Poprosím kontrolu skenu Vyřešeno

Místo pro vaše HiJackThis logy a logy z dalších programů…

Moderátoři: Mods_senior, Security team

minczerova
Level 2
Level 2
Příspěvky: 219
Registrován: únor 15
Pohlaví: Nespecifikováno
Stav:
Offline

Re: Poprosím kontrolu skenu

Příspěvekod minczerova » 12 dub 2015 13:29

Áno robia mi to všetky USB a aj externí disk. ale ako som písal DVD a DEAMON funguje normálne.

A to oprávnenie Everyone je v poriadku ?

A dobre som použil ten fix na wisptis.exe ?

ďakujem za zodpovedanie otázok.

Tomuto som moc nepochopil :
Pravým klik na soubor (složku) , vybrat Vlastnosti.
Záložka Zabezpečení—klik na Pokračovat----klik na svůj účet (jméno účtu) , pokud není , tak na Další skupiny a uživatelé----označit svůj účet a klik na Použít---odkliknout zprávu—OK---OK. Lebo ja tam žiadne pokračovať ani nič podobné nemám ale ten (2.spôsob) mi funguje a o ňom viem až na to že som nenapísal svoje meno ale Users.

A keď som použil ten váš druhý postup Tak zámočka nezmizla. Ale ak Dám pridať nie seba ale Users tak zámka zmizne.

Reklama
Uživatelský avatar
jaro3
člen Security týmu
Guru Level 15
Guru Level 15
Příspěvky: 43298
Registrován: červen 07
Bydliště: Jižní Čechy
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: Poprosím kontrolu skenu

Příspěvekod jaro3 » 13 dub 2015 09:23

Takže se už do složky dostaneš?

USB autoplay , zkus tohle:
http://answers.microsoft.com/en-us/wind ... 9f4c74b3a9
Při práci s programy HJT, ComboFix,MbAM, SDFix aj. zavřete všechny ostatní aplikace a prohlížeče!
Neposílejte logy do soukromých zpráv.Po dobu mé nepřítomnosti mě zastupuje memphisto , Žbeky a Orcus.
Pokud budete spokojeni , můžete podpořit naše forum:Podpora fóra

minczerova
Level 2
Level 2
Příspěvky: 219
Registrován: únor 15
Pohlaví: Nespecifikováno
Stav:
Offline

Re: Poprosím kontrolu skenu

Příspěvekod minczerova » 13 dub 2015 13:35

Ja som sa do zložky dostal aj tak len píšem že tvoje riešenie nič nevyriešilo. (Len estetický efekt je ten zámok)
To asi ťažko skúsim Keď to funguje iba na ULTIMATE ale ja mám PREMIUM.

Uživatelský avatar
jerabina
člen Security týmu
Level 6
Level 6
Příspěvky: 3647
Registrován: březen 13
Bydliště: Litoměřice
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: Poprosím kontrolu skenu

Příspěvekod jerabina » 13 dub 2015 16:00

Dobrý den!

Klikněte na Start
Do vyhledávání napište gpedit.msc a stiskněte Enter
Klikněte na Konfigurace počítače
Klikněte na Šablony pro zprávu
Klikněte na Součásti systému Windows
Klikněte na Zásady automatického přehrávání
Klikněte na Vypnout automatické přehrávání
Klikněte na Upravit nastavení zásady
Zaklikněte políčko Zakázáno a klikněte na Použít a následně OK
Když nevíš jak dál, přichází na řadu prostudovat manuál!
HJT návod

Pokud neodpovídám do vašich témat v sekci HJT když jsem online, tak je to jen proto, že jsem na mobilu kde je studování logů a psaní skriptů nemožné. Neberte to tedy prosím jako ignoraci.

mople71
Level 3.5
Level 3.5
Příspěvky: 662
Registrován: listopad 14
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: Poprosím kontrolu skenu

Příspěvekod mople71 » 13 dub 2015 16:13

Zdravím! :-)

Výše zmíněný postup nebude fungovat, jelikož máte edici HP. ;)

Otevřete si prosím přikazovou řádku s právy Administrátora. Do ní zadejte tento příkaz:

Kód: Vybrat vše

reg export HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Policies C:\policies.reg


Poté si najděte na disku C: soubor jménem policies.reg a někam mi jej nahrajte.

minczerova
Level 2
Level 2
Příspěvky: 219
Registrován: únor 15
Pohlaví: Nespecifikováno
Stav:
Offline

Re: Poprosím kontrolu skenu

Příspěvekod minczerova » 13 dub 2015 16:45

Chcem sa len spýtať keď Pre inštalujem Win (Vlastná- Čistá inštalácia[Továrenské nastavienie]) Tak sa tieto problémy odstránia nie ?
Jednak problém zo zálohovaným
Problém s Wisptis.exe (Pravdepodobne si už office do PC nedám)
Problém ne zobrazovania (AUTORUN [Týka sa to iba USB])

Ďakujem za odpoveď.

Uživatelský avatar
jerabina
člen Security týmu
Level 6
Level 6
Příspěvky: 3647
Registrován: březen 13
Bydliště: Litoměřice
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: Poprosím kontrolu skenu

Příspěvekod jerabina » 13 dub 2015 17:43

Ano, čistá instalace Windows by tyto problémy měla vyřešit, otázka je, jestli jí chcete podstoupit nebo to ještě chcete zkusit pomocí kolegova postupu ..
Když nevíš jak dál, přichází na řadu prostudovat manuál!
HJT návod

Pokud neodpovídám do vašich témat v sekci HJT když jsem online, tak je to jen proto, že jsem na mobilu kde je studování logů a psaní skriptů nemožné. Neberte to tedy prosím jako ignoraci.

minczerova
Level 2
Level 2
Příspěvky: 219
Registrován: únor 15
Pohlaví: Nespecifikováno
Stav:
Offline

Re: Poprosím kontrolu skenu

Příspěvekod minczerova » 13 dub 2015 18:40

No mne sa jedná nie len o ten Auto run ale aj o celý office a s tým spojení wisptis.exe
Ten fix čo som použil problém odstránil ale nie na trvalo a neviem či tu niekto osobne s vás používa office 2013. A ak áno tak máte tak isto wisptis.exe ? Lebo pred tým ako som mal nové PC som mal tiež office 2013 a taký proces som v živote nemusel riešiť.

Uživatelský avatar
Orcus
člen Security týmu
Elite Level 10.5
Elite Level 10.5
Příspěvky: 10645
Registrován: duben 10
Bydliště: Okolo rostou 3 růže =o)
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: Poprosím kontrolu skenu

Příspěvekod Orcus » 13 dub 2015 23:25

Mám Office 2k13 a proces mi běží bez potíží.
Láska hřeje, ale uhlí je uhlí. :fire:



Log z HJT vkládejte do HJT sekce. Je-li moc dlouhý, rozděl jej do více zpráv.

Pár rad k bezpečnosti PC.

Po dobu mé nepřítomnosti mě zastupuje memphisto, jaro3 a Diallix

Pokud budete spokojeni , můžete podpořit naše fórum.

minczerova
Level 2
Level 2
Příspěvky: 219
Registrován: únor 15
Pohlaví: Nespecifikováno
Stav:
Offline

Re: Poprosím kontrolu skenu

Příspěvekod minczerova » 14 dub 2015 00:11

Aha mne spôsoboval a viem že to bol on po asi tak 1-2 hod aktivity v procesoch mrznutie myšky zasekávanie plochy (používam premenlivé pozadia a keď sa mi prehadzovalo tak išlo sekane dokým načítalo) Alebo ak som chcel vliezť do hoc jakého nastavenia hoc čoho tak oneskorene reagovalo.

E ešte ako je možne že pred tým som žiadny taký proces nemal myslím v starom PC a mal som tiež Office 2013 Profesional edition.

Uživatelský avatar
Orcus
člen Security týmu
Elite Level 10.5
Elite Level 10.5
Příspěvky: 10645
Registrován: duben 10
Bydliště: Okolo rostou 3 růže =o)
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: Poprosím kontrolu skenu

Příspěvekod Orcus » 14 dub 2015 22:48

No dle popisu problémů, co máš, bude nakopaný OS. Viry to nebude, takže máš možnost buď založit téma v sekci Windows nebo provést čistou instalaci Windows. Rozhodnutí, co uděláš, je na Tobě.
Láska hřeje, ale uhlí je uhlí. :fire:



Log z HJT vkládejte do HJT sekce. Je-li moc dlouhý, rozděl jej do více zpráv.

Pár rad k bezpečnosti PC.

Po dobu mé nepřítomnosti mě zastupuje memphisto, jaro3 a Diallix

Pokud budete spokojeni , můžete podpořit naše fórum.

minczerova
Level 2
Level 2
Příspěvky: 219
Registrován: únor 15
Pohlaví: Nespecifikováno
Stav:
Offline

Re: Poprosím kontrolu skenu

Příspěvekod minczerova » 15 dub 2015 02:52

Ako to myslíš nakopaný Windows ? tomuto nechápem. Lebo PC mám iba mesiac. A viem že to vírusmi nebude mám dosť dobrú ochranu + nechodím na kadejaké stránky atď čiže víri u mňa moc nebodujú.


Zpět na “HiJackThis”

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 53 hostů