prosím o kontrolu logu Vyřešeno

Místo pro vaše HiJackThis logy a logy z dalších programů…

Moderátoři: Mods_senior, Security team

Uživatelský avatar
INK
nováček
Příspěvky: 14
Registrován: leden 15
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

prosím o kontrolu logu

Příspěvekod INK » 21 led 2015 22:29

Logfile of Trend Micro HijackThis v2.0.4
Scan saved at 22:24:57, on 21.1.2015
Platform: Windows 7 (WinNT 6.00.3504)
MSIE: Internet Explorer v8.00 (8.00.7600.16722)

FIREFOX: 35.0 (x86 cs)
Boot mode: Normal

Running processes:
C:\Windows\system32\taskhost.exe
C:\Windows\system32\Dwm.exe
C:\Windows\Explorer.EXE
C:\Program Files\Zune\ZuneLauncher.exe
C:\Program Files\ESET\ESET NOD32 Antivirus\egui.exe
C:\Program Files\Zoner\Photo Studio 15\Program32\ZPSTray.exe
C:\Program Files\ATI Technologies\ATI.ACE\Core-Static\MOM.EXE
C:\Program Files\ATI Technologies\ATI.ACE\Core-Static\CCC.exe
C:\Program Files\Mozilla Firefox\firefox.exe
C:\Program Files\Mozilla Firefox\plugin-container.exe
C:\Windows\system32\Macromed\Flash\FlashPlayerPlugin_16_0_0_257.exe
C:\Windows\system32\Macromed\Flash\FlashPlayerPlugin_16_0_0_257.exe
D:\Downloads\HijackThis.exe

R1 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Default_Page_URL = http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=69157
R1 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Default_Search_URL = http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=54896
R1 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Search Page = http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=54896
R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=69157
O2 - BHO: Windows Live ID Sign-in Helper - {9030D464-4C02-4ABF-8ECC-5164760863C6} - C:\Program Files\Common Files\Microsoft Shared\Windows Live\WindowsLiveLogin.dll
O2 - BHO: Ads Removal - {9D974C8C-6D92-44FB-BEAF-B45A1C0CF17F} - C:\Program Files\IObit\Smart Defrag 3\adsremoval\IE\Adblock.dll
O2 - BHO: (no name) - {DBC80044-A445-435b-BC74-9C25C1C588A9} - (no file)
O4 - HKLM\..\Run: [NeroFilterCheck] C:\Program Files\Common Files\Ahead\Lib\NeroCheck.exe
O4 - HKLM\..\Run: [Zune Launcher] "C:\Program Files\Zune\ZuneLauncher.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [Adobe ARM] "C:\Program Files\Common Files\Adobe\ARM\1.0\AdobeARM.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [egui] "C:\Program Files\ESET\ESET NOD32 Antivirus\egui.exe" /hide /waitservice
O4 - HKCU\..\Run: [StartCCC] C:\Program Files\ATI Technologies\ATI.ACE\Core-Static\CLIStart.exe
O4 - HKCU\..\Run: [Zoner Photo Studio Autoupdate] C:\PROGRAM FILES\ZONER\PHOTO STUDIO 15\Program32\ZPSTRAY.EXE
O4 - Startup: CCC.lnk = ?
O8 - Extra context menu item: E&xportovat do aplikace Microsoft Excel - res://C:\PROGRA~1\MICROS~2\Office12\EXCEL.EXE/3000
O9 - Extra button: Research - {92780B25-18CC-41C8-B9BE-3C9C571A8263} - C:\PROGRA~1\MICROS~2\Office12\REFIEBAR.DLL
O10 - Unknown file in Winsock LSP: c:\program files\common files\microsoft shared\windows live\wlidnsp.dll
O10 - Unknown file in Winsock LSP: c:\program files\common files\microsoft shared\windows live\wlidnsp.dll
O23 - Service: Adobe Acrobat Update Service (AdobeARMservice) - Adobe Systems Incorporated - C:\Program Files\Common Files\Adobe\ARM\1.0\armsvc.exe
O23 - Service: ESET Service (ekrn) - ESET - C:\Program Files\ESET\ESET NOD32 Antivirus\ekrn.exe
O23 - Service: Sentinel HASP License Manager (hasplms) - SafeNet Inc. - C:\Windows\system32\hasplms.exe
O23 - Service: Mozilla Maintenance Service (MozillaMaintenance) - Mozilla Foundation - C:\Program Files\Mozilla Maintenance Service\maintenanceservice.exe
O23 - Service: NMIndexingService - Nero AG - C:\Program Files\Common Files\Ahead\Lib\NMIndexingService.exe
O23 - Service: TOSHIBA Bluetooth Service - TOSHIBA CORPORATION - C:\Program Files\Toshiba\Bluetooth Toshiba Stack\TosBtSrv.exe

