Prosím o kontrolu LOGu Vyřešeno

Místo pro vaše HiJackThis logy a logy z dalších programů…

Moderátoři: Mods_senior, Security team

baili
Level 1.5
Level 1.5
Příspěvky: 126
Registrován: srpen 09
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline
Kontakt:

Prosím o kontrolu LOGu

Příspěvekod baili » 01 led 2015 14:25

Prosím o kontrolu LOGu, MbAM nějaké 4 věci našel po instalací .NET Frameworku, hlavně v procesech SMSvcHost.exe, tento proces se mi nezdál, proto jsem pustil MbAM a našel 4 procesy včetně uvedeného procesu. Pro jistotu prosím o kontrolu LOGu z HJT. Děkuji moc

Logfile of Trend Micro HijackThis v2.0.5
Scan saved at 14:19:45, on 1. 1. 2015
Platform: Unknown Windows (WinNT 6.02.1008)
MSIE: Internet Explorer v10.0 (10.00.9200.17183)
CHROME: 39.0.2171.95

Boot mode: Normal

Running processes:
C:\Program Files (x86)\ASUS\Splendid\ColorUService.exe
C:\Program Files (x86)\ASUS\Splendid\ACMON.exe
C:\Program Files (x86)\ASUS\USBChargerPlus\USBChargerPlus.exe
C:\Program Files (x86)\Malwarebytes Anti-Malware\mbam.exe
C:\Program Files (x86)\ASUS\ATK Package\ATKOSD2\ATKOSD2.exe
C:\Program Files (x86)\ASUS\ATK Package\ATK Media\DMedia.exe
C:\Program Files (x86)\NVIDIA Corporation\Update Core\NvBackend.exe
C:\Program Files (x86)\Ralink Corporation\Ralink Bluetooth Stack\BtTray.exe
C:\Program Files (x86)\CyberLink\PowerDVD10\PDVD10Serv.exe
C:\Program Files (x86)\ASUS\ASUS Smart Gesture\QuickGesture\x86\QuickGesture.exe
C:\Users\Uživatel\AppData\Local\Google\Chrome\Application\chrome.exe
C:\Users\Uživatel\AppData\Local\Google\Chrome\Application\chrome.exe
C:\Users\Uživatel\AppData\Local\Google\Chrome\Application\chrome.exe
C:\Users\Uživatel\AppData\Local\Google\Chrome\Application\chrome.exe
C:\Users\Uživatel\AppData\Local\Google\Chrome\Application\chrome.exe
C:\Users\Uživatel\AppData\Local\Google\Chrome\Application\chrome.exe
C:\Users\Uživatel\AppData\Local\Google\Chrome\Application\chrome.exe
C:\Users\Uživatel\Downloads\HijackThis.exe

R1 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Default_Page_URL = http://asus13.msn.com
R1 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Search Page = http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=54896
R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=69157
R1 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Default_Page_URL = http://go.microsoft.com/fwlink/p/?LinkId=255141
R1 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Default_Search_URL = http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=54896
R1 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Search Page = http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=54896
R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Search,SearchAssistant =
R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Search,CustomizeSearch =
O2 - BHO: Groove GFS Browser Helper - {72853161-30C5-4D22-B7F9-0BBC1D38A37E} - C:\PROGRA~2\MICROS~1\Office12\GR469A~1.DLL
O4 - HKLM\..\Run: [ASUSPRP] "C:\Program Files (x86)\ASUS\APRP\APRP.EXE"
O4 - HKLM\..\Run: [ASUSWebStorage] C:\Program Files (x86)\ASUS\WebStorage Sync Agent\1.1.18.159\AsusWSPanel.exe /S
O4 - HKLM\..\Run: [BtTray] "C:\Program Files (x86)\Ralink Corporation\Ralink Bluetooth Stack\BtTray.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [RemoteControl10] "C:\Program Files (x86)\CyberLink\PowerDVD10\PDVD10Serv.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [GrooveMonitor] "C:\Program Files (x86)\Microsoft Office\Office12\GrooveMonitor.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [NBKeyScan] "C:\Program Files (x86)\Nero\Nero8\Nero BackItUp\NBKeyScan.exe"
O4 - HKCU\..\Run: [DAEMON Tools Lite] "C:\Program Files (x86)\DAEMON Tools Lite\DTLite.exe" -autorun
O4 - HKCU\..\Run: [BgMonitor_{79662E04-7C6C-4d9f-84C7-88D8A56B10AA}] "C:\Program Files (x86)\Common Files\Nero\Lib\NMBgMonitor.exe"
O4 - HKCU\..\Run: [Google Update] "C:\Users\Uživatel\AppData\Local\Google\Update\GoogleUpdate.exe" /c
O4 - HKCU\..\Run: [RGSC] C:\Program Files (x86)\Rockstar Games\Rockstar Games Social Club\RGSCLauncher.exe /silent
O8 - Extra context menu item: E&xportovat do aplikace Microsoft Excel - res://C:\PROGRA~2\MICROS~1\Office12\EXCEL.EXE/3000
O8 - Extra context menu item: Od&eslat do aplikace OneNote - res://C:\PROGRA~2\MICROS~1\Office14\ONBttnIE.dll/105
O9 - Extra button: Odeslat do aplikace OneNote - {2670000A-7350-4f3c-8081-5663EE0C6C49} - C:\PROGRA~2\MICROS~1\Office12\ONBttnIE.dll
O9 - Extra 'Tools' menuitem: Od&eslat do aplikace OneNote - {2670000A-7350-4f3c-8081-5663EE0C6C49} - C:\PROGRA~2\MICROS~1\Office12\ONBttnIE.dll
O9 - Extra button: Research - {92780B25-18CC-41C8-B9BE-3C9C571A8263} - C:\PROGRA~2\MICROS~1\Office12\REFIEBAR.DLL
O11 - Options group: [ACCELERATED_GRAPHICS] Accelerated graphics
O18 - Protocol: grooveLocalGWS - {88FED34C-F0CA-4636-A375-3CB6248B04CD} - C:\PROGRA~2\MICROS~1\Office12\GRA32A~1.DLL
O18 - Protocol: skype4com - {FFC8B962-9B40-4DFF-9458-1830C7DD7F5D} - C:\Windows\SysWow64\skype4com.dll
O18 - Protocol: wlpg - {E43EF6CD-A37A-4A9B-9E6F-83F89B8E6324} - C:\Program Files (x86)\Windows Live\Photo Gallery\AlbumDownloadProtocolHandler.dll
O20 - AppInit_DLLs: C:\Windows\SysWOW64\nvinit.dll
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\Alg.exe,-112 (ALG) - Unknown owner - C:\Windows\System32\alg.exe (file missing)
O23 - Service: ASLDR Service (ASLDRService) - ASUSTek Computer Inc. - C:\Program Files (x86)\ASUS\ATK Package\ATK Hotkey\ASLDRSrv.exe
O23 - Service: ASUS InstantOn Service (ASUS InstantOn) - ASUS - C:\Program Files\ASUS\P4G\InsOnSrv.exe
O23 - Service: Asus WebStorage Windows Service - Unknown owner - C:\Program Files (x86)\ASUS\WebStorage Sync Agent\1.1.18.159\AsusWSWinService.exe
O23 - Service: ATKGFNEX Service (ATKGFNEXSrv) - ASUS - C:\Program Files (x86)\ASUS\ATK Package\ATKGFNEX\GFNEXSrv.exe
O23 - Service: BlueSoleilCS - IVT Corporation - C:\Program Files (x86)\Ralink Corporation\Ralink Bluetooth Stack\BlueSoleilCS.exe
O23 - Service: BsHelpCS - IVT Corporation - C:\Program Files (x86)\Ralink Corporation\Ralink Bluetooth Stack\BsHelpCS.exe
O23 - Service: Intel(R) Content Protection HECI Service (cphs) - Intel Corporation - C:\Windows\SysWow64\IntelCpHeciSvc.exe
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\efssvc.dll,-100 (EFS) - Unknown owner - C:\Windows\System32\lsass.exe (file missing)
O23 - Service: @%systemroot%\system32\fxsresm.dll,-118 (Fax) - Unknown owner - C:\Windows\system32\fxssvc.exe (file missing)
O23 - Service: Intel(R) Capability Licensing Service Interface - Intel(R) Corporation - C:\Program Files\Intel\iCLS Client\HeciServer.exe
O23 - Service: Intel(R) ME Service - Intel Corporation - C:\Program Files (x86)\Intel\Intel(R) Management Engine Components\FWService\IntelMeFWService.exe
O23 - Service: Intel(R) Dynamic Application Loader Host Interface Service (jhi_service) - Intel Corporation - C:\Program Files (x86)\Intel\Intel(R) Management Engine Components\DAL\jhi_service.exe
O23 - Service: @keyiso.dll,-100 (KeyIso) - Unknown owner - C:\Windows\system32\lsass.exe (file missing)
O23 - Service: Intel(R) Management and Security Application Local Management Service (LMS) - Intel Corporation - C:\Program Files (x86)\Intel\Intel(R) Management Engine Components\LMS\LMS.exe
O23 - Service: MBAMScheduler - Malwarebytes Corporation - C:\Program Files (x86)\Malwarebytes Anti-Malware\mbamscheduler.exe
O23 - Service: MBAMService - Malwarebytes Corporation - C:\Program Files (x86)\Malwarebytes Anti-Malware\mbamservice.exe
O23 - Service: @comres.dll,-2797 (MSDTC) - Unknown owner - C:\Windows\System32\msdtc.exe (file missing)
O23 - Service: Nero BackItUp Scheduler 3 - Nero AG - C:\Program Files (x86)\Nero\Nero8\Nero BackItUp\NBService.exe
O23 - Service: @%SystemRoot%\System32\netlogon.dll,-102 (Netlogon) - Unknown owner - C:\Windows\system32\lsass.exe (file missing)
O23 - Service: NMIndexingService - Nero AG - C:\Program Files (x86)\Common Files\Nero\Lib\NMIndexingService.exe
O23 - Service: NVIDIA Network Service (NvNetworkService) - NVIDIA Corporation - C:\Program Files (x86)\NVIDIA Corporation\NetService\NvNetworkService.exe
O23 - Service: NVIDIA Streamer Service (NvStreamSvc) - NVIDIA Corporation - C:\Program Files\NVIDIA Corporation\NvStreamSrv\nvstreamsvc.exe
O23 - Service: NVIDIA Display Driver Service (nvsvc) - Unknown owner - C:\Windows\system32\nvvsvc.exe (file missing)
O23 - Service: PnkBstrA - Unknown owner - C:\Windows\system32\PnkBstrA.exe
O23 - Service: @%systemroot%\system32\Locator.exe,-2 (RpcLocator) - Unknown owner - C:\Windows\system32\locator.exe (file missing)
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\samsrv.dll,-1 (SamSs) - Unknown owner - C:\Windows\system32\lsass.exe (file missing)
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\snmptrap.exe,-3 (SNMPTRAP) - Unknown owner - C:\Windows\System32\snmptrap.exe (file missing)
O23 - Service: @%systemroot%\system32\spoolsv.exe,-1 (Spooler) - Unknown owner - C:\Windows\System32\spoolsv.exe (file missing)
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\sppsvc.exe,-101 (sppsvc) - Unknown owner - C:\Windows\system32\sppsvc.exe (file missing)
O23 - Service: Steam Client Service - Valve Corporation - C:\Program Files (x86)\Common Files\Steam\SteamService.exe
O23 - Service: TeamViewer 10 (TeamViewer) - TeamViewer GmbH - C:\Program Files (x86)\TeamViewer\TeamViewer_Service.exe
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\ui0detect.exe,-101 (UI0Detect) - Unknown owner - C:\Windows\system32\UI0Detect.exe (file missing)
O23 - Service: Intel(R) Management and Security Application User Notification Service (UNS) - Intel Corporation - C:\Program Files (x86)\Intel\Intel(R) Management Engine Components\UNS\UNS.exe
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\vaultsvc.dll,-1003 (VaultSvc) - Unknown owner - C:\Windows\system32\lsass.exe (file missing)
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\vds.exe,-100 (vds) - Unknown owner - C:\Windows\System32\vds.exe (file missing)
O23 - Service: @%systemroot%\system32\vssvc.exe,-102 (VSS) - Unknown owner - C:\Windows\system32\vssvc.exe (file missing)
O23 - Service: @%systemroot%\system32\wbengine.exe,-104 (wbengine) - Unknown owner - C:\Windows\system32\wbengine.exe (file missing)
O23 - Service: @%ProgramFiles%\Windows Defender\MpAsDesc.dll,-310 (WinDefend) - Unknown owner - C:\Program Files (x86)\Windows Defender\MsMpEng.exe (file missing)
O23 - Service: @%Systemroot%\system32\wbem\wmiapsrv.exe,-110 (wmiApSrv) - Unknown owner - C:\Windows\system32\wbem\WmiApSrv.exe (file missing)
O23 - Service: @%PROGRAMFILES%\Windows Media Player\wmpnetwk.exe,-101 (WMPNetworkSvc) - Unknown owner - C:\Program Files (x86)\Windows Media Player\wmpnetwk.exe (file missing)

