Prosím o kontrolu logu Vyřešeno

Místo pro vaše HiJackThis logy a logy z dalších programů…

Moderátoři: Mods_senior, Security team

Leo18
Level 1.5
Level 1.5
Příspěvky: 131
Registrován: květen 13
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Prosím o kontrolu logu  Vyřešeno

Příspěvekod Leo18 » 04 dub 2015 10:19

Logfile of Trend Micro HijackThis v2.0.4
Scan saved at 10:17:53, on 4.4.2015
Platform: Windows 7 SP1 (WinNT 6.00.3505)
MSIE: Internet Explorer v11.0 (11.00.9600.17689)
Boot mode: Normal

Running processes:
C:\Windows\system32\taskhost.exe
C:\Windows\system32\Dwm.exe
C:\Windows\System32\igfxtray.exe
C:\Windows\System32\hkcmd.exe
C:\Windows\System32\igfxpers.exe
C:\Program Files\Synaptics\SynTP\SynTPEnh.exe
C:\Program Files\AVAST Software\Avast\avastui.exe
C:\Program Files\McAfee Security Scan\3.8.150\SSScheduler.exe
C:\Program Files\Samsung\MagicKBD\MagicKBD.exe
C:\Windows\system32\wbem\unsecapp.exe
C:\Program Files\Mozilla Firefox\firefox.exe
C:\Users\Zdeněk\AppData\Roaming\uTorrent\uTorrent.exe
C:\Program Files\Mozilla Firefox\plugin-container.exe
C:\Windows\system32\Macromed\Flash\FlashPlayerPlugin_16_0_0_305.exe
C:\Windows\system32\Macromed\Flash\FlashPlayerPlugin_16_0_0_305.exe
C:\Windows\explorer.exe
C:\Windows\system32\wuauclt.exe
C:\Users\Zdeněk\Desktop\Zdeny\čištění Pc\HiJackThis.exe

R1 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Search Page = http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=54896
R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=69157
R1 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Default_Page_URL = http://go.microsoft.com/fwlink/p/?LinkId=255141
R1 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Default_Search_URL = http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=54896
R1 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Search Page = http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=54896
R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = http://go.microsoft.com/fwlink/p/?LinkId=255141
R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Search,SearchAssistant =
R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Search,CustomizeSearch =
R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Toolbar,LinksFolderName =
O1 - Hosts: ::1 localhost
O2 - BHO: MSS+ Identifier - {0E8A89AD-95D7-40EB-8D9D-083EF7066A01} - C:\Program Files\McAfee Security Scan\3.8.150\McAfeeMSS_IE.dll
O2 - BHO: avast! Online Security - {8E5E2654-AD2D-48bf-AC2D-D17F00898D06} - C:\Program Files\AVAST Software\Avast\aswWebRepIE.dll
O4 - HKLM\..\Run: [IgfxTray] C:\Windows\system32\igfxtray.exe
O4 - HKLM\..\Run: [HotKeysCmds] C:\Windows\system32\hkcmd.exe
O4 - HKLM\..\Run: [Persistence] C:\Windows\system32\igfxpers.exe
O4 - HKLM\..\Run: [MagicKeyboard] C:\Program Files\SAMSUNG\MagicKBD\PreMKBD.exe
O4 - HKLM\..\Run: [SynTPEnh] %ProgramFiles%\Synaptics\SynTP\SynTPEnh.exe
O4 - HKLM\..\Run: [AvastUI.exe] "C:\Program Files\AVAST Software\Avast\AvastUI.exe" /nogui
O4 - Global Startup: McAfee Security Scan Plus.lnk = C:\Program Files\McAfee Security Scan\3.8.150\SSScheduler.exe
O11 - Options group: [ACCELERATED_GRAPHICS] Accelerated graphics
O23 - Service: Adobe Acrobat Update Service (AdobeARMservice) - Adobe Systems Incorporated - C:\Program Files\Common Files\Adobe\ARM\1.0\armsvc.exe
O23 - Service: Adobe Flash Player Update Service (AdobeFlashPlayerUpdateSvc) - Adobe Systems Incorporated - C:\Windows\system32\Macromed\Flash\FlashPlayerUpdateService.exe
O23 - Service: avast! Antivirus - AVAST Software - C:\Program Files\AVAST Software\Avast\AvastSvc.exe
O23 - Service: Služba Google Update (gupdate) (gupdate) - Google Inc. - C:\Program Files\Google\Update\GoogleUpdate.exe
O23 - Service: Služba Google Update (gupdatem) (gupdatem) - Google Inc. - C:\Program Files\Google\Update\GoogleUpdate.exe
O23 - Service: McAfee Security Scan Component Host Service (McComponentHostService) - McAfee, Inc. - C:\Program Files\McAfee Security Scan\3.8.150\McCHSvc.exe
O23 - Service: Mozilla Maintenance Service (MozillaMaintenance) - Mozilla Foundation - C:\Program Files\Mozilla Maintenance Service\maintenanceservice.exe