--
End of file - 3525 bytes

Reklama
Uživatelský avatar
jaro3
člen Security týmu
Guru Level 15
Guru Level 15
Příspěvky: 43298
Registrován: červen 07
Bydliště: Jižní Čechy
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: prosím o kontrolu logu

Příspěvekod jaro3 » 22 led 2015 10:51

Stáhni si ATF Cleaner
Poklepej na ATF Cleaner.exe, klikni na select all found, poté:
-Když používáš Firefox (Mozzila), klikni na Firefox nahoře a vyber: Select All, poté klikni na Empty Selected.
-Když používáš Operu, klikni nahoře na Operu a vyber: Select All, poté klikni na Empty Selected. Poté klikni na Main (hlavní stránku ) a klikni na Empty Selected.
Po vyčištění klikni na Exit k zavření programu.
ATF-Cleaner je jednoduchý nástroj na odstranění historie z webového prohlížeče. Program dokáže odstranit cache, cookies, historii a další stopy po surfování na Internetu. Mezi podporované prohlížeče patří Internet Explorer, Firefox a Opera. Aplikace navíc umí odstranit dočasné soubory Windows, vysypat koš atd.

- Pokud používáš jen Google Chrome , tak ATF nemusíš použít.


Stáhni si TFC
Otevři soubor a zavři všechny ostatní okna, Klikni na Start k zahájení procesu. Program by neměl trvat dlouho.
Poté by se měl PC restartovat, pokud ne , proveď sám.

Stáhni AdwCleaner (by Xplode)
http://www.bleepingcomputer.com/download/adwcleaner/

Ulož si ho na svojí plochu
Ukonči všechny programy , okna a prohlížeče
Spusť program poklepáním a klikni na „Prohledat-Scan“
Po skenu se objeví log ( jinak je uložen systémovem disku jako AdwCleaner[R?].txt), jeho obsah sem celý vlož.

Stáhni si Malwarebytes' Anti-Malware
- Při instalaci odeber zatržítko u „Povolit bezplatnou zkušební verzi Malwarebytes' Anti-Malware Premium“
Nainstaluj a spusť ho
- na konci instalace se ujisti že máš zvoleny/zatrhnuty obě možnosti:
Aktualizace Malwarebytes' Anti-Malware a Spustit aplikaci Malwarebytes' Anti-Malware, pokud jo tak klikni na tlačítko konec
- pokud bude nalezena aktualizace, tak se stáhne a nainstaluje
- program se po té spustí a klikni na Skenovat nyní a
- po proběhnutí programu se ti objeví hláška vpravo dole tak klikni na b] Kopírovat do schránky [/b]a a vlož sem celý log.

- po té klikni na tlačítko Exit, objeví se ti hláška tak zvol Ano
(zatím nic nemaž!).

Pokud budou problémy , spusť v nouz. režimu.
Při práci s programy HJT, ComboFix,MbAM, SDFix aj. zavřete všechny ostatní aplikace a prohlížeče!
Neposílejte logy do soukromých zpráv.Po dobu mé nepřítomnosti mě zastupuje memphisto , Žbeky a Orcus.
Pokud budete spokojeni , můžete podpořit naše forum:Podpora fóra

Uživatelský avatar
INK
nováček
Příspěvky: 14
Registrován: leden 15
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: prosím o kontrolu logu

Příspěvekod INK » 22 led 2015 21:30

# AdwCleaner v4.108 - Report created 22/01/2015 at 21:26:24
# Updated 17/01/2015 by Xplode
# Database : 2015-01-22.3 [Live]
# Operating System : Windows 7 Ultimate (32 bits)
# Username : Ales - AJ-A
# Running from : C:\Users\Ales\Desktop\AdwCleaner.exe
# Option : Scan

***** [ Services ] *****


***** [ Files / Folders ] *****

Folder Found : C:\Users\Ales\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default\Extensions\fopdddcinljmpmioaklghcalngfhbaen

***** [ Scheduled Tasks ] *****


***** [ Shortcuts ] *****


***** [ Registry ] *****

Key Found : HKCU\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Ext\Settings\{8DCB7100-DF86-4384-8842-8FA844297B3F}
Key Found : HKCU\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Ext\Settings\{D2CE3E00-F94A-4740-988E-03DC2F38C34F}
Key Found : HKCU\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Ext\Stats\{8DCB7100-DF86-4384-8842-8FA844297B3F}
Key Found : HKCU\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Ext\Stats\{D2CE3E00-F94A-4740-988E-03DC2F38C34F}

***** [ Browsers ] *****

-\\ Internet Explorer v8.0.7600.16722


-\\ Mozilla Firefox v35.0 (x86 cs)

[25grnh4z.default] - Line Found : user_pref("browser.search.defaultengine", "Ask.com");
[25grnh4z.default] - Line Found : user_pref("browser.search.order.1", "Ask.com");
[25grnh4z.default] - Line Found : user_pref("extensions.wrc.SearchRules.ask.com.style", ".WRCN {display:none} #yui-main .tsrc_vnru .title + .WRCN, #yui-main #teoma-results .title + .WRCN {display:inline !important; background: url(\"I[...]
[25grnh4z.default] - Line Found : user_pref("extensions.wrc.SearchRules.ask.com.url", "^hxxp(s)?\\:\\/\\/(.+\\.)?ask\\.com\\/.*");

-\\ Google Chrome v


*************************

AdwCleaner[R3].txt - [1716 octets] - [22/01/2015 21:26:24]

########## EOF - C:\AdwCleaner\AdwCleaner[R3].txt - [1776 octets] ##########

Uživatelský avatar
INK
nováček
Příspěvky: 14
Registrován: leden 15
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: prosím o kontrolu logu

Příspěvekod INK » 22 led 2015 22:29

s Malwarebytes' Anti-Malware si nemohu poradit, daný postup nejde použít. Nevím, jestli je to psáno na starší verze programu... Tlačítko "skenovat nyní" tamnení a po ukončení skenu jsem nenašel možnost jak výsledek zobrazit jako log, program mi pouze napíše, že nic škodlivého nenašel.

Uživatelský avatar
jaro3
člen Security týmu
Guru Level 15
Guru Level 15
Příspěvky: 43298
Registrován: červen 07
Bydliště: Jižní Čechy
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: prosím o kontrolu logu

Příspěvekod jaro3 » 23 led 2015 09:54

MbAM bys měl zkusi znovu v nouz. režimu.

Spusť znovu AdwCleaner (u Windows Vista či Windows7, klikni na AdwCleaner pravým a vyber „Spustit jako správce
klikni na „Prohledat-Scan“, po prohledání klikni na „ Vymazat-Clean

Program provede opravu, po automatickém restartu neukáže log (C:\AdwCleaner [S?].txt) , jeho obsah sem celý vlož.

Stáhni si Junkware Removal Tool by Thisisu

na svojí plochu.

Deaktivuj si svůj antivirový program. Pravým tl. myši klikni na JRT.exe a vyber „spustit jako správce“. Pro pokračování budeš vyzván ke stisknutí jakékoliv klávesy. Na nějakou klikni.
Začne skenování programu. Skenování může trvat dloho , podle množství nákaz. Po ukončení skenu se objeví log (JRT.txt) , který se uloží na ploše.
Zkopíruj sem prosím celý jeho obsah.

Stáhni si RogueKiller by Adlice Software
32bit.:
http://www.sur-la-toile.com/RogueKiller/RogueKiller.exe
64bit.:
http://www.sur-la-toile.com/RogueKiller ... lerX64.exe
na svojí plochu.
- Zavři všechny ostatní programy a prohlížeče.
- Pro OS Vista a win7 spusť program RogueKiller.exe jako správce , u XP poklepáním.
- počkej až skončí Prescan -vyhledávání škodlivých procesů.
- Zkontroluj , zda máš zaškrtnuto:
Kontrola MBR
Kontrola Faked
Antirootkit

-Potom klikni na „Prohledat“.
- Program skenuje procesy PC. Po proskenování klikni na „Zpráva“celý obsah logu sem zkopíruj.
Pokud je program blokován , zkus ho spustit několikrát. Pokud dále program nepůjde spustit a pracovat, přejmenuj ho na winlogon.exe.

Doinstaluj si SP1.
Při práci s programy HJT, ComboFix,MbAM, SDFix aj. zavřete všechny ostatní aplikace a prohlížeče!
Neposílejte logy do soukromých zpráv.Po dobu mé nepřítomnosti mě zastupuje memphisto , Žbeky a Orcus.
Pokud budete spokojeni , můžete podpořit naše forum:Podpora fóra

Uživatelský avatar
INK
nováček
Příspěvky: 14
Registrován: leden 15
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: prosím o kontrolu logu

Příspěvekod INK » 23 led 2015 21:26

# AdwCleaner v4.108 - Report created 23/01/2015 at 21:23:25
# Updated 17/01/2015 by Xplode
# Database : 2015-01-23.3 [Live]
# Operating System : Windows 7 Ultimate (32 bits)
# Username : Ales - AJ-A
# Running from : C:\Users\Ales\Desktop\AdwCleaner.exe
# Option : Clean

***** [ Services ] *****


***** [ Files / Folders ] *****

Folder Deleted : C:\Users\Ales\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default\Extensions\fopdddcinljmpmioaklghcalngfhbaen

***** [ Scheduled Tasks ] *****


***** [ Shortcuts ] *****


***** [ Registry ] *****

Key Deleted : HKCU\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Ext\Stats\{D2CE3E00-F94A-4740-988E-03DC2F38C34F}
Key Deleted : HKCU\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Ext\Stats\{8DCB7100-DF86-4384-8842-8FA844297B3F}
Key Deleted : HKCU\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Ext\Settings\{D2CE3E00-F94A-4740-988E-03DC2F38C34F}
Key Deleted : HKCU\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Ext\Settings\{8DCB7100-DF86-4384-8842-8FA844297B3F}

***** [ Browsers ] *****

-\\ Internet Explorer v8.0.7600.16722


-\\ Mozilla Firefox v35.0 (x86 cs)

[25grnh4z.default\prefs.js] - Line Deleted : user_pref("browser.search.defaultengine", "Ask.com");
[25grnh4z.default\prefs.js] - Line Deleted : user_pref("browser.search.order.1", "Ask.com");
[25grnh4z.default\prefs.js] - Line Deleted : user_pref("extensions.wrc.SearchRules.ask.com.style", ".WRCN {display:none} #yui-main .tsrc_vnru .title + .WRCN, #yui-main #teoma-results .title + .WRCN {display:inline !important; background: url(\"I[...]
[25grnh4z.default\prefs.js] - Line Deleted : user_pref("extensions.wrc.SearchRules.ask.com.url", "^hxxp(s)?\\:\\/\\/(.+\\.)?ask\\.com\\/.*");

-\\ Google Chrome v


*************************

AdwCleaner[R3].txt - [1856 octets] - [22/01/2015 21:26:24]
AdwCleaner[R4].txt - [1916 octets] - [23/01/2015 21:20:16]
AdwCleaner[S1].txt - [1891 octets] - [23/01/2015 21:23:25]

########## EOF - C:\AdwCleaner\AdwCleaner[S1].txt - [1951 octets] ##########

Uživatelský avatar
INK
nováček
Příspěvky: 14
Registrován: leden 15
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: prosím o kontrolu logu

Příspěvekod INK » 23 led 2015 21:31

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Junkware Removal Tool (JRT) by Thisisu
Version: 6.4.1 (12.28.2014:1)
OS: Windows 7 Ultimate x86
Ran by Ales on p  23.01.2015 at 21:27:52,90
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~




~~~ Services



~~~ Registry Values



~~~ Registry Keys

Successfully deleted: [Registry Key - Orphan] HKEY_LOCAL_MACHINE\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer\Browser Helper Objects\{DBC80044-A445-435b-BC74-9C25C1C588A9}
Successfully deleted: [Registry Key - Orphan] HKEY_CLASSES_ROOT\CLSID\{DBC80044-A445-435b-BC74-9C25C1C588A9}



~~~ Files



~~~ Folders



~~~ FireFox

Emptied folder: C:\Users\Ales\AppData\Roaming\mozilla\firefox\profiles\25grnh4z.default\minidumps [18 files]



~~~ Event Viewer Logs were cleared





~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Scan was completed on p  23.01.2015 at 21:30:53,62
End of JRT log
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Uživatelský avatar
INK
nováček
Příspěvky: 14
Registrován: leden 15
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: prosím o kontrolu logu

Příspěvekod INK » 23 led 2015 21:41

RogueKiller V10.2.0.0 [Jan 19 2015] by Adlice Software
mail : http://www.adlice.com/contact/
Feedback : http://forum.adlice.com
Webová stránka : http://www.adlice.com/softwares/roguekiller/
Blog : http://www.adlice.com

Operační systém : Windows 7 (6.1.7600 ) 32 bits version
Spuštěno : Normální režim
Uživatel : Ales [Práva správce]
Mód : Prohledat -- Datum : 01/23/2015 21:41:07

¤¤¤ Procesy : 0 ¤¤¤

¤¤¤ Registry : 18 ¤¤¤
[PUM.SearchPage] HKEY_USERS\.DEFAULT\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main | Search Page : http://www.microsoft.com/isapi/redir.dl ... r=iesearch -> Nalezeno
[PUM.SearchPage] HKEY_USERS\S-1-5-21-3238047421-453026796-4100900808-1000\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main | Search Page : http://www.microsoft.com/isapi/redir.dl ... r=iesearch -> Nalezeno
[PUM.SearchPage] HKEY_USERS\S-1-5-18\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main | Search Page : http://www.microsoft.com/isapi/redir.dl ... r=iesearch -> Nalezeno
[PUM.Dns] HKEY_LOCAL_MACHINE\System\CurrentControlSet\Services\Tcpip\Parameters | DhcpNameServer : 10.0.0.138 [(Private Address) (XX)] -> Nalezeno
[PUM.Dns] HKEY_LOCAL_MACHINE\System\ControlSet001\Services\Tcpip\Parameters | DhcpNameServer : 10.0.0.138 [(Private Address) (XX)] -> Nalezeno
[PUM.Dns] HKEY_LOCAL_MACHINE\System\ControlSet002\Services\Tcpip\Parameters | DhcpNameServer : 10.0.0.138 [(Private Address) (XX)] -> Nalezeno
[PUM.Dns] HKEY_LOCAL_MACHINE\System\CurrentControlSet\Services\Tcpip\Parameters\Interfaces\{C6F57AB7-F18F-4D6B-8C84-8CEF566016A2} | DhcpNameServer : 10.0.0.138 [(Private Address) (XX)] -> Nalezeno
[PUM.Dns] HKEY_LOCAL_MACHINE\System\CurrentControlSet\Services\Tcpip\Parameters\Interfaces\{D536B890-7D40-430E-9576-735B5241604B} | DhcpNameServer : 10.0.0.138 [(Private Address) (XX)] -> Nalezeno
[PUM.Dns] HKEY_LOCAL_MACHINE\System\ControlSet001\Services\Tcpip\Parameters\Interfaces\{C6F57AB7-F18F-4D6B-8C84-8CEF566016A2} | DhcpNameServer : 10.0.0.138 [(Private Address) (XX)] -> Nalezeno
[PUM.Dns] HKEY_LOCAL_MACHINE\System\ControlSet001\Services\Tcpip\Parameters\Interfaces\{D536B890-7D40-430E-9576-735B5241604B} | DhcpNameServer : 10.0.0.138 [(Private Address) (XX)] -> Nalezeno
[PUM.Dns] HKEY_LOCAL_MACHINE\System\ControlSet002\Services\Tcpip\Parameters\Interfaces\{C6F57AB7-F18F-4D6B-8C84-8CEF566016A2} | DhcpNameServer : 10.0.0.138 [(Private Address) (XX)] -> Nalezeno
[PUM.Dns] HKEY_LOCAL_MACHINE\System\ControlSet002\Services\Tcpip\Parameters\Interfaces\{D536B890-7D40-430E-9576-735B5241604B} | DhcpNameServer : 10.0.0.138 [(Private Address) (XX)] -> Nalezeno
[PUM.Policies] HKEY_LOCAL_MACHINE\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Policies\System | ConsentPromptBehaviorAdmin : 0 -> Nalezeno
[PUM.StartMenu] HKEY_USERS\S-1-5-21-3238047421-453026796-4100900808-1000\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer\Advanced | Start_TrackProgs : 0 -> Nalezeno
[PUM.DesktopIcons] HKEY_USERS\S-1-5-21-3238047421-453026796-4100900808-1000\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer\HideDesktopIcons\ClassicStartMenu | {59031A47-3F72-44A7-89C5-5595FE6B30EE} : 1 -> Nalezeno
[PUM.DesktopIcons] HKEY_LOCAL_MACHINE\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer\HideDesktopIcons\NewStartPanel | {20D04FE0-3AEA-1069-A2D8-08002B30309D} : 1 -> Nalezeno
[PUM.DesktopIcons] HKEY_LOCAL_MACHINE\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer\HideDesktopIcons\NewStartPanel | {59031a47-3f72-44a7-89c5-5595fe6b30ee} : 1 -> Nalezeno
[PUM.DesktopIcons] HKEY_USERS\S-1-5-21-3238047421-453026796-4100900808-1000\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer\HideDesktopIcons\NewStartPanel | {59031a47-3f72-44a7-89c5-5595fe6b30ee} : 1 -> Nalezeno

¤¤¤ Úlohy : 0 ¤¤¤

¤¤¤ Soubory : 0 ¤¤¤

¤¤¤ Soubor HOSTS : 1 ¤¤¤
[C:\Windows\System32\drivers\etc\hosts] 127.0.0.1 localhost

¤¤¤ Antirootkit : 2 (Driver: Nahrán) ¤¤¤
[SSDT:Inl(Hook.SSDT)] NtCreateKey[70] : C:\Windows\system32\drivers\aksfridge.sys @ 0x8301cfec
[SSDT:Inl(Hook.SSDT)] NtOpenKey[182] : C:\Windows\system32\drivers\aksfridge.sys @ 0x8301cff1

¤¤¤ Webové prohlížeče : 1 ¤¤¤
[PUM.HomePage][FIREFX:Config] 25grnh4z.default : user_pref("browser.startup.homepage", "www.google.com"); -> Nalezeno

¤¤¤ Kontrola MBR : ¤¤¤
+++++ PhysicalDrive0: Hitachi HTS541616J9SA00 ATA Device +++++
--- User ---
[MBR] 0cce0325b51823ecaa5137257f89c481
[BSP] 68d4a9c11b7634b8c90f00d29ae1637e : Windows Vista/7/8 MBR Code
Partition table:
0 - [ACTIVE] NTFS (0x7) [VISIBLE] Offset (sectors): 2048 | Size: 100 MB [Windows Vista/7/8 Bootstrap | Windows Vista/7/8 Bootloader]
1 - [XXXXXX] NTFS (0x7) [VISIBLE] Offset (sectors): 206848 | Size: 50083 MB [Windows Vista/7/8 Bootstrap | Windows Vista/7/8 Bootloader]
2 - [XXXXXX] EXTEN-LBA (0xf) [VISIBLE] Offset (sectors): 102778555 | Size: 102442 MB
User = LL1 ... OK
User = LL2 ... OK


============================================
RKreport_DEL_08062014_225150.log - RKreport_SCN_07312014_191554.log - RKreport_SCN_08042014_223912.log - RKreport_SCN_08062014_224737.log

Uživatelský avatar
INK
nováček
Příspěvky: 14
Registrován: leden 15
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: prosím o kontrolu logu

Příspěvekod INK » 23 led 2015 21:45

U toho Malware to bude možná tím, že mi píše, že Trial licence vypršela a že si mám koupit plnou verzi.

Uživatelský avatar
Orcus
člen Security týmu
Elite Level 10.5
Elite Level 10.5
Příspěvky: 10645
Registrován: duben 10
Bydliště: Okolo rostou 3 růže =o)
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: prosím o kontrolu logu

Příspěvekod Orcus » 23 led 2015 23:05

Pokud MBAM nic nenašel, tak OK.

Zavři všechny programy a prohlížeče. Deaktivuj antivir a firewall.
Prosím, odpoj všechny USB nebo externí disky z počítače před spuštěním tohoto programu.
Spusť RogueKiller ( Pro Windows Vista nebo Windows 7, klepni pravým a vyber "Spustit jako správce", ve Windows XP poklepej ke spuštění).
- Počkej, až Prescan dokončí práci...
- Počkej, dokud status okno zobrazuje "Prohledat "
- V záložkách (Registry , Tasks , Web Browser apod.) vše zatrhni (dej zatržítka).
- Klikni na "Smazat"
- Počkej, dokud Status box zobrazuje " Mazání dokončeno "
- Klikni na "Zpráva" a zkopíruj a vlož obsah té zprávy prosím sem. Log je možno nalézt v RKreport [číslo]. txt na ploše.
- Zavři RogueKiller

====================================================

Stáhni
Zoek.exe

a ulož si ho na plochu.
Zavři všechny ostatní programy, okna i prohlížeče.
Spusť Zoek.exe ( u win vista , win7, 8 klikni na něj pravým a vyber : „Spustit jako správce“
- pozor, náběh programu může trvat déle.

Do okna programu vlož skript níže:

Kód: Vybrat vše

autoclean;
emptyclsid;
iedefaults;
FFdefaults;
CHRdefaults;
emptyalltemp;
resethosts;


Klikni na Run Script
Program provede sken, opravu, sken i oprava může trvat i více minut, je třeba posečkat do konce. Do okna neklikej!
rogram nabídne restart , potvrď .

Po restartu se může nějaký čas ukázat pouze černá plocha , to je normální. Je třeba počkat až se vytvoří log. Ten si můžeš uložit třeba do dokumentů, jinak se sám ukládá do:
C:\zoek-results.log
Zkopíruj sem celý obsah toho logu.
Láska hřeje, ale uhlí je uhlí. :fire:



Log z HJT vkládejte do HJT sekce. Je-li moc dlouhý, rozděl jej do více zpráv.

Pár rad k bezpečnosti PC.

Po dobu mé nepřítomnosti mě zastupuje memphisto, jaro3 a Diallix

Pokud budete spokojeni , můžete podpořit naše fórum.

Uživatelský avatar
INK
nováček
Příspěvky: 14
Registrován: leden 15
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: prosím o kontrolu logu

Příspěvekod INK » 26 led 2015 17:26

RogueKiller V10.2.0.0 [Jan 19 2015] by Adlice Software
mail : http://www.adlice.com/contact/
Feedback : http://forum.adlice.com
Webová stránka : http://www.adlice.com/softwares/roguekiller/
Blog : http://www.adlice.com

Operační systém : Windows 7 (6.1.7600 ) 32 bits version
Spuštěno : Normální režim
Uživatel : Ales [Práva správce]
Mód : Smazat -- Datum : 01/26/2015 17:24:34

¤¤¤ Procesy : 0 ¤¤¤

¤¤¤ Registry : 18 ¤¤¤
[PUM.SearchPage] HKEY_USERS\.DEFAULT\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main | Search Page : http://www.microsoft.com/isapi/redir.dl ... r=iesearch -> Nahrazeno (http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=54896)
[PUM.SearchPage] HKEY_USERS\S-1-5-21-3238047421-453026796-4100900808-1000\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main | Search Page : http://www.microsoft.com/isapi/redir.dl ... r=iesearch -> Nahrazeno (http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=54896)
[PUM.SearchPage] HKEY_USERS\S-1-5-18\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main | Search Page : http://www.microsoft.com/isapi/redir.dl ... r=iesearch -> Nahrazeno (http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=54896)
[PUM.Dns] HKEY_LOCAL_MACHINE\System\CurrentControlSet\Services\Tcpip\Parameters | DhcpNameServer : 10.0.0.138 [(Private Address) (XX)] -> Nahrazeno ()
[PUM.Dns] HKEY_LOCAL_MACHINE\System\ControlSet001\Services\Tcpip\Parameters | DhcpNameServer : 10.0.0.138 [(Private Address) (XX)] -> Nahrazeno ()
[PUM.Dns] HKEY_LOCAL_MACHINE\System\ControlSet002\Services\Tcpip\Parameters | DhcpNameServer : 10.0.0.138 [(Private Address) (XX)] -> Nahrazeno ()
[PUM.Dns] HKEY_LOCAL_MACHINE\System\CurrentControlSet\Services\Tcpip\Parameters\Interfaces\{C6F57AB7-F18F-4D6B-8C84-8CEF566016A2} | DhcpNameServer : 10.0.0.138 [(Private Address) (XX)] -> Nahrazeno ()
[PUM.Dns] HKEY_LOCAL_MACHINE\System\CurrentControlSet\Services\Tcpip\Parameters\Interfaces\{D536B890-7D40-430E-9576-735B5241604B} | DhcpNameServer : 10.0.0.138 [(Private Address) (XX)] -> Nahrazeno ()
[PUM.Dns] HKEY_LOCAL_MACHINE\System\ControlSet001\Services\Tcpip\Parameters\Interfaces\{C6F57AB7-F18F-4D6B-8C84-8CEF566016A2} | DhcpNameServer : 10.0.0.138 [(Private Address) (XX)] -> Nahrazeno ()
[PUM.Dns] HKEY_LOCAL_MACHINE\System\ControlSet001\Services\Tcpip\Parameters\Interfaces\{D536B890-7D40-430E-9576-735B5241604B} | DhcpNameServer : 10.0.0.138 [(Private Address) (XX)] -> Nahrazeno ()
[PUM.Dns] HKEY_LOCAL_MACHINE\System\ControlSet002\Services\Tcpip\Parameters\Interfaces\{C6F57AB7-F18F-4D6B-8C84-8CEF566016A2} | DhcpNameServer : 10.0.0.138 [(Private Address) (XX)] -> Nahrazeno ()
[PUM.Dns] HKEY_LOCAL_MACHINE\System\ControlSet002\Services\Tcpip\Parameters\Interfaces\{D536B890-7D40-430E-9576-735B5241604B} | DhcpNameServer : 10.0.0.138 [(Private Address) (XX)] -> Nahrazeno ()
[PUM.Policies] HKEY_LOCAL_MACHINE\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Policies\System | ConsentPromptBehaviorAdmin : 0 -> Nahrazeno (2)
[PUM.StartMenu] HKEY_USERS\S-1-5-21-3238047421-453026796-4100900808-1000\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer\Advanced | Start_TrackProgs : 0 -> Nahrazeno (1)
[PUM.DesktopIcons] HKEY_USERS\S-1-5-21-3238047421-453026796-4100900808-1000\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer\HideDesktopIcons\ClassicStartMenu | {59031A47-3F72-44A7-89C5-5595FE6B30EE} : 1 -> Nahrazeno (0)
[PUM.DesktopIcons] HKEY_LOCAL_MACHINE\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer\HideDesktopIcons\NewStartPanel | {20D04FE0-3AEA-1069-A2D8-08002B30309D} : 1 -> Nahrazeno (0)
