Prosím o kontrolou logu Vyřešeno

Místo pro vaše HiJackThis logy a logy z dalších programů…

Moderátoři: Mods_senior, Security team

Uživatelský avatar
Player1
Level 2.5
Level 2.5
Příspěvky: 358
Registrován: únor 14
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: Prosím o kontrolou logu

Příspěvekod Player1 » 08 úno 2015 20:25

Jinak antivirový program MSE jsem odinstaloval hned jak je psáno v prvním Vašem příspěvku a zůstal pouze MBAM. V programu RugueKiller jsem nikde nemohl najít zatržítko "Faked" (nechal jsem tedy vše zatržený) a po dokončeni skenu v záložce antirootkit vše svítí zeleně.
Přílohy
Bez názvu.png
Case: Bitfenix Enso Mesh
PSU: Fractal Design Edison M 650W
OS: Win 10 64-bit
MB: Asus P8H61-MX R2.0
CPU: Intel Core i3 3220 3,3GHz,
GPU: Sapphire HD5850,
RAM: 2x4GB DDR3 ADATA 1333MHz,
SSD: T-Force RGB 250GB
HDD1: Hitachi 2

Reklama
Uživatelský avatar
Player1
Level 2.5
Level 2.5
Příspěvky: 358
Registrován: únor 14
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: Prosím o kontrolou logu

Příspěvekod Player1 » 08 úno 2015 20:50

Jen se chci zeptat, proč jsem musel odinstalovat Microsoft security essentials? Ve vašem příspěvku "pár rad k bezpečnosti PC" píšete, že používate avast! antivirus a MBAM jako specilální malware scanner. Já jsem tedy používal jako antivirovou ochranu MSE a speciální malware scanner MBAM. Nechápu tedy, proč jsem ho musel odinstalova. Nebylo tím ve vašem příspěvku myšleno odinstalovat MSE pouze dočasně? Klidně mě opravte pokud jsem něco špatně pochopil :D
Case: Bitfenix Enso Mesh
PSU: Fractal Design Edison M 650W
OS: Win 10 64-bit
MB: Asus P8H61-MX R2.0
CPU: Intel Core i3 3220 3,3GHz,
GPU: Sapphire HD5850,
RAM: 2x4GB DDR3 ADATA 1333MHz,
SSD: T-Force RGB 250GB
HDD1: Hitachi 2

Uživatelský avatar
jaro3
člen Security týmu
Guru Level 15
Guru Level 15
Příspěvky: 43298
Registrován: červen 07
Bydliště: Jižní Čechy
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: Prosím o kontrolou logu

Příspěvekod jaro3 » 09 úno 2015 09:49

Místo MSE si nainstaluj Avast nebo Aviru.

Zavři všechny programy a prohlížeče. Deaktivuj antivir a firewall.
Prosím, odpoj všechny USB (kromě myši s klávesnice) nebo externí disky z počítače před spuštěním tohoto programu.
Spusť znovu RogueKiller ( Pro Windows Vista nebo Windows 7, klepni pravým a vyber "Spustit jako správce", ve Windows XP poklepej ke spuštění).
- Počkej, až Prescan dokončí práci...
- Pak klikni na "Prohledat " ,po jeho skončení:


- V záložkách (Registry , Tasks , Web Browser apod.) vše zatrhni (dej zatržítka)
(musíš dát myší zatržítko do toho čtverečku vlevo od registru ap.)

- Klikni na "Smazat"
- Počkej, dokud Status box nezobrazí " Mazání dokončeno "
- Klikni na "Zpráva " a zkopíruj a vlož obsah té zprávy prosím sem. Log je možno nalézt v RKreport [číslo]. txt na ploše.
- Zavři RogueKiller

Vypni antivir
Stáhni
Zoek.exe

a uloz si ho na plochu.
Zavři všechny ostatní programy , okna i prohlížeče.
Spusť Zoek.exe ( u win vista , win7, 8 klikni na něj pravým a vyber : „Spustit jako správce“
- pozor , náběh programu může trvat déle.

Do okna programu vlož skript níže:

Kód: Vybrat vše

autoclean;
emptyclsid;
iedefaults;
FFdefaults;
CHRdefaults;
emptyalltemp;
resethosts;


klikni na Run Script
Program provede sken , opravu, sken i oprava může trvat i více minut ,je třeba posečkat do konce. Do okna neklikej!
Program nabídne restart , potvrď .

