData\Roaming\Mozilla\Firefox\Profiles\rn5zwda3.default\prefs.js ]


-\\ Google Chrome v37.0.2062.120

[ File : C:\Users\Hanka\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default\preferences ]


*************************

AdwCleaner[R0].txt - [1501 octets] - [13/09/2014 22:21:19]

########## EOF - C:\AdwCleaner\AdwCleaner[R0].txt - [1561 octets] ##########

Malwarebytes Anti-Malware
www.malwarebytes.org

Scan Date: 13.9.2014
Scan Time: 22:47:35
Logfile:
Administrator: Yes

Version: 2.00.2.1012
Malware Database: v2014.09.13.06
Rootkit Database: v2014.09.13.01
License: Trial
Malware Protection: Enabled
Malicious Website Protection: Enabled
Self-protection: Disabled

OS: Windows 7 Service Pack 1
CPU: x86
File System: NTFS
User: Hanka

Scan Type: Hyper Scan
Result: Completed
Objects Scanned: 238815
Time Elapsed: 9 min, 41 sec

Memory: Enabled
Startup: Enabled
Filesystem: Disabled
Archives: Enabled
Rootkits: Disabled
Heuristics: Enabled
PUP: Enabled
PUM: Enabled

Processes: 0
(No malicious items detected)

Modules: 0
(No malicious items detected)

Registry Keys: 0
(No malicious items detected)

Registry Values: 0
(No malicious items detected)

Registry Data: 0
(No malicious items detected)

Folders: 0
(No malicious items detected)

Files: 0
(No malicious items detected)

Physical Sectors: 0
(No malicious items detected)


(end)

Uživatelský avatar
memphisto
Guru Level 13
Guru Level 13
Příspěvky: 21113
Registrován: září 06
Bydliště: Zlín - České Budějovice
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: Kontrola logu laptopu

Příspěvekod memphisto » 13 zář 2014 23:10

V adw nech vše smazat a dodej log po smazání. Mbam je čistý.

Stáhni si RogueKiller
32bit.:
http://www.sur-la-toile.com/RogueKiller/RogueKiller.exe
64bit.:
http://www.sur-la-toile.com/RogueKiller ... lerX64.exe
na svojí plochu.
- Zavři všechny ostatní programy a prohlížeče.
- Pro OS Vista a win7 spusť program RogueKiller.exe jako správce , u XP poklepáním.
- počkej až skončí Prescan -vyhledávání škodlivých procesů.
- Zkontroluj , zda máš zaškrtnuto:
Kontrola MBR
Kontrola Faked
Antirootkit

-Potom klikni na „Prohledat“.
- Program skenuje procesy PC. Po proskenování klikni na „Zpráva“celý obsah logu sem zkopíruj.
Pokud je program blokován , zkus ho spustit několikrát. Pokud dále program nepůjde spustit a pracovat, přejmenuj ho na winlogon.exe.

Stáhni si Junkware Removal Tool

na svojí plochu.
Deaktivuj si svůj antivirový program.
Pravým tl. myši klikni na JRT.exe a vyber „spustit jako správce“. Pro pokračování budeš vyzván ke stisknutí jakékoliv klávesy. Na nějakou klikni.
Začne skenování programu. Skenování může trvat dloho , podle množství nákaz. Po ukončení skenu se objeví log (JRT.txt) , který se uloží na ploše.
Zkopíruj sem prosím celý jeho obsah.
PRAVIDLA PC-HELP.CZ, PRAVIDLA sekce HijackThis, HijackThis návod, Memtest, CCleaner
Logy z programu HijackThis neposílejte prosím přes SZ, ale vkládejte je do patřičné sekce. Děkuji

Uživatelský avatar
Holy True
nováček
Příspěvky: 48
Registrován: červen 13
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: Kontrola logu laptopu

Příspěvekod Holy True » 14 zář 2014 09:10

# AdwCleaner v3.310 - Report created 14/09/2014 at 08:22:04
# Updated 12/09/2014 by Xplode
# Operating System : Windows 7 Professional Service Pack 1 (32 bits)
# Username : Hanka - HANKA-PC
# Running from : C:\Users\Hanka\Downloads\adwcleaner_3.310.exe
# Option : Clean

