Prosím o kontrolu LOGu Vyřešeno

Místo pro vaše HiJackThis logy a logy z dalších programů…

Moderátoři: Mods_senior, Security team

baili
Level 1.5
Level 1.5
Příspěvky: 126
Registrován: srpen 09
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline
Kontakt:

Re: Prosím o kontrolu LOGu

Příspěvekod baili » 04 led 2015 20:11

Blah, pardon. Asi sem špatně klikal na Odeslat.

Reklama
Uživatelský avatar
jaro3
člen Security týmu
Guru Level 15
Guru Level 15
Příspěvky: 43298
Registrován: červen 07
Bydliště: Jižní Čechy
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: Prosím o kontrolu LOGu

Příspěvekod jaro3 » 05 led 2015 09:30

Stáhni si aswMBR
na svojí plochu. Uzavři všechna okna , programy a prohlížeče. Poklepej na aswMBR.exe. Pokud se objeví hláška o možnosti stáhnutí databáze Avastu , klikni na NE. Poté klikni na „Scan“ . Po skenu klikni na „Save Log“ a ulož si log na plochu .Zkopíruj sem celý obsah toho logu. Pak klikni na „Exit“ k zavření programu.



Vlož nový log z HJT + info o problémech.
Při práci s programy HJT, ComboFix,MbAM, SDFix aj. zavřete všechny ostatní aplikace a prohlížeče!
Neposílejte logy do soukromých zpráv.Po dobu mé nepřítomnosti mě zastupuje memphisto , Žbeky a Orcus.
Pokud budete spokojeni , můžete podpořit naše forum:Podpora fóra

baili
Level 1.5
Level 1.5
Příspěvky: 126
Registrován: srpen 09
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline
Kontakt:

Re: Prosím o kontrolu LOGu

Příspěvekod baili » 05 led 2015 21:02

aswMBR version 1.0.1.2252 Copyright(c) 2014 AVAST Software
Run date: 2015-01-05 20:58:44
-----------------------------
20:58:44.957 OS Version: Windows x64 6.2.9200
20:58:44.957 Number of processors: 4 586 0x3A09
20:58:44.957 ComputerName: ASUS UserName:
20:58:50.458 Initialize success
20:58:50.567 VM: initialized successfully
20:58:50.567 VM: Intel CPU supported
20:58:58.563 VM: disk I/O iaStorA.sys
20:59:28.066 Disk 0 (boot) \Device\Harddisk0\DR0 -> \Device\0000003f
20:59:28.066 Disk 0 Vendor: HGST_HTS541075A9E680 JA2OA560 Size: 715404MB BusType: 11
20:59:28.285 Disk 0 MBR read successfully
20:59:28.285 Disk 0 MBR scan
20:59:28.285 Disk 0 unknown MBR code
20:59:28.285 Disk 0 Partition 1 00 EE GPT 2097151 MB offset 1
20:59:28.550 Disk 0 scanning C:\Windows\system32\drivers
20:59:38.973 Service scanning
21:00:37.554 Modules scanning
21:00:37.554 Disk 0 trace - called modules:
21:00:37.554 ntoskrnl.exe CLASSPNP.SYS disk.sys ACPI.sys storport.sys hal.dll iaStorA.sys
21:00:37.570 1 nt!IofCallDriver -> \Device\Harddisk0\DR0[0xfffffa800699a060]
21:00:37.570 3 CLASSPNP.SYS[fffff880013a7e0a] -> nt!IofCallDriver -> [0xfffffa8005dbd8f0]
21:00:37.585 5 ACPI.sys[fffff8800116fa91] -> nt!IofCallDriver -> \Device\0000003f[0xfffffa8005dbd060]
21:00:37.585 Disk 0 statistics 128595/0/0 @ 6,08 MB/s
21:00:37.585 Scan finished successfully
21:00:45.992 Disk 0 MBR has been saved successfully to "C:\Users\Uživatel\Desktop\MBR.dat"
21:00:45.992 The log file has been saved successfully to "C:\Users\Uživatel\Desktop\aswMBR.txt"

baili
Level 1.5
Level 1.5
Příspěvky: 126
Registrován: srpen 09
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline
Kontakt:

Re: Prosím o kontrolu LOGu

Příspěvekod baili » 05 led 2015 21:03

Logfile of Trend Micro HijackThis v2.0.5
Scan saved at 21:02:59, on 5. 1. 2015
Platform: Unknown Windows (WinNT 6.02.1008)
MSIE: Internet Explorer v10.0 (10.00.9200.17183)
CHROME: 39.0.2171.95

Boot mode: Normal

Running processes:
C:\Program Files (x86)\ASUS\USBChargerPlus\USBChargerPlus.exe
C:\Program Files (x86)\ASUS\Splendid\ACMON.exe
C:\Program Files (x86)\ASUS\Splendid\ColorUService.exe
C:\Program Files (x86)\Malwarebytes Anti-Malware\mbam.exe
C:\Program Files (x86)\ASUS\ATK Package\ATK Media\DMedia.exe
C:\Program Files (x86)\ASUS\ATK Package\ATKOSD2\ATKOSD2.exe
C:\Program Files (x86)\NVIDIA Corporation\Update Core\NvBackend.exe
C:\Program Files (x86)\ASUS\ASUS Smart Gesture\QuickGesture\x86\QuickGesture.exe
C:\Program Files (x86)\Ralink Corporation\Ralink Bluetooth Stack\BtTray.exe
C:\Program Files (x86)\CyberLink\PowerDVD10\PDVD10Serv.exe
C:\Program Files (x86)\ASUS\ASUS Live Update\LiveUpdate.exe
C:\Users\Uživatel\Downloads\HijackThis.exe

R1 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Default_Page_URL = http://asus13.msn.com
R1 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Search Page = http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=54896
R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=69157
R1 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Default_Page_URL = http://go.microsoft.com/fwlink/p/?LinkId=255141
R1 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Default_Search_URL = http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=54896
R1 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Search Page = http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=54896
R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Search,SearchAssistant =
R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Search,CustomizeSearch =
O1 - Hosts: ::1 localhost
O2 - BHO: Groove GFS Browser Helper - {72853161-30C5-4D22-B7F9-0BBC1D38A37E} - C:\PROGRA~2\MICROS~1\Office12\GR469A~1.DLL
O4 - HKLM\..\Run: [ASUSPRP] "C:\Program Files (x86)\ASUS\APRP\APRP.EXE"
O4 - HKLM\..\Run: [ASUSWebStorage] C:\Program Files (x86)\ASUS\WebStorage Sync Agent\1.1.18.159\AsusWSPanel.exe /S
O4 - HKLM\..\Run: [BtTray] "C:\Program Files (x86)\Ralink Corporation\Ralink Bluetooth Stack\BtTray.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [RemoteControl10] "C:\Program Files (x86)\CyberLink\PowerDVD10\PDVD10Serv.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [GrooveMonitor] "C:\Program Files (x86)\Microsoft Office\Office12\GrooveMonitor.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [NBKeyScan] "C:\Program Files (x86)\Nero\Nero8\Nero BackItUp\NBKeyScan.exe"
O4 - HKCU\..\Run: [DAEMON Tools Lite] "C:\Program Files (x86)\DAEMON Tools Lite\DTLite.exe" -autorun
O4 - HKCU\..\Run: [BgMonitor_{79662E04-7C6C-4d9f-84C7-88D8A56B10AA}] "C:\Program Files (x86)\Common Files\Nero\Lib\NMBgMonitor.exe"
O4 - HKCU\..\Run: [Google Update] "C:\Users\Uživatel\AppData\Local\Google\Update\GoogleUpdate.exe" /c
O4 - HKCU\..\Run: [RGSC] C:\Program Files (x86)\Rockstar Games\Rockstar Games Social Club\RGSCLauncher.exe /silent
O4 - HKUS\S-1-5-21-378528276-2962958125-2077145975-1002-{ED1FC765-E35E-4C3D-BF15-2C2B11260CE4}-0\..\Run: [DAEMON Tools Lite] "C:\Program Files (x86)\DAEMON Tools Lite\DTLite.exe" -autorun (User '?')
O4 - HKUS\S-1-5-21-378528276-2962958125-2077145975-1002-{ED1FC765-E35E-4C3D-BF15-2C2B11260CE4}-0\..\Run: [BgMonitor_{79662E04-7C6C-4d9f-84C7-88D8A56B10AA}] "C:\Program Files (x86)\Common Files\Nero\Lib\NMBgMonitor.exe" (User '?')
O4 - HKUS\S-1-5-21-378528276-2962958125-2077145975-1002-{ED1FC765-E35E-4C3D-BF15-2C2B11260CE4}-0\..\Run: [Google Update] "C:\Users\Uživatel\AppData\Local\Google\Update\GoogleUpdate.exe" /c (User '?')
O4 - HKUS\S-1-5-21-378528276-2962958125-2077145975-1002-{ED1FC765-E35E-4C3D-BF15-2C2B11260CE4}-0\..\Run: [RGSC] C:\Program Files (x86)\Rockstar Games\Rockstar Games Social Club\RGSCLauncher.exe /silent (User '?')
O8 - Extra context menu item: E&xportovat do aplikace Microsoft Excel - res://C:\PROGRA~2\MICROS~1\Office12\EXCEL.EXE/3000
O8 - Extra context menu item: Od&eslat do aplikace OneNote - res://C:\PROGRA~2\MICROS~1\Office14\ONBttnIE.dll/105
O9 - Extra button: Odeslat do aplikace OneNote - {2670000A-7350-4f3c-8081-5663EE0C6C49} - C:\PROGRA~2\MICROS~1\Office12\ONBttnIE.dll
O9 - Extra 'Tools' menuitem: Od&eslat do aplikace OneNote - {2670000A-7350-4f3c-8081-5663EE0C6C49} - C:\PROGRA~2\MICROS~1\Office12\ONBttnIE.dll
O9 - Extra button: Research - {92780B25-18CC-41C8-B9BE-3C9C571A8263} - C:\PROGRA~2\MICROS~1\Office12\REFIEBAR.DLL
O11 - Options group: [ACCELERATED_GRAPHICS] Accelerated graphics
O18 - Protocol: grooveLocalGWS - {88FED34C-F0CA-4636-A375-3CB6248B04CD} - C:\PROGRA~2\MICROS~1\Office12\GRA32A~1.DLL
O18 - Protocol: skype4com - {FFC8B962-9B40-4DFF-9458-1830C7DD7F5D} - C:\Windows\SysWow64\skype4com.dll
O18 - Protocol: wlpg - {E43EF6CD-A37A-4A9B-9E6F-83F89B8E6324} - C:\Program Files (x86)\Windows Live\Photo Gallery\AlbumDownloadProtocolHandler.dll
O20 - AppInit_DLLs: C:\Windows\SysWOW64\nvinit.dll
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\Alg.exe,-112 (ALG) - Unknown owner - C:\Windows\System32\alg.exe (file missing)
O23 - Service: ASLDR Service (ASLDRService) - ASUSTek Computer Inc. - C:\Program Files (x86)\ASUS\ATK Package\ATK Hotkey\ASLDRSrv.exe
O23 - Service: ASUS InstantOn Service (ASUS InstantOn) - ASUS - C:\Program Files\ASUS\P4G\InsOnSrv.exe
O23 - Service: Asus WebStorage Windows Service - Unknown owner - C:\Program Files (x86)\ASUS\WebStorage Sync Agent\1.1.18.159\AsusWSWinService.exe
O23 - Service: ATKGFNEX Service (ATKGFNEXSrv) - ASUS - C:\Program Files (x86)\ASUS\ATK Package\ATKGFNEX\GFNEXSrv.exe
O23 - Service: BlueSoleilCS - IVT Corporation - C:\Program Files (x86)\Ralink Corporation\Ralink Bluetooth Stack\BlueSoleilCS.exe
