Prosim o kontrolu logu nejdou spouštět soubory v pdf Vyřešeno

Místo pro vaše HiJackThis logy a logy z dalších programů…

Moderátoři: Mods_senior, Security team

Uživatelský avatar
Orcus
člen Security týmu
Elite Level 10.5
Elite Level 10.5
Příspěvky: 10645
Registrován: duben 10
Bydliště: Okolo rostou 3 růže =o)
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: Prosim o kontrolu logu nejdou spouštět soubory v pdf

Příspěvekod Orcus » 13 kvě 2015 22:47

Zavři všechny programy a prohlížeče. Deaktivuj antivir a firewall.
Prosím, odpoj všechny USB nebo externí disky z počítače před spuštěním tohoto programu.
Spusť RogueKiller ( Pro Windows Vista nebo Windows 7, klepni pravým a vyber "Spustit jako správce", ve Windows XP poklepej ke spuštění).
- Počkej, až Prescan dokončí práci...
- Počkej, dokud status okno zobrazuje "Prohledat "
- V záložkách (Registry , Tasks , Web Browser apod.) vše zatrhni (dej zatržítka).
- Klikni na "Smazat"
- Počkej, dokud Status box zobrazuje " Mazání dokončeno "
- Klikni na "Zpráva" a zkopíruj a vlož obsah té zprávy prosím sem. Log je možno nalézt v RKreport [číslo]. txt na ploše.
- Zavři RogueKiller

====================================================

Stáhni
Zoek.exe

a ulož si ho na plochu.
Zavři všechny ostatní programy, okna i prohlížeče.
Spusť Zoek.exe ( u win vista , win7, 8 klikni na něj pravým a vyber : „Spustit jako správce“
- pozor, náběh programu může trvat déle.

Do okna programu vlož skript níže:

Kód: Vybrat vše

autoclean;
emptyclsid;
iedefaults;
FFdefaults;
CHRdefaults;
emptyalltemp;
resethosts;


Klikni na Run Script
Program provede sken, opravu, sken i oprava může trvat i více minut, je třeba posečkat do konce. Do okna neklikej!
Program nabídne restart , potvrď .

Po restartu se může nějaký čas ukázat pouze černá plocha , to je normální. Je třