Prosím o kontrolu logu Vyřešeno

Místo pro vaše HiJackThis logy a logy z dalších programů…

Moderátoři: Mods_senior, Security team

Uživatelský avatar
Jestřáb
Level 2.5
Level 2.5
Příspěvky: 341
Registrován: září 11
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Prosím o kontrolu logu

Příspěvekod Jestřáb » 04 bře 2015 17:47

Logfile of Trend Micro HijackThis v2.0.4
Scan saved at 17:44:59, on 4.3.2015
Platform: Windows XP SP2 (WinNT 5.01.2600)
MSIE: Internet Explorer v6.00 SP2 (6.00.2900.2180)

FIREFOX: 36.0 (x86 cs)
Boot mode: Normal

Running processes:
C:\WINDOWS\System32\smss.exe
c:\PROGRA~1\AVG\AVG2015\avgrsx.exe
C:\Program Files\AVG\AVG2015\avgcsrvx.exe
C:\WINDOWS\system32\winlogon.exe
C:\WINDOWS\system32\services.exe
C:\WINDOWS\system32\lsass.exe
C:\WINDOWS\system32\Ati2evxx.exe
C:\WINDOWS\system32\svchost.exe
C:\WINDOWS\System32\svchost.exe
C:\WINDOWS\system32\spoolsv.exe
C:\WINDOWS\system32\Ati2evxx.exe
C:\Program Files\AVG\AVG2015\avgfws.exe
C:\Program Files\AVG\AVG2015\avgidsagent.exe
C:\Program Files\AVG\AVG2015\avgwdsvc.exe
C:\WINDOWS\Explorer.EXE
C:\Program Files\AVG\AVG2015\avgnsx.exe
C:\Program Files\AVG\AVG2015\avgemcx.exe
C:\WINDOWS\system32\wuauclt.exe
C:\WINDOWS\RTHDCPL.EXE
C:\Program Files\AVG\AVG2015\avgui.exe
C:\WINDOWS\system32\ctfmon.exe
C:\Program Files\ATI Technologies\ATI.ACE\Core-Static\MOM.exe
C:\Program Files\ATI Technologies\ATI.ACE\Core-Static\ccc.exe
C:\Documents and Settings\Luděk\Plocha\HijackThis.exe

R1 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Search Page = http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=54896
R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = http://go.microsoft.com/fwlink/p/?LinkId=255141
R1 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Search Page = http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=54896
R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = http://go.microsoft.com/fwlink/p/?LinkId=255141
R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Toolbar,LinksFolderName = Odkazy
O4 - HKLM\..\Run: [RTHDCPL] RTHDCPL.EXE
O4 - HKLM\..\Run: [StartCCC] "C:\Program Files\ATI Technologies\ATI.ACE\Core-Static\CLIStart.exe" MSRun
O4 - HKLM\..\Run: [AVG_UI] "C:\Program Files\AVG\AVG2015\avgui.exe" /TRAYONLY
O4 - HKCU\..\Run: [CTFMON.EXE] C:\WINDOWS\system32\ctfmon.exe
O4 - HKUS\S-1-5-19\..\Run: [CTFMON.EXE] C:\WINDOWS\system32\CTFMON.EXE (User 'LOCAL SERVICE')
O4 - HKUS\S-1-5-20\..\Run: [CTFMON.EXE] C:\WINDOWS\system32\CTFMON.EXE (User 'NETWORK SERVICE')
O4 - HKUS\S-1-5-18\..\Run: [CTFMON.EXE] C:\WINDOWS\system32\CTFMON.EXE (User 'SYSTEM')
O4 - HKUS\.DEFAULT\..\Run: [CTFMON.EXE] C:\WINDOWS\system32\CTFMON.EXE (User 'Default user')
O8 - Extra context menu item: E&xportovat do aplikace Microsoft Excel - res://C:\PROGRA~1\MICROS~3\Office12\EXCEL.EXE/3000
O9 - Extra button: Research - {92780B25-18CC-41C8-B9BE-3C9C571A8263} - C:\PROGRA~1\MICROS~3\Office12\REFIEBAR.DLL
O9 - Extra button: Messenger - {FB5F1910-F110-11d2-BB9E-00C04F795683} - C:\Program Files\Messenger\msmsgs.exe
O9 - Extra 'Tools' menuitem: Windows Messenger - {FB5F1910-F110-11d2-BB9E-00C04F795683} - C:\Program Files\Messenger\msmsgs.exe
O22 - SharedTaskScheduler: Browseui preloader - {438755C2-A8BA-11D1-B96B-00A0C90312E1} - C:\WINDOWS\system32\browseui.dll
O22 - SharedTaskScheduler: Proces mezipaměti kategorií součástí - {8C7461EF-2B13-11d2-BE35-3078302C2030} - C:\WINDOWS\system32\browseui.dll
O23 - Service: Ati HotKey Poller - ATI Technologies Inc. - C:\WINDOWS\system32\Ati2evxx.exe
O23 - Service: AVG Firewall (avgfws) - AVG Technologies CZ, s.r.o. - C:\Program Files\AVG\AVG2015\avgfws.exe
O23 - Service: AVGIDSAgent - AVG Technologies CZ, s.r.o. - C:\Program Files\AVG\AVG2015\avgidsagent.exe
O23 - Service: AVG WatchDog (avgwd) - AVG Technologies CZ, s.r.o. - C:\Program Files\AVG\AVG2015\avgwdsvc.exe
O23 - Service: Služba Google Update (gupdate) (gupdate) - Google Inc. - C:\Program Files\Google\Update\GoogleUpdate.exe
O23 - Service: Služba Google Update (gupdatem) (gupdatem) - Google Inc. - C:\Program Files\Google\Update\GoogleUpdate.exe
O23 - Service: Mozilla Maintenance Service (MozillaMaintenance) - Mozilla Foundation - C:\Program Files\Mozilla Maintenance Service\maintenanceservice.exe

--
End of file - 3955 bytes

Reklama
Uživatelský avatar
jaro3
člen Security týmu
Guru Level 15
Guru Level 15
Příspěvky: 43298
Registrován: červen 07
Bydliště: Jižní Čechy
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: Prosím o kontrolu logu

Příspěvekod jaro3 » 05 bře 2015 10:10

Platform: Windows XP SP2
doinstaluj si SP3!


Stáhni si ATF Cleaner
Poklepej na ATF Cleaner.exe, klikni na select all found, poté:
-Když používáš Firefox (Mozzila), klikni na Firefox nahoře a vyber: Select All, poté klikni na Empty Selected.
-Když používáš Operu, klikni nahoře na Operu a vyber: Select All, poté klikni na Empty Selected. Poté klikni na Main (hlavní stránku ) a klikni na Empty Selected.
Po vyčištění klikni na Exit k zavření programu.
ATF-Cleaner je jednoduchý nástroj na odstranění historie z webového prohlížeče. Program dokáže odstranit cache, cookies, historii a další stopy po surfování na Internetu. Mezi podporované prohlížeče patří Internet Explorer, Firefox a Opera. Aplikace navíc umí odstranit dočasné soubory Windows, vysypat koš atd.

- Pokud používáš jen Google Chrome , tak ATF nemusíš použít.


Stáhni si TFC
Otevři soubor a zavři všechny ostatní okna, Klikni na Start k zahájení procesu. Program by neměl trvat dlouho.
Poté by se měl PC restartovat, pokud ne , proveď sám.

Stáhni AdwCleaner (by Xplode)
http://www.bleepingcomputer.com/download/adwcleaner/

Ulož si ho na svojí plochu
Ukonči všechny programy , okna a prohlížeče
Spusť program poklepáním a klikni na „Prohledat-Scan“
Po skenu se objeví log ( jinak je uložen systémovem disku jako AdwCleaner[R?].txt), jeho obsah sem celý vlož.

Stáhni si Malwarebytes' Anti-Malware
- Při instalaci odeber zatržítko u „Povolit bezplatnou zkušební verzi Malwarebytes' Anti-Malware Premium“
Nainstaluj a spusť ho
- na konci instalace se ujisti že máš zvoleny/zatrhnuty obě možnosti:
Aktualizace Malwarebytes' Anti-Malware a Spustit aplikaci Malwarebytes' Anti-Malware, pokud jo tak klikni na tlačítko konec
- pokud bude nalezena aktualizace, tak se stáhne a nainstaluje
- program se po té spustí a klikni na Skenovat nyní a
- po proběhnutí programu se ti objeví hláška vpravo dole tak klikni na b] Kopírovat do schránky [/b]a a vlož sem celý log.

- po té klikni na tlačítko Exit, objeví se ti hláška tak zvol Ano
(zatím nic nemaž!).

Pokud budou problémy , spusť v nouz. režimu.
Při práci s programy HJT, ComboFix,MbAM, SDFix aj. zavřete všechny ostatní aplikace a prohlížeče!
Neposílejte logy do soukromých zpráv.Po dobu mé nepřítomnosti mě zastupuje memphisto , Žbeky a Orcus.
Pokud budete spokojeni , můžete podpořit naše forum:Podpora fóra

Uživatelský avatar
Jestřáb
Level 2.5
Level 2.5
Příspěvky: 341
Registrován: září 11
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: Prosím o kontrolu logu

Příspěvekod Jestřáb » 05 bře 2015 11:16

# AdwCleaner v4.111 - Logfile created 05/03/2015 at 11:14:28
# Updated 18/02/2015 by Xplode
# Database : 2015-02-18.3 [Local]
# Operating system : Microsoft Windows XP Service Pack 2 (x86)
# Username : Luděk - LUDEK-PC
# Running from : C:\Documents and Settings\Luděk\Plocha\AdwCleaner.exe
# Option : Scan

***** [ Services ] *****


***** [ Files / Folders ] *****

Folder Found : C:\Documents and Settings\Luděk\Local Settings\Data aplikací\CrashRpt

***** [ Scheduled tasks ] *****


***** [ Shortcuts ] *****


***** [ Registry ] *****

Key Found : HKLM\SOFTWARE\dll-files.com

***** [ Web browsers ] *****

-\\ Internet Explorer v6.0.2900.2180


-\\ Mozilla Firefox v36.0 (x86 cs)


-\\ Google Chrome v40.0.2214.115

*************************

AdwCleaner[R0].txt - [786 bytes] - [05/03/2015 11:14:28]

########## EOF - C:\AdwCleaner\AdwCleaner[R0].txt - [844 bytes] ##########

Uživatelský avatar
Jestřáb
Level 2.5
Level 2.5
Příspěvky: 341
Registrován: září 11
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: Prosím o kontrolu logu

Příspěvekod Jestřáb » 05 bře 2015 11:31

MBAM se mi nepodařilo spustit, už při instalaci mi vyskočil "error", ale instalace proběhla až do konce, když spustím, naběhne okno:
"V aplikaci Malwarebytes Anti-Malware došlo k problému a je třeba ji zavřít. Omlouváme se za vzniklé potíže."

Nejde spustit ani v nouzovém režimu.

P.S. Bohužel mi ale přestala fungovat myš (už v nouzovém režimu nešla), takže musím fungovat jen na klávesnici!
(edit: pomohlo ji vypojit a zapojit znovu, čím to ale je?)

Uživatelský avatar
jaro3
člen Security týmu
Guru Level 15
Guru Level 15
Příspěvky: 43298
Registrován: červen 07
Bydliště: Jižní Čechy
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: Prosím o kontrolu logu

Příspěvekod jaro3 » 05 bře 2015 18:26

hlavně že už jde,

Spusť znovu AdwCleaner (u Windows Vista či Windows7, klikni na AdwCleaner pravým a vyber „Spustit jako správce
klikni na „Prohledat-Scan“, po prohledání klikni na „ Vymazat-Clean

Program provede opravu, po automatickém restartu neukáže log (C:\AdwCleaner [S?].txt) , jeho obsah sem celý vlož.

Stáhni si Junkware Removal Tool by Thisisu

na svojí plochu.

Deaktivuj si svůj antivirový program. Pravým tl. myši klikni na JRT.exe a vyber „spustit jako správce“. Pro pokračování budeš vyzván ke stisknutí jakékoliv klávesy. Na nějakou klikni.
Začne skenování programu. Skenování může trvat dloho , podle množství nákaz. Po ukončení skenu se objeví log (JRT.txt) , který se uloží na ploše.
Zkopíruj sem prosím celý jeho obsah.

Stáhni si RogueKiller by Adlice Software
32bit.:
http://www.sur-la-toile.com/RogueKiller/RogueKiller.exe
64bit.:
http://www.sur-la-toile.com/RogueKiller ... lerX64.exe
na svojí plochu.
- Zavři všechny ostatní programy a prohlížeče.
- Pro OS Vista a win7 spusť program RogueKiller.exe jako správce , u XP poklepáním.
- počkej až skončí Prescan -vyhledávání škodlivých procesů.
- Zkontroluj , zda máš zaškrtnuto:
Kontrola MBR
Offline Reg
Antirootkit

-Potom klikni na „Prohledat“.
- Program skenuje procesy PC. Po proskenování klikni na „Zpráva“celý obsah logu sem zkopíruj.
Pokud je program blokován , zkus ho spustit několikrát. Pokud dále program nepůjde spustit a pracovat, přejmenuj ho na winlogon.exe.
Při práci s programy HJT, ComboFix,MbAM, SDFix aj. zavřete všechny ostatní aplikace a prohlížeče!
Neposílejte logy do soukromých zpráv.Po dobu mé nepřítomnosti mě zastupuje memphisto , Žbeky a Orcus.
Pokud budete spokojeni , můžete podpořit naše forum:Podpora fóra

Uživatelský avatar
Jestřáb
Level 2.5
Level 2.5
Příspěvky: 341
Registrován: září 11
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: Prosím o kontrolu logu

Příspěvekod Jestřáb » 05 bře 2015 18:40

# AdwCleaner v4.111 - Logfile created 05/03/2015 at 18:36:11
# Updated 18/02/2015 by Xplode
# Database : 2015-02-18.3 [Local]
# Operating system : Microsoft Windows XP Service Pack 2 (x86)
# Username : Luděk - LUDEK-PC
# Running from : C:\Documents and Settings\Luděk\Plocha\AdwCleaner.exe
# Option : Cleaning

***** [ Services ] *****


***** [ Files / Folders ] *****

Folder Deleted : C:\Documents and Settings\Luděk\Local Settings\Data aplikací\CrashRpt

***** [ Scheduled tasks ] *****


***** [ Shortcuts ] *****


***** [ Registry ] *****

Key Deleted : HKLM\SOFTWARE\dll-files.com

***** [ Web browsers ] *****

-\\ Internet Explorer v6.0.2900.2180


-\\ Mozilla Firefox v36.0 (x86 cs)


-\\ Google Chrome v40.0.2214.115


*************************

AdwCleaner[R0].txt - [922 bytes] - [05/03/2015 11:14:28]
AdwCleaner[R1].txt - [980 bytes] - [05/03/2015 18:35:00]
AdwCleaner[S0].txt - [912 bytes] - [05/03/2015 18:36:11]

########## EOF - C:\AdwCleaner\AdwCleaner[S0].txt - [970 bytes] ##########

Uživatelský avatar
Jestřáb
Level 2.5
Level 2.5
Příspěvky: 341
Registrován: září 11
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: Prosím o kontrolu logu

Příspěvekod Jestřáb » 05 bře 2015 18:44

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Junkware Removal Tool (JRT) by Thisisu
Version: 6.4.3 (03.01.2015:1)
OS: Microsoft Windows XP x86
Ran by LudŘk on źt 05.03.2015 at 18:42:17,96
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~




~~~ Services