O23 - Service: BsHelpCS - IVT Corporation - C:\Program Files (x86)\Ralink Corporation\Ralink Bluetooth Stack\BsHelpCS.exe
O23 - Service: Intel(R) Content Protection HECI Service (cphs) - Intel Corporation - C:\Windows\SysWow64\IntelCpHeciSvc.exe
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\efssvc.dll,-100 (EFS) - Unknown owner - C:\Windows\System32\lsass.exe (file missing)
O23 - Service: @%systemroot%\system32\fxsresm.dll,-118 (Fax) - Unknown owner - C:\Windows\system32\fxssvc.exe (file missing)
O23 - Service: Intel(R) Capability Licensing Service Interface - Intel(R) Corporation - C:\Program Files\Intel\iCLS Client\HeciServer.exe
O23 - Service: Intel(R) ME Service - Intel Corporation - C:\Program Files (x86)\Intel\Intel(R) Management Engine Components\FWService\IntelMeFWService.exe
O23 - Service: Intel(R) Dynamic Application Loader Host Interface Service (jhi_service) - Intel Corporation - C:\Program Files (x86)\Intel\Intel(R) Management Engine Components\DAL\jhi_service.exe
O23 - Service: @keyiso.dll,-100 (KeyIso) - Unknown owner - C:\Windows\system32\lsass.exe (file missing)
O23 - Service: Intel(R) Management and Security Application Local Management Service (LMS) - Intel Corporation - C:\Program Files (x86)\Intel\Intel(R) Management Engine Components\LMS\LMS.exe
O23 - Service: MBAMScheduler - Malwarebytes Corporation - C:\Program Files (x86)\Malwarebytes Anti-Malware\mbamscheduler.exe
O23 - Service: MBAMService - Malwarebytes Corporation - C:\Program Files (x86)\Malwarebytes Anti-Malware\mbamservice.exe
O23 - Service: @comres.dll,-2797 (MSDTC) - Unknown owner - C:\Windows\System32\msdtc.exe (file missing)
O23 - Service: Nero BackItUp Scheduler 3 - Nero AG - C:\Program Files (x86)\Nero\Nero8\Nero BackItUp\NBService.exe
O23 - Service: @%SystemRoot%\System32\netlogon.dll,-102 (Netlogon) - Unknown owner - C:\Windows\system32\lsass.exe (file missing)
O23 - Service: NMIndexingService - Nero AG - C:\Program Files (x86)\Common Files\Nero\Lib\NMIndexingService.exe
O23 - Service: NVIDIA Network Service (NvNetworkService) - NVIDIA Corporation - C:\Program Files (x86)\NVIDIA Corporation\NetService\NvNetworkService.exe
O23 - Service: NVIDIA Streamer Service (NvStreamSvc) - NVIDIA Corporation - C:\Program Files\NVIDIA Corporation\NvStreamSrv\nvstreamsvc.exe
O23 - Service: NVIDIA Display Driver Service (nvsvc) - Unknown owner - C:\Windows\system32\nvvsvc.exe (file missing)
O23 - Service: PnkBstrA - Unknown owner - C:\Windows\system32\PnkBstrA.exe
O23 - Service: @%systemroot%\system32\Locator.exe,-2 (RpcLocator) - Unknown owner - C:\Windows\system32\locator.exe (file missing)
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\samsrv.dll,-1 (SamSs) - Unknown owner - C:\Windows\system32\lsass.exe (file missing)
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\snmptrap.exe,-3 (SNMPTRAP) - Unknown owner - C:\Windows\System32\snmptrap.exe (file missing)
O23 - Service: @%systemroot%\system32\spoolsv.exe,-1 (Spooler) - Unknown owner - C:\Windows\System32\spoolsv.exe (file missing)
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\sppsvc.exe,-101 (sppsvc) - Unknown owner - C:\Windows\system32\sppsvc.exe (file missing)
O23 - Service: Steam Client Service - Valve Corporation - C:\Program Files (x86)\Common Files\Steam\SteamService.exe
O23 - Service: TeamViewer 10 (TeamViewer) - TeamViewer GmbH - C:\Program Files (x86)\TeamViewer\TeamViewer_Service.exe
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\ui0detect.exe,-101 (UI0Detect) - Unknown owner - C:\Windows\system32\UI0Detect.exe (file missing)
O23 - Service: Intel(R) Management and Security Application User Notification Service (UNS) - Intel Corporation - C:\Program Files (x86)\Intel\Intel(R) Management Engine Components\UNS\UNS.exe
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\vaultsvc.dll,-1003 (VaultSvc) - Unknown owner - C:\Windows\system32\lsass.exe (file missing)
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\vds.exe,-100 (vds) - Unknown owner - C:\Windows\System32\vds.exe (file missing)
O23 - Service: @%systemroot%\system32\vssvc.exe,-102 (VSS) - Unknown owner - C:\Windows\system32\vssvc.exe (file missing)
O23 - Service: @%systemroot%\system32\wbengine.exe,-104 (wbengine) - Unknown owner - C:\Windows\system32\wbengine.exe (file missing)
O23 - Service: @%ProgramFiles%\Windows Defender\MpAsDesc.dll,-310 (WinDefend) - Unknown owner - C:\Program Files (x86)\Windows Defender\MsMpEng.exe (file missing)
O23 - Service: @%Systemroot%\system32\wbem\wmiapsrv.exe,-110 (wmiApSrv) - Unknown owner - C:\Windows\system32\wbem\WmiApSrv.exe (file missing)
O23 - Service: @%PROGRAMFILES%\Windows Media Player\wmpnetwk.exe,-101 (WMPNetworkSvc) - Unknown owner - C:\Program Files (x86)\Windows Media Player\wmpnetwk.exe (file missing)

--
End of file - 10449 bytes

baili
Level 1.5
Level 1.5
Příspěvky: 126
Registrován: srpen 09
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline
Kontakt:

Re: Prosím o kontrolu LOGu

Příspěvekod baili » 05 led 2015 21:10

Problémy viditelně nepozoruji. Vše jede jak má.

Uživatelský avatar
jaro3
člen Security týmu
Guru Level 15
Guru Level 15
Příspěvky: 43298
Registrován: červen 07
Bydliště: Jižní Čechy
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: Prosím o kontrolu LOGu

Příspěvekod jaro3 » 06 led 2015 10:05

Zavři ostatní aplikace a prohlížeče, odpoj se od netu a fixni v HJT:
Návod

Kód: Vybrat vše

R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Search,SearchAssistant =
R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Search,CustomizeSearch =
O1 - Hosts: ::1 localhost
O4 - HKCU\..\Run: [Google Update] "C:\Users\Uživatel\AppData\Local\Google\Update\GoogleUpdate.exe" /c
O4 - HKUS\S-1-5-21-378528276-2962958125-2077145975-1002-{ED1FC765-E35E-4C3D-BF15-2C2B11260CE4}-0\..\Run: [Google Update] "C:\Users\Uživatel\AppData\Local\Google\Update\GoogleUpdate.exe" /c (User '?')


Stáhni si zde DelFix

ulož si soubor na plochu.
Poklepáním na ikonu spusť nástroj Delfix.exe
( Ve Windows Vista, Windows 7 a 8, musíš spustit soubor pravým tlačítkem myši -> Spustit jako správce .
V hlavním menu, zkontroluj tyto možnosti - Odstranění dezinfekce nástrojů (Remove desinfection tools) – Vyčistit body obnovy (Purge System Restore)
Poté klikněte na tlačítko Spustit (Run) a nech nástroj dělat svoji práci

Poté se zpráva se otevře (DelFix.txt). Vlož celý obsah zprávy sem.Jinak je zpráva zde:
v C: \ DelFix.txt

Pokud nejsou problémy , je to vše a můžeš dát vyřešeno , zelenou fajfku.
Při práci s programy HJT, ComboFix,MbAM, SDFix aj. zavřete všechny ostatní aplikace a prohlížeče!
Neposílejte logy do soukromých zpráv.Po dobu mé nepřítomnosti mě zastupuje memphisto , Žbeky a Orcus.
Pokud budete spokojeni , můžete podpořit naše forum:Podpora fóra

baili
Level 1.5
Level 1.5
Příspěvky: 126
Registrován: srpen 09
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline
Kontakt:

Re: Prosím o kontrolu LOGu

Příspěvekod baili » 06 led 2015 18:54

# DelFix v10.8 - Logfile created 06/01/2015 at 18:53:07
# Updated 29/07/2014 by Xplode
# Username : Uživatel - ASUS
# Operating System : Windows 8 (64 bits)

~ Removing disinfection tools ...