--
End of file - 3873 bytes

Reklama
Uživatelský avatar
jaro3
člen Security týmu
Guru Level 15
Guru Level 15
Příspěvky: 43298
Registrován: červen 07
Bydliště: Jižní Čechy
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: Prosím o kontrolu logu

Příspěvekod jaro3 » 04 dub 2015 11:26

Stáhni si ATF Cleaner
Poklepej na ATF Cleaner.exe, klikni na select all found, poté:
-Když používáš Firefox (Mozzila), klikni na Firefox nahoře a vyber: Select All, poté klikni na Empty Selected.
-Když používáš Operu, klikni nahoře na Operu a vyber: Select All, poté klikni na Empty Selected. Poté klikni na Main (hlavní stránku ) a klikni na Empty Selected.
Po vyčištění klikni na Exit k zavření programu.
ATF-Cleaner je jednoduchý nástroj na odstranění historie z webového prohlížeče. Program dokáže odstranit cache, cookies, historii a další stopy po surfování na Internetu. Mezi podporované prohlížeče patří Internet Explorer, Firefox a Opera. Aplikace navíc umí odstranit dočasné soubory Windows, vysypat koš atd.

- Pokud používáš jen Google Chrome , tak ATF nemusíš použít.


Stáhni si TFC
Otevři soubor a zavři všechny ostatní okna, Klikni na Start k zahájení procesu. Program by neměl trvat dlouho.
Poté by se měl PC restartovat, pokud ne , proveď sám.

Stáhni AdwCleaner (by Xplode)
http://www.bleepingcomputer.com/download/adwcleaner/

Ulož si ho na svojí plochu
Ukonči všechny programy , okna a prohlížeče
Spusť program poklepáním a klikni na „Prohledat-Scan“
Po skenu se objeví log ( jinak je uložen systémovem disku jako AdwCleaner[R?].txt), jeho obsah sem celý vlož.

Stáhni si Malwarebytes' Anti-Malware
- Při instalaci odeber zatržítko u „Povolit bezplatnou zkušební verzi Malwarebytes' Anti-Malware Premium“
Nainstaluj a spusť ho
- na konci instalace se ujisti že máš zvoleny/zatrhnuty obě možnosti:
Aktualizace Malwarebytes' Anti-Malware a Spustit aplikaci Malwarebytes' Anti-Malware, pokud jo tak klikni na tlačítko konec
- pokud bude nalezena aktualizace, tak se stáhne a nainstaluje
- program se po té spustí a klikni na Skenovat nyní a
- po proběhnutí programu se ti objeví hláška vpravo dole tak klikni na b] Kopírovat do schránky [/b]a a vlož sem celý log.

- po té klikni na tlačítko Exit, objeví se ti hláška tak zvol Ano
(zatím nic nemaž!).

Pokud budou problémy , spusť v nouz. režimu.
Při práci s programy HJT, ComboFix,MbAM, SDFix aj. zavřete všechny ostatní aplikace a prohlížeče!
Neposílejte logy do soukromých zpráv.Po dobu mé nepřítomnosti mě zastupuje memphisto , Žbeky a Orcus.
Pokud budete spokojeni , můžete podpořit naše forum:Podpora fóra

Leo18
Level 1.5
Level 1.5
Příspěvky: 131
Registrován: květen 13
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: Prosím o kontrolu logu

Příspěvekod Leo18 » 04 dub 2015 12:03

# AdwCleaner v4.200 - Log vytvooen 04/04/2015 v 11:56:30
# Aktualizováno 29/03/2015 by Xplode
# Databáze : 2015-03-29.1 [Server]
# Operaení system : Windows 7 Home Premium Service Pack 1 (x86)
# Uživatelské jméno : Zdeněk - ZDENEK-PC
# Spuštino z : C:\Users\Zdeněk\Desktop\Zdeny\čištění Pc\adwcleaner_4.200.exe
# Nastavení : Sken

***** [ Služby ] *****


***** [ Soubory / Složky ] *****

Soubor Nalezeno : C:\Windows\AppPatch\Custom\{8a4d5a43-c64a-45ab-bdf4-804fe18ceafd}.sdb

***** [ Naplánované úlohy ] *****

Úloha Nalezeno : ShopperProJSUpd
Úloha Nalezeno : YTDownloaderUpd

***** [ Zástupci ] *****


***** [ Registry ] *****

Klíe Nalezeno : HKCU\Software\YTDownloader
Klíe Nalezeno : HKLM\SOFTWARE\765de1e4-91cf-4272-b8f0-ca1ccac6af8c
Klíe Nalezeno : HKLM\SOFTWARE\Classes\*\shellex\ContextMenuHandlers\SysMenuExt
Klíe Nalezeno : HKLM\SOFTWARE\Classes\AppID\{D813D5BB-EBC7-45F9-B8A4-36A305168069}
Klíe Nalezeno : HKLM\SOFTWARE\Classes\AppID\SysMenu.DLL
Klíe Nalezeno : HKLM\SOFTWARE\Classes\CLSID\{020B1D4B-5738-4C77-9E19-4F173DD9B486}
Klíe Nalezeno : HKLM\SOFTWARE\e9d0ec26-9605-4780-b93b-92137b3866bd
Klíe Nalezeno : HKLM\SOFTWARE\f26674f0-0a1c-45df-a785-9e87110d3ab3
Klíe Nalezeno : HKLM\SOFTWARE\Google\Chrome\Extensions\bopakagnckmlgajfccecajhnimjiiedh
Klíe Nalezeno : HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\App Paths\ShopperPro.exe
Klíe Nalezeno : HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\App Paths\YTDownloader.exe
Klíe Nalezeno : HKLM\SOFTWARE\SPPDCOM
Klíe Nalezeno : HKLM\SOFTWARE\YTDownloader

***** [ Prohlížeee ] *****

-\\ Internet Explorer v11.0.9600.17689


-\\ Mozilla Firefox v36.0.3 (x86 cs)


-\\ Google Chrome v41.0.2272.118

[C:\Users\Guest\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default\Secure Preferences] - Nalezeno [Extension] : bopakagnckmlgajfccecajhnimjiiedh

*************************

AdwCleaner[R0].txt - [12074 bytu] - [26/09/2014 15:54:22]
AdwCleaner[R1].txt - [12026 bytu] - [26/09/2014 22:02:48]
AdwCleaner[R2].txt - [2009 bytu] - [04/04/2015 11:56:30]
AdwCleaner[S0].txt - [11510 bytu] - [26/09/2014 22:17:12]

########## EOF - C:\AdwCleaner\AdwCleaner[R2].txt - [2126 bytu] ##########

Leo18
Level 1.5
Level 1.5
Příspěvky: 131
Registrován: květen 13
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: Prosím o kontrolu logu

Příspěvekod Leo18 » 04 dub 2015 12:22

Malwarebytes Anti-Malware
www.malwarebytes.org

Scan Date: 4.4.2015
Scan Time: 12:07:11
Logfile: malware log.txt
Administrator: Yes

Version: 2.00.4.1028
Malware Database: v2015.04.04.02
Rootkit Database: v2015.03.31.01
License: Free
Malware Protection: Disabled
Malicious Website Protection: Disabled
Self-protection: Disabled

OS: Windows 7 Service Pack 1
CPU: x86
File System: NTFS
User: ZdenÄ?k

Scan Type: Threat Scan
Result: Completed
Objects Scanned: 392441
Time Elapsed: 12 min, 56 sec

Memory: Enabled
Startup: Enabled
Filesystem: Enabled
Archives: Enabled
Rootkits: Disabled
Heuristics: Enabled
PUP: Enabled
PUM: Enabled

Processes: 0
(No malicious items detected)

Modules: 0
(No malicious items detected)

Registry Keys: 3
PUP.Optional.GeForce.A, HKLM\SOFTWARE\Ge-Force-nv, , [9df5c6a23b4ff83ecc386ddd966fba46],
PUP.Optional.Sense.A, HKLM\SOFTWARE\Sense-nv, , [5b377eea3b4fbe786939e565ee177b85],
PUP.Optional.ShopperPro.C, HKLM\SOFTWARE\MICROSOFT\WINDOWS\CURRENTVERSION\APP PATHS\ShopperPro.exe, , [f89a3434cac0e25498af179e7b88df21],

Registry Values: 0
(No malicious items detected)

Registry Data: 0
(No malicious items detected)

Folders: 0
(No malicious items detected)

Files: 0
(No malicious items detected)

Physical Sectors: 0
(No malicious items detected)


(end)

Uživatelský avatar
Orcus
člen Security týmu
Elite Level 10.5
Elite Level 10.5
Příspěvky: 10645
Registrován: duben 10
Bydliště: Okolo rostou 3 růže =o)
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: Prosím o kontrolu logu

Příspěvekod Orcus » 04 dub 2015 12:32

Odinstaluj McAfee Security Scan .