--
End of file - 10005 bytes


Ještě jsem našel ten LOG z dnešního rána z MbAM:

<?xml version="1.0" encoding="UTF-16" ?>
<mbam-log>
<header>
<date>2015/01/01 12:05:56 +0100</date>
<logfile>mbam-log-2015-01-01 (12-05-55).xml</logfile>
<isadmin>yes</isadmin>
</header>
<engine>
<version>2.00.4.1028</version>
<malware-database>v2014.12.31.06</malware-database>
<rootkit-database>v2014.12.30.01</rootkit-database>
<license>trial</license>
<file-protection>enabled</file-protection>
<web-protection>enabled</web-protection>
<self-protection>disabled</self-protection>
</engine>
<system>
<osversion>Windows 8</osversion>
<arch>x64</arch>
<username>Uživatel</username>
<filesys>NTFS</filesys>
</system>
<summary>
<type>threat</type>
<result>completed</result>
<objects>334651</objects>
<time>1176</time>
<processes>0</processes>
<modules>0</modules>
<keys>0</keys>
<values>0</values>
<datas>0</datas>
<folders>0</folders>
<files>4</files>
<sectors>0</sectors>
</summary>
<options>
<memory>enabled</memory>
<startup>enabled</startup>
<filesystem>enabled</filesystem>
<archives>enabled</archives>
<rootkits>enabled</rootkits>
<deeprootkit>disabled</deeprootkit>
<heuristics>enabled</heuristics>
<pup>enabled</pup>
<pum>enabled</pum>
</options>
<items>
<file><path>C:\Users\Uživatel\AppData\Roaming\SMSvcHost.exe</path><vendor>Trojan.Agent.Gen</vendor><action>success</action><hash>629fb1b8b3c958dee4a63387aa59f10f</hash></file>
<file><path>C:\Users\Uživatel\AppData\Roaming\Runservice.exe</path><vendor>Trojan.Agent.Gen</vendor><action>success</action><hash>a75ac1a899e378be40b4826028dcc040</hash></file>
<file><path>C:\Users\Uživatel\AppData\Roaming\Redist.exe</path><vendor>Trojan.Agent.Gen</vendor><action>success</action><hash>0af799d04f2d64d231c4dd05ab594cb4</hash></file>
<file><path>C:\Users\Uživatel\AppData\Roaming\nssm.exe</path><vendor>Trojan.Agent.Gen</vendor><action>success</action><hash>9e63fe6beb91fd39f402e002d331926e</hash></file>
</items>
</mbam-log>

Ještě jednou díky moc :).

Reklama
Uživatelský avatar
Orcus
člen Security týmu
Elite Level 10.5
Elite Level 10.5
Příspěvky: 10645
Registrován: duben 10
Bydliště: Okolo rostou 3 růže =o)
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: Prosím o kontrolu LOGu

Příspěvekod Orcus » 01 led 2015 22:52

MBAM log je bohužel bez potřebných informací.

Stáhni si ATF Cleaner
Poklepej na ATF Cleaner.exe, klikni na select all found, poté:
-Když používáš Firefox (Mozzila), klikni na Firefox nahoře a vyber: Select All, poté klikni na Empty Selected.
-Když používáš Operu, klikni nahoře na Operu a vyber: Select All, poté klikni na Empty Selected. Poté klikni na Main (hlavní stránku ) a klikni na Empty Selected.
Po vyčištění klikni na Exit k zavření programu.
ATF-Cleaner je jednoduchý nástroj na odstranění historie z webového prohlížeče. Program dokáže odstranit cache, cookies, historii a další stopy po surfování na Internetu. Mezi podporované prohlížeče patří Internet Explorer, Firefox a Opera. Aplikace navíc umí odstranit dočasné soubory Windows, vysypat koš atd.