Po restartu se může nějaký čas ukázat pouze černá plocha , to je normální. Je třeba počkat až se vytvoří log. Ten si můžeš uložit třeba do dokumentů , jinak se sám ukládá do:
C:\zoek-results.log
Zkopíruj sem celý obsah toho logu.

Vlož nový log z HJT + info o problémech.
Při práci s programy HJT, ComboFix,MbAM, SDFix aj. zavřete všechny ostatní aplikace a prohlížeče!
Neposílejte logy do soukromých zpráv.Po dobu mé nepřítomnosti mě zastupuje memphisto , Žbeky a Orcus.
Pokud budete spokojeni , můžete podpořit naše forum:Podpora fóra

Uživatelský avatar
Player1
Level 2.5
Level 2.5
Příspěvky: 358
Registrován: únor 14
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: Prosím o kontrolou logu

Příspěvekod Player1 » 09 úno 2015 10:59

RogueKiller V10.2.0.0 [Jan 19 2015] by Adlice Software
mail : http://www.adlice.com/contact/
Feedback : http://forum.adlice.com
Webová stránka : http://www.adlice.com/softwares/roguekiller/
Blog : http://www.adlice.com

Operační systém : Windows 7 (6.1.7601 Service Pack 1) 32 bits version
Spuštěno : Normální režim
Uživatel : Admin [Práva správce]
Mód : Smazat -- Datum : 02/09/2015 10:20:33

¤¤¤ Procesy : 0 ¤¤¤

¤¤¤ Registry : 8 ¤¤¤
[PUM.Dns] HKEY_LOCAL_MACHINE\System\CurrentControlSet\Services\Tcpip\Parameters | DhcpNameServer : 192.168.1.1 10.0.0.138 [] -> Nahrazeno ()
[PUM.Dns] HKEY_LOCAL_MACHINE\System\ControlSet001\Services\Tcpip\Parameters | DhcpNameServer : 192.168.1.1 10.0.0.138 [] -> Nahrazeno ()
[PUM.Dns] HKEY_LOCAL_MACHINE\System\CurrentControlSet\Services\Tcpip\Parameters\Interfaces\{613E4F92-6B4B-44A7-814A-33D8C706D1B4} | DhcpNameServer : 192.168.1.1 10.0.0.138 [] -> Nahrazeno ()
[PUM.Dns] HKEY_LOCAL_MACHINE\System\ControlSet001\Services\Tcpip\Parameters\Interfaces\{613E4F92-6B4B-44A7-814A-33D8C706D1B4} | DhcpNameServer : 192.168.1.1 10.0.0.138 [] -> Nahrazeno ()
[PUM.DesktopIcons] HKEY_USERS\S-1-5-21-3321851790-3634758337-735559634-1000\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer\HideDesktopIcons\ClassicStartMenu | {20D04FE0-3AEA-1069-A2D8-08002B30309D} : 1 -> Nahrazeno (0)
[PUM.DesktopIcons] HKEY_USERS\S-1-5-21-3321851790-3634758337-735559634-1000\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer\HideDesktopIcons\ClassicStartMenu | {59031A47-3F72-44A7-89C5-5595FE6B30EE} : 1 -> Nahrazeno (0)
[PUM.DesktopIcons] HKEY_USERS\S-1-5-21-3321851790-3634758337-735559634-1000\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer\HideDesktopIcons\NewStartPanel | {20D04FE0-3AEA-1069-A2D8-08002B30309D} : 1 -> Nahrazeno (0)
[PUM.DesktopIcons] HKEY_USERS\S-1-5-21-3321851790-3634758337-735559634-1000\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer\HideDesktopIcons\NewStartPanel | {59031A47-3F72-44A7-89C5-5595FE6B30EE} : 1 -> Nahrazeno (0)

¤¤¤ Úlohy : 0 ¤¤¤

¤¤¤ Soubory : 0 ¤¤¤

¤¤¤ Soubor HOSTS : 1 ¤¤¤
[C:\Windows\System32\drivers\etc\hosts] 127.0.0.1 localhost -> Smazáno

¤¤¤ Antirootkit : 0 (Driver: Nahrán) ¤¤¤

¤¤¤ Webové prohlížeče : 1 ¤¤¤
[FIREFX:Addon] 9nsqhuam.default-1416603060856 : WOT - Bezpečné Surfování [{a0d7ccb3-214d-498b-b4aa-0e8fda9a7bf7}] -> Smazáno

¤¤¤ Kontrola MBR : ¤¤¤
+++++ PhysicalDrive0: WDC WD800JB-00JJA0 ATA Device +++++
--- User ---
[MBR] ac2f17d530c3f24ed0e6bcba3e533331
[BSP] 2c3fd9afef49606bb390baf270ef5165 : Windows Vista/7/8 MBR Code
Partition table:
0 - [ACTIVE] NTFS (0x7) [VISIBLE] Offset (sectors): 2048 | Size: 100 MB [Windows Vista/7/8 Bootstrap | Windows Vista/7/8 Bootloader]
1 - [XXXXXX] NTFS (0x7) [VISIBLE] Offset (sectors): 206848 | Size: 76217 MB [Windows Vista/7/8 Bootstrap | Windows Vista/7/8 Bootloader]
User = LL1 ... OK
User = LL2 ... OK

+++++ PhysicalDrive1: WDC WD800JD-60LSA0 ATA Device +++++
--- User ---
[MBR] e9278307edb992f2b370ad6aace34b46
[BSP] a8597fc30f6052b9e18d3debb8203f08 : Windows XP MBR Code
Partition table:
0 - [XXXXXX] NTFS (0x7) [VISIBLE] Offset (sectors): 63 | Size: 76308 MB [Windows Vista/7/8 Bootstrap | Windows Vista/7/8 Bootloader]
User = LL1 ... OK
User = LL2 ... OK


============================================
RKreport_SCN_02082015_200921.log - RKreport_SCN_02092015_101626.log
Case: Bitfenix Enso Mesh
PSU: Fractal Design Edison M 650W
OS: Win 10 64-bit
MB: Asus P8H61-MX R2.0
CPU: Intel Core i3 3220 3,3GHz,
GPU: Sapphire HD5850,
RAM: 2x4GB DDR3 ADATA 1333MHz,
SSD: T-Force RGB 250GB
HDD1: Hitachi 2

Uživatelský avatar
Player1
Level 2.5
Level 2.5
Příspěvky: 358
Registrován: únor 14
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: Prosím o kontrolou logu

Příspěvekod Player1 » 09 úno 2015 11:31

Zoek.exe v5.0.0.0 Updated 29-11-2014
Tool run by Admin on po 09.02.2015 at 11:16:38,48.
Microsoft Windows 7 Ultimate 6.1.7601 Service Pack 1 x86
Running in: Normal Mode No Internet Access Detected
Launched: C:\Users\Admin\Desktop\zoek.exe [Scan all users] [Script inserted]

==== System Restore Info ======================

9.2.2015 11:17:24 Zoek.exe System Restore Point Created Succesfully.

==== Reset Hosts File ======================

# Copyright (c) 1993-2006 Microsoft Corp.
#
# This is a sample HOSTS file used by Microsoft TCP/IP for Windows.
#
# This file contains the mappings of IP addresses to host names. Each
# entry should be kept on an individual line. The IP address should
# be placed in the first column followed by the corresponding host name.
# The IP address and the host name should be separated by at least one
# space.
#
# Additionally, comments (such as these) may be inserted on individual
# lines or following the machine name denoted by a '#' symbol.
#
# For example:
#
# 102.54.94.97 rhino.acme.com # source server
# 38.25.63.10 x.acme.com # x client host

# localhost name resolution is handle within DNS itself.
127.0.0.1 localhost
::1 localhost

==== Empty Folders Check ======================

C:\Program Files\Games deleted successfully
C:\Program Files\Common Files\eSellerate deleted successfully
C:\Users\Admin\AppData\Roaming\avidemux deleted successfully
C:\Users\Admin\AppData\Roaming\Publish Providers deleted successfully
C:\Users\Admin\AppData\Local\My Games deleted successfully
C:\Users\Guest\AppData\Local\VirtualStore deleted successfully

==== Deleting CLSID Registry Keys ======================


==== Deleting CLSID Registry Values ======================


==== Deleting Services ======================


==== FireFox Fix ======================

Deleted from C:\Users\Admin\AppData\Roaming\Mozilla\Firefox\Profiles\9nsqhuam.default-1416603060856\prefs.js:
user_pref("browser.startup.homepage", "http://www.google.com");
user_pref("browser.search.defaulturl", "http://www.google.com/search?btnG=Google+Search&q=");
user_pref("browser.newtab.url", "http://www.google.com/");
user_pref("browser.search.defaultengine", "Google");
user_pref("browser.search.selectedEngine", "Google");
user_pref("browser.search.order.1", "Google");
user_pref("keyword.URL", "http://www.google.com/search?btnG=Google+Search&q=");
user_pref("browser.search.useDBForOrder", true);

Added to C:\Users\Admin\AppData\Roaming\Mozilla\Firefox\Profiles\9nsqhuam.default-1416603060856\prefs.js:
user_pref("browser.startup.homepage", "http://www.google.com");
user_pref("browser.search.defaulturl", "http://www.google.com/search?btnG=Google+Search&q=");
user_pref("browser.newtab.url", "http://www.google.com/");
user_pref("browser.search.defaultengine", "Google");
user_pref("browser.search.defaultenginename", "Google");
user_pref("browser.search.selectedEngine", "Google");
user_pref("browser.search.order.1", "Google");
user_pref("keyword.URL", "http://www.google.com/search?btnG=Google+Search&q=");
user_pref("browser.search.suggest.enabled", true);
user_pref("browser.search.useDBForOrder", true);

Deleted from C:\Users\Guest\AppData\Roaming\Mozilla\Firefox\Profiles\6p2wz3qo.default\prefs.js:
user_pref("browser.startup.homepage", "http://www.google.com");
user_pref("browser.search.defaulturl", "http://www.google.com/search?btnG=Google+Search&q=");
user_pref("browser.newtab.url", "http://www.google.com/");
user_pref("browser.search.defaultengine", "Google");
user_pref("browser.search.defaultenginename", "Google");
user_pref("browser.search.selectedEngine", "Google");
user_pref("browser.search.order.1", "Google");
user_pref("keyword.URL", "http://www.google.com/search?btnG=Google+Search&q=");
user_pref("browser.search.suggest.enabled", true);
user_pref("browser.search.useDBForOrder", true);

Added to C:\Users\Guest\AppData\Roaming\Mozilla\Firefox\Profiles\6p2wz3qo.default\prefs.js:
user_pref("browser.startup.homepage", "http://www.google.com");
user_pref("browser.search.defaulturl", "http://www.google.com/search?btnG=Google+Search&q=");
user_pref("browser.newtab.url", "http://www.google.com/");
user_pref("browser.search.defaultengine", "Google");
user_pref("browser.search.defaultenginename", "Google");
user_pref("browser.search.selectedEngine", "Google");
user_pref("browser.search.order.1", "Google");
user_pref("keyword.URL", "http://www.google.com/search?btnG=Google+Search&q=");
user_pref("browser.search.suggest.enabled", true);
user_pref("browser.search.useDBForOrder", true);

ProfilePath: C:\Users\Admin\AppData\Roaming\Mozilla\Firefox\Profiles\9nsqhuam.default-1416603060856

user.js not found
---- Lines isearch removed from prefs.js ----
user_pref("weboftrust.search.avg.url", "^http(s)?\\:\\/\\/isearch\\.avg\\.com\\/search\\?");
---- Lines ask.com removed from prefs.js ----
user_pref("weboftrust.search.ask.display", "Ask.com Web Search");
---- FireFox user.js and prefs.js backups ----

prefs_09.02.2015_1125_.backup
prefs_23.11.2014_1154_.backup

ProfilePath: C:\Users\Guest\AppData\Roaming\Mozilla\Firefox\Profiles\6p2wz3qo.default

user.js not found
---- FireFox user.js and prefs.js backups ----

prefs_09.02.2015_1125_.backup
prefs_23.11.2014_1154_.backup

==== Deleting Files \ Folders ======================

C:\Windows\system32\config\systemprofile\Searches deleted
C:\Windows\system32\GroupPolicy\Machine deleted
C:\Windows\system32\GroupPolicy\User deleted
C:\Windows\system32\GroupPolicy\gpt.ini deleted

==== Firefox Extensions ======================

ProfilePath: C:\Users\Admin\AppData\Roaming\Mozilla\Firefox\Profiles\9nsqhuam.default-1416603060856
- Undetermined - {a0d7ccb3-214d-498b-b4aa-0e8fda9a7bf7}

AppDir: C:\Program Files\Mozilla Firefox
- Default - %AppDir%\browser\extensions\{972ce4c6-7e08-4474-a285-3208198ce6fd}

==== Firefox Plugins ======================

Profilepath: C:\Users\Admin\AppData\Roaming\Mozilla\Firefox\Profiles\9nsqhuam.default-1416603060856
C62322C77D1AAB77B1CF1130FCC3673A - C:\Windows\system32\Macromed\Flash\NPSWF32_16_0_0_305.dll - Shockwave Flash
0806948270D853B709CCBBF38AF167E4 - C:\Program Files\Adobe\Reader 11.0\Reader\browser\nppdf32.dll - Adobe Acrobat
9DF0C4F0CEF60158614EDD1B3AB441EE - C:\Program Files\Adobe\Reader 11.0\Reader\AIR\nppdf32.dll - Adobe Acrobat
9419AA8A2799526EC32B473C2BB7A10D - C:\Program Files\Google\Picasa3\npPicasa3.dll - Picasa
893BF7D2261C56C24F813405D9D018E0 - c:\Program Files\Microsoft Silverlight\5.1.30514.0\npctrl.dll - Silverlight Plug-In
0E8B2D0D9E3415A91EF259CE1112C579 - C:\Windows\system32\Adobe\Director\np32dsw_1210150.dll - Shockwave for Director / Shockwave for Director
5174E3BE46B2CCCDAF9CEB5B622CEA9B - C:\Windows\system32\Adobe\Director\np32dsw_1209149.dll - Shockwave for Director / Shockwave for Director
8DA2ED6B04EA33F2EAE8BA883F903729 - c:\Program Files\Microsoft Silverlight\5.1.30514.0\npctrlui.dll - Microsoft® Silverlight


==== Chromium Look ======================


==== Set IE to Default ======================

Old Values:
[HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main]
"Start Page"="http://www.google.com"

New Values:
[HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main]
"Start Page"="http://www.google.com"

==== All HKCU SearchScopes ======================

HKEY_CURRENT_USER\SOFTWARE\Microsoft\Internet Explorer\SearchScopes
"DefaultScope"="{0633EE93-D776-472f-A0FF-E1416B8B2E3A}"
{012E1000-F331-11DB-8314-0800200C9A66} Google Url="http://www.google.com/search?q={searchTerms}"
{0633EE93-D776-472f-A0FF-E1416B8B2E3A} Bing Url="http://www.bing.com/search?q={searchTerms}&src=IE-SearchBox&FORM=IE8SRC"

==== Reset Google Chrome ======================

Nothing found to reset

==== Empty IE Cache ======================

C:\Users\Admin\AppData\Local\Microsoft\Windows\Temporary Internet Files\Content.IE5 emptied successfully
C:\Users\Admin\AppData\Local\Microsoft\Windows\Temporary Internet Files\Low\Content.IE5 emptied successfully
C:\Windows\serviceprofiles\networkservice\AppData\Local\Microsoft\Windows\Temporary Internet Files\Content.IE5 emptied successfully
C:\Windows\serviceprofiles\Localservice\AppData\Local\Microsoft\Windows\Temporary Internet Files\Content.IE5 emptied successfully

==== Empty FireFox Cache ======================

C:\Users\Admin\AppData\Local\Mozilla\Firefox\Profiles\9nsqhuam.default-1416603060856\cache2 emptied successfully

==== Empty Chrome Cache ======================

C:\Users\Guest\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default\Cache emptied successfully

==== Empty All Flash Cache ======================

Flash Cache Emptied Successfully

==== Empty All Java Cache ======================

No Java Cache Found

==== C:\zoek_backup content ======================

C:\zoek_backup (files=8 folders=6 78328 bytes)

==== Empty Temp Folders ======================

C:\Users\Admin\AppData\Local\Temp will be emptied at reboot
C:\Users\Default\AppData\Local\temp emptied successfully
C:\Users\Default User\AppData\Local\temp emptied successfully
C:\Users\Guest\AppData\Local\temp emptied successfully
C:\Users\Public\AppData\Local\temp emptied successfully
C:\Windows\serviceprofiles\networkservice\AppData\Local\Temp emptied successfully
C:\Windows\serviceprofiles\Localservice\AppData\Local\Temp emptied successfully
C:\Windows\Temp will be emptied at reboot

==== After Reboot ======================

==== Empty Temp Folders ======================

C:\Windows\Temp successfully emptied
C:\Users\Admin\AppData\Local\Temp successfully emptied

==== Empty Recycle Bin ======================

C:\$RECYCLE.BIN successfully emptied

==== EOF on po 09.02.2015 at 11:27:58,89 ======================
Case: Bitfenix Enso Mesh
PSU: Fractal Design Edison M 650W
OS: Win 10 64-bit
MB: Asus P8H61-MX R2.0
CPU: Intel Core i3 3220 3,3GHz,
GPU: Sapphire HD5850,
RAM: 2x4GB DDR3 ADATA 1333MHz,
SSD: T-Force RGB 250GB
HDD1: Hitachi 2