====================================================

Znovu spusť MbAM a dej Skenovat nyní
Po proběhnutí programu se ti objeví hláška, tak klikni na „Vše do karantény“ -> „Exportovat záznam“ a vyber „textový soubor“ , soubor nějak pojmenuj a ulož na Plochu.
Zkopíruj sem celý obsah toho logu.

====================================================

Spusť znovu AdwCleaner (u Windows Vista či Windows7, klikni na AdwCleaner pravým a vyber „Spustit jako správce“
Klikni na „ Smazat“
Program provede opravu, po automatickém restartu neukáže log (C:\AdwCleaner [S?].txt) , jeho obsah sem celý vlož.

====================================================

Stáhni si Junkware Removal Tool

na svojí plochu.
Deaktivuj si svůj antivirový program.
Pravým tl. myši klikni na JRT.exe a vyber „spustit jako správce“. Pro pokračování budeš vyzván ke stisknutí jakékoliv klávesy. Na nějakou klikni.
Začne skenování programu. Skenování může trvat dloho , podle množství nákaz. Po ukončení skenu se objeví log (JRT.txt) , který se uloží na ploše.
Zkopíruj sem prosím celý jeho obsah.

====================================================

Stáhni si RogueKiller
32bit.:
http://www.sur-la-toile.com/RogueKiller/RogueKiller.exe
64bit.:
http://www.sur-la-toile.com/RogueKiller ... lerX64.exe
na svojí plochu.
- Zavři všechny ostatní programy a prohlížeče.
- Pro OS Vista a win7 spusť program RogueKiller.exe jako správce , u XP poklepáním.
- počkej až skončí Prescan -vyhledávání škodlivých procesů.
- Zkontroluj , zda máš zaškrtnuto:
Kontrola MBR
Kontrola Faked
Antirootkit

-Potom klikni na „Prohledat“.
- Program skenuje procesy PC. Po proskenování klikni na „Zpráva“celý obsah logu sem zkopíruj.
Pokud je program blokován , zkus ho spustit několikrát. Pokud dále program nepůjde spustit a pracovat, přejmenuj ho na winlogon.exe.
Láska hřeje, ale uhlí je uhlí. :fire:



Log z HJT vkládejte do HJT sekce. Je-li moc dlouhý, rozděl jej do více zpráv.

Pár rad k bezpečnosti PC.

Po dobu mé nepřítomnosti mě zastupuje memphisto, jaro3 a Diallix

Pokud budete spokojeni , můžete podpořit naše fórum.

Leo18
Level 1.5
Level 1.5
Příspěvky: 131
Registrován: květen 13
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: Prosím o kontrolu logu

Příspěvekod Leo18 » 04 dub 2015 13:02

Malwarebytes Anti-Malware
www.malwarebytes.org

Scan Date: 4.4.2015
Scan Time: 12:07:11
Logfile: malware log.txt
Administrator: Yes

Version: 2.00.4.1028
Malware Database: v2015.04.04.02
Rootkit Database: v2015.03.31.01
License: Free
Malware Protection: Disabled
Malicious Website Protection: Disabled
Self-protection: Disabled

OS: Windows 7 Service Pack 1
CPU: x86
File System: NTFS
User: ZdenÄ?k

Scan Type: Threat Scan
Result: Completed
Objects Scanned: 392441
Time Elapsed: 12 min, 56 sec

Memory: Enabled
Startup: Enabled
Filesystem: Enabled
Archives: Enabled
Rootkits: Disabled
Heuristics: Enabled
PUP: Enabled
PUM: Enabled

Processes: 0
(No malicious items detected)

Modules: 0
(No malicious items detected)

Registry Keys: 3
PUP.Optional.GeForce.A, HKLM\SOFTWARE\Ge-Force-nv, , [9df5c6a23b4ff83ecc386ddd966fba46],
PUP.Optional.Sense.A, HKLM\SOFTWARE\Sense-nv, , [5b377eea3b4fbe786939e565ee177b85],
PUP.Optional.ShopperPro.C, HKLM\SOFTWARE\MICROSOFT\WINDOWS\CURRENTVERSION\APP PATHS\ShopperPro.exe, , [f89a3434cac0e25498af179e7b88df21],

Registry Values: 0
(No malicious items detected)

Registry Data: 0
(No malicious items detected)

Folders: 0
(No malicious items detected)

Files: 0
(No malicious items detected)

Physical Sectors: 0
(No malicious items detected)


(end)

Leo18
Level 1.5
Level 1.5
Příspěvky: 131
Registrován: květen 13
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: Prosím o kontrolu logu