- Pokud používáš jen Google Chrome , tak ATF nemusíš použít.

===================================================

Stáhni si TFC
Otevři soubor a zavři všechny ostatní okna, Klikni na Start k zahájení procesu. Program by neměl trvat dlouho.
Poté by se měl PC restartovat, pokud ne , proveď sám.

===================================================

Stáhni AdwCleaner (by Xplode)

Ulož si ho na svojí plochu
Ukonči všechny programy , okna a prohlížeče
Spusť program poklepáním a klikni na „Prohledat-Scan“
Po skenu se objeví log ( jinak je uložen systémovem disku jako AdwCleaner[R?].txt), jeho obsah sem celý vlož.

===================================================

Stáhni si Malwarebytes' Anti-Malware
- Při instalaci odeber zatržítko u „Povolit bezplatnou zkušební verzi Malwarebytes' Anti-Malware Premium“
Nainstaluj a spusť ho
- na konci instalace se ujisti že máš zvoleny/zatrhnuty obě možnosti:
Aktualizace Malwarebytes' Anti-Malware a Spustit aplikaci Malwarebytes' Anti-Malware, pokud jo tak klikni na tlačítko konec
- pokud bude nalezena aktualizace, tak se stáhne a nainstaluje
- program se po té spustí a klikni na Skenovat nyní a
- po proběhnutí programu se ti objeví hláška vpravo dole tak klikni na b] Kopírovat do schránky [/b]a a vlož sem celý log.

- po té klikni na tlačítko Exit, objeví se ti hláška tak zvol Ano
(zatím nic nemaž!).

Pokud budou problémy , spusť v nouz. režimu.
Láska hřeje, ale uhlí je uhlí. :fire:



Log z HJT vkládejte do HJT sekce. Je-li moc dlouhý, rozděl jej do více zpráv.

Pár rad k bezpečnosti PC.

Po dobu mé nepřítomnosti mě zastupuje memphisto, jaro3 a Diallix

Pokud budete spokojeni , můžete podpořit naše fórum.

baili
Level 1.5
Level 1.5
Příspěvky: 126
Registrován: srpen 09
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline
Kontakt:

Re: Prosím o kontrolu LOGu

Příspěvekod baili » 03 led 2015 11:39

AdwCleaner:

# AdwCleaner v4.106 - Report created 03/01/2015 at 11:36:28
# Updated 21/12/2014 by Xplode
# Database : 2015-01-03.1 [Live]
# Operating System : Windows 8 (64 bits)
# Username : Uživatel - ASUS
# Running from : C:\Users\Uživatel\Desktop\AdwCleaner.exe
# Option : Scan

***** [ Services ] *****


***** [ Files / Folders ] *****


***** [ Scheduled Tasks ] *****


***** [ Shortcuts ] *****


***** [ Registry ] *****

Key Found : HKLM\SOFTWARE\Trymedia Systems

***** [ Browsers ] *****

-\\ Internet Explorer v10.0.9200.17183


-\\ Google Chrome v


*************************

AdwCleaner[R0].txt - [613 octets] - [03/01/2015 11:36:28]

########## EOF - C:\AdwCleaner\AdwCleaner[R0].txt - [672 octets] ##########

baili
Level 1.5
Level 1.5
Příspěvky: 126
Registrován: srpen 09
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline
Kontakt:

Re: Prosím o kontrolu LOGu

Příspěvekod baili » 03 led 2015 12:01

MBAM:

Malwarebytes Anti-Malware
www.malwarebytes.org

Datum skenování: 3. 1. 2015
Čas skenování: 11:40:22
Protokol:
Správce: Ano

Verze: 2.00.4.1028
Databáze malwaru: v2015.01.03.04
Databáze rootkitů: v2014.12.30.01
Licence: Zkušební verze
Ochrana proti malwaru: Zapnuto
Ochrana proti škodlivým webovým stránkám: Zapnuto
Sebeobrany: Vypnuto

OS: Windows 8
CPU: x64
Souborový systém: NTFS
Uživatel: Uživatel

Typ skenu: Sken hrozeb
Výsledek: Dokončeno
Prohledaných objektů: 334927
Uplynulý čas: 18 min, 49 sek

Paměť: Zapnuto
Po spuštění: Zapnuto
Souborový systém: Zapnuto
Archivy: Zapnuto
Rootkity: Zapnuto
Heuristika: Zapnuto
PUP: Zapnuto
PUM: Zapnuto

Procesy: 0
(Žádné zákerné zjištěny položek)

Moduly: 0
(Žádné zákerné zjištěny položek)

Klíče registru: 0
(Žádné zákerné zjištěny položek)

Hodnoty registru: 0
(Žádné zákerné zjištěny položek)

Data registru: 0
(Žádné zákerné zjištěny položek)

Složky: 0
(Žádné zákerné zjištěny položek)

Soubory: 0
(Žádné zákerné zjištěny položek)

Fyzické sektory: 0
(Žádné zákerné zjištěny položek)


(end)

Uživatelský avatar
Orcus
člen Security týmu
Elite Level 10.5
Elite Level 10.5
Příspěvky: 10645
Registrován: duben 10
Bydliště: Okolo rostou 3 růže =o)
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: Prosím o kontrolu LOGu

Příspěvekod Orcus » 03 led 2015 18:14

Spusť znovu AdwCleaner (u Windows Vista či Windows7, klikni na AdwCleaner pravým a vyber „Spustit jako správce“
Klikni na „ Smazat“
Program provede opravu, po automatickém restartu neukáže log (C:\AdwCleaner [S?].txt) , jeho obsah sem celý vlož.

