Prosím o kontrolu logu Vyřešeno

Místo pro vaše HiJackThis logy a logy z dalších programů…

Moderátoři: Mods_senior, Security team

Uživatelský avatar
Michael850
Elite Level 11.5
Elite Level 11.5
Příspěvky: 14681
Registrován: srpen 14
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Prosím o kontrolu logu

Příspěvekod Michael850 » 06 lis 2014 16:37

Zdravím už tu tento problém jsme jednou řešili a budeme ho řešit bohužel znova (už bych to nejraději rozkopal :P ) no k věci... před pár dny jsem si reinstaloval systém (z Win 7 jsem upgradoval na 8.1) a opět nastal problém jako kdysi jakobych měl někde nějaký vir uložený a pořád se to obnovovalo dokola a to chyba že když si procházím CZC např... tak jak tam nabízí v reklamě třeba NTB tak když na to kliknu odešle mě to na nějakou šedou stránku viz. příloha.
ads2.PNG
Na všechny reklamy na internetu samozřejmě neklikám jen na ty kterým můžu důvěřovat že tam nic nebude např. CZC by tam v reklamě nic zvláštního být nemělo pochybuju že ano a odhánělo by si tím zákazníky ;-) Kdyby vás náhodou zajímalo co to mám v tom prohlížečí v pravém horním roku za červenou ikonu tak to je blokování reklam od Kaspersky. Před tím jsme to tu řešili s plno dalšíma problémama ale tento jsme vyřešili tím že jsem něco zadali do zoek se to myslím jmenovalo a zmizlo to chvilku to tak bylo v pohodě a pak znova když jsem ho spustil ten porgram znova zadal ten příkaz zas to na chvíli zmizelo a pak se to znova objevilo nebo to na chvíli zmizne když třeba CZC aktulizuje stránku (aktulizuje design apod...) Tímto Vás žádám a prosím o kontrolu a pokud možno abychom to už vyřešili jednou pro vždy a ne jen na týden a pak se to objeví znova :-D do teď jsem to vydržel ale už mi to začíná lézt na nervy. Díky moc za pomoc.

Log z HJT:

Logfile of Trend Micro HijackThis v2.0.4
Scan saved at 16:28:07, on 6. 11. 2014
Platform: Unknown Windows (WinNT 6.02.1008)
MSIE: Internet Explorer v11.0 (11.00.9600.17344)

FIREFOX: 33.0.2 (x86 cs)
Boot mode: Normal

Running processes:
C:\Program Files (x86)\Skype\Phone\Skype.exe
C:\Program Files (x86)\Kaspersky Lab\Kaspersky PURE 3.0\avp.exe
C:\Program Files (x86)\Steam\steam.exe
C:\Program Files (x86)\Steam\bin\steamwebhelper.exe
C:\Program Files (x86)\Mozilla Firefox\firefox.exe
C:\Program Files (x86)\Mozilla Firefox\plugin-container.exe
C:\WINDOWS\SysWOW64\Macromed\Flash\FlashPlayerPlugin_15_0_0_189.exe
C:\WINDOWS\SysWOW64\Macromed\Flash\FlashPlayerPlugin_15_0_0_189.exe
C:\Users\uzivatel\Downloads\HijackThis.exe

