Po výměně grafiky my Call of Duty(R) 4 - Modern Warfare(TM) Singleplayer píše tuto chybu co s tím starou sem odinstaloval a nainstaloval novou
----- Initializing Renderer ----
----- Client Initialization Complete -----
Attempting 44 kHz 16 bit [Windows default] sound
----- R_Init -----
Getting Direct3D 9 interface...
Pixel shader version is 3.0
Vertex shader version is 3.0
Shader model 2.0 code path is available.
Shader model 3.0 code path is available.
Using Shader model 3.0 code path because it is the best available path on this hardware.
Attempting 800 x 600 fullscreen with 32 bpp at 60 hz
Game window successfully created.
Creating Direct3D device...
Com_TouchMemory: 0 msec. Using sum: 0
Loading fastfile code_post_gfx
Loading fastfile ui
Loading fastfile common
Initializing render targets...
Requested frame buffer to be 24-bit color with 8-bit alpha
DirectX returned a frame buffer that is 24-bit color with 8-bit alpha
Initializing static model cache...
Initializing dynamic buffers...
Initializing particle cloud buffer...
Creating Direct3D queries...
Setting initial state...
DirectX reports 256 MB of video memory and 443 MB of available texture memory.
Using video memory size to cap used texture memory at 240 MB.
Texture detail is set automatically.
Using picmip 0 on most textures, 1 on normal maps, and 3 on specular maps
Create2DTexture( 3_cursor3, 64, 64, 0, 861165636 ) failed: 8876086c = Invalid call
Nová grafika
nevim jestli ti to nějak pomuže ale takhle to je doslova přeloženy z pc translatora
- - - - - Initializing Renderer - - - -
- - - - - klientská inicializace soubor - - - - -
Pokouší se o 44 kHz 16 kousek [Windows standard] zvuk
- - - - - R_Init - - - - -
Dostání Direct3D 9 rozhraní...
stín pixelu verze je 3.0
Vrchol stín verze je 3.0
Shader model 2.0 kódová cesta je k dispozici.
Shader model 3.0 kódová cesta je k dispozici.
Používání Shader modelu 3.0 kóduje cestu protože to je nejlepší dostupná cesta na tomto hardwaru.
Pokouší se o 800 x 600 fullscreen s 32 bpp v 60 Hz
Herní okno úspìšnì vytvoøilo.
Vytvoøení Direct3D zaøízení...
Com_TouchMemory: 0 msec. Používající sumy: 0
Nakládání fastfile kódový_po_gfx
Nakládání fastfile ui
Nakládání fastfile bìžné
Initializing poskytne cíle...
Požadovaná maticová pamì být 24bitová barva s 8bitovou alfou
DirectX vracel maticovou pamì která je 24bitová barva s 8bitovou alfou
Initializing statický modelový cache...
Initializing dynamické buffer...
Initializing mrak èásteèky buffer...
Vytvoøení Direct3D dotazy...
Nastavovací poèáteèní stav...
DirectX oznamuje 256 MB obrazové pamìti a 443 MB dostupné pamìti struktury.
Používající video rozsahu pamìtí èepice užívala pamì struktury v 240 MB.
detail struktury je stanovený automaticky.
Používání picmip 0 na nejvíce tká, 1 na normálních mapách, a 3 na zrcadlových mapách
Create2DTexture( 3_cursor3, 64, 64, 0, 861165636 ) selhal: 8876086c = invalidní volání
- - - - - Initializing Renderer - - - -
- - - - - klientská inicializace soubor - - - - -
Pokouší se o 44 kHz 16 kousek [Windows standard] zvuk
- - - - - R_Init - - - - -
Dostání Direct3D 9 rozhraní...
stín pixelu verze je 3.0
Vrchol stín verze je 3.0
Shader model 2.0 kódová cesta je k dispozici.
Shader model 3.0 kódová cesta je k dispozici.
Používání Shader modelu 3.0 kóduje cestu protože to je nejlepší dostupná cesta na tomto hardwaru.
Pokouší se o 800 x 600 fullscreen s 32 bpp v 60 Hz
Herní okno úspìšnì vytvoøilo.
Vytvoøení Direct3D zaøízení...
Com_TouchMemory: 0 msec. Používající sumy: 0
Nakládání fastfile kódový_po_gfx
Nakládání fastfile ui
Nakládání fastfile bìžné
Initializing poskytne cíle...
Požadovaná maticová pamì být 24bitová barva s 8bitovou alfou
DirectX vracel maticovou pamì která je 24bitová barva s 8bitovou alfou
Initializing statický modelový cache...
Initializing dynamické buffer...
Initializing mrak èásteèky buffer...
Vytvoøení Direct3D dotazy...
Nastavovací poèáteèní stav...
DirectX oznamuje 256 MB obrazové pamìti a 443 MB dostupné pamìti struktury.
Používající video rozsahu pamìtí èepice užívala pamì struktury v 240 MB.
detail struktury je stanovený automaticky.
Používání picmip 0 na nejvíce tká, 1 na normálních mapách, a 3 na zrcadlových mapách
Create2DTexture( 3_cursor3, 64, 64, 0, 861165636 ) selhal: 8876086c = invalidní volání
Flashman píše:nevim jestli ti to nějak pomuže ale takhle to je doslova přeloženy z pc translatora
- - - - - Initializing Renderer - - - -
- - - - - klientská inicializace soubor - - - - -
Pokouší se o 44 kHz 16 kousek [Windows standard] zvuk
- - - - - R_Init - - - - -
Dostání Direct3D 9 rozhraní...
stín pixelu verze je 3.0
Vrchol stín verze je 3.0
Shader model 2.0 kódová cesta je k dispozici.
Shader model 3.0 kódová cesta je k dispozici.
Používání Shader modelu 3.0 kóduje cestu protože to je nejlepší dostupná cesta na tomto hardwaru.
Pokouší se o 800 x 600 fullscreen s 32 bpp v 60 Hz
Herní okno úspìšnì vytvoøilo.
Vytvoøení Direct3D zaøízení...
Com_TouchMemory: 0 msec. Používající sumy: 0
Nakládání fastfile kódový_po_gfx
Nakládání fastfile ui
Nakládání fastfile bìžné
Initializing poskytne cíle...
Požadovaná maticová pamì být 24bitová barva s 8bitovou alfou
DirectX vracel maticovou pamì která je 24bitová barva s 8bitovou alfou
Initializing statický modelový cache...
Initializing dynamické buffer...
Initializing mrak èásteèky buffer...
Vytvoøení Direct3D dotazy...
Nastavovací poèáteèní stav...
DirectX oznamuje 256 MB obrazové pamìti a 443 MB dostupné pamìti struktury.
Používající video rozsahu pamìtí èepice užívala pamì struktury v 240 MB.
detail struktury je stanovený automaticky.
Používání picmip 0 na nejvíce tká, 1 na normálních mapách, a 3 na zrcadlových mapách
Create2DTexture( 3_cursor3, 64, 64, 0, 861165636 ) selhal: 8876086c = invalidní volání
Dík už jsem to vyřešil
Toto my poradily na jiném foru
Předmět: Re: Nová grafika
Autor: strejdabrabenec
Datum: 19.12.2007 22:06
Já zas nemám ve svým PC ATI Catalyst abych to odzkoušel, takže to zkusím nějak krkolomně volně přeložit: jdi na Catalyst (měl bys mít napravo na liště ikonku), klikni na tlačítko 3D vlevo, upřesnit nastavení, zatrhni Support DXT Texture Format's. Nemám ten Catalyst před sebou,prosím nekamenovat.
//kurňa takový práce než to člověk vymyslí, nadatluje a zas mu to ty Karlové a Hosti vyfouknou.
Karel, ještě slavnější postava národní kulturní klenotnice .