====================================================

Stáhni si Junkware Removal Tool

na svojí plochu.
Deaktivuj si svůj antivirový program.
Pravým tl. myši klikni na JRT.exe a vyber „spustit jako správce“. Pro pokračování budeš vyzván ke stisknutí jakékoliv klávesy. Na nějakou klikni.
Začne skenování programu. Skenování může trvat dloho , podle množství nákaz. Po ukončení skenu se objeví log (JRT.txt) , který se uloží na ploše.
Zkopíruj sem prosím celý jeho obsah.

====================================================

Stáhni si RogueKiller
32bit.:
http://www.sur-la-toile.com/RogueKiller/RogueKiller.exe
64bit.:
http://www.sur-la-toile.com/RogueKiller ... lerX64.exe
na svojí plochu.
- Zavři všechny ostatní programy a prohlížeče.
- Pro OS Vista a win7 spusť program RogueKiller.exe jako správce , u XP poklepáním.
- počkej až skončí Prescan -vyhledávání škodlivých procesů.
- Zkontroluj , zda máš zaškrtnuto:
Kontrola MBR
Kontrola Faked
Antirootkit

-Potom klikni na „Prohledat“.
- Program skenuje procesy PC. Po proskenování klikni na „Zpráva“celý obsah logu sem zkopíruj.
Pokud je program blokován , zkus ho spustit několikrát. Pokud dále program nepůjde spustit a pracovat, přejmenuj ho na winlogon.exe.
Láska hřeje, ale uhlí je uhlí. :fire:



Log z HJT vkládejte do HJT sekce. Je-li moc dlouhý, rozděl jej do více zpráv.

Pár rad k bezpečnosti PC.

Po dobu mé nepřítomnosti mě zastupuje memphisto, jaro3 a Diallix

Pokud budete spokojeni , můžete podpořit naše fórum.

baili
Level 1.5
Level 1.5
Příspěvky: 126
Registrován: srpen 09
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline
Kontakt:

Re: Prosím o kontrolu LOGu

Příspěvekod baili » 03 led 2015 19:43

# AdwCleaner v4.106 - Report created 03/01/2015 at 19:39:27
# Updated 21/12/2014 by Xplode
# Database : 2015-01-03.1 [Live]
# Operating System : Windows 8 (64 bits)
# Username : Uživatel - ASUS
# Running from : C:\Users\Uživatel\Desktop\AdwCleaner.exe
# Option : Clean

***** [ Services ] *****


***** [ Files / Folders ] *****


***** [ Scheduled Tasks ] *****


***** [ Shortcuts ] *****

Shortcut Disinfected : C:\ProgramData\Microsoft\Windows\Start Menu\Programs\Games\All Enthusiast Games.lnk

***** [ Registry ] *****

Key Deleted : HKLM\SOFTWARE\Trymedia Systems

***** [ Browsers ] *****

-\\ Internet Explorer v10.0.9200.17183


-\\ Google Chrome v


*************************

AdwCleaner[R0].txt - [751 octets] - [03/01/2015 11:36:28]
AdwCleaner[R1].txt - [810 octets] - [03/01/2015 19:38:16]
AdwCleaner[S0].txt - [842 octets] - [03/01/2015 19:39:27]

########## EOF - C:\AdwCleaner\AdwCleaner[S0].txt - [901 octets] ##########

baili
Level 1.5
Level 1.5
Příspěvky: 126
Registrován: srpen 09
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline
Kontakt:

Re: Prosím o kontrolu LOGu

Příspěvekod baili » 03 led 2015 19:59

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Junkware Removal Tool (JRT) by Thisisu
Version: 6.4.1 (12.28.2014:1)
OS: Windows 8 x64
Ran by U§ivatel on so 03. 01. 2015 at 19:48:30,38
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~




~~~ Services



~~~ Registry Values



~~~ Registry Keys



~~~ Files



~~~ Folders



~~~ Event Viewer Logs were cleared





~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Scan was completed on so 03. 01. 2015 at 19:50:10,23
End of JRT log
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

baili
Level 1.5
Level 1.5
Příspěvky: 126
Registrován: srpen 09
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline
Kontakt:

Re: Prosím o kontrolu LOGu

Příspěvekod baili » 03 led 2015 20:00

RogueKiller V10.1.1.0 (x64) [Dec 23 2014] by Adlice Software
mail : http://www.adlice.com/contact/
Feedback : http://forum.adlice.com
Webová stránka : http://www.adlice.com/softwares/roguekiller/
Blog : http://www.adlice.com

Operační systém : Windows 8 (6.2.9200 ) 64 bits version
Spuštěno : Normální režim
Uživatel : Uživatel [Práva správce]
Mód : Prohledat -- Datum : 01/03/2015 19:55:10