R1 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Search Page = http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=54896
R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = http://go.microsoft.com/fwlink/p/?LinkId=255141
R1 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Default_Page_URL = http://go.microsoft.com/fwlink/p/?LinkId=255141
R1 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Default_Search_URL = http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=54896
R1 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Search Page = http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=54896
R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = http://go.microsoft.com/fwlink/p/?LinkId=255141
R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Search,SearchAssistant =
R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Search,CustomizeSearch =
R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Local Page = C:\Windows\SysWOW64\blank.htm
R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Toolbar,LinksFolderName =
F2 - REG:system.ini: UserInit=userinit.exe
O2 - BHO: ContentBlockerBrowserHelperObject - {5564CC73-EFA7-4CBF-918A-5CF7FBBFFF4F} - C:\Program Files (x86)\Kaspersky Lab\Kaspersky PURE 3.0\IEExt\ContentBlocker\ie_content_blocker_plugin.dll
O2 - BHO: VirtualKeyboardBrowserHelperObject - {73455575-E40C-433C-9784-C78DC7761455} - C:\Program Files (x86)\Kaspersky Lab\Kaspersky PURE 3.0\IEExt\VirtualKeyboard\ie_virtual_keyboard_plugin.dll
O2 - BHO: Safe Money Plugin - {9E6D0D23-3D72-4A94-AE1F-2D167624E3D9} - C:\Program Files (x86)\Kaspersky Lab\Kaspersky PURE 3.0\IEExt\OnlineBanking\online_banking_bho.dll
O2 - BHO: link filter bho - {E33CF602-D945-461A-83F0-819F76A199F8} - C:\Program Files (x86)\Kaspersky Lab\Kaspersky PURE 3.0\IEExt\UrlAdvisor\klwtbbho.dll
O4 - HKLM\..\Run: [AVP] "C:\Program Files (x86)\Kaspersky Lab\Kaspersky PURE 3.0\runner_avp.exe"
O4 - HKCU\..\Run: [DAEMON Tools Lite] "C:\Program Files (x86)\DAEMON Tools Lite\DTLite.exe" -autorun
O4 - HKCU\..\Run: [Skype] "C:\Program Files (x86)\Skype\Phone\Skype.exe" /minimized /regrun
O4 - HKCU\..\Run: [CCleaner Monitoring] "C:\Program Files\CCleaner\CCleaner64.exe" /MONITOR
O8 - Extra context menu item: Add to Anti-Banner - C:\Program Files (x86)\Kaspersky Lab\Kaspersky PURE 3.0\ie_banner_deny.htm
O9 - Extra button: Virtual Keyboard - {0C4CC089-D306-440D-9772-464E226F6539} - C:\Program Files (x86)\Kaspersky Lab\Kaspersky PURE 3.0\IEExt\VirtualKeyboard\ie_virtual_keyboard_plugin.dll
O9 - Extra button: URLs check - {CCF151D8-D089-449F-A5A4-D9909053F20F} - C:\Program Files (x86)\Kaspersky Lab\Kaspersky PURE 3.0\IEExt\UrlAdvisor\klwtbbho.dll
O11 - Options group: [ACCELERATED_GRAPHICS] Accelerated graphics
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\Alg.exe,-112 (ALG) - Unknown owner - C:\WINDOWS\System32\alg.exe (file missing)
O23 - Service: Kaspersky Anti-Virus Service (AVP) - Kaspersky Lab ZAO - C:\Program Files (x86)\Kaspersky Lab\Kaspersky PURE 3.0\avp.exe
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\efssvc.dll,-100 (EFS) - Unknown owner - C:\WINDOWS\System32\lsass.exe (file missing)
O23 - Service: @%systemroot%\system32\fxsresm.dll,-118 (Fax) - Unknown owner - C:\WINDOWS\system32\fxssvc.exe (file missing)
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\ieetwcollectorres.dll,-1000 (IEEtwCollectorService) - Unknown owner - C:\WINDOWS\system32\IEEtwCollector.exe (file missing)
O23 - Service: @keyiso.dll,-100 (KeyIso) - Unknown owner - C:\WINDOWS\system32\lsass.exe (file missing)
O23 - Service: @%SystemRoot%\System32\netlogon.dll,-102 (Netlogon) - Unknown owner - C:\WINDOWS\system32\lsass.exe (file missing)
O23 - Service: @%systemroot%\system32\Locator.exe,-2 (RpcLocator) - Unknown owner - C:\WINDOWS\system32\locator.exe (file missing)
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\samsrv.dll,-1 (SamSs) - Unknown owner - C:\WINDOWS\system32\lsass.exe (file missing)
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\snmptrap.exe,-3 (SNMPTRAP) - Unknown owner - C:\WINDOWS\System32\snmptrap.exe (file missing)
O23 - Service: @%systemroot%\system32\spoolsv.exe,-1 (Spooler) - Unknown owner - C:\WINDOWS\System32\spoolsv.exe (file missing)
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\sppsvc.exe,-101 (sppsvc) - Unknown owner - C:\WINDOWS\system32\sppsvc.exe (file missing)
O23 - Service: Steam Client Service - Valve Corporation - C:\Program Files (x86)\Common Files\Steam\SteamService.exe
O23 - Service: AVG PC TuneUp Service (TuneUp.UtilitiesSvc) - AVG Technologies - C:\Program Files (x86)\AVG\AVG PC TuneUp\TuneUpUtilitiesService64.exe
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\ui0detect.exe,-101 (UI0Detect) - Unknown owner - C:\WINDOWS\system32\UI0Detect.exe (file missing)
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\vaultsvc.dll,-1003 (VaultSvc) - Unknown owner - C:\WINDOWS\system32\lsass.exe (file missing)
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\vds.exe,-100 (vds) - Unknown owner - C:\WINDOWS\System32\vds.exe (file missing)
O23 - Service: @%systemroot%\system32\vssvc.exe,-102 (VSS) - Unknown owner - C:\WINDOWS\system32\vssvc.exe (file missing)
O23 - Service: @%systemroot%\system32\wbengine.exe,-104 (wbengine) - Unknown owner - C:\WINDOWS\system32\wbengine.exe (file missing)
O23 - Service: @%ProgramFiles%\Windows Defender\MpAsDesc.dll,-320 (WdNisSvc) - Unknown owner - C:\Program Files (x86)\Windows Defender\NisSrv.exe (file missing)
O23 - Service: @%ProgramFiles%\Windows Defender\MpAsDesc.dll,-310 (WinDefend) - Unknown owner - C:\Program Files (x86)\Windows Defender\MsMpEng.exe (file missing)
O23 - Service: @%Systemroot%\system32\wbem\wmiapsrv.exe,-110 (wmiApSrv) - Unknown owner - C:\WINDOWS\system32\wbem\WmiApSrv.exe (file missing)
O23 - Service: @%PROGRAMFILES%\Windows Media Player\wmpnetwk.exe,-101 (WMPNetworkSvc) - Unknown owner - C:\Program Files (x86)\Windows Media Player\wmpnetwk.exe (file missing)

--
End of file - 6591 bytes
Ryzen 7 2700 + Freezer 34/X370 C6H/RM650x/RX 5700 Gaming X 8GB GDDR6/Vengeance LPX 2x8GB 3000MHz/Gammix XPG S11 Pro 512GB/Define S + 4x F14 Silent

Reklama
Uživatelský avatar
jaro3
člen Security týmu
Guru Level 15
Guru Level 15
Příspěvky: 43298
Registrován: červen 07
Bydliště: Jižní Čechy
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: Prosím o kontrolu logu

Příspěvekod jaro3 » 06 lis 2014 19:29

Stáhni si ATF Cleaner
Poklepej na ATF Cleaner.exe, klikni na select all found, poté:
-Když používáš Firefox (Mozzila), klikni na Firefox nahoře a vyber: Select All, poté klikni na Empty Selected.
-Když používáš Operu, klikni nahoře na Operu a vyber: Select All, poté klikni na Empty Selected. Poté klikni na Main (hlavní stránku ) a klikni na Empty Selected.
Po vyčištění klikni na Exit k zavření programu.
ATF-Cleaner je jednoduchý nástroj na odstranění historie z webového prohlížeče. Program dokáže odstranit cache, cookies, historii a další stopy po surfování na Internetu. Mezi podporované prohlížeče patří Internet Explorer, Firefox a Opera. Aplikace navíc umí odstranit dočasné soubory Windows, vysypat koš atd.

- Pokud používáš jen Google Chrome , tak ATF nemusíš použít.


Stáhni si TFC
Otevři soubor a zavři všechny ostatní okna, Klikni na Start k zahájení procesu. Program by neměl trvat dlouho.
Poté by se měl PC restartovat, pokud ne , proveď sám.

Stáhni AdwCleaner (by Xplode)
http://www.bleepingcomputer.com/download/adwcleaner/

Ulož si ho na svojí plochu
Ukonči všechny programy , okna a prohlížeče
Spusť program poklepáním a klikni na „Prohledat-Scan“
Po skenu se objeví log ( jinak je uložen systémovem disku jako AdwCleaner[R?].txt), jeho obsah sem celý vlož.

Stáhni si Malwarebytes' Anti-Malware
- Při instalaci odeber zatržítko u „Povolit bezplatnou zkušební verzi Malwarebytes' Anti-Malware Premium“
Nainstaluj a spusť ho
- na konci instalace se ujisti že máš zvoleny/zatrhnuty obě možnosti:
Aktualizace Malwarebytes' Anti-Malware a Spustit aplikaci Malwarebytes' Anti-Malware, pokud jo tak klikni na tlačítko konec
- pokud bude nalezena aktualizace, tak se stáhne a nainstaluje
- program se po té spustí a klikni na Skenovat nyní a
- po proběhnutí programu se ti objeví hláška vpravo dole tak klikni na b] Kopírovat do schránky [/b]a a vlož sem celý log.

- po té klikni na tlačítko Exit, objeví se ti hláška tak zvol Ano
(zatím nic nemaž!).

Pokud budou problémy , spusť v nouz. režimu.
Při práci s programy HJT, ComboFix,MbAM, SDFix aj. zavřete všechny ostatní aplikace a prohlížeče!
Neposílejte logy do soukromých zpráv.Po dobu mé nepřítomnosti mě zastupuje memphisto , Žbeky a Orcus.
Pokud budete spokojeni , můžete podpořit naše forum:Podpora fóra

Uživatelský avatar
Michael850
Elite Level 11.5
Elite Level 11.5
Příspěvky: 14681
Registrován: srpen 14
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: Prosím o kontrolu logu

Příspěvekod Michael850 » 06 lis 2014 20:07

# AdwCleaner v3.311 - Report created 06/11/2014 at 20:06:48
# Updated 30/09/2014 by Xplode
# Operating System : Windows 8.1 Pro (64 bits)
# Username : uzivatel - MICHAEL850
# Running from : C:\Users\uzivatel\Downloads\AdwCleaner.exe
# Option : Scan

***** [ Services ] *****


***** [ Files / Folders ] *****

File Found : C:\Users\uzivatel\AppData\Roaming\Mozilla\Firefox\Profiles\x8kqgjdy.default\user.js
Folder Found : C:\Users\uzivatel\AppData\Roaming\OpenCandy

***** [ Scheduled Tasks ] *****


***** [ Shortcuts ] *****


***** [ Registry ] *****


***** [ Browsers ] *****

-\\ Internet Explorer v11.0.9600.17344


-\\ Mozilla Firefox v33.0.2 (x86 cs)

[ File : C:\Users\uzivatel\AppData\Roaming\Mozilla\Firefox\Profiles\x8kqgjdy.default\prefs.js ]


*************************

AdwCleaner[R0].txt - [967 octets] - [06/11/2014 19:56:49]
AdwCleaner[R1].txt - [1026 octets] - [06/11/2014 19:59:55]
AdwCleaner[R2].txt - [1087 octets] - [06/11/2014 20:00:46]
AdwCleaner[R3].txt - [1142 octets] - [06/11/2014 20:04:43]
AdwCleaner[R4].txt - [1062 octets] - [06/11/2014 20:06:48]

########## EOF - C:\AdwCleaner\AdwCleaner[R4].txt - [1122 octets] ##########
Ryzen 7 2700 + Freezer 34/X370 C6H/RM650x/RX 5700 Gaming X 8GB GDDR6/Vengeance LPX 2x8GB 3000MHz/Gammix XPG S11 Pro 512GB/Define S + 4x F14 Silent

Uživatelský avatar
Michael850
Elite Level 11.5
Elite Level 11.5
Příspěvky: 14681
Registrován: srpen 14
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: Prosím o kontrolu logu

Příspěvekod Michael850 » 06 lis 2014 20:11

Malwarebytes Anti-Malware
www.malwarebytes.org

Scan Date: 6. 11. 2014
Scan Time: 19:59:26
Logfile:
Administrator: Yes

Version: 2.00.3.1025
Malware Database: v2014.11.06.07
Rootkit Database: v2014.11.01.02
License: Free
Malware Protection: Disabled
Malicious Website Protection: Disabled
Self-protection: Disabled

OS: Windows 8.1
CPU: x64
File System: NTFS
User: uzivatel

Scan Type: Threat Scan
Result: Completed
Objects Scanned: 309044
Time Elapsed: 10 min, 51 sec

Memory: Enabled
Startup: Enabled
Filesystem: Enabled
Archives: Enabled
Rootkits: Disabled
Heuristics: Enabled
PUP: Enabled
PUM: Enabled

Processes: 0
(No malicious items detected)

Modules: 0
(No malicious items detected)

Registry Keys: 0
(No malicious items detected)

Registry Values: 0
(No malicious items detected)

Registry Data: 0
(No malicious items detected)

Folders: 2
PUP.Optional.OpenCandy, C:\Users\uzivatel\AppData\Roaming\OpenCandy, , [f89702360874e452d40bb04c639f54ac],
PUP.Optional.OpenCandy, C:\Users\uzivatel\AppData\Roaming\OpenCandy\E5F942C6EDCB4B3D808BCDD83D9F4803, , [f89702360874e452d40bb04c639f54ac],