Uživatelský avatar
Player1
Level 2.5
Level 2.5
Příspěvky: 358
Registrován: únor 14
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: Prosím o kontrolou logu

Příspěvekod Player1 » 09 úno 2015 11:34

Logfile of Trend Micro HijackThis v2.0.4
Scan saved at 11:33:36, on 9.2.2015
Platform: Windows 7 SP1 (WinNT 6.00.3505)
MSIE: Internet Explorer v11.0 (11.00.9600.17496)

FIREFOX: 35.0.1 (x86 cs)
Boot mode: Normal

Running processes:
C:\Windows\system32\taskhost.exe
C:\Windows\system32\taskeng.exe
C:\Windows\system32\Dwm.exe
C:\Windows\Explorer.EXE
C:\Program Files\ATI Technologies\ATI.ACE\Core-Static\MOM.exe
C:\Program Files\CCleaner\CCleaner.exe
C:\Program Files\ATI Technologies\ATI.ACE\Core-Static\CCC.exe
C:\Windows\system32\wbem\unsecapp.exe
C:\Program Files\Mozilla Firefox\firefox.exe
C:\Program Files\Mozilla Firefox\plugin-container.exe
C:\Windows\system32\Macromed\Flash\FlashPlayerPlugin_16_0_0_305.exe
C:\Windows\system32\Macromed\Flash\FlashPlayerPlugin_16_0_0_305.exe
C:\Windows\system32\wuauclt.exe
C:\Users\Admin\Desktop\HijackThis.exe
C:\Windows\system32\SearchFilterHost.exe

R1 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Search Page = http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=54896
R1 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Default_Page_URL = http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=69157
R1 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Default_Search_URL = http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=54896
R1 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Search Page = http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=54896
R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=69157
O1 - Hosts: ::1 localhost
O4 - HKLM\..\Run: [ATICustomerCare] "C:\Program Files\ATI\ATICustomerCare\ATICustomerCare.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [StartCCC] "C:\Program Files\ATI Technologies\ATI.ACE\Core-Static\CLIStart.exe" MSRun
O4 - HKLM\..\Run: [AMD AVT] Cmd.exe /c start "AMD Accelerated Video Transcoding device initialization" /min "C:\Program Files\AMD AVT\bin\kdbsync.exe" aml
O4 - HKCU\..\Run: [DAEMON Tools Lite] "C:\Program Files\DAEMON Tools Lite\DTLite.exe" -autorun
O4 - HKCU\..\Run: [CCleaner Monitoring] "C:\Program Files\CCleaner\CCleaner.exe" /MONITOR
O8 - Extra context menu item: Add to Google Photos Screensa&ver - res://C:\Windows\system32\GPhotos.scr/200
O8 - Extra context menu item: E&xportovat do aplikace Microsoft Excel - res://C:\PROGRA~1\MICROS~4\Office12\EXCEL.EXE/3000
O8 - Extra context menu item: Od&eslat do aplikace OneNote - res://C:\PROGRA~1\MIF5BA~1\Office14\ONBttnIE.dll/105
O9 - Extra button: Research - {92780B25-18CC-41C8-B9BE-3C9C571A8263} - C:\PROGRA~1\MICROS~4\Office12\REFIEBAR.DLL
O11 - Options group: [ACCELERATED_GRAPHICS] Accelerated graphics
O23 - Service: Adobe Acrobat Update Service (AdobeARMservice) - Adobe Systems Incorporated - C:\Program Files\Common Files\Adobe\ARM\1.0\armsvc.exe
O23 - Service: Adobe Flash Player Update Service (AdobeFlashPlayerUpdateSvc) - Adobe Systems Incorporated - C:\Windows\system32\Macromed\Flash\FlashPlayerUpdateService.exe
O23 - Service: AMD External Events Utility - AMD - C:\Windows\system32\atiesrxx.exe
O23 - Service: Google Updater Service (gusvc) - Google - C:\Program Files\Google\Common\Google Updater\GoogleUpdaterService.exe
O23 - Service: InstallDriver Table Manager (IDriverT) - Macrovision Corporation - C:\Program Files\Common Files\InstallShield\Driver\11\Intel 32\IDriverT.exe
O23 - Service: Mozilla Maintenance Service (MozillaMaintenance) - Mozilla Foundation - C:\Program Files\Mozilla Maintenance Service\maintenanceservice.exe
O23 - Service: PnkBstrA - Unknown owner - C:\Windows\system32\PnkBstrA.exe
O23 - Service: Skype Updater (SkypeUpdate) - Skype Technologies - C:\Program Files\Skype\Updater\Updater.exe
O23 - Service: SAMSUNG Mobile Connectivity Service (ss_conn_service) - DEVGURU Co., LTD. - C:\Program Files\Samsung\USB Drivers\25_escape\conn\ss_conn_service.exe
O23 - Service: Steam Client Service - Valve Corporation - C:\Program Files\Common Files\Steam\SteamService.exe
O23 - Service: TeamViewer 9 (TeamViewer9) - TeamViewer GmbH - C:\Program Files\TeamViewer\Version9\TeamViewer_Service.exe