Příspěvekod Leo18 » 04 dub 2015 13:11

# AdwCleaner v4.200 - Log vytvooen 04/04/2015 v 13:08:35
# Aktualizováno 29/03/2015 by Xplode
# Databáze : 2015-03-29.1 [Server]
# Operaení system : Windows 7 Home Premium Service Pack 1 (x86)
# Uživatelské jméno : Zdeněk - ZDENEK-PC
# Spuštino z : C:\Users\Zdeněk\Desktop\Zdeny\čištění Pc\adwcleaner_4.200.exe
# Nastavení : Eištiní

***** [ Služby ] *****


***** [ Soubory / Složky ] *****

Soubor Smazáno : C:\Windows\AppPatch\Custom\{8a4d5a43-c64a-45ab-bdf4-804fe18ceafd}.sdb

***** [ Naplánované úlohy ] *****

Úloha Smazáno : ShopperProJSUpd
Úloha Smazáno : YTDownloaderUpd

***** [ Zástupci ] *****


***** [ Registry ] *****

Klíe Smazáno : HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\App Paths\YTDownloader.exe
Klíe Smazáno : HKLM\SOFTWARE\Classes\*\shellex\ContextMenuHandlers\SysMenuExt
Klíe Smazáno : HKLM\SOFTWARE\Classes\AppID\SysMenu.DLL
Klíe Smazáno : HKLM\SOFTWARE\765de1e4-91cf-4272-b8f0-ca1ccac6af8c
Klíe Smazáno : HKLM\SOFTWARE\e9d0ec26-9605-4780-b93b-92137b3866bd
Klíe Smazáno : HKLM\SOFTWARE\f26674f0-0a1c-45df-a785-9e87110d3ab3
Klíe Smazáno : HKLM\SOFTWARE\Classes\AppID\{D813D5BB-EBC7-45F9-B8A4-36A305168069}
Klíe Smazáno : HKLM\SOFTWARE\Classes\CLSID\{020B1D4B-5738-4C77-9E19-4F173DD9B486}
Klíe Smazáno : HKCU\Software\YTDownloader
Klíe Smazáno : HKLM\SOFTWARE\YTDownloader
Klíe Smazáno : HKLM\SOFTWARE\SPPDCOM

***** [ Prohlížeee ] *****

-\\ Internet Explorer v11.0.9600.17689


-\\ Mozilla Firefox v36.0.3 (x86 cs)


-\\ Google Chrome v41.0.2272.118

[C:\Users\Guest\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default\Secure Preferences] - Smazáno [Extension] : bopakagnckmlgajfccecajhnimjiiedh

*************************

AdwCleaner[R0].txt - [12074 bytu] - [26/09/2014 15:54:22]
AdwCleaner[R1].txt - [12026 bytu] - [26/09/2014 22:02:48]
AdwCleaner[R2].txt - [2204 bytu] - [04/04/2015 11:56:30]
AdwCleaner[R3].txt - [2084 bytu] - [04/04/2015 13:05:50]
AdwCleaner[S0].txt - [11510 bytu] - [26/09/2014 22:17:12]
AdwCleaner[S1].txt - [1994 bytu] - [04/04/2015 13:08:35]

########## EOF - C:\AdwCleaner\AdwCleaner[S1].txt - [2052 bytu] ##########

Leo18
Level 1.5
Level 1.5
Příspěvky: 131
Registrován: květen 13
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: Prosím o kontrolu logu

Příspěvekod Leo18 » 04 dub 2015 13:19

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Junkware Removal Tool (JRT) by Thisisu
Version: 6.5.1 (04.02.2015:1)
OS: Windows 7 Home Premium x86
Ran by ZdenŘk on so 04.04.2015 at 13:14:59,70
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~




~~~ Services