***** [ Services ] *****


***** [ Files / Folders ] *****

Folder Deleted : C:\ProgramData\Ask
Folder Deleted : C:\ProgramData\NCH Software
Folder Deleted : C:\Program Files\driver-soft
Folder Deleted : C:\Program Files\NCH Software
File Deleted : C:\Users\Hanka\AppData\Roaming\Mozilla\Firefox\Profiles\rn5zwda3.default\searchplugins\11-suche.xml

***** [ Scheduled Tasks ] *****


***** [ Shortcuts ] *****


***** [ Registry ] *****

Key Deleted : HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Tracing\APN_ATU3__RASAPI32
Key Deleted : HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Tracing\APN_ATU3__RASMANCS
Key Deleted : HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Tracing\apnstub_RASAPI32
Key Deleted : HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Tracing\apnstub_RASMANCS
Key Deleted : HKCU\Software\APN PIP
Key Deleted : HKCU\Software\Conduit
Key Deleted : HKCU\Software\PIP
Key Deleted : HKLM\SOFTWARE\Conduit
Key Deleted : HKLM\SOFTWARE\PIP

***** [ Browsers ] *****

-\\ Internet Explorer v11.0.9600.17280


-\\ Mozilla Firefox v30.0 (cs)

[ File : C:\Users\Hanka\AppData\Roaming\Mozilla\Firefox\Profiles\rn5zwda3.default\prefs.js ]


-\\ Google Chrome v37.0.2062.120

[ File : C:\Users\Hanka\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default\preferences ]


*************************

AdwCleaner[R0].txt - [1641 octets] - [13/09/2014 22:21:19]
AdwCleaner[R1].txt - [1703 octets] - [14/09/2014 08:17:38]
AdwCleaner[S0].txt - [1652 octets] - [14/09/2014 08:22:04]

########## EOF - C:\AdwCleaner\AdwCleaner[S0].txt - [1712 octets] ##########


RogueKiller V9.2.10.0 [Jul 11 2014] by Adlice Software
mail : http://www.adlice.com/contact/
Podpora : http://forum.adlice.com
Webové stránky : http://www.adlice.com/softwares/roguekiller/
: http://www.adlice.com

Operační systém : Windows 7 (6.1.7601 Service Pack 1) 32 bits version
Spuštěno v : Normální režim
Uživatel : Hanka [Práva správce]
Mód : Kontrola -- Datum : 09/14/2014 08:54:15

¤¤¤ Škodlivé procesy: : 1 ¤¤¤
[Suspicious.Path] (SVC) Mobile Broadband HL Service -- "C:\ProgramData\MobileBrServ\mbbservice.exe" -service[7] -> ZASTAVENO

¤¤¤ ¤¤¤ Záznamy Registrů: : 8 ¤¤¤
[Suspicious.Path] HKEY_LOCAL_MACHINE\System\CurrentControlSet\Services\Mobile Broadband HL Service ("C:\ProgramData\MobileBrServ\mbbservice.exe" -service) -> NALEZENO
[Suspicious.Path] HKEY_LOCAL_MACHINE\System\ControlSet001\Services\Mobile Broadband HL Service ("C:\ProgramData\MobileBrServ\mbbservice.exe" -service) -> NALEZENO
[Suspicious.Path] HKEY_LOCAL_MACHINE\System\ControlSet002\Services\Mobile Broadband HL Service ("C:\ProgramData\MobileBrServ\mbbservice.exe" -service) -> NALEZENO
[PUM.Policies] HKEY_LOCAL_MACHINE\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Policies\System | EnableLUA : 0 -> NALEZENO
[PUM.Policies] HKEY_LOCAL_MACHINE\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Policies\System | ConsentPromptBehaviorAdmin : 0 -> NALEZENO
[PUM.StartMenu] HKEY_USERS\S-1-5-21-175122198-3928648987-1281338585-1000\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer\Advanced | Start_ShowMyGames : 0 -> NALEZENO
[PUM.DesktopIcons] HKEY_LOCAL_MACHINE\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer\HideDesktopIcons\NewStartPanel | {20D04FE0-3AEA-1069-A2D8-08002B30309D} : 1 -> NALEZENO
[PUM.DesktopIcons] HKEY_LOCAL_MACHINE\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer\HideDesktopIcons\NewStartPanel | {59031a47-3f72-44a7-89c5-5595fe6b30ee} : 1 -> NALEZENO