--
End of file - 4060 bytes
Case: Bitfenix Enso Mesh
PSU: Fractal Design Edison M 650W
OS: Win 10 64-bit
MB: Asus P8H61-MX R2.0
CPU: Intel Core i3 3220 3,3GHz,
GPU: Sapphire HD5850,
RAM: 2x4GB DDR3 ADATA 1333MHz,
SSD: T-Force RGB 250GB
HDD1: Hitachi 2

Uživatelský avatar
Player1
Level 2.5
Level 2.5
Příspěvky: 358
Registrován: únor 14
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: Prosím o kontrolou logu

Příspěvekod Player1 » 09 úno 2015 11:40

Jediny problém byl, že jsem po dokončení testu RogueKiller nemohl spustit net. V centru siťových připojení bylo vše v pořádku nicmeně prohlížeč mi stale psal server nenalezen. Tak jsem dal restart PC a Log našel na disku (C:)
Case: Bitfenix Enso Mesh
PSU: Fractal Design Edison M 650W
OS: Win 10 64-bit
MB: Asus P8H61-MX R2.0
CPU: Intel Core i3 3220 3,3GHz,
GPU: Sapphire HD5850,
RAM: 2x4GB DDR3 ADATA 1333MHz,
SSD: T-Force RGB 250GB
HDD1: Hitachi 2

Uživatelský avatar
memphisto
Guru Level 13
Guru Level 13
Příspěvky: 21113
Registrován: září 06
Bydliště: Zlín - České Budějovice
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: Prosím o kontrolou logu

Příspěvekod memphisto » 09 úno 2015 15:58

Player1 píše:Jen se chci zeptat, proč jsem musel odinstalovat Microsoft security essentials? Ve vašem příspěvku "pár rad k bezpečnosti PC" píšete, že používate avast! antivirus a MBAM jako specilální malware scanner. Já jsem tedy používal jako antivirovou ochranu MSE a speciální malware scanner MBAM. Nechápu tedy, proč jsem ho musel odinstalova. Nebylo tím ve vašem příspěvku myšleno odinstalovat MSE pouze dočasně? Klidně mě opravte pokud jsem něco špatně pochopil :D


MSE doporučujeme odinstalovat, protože je to spíše parodie na antivir... Mnohem lepší službu odvede AVAST či AVIRA
PRAVIDLA PC-HELP.CZ, PRAVIDLA sekce HijackThis, HijackThis návod, Memtest, CCleaner
Logy z programu HijackThis neposílejte prosím přes SZ, ale vkládejte je do patřičné sekce. Děkuji

Uživatelský avatar
Player1
Level 2.5
Level 2.5
Příspěvky: 358
Registrován: únor 14
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: Prosím o kontrolou logu

Příspěvekod Player1 » 09 úno 2015 17:16

Ok diky, nainstaloval jsem Aviru. Jinak je to už vše nebo se ještě něco bude dít ? :) Jen se ptám :)
Case: Bitfenix Enso Mesh
PSU: Fractal Design Edison M 650W
OS: Win 10 64-bit
MB: Asus P8H61-MX R2.0
CPU: Intel Core i3 3220 3,3GHz,
GPU: Sapphire HD5850,
RAM: 2x4GB DDR3 ADATA 1333MHz,
SSD: T-Force RGB 250GB
HDD1: Hitachi 2

Uživatelský avatar
jaro3
člen Security týmu
Guru Level 15
Guru Level 15
Příspěvky: 43298
Registrován: červen 07
Bydliště: Jižní Čechy
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: Prosím o kontrolou logu