~~~ Registry Values



~~~ Registry Keys



~~~ Files



~~~ Folders



~~~ FireFox

Emptied folder: C:\Users\ZdenŘk\AppData\Roaming\mozilla\firefox\profiles\jqvdt89e.default\minidumps [11 files]



~~~ Event Viewer Logs were cleared





~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Scan was completed on so 04.04.2015 at 13:18:48,22
End of JRT log
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Leo18
Level 1.5
Level 1.5
Příspěvky: 131
Registrován: květen 13
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: Prosím o kontrolu logu

Příspěvekod Leo18 » 04 dub 2015 13:30

RogueKiller V10.5.8.0 [Mar 30 2015] by Adlice Software
mail : http://www.adlice.com/contact/
Feedback : http://forum.adlice.com
Webová stránka : http://www.adlice.com/softwares/roguekiller/
Blog : http://www.adlice.com

Operační systém : Windows 7 (6.1.7601 Service Pack 1) 32 bits version
Spuštěno : Normální režim
Uživatel : Zdeněk [Práva správce]
Started from : C:\Users\Zdeněk\Desktop\Zdeny\čištění Pc\adwcleaner_3.310.exe
Mód : Prohledat -- Datum : 04/04/2015 13:29:51

¤¤¤ Procesy : 0 ¤¤¤

¤¤¤ Registry : 8 ¤¤¤
[PUM.Dns] HKEY_LOCAL_MACHINE\System\CurrentControlSet\Services\Tcpip\Parameters | DhcpNameServer : 178.22.112.22 178.22.118.10 [(Unknown Country?) (XX)][(Unknown Country?) (XX)] -> Nalezeno
[PUM.Dns] HKEY_LOCAL_MACHINE\System\ControlSet001\Services\Tcpip\Parameters | DhcpNameServer : 178.22.112.22 178.22.118.10 [(Unknown Country?) (XX)][(Unknown Country?) (XX)] -> Nalezeno
[PUM.Dns] HKEY_LOCAL_MACHINE\System\ControlSet002\Services\Tcpip\Parameters | DhcpNameServer : 178.22.112.22 178.22.118.10 [(Unknown Country?) (XX)][(Unknown Country?) (XX)] -> Nalezeno
[PUM.Dns] HKEY_LOCAL_MACHINE\System\CurrentControlSet\Services\Tcpip\Parameters\Interfaces\{9DD51BF2-BDB0-4FA9-AEC8-50134F635872} | DhcpNameServer : 178.22.112.22 178.22.118.10 [(Unknown Country?) (XX)][(Unknown Country?) (XX)] -> Nalezeno
[PUM.Dns] HKEY_LOCAL_MACHINE\System\ControlSet001\Services\Tcpip\Parameters\Interfaces\{9DD51BF2-BDB0-4FA9-AEC8-50134F635872} | DhcpNameServer : 178.22.112.22 178.22.118.10 [(Unknown Country?) (XX)][(Unknown Country?) (XX)] -> Nalezeno
[PUM.Dns] HKEY_LOCAL_MACHINE\System\ControlSet002\Services\Tcpip\Parameters\Interfaces\{9DD51BF2-BDB0-4FA9-AEC8-50134F635872} | DhcpNameServer : 178.22.112.22 178.22.118.10 [(Unknown Country?) (XX)][(Unknown Country?) (XX)] -> Nalezeno
[PUM.DesktopIcons] HKEY_USERS\S-1-5-21-3348947890-1879374955-3345096279-1000\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer\HideDesktopIcons\ClassicStartMenu | {59031A47-3F72-44A7-89C5-5595FE6B30EE} : 1 -> Nalezeno
[PUM.DesktopIcons] HKEY_USERS\S-1-5-21-3348947890-1879374955-3345096279-1000\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer\HideDesktopIcons\NewStartPanel | {59031A47-3F72-44A7-89C5-5595FE6B30EE} : 1 -> Nalezeno

¤¤¤ Úlohy : 0 ¤¤¤

¤¤¤ Soubory : 0 ¤¤¤

¤¤¤ Soubor HOSTS : 2 ¤¤¤
[C:\Windows\System32\drivers\etc\hosts] 127.0.0.1 localhost
[C:\Windows\System32\drivers\etc\hosts] ::1 localhost

¤¤¤ Antirootkit : 0 (Driver: Nahrán) ¤¤¤

¤¤¤ Webové prohlížeče : 1 ¤¤¤
[PUM.HomePage][FIREFX:Config] jqvdt89e.default : user_pref("browser.startup.homepage", "http://www.seznam.cz/"); -> Nalezeno

¤¤¤ Kontrola MBR : ¤¤¤
+++++ PhysicalDrive0: WDC WD5000LPVX-80V0TT0 ATA Device +++++
--- User ---
[MBR] 84a42e4016b2941710dc51933fbe3229
[BSP] ae40940dbb04473bd794b3f43a1f391e : Windows Vista/7/8 MBR Code
Partition table:
0 - [ACTIVE] NTFS (0x7) [VISIBLE] Offset (sectors): 2048 | Size: 100 MB [Windows Vista/7/8 Bootstrap | Windows Vista/7/8 Bootloader]
1 - [XXXXXX] NTFS (0x7) [VISIBLE] Offset (sectors): 206848 | Size: 476838 MB [Windows Vista/7/8 Bootstrap | Windows Vista/7/8 Bootloader]
User = LL1 ... OK
User = LL2 ... OK


============================================
RKreport_DEL_09272014_101502.log - RKreport_SCN_09262014_231333.log - RKreport_SCN_09272014_101257.log

Uživatelský avatar
Orcus
člen Security týmu
Elite Level 10.5
Elite Level 10.5
Příspěvky: 10645
Registrován: duben 10
Bydliště: Okolo rostou 3 růže =o)
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: Prosím o kontrolu logu

Příspěvekod Orcus » 04 dub 2015 15:50

Znovu spusť MbAM a dej Skenovat nyní
Po proběhnutí programu se ti objeví hláška, tak klikni na „Vše do karantény“ -> „Exportovat záznam“ a vyber „textový soubor“ , soubor nějak pojmenuj a ulož na Plochu.
Zkopíruj sem celý obsah toho logu.

====================================================

Zavři všechny programy a prohlížeče. Deaktivuj antivir a firewall.
Prosím, odpoj všechny USB nebo externí disky z počítače před spuštěním tohoto programu.
Spusť RogueKiller ( Pro Windows Vista nebo Windows 7, klepni pravým a vyber "Spustit jako správce", ve Windows XP poklepej ke spuštění).
- Počkej, až Prescan dokončí práci...
- Počkej, dokud status okno zobrazuje "Prohledat "
- V záložkách (Registry , Tasks , Web Browser apod.) vše zatrhni (dej zatržítka).
- Klikni na "Smazat"
- Počkej, dokud Status box zobrazuje " Mazání dokončeno "
- Klikni na "Zpráva" a zkopíruj a vlož obsah té zprávy prosím sem. Log je možno nalézt v RKreport [číslo]. txt na ploše.
- Zavři RogueKiller

====================================================

Stáhni
Zoek.exe

a ulož si ho na plochu.
Zavři všechny ostatní programy, okna i prohlížeče.
Spusť Zoek.exe ( u win vista , win7, 8 klikni na něj pravým a vyber : „Spustit jako správce“
- pozor, náběh programu může trvat déle.

Do okna programu vlož skript níže:

Kód: Vybrat vše

autoclean;
emptyclsid;
iedefaults;
FFdefaults;
CHRdefaults;
emptyalltemp;
resethosts;


Klikni na Run Script
Program provede sken, opravu, sken i oprava může trvat i více minut, je třeba posečkat do konce. Do okna neklikej!
Program nabídne restart , potvrď .

Po restartu se může nějaký čas ukázat pouze černá plocha , to je normální. Je třeba počkat až se vytvoří log. Ten si můžeš uložit třeba do dokumentů, jinak se sám ukládá do:
C:\zoek-results.log
Zkopíruj sem celý obsah toho logu.

====================================================

Co problémy? + nový log z HJT
Láska hřeje, ale uhlí je uhlí. :fire:



Log z HJT vkládejte do HJT sekce. Je-li moc dlouhý, rozděl jej do více zpráv.

Pár rad k bezpečnosti PC.

Po dobu mé nepřítomnosti mě zastupuje memphisto, jaro3 a Diallix

Pokud budete spokojeni , můžete podpořit naše fórum.

Leo18
Level 1.5
Level 1.5
Příspěvky: 131
Registrován: květen 13
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: Prosím o kontrolu logu

Příspěvekod Leo18 » 04 dub 2015 17:02

Malwarebytes Anti-Malware
www.malwarebytes.org

Scan Date: 4.4.2015
Scan Time: 16:38:25
Logfile: mb.log
Administrator: No

Version: 2.01.4.1018
Malware Database: v2015.04.04.03
Rootkit Database: v2015.03.31.01
License: Free
Malware Protection: Disabled
Malicious Website Protection: Disabled
Self-protection: Disabled

OS: Windows 7 Service Pack 1
CPU: x86
File System: NTFS
User: ZdenÄ?k

Scan Type: Threat Scan
Result: Completed
Objects Scanned: 392409
Time Elapsed: 13 min, 27 sec

Memory: Enabled
Startup: Enabled
Filesystem: Enabled
Archives: Enabled
Rootkits: Disabled
Heuristics: Enabled
PUP: Enabled
PUM: Enabled

Processes: 0
(No malicious items detected)

Modules: 0
(No malicious items detected)

Registry Keys: 0
(No malicious items detected)

Registry Values: 0
(No malicious items detected)

Registry Data: 0
(No malicious items detected)

Folders: 0
(No malicious items detected)

Files: 0
(No malicious items detected)

Physical Sectors: 0
(No malicious items detected)


(end)

Leo18
Level 1.5
Level 1.5
Příspěvky: 131
Registrován: květen 13
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: Prosím o kontrolu logu

Příspěvekod Leo18 » 04 dub 2015 17:27

RogueKiller V10.5.8.0 [Mar 30 2015] by Adlice Software
mail : http://www.adlice.com/contact/
Feedback : http://forum.adlice.com
Webová stránka : http://www.adlice.com/softwares/roguekiller/
Blog : http://www.adlice.com

Operační systém : Windows 7 (6.1.7601 Service Pack 1) 32 bits version
Spuštěno : Normální režim
Uživatel : Zdeněk [Práva správce]
Started from : C:\Program Files\RogueKiller\RogueKiller.exe
Mód : Smazat -- Datum : 04/04/2015 17:26:48

¤¤¤ Procesy : 0 ¤¤¤

¤¤¤ Registry : 8 ¤¤¤
[PUM.Dns] HKEY_LOCAL_MACHINE\System\CurrentControlSet\Services\Tcpip\Parameters | DhcpNameServer : 178.22.112.22 178.22.118.10 [(Unknown Country?) (XX)][(Unknown Country?) (XX)] -> Nahrazeno ()
[PUM.Dns] HKEY_LOCAL_MACHINE\System\ControlSet001\Services\Tcpip\Parameters | DhcpNameServer : 178.22.112.22 178.22.118.10 [(Unknown Country?) (XX)][(Unknown Country?) (XX)] -> Nahrazeno ()
[PUM.Dns] HKEY_LOCAL_MACHINE\System\ControlSet002\Services\Tcpip\Parameters | DhcpNameServer : 178.22.112.22 178.22.118.10 [(Unknown Country?) (XX)][(Unknown Country?) (XX)] -> Nahrazeno ()
[PUM.Dns] HKEY_LOCAL_MACHINE\System\CurrentControlSet\Services\Tcpip\Parameters\Interfaces\{9DD51BF2-BDB0-4FA9-AEC8-50134F635872} | DhcpNameServer : 178.22.112.22 178.22.118.10 [(Unknown Country?) (XX)][(Unknown Country?) (XX)] -> Nahrazeno ()
[PUM.Dns] HKEY_LOCAL_MACHINE\System\ControlSet001\Services\Tcpip\Parameters\Interfaces\{9DD51BF2-BDB0-4FA9-AEC8-50134F635872} | DhcpNameServer : 178.22.112.22 178.22.118.10 [(Unknown Country?) (XX)][(Unknown Country?) (XX)] -> Nahrazeno ()
[PUM.Dns] HKEY_LOCAL_MACHINE\System\ControlSet002\Services\Tcpip\Parameters\Interfaces\{9DD51BF2-BDB0-4FA9-AEC8-50134F635872} | DhcpNameServer : 178.22.112.22 178.22.118.10 [(Unknown Country?) (XX)][(Unknown Country?) (XX)] -> Nahrazeno ()
[PUM.DesktopIcons] HKEY_USERS\S-1-5-21-3348947890-1879374955-3345096279-1000\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer\HideDesktopIcons\ClassicStartMenu | {59031A47-3F72-44A7-89C5-5595FE6B30EE} : 1 -> Nahrazeno (0)
[PUM.DesktopIcons] HKEY_USERS\S-1-5-21-3348947890-1879374955-3345096279-1000\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer\HideDesktopIcons\NewStartPanel | {59031A47-3F72-44A7-89C5-5595FE6B30EE} : 1 -> Nahrazeno (0)

¤¤¤ Úlohy : 0 ¤¤¤

¤¤¤ Soubory : 0 ¤¤¤

¤¤¤ Soubor HOSTS : 2 ¤¤¤
[C:\Windows\System32\drivers\etc\hosts] 127.0.0.1 localhost -> Smazáno
[C:\Windows\System32\drivers\etc\hosts] ::1 localhost -> Smazáno

¤¤¤ Antirootkit : 0 (Driver: Nahrán) ¤¤¤

¤¤¤ Webové prohlížeče : 1 ¤¤¤
[PUM.HomePage][FIREFX:Config] jqvdt89e.default : user_pref("browser.startup.homepage", "http://www.seznam.cz/"); -> Nahrazeno (about:home)

¤¤¤ Kontrola MBR : ¤¤¤
+++++ PhysicalDrive0: WDC WD5000LPVX-80V0TT0 ATA Device +++++
--- User ---
[MBR] 84a42e4016b2941710dc51933fbe3229
[BSP] ae40940dbb04473bd794b3f43a1f391e : Windows Vista/7/8 MBR Code
Partition table:
0 - [ACTIVE] NTFS (0x7) [VISIBLE] Offset (sectors): 2048 | Size: 100 MB [Windows Vista/7/8 Bootstrap | Windows Vista/7/8 Bootloader]
1 - [XXXXXX] NTFS (0x7) [VISIBLE] Offset (sectors): 206848 | Size: 476838 MB [Windows Vista/7/8 Bootstrap | Windows Vista/7/8 Bootloader]
User = LL1 ... OK
User = LL2 ... OK


============================================
RKreport_DEL_09272014_101502.log - RKreport_SCN_04042015_132951.log - RKreport_SCN_09262014_231333.log - RKreport_SCN_09272014_101257.log
RKreport_SCN_04042015_172255.log


Zpět na “HiJackThis”

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 88 hostů