[PUM.DesktopIcons] HKEY_LOCAL_MACHINE\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer\HideDesktopIcons\NewStartPanel | {59031a47-3f72-44a7-89c5-5595fe6b30ee} : 1 -> Nahrazeno (0)
[PUM.DesktopIcons] HKEY_USERS\S-1-5-21-3238047421-453026796-4100900808-1000\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer\HideDesktopIcons\NewStartPanel | {59031a47-3f72-44a7-89c5-5595fe6b30ee} : 1 -> Nahrazeno (0)

¤¤¤ Úlohy : 0 ¤¤¤

¤¤¤ Soubory : 0 ¤¤¤

¤¤¤ Soubor HOSTS : 1 ¤¤¤
[C:\Windows\System32\drivers\etc\hosts] 127.0.0.1 localhost -> Smazáno

¤¤¤ Antirootkit : 2 (Driver: Nahrán) ¤¤¤
[SSDT:Inl(Hook.SSDT)] NtCreateKey[70] : C:\Windows\system32\drivers\aksfridge.sys @ 0x83018fec
[SSDT:Inl(Hook.SSDT)] NtOpenKey[182] : C:\Windows\system32\drivers\aksfridge.sys @ 0x83018ff1

¤¤¤ Webové prohlížeče : 6 ¤¤¤
[FIREFX:Addon] 25grnh4z.default : Download Status Bar [{6c28e999-e900-4635-a39d-b1ec90ba0c0f}] -> Smazáno
[FIREFX:Addon] 25grnh4z.default : Adblock Plus [{d10d0bf8-f5b5-c8b4-a8b2-2b9879e08c5d}] -> Smazáno
[FIREFX:Addon] 25grnh4z.default : Tab Mix Plus [{dc572301-7619-498c-a57d-39143191b318}] -> Smazáno
[FIREFX:Addon] 25grnh4z.default : Context Highlight [{8051A235-3BDB-4450-9C02-8CD8C6F9E2CB}] -> Smazáno
[FIREFX:Addon] 25grnh4z.default : YouTube Video and Audio Downloader [feca4b87-3be4-43da-a1b1-137c24220968@jetpack] -> Smazáno
[PUM.HomePage][FIREFX:Config] 25grnh4z.default : user_pref("browser.startup.homepage", "www.google.com"); -> Nahrazeno (about:home)

¤¤¤ Kontrola MBR : ¤¤¤
+++++ PhysicalDrive0: Hitachi HTS541616J9SA00 ATA Device +++++
--- User ---
[MBR] 0cce0325b51823ecaa5137257f89c481
[BSP] 68d4a9c11b7634b8c90f00d29ae1637e : Windows Vista/7/8 MBR Code
Partition table:
0 - [ACTIVE] NTFS (0x7) [VISIBLE] Offset (sectors): 2048 | Size: 100 MB [Windows Vista/7/8 Bootstrap | Windows Vista/7/8 Bootloader]
1 - [XXXXXX] NTFS (0x7) [VISIBLE] Offset (sectors): 206848 | Size: 50083 MB [Windows Vista/7/8 Bootstrap | Windows Vista/7/8 Bootloader]
2 - [XXXXXX] EXTEN-LBA (0xf) [VISIBLE] Offset (sectors): 102778555 | Size: 102442 MB
User = LL1 ... OK
User = LL2 ... OK


============================================
RKreport_DEL_08062014_225150.log - RKreport_SCN_01232015_214107.log - RKreport_SCN_07312014_191554.log - RKreport_SCN_08042014_223912.log
RKreport_SCN_08062014_224737.log - RKreport_SCN_01262015_171429.log

Uživatelský avatar
jaro3
člen Security týmu
Guru Level 15
Guru Level 15
Příspěvky: 43298
Registrován: červen 07
Bydliště: Jižní Čechy
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: prosím o kontrolu logu

Příspěvekod jaro3 » 26 led 2015 18:19

MbAM to je normální , tady je návod:
Stáhni si Malwarebytes' Anti-Malware
- Při instalaci odeber zatržítko u „Povolit bezplatnou zkušební verzi Malwarebytes' Anti-Malware Premium“
Nainstaluj a spusť ho
- na konci instalace se ujisti že máš zvoleny/zatrhnuty obě možnosti:
Aktualizace Malwarebytes' Anti-Malware a Spustit aplikaci Malwarebytes' Anti-Malware, pokud jo tak klikni na tlačítko konec
- pokud bude nalezena aktualizace, tak se stáhne a nainstaluje
- program se po té spustí a klikni na Skenovat nyní a
- po proběhnutí programu se ti objeví hláška vpravo dole tak klikni na b] Kopírovat do schránky [/b]a a vlož sem celý log.

- po té klikni na tlačítko Exit, objeví se ti hláška tak zvol Ano
(zatím nic nemaž!).

Pokud budou problémy , spusť v nouz. režimu.

ještě zoek.


doinstaluj si SP1!

Vlož nový log z HJT + info o problémech.
Při práci s programy HJT, ComboFix,MbAM, SDFix aj. zavřete všechny ostatní aplikace a prohlížeče!
Neposílejte logy do soukromých zpráv.Po dobu mé nepřítomnosti mě zastupuje memphisto , Žbeky a Orcus.
Pokud budete spokojeni , můžete podpořit naše forum:Podpora fóra


Zpět na “HiJackThis”

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 90 hostů