Příspěvekod jaro3 » 09 úno 2015 19:04

Stáhni si zde DelFix
https://toolslib.net/downloads/viewdownload/2-delfix/

ulož si soubor na plochu.
Poklepáním na ikonu spusť nástroj Delfix.exe
( Ve Windows Vista, Windows 7 a 8, musíš spustit soubor pravým tlačítkem myši -> Spustit jako správce .
V hlavním menu, zkontroluj tyto možnosti - Odstranění dezinfekce nástrojů (Remove desinfection tools) – Vyčistit body obnovy (Purge System Restore)
Poté klikněte na tlačítko Spustit (Run) a nech nástroj dělat svoji práci

Poté se zpráva se otevře (DelFix.txt). Vlož celý obsah zprávy sem.Jinak je zpráva zde:
v C: \ DelFix.txt

Pokud nejsou problémy , je to vše a můžeš dát vyřešeno , zelenou fajfku.
Při práci s programy HJT, ComboFix,MbAM, SDFix aj. zavřete všechny ostatní aplikace a prohlížeče!
Neposílejte logy do soukromých zpráv.Po dobu mé nepřítomnosti mě zastupuje memphisto , Žbeky a Orcus.
Pokud budete spokojeni , můžete podpořit naše forum:Podpora fóra

Uživatelský avatar
Player1
Level 2.5
Level 2.5
Příspěvky: 358
Registrován: únor 14
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: Prosím o kontrolou logu

Příspěvekod Player1 » 09 úno 2015 19:14

Z plochy mi nic nezmizelo, tak jsem to šoupnul do koše :)

# DelFix v10.8 - Logfile created 09/02/2015 at 19:11:41
# Updated 29/07/2014 by Xplode
# Username : Admin - ADMIN-PC
# Operating System : Windows 7 Ultimate Service Pack 1 (32 bits)

~ Removing disinfection tools ...

Deleted : C:\zoek_backup
Deleted : C:\AdwCleaner
Deleted : C:\zoek-results.log
Deleted : C:\Users\Admin\Desktop\adwcleaner_4.110.exe
Deleted : C:\Users\Admin\Desktop\JRT.exe
Deleted : C:\Users\Admin\Desktop\JRT.txt
Deleted : C:\Users\Admin\Desktop\HijackThis.exe
Deleted : C:\Users\Admin\Desktop\hijackthis.log
Deleted : C:\Users\Admin\Desktop\RKreport_DEL_02092015_104012.log
Deleted : C:\Users\Admin\Desktop\RogueKiller.exe
Deleted : C:\Users\Admin\Desktop\TFC.exe
Deleted : C:\Users\Admin\Desktop\zoek-results.txt
Deleted : C:\Users\Admin\Desktop\zoek.exe
Deleted : HKLM\SOFTWARE\OldTimer Tools
Deleted : HKLM\SOFTWARE\AdwCleaner
Deleted : HKLM\SOFTWARE\TrendMicro\Hijackthis

~ Cleaning system restore ...

Deleted : RP #729 [Windows Update | 02/09/2015 08:54:28]
Deleted : RP #730 [zoek.exe restore point | 02/09/2015 10:17:08]

New restore point created !

########## - EOF - ##########
Case: Bitfenix Enso Mesh
PSU: Fractal Design Edison M 650W
OS: Win 10 64-bit
MB: Asus P8H61-MX R2.0
CPU: Intel Core i3 3220 3,3GHz,
GPU: Sapphire HD5850,
RAM: 2x4GB DDR3 ADATA 1333MHz,
SSD: T-Force RGB 250GB
HDD1: Hitachi 2

Uživatelský avatar
Player1
Level 2.5
Level 2.5
Příspěvky: 358
Registrován: únor 14
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: Prosím o kontrolou logu

Příspěvekod Player1 » 09 úno 2015 19:18

Problémy zatím žádny neregistruju, tak diky za váš čas a za pomoc :)
Case: Bitfenix Enso Mesh
PSU: Fractal Design Edison M 650W
OS: Win 10 64-bit
MB: Asus P8H61-MX R2.0
CPU: Intel Core i3 3220 3,3GHz,
GPU: Sapphire HD5850,
RAM: 2x4GB DDR3 ADATA 1333MHz,
SSD: T-Force RGB 250GB
HDD1: Hitachi 2


Zpět na “HiJackThis”

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 100 hostů