Předmět: Re: Nová grafika
Autor: strejdabrabenec
Datum: 19.12.2007 22:06
Já zas nemám ve svým PC ATI Catalyst abych to odzkoušel, takže to zkusím nějak krkolomně volně přeložit: jdi na Catalyst (měl bys mít napravo na liště ikonku), klikni na tlačítko 3D vlevo, upřesnit nastavení, zatrhni Support DXT Texture Format's. Nemám ten Catalyst před sebou,prosím nekamenovat.
//kurňa takový práce než to člověk vymyslí, nadatluje a zas mu to ty Karlové a Hosti vyfouknou.
Karel, ještě slavnější postava národní kulturní klenotnice .
Chybka
Tak to vyreseny neni,hazi mi to to same a bonus k tomu...samozrejme radu vyse uvedenou jsem vyzkousel a nic ...
Pokud jedu v Safe modu:
----- Initializing Renderer ----
----- Client Initialization Complete -----
Attempting 44 kHz 16 bit [Windows default] sound
----- R_Init -----
Getting Direct3D 9 interface...
Pixel shader version is 3.0
Vertex shader version is 3.0
Shader model 2.0 code path is available.
Shader model 3.0 code path is available.
Using Shader model 3.0 code path because it is the best available path on this hardware.
Attempting 800 x 600 fullscreen with 32 bpp at 60 hz
Game window successfully created.
Using 4x anti-aliasing
Creating Direct3D device...
Com_TouchMemory: 0 msec. Using sum: 0
Loading fastfile code_post_gfx
Loading fastfile ui
Loading fastfile common
Initializing render targets...
Requested frame buffer to be 24-bit color with 8-bit alpha
DirectX returned a frame buffer that is 24-bit color with 8-bit alpha
Create2DTexture( 3_cursor3, 64, 64, 0, 861165636 ) failed: 8876086c = Invalid call
Jinak v normal modu jsem se dokonce driv dostal i k tomu uvodnimu intru,ale dal uz ne,hned po zacatku mi to hodilo tuhle chybu:Fastfile for zone 'common' appears corrupt or unreadable ( code 107.)
Zkusim kouknout jeste jinam,treba najdu odpoved
Pokud jedu v Safe modu:
----- Initializing Renderer ----
----- Client Initialization Complete -----
Attempting 44 kHz 16 bit [Windows default] sound
----- R_Init -----
Getting Direct3D 9 interface...
Pixel shader version is 3.0
Vertex shader version is 3.0
Shader model 2.0 code path is available.
Shader model 3.0 code path is available.
Using Shader model 3.0 code path because it is the best available path on this hardware.
Attempting 800 x 600 fullscreen with 32 bpp at 60 hz
Game window successfully created.
Using 4x anti-aliasing
Creating Direct3D device...
Com_TouchMemory: 0 msec. Using sum: 0
Loading fastfile code_post_gfx
Loading fastfile ui
Loading fastfile common
Initializing render targets...
Requested frame buffer to be 24-bit color with 8-bit alpha
DirectX returned a frame buffer that is 24-bit color with 8-bit alpha
Create2DTexture( 3_cursor3, 64, 64, 0, 861165636 ) failed: 8876086c = Invalid call
Jinak v normal modu jsem se dokonce driv dostal i k tomu uvodnimu intru,ale dal uz ne,hned po zacatku mi to hodilo tuhle chybu:Fastfile for zone 'common' appears corrupt or unreadable ( code 107.)
Zkusim kouknout jeste jinam,treba najdu odpoved

-
- Mohlo by vás zajímat
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek
-
- 10
- 3749
-
od falco_dee
Zobrazit poslední příspěvek
21 čer 2025 08:24
-
- 4
- 3535
-
od Riviera kid
Zobrazit poslední příspěvek
24 kvě 2025 18:47
-
- 22
- 5453
-
od peta501
Zobrazit poslední příspěvek
01 říj 2024 11:47
-
- 7
- 3638
-
od martanius
Zobrazit poslední příspěvek
17 led 2025 02:29
-
- 3
- 3124
-
od MariTopHigh
Zobrazit poslední příspěvek
01 led 2025 10:22
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 7 hostů