¤¤¤ naplánované úlohy : 0 ¤¤¤

¤¤¤ Soubory : 0 ¤¤¤

¤¤¤ Soubor HOSTS : 0 ¤¤¤

¤¤¤ Antirootkit : 8 (Driver: NAHRÁNO) ¤¤¤
[SSDT:Addr(Hook.SSDT)] NtCreateSection[84] : Unknown @ 0x91035dce
[SSDT:Addr(Hook.SSDT)] NtRequestWaitReplyPort[299] : Unknown @ 0x91035dd8
[SSDT:Addr(Hook.SSDT)] NtSetContextThread[316] : Unknown @ 0x91035dd3
[SSDT:Addr(Hook.SSDT)] NtSetSecurityObject[347] : Unknown @ 0x91035ddd
[SSDT:Addr(Hook.SSDT)] NtSystemDebugControl[368] : Unknown @ 0x91035de2
[SSDT:Addr(Hook.SSDT)] NtTerminateProcess[370] : Unknown @ 0x91035d6f
[ShwSSDT:Addr(Hook.Shadow)] NtUserSetWindowsHookEx[585] : Unknown @ 0x91035df6
[ShwSSDT:Addr(Hook.Shadow)] NtUserSetWinEventHook[588] : Unknown @ 0x91035dfb

¤¤¤ Webové prohlížeče : 1 ¤¤¤
[PUM.HomePage][FIREFX:Config] rn5zwda3.default : user_pref("browser.startup.homepage", "www.google.de"); -> NALEZENO

¤¤¤ Kontrola MBR : ¤¤¤
+++++ PhysicalDrive0: TOSHIBA MK1252GSX ATA Device +++++
--- User ---
[MBR] 83c10226c1f0697f5c8d76bd81c4ccb8
[BSP] 0bf48dd3247d36cb385d54d940038c61 : Windows Vista/7/8 MBR Code
Partition table:
0 - [ACTIVE] NTFS (0x7) [VISIBLE] Offset (sectors): 2048 | Size: 100 MB
1 - [XXXXXX] NTFS (0x7) [VISIBLE] Offset (sectors): 206848 | Size: 44900 MB
2 - [XXXXXX] NTFS (0x7) [VISIBLE] Offset (sectors): 92162048 | Size: 69470 MB
User = LL1 ... OK
User = LL2 ... OK

+++++ PhysicalDrive1: +++++
Error reading User MBR! ([15] Za?ízení není p?ipraveno. )
Error reading LL1 MBR! NOT VALID!
Error reading LL2 MBR! ([32] Po?adavek není podporován. )

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Junkware Removal Tool (JRT) by Thisisu
Version: 6.1.4 (04.06.2014:1)
OS: Windows 7 Professional x86
Ran by Hanka on ne 14.09.2014 at 9:02:47,71
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~




~~~ Services



~~~ Registry Values



~~~ Registry Keys



~~~ Files



~~~ Folders

Successfully deleted: [Folder] "C:\ProgramData\apn"
Successfully deleted: [Folder] "C:\ProgramData\drivergenius"