Files: 1
PUP.Optional.OpenCandy, C:\Users\uzivatel\AppData\Roaming\OpenCandy\E5F942C6EDCB4B3D808BCDD83D9F4803\dm317e.exe, , [f89702360874e452d40bb04c639f54ac],

Physical Sectors: 0
(No malicious items detected)


(end)
Ryzen 7 2700 + Freezer 34/X370 C6H/RM650x/RX 5700 Gaming X 8GB GDDR6/Vengeance LPX 2x8GB 3000MHz/Gammix XPG S11 Pro 512GB/Define S + 4x F14 Silent

Uživatelský avatar
jaro3
člen Security týmu
Guru Level 15
Guru Level 15
Příspěvky: 43298
Registrován: červen 07
Bydliště: Jižní Čechy
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: Prosím o kontrolu logu

Příspěvekod jaro3 » 07 lis 2014 10:15

Spusť znovu AdwCleaner (u Windows Vista či Windows7, klikni na AdwCleaner pravým a vyber „Spustit jako správce
klikni na „Prohledat-Scan“, po prohledání klikni na „ Vymazat-Clean

Program provede opravu, po automatickém restartu neukáže log (C:\AdwCleaner [S?].txt) , jeho obsah sem celý vlož.

Stáhni si Junkware Removal Tool by Thisisu

na svojí plochu.

Deaktivuj si svůj antivirový program. Pravým tl. myši klikni na JRT.exe a vyber „spustit jako správce“. Pro pokračování budeš vyzván ke stisknutí jakékoliv klávesy. Na nějakou klikni.
Začne skenování programu. Skenování může trvat dloho , podle množství nákaz. Po ukončení skenu se objeví log (JRT.txt) , který se uloží na ploše.
Zkopíruj sem prosím celý jeho obsah.

. spusť znovu MbAM a dej Skenovat nyní
- po proběhnutí programu se ti objeví hláška tak klikni na „Vše do karantény(smazat vybrané)“ a na „Exportovat záznam“ a vyber „textový soubor“ , soubor nějak pojmenuj a někam ho ulož. Zkopíruj se celý obsah toho logu.

Stáhni si RogueKiller by Adlice Software
32bit.:
http://www.sur-la-toile.com/RogueKiller/RogueKiller.exe
64bit.:
http://www.sur-la-toile.com/RogueKiller ... lerX64.exe
na svojí plochu.
- Zavři všechny ostatní programy a prohlížeče.
- Pro OS Vista a win7 spusť program RogueKiller.exe jako správce , u XP poklepáním.
- počkej až skončí Prescan -vyhledávání škodlivých procesů.
- Zkontroluj , zda máš zaškrtnuto:
Kontrola MBR
Kontrola Faked
Antirootkit

-Potom klikni na „Prohledat“.
- Program skenuje procesy PC. Po proskenování klikni na „Zpráva“celý obsah logu sem zkopíruj.
Pokud je program blokován , zkus ho spustit několikrát. Pokud dále program nepůjde spustit a pracovat, přejmenuj ho na winlogon.exe.
Při práci s programy HJT, ComboFix,MbAM, SDFix aj. zavřete všechny ostatní aplikace a prohlížeče!
Neposílejte logy do soukromých zpráv.Po dobu mé nepřítomnosti mě zastupuje memphisto , Žbeky a Orcus.
Pokud budete spokojeni , můžete podpořit naše forum:Podpora fóra

Uživatelský avatar
Michael850
Elite Level 11.5
Elite Level 11.5
Příspěvky: 14681
Registrován: srpen 14
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: Prosím o kontrolu logu

Příspěvekod Michael850 » 07 lis 2014 15:33

# AdwCleaner v3.311 - Report created 07/11/2014 at 15:31:22
# Updated 30/09/2014 by Xplode
# Operating System : Windows 8.1 Pro (64 bits)
# Username : uzivatel - MICHAEL850
# Running from : C:\Users\uzivatel\Downloads\AdwCleaner.exe
# Option : Clean

***** [ Services ] *****


***** [ Files / Folders ] *****

Folder Deleted : C:\Users\uzivatel\AppData\Roaming\OpenCandy
File Deleted : C:\Users\uzivatel\AppData\Roaming\Mozilla\Firefox\Profiles\x8kqgjdy.default\user.js

***** [ Scheduled Tasks ] *****


***** [ Shortcuts ] *****


***** [ Registry ] *****


***** [ Browsers ] *****

-\\ Internet Explorer v11.0.9600.17344


-\\ Mozilla Firefox v33.0.2 (x86 cs)

[ File : C:\Users\uzivatel\AppData\Roaming\Mozilla\Firefox\Profiles\x8kqgjdy.default\prefs.js ]


*************************

AdwCleaner[R0].txt - [967 octets] - [06/11/2014 19:56:49]
AdwCleaner[R1].txt - [1026 octets] - [06/11/2014 19:59:55]
AdwCleaner[R2].txt - [1087 octets] - [06/11/2014 20:00:46]
AdwCleaner[R3].txt - [1142 octets] - [06/11/2014 20:04:43]
AdwCleaner[R4].txt - [1202 octets] - [06/11/2014 20:06:48]
AdwCleaner[R5].txt - [1262 octets] - [07/11/2014 15:29:53]
AdwCleaner[R6].txt - [1322 octets] - [07/11/2014 15:30:55]
AdwCleaner[S0].txt - [1247 octets] - [07/11/2014 15:31:22]

########## EOF - C:\AdwCleaner\AdwCleaner[S0].txt - [1307 octets] ##########
Ryzen 7 2700 + Freezer 34/X370 C6H/RM650x/RX 5700 Gaming X 8GB GDDR6/Vengeance LPX 2x8GB 3000MHz/Gammix XPG S11 Pro 512GB/Define S + 4x F14 Silent

