Prosím o kontrolu logu Vyřešeno

Místo pro vaše HiJackThis logy a logy z dalších programů…

Moderátoři: Mods_senior, Security team

Kotik
Level 5
Level 5
Příspěvky: 2384
Registrován: únor 09
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: Prosím o kontrolu logu

Příspěvekod Kotik » 23 lis 2014 13:42

Kód: Vybrat vše

R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Search,SearchAssistant =
R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Search,CustomizeSearch =


Výše zmíněné nejdou fixnout, ani opakovaně (od netu jsem odpojený byl), nicméně IE mě asi nemusí trápit.

Udělal jsem ještě DellFix, zde je log:

# DelFix v10.8 - Logfile created 23/11/2014 at 13:37:15
# Updated 29/07/2014 by Xplode
# Username : Kotik - KOTIK-PC
# Operating System : Windows 7 Home Premium Service Pack 1 (64 bits)

~ Removing disinfection tools ...

Deleted : C:\zoek_backup
Deleted : C:\AdwCleaner
Deleted : C:\zoek-results.log
Deleted : C:\Users\Kotik\Desktop\adwcleaner_4.101.exe
Deleted : C:\Users\Kotik\Desktop\JRT.exe
Deleted : C:\Users\Kotik\Desktop\RogueKillerX64.exe
Deleted : C:\Users\Kotik\Desktop\zoek.exe
Deleted : HKLM\SOFTWARE\OldTimer Tools
Deleted : HKLM\SOFTWARE\AdwCleaner
Deleted : HKLM\SOFTWARE\TrendMicro\Hijackthis

~ Cleaning system restore ...

Deleted : RP #85 [Windows Update | 11/19/2014 11:57:02]
Deleted : RP #86 [Windows Update | 11/20/2014 21:49:20]
Deleted : RP #87 [zoek.exe restore point | 11/21/2014 21:10:13]

New restore point created !

########## - EOF - ##########

Nechám ještě týden téma otevřené "na pozorování", kdyby se náhodou objevily šprajcy, zatím vypadá vše v pořádku.

Díky moc za Váš čas! :bigups: :)
Ntb: HP Pavilion 13-a250nc
PC: i7-4770 + Noctua NH-U9B SE2 / GIGABYTE GA-B85M-D3H rev.1.1 / 2x Kingston HyperX Fury White 4GB 1866 MHz / Asus RX-570 OC / Samsung 870 EVO 500GB / Seagate Barracuda 7200.14 - 1TB /BITFENIX Neos, bílá + EVGA 500B / Win11 Home 64bit / AOC i2369VM
+ Genius SW​-HF 5.1 4000

Reklama
Uživatelský avatar
jaro3
člen Security týmu
Guru Level 15
Guru Level 15
Příspěvky: 43298
Registrován: červen 07
Bydliště: Jižní Čechy
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: Prosím o kontrolu logu

Příspěvekod jaro3 » 24 lis 2014 09:57

Pokud nebudou problémy , je to vše a můžeš dát vyřešeno , zelenou fajfku.
Při práci s programy HJT, ComboFix,MbAM, SDFix aj. zavřete všechny ostatní aplikace a prohlížeče!
Neposílejte logy do soukromých zpráv.Po dobu mé nepřítomnosti mě zastupuje memphisto , Žbeky a Orcus.
Pokud budete spokojeni , můžete podpořit naše forum:Podpora fóra

Kotik
Level 5
Level 5
Příspěvky: 2384
Registrován: únor 09
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: Prosím o kontrolu logu

Příspěvekod Kotik » 14 pro 2014 00:51

Nevím, jestli se s tím dá něco dělat, ale od provedeného čištění se mi stává, že se mi ntb sám nevypne. Naskočí okno o neukončeném procesu googledrivesync, který musím buď ručně vypnout ve správci úloh (jsou tam dva), nebo musím dát vynutit ukončení, sám se nikdy neukončí.

Nestává se to pravidelně, ale třeba jednou za týden, dříve nedělalo, dělá to od čištění.
Ntb: HP Pavilion 13-a250nc
PC: i7-4770 + Noctua NH-U9B SE2 / GIGABYTE GA-B85M-D3H rev.1.1 / 2x Kingston HyperX Fury White 4GB 1866 MHz / Asus RX-570 OC / Samsung 870 EVO 500GB / Seagate Barracuda 7200.14 - 1TB /BITFENIX Neos, bílá + EVGA 500B / Win11 Home 64bit / AOC i2369VM
+ Genius SW​-HF 5.1 4000

Uživatelský avatar
jaro3
člen Security týmu
Guru Level 15
Guru Level 15
Příspěvky: 43298
Registrován: červen 07
Bydliště: Jižní Čechy
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: Prosím o kontrolu logu  Vyřešeno

Příspěvekod jaro3 » 14 pro 2014 09:47

jednou za týden , to bude spíš problém s HW , zadej si v té sekci téma.
Při práci s programy HJT, ComboFix,MbAM, SDFix aj. zavřete všechny ostatní aplikace a prohlížeče!
Neposílejte logy do soukromých zpráv.Po dobu mé nepřítomnosti mě zastupuje memphisto , Žbeky a Orcus.
Pokud budete spokojeni , můžete podpořit naše forum:Podpora fóra


Zpět na “HiJackThis”

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 89 hostů