Deleted : C:\zoek_backup
Deleted : C:\AdwCleaner
Deleted : C:\zoek-results.log
Deleted : C:\Users\Uživatel\Desktop\AdwCleaner.exe
Deleted : C:\Users\Uživatel\Desktop\aswmbr.exe
Deleted : C:\Users\Uživatel\Desktop\aswMBR.txt
Deleted : C:\Users\Uživatel\Desktop\JRT.exe
Deleted : C:\Users\Uživatel\Desktop\JRT.txt
Deleted : C:\Users\Uživatel\Desktop\MBR.dat
Deleted : C:\Users\Uživatel\Desktop\RKreport_DEL_01042015_102518.log
Deleted : C:\Users\Uživatel\Desktop\RKreport_SCN_01032015_195510.log
Deleted : C:\Users\Uživatel\Desktop\RogueKillerX64.exe
Deleted : C:\Users\Uživatel\Desktop\TFC.exe
Deleted : C:\Users\Uživatel\Desktop\zoek.exe
Deleted : C:\Users\Uživatel\Desktop\zoek.txt
Deleted : C:\Users\Uživatel\Downloads\HijackThis.exe
Deleted : C:\Users\Uživatel\Downloads\hijackthis.log
Deleted : HKLM\SOFTWARE\OldTimer Tools
Deleted : HKLM\SOFTWARE\AdwCleaner
Deleted : HKLM\SOFTWARE\TrendMicro\Hijackthis
Deleted : HKLM\SYSTEM\CurrentControlSet\Services\aswMBR

########## - EOF - ##########

baili
Level 1.5
Level 1.5
Příspěvky: 126
Registrován: srpen 09
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline
Kontakt:

Re: Prosím o kontrolu LOGu

Příspěvekod baili » 06 led 2015 18:55

Body obnovy jsem záměrně nevyčistil. Mám tam pár záloh.

Ještě spustím CCleaner a pak otestuju. Zatím to už ale vypadá dobře.

baili
Level 1.5
Level 1.5
Příspěvky: 126
Registrován: srpen 09
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline
Kontakt:

Re: Prosím o kontrolu LOGu

Příspěvekod baili » 06 led 2015 19:41

Zdá se, že ok. Akorát ve správci úloh mi teď většinu rychlosti HDD žere skupina Hostitel služby: Místní systém (omezená síť) (10) a (7) to samé cca 80% občas. Znatelně to moc poznat nejde. Nevím jak při hraní her. Dneska zase frmol v práci.

Složení procesu (7):

Zprostředkovatel domácích skupin
Centrum zabezpečení
Správce připojení systému Windows
Podpora rozhraní NetBIOS nad protokolem TCP/IP
Protokol událostí systému Windows
Klient DHCP
Zvuk systému Windows

Složení (10):
Přístup k zařízení standardu HID
Platforma WSF (Windows Driver Foundation) - platforma ovladače v uživatelském režimu
Automatická konfigurace sítě WLAN
Hostitel diagnostického systému
Klient služby Sledování distribuovaných odkazů
Superfetch
Program Compatibility Assistant Service
Síťová připojení
Služba přidružování zařízení
Koncové vytváření služby Windows Audio

Ponechám ještě čas na odpověď ohledně těch procesů :). Pak dám kdyžtak frčku.

Uživatelský avatar
jaro3
člen Security týmu
Guru Level 15
Guru Level 15
Příspěvky: 43298
Registrován: červen 07
Bydliště: Jižní Čechy
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: Prosím o kontrolu LOGu

Příspěvekod jaro3 » 07 led 2015 09:25

OK.
Při práci s programy HJT, ComboFix,MbAM, SDFix aj. zavřete všechny ostatní aplikace a prohlížeče!
Neposílejte logy do soukromých zpráv.Po dobu mé nepřítomnosti mě zastupuje memphisto , Žbeky a Orcus.
Pokud budete spokojeni , můžete podpořit naše forum:Podpora fóra

baili
Level 1.5
Level 1.5
Příspěvky: 126
Registrován: srpen 09
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline
Kontakt:

Re: Prosím o kontrolu LOGu  Vyřešeno

Příspěvekod baili » 07 led 2015 11:50

Dobrá, v procesech je to asi OK, jak jsi psal. Jsou to jen takové návaly než se to pak uklidní.

NTB jinak jede tak jak má.

Děkuji za trpělivost a rady. Dávám frčku.


Zpět na “HiJackThis”

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 114 hostů