Uživatelský avatar
Michael850
Elite Level 11.5
Elite Level 11.5
Příspěvky: 14681
Registrován: srpen 14
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: Prosím o kontrolu logu

Příspěvekod Michael850 » 07 lis 2014 15:37

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Junkware Removal Tool (JRT) by Thisisu
Version: 6.3.6 (11.05.2014:1)
OS: Windows 8.1 Pro x64
Ran by uzivatel on p  07. 11. 2014 at 15:34:57,99
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~




~~~ Services



~~~ Registry Values



~~~ Registry Keys



~~~ Files



~~~ Folders



~~~ FireFox

Emptied folder: C:\Users\uzivatel\AppData\Roaming\mozilla\firefox\profiles\x8kqgjdy.default\minidumps [5 files]



~~~ Event Viewer Logs were cleared





~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Scan was completed on p  07. 11. 2014 at 15:36:26,46
End of JRT log
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Ryzen 7 2700 + Freezer 34/X370 C6H/RM650x/RX 5700 Gaming X 8GB GDDR6/Vengeance LPX 2x8GB 3000MHz/Gammix XPG S11 Pro 512GB/Define S + 4x F14 Silent

Uživatelský avatar
Michael850
Elite Level 11.5
Elite Level 11.5
Příspěvky: 14681
Registrován: srpen 14
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: Prosím o kontrolu logu

Příspěvekod Michael850 » 07 lis 2014 15:51

Malwarebytes Anti-Malware
www.malwarebytes.org

Scan Date: 7. 11. 2014
Scan Time: 15:38:40
Logfile:
Administrator: Yes

Version: 2.00.3.1025
Malware Database: v2014.11.07.03
Rootkit Database: v2014.11.01.02
License: Free
Malware Protection: Disabled
Malicious Website Protection: Disabled
Self-protection: Disabled

OS: Windows 8.1
CPU: x64
File System: NTFS
User: uzivatel

Scan Type: Threat Scan
Result: Completed
Objects Scanned: 309257
Time Elapsed: 11 min, 31 sec

Memory: Enabled
Startup: Enabled
Filesystem: Enabled
Archives: Enabled
Rootkits: Disabled
Heuristics: Enabled
PUP: Enabled
PUM: Enabled

Processes: 0
(No malicious items detected)

Modules: 0
(No malicious items detected)

Registry Keys: 0
(No malicious items detected)

Registry Values: 0
(No malicious items detected)

Registry Data: 0
(No malicious items detected)

Folders: 0
(No malicious items detected)

Files: 0
(No malicious items detected)

Physical Sectors: 0
(No malicious items detected)


(end)
Ryzen 7 2700 + Freezer 34/X370 C6H/RM650x/RX 5700 Gaming X 8GB GDDR6/Vengeance LPX 2x8GB 3000MHz/Gammix XPG S11 Pro 512GB/Define S + 4x F14 Silent

Uživatelský avatar
Michael850
Elite Level 11.5
Elite Level 11.5
Příspěvky: 14681
Registrován: srpen 14
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: Prosím o kontrolu logu

Příspěvekod Michael850 » 07 lis 2014 15:59

RogueKiller V10.0.4.0 (x64) [Oct 29 2014] by Adlice Software
mail : http://www.adlice.com/contact/
Feedback : http://forum.adlice.com
Webová stránka : http://www.adlice.com/softwares/roguekiller/
Blog : http://www.adlice.com

Operační systém : Windows 8.1 (6.3.9200 ) 64 bits version
Spuštěno : Normální režim
Uživatel : uzivatel [Práva správce]
Mód : Prohledat -- Datum : 11/07/2014 15:58:43

¤¤¤ Procesy : 0 ¤¤¤

¤¤¤ Registry : 16 ¤¤¤
[PUM.Dns] (X64) HKEY_LOCAL_MACHINE\System\CurrentControlSet\Services\Tcpip\Parameters | DhcpNameServer : 192.160.1.1 [UNITED STATES (US)] -> Nalezeno
[PUM.Dns] (X64) HKEY_LOCAL_MACHINE\System\ControlSet001\Services\Tcpip\Parameters | DhcpNameServer : 192.160.1.1 [UNITED STATES (US)] -> Nalezeno
[PUM.Dns] (X64) HKEY_LOCAL_MACHINE\System\CurrentControlSet\Services\Tcpip\Parameters\Interfaces\{B240D9DA-998A-432C-A638-6EA7BF07BA52} | DhcpNameServer : 192.160.1.1 [UNITED STATES (US)] -> Nalezeno
[PUM.Dns] (X64) HKEY_LOCAL_MACHINE\System\ControlSet001\Services\Tcpip\Parameters\Interfaces\{B240D9DA-998A-432C-A638-6EA7BF07BA52} | DhcpNameServer : 192.160.1.1 [UNITED STATES (US)] -> Nalezeno
[PUM.DesktopIcons] (X64) HKEY_USERS\S-1-5-21-1489097323-4288375060-117857086-1004\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer\HideDesktopIcons\ClassicStartMenu | {59031a47-3f72-44a7-89c5-5595fe6b30ee} : 1 -> Nalezeno
[PUM.DesktopIcons] (X64) HKEY_USERS\S-1-5-21-1489097323-4288375060-117857086-1004\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer\HideDesktopIcons\ClassicStartMenu | {20D04FE0-3AEA-1069-A2D8-08002B30309D} : 1 -> Nalezeno