~~~ FireFox

Emptied folder: C:\Users\Hanka\AppData\Roaming\mozilla\firefox\profiles\rn5zwda3.default\minidumps [4 files]



~~~ Event Viewer Logs were cleared





~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Scan was completed on ne 14.09.2014 at 9:08:16,29
End of JRT log
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Uživatelský avatar
Orcus
člen Security týmu
Elite Level 10.5
Elite Level 10.5
Příspěvky: 10645
Registrován: duben 10
Bydliště: Okolo rostou 3 růže =o)
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: Kontrola logu laptopu

Příspěvekod Orcus » 14 zář 2014 10:44

Zavři všechny programy a prohlížeče. Deaktivuj antivir a firewall.
Prosím, odpoj všechny USB nebo externí disky z počítače před spuštěním tohoto programu.
Spusť RogueKiller ( Pro Windows Vista nebo Windows 7, klepni pravým a vyber "Spustit jako správce", ve Windows XP poklepej ke spuštění).
- Počkej, až Prescan dokončí práci...
- Počkej, dokud status okno zobrazuje "Prohledat "
- V záložkách (Registry , Tasks , Web Browser apod.) vše zatrhni (dej zatržítka).
- Klikni na "Smazat"
- Počkej, dokud Status box zobrazuje " Mazání dokončeno "
- Klikni na "Zpráva" a zkopíruj a vlož obsah té zprávy prosím sem. Log je možno nalézt v RKreport [číslo]. txt na ploše.
- Zavři RogueKiller

====================================================

Stáhni
Zoek.exe

a ulož si ho na plochu.
Zavři všechny ostatní programy, okna i prohlížeče.
Spusť Zoek.exe ( u win vista , win7, 8 klikni na něj pravým a vyber : „Spustit jako správce“
- pozor, náběh programu může trvat déle.

Do okna programu vlož skript níže:

Kód: Vybrat vše

autoclean;
emptyclsid;
iedefaults;
FFdefaults;
CHRdefaults;
emptyalltemp;
resethosts;


Klikni na Run Script
Program provede sken, opravu, sken i oprava může trvat i více minut, je třeba posečkat do konce. Do okna neklikej!
rogram nabídne restart , potvrď .

Po restartu se může nějaký čas ukázat pouze černá plocha , to je normální. Je třeba počkat až se vytvoří log. Ten si můžeš uložit třeba do dokumentů, jinak se sám ukládá do:
C:\zoek-results.log
Zkopíruj sem celý obsah toho logu.
Láska hřeje, ale uhlí je uhlí. :fire:



Log z HJT vkládejte do HJT sekce. Je-li moc dlouhý, rozděl jej do více zpráv.

Pár rad k bezpečnosti PC.

Po dobu mé nepřítomnosti mě zastupuje memphisto, jaro3 a Diallix

Pokud budete spokojeni , můžete podpořit naše fórum.

Uživatelský avatar
Holy True
nováček
Příspěvky: 48
Registrován: červen 13
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: Kontrola logu laptopu

Příspěvekod Holy True » 14 zář 2014 21:37

RogueKiller V9.2.10.0 [Jul 11 2014] by Adlice Software
mail : http://www.adlice.com/contact/
Podpora : http://forum.adlice.com
Webové stránky : http://www.adlice.com/softwares/roguekiller/
: http://www.adlice.com

Operační systém : Windows 7 (6.1.7601 Service Pack 1) 32 bits version
Spuštěno v : Normální režim
Uživatel : Hanka [Práva správce]
Mód : Odebrat -- Datum : 09/14/2014 20:40:43

¤¤¤ Škodlivé procesy: : 1 ¤¤¤
[Suspicious.Path] (SVC) Mobile Broadband HL Service -- "C:\ProgramData\MobileBrServ\mbbservice.exe" -service[7] -> ZASTAVENO

¤¤¤ ¤¤¤ Záznamy Registrů: : 10 ¤¤¤
[Suspicious.Path] HKEY_LOCAL_MACHINE\System\CurrentControlSet\Services\Mobile Broadband HL Service () -> VYMAZÁNO
[Suspicious.Path] HKEY_LOCAL_MACHINE\System\ControlSet001\Services\Mobile Broadband HL Service () -> VYMAZÁNO
[Suspicious.Path] HKEY_LOCAL_MACHINE\System\ControlSet002\Services\Mobile Broadband HL Service () -> VYMAZÁNO
[PUM.Policies] HKEY_USERS\S-1-5-21-175122198-3928648987-1281338585-1000\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Policies\System | DisableRegistryTools : 0 -> VYMAZÁNO