¤¤¤ Procesy : 0 ¤¤¤

¤¤¤ Registry : 9 ¤¤¤
[Hidden.From.SCM] (X64) HKEY_LOCAL_MACHINE\System\CurrentControlSet\Services\BthAvrcpTg (\SystemRoot\System32\drivers\BthAvrcpTg.sys) -> Nalezeno
[Hidden.From.SCM] (X64) HKEY_LOCAL_MACHINE\System\CurrentControlSet\Services\BthHFEnum (\SystemRoot\System32\drivers\bthhfenum.sys) -> Nalezeno
[Hidden.From.SCM] (X64) HKEY_LOCAL_MACHINE\System\CurrentControlSet\Services\bthhfhid (\SystemRoot\System32\drivers\BthHFHid.sys) -> Nalezeno
[PUM.Dns] (X64) HKEY_LOCAL_MACHINE\System\CurrentControlSet\Services\Tcpip\Parameters | DhcpNameServer : 93.91.240.101 212.71.150.16 [CZECH REPUBLIC (CZ)][CZECH REPUBLIC (CZ)] -> Nalezeno
[PUM.Dns] (X64) HKEY_LOCAL_MACHINE\System\ControlSet001\Services\Tcpip\Parameters | DhcpNameServer : 93.91.240.101 212.71.150.16 [CZECH REPUBLIC (CZ)][CZECH REPUBLIC (CZ)] -> Nalezeno
[PUM.Dns] (X64) HKEY_LOCAL_MACHINE\System\CurrentControlSet\Services\Tcpip\Parameters\Interfaces\{87221B4A-C215-4162-A647-352D7577B6FD} | DhcpNameServer : 10.0.0.1 10.0.0.10 [(Private Address) (XX)][(Private Address) (XX)] -> Nalezeno
[PUM.Dns] (X64) HKEY_LOCAL_MACHINE\System\CurrentControlSet\Services\Tcpip\Parameters\Interfaces\{AA68288C-CCA4-4D10-A333-95CE0F6A034D} | DhcpNameServer : 93.91.240.101 212.71.150.16 [CZECH REPUBLIC (CZ)][CZECH REPUBLIC (CZ)] -> Nalezeno
[PUM.Dns] (X64) HKEY_LOCAL_MACHINE\System\ControlSet001\Services\Tcpip\Parameters\Interfaces\{87221B4A-C215-4162-A647-352D7577B6FD} | DhcpNameServer : 10.0.0.1 10.0.0.10 [(Private Address) (XX)][(Private Address) (XX)] -> Nalezeno
[PUM.Dns] (X64) HKEY_LOCAL_MACHINE\System\ControlSet001\Services\Tcpip\Parameters\Interfaces\{AA68288C-CCA4-4D10-A333-95CE0F6A034D} | DhcpNameServer : 93.91.240.101 212.71.150.16 [CZECH REPUBLIC (CZ)][CZECH REPUBLIC (CZ)] -> Nalezeno

¤¤¤ Úlohy : 1 ¤¤¤
[Suspicious.Path] \\Java Updater -- C:\Users\Uživatel\AppData\Roaming\nircmd.exe (exec hide "C:\Users\Uživatel\AppData\Roaming\Redist.exe") -> Nalezeno

¤¤¤ Soubory : 0 ¤¤¤

¤¤¤ Soubor HOSTS : 1 ¤¤¤
[C:\Windows\System32\drivers\etc\hosts] 127.0.0.1 localhost

¤¤¤ Antirootkit : 0 (Driver: Nahrán) ¤¤¤

¤¤¤ Webové prohlížeče : 0 ¤¤¤

¤¤¤ Kontrola MBR : ¤¤¤
+++++ PhysicalDrive0: HGST HTS541075A9E680 +++++
--- User ---
[MBR] 89889d48919bd0ab3d89921f8ca8a240
[BSP] 06e6a9156cb0c7a75125247e8ee3c7df : Empty MBR Code
Partition table:
0 - [XXXXXX] UNKNOWN (0x0) [VISIBLE] Offset (sectors): 1 | Size: 2097152 MB
User = LL1 ... OK
User = LL2 ... OK


============================================
RKreport_DEL_10142014_165842.log - RKreport_SCN_10132014_205241.log - RKreport_SCN_10142014_165725.log

Uživatelský avatar
jaro3
člen Security týmu
Guru Level 15
Guru Level 15
Příspěvky: 43298
Registrován: červen 07
Bydliště: Jižní Čechy
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: Prosím o kontrolu LOGu

Příspěvekod jaro3 » 04 led 2015 09:59

Zavři všechny programy a prohlížeče. Deaktivuj antivir a firewall.
Prosím, odpoj všechny USB (kromě myši s klávesnice) nebo externí disky z počítače před spuštěním tohoto programu.
Spusť znovu RogueKiller ( Pro Windows Vista nebo Windows 7, klepni pravým a vyber "Spustit jako správce", ve Windows XP poklepej ke spuštění).
- Počkej, až Prescan dokončí práci...
- Pak klikni na "Prohledat " ,po jeho skončení:


- V záložkách (Registry , Tasks , Web Browser apod.) vše zatrhni (dej zatržítka)
(musíš dát myší zatržítko do toho čtverečku vlevo od registru ap.)

- Klikni na "Smazat"
- Počkej, dokud Status box nezobrazí " Mazání dokončeno "
- Klikni na "Zpráva " a zkopíruj a vlož obsah té zprávy prosím sem. Log je možno nalézt v RKreport [číslo]. txt na ploše.
- Zavři RogueKiller

Vypni antivir
Stáhni
Zoek.exe

a uloz si ho na plochu.
Zavři všechny ostatní programy , okna i prohlížeče.
Spusť Zoek.exe ( u win vista , win7, 8 klikni na něj pravým a vyber : „Spustit jako správce“
- pozor , náběh programu může trvat déle.