[PUM.DesktopIcons] (X86) HKEY_USERS\S-1-5-21-1489097323-4288375060-117857086-1004\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer\HideDesktopIcons\ClassicStartMenu | {59031a47-3f72-44a7-89c5-5595fe6b30ee} : 1 -> Nalezeno
[PUM.DesktopIcons] (X86) HKEY_USERS\S-1-5-21-1489097323-4288375060-117857086-1004\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer\HideDesktopIcons\ClassicStartMenu | {20D04FE0-3AEA-1069-A2D8-08002B30309D} : 1 -> Nalezeno
[PUM.DesktopIcons] (X64) HKEY_LOCAL_MACHINE\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer\HideDesktopIcons\NewStartPanel | {20D04FE0-3AEA-1069-A2D8-08002B30309D} : 1 -> Nalezeno
[PUM.DesktopIcons] (X64) HKEY_LOCAL_MACHINE\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer\HideDesktopIcons\NewStartPanel | {59031a47-3f72-44a7-89c5-5595fe6b30ee} : 1 -> Nalezeno
[PUM.DesktopIcons] (X86) HKEY_LOCAL_MACHINE\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer\HideDesktopIcons\NewStartPanel | {20D04FE0-3AEA-1069-A2D8-08002B30309D} : 1 -> Nalezeno
[PUM.DesktopIcons] (X86) HKEY_LOCAL_MACHINE\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer\HideDesktopIcons\NewStartPanel | {59031a47-3f72-44a7-89c5-5595fe6b30ee} : 1 -> Nalezeno
[PUM.DesktopIcons] (X64) HKEY_USERS\S-1-5-21-1489097323-4288375060-117857086-1004\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer\HideDesktopIcons\NewStartPanel | {59031a47-3f72-44a7-89c5-5595fe6b30ee} : 1 -> Nalezeno
[PUM.DesktopIcons] (X64) HKEY_USERS\S-1-5-21-1489097323-4288375060-117857086-1004\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer\HideDesktopIcons\NewStartPanel | {20D04FE0-3AEA-1069-A2D8-08002B30309D} : 1 -> Nalezeno
[PUM.DesktopIcons] (X86) HKEY_USERS\S-1-5-21-1489097323-4288375060-117857086-1004\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer\HideDesktopIcons\NewStartPanel | {59031a47-3f72-44a7-89c5-5595fe6b30ee} : 1 -> Nalezeno
[PUM.DesktopIcons] (X86) HKEY_USERS\S-1-5-21-1489097323-4288375060-117857086-1004\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer\HideDesktopIcons\NewStartPanel | {20D04FE0-3AEA-1069-A2D8-08002B30309D} : 1 -> Nalezeno

¤¤¤ Úlohy : 0 ¤¤¤

¤¤¤ Soubory : 0 ¤¤¤

¤¤¤ Soubor HOSTS : 0 ¤¤¤

¤¤¤ Antirootkit : 14 (Driver: Nahrán) ¤¤¤
[IAT:Addr] (explorer.exe @ KERNELBASE.dll) ext-ms-win-gpapi-grouppolicy-l1-1-0.dll - RegisterGPNotificationInternalWorker : C:\WINDOWS\SYSTEM32\gpapi.dll @ 0x7fffea5a1540
[IAT:Addr] (explorer.exe @ combase.dll) ext-ms-win-com-clbcatq-l1-1-0.dll - GetCatalogObject2 : C:\WINDOWS\SYSTEM32\clbcatq.dll @ 0x7fffec0c24b0
[IAT:Addr] (explorer.exe @ combase.dll) ext-ms-win-com-clbcatq-l1-1-0.dll - GetCatalogObject : C:\WINDOWS\SYSTEM32\clbcatq.dll @ 0x7fffec0c23c0
[IAT:Addr] (explorer.exe @ twinui.appcore.dll) ext-ms-win-session-wtsapi32-l1-1-0.dll - WTSRegisterSessionNotification : C:\WINDOWS\SYSTEM32\WTSAPI32.dll @ 0x7fffe8781be0
[IAT:Addr] (explorer.exe @ twinui.appcore.dll) ext-ms-win-session-wtsapi32-l1-1-0.dll - WTSFreeMemory : C:\WINDOWS\SYSTEM32\WTSAPI32.dll @ 0x7fffe8781330
[IAT:Addr] (explorer.exe @ twinui.appcore.dll) ext-ms-win-session-wtsapi32-l1-1-0.dll - WTSQuerySessionInformationW : C:\WINDOWS\SYSTEM32\WTSAPI32.dll @ 0x7fffe87816a0
[IAT:Addr] (explorer.exe @ wpncore.dll) ext-ms-win-session-wtsapi32-l1-1-0.dll - WTSQuerySessionInformationW : C:\WINDOWS\SYSTEM32\WTSAPI32.dll @ 0x7fffe87816a0
[IAT:Addr] (explorer.exe @ wpncore.dll) ext-ms-win-session-wtsapi32-l1-1-0.dll - WTSRegisterSessionNotification : C:\WINDOWS\SYSTEM32\WTSAPI32.dll @ 0x7fffe8781be0
[IAT:Addr] (explorer.exe @ wpncore.dll) ext-ms-win-session-wtsapi32-l1-1-0.dll - WTSFreeMemory : C:\WINDOWS\SYSTEM32\WTSAPI32.dll @ 0x7fffe8781330
[IAT:Addr] (explorer.exe @ wpncore.dll) ext-ms-win-session-winsta-l1-1-0.dll - WinStationQueryInformationW : C:\WINDOWS\SYSTEM32\WINSTA.dll @ 0x7fffeadc1160
[IAT:Addr] (firefox.exe @ KERNELBASE.dll) ext-ms-win-gpapi-grouppolicy-l1-1-0.dll - RegisterGPNotificationInternalWorker : C:\WINDOWS\SysWOW64\gpapi.dll @ 0x718b1dae
[IAT:Addr] (firefox.exe @ combase.dll) ext-ms-win-com-clbcatq-l1-1-0.dll - GetCatalogObject2 : C:\WINDOWS\SysWOW64\clbcatq.dll @ 0x76bf3206