~~~ Registry Values



~~~ Registry Keys



~~~ Files



~~~ Folders





~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Scan was completed on źt 05.03.2015 at 18:43:52,81
End of JRT log
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Uživatelský avatar
Jestřáb
Level 2.5
Level 2.5
Příspěvky: 341
Registrován: září 11
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: Prosím o kontrolu logu

Příspěvekod Jestřáb » 05 bře 2015 18:51

RogueKiller V10.5.1.0 [Mar 5 2015] by Adlice Software
mail : http://www.adlice.com/contact/
Feedback : http://forum.adlice.com
Webová stránka : http://www.adlice.com/softwares/roguekiller/
Blog : http://www.adlice.com

Operační systém : Windows XP (5.1.2600 Service Pack 2) 32 bits version
Spuštěno : Normální režim
Uživatel : Luděk [Práva správce]
Started from : C:\Documents and Settings\Luděk\Plocha\RogueKiller.exe
Mód : Prohledat -- Datum : 03/05/2015 18:50:31

¤¤¤ Procesy : 0 ¤¤¤

¤¤¤ Registry : 0 ¤¤¤

¤¤¤ Úlohy : 0 ¤¤¤

¤¤¤ Soubory : 0 ¤¤¤

¤¤¤ Soubor HOSTS : 1 ¤¤¤
[C:\WINDOWS\System32\drivers\etc\hosts] 127.0.0.1 localhost

¤¤¤ Antirootkit : 0 (Driver: Nahrán) ¤¤¤

¤¤¤ Webové prohlížeče : 0 ¤¤¤

¤¤¤ Kontrola MBR : ¤¤¤
+++++ PhysicalDrive0: WDC WD10EALX-759BA1 +++++
--- User ---
[MBR] 4b122d1a34e0feba6d0c42704208fd6c
[BSP] c1c7a17ea5bc0b36d822ba75e97ddd0e : Linux MBR Code
Partition table:
0 - [ACTIVE] LINUX (0x83) [VISIBLE] Offset (sectors): 63 | Size: 12299 MB
1 - [XXXXXX] EXTEN (0x5) [VISIBLE] Offset (sectors): 25189920 | Size: 941566 MB
User = LL1 ... OK
User = LL2 ... OK

+++++ PhysicalDrive1: ST3160827AS +++++
--- User ---
[MBR] 93e1f783875e58bb97b0597cb5f4e2eb
[BSP] f694056c0e13ddd40d80a34346e6b3c3 : Windows XP MBR Code
Partition table:
0 - [ACTIVE] NTFS (0x7) [VISIBLE] Offset (sectors): 63 | Size: 152617 MB [Windows XP Bootstrap | Windows XP Bootloader]
User = LL1 ... OK
User = LL2 ... OK


============================================
RKreport_DEL_11252014_184826.log - RKreport_SCN_11252014_144951.log - RKreport_SCN_11252014_184630.log

Uživatelský avatar
jaro3
člen Security týmu
Guru Level 15
Guru Level 15
Příspěvky: 43298
Registrován: červen 07
Bydliště: Jižní Čechy
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: Prosím o kontrolu logu

Příspěvekod jaro3 » 06 bře 2015 10:00

Zavři všechny programy a prohlížeče. Deaktivuj antivir a firewall.
Prosím, odpoj všechny USB (kromě myši s klávesnice) nebo externí disky z počítače před spuštěním tohoto programu.
Spusť znovu RogueKiller ( Pro Windows Vista nebo Windows 7, klepni pravým a vyber "Spustit jako správce", ve Windows XP poklepej ke spuštění).
- Počkej, až Prescan dokončí práci...
- Pak klikni na "Prohledat " ,po jeho skončení:


- V záložkách (Registry , Tasks , Web Browser apod.) vše zatrhni (dej zatržítka)
(musíš dát myší zatržítko do toho čtverečku vlevo od registru ap.)

- Klikni na "Smazat"
- Počkej, dokud Status box nezobrazí " Mazání dokončeno "
- Klikni na "Zpráva " a zkopíruj a vlož obsah té zprávy prosím sem. Log je možno nalézt v RKreport [číslo]. txt na ploše.
- Zavři RogueKiller

Vypni antivir
Stáhni
Zoek.exe

a uloz si ho na plochu.
Zavři všechny ostatní programy , okna i prohlížeče.
Spusť Zoek.exe ( u win vista , win7, 8 klikni na něj pravým a vyber : „Spustit jako správce“
- pozor , náběh programu může trvat déle.

Do okna programu vlož skript níže:

Kód: Vybrat vše

autoclean;
emptyclsid;
iedefaults;
FFdefaults;
CHRdefaults;
emptyalltemp;
resethosts;


klikni na Run Script
Program provede sken , opravu, sken i oprava může trvat i více minut ,je třeba posečkat do konce. Do okna neklikej!
Program nabídne restart , potvrď .

Po restartu se může nějaký čas ukázat pouze černá plocha , to je normální. Je třeba počkat až se vytvoří log. Ten si můžeš uložit třeba do dokumentů , jinak se sám ukládá do:
C:\zoek-results.log
Zkopíruj sem celý obsah toho logu.

Vypni rez. ochranu u antiviru a antispywaru,příp. firewall..

Stáhni si ComboFix (by sUBs)
a ulož si ho na plochu.
Ukonči všechna aktivní okna a spusť ho.
- Po spuštění se zobrazí podmínky užití, potvrď je stiskem tlačítka Ano
- Dále postupuj dle pokynů, během aplikování ComboFixu neklikej do zobrazujícího se okna
- Po dokončení skenování by měl program vytvořit log - C:\ComboFix.txt - zkopíruj sem prosím celý jeho obsah
Pokud budou problémy , spusť ho v nouz. režimu.

Upozornění : Může se stát, že po aplikaci Combofixu a restartu počítače, Windows nenaběhnou , nebo nenajede plocha , budou problémy s připojením, pak znovu restartuj počítač, pokud to nepomůže , po restartu mačkej klávesu F8 a pak zvol poslední známou funkční konfiguraci. , či použij bod obnovy.
Při práci s programy HJT, ComboFix,MbAM, SDFix aj. zavřete všechny ostatní aplikace a prohlížeče!
Neposílejte logy do soukromých zpráv.Po dobu mé nepřítomnosti mě zastupuje memphisto , Žbeky a Orcus.
Pokud budete spokojeni , můžete podpořit naše forum:Podpora fóra

Uživatelský avatar
Jestřáb
Level 2.5
Level 2.5
Příspěvky: 341
Registrován: září 11
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: Prosím o kontrolu logu

Příspěvekod Jestřáb » 06 bře 2015 15:33

RogueKiller V10.5.1.0 [Mar 5 2015] by Adlice Software
mail : http://www.adlice.com/contact/
Feedback : http://forum.adlice.com
Webová stránka : http://www.adlice.com/softwares/roguekiller/
Blog : http://www.adlice.com

Operační systém : Windows XP (5.1.2600 Service Pack 2) 32 bits version
Spuštěno : Normální režim
Uživatel : Luděk [Práva správce]
Started from : C:\Documents and Settings\Luděk\Plocha\RogueKiller.exe
Mód : Smazat -- Datum : 03/06/2015 15:32:22

¤¤¤ Procesy : 0 ¤¤¤

¤¤¤ Registry : 0 ¤¤¤

¤¤¤ Úlohy : 0 ¤¤¤

¤¤¤ Soubory : 0 ¤¤¤

¤¤¤ Soubor HOSTS : 1 ¤¤¤
[C:\WINDOWS\System32\drivers\etc\hosts] 127.0.0.1 localhost -> Smazáno

¤¤¤ Antirootkit : 0 (Driver: Nahrán) ¤¤¤

¤¤¤ Webové prohlížeče : 0 ¤¤¤

¤¤¤ Kontrola MBR : ¤¤¤
+++++ PhysicalDrive0: WDC WD10EALX-759BA1 +++++
--- User ---
[MBR] 4b122d1a34e0feba6d0c42704208fd6c
[BSP] c1c7a17ea5bc0b36d822ba75e97ddd0e : Linux MBR Code
Partition table:
0 - [ACTIVE] LINUX (0x83) [VISIBLE] Offset (sectors): 63 | Size: 12299 MB
1 - [XXXXXX] EXTEN (0x5) [VISIBLE] Offset (sectors): 25189920 | Size: 941566 MB
User = LL1 ... OK
User = LL2 ... OK

+++++ PhysicalDrive1: ST3160827AS +++++
--- User ---
[MBR] 93e1f783875e58bb97b0597cb5f4e2eb
[BSP] f694056c0e13ddd40d80a34346e6b3c3 : Windows XP MBR Code
Partition table:
0 - [ACTIVE] NTFS (0x7) [VISIBLE] Offset (sectors): 63 | Size: 152617 MB [Windows XP Bootstrap | Windows XP Bootloader]
User = LL1 ... OK
User = LL2 ... OK


============================================
RKreport_DEL_11252014_184826.log - RKreport_SCN_03052015_185031.log - RKreport_SCN_11252014_144951.log - RKreport_SCN_11252014_184630.log
RKreport_SCN_03062015_153148.log

Uživatelský avatar
Jestřáb
Level 2.5
Level 2.5
Příspěvky: 341
Registrován: září 11
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: Prosím o kontrolu logu

Příspěvekod Jestřáb » 06 bře 2015 15:55

Zoek.exe v5.0.0.0 Updated 05-March-2015
Tool run by LudŘk on p  06.03.2015 at 15:47:18,09.
Systém Microsoft Windows XP Professional 5.1.2600 Service Pack 2 x86
Running in: Normal Mode Internet Access Detected
Launched: C:\Documents and Settings\LUDK~1\Plocha\zoek.exe [Scan all users] [Script inserted]

==== Older Logs ======================

C:\zoek-results2015-03-06-143626.log 1237 bytes
C:\zoek-results2015-03-06-144314.log 1207 bytes

==== Reset Hosts File ======================

# Copyright (c) 1993-2006 Microsoft Corp.
#
# This is a sample HOSTS file used by Microsoft TCP/IP for Windows.
#
# This file contains the mappings of IP addresses to host names. Each
# entry should be kept on an individual line. The IP address should
# be placed in the first column followed by the corresponding host name.
# The IP address and the host name should be separated by at least one
# space.
#
# Additionally, comments (such as these) may be inserted on individual
# lines or following the machine name denoted by a '#' symbol.
#
# For example:
#
# 102.54.94.97 rhino.acme.com # source server
# 38.25.63.10 x.acme.com # x client host

127.0.0.1 localhost

==== Deleting CLSID Registry Keys ======================


==== Deleting CLSID Registry Values ======================


==== Deleting Services ======================


==== Deleting Files \ Folders ======================

C:\Program Files\WindowsUpdate deleted

==== Chromium Look ======================

Google Chrome Version: 40.0.2214.115 (Possible outdated, latest Stable version: 41.0.2272.76)


==== Set IE to Default ======================

Old Values:
[HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main]
"Start Page"="http://go.microsoft.com/fwlink/p/?LinkId=255141"

New Values:
[HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main]
"Start Page"="http://go.microsoft.com/fwlink/p/?LinkId=255141"

==== All HKCU SearchScopes ======================

HKEY_CURRENT_USER\SOFTWARE\Microsoft\Internet Explorer\SearchScopes
"DefaultScope"="{0633EE93-D776-472f-A0FF-E1416B8B2E3A}"
{012E1000-F331-11DB-8314-0800200C9A66} Google Url="http://www.google.com/search?q={searchTerms}"
{0633EE93-D776-472f-A0FF-E1416B8B2E3A} Bing Url="http://www.bing.com/search?q={searchTerms}&src=IE-SearchBox&FORM=IE8SRC"

==== Reset Google Chrome ======================

Nothing found to reset

==== Empty IE Cache ======================

C:\Documents and Settings\LocalService\Local Settings\Temporary Internet Files\Content.IE5\index.dat will be deleted at reboot
C:\Documents and Settings\LUDK~1\Local Settings\Temporary Internet Files\Content.IE5\index.dat will be deleted at reboot

==== Empty FireFox Cache ======================

No FireFox Profiles found

==== Empty Chrome Cache ======================

No Chrome User Data found

==== Empty All Flash Cache ======================

No Flash Cache Found

==== Empty All Java Cache ======================

No Java Cache Found

==== C:\zoek_backup content ======================

C:\zoek_backup (files=1 folders=1 71 bytes)

==== Empty Temp Folders ======================

C:\WINDOWS\Temp will be emptied at reboot

==== After Reboot ======================

==== Empty Temp Folders ======================

C:\WINDOWS\Temp successfully emptied
C:\DOCUME~1\LUDK~1\LOCALS~1\Temp successfully emptied

==== Empty Recycle Bin ======================

C:\$RECYCLE.BIN successfully emptied
C:\RECYCLER successfully emptied

==== Deleting Files / Folders ======================

"C:\Documents and Settings\LocalService\Local Settings\Temporary Internet Files\Content.IE5\index.dat" not deleted
"C:\Documents and Settings\LUDK~1\Local Settings\Temporary Internet Files\Content.IE5\index.dat" not found

==== EOF on p  06.03.2015 at 15:54:10,12 ======================

Uživatelský avatar
Jestřáb
Level 2.5
Level 2.5
Příspěvky: 341
Registrován: září 11
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: Prosím o kontrolu logu

Příspěvekod Jestřáb » 06 bře 2015 15:57

Zoek mi při spuštění procesu psal chybu ve smyslu "asi že je potřeba net framework 4.0", když jsem dal "OK", proces se však dokončil. Předtím jsem si však myslel, že to nepůjde, tak jsem jej vypnul (restartoval PC), tak snad je to v pořádku.

P.S. Log z Combofix dodám dnes, ale později.


Zpět na “HiJackThis”

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 73 hostů