[PUM.Policies] HKEY_USERS\S-1-5-21-175122198-3928648987-1281338585-1000\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Policies\System | DisableTaskMgr : 0 -> VYMAZÁNO
[PUM.Policies] HKEY_LOCAL_MACHINE\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Policies\System | EnableLUA : 0 -> NAHRAZENO (1)
[PUM.Policies] HKEY_LOCAL_MACHINE\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Policies\System | ConsentPromptBehaviorAdmin : 0 -> NAHRAZENO (2)
[PUM.StartMenu] HKEY_USERS\S-1-5-21-175122198-3928648987-1281338585-1000\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer\Advanced | Start_ShowMyGames : 0 -> NAHRAZENO (1)
[PUM.DesktopIcons] HKEY_LOCAL_MACHINE\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer\HideDesktopIcons\NewStartPanel | {20D04FE0-3AEA-1069-A2D8-08002B30309D} : 1 -> NAHRAZENO (0)
[PUM.DesktopIcons] HKEY_LOCAL_MACHINE\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer\HideDesktopIcons\NewStartPanel | {59031a47-3f72-44a7-89c5-5595fe6b30ee} : 1 -> NAHRAZENO (0)

¤¤¤ naplánované úlohy : 0 ¤¤¤

¤¤¤ Soubory : 0 ¤¤¤

¤¤¤ Soubor HOSTS : 0 ¤¤¤

¤¤¤ Antirootkit : 8 (Driver: NAHRÁNO) ¤¤¤
[SSDT:Addr(Hook.SSDT)] NtCreateSection[84] : Unknown @ 0x8d03597e
[SSDT:Addr(Hook.SSDT)] NtRequestWaitReplyPort[299] : Unknown @ 0x8d035988
[SSDT:Addr(Hook.SSDT)] NtSetContextThread[316] : Unknown @ 0x8d035983
[SSDT:Addr(Hook.SSDT)] NtSetSecurityObject[347] : Unknown @ 0x8d03598d
[SSDT:Addr(Hook.SSDT)] NtSystemDebugControl[368] : Unknown @ 0x8d035992
[SSDT:Addr(Hook.SSDT)] NtTerminateProcess[370] : Unknown @ 0x8d03591f
[ShwSSDT:Addr(Hook.Shadow)] NtUserSetWindowsHookEx[585] : Unknown @ 0x8d0359a6
[ShwSSDT:Addr(Hook.Shadow)] NtUserSetWinEventHook[588] : Unknown @ 0x8d0359ab

¤¤¤ Webové prohlížeče : 3 ¤¤¤
[FIREFX:Addon] rn5zwda3.default : Adblock Plus [{d10d0bf8-f5b5-c8b4-a8b2-2b9879e08c5d}] -> VYMAZÁNO
[FIREFX:Addon] rn5zwda3.default : Avira Browser Safety [abs@avira.com] -> VYMAZÁNO
[PUM.HomePage][FIREFX:Config] rn5zwda3.default : user_pref("browser.startup.homepage", "www.google.de"); -> NAHRAZENO (about:home)

¤¤¤ Kontrola MBR : ¤¤¤
+++++ PhysicalDrive0: TOSHIBA MK1252GSX ATA Device +++++
--- User ---
[MBR] 83c10226c1f0697f5c8d76bd81c4ccb8
[BSP] 0bf48dd3247d36cb385d54d940038c61 : Windows Vista/7/8 MBR Code
Partition table:
0 - [ACTIVE] NTFS (0x7) [VISIBLE] Offset (sectors): 2048 | Size: 100 MB
1 - [XXXXXX] NTFS (0x7) [VISIBLE] Offset (sectors): 206848 | Size: 44900 MB
2 - [XXXXXX] NTFS (0x7) [VISIBLE] Offset (sectors): 92162048 | Size: 69470 MB
User = LL1 ... OK
User = LL2 ... OK


============================================
RKreport_SCN_09142014_085415.log - RKreport_SCN_09142014_203824.log




Zoek.exe v5.0.0.0 Updated 14-September-2014
Tool run by Hanka on ne 14.09.2014 at 20:44:14,64.
Microsoft Windows 7 Professional 6.1.7601 Service Pack 1 x86
Running in: Normal Mode Internet Access Detected
Launched: C:\Users\Hanka\Desktop\zoek.exe [Scan all users] [Script inserted]

==== System Restore Info ======================

14.9.2014 20:45:37 Zoek.exe System Restore Point Created Succesfully.

==== Reset Hosts File ======================

# Copyright (c) 1993-2006 Microsoft Corp.
#
# This is a sample HOSTS file used by Microsoft TCP/IP for Windows.
#
# This file contains the mappings of IP addresses to host names. Each
# entry should be kept on an individual line. The IP address should
# be placed in the first column followed by the corresponding host name.
# The IP address and the host name should be separated by at least one
# space.
#
# Additionally, comments (such as these) may be inserted on individual
# lines or following the machine name denoted by a '#' symbol.
#
# For example:
#
# 102.54.94.97 rhino.acme.com # source server
# 38.25.63.10 x.acme.com # x client host

# localhost name resolution is handle within DNS itself.
127.0.0.1 localhost