Do okna programu vlož skript níže:

Kód: Vybrat vše

autoclean;
emptyclsid;
iedefaults;
FFdefaults;
CHRdefaults;
emptyalltemp;
resethosts;


klikni na Run Script
Program provede sken , opravu, sken i oprava může trvat i více minut ,je třeba posečkat do konce. Do okna neklikej!
Program nabídne restart , potvrď .

Po restartu se může nějaký čas ukázat pouze černá plocha , to je normální. Je třeba počkat až se vytvoří log. Ten si můžeš uložit třeba do dokumentů , jinak se sám ukládá do:
C:\zoek-results.log
Zkopíruj sem celý obsah toho logu.
Při práci s programy HJT, ComboFix,MbAM, SDFix aj. zavřete všechny ostatní aplikace a prohlížeče!
Neposílejte logy do soukromých zpráv.Po dobu mé nepřítomnosti mě zastupuje memphisto , Žbeky a Orcus.
Pokud budete spokojeni , můžete podpořit naše forum:Podpora fóra

baili
Level 1.5
Level 1.5
Příspěvky: 126
Registrován: srpen 09
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline
Kontakt:

Re: Prosím o kontrolu LOGu

Příspěvekod baili » 04 led 2015 10:40

RogueKiller V10.1.1.0 (x64) [Dec 23 2014] by Adlice Software
mail : http://www.adlice.com/contact/
Feedback : http://forum.adlice.com
Webová stránka : http://www.adlice.com/softwares/roguekiller/
Blog : http://www.adlice.com

Operační systém : Windows 8 (6.2.9200 ) 64 bits version
Spuštěno : Normální režim
Uživatel : Uživatel [Práva správce]
Mód : Smazat -- Datum : 01/04/2015 10:25:18

¤¤¤ Procesy : 0 ¤¤¤

¤¤¤ Registry : 9 ¤¤¤
[Hidden.From.SCM] (X64) HKEY_LOCAL_MACHINE\System\CurrentControlSet\Services\BthAvrcpTg -> Smazáno
[Hidden.From.SCM] (X64) HKEY_LOCAL_MACHINE\System\CurrentControlSet\Services\BthHFEnum -> Smazáno
[Hidden.From.SCM] (X64) HKEY_LOCAL_MACHINE\System\CurrentControlSet\Services\bthhfhid -> Smazáno
[PUM.Dns] (X64) HKEY_LOCAL_MACHINE\System\CurrentControlSet\Services\Tcpip\Parameters | DhcpNameServer : 93.91.240.101 212.71.150.16 [CZECH REPUBLIC (CZ)][CZECH REPUBLIC (CZ)] -> Nahrazeno ()
[PUM.Dns] (X64) HKEY_LOCAL_MACHINE\System\ControlSet001\Services\Tcpip\Parameters | DhcpNameServer : 93.91.240.101 212.71.150.16 [CZECH REPUBLIC (CZ)][CZECH REPUBLIC (CZ)] -> Nahrazeno ()
[PUM.Dns] (X64) HKEY_LOCAL_MACHINE\System\CurrentControlSet\Services\Tcpip\Parameters\Interfaces\{87221B4A-C215-4162-A647-352D7577B6FD} | DhcpNameServer : 10.0.0.1 10.0.0.10 [(Private Address) (XX)][(Private Address) (XX)] -> Nahrazeno ()
[PUM.Dns] (X64) HKEY_LOCAL_MACHINE\System\CurrentControlSet\Services\Tcpip\Parameters\Interfaces\{AA68288C-CCA4-4D10-A333-95CE0F6A034D} | DhcpNameServer : 93.91.240.101 212.71.150.16 [CZECH REPUBLIC (CZ)][CZECH REPUBLIC (CZ)] -> Nahrazeno ()
[PUM.Dns] (X64) HKEY_LOCAL_MACHINE\System\ControlSet001\Services\Tcpip\Parameters\Interfaces\{87221B4A-C215-4162-A647-352D7577B6FD} | DhcpNameServer : 10.0.0.1 10.0.0.10 [(Private Address) (XX)][(Private Address) (XX)] -> Nahrazeno ()
[PUM.Dns] (X64) HKEY_LOCAL_MACHINE\System\ControlSet001\Services\Tcpip\Parameters\Interfaces\{AA68288C-CCA4-4D10-A333-95CE0F6A034D} | DhcpNameServer : 93.91.240.101 212.71.150.16 [CZECH REPUBLIC (CZ)][CZECH REPUBLIC (CZ)] -> Nahrazeno ()

¤¤¤ Úlohy : 1 ¤¤¤
[Suspicious.Path] \\Java Updater -- C:\Users\Uživatel\AppData\Roaming\nircmd.exe (exec hide "C:\Users\Uživatel\AppData\Roaming\Redist.exe") -> Smazáno

¤¤¤ Soubory : 0 ¤¤¤

¤¤¤ Soubor HOSTS : 1 ¤¤¤
[C:\Windows\System32\drivers\etc\hosts] 127.0.0.1 localhost -> Smazáno

¤¤¤ Antirootkit : 0 (Driver: Nahrán) ¤¤¤

¤¤¤ Webové prohlížeče : 0 ¤¤¤

¤¤¤ Kontrola MBR : ¤¤¤
+++++ PhysicalDrive0: HGST HTS541075A9E680 +++++
--- User ---
[MBR] 89889d48919bd0ab3d89921f8ca8a240
[BSP] 06e6a9156cb0c7a75125247e8ee3c7df : Empty MBR Code
Partition table:
0 - [XXXXXX] UNKNOWN (0x0) [VISIBLE] Offset (sectors): 1 | Size: 2097152 MB
User = LL1 ... OK
User = LL2 ... OK


============================================
RKreport_DEL_10142014_165842.log - RKreport_SCN_01032015_195510.log - RKreport_SCN_10132014_205241.log - RKreport_SCN_10142014_165725.log
RKreport_SCN_01042015_102413.log

Uživatelský avatar
Orcus
člen Security týmu
Elite Level 10.5
Elite Level 10.5
Příspěvky: 10645
Registrován: duben 10
Bydliště: Okolo rostou 3 růže =o)
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: Prosím o kontrolu LOGu

Příspěvekod Orcus » 04 led 2015 18:55

Ještě Zoek.
Láska hřeje, ale uhlí je uhlí. :fire:



Log z HJT vkládejte do HJT sekce. Je-li moc dlouhý, rozděl jej do více zpráv.