[IAT:Addr] (firefox.exe @ combase.dll) ext-ms-win-com-clbcatq-l1-1-0.dll - GetCatalogObject : C:\WINDOWS\SysWOW64\clbcatq.dll @ 0x76bf278d
[IAT:Addr] (firefox.exe @ CRYPT32.dll) ext-ms-win-gpapi-grouppolicy-l1-1-0.dll - RegisterGPNotificationInternalWorker : C:\WINDOWS\SysWOW64\gpapi.dll @ 0x718b1dae

¤¤¤ Webové prohlížeče : 0 ¤¤¤

¤¤¤ Kontrola MBR : ¤¤¤
+++++ PhysicalDrive0: ST3500418AS ATA Device +++++
--- User ---
[MBR] 0f5a1189bb4fd2ce0f9ab234d3d53dd4
[BSP] a9c609f350e574a27a5f731bcbfcd7c9 : Windows Vista/7/8 MBR Code
Partition table:
0 - [XXXXXX] NTFS (0x7) [VISIBLE] Offset (sectors): 2048 | Size: 100 MB
1 - [ACTIVE] NTFS (0x7) [VISIBLE] Offset (sectors): 206848 | Size: 200000 MB
2 - [XXXXXX] NTFS (0x7) [VISIBLE] Offset (sectors): 409806848 | Size: 276837 MB
User = LL1 ... OK
User = LL2 ... OK
Ryzen 7 2700 + Freezer 34/X370 C6H/RM650x/RX 5700 Gaming X 8GB GDDR6/Vengeance LPX 2x8GB 3000MHz/Gammix XPG S11 Pro 512GB/Define S + 4x F14 Silent

Uživatelský avatar
jaro3
člen Security týmu
Guru Level 15
Guru Level 15
Příspěvky: 43298
Registrován: červen 07
Bydliště: Jižní Čechy
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: Prosím o kontrolu logu

Příspěvekod jaro3 » 07 lis 2014 18:20

Zavři všechny programy a prohlížeče. Deaktivuj antivir a firewall.
Prosím, odpoj všechny USB (kromě myši s klávesnice) nebo externí disky z počítače před spuštěním tohoto programu.
Spusť znovu RogueKiller ( Pro Windows Vista nebo Windows 7, klepni pravým a vyber "Spustit jako správce", ve Windows XP poklepej ke spuštění).
- Počkej, až Prescan dokončí práci...
- Pak klikni na "Prohledat " ,po jeho skončení:


- V záložkách (Registry , Tasks , Web Browser apod.) vše zatrhni (dej zatržítka)
(musíš dát myší zatržítko do toho čtverečku vlevo od registru ap.)


- Klikni na "Smazat"
- Počkej, dokud Status box nezobrazí " Mazání dokončeno "
- Klikni na "Zpráva " a zkopíruj a vlož obsah té zprávy prosím sem. Log je možno nalézt v RKreport [číslo]. txt na ploše.
- Zavři RogueKiller

Stáhni
Zoek.exe

a uloz si ho na plochu.
Zavři všechny ostatní programy , okna i prohlížeče.
Spusť Zoek.exe ( u win vista , win7, 8 klikni na něj pravým a vyber : „Spustit jako správce“
- pozor , náběh programu může trvat déle.

Do okna programu vlož skript níže:

Kód: Vybrat vše

autoclean;
emptyclsid;
iedefaults;
FFdefaults;
CHRdefaults;
emptyalltemp;
resethosts;


klikni na Run Script
Program provede sken , opravu, sken i oprava může trvat i více minut ,je třeba posečkat do konce. Do okna neklikej!
Program nabídne restart , potvrď .

Po restartu se může nějaký čas ukázat pouze černá plocha , to je normální. Je třeba počkat až se vytvoří log. Ten si můžeš uložit třeba do dokumentů , jinak se sám ukládá do:
C:\zoek-results.log
Zkopíruj sem celý obsah toho logu.
Při práci s programy HJT, ComboFix,MbAM, SDFix aj. zavřete všechny ostatní aplikace a prohlížeče!
Neposílejte logy do soukromých zpráv.Po dobu mé nepřítomnosti mě zastupuje memphisto , Žbeky a Orcus.
Pokud budete spokojeni , můžete podpořit naše forum:Podpora fóra

Uživatelský avatar
Michael850
Elite Level 11.5
Elite Level 11.5
Příspěvky: 14681
Registrován: srpen 14
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: Prosím o kontrolu logu

Příspěvekod Michael850 » 11 lis 2014 19:52

Omlouvám se že odepisuji se zpožděním

RogueKiller V10.0.5.0 (x64) [Nov 11 2014] by Adlice Software
mail : http://www.adlice.com/contact/
Feedback : http://forum.adlice.com
Webová stránka : http://www.adlice.com/softwares/roguekiller/
Blog : http://www.adlice.com

Operační systém : Windows 8.1 (6.3.9200 ) 64 bits version
Spuštěno : Normální režim
Uživatel : uzivatel [Práva správce]
Mód : Smazat -- Datum : 11/11/2014 19:52:16

¤¤¤ Procesy : 0 ¤¤¤

¤¤¤ Registry : 8 ¤¤¤
[PUM.DesktopIcons] (X64) HKEY_USERS\S-1-5-21-1489097323-4288375060-117857086-1004\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer\HideDesktopIcons\ClassicStartMenu | {59031a47-3f72-44a7-89c5-5595fe6b30ee} : 0 -> Nahrazeno (0)
[PUM.DesktopIcons] (X64) HKEY_USERS\S-1-5-21-1489097323-4288375060-117857086-1004\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer\HideDesktopIcons\ClassicStartMenu | {20D04FE0-3AEA-1069-A2D8-08002B30309D} : 0 -> Nahrazeno (0)
[PUM.DesktopIcons] (X86) HKEY_USERS\S-1-5-21-1489097323-4288375060-117857086-1004\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer\HideDesktopIcons\ClassicStartMenu | {59031a47-3f72-44a7-89c5-5595fe6b30ee} : 0 -> Nahrazeno (0)
[PUM.DesktopIcons] (X86) HKEY_USERS\S-1-5-21-1489097323-4288375060-117857086-1004\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer\HideDesktopIcons\ClassicStartMenu | {20D04FE0-3AEA-1069-A2D8-08002B30309D} : 0 -> Nahrazeno (0)
[PUM.DesktopIcons] (X64) HKEY_USERS\S-1-5-21-1489097323-4288375060-117857086-1004\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer\HideDesktopIcons\NewStartPanel | {59031a47-3f72-44a7-89c5-5595fe6b30ee} : 0 -> Nahrazeno (0)
[PUM.DesktopIcons] (X64) HKEY_USERS\S-1-5-21-1489097323-4288375060-117857086-1004\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer\HideDesktopIcons\NewStartPanel | {20D04FE0-3AEA-1069-A2D8-08002B30309D} : 0 -> Nahrazeno (0)
[PUM.DesktopIcons] (X86) HKEY_USERS\S-1-5-21-1489097323-4288375060-117857086-1004\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer\HideDesktopIcons\NewStartPanel | {59031a47-3f72-44a7-89c5-5595fe6b30ee} : 0 -> Nahrazeno (0)
[PUM.DesktopIcons] (X86) HKEY_USERS\S-1-5-21-1489097323-4288375060-117857086-1004\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer\HideDesktopIcons\NewStartPanel | {20D04FE0-3AEA-1069-A2D8-08002B30309D} : 0 -> Nahrazeno (0)

¤¤¤ Úlohy : 0 ¤¤¤

¤¤¤ Soubory : 0 ¤¤¤

¤¤¤ Soubor HOSTS : 0 ¤¤¤

¤¤¤ Antirootkit : 3 (Driver: Nahrán) ¤¤¤
[IAT:Addr] (explorer.exe @ Windows.Globalization.dll) ext-ms-win-globalization-collation-l1-1-0.dll - WGCGetGroupingLetter : C:\WINDOWS\SYSTEM32\globcollationhost.dll @ 0x7fff650b0c78
[IAT:Addr] (explorer.exe @ Windows.Globalization.dll) ext-ms-win-globalization-collation-l1-1-0.dll - WGCGetCharacterGroupDisplayName : C:\WINDOWS\SYSTEM32\globcollationhost.dll @ 0x7fff650b0c84
[IAT:Addr] (explorer.exe @ Windows.Globalization.dll) ext-ms-win-globalization-collation-l1-1-0.dll - WGCGetDefaultGroupingLetters : C:\WINDOWS\SYSTEM32\globcollationhost.dll @ 0x7fff650b0c6c

¤¤¤ Webové prohlížeče : 0 ¤¤¤

¤¤¤ Kontrola MBR : ¤¤¤
+++++ PhysicalDrive0: ST3500418AS ATA Device +++++
--- User ---
[MBR] 0f5a1189bb4fd2ce0f9ab234d3d53dd4
[BSP] a9c609f350e574a27a5f731bcbfcd7c9 : Windows Vista/7/8 MBR Code
Partition table:
0 - [XXXXXX] NTFS (0x7) [VISIBLE] Offset (sectors): 2048 | Size: 100 MB
1 - [ACTIVE] NTFS (0x7) [VISIBLE] Offset (sectors): 206848 | Size: 200000 MB
2 - [XXXXXX] NTFS (0x7) [VISIBLE] Offset (sectors): 409806848 | Size: 276837 MB
User = LL1 ... OK
User = LL2 ... OK


============================================
RKreport_DEL_11112014_193702.log - RKreport_SCN_11072014_155838.log - RKreport_SCN_11112014_193502.log - RKreport_SCN_11112014_194603.log
RKreport_DEL_11112014_195055.log
Ryzen 7 2700 + Freezer 34/X370 C6H/RM650x/RX 5700 Gaming X 8GB GDDR6/Vengeance LPX 2x8GB 3000MHz/Gammix XPG S11 Pro 512GB/Define S + 4x F14 Silent

Uživatelský avatar
jaro3
člen Security týmu
Guru Level 15
Guru Level 15
Příspěvky: 43298
Registrován: červen 07
Bydliště: Jižní Čechy
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: Prosím o kontrolu logu

Příspěvekod jaro3 » 12 lis 2014 09:44

A Zoek.exe??

Prosím stáhni příslušnou verzi programu pro Tvůj systém 32-bit/64-bit FarbarRecovery Scan Tool (FrSt)
32bit.:
http://www.bleepingcomputer.com/downloa ... ool/dl/81/
64bit.:
http://www.bleepingcomputer.com/downloa ... ool/dl/82/
a ulož jej na plochu. ,pak spusť FrSt.
Potvrď způsob užití.
Neměň žádné z výchozích nastavení a klikni na položku „Scan“ („Skenovat“) .Když je skenování dokončeno, ukážou se dva logy = FRST.txt a Addition.txt a uloží se na ploše.Prosím zkopíruj sem celý jejich obsah.
Při práci s programy HJT, ComboFix,MbAM, SDFix aj. zavřete všechny ostatní aplikace a prohlížeče!
Neposílejte logy do soukromých zpráv.Po dobu mé nepřítomnosti mě zastupuje memphisto , Žbeky a Orcus.
Pokud budete spokojeni , můžete podpořit naše forum:Podpora fóra


Zpět na “HiJackThis”

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 124 hostů