::1 localhost

==== Deleting CLSID Registry Keys ======================


==== Deleting CLSID Registry Values ======================


==== Deleting Services ======================


==== FireFox Fix ======================

Deleted from C:\Users\Hanka\AppData\Roaming\Mozilla\Firefox\Profiles\rn5zwda3.default\prefs.js:
user_pref("browser.search.useDBForOrder", true);

Added to C:\Users\Hanka\AppData\Roaming\Mozilla\Firefox\Profiles\rn5zwda3.default\prefs.js:
user_pref("browser.startup.homepage", "http://www.google.com");
user_pref("browser.search.defaulturl", "http://www.google.com/search?btnG=Google+Search&q=");
user_pref("browser.newtab.url", "http://www.google.com/");
user_pref("browser.search.defaultengine", "Google");
user_pref("browser.search.defaultenginename", "Google");
user_pref("browser.search.selectedEngine", "Google");
user_pref("browser.search.order.1", "Google");
user_pref("keyword.URL", "http://www.google.com/search?btnG=Google+Search&q=");
user_pref("browser.search.suggest.enabled", true);
user_pref("browser.search.useDBForOrder", true);

==== Deleting Files \ Folders ======================

C:\Program Files\GUTEF9C.tmp deleted
C:\Program Files\GUMEF9B.tmp deleted
C:\mplayerc.exe deleted
C:\PROGRA~2\Package Cache deleted
C:\Users\Hanka\AppData\Roaming\Mozilla\Firefox\Profiles\rn5zwda3.default\Invalidprefs.js deleted

==== Firefox Extensions ======================

AppDir: C:\Program Files\Mozilla Firefox
- Default - %AppDir%\browser\extensions\{972ce4c6-7e08-4474-a285-3208198ce6fd}

==== Firefox Plugins ======================

Profilepath: C:\Users\Hanka\AppData\Roaming\Mozilla\Firefox\Profiles\rn5zwda3.default
DFC9460CC37E5C414DC4680B10C19E7A - C:\Windows\system32\Macromed\Flash\NPSWF32_15_0_0_152.dll - Shockwave Flash
005EBE4A4E6E9C9A7967F6C3F413C1DF - C:\Program Files\Adobe\Reader 11.0\Reader\AIR\nppdf32.dll - Adobe Acrobat
421CB2C1010522B3BF7C00725520B844 - C:\Program Files\Adobe\Reader 11.0\Reader\browser\nppdf32.dll - Adobe Acrobat
FB5621842FDABF9F8359775573498FBC - C:\Users\Hanka\AppData\Local\Google\Update\1.3.24.15\npGoogleUpdate3.dll - Google Update
893BF7D2261C56C24F813405D9D018E0 - C:\Program Files\Microsoft Silverlight\5.1.30514.0\npctrl.dll - Silverlight Plug-In
5B4DA1113F240C3F06FFF9D52761528B - C:\Program Files\Google\Picasa3\npPicasa3.dll - Picasa
ABCB4A6EAB701C629378255ABCB308E5 - C:\Program Files\Java\jre7\bin\plugin2\npjp2.dll - Java(TM) Platform SE 7 U25
D7324EB1EDCB8990F8522DE0311359E9 - C:\Windows\system32\npDeployJava1.dll - Java Deployment Toolkit 7.0.250.17
43CEBDFA8B91BEB5FEBD4F9E6768AEF2 - C:\Program Files\VideoLAN\VLC\npvlc.dll - VLC Web Plugin
15E298B5EC5B89C5994A59863969D9FF - C:\Windows\system32\npmproxy.dll - Microsoft® Windows® Operating System
8DA2ED6B04EA33F2EAE8BA883F903729 - C:\Program Files\Microsoft Silverlight\5.1.30514.0\npctrlui.dll - Microsoft® Silverlight


==== Chromium Look ======================

HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Google\Chrome\Extensions
flliilndjeohchalpbbcdekjklbdgfkk - No path found[]

==== Set IE to Default ======================

Old Values:
[HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main]
"Start Page"="http://www.google.cz/"
"Search Page"="http://www.google.com"
"Search Bar"="http://www.google.com/ie"
"Default_Search_URL"="http://www.google.com/ie"
[HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Internet Explorer\SearchUrl]
@="http://www.google.com/search?q=%s"
[HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Internet Explorer\Search]
"SearchAssistant"="http://www.google.com/ie"
"Default_Search_URL"="http://www.google.com/ie"

New Values:
[HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main]
"Search Page"="http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=54896"
"Search Bar"="http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=54896"
"Default_Search_URL"="http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=54896"
"Start Page"="http://www.google.cz/"
[HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Internet Explorer\SearchUrl]
"(Default)"="http://search.msn.com/results.asp?q=%s"
[HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Internet Explorer\Search]
"Default_Search_URL"="http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=54896"
"SearchAssistant"="http://ie.search.msn.com/{SUB_RFC1766}/srchasst/srchasst.htm"

==== All HKCU SearchScopes ======================

HKEY_CURRENT_USER\SOFTWARE\Microsoft\Internet Explorer\SearchScopes
"DefaultScope"="{0A6730A7-3248-49E0-A92D-A59D85F00F0D}"
{012E1000-F331-11DB-8314-0800200C9A66} Google Url="http://www.google.com/search?q={searchTerms}"
{0633EE93-D776-472f-A0FF-E1416B8B2E3A} Bing Url="http://www.bing.com/search?q={searchTerms}&src=IE-SearchBox&FORM=IE8SRC"
{0A6730A7-3248-49E0-A92D-A59D85F00F0D} Google Url="http://www.google.com/search?q={searchTerms}&sourceid=ie7&rls=com.microsoft:en-US&ie=utf8&oe=utf8"
{6A1806CD-94D4-4689-BA73-E35EA1EA9990} Goo Url="http://www.google.com/search?q={sear"

==== Reset Google Chrome ======================

Nothing found to reset

==== Deleting Registry Keys ======================

HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Google\Chrome\Extensions\flliilndjeohchalpbbcdekjklbdgfkk deleted successfully
HKEY_LOCAL_MACHINE\software\microsoft\shared tools\msconfig\startupreg\ApnTBMon deleted successfully

==== Empty IE Cache ======================

C:\Users\Hanka\AppData\Local\Microsoft\Windows\Temporary Internet Files\Content.IE5 emptied successfully
C:\Windows\serviceprofiles\networkservice\AppData\Local\Microsoft\Windows\Temporary Internet Files\Content.IE5 emptied successfully
C:\Windows\serviceprofiles\Localservice\AppData\Local\Microsoft\Windows\Temporary Internet Files\Content.IE5 emptied successfully

==== Empty FireFox Cache ======================

No FireFox Cache found

==== Empty Chrome Cache ======================

No Chrome User Data found

==== Empty All Flash Cache ======================

Flash Cache Emptied Successfully

==== Empty All Java Cache ======================

Java Cache cleared successfully

==== C:\zoek_backup content ======================

C:\zoek_backup (files=85 folders=5 22621620 bytes)

==== Empty Temp Folders ======================

C:\Users\Default\AppData\Local\Temp emptied successfully
C:\Users\Default User\AppData\Local\Temp emptied successfully
C:\Users\Hanka\AppData\Local\Temp will be emptied at reboot
C:\Windows\serviceprofiles\networkservice\AppData\Local\Temp emptied successfully
C:\Windows\serviceprofiles\Localservice\AppData\Local\Temp emptied successfully
C:\Windows\Temp will be emptied at reboot

==== After Reboot ======================

==== Empty Temp Folders ======================

C:\Windows\Temp successfully emptied
C:\Users\Hanka\AppData\Local\Temp successfully emptied

==== Empty Recycle Bin ======================

C:\$RECYCLE.BIN successfully emptied

==== EOF on ne 14.09.2014 at 21:11:53,96 ======================

Uživatelský avatar