Pár rad k bezpečnosti PC.

Po dobu mé nepřítomnosti mě zastupuje memphisto, jaro3 a Diallix

Pokud budete spokojeni , můžete podpořit naše fórum.

baili
Level 1.5
Level 1.5
Příspěvky: 126
Registrován: srpen 09
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline
Kontakt:

Re: Prosím o kontrolu LOGu

Příspěvekod baili » 04 led 2015 20:11

Zoek.exe v5.0.0.0 Updated 31-12-2014
Tool run by U§ivatel on ne 04. 01. 2015 at 10:26:50,43.
Microsoft Windows 8 6.2.9200 x64
Running in: Normal Mode Internet Access Detected
Launched: C:\Users\UIVATE~1\Desktop\zoek.exe [Scan all users] [Script inserted]

==== System Restore Info ======================

4. 1. 2015 10:28:11 Zoek.exe System Restore Point Created Succesfully.

==== Reset Hosts File ======================

# Copyright (c) 1993-2006 Microsoft Corp.
#
# This is a sample HOSTS file used by Microsoft TCP/IP for Windows.
#
# This file contains the mappings of IP addresses to host names. Each
# entry should be kept on an individual line. The IP address should
# be placed in the first column followed by the corresponding host name.
# The IP address and the host name should be separated by at least one
# space.
#
# Additionally, comments (such as these) may be inserted on individual
# lines or following the machine name denoted by a '#' symbol.
#
# For example:
#
# 102.54.94.97 rhino.acme.com # source server
# 38.25.63.10 x.acme.com # x client host

# localhost name resolution is handle within DNS itself.
127.0.0.1 localhost
::1 localhost

==== Empty Folders Check ======================

C:\PROGRA~2\AGEIA Technologies deleted successfully
C:\PROGRA~3\SKiDROW deleted successfully
C:\Windows\serviceprofiles\Localservice\AppData\Local\CrashDumps deleted successfully

==== Deleting CLSID Registry Keys ======================

HKEY_USERS\S-1-5-21-378528276-2962958125-2077145975-1002\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Ext\Stats\{18DF081C-E8AD-4283-A596-FA578C2EBDC3} deleted successfully
HKEY_USERS\S-1-5-21-378528276-2962958125-2077145975-1002\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Ext\Settings\{18DF081C-E8AD-4283-A596-FA578C2EBDC3} deleted successfully

==== Deleting CLSID Registry Values ======================


==== Deleting Services ======================


==== Deleting Files \ Folders ======================

C:\Windows\SysNative\config\systemprofile\Searches deleted

==== Chromium Look ======================


==== Set IE to Default ======================

Old Values:
[HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main]
"Start Page"="http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=69157"

New Values:
[HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main]
"Start Page"="http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=69157"

==== All HKCU SearchScopes ======================

HKEY_CURRENT_USER\SOFTWARE\Microsoft\Internet Explorer\SearchScopes
"DefaultScope"="{0633EE93-D776-472f-A0FF-E1416B8B2E3A}"
{012E1000-F331-11DB-8314-0800200C9A66} Google Url="http://www.google.com/search?q={searchTerms}"
{0633EE93-D776-472f-A0FF-E1416B8B2E3A} Bing Url="http://www.bing.com/search?q={searchTerms}&src=IE-SearchBox&FORM=IE8SRC"

==== Reset Google Chrome ======================

Nothing found to reset

==== Empty IE Cache ======================

C:\Windows\system32\config\systemprofile\AppData\Local\Microsoft\Windows\Temporary Internet Files\Content.IE5 emptied successfully
C:\Windows\SysNative\config\systemprofile\AppData\Local\Microsoft\Windows\Temporary Internet Files\Content.IE5 emptied successfully

==== Empty FireFox Cache ======================

No FireFox Profiles found

==== Empty Chrome Cache ======================

No Chrome User Data found

==== Empty All Flash Cache ======================

No Flash Cache Found

==== Empty All Java Cache ======================

No Java Cache Found

==== C:\zoek_backup content ======================

C:\zoek_backup (files=3 folders=1 789 bytes)

==== Empty Temp Folders ======================

C:\Users\Default\AppData\Local\Temp emptied successfully
C:\Users\Default User\AppData\Local\Temp emptied successfully
C:\Windows\serviceprofiles\networkservice\AppData\Local\Temp emptied successfully
C:\Windows\serviceprofiles\Localservice\AppData\Local\Temp emptied successfully
C:\Windows\Temp will be emptied at reboot

==== After Reboot ======================

==== Empty Temp Folders ======================

C:\Windows\Temp successfully emptied
C:\Users\UIVATE~1\AppData\Local\Temp successfully emptied

==== Empty Recycle Bin ======================

C:\$RECYCLE.BIN successfully emptied

==== EOF on ne 04. 01. 2015 at 10:35:34,91 ======================


Zpět na “HiJackThis”

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 116 hostů