Věc z číny přišla poškozená. Jak reklamovat?

...

Moderátoři: Marfy, Mods_junior, Mods_senior, HW spec team

Uživatelský avatar
zezr
Level 4.5
Level 4.5
Příspěvky: 1852
Registrován: říjen 10
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Věc z číny přišla poškozená. Jak reklamovat?

Příspěvekod zezr » 18 lis 2014 13:04

Ahoj
Stala se mi taková nepříjemná věc. Nechal jsem si poslat dotyk z alliexpresu.. Parádní kopie toho mého platil jsem asi 16,70eur Ale na display fungují pouze dotyková tlačítka samotný display nereaguje. Na žádné z verzí android. Jak ofiko tak hybrom mod nebo CM mod. Prodejce na mé zprávy pro něj nereaguje. Je nějaká možnost se dostat zpět ke svým penězům nebo k novému display?
Display WT19I
http://www.aliexpress.com/item/For-Sony ... 01493.html
Svět ztrácí genie. Einstein umřel ,Mozart umřel a mě je taky nějak špatně!

CPU: Ryzen 5 3600 , MB: Asus Crosshair VI EXTREME, GPU: MSI ARMOR GTX 1070 Ti , Ram: Cruicial 32GB @3733MHz Zdroj: CX 550M
HDD: Segate 7200.14 2TB SSD: OCZ-ARC100 256GB, Kingston A1000 512GB

Reklama
Uživatelský avatar
Pic
Moderátor
Guru Level 13
Guru Level 13
Příspěvky: 23292
Registrován: září 06
Bydliště: Východní Čechy
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: Věc z číny přišla poškozená. Jak reklamovat?

Příspěvekod Pic » 18 lis 2014 13:12

Mám obavy, že s reklamací pochodíš, jestliže prodejce vůbec nekomunikuje.
Přečti si pravidla tohoto fóra! Přečetl jsi si nejprve manuál? Piš tak, abychom Ti rozuměli! Na SZ neodpovídám na požadavky řešení Vašich problémů s PC!
Nic není dokonalé, ani člověk!

petr22
Guru Level 15
Guru Level 15
Příspěvky: 54911
Registrován: únor 12
Pohlaví: Muž
Stav:
Online

Re: Věc z číny přišla poškozená. Jak reklamovat?

Příspěvekod petr22 » 18 lis 2014 13:17

Stejne jako na Ebay - dispute.

Uživatelský avatar
zezr
Level 4.5
Level 4.5
Příspěvky: 1852
Registrován: říjen 10
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: Věc z číny přišla poškozená. Jak reklamovat?

Příspěvekod zezr » 18 lis 2014 13:41

To Pic já mám taky obavu :/
To petr22 cože mám udělat?Trošku mi to objasni prosím. Ebay nepoužívám
Svět ztrácí genie. Einstein umřel ,Mozart umřel a mě je taky nějak špatně!

CPU: Ryzen 5 3600 , MB: Asus Crosshair VI EXTREME, GPU: MSI ARMOR GTX 1070 Ti , Ram: Cruicial 32GB @3733MHz Zdroj: CX 550M
HDD: Segate 7200.14 2TB SSD: OCZ-ARC100 256GB, Kingston A1000 512GB

izzy1995
Level 3
Level 3
Příspěvky: 569
Registrován: prosinec 12
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: Věc z číny přišla poškozená. Jak reklamovat?

Příspěvekod izzy1995 » 18 lis 2014 15:30

Ebay je na tom lepšie, ak používaš PayPal, vďaka tomu máš istotu návratu peňazí...nabudúce sa kukaj na predajcov aké majú hodnotenie a podľa toho vyberaj...inak aj mne sa to už raz stalo, že som objednával digitizér, no ten pre zmenu nešiel vôbec...predajca mi ponúkal náhradu, no nakoniec som to odmietol (už som bol znechutený) a fón som dal inému servisákovi...ani jemu sa to nepodarilo, tak nakoniec 2 mesiace opravy boli v ťahu :) hlavne čo sa týka značky zte alebo huawei...mobily opravujem už pomaly 8 rokov a ešte také čosi som nezažil...katastrofa :/
Intel Core i7-4710HQ 3,5Ghz, Intel HM86 Chipset, 8GB DDR3 1600Mhz, SATA HDD 1TB(7200rpm) + 2TB samsung HDD,IPS LED 15,6" 1920x1080px,Intel Graphics 4600, Nvidia GeForce GTX860M 4GB GDDR5,Wi-fi 802.11 a/g/n, Bluetooth
ASUS N551JM-DM157H

Born to be FIIT (STU)

petr22
Guru Level 15
Guru Level 15
Příspěvky: 54911
Registrován: únor 12
Pohlaví: Muž
Stav:
Online

Re: Věc z číny přišla poškozená. Jak reklamovat?

Příspěvekod petr22 » 18 lis 2014 16:25

Mas to tam napsane uprostred te obrazovky - Buyers Protection

1. kontaktuj prodejce
2. otevri spor
3. Eskaluj spor na AliExpress

Na Ebay prodejci automaticky penize i kdyz vec byla poskozena pri preprave, protoze za dopravu ruci prodejce.

Uživatelský avatar
zezr
Level 4.5
Level 4.5
Příspěvky: 1852
Registrován: říjen 10
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: Věc z číny přišla poškozená. Jak reklamovat?

Příspěvekod zezr » 18 lis 2014 17:06

Hodnocení má celkem slušné. Zkusím otevřít ten spor a uvidím. Děkuji moc
EDIT:Problém je v tom že nemůžu otevřít ten problém standardně protože mi uběhnul ten čas co tam na to byl.
Svět ztrácí genie. Einstein umřel ,Mozart umřel a mě je taky nějak špatně!

CPU: Ryzen 5 3600 , MB: Asus Crosshair VI EXTREME, GPU: MSI ARMOR GTX 1070 Ti , Ram: Cruicial 32GB @3733MHz Zdroj: CX 550M
HDD: Segate 7200.14 2TB SSD: OCZ-ARC100 256GB, Kingston A1000 512GB

izzy1995
Level 3
Level 3
Příspěvky: 569
Registrován: prosinec 12
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: Věc z číny přišla poškozená. Jak reklamovat?

Příspěvekod izzy1995 » 18 lis 2014 20:23

tak potom máš smolu, hľadaj si iného predajcu
Intel Core i7-4710HQ 3,5Ghz, Intel HM86 Chipset, 8GB DDR3 1600Mhz, SATA HDD 1TB(7200rpm) + 2TB samsung HDD,IPS LED 15,6" 1920x1080px,Intel Graphics 4600, Nvidia GeForce GTX860M 4GB GDDR5,Wi-fi 802.11 a/g/n, Bluetooth
ASUS N551JM-DM157H

Born to be FIIT (STU)

IDVert3X
Pohlaví: Nespecifikováno

Re: Věc z číny přišla poškozená. Jak reklamovat?

Příspěvekod IDVert3X » 18 lis 2014 20:32

To je to vaše objednávanie z číny...
Naposledy upravil(a) IDVert3X dne 20 srp 2019 14:02, celkem upraveno 3 x.

petr22
Guru Level 15
Guru Level 15
Příspěvky: 54911
Registrován: únor 12
Pohlaví: Muž
Stav:
Online

Re: Věc z číny přišla poškozená. Jak reklamovat?

Příspěvekod petr22 » 18 lis 2014 20:37

Ne, to je prosvihnuti reklamacni lhuty. Za to Cina nemuze.

IDVert3X
Pohlaví: Nespecifikováno

Re: Věc z číny přišla poškozená. Jak reklamovat?

Příspěvekod IDVert3X » 18 lis 2014 20:51

No vidíš, u nás na Slovensku (a aj v Česku) máš záruku 2 roky...
Naposledy upravil(a) IDVert3X dne 20 srp 2019 14:02, celkem upraveno 3 x.

Uživatelský avatar
FilipN97mini
Level 3.5
Level 3.5
Příspěvky: 865
Registrován: srpen 10
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: Věc z číny přišla poškozená. Jak reklamovat?

Příspěvekod FilipN97mini » 18 lis 2014 20:53

Objednávání z číny a celkově na Ebayi je v pohodě, jen si člověk musí dávat pozor, stejně jako všude. Zatím mi vždy přišlo vše v pořádku a když už byla překročena lhůta pro dodání zboží tak mi byly peníze v pohodě vráceny ( párkrát se stalo že zboží nakonec přišlo... :D) k tomu hodnocení uživatelů - ani to není jisté, většina prodávajících samozřejmě nechce negativní hodnocení tak zákazníkovi ochotně vrátí peníze a poprosí ho o pozitivní hodnocení :)

to Redmaster: A co tím chtěl básník říct? Myslíš že když věc objednáš u nás tak se nemůže stát že bude nefunkční? :)
Xiaomi Mi3W 16GB silver- KitKat 4.4.3, MIUI 4.7.18
LG G2 16GB black - Kitkat 4.4.2


  • Mohlo by vás zajímat
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek
  • poškozená deska ?
    od Adam339 » 13 čer 2025 12:57 » v Problémy s hardwarem
    2
    3173
    od šulda Zobrazit poslední příspěvek
    13 čer 2025 13:22

Zpět na “Vše ostatní (hw)”

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 hosti