jaro3
člen Security týmu
Guru Level 15
Guru Level 15
Příspěvky: 43298
Registrován: červen 07
Bydliště: Jižní Čechy
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: Kontrola logu laptopu

Příspěvekod jaro3 » 15 zář 2014 10:09

Co problémy?
Při práci s programy HJT, ComboFix,MbAM, SDFix aj. zavřete všechny ostatní aplikace a prohlížeče!
Neposílejte logy do soukromých zpráv.Po dobu mé nepřítomnosti mě zastupuje memphisto , Žbeky a Orcus.
Pokud budete spokojeni , můžete podpořit naše forum:Podpora fóra

Uživatelský avatar
Holy True
nováček
Příspěvky: 48
Registrován: červen 13
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: Kontrola logu laptopu

Příspěvekod Holy True » 15 zář 2014 14:57

Tak problémy žádné viditelné nebyly, řešit jsem to začal až kvůli tomu dopisu od banky a protože reinstalace a format disku nepřicházel v úvahu, protože sestra je v Německu a já v Čechách a nikoho známého nemá kdo by ji to udělal.

Uživatelský avatar
jaro3
člen Security týmu
Guru Level 15
Guru Level 15
Příspěvky: 43298
Registrován: červen 07
Bydliště: Jižní Čechy
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: Kontrola logu laptopu

Příspěvekod jaro3 » 15 zář 2014 18:36

Tak to ještě projedem.

Vypni rez. ochranu u antiviru a antispywaru,příp. firewall..

Stáhni si ComboFix (by sUBs)
a ulož si ho na plochu.
Ukonči všechna aktivní okna a spusť ho.
- Po spuštění se zobrazí podmínky užití, potvrď je stiskem tlačítka Ano
- Dále postupuj dle pokynů, během aplikování ComboFixu neklikej do zobrazujícího se okna
- Po dokončení skenování by měl program vytvořit log - C:\ComboFix.txt - zkopíruj sem prosím celý jeho obsah
Pokud budou problémy , spusť ho v nouz. režimu.

Upozornění : Může se stát, že po aplikaci Combofixu a restartu počítače, Windows nenaběhnou , nebo nenajede plocha , budou problémy s připojením, pak znovu restartuj počítač, pokud to nepomůže , po restartu mačkej klávesu F8 a pak zvol poslední známou funkční konfiguraci. , či použij bod obnovy.
Při práci s programy HJT, ComboFix,MbAM, SDFix aj. zavřete všechny ostatní aplikace a prohlížeče!
Neposílejte logy do soukromých zpráv.Po dobu mé nepřítomnosti mě zastupuje memphisto , Žbeky a Orcus.
Pokud budete spokojeni , můžete podpořit naše forum:Podpora fóra

Uživatelský avatar
Holy True
nováček
Příspěvky: 48
Registrován: červen 13
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: Kontrola logu laptopu

Příspěvekod Holy True » 18 zář 2014 22:40

Bohužel jsem se sestrou ještě nebyl ve spojení a trochu se obávám tohoto posledního kroku, přeci jen kdyby se stalo něco vážnějšího půjde to na dálku velmi těžce opravit. Pro zajímavost ten samý den ji přišel i email od poskytovatele internetu, který psal o stejném viru, "Urlzone2".
Navrhuje tam přímo použít EU/DE-Cleaner, ze stránek

Kód: Vybrat vše

https://www.botfrei.de/1und1/

Uživatelský avatar
Orcus
člen Security týmu
Elite Level 10.5
Elite Level 10.5
Příspěvky: 10645
Registrován: duben 10
Bydliště: Okolo rostou 3 růže =o)
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: Kontrola logu laptopu  Vyřešeno

Příspěvekod Orcus » 19 zář 2014 00:23

Jo, to je na Tobě kterou cestou se vydáš. Pokud není sestra technický nadaná a máš obavy, tak CF vynech, označ téma jako vyřešené a řeš dále s providerem. :smile:
Láska hřeje, ale uhlí je uhlí. :fire:



Log z HJT vkládejte do HJT sekce. Je-li moc dlouhý, rozděl jej do více zpráv.

Pár rad k bezpečnosti PC.

Po dobu mé nepřítomnosti mě zastupuje memphisto, jaro3 a Diallix

Pokud budete spokojeni , můžete podpořit naše fórum.


Zpět na “HiJackThis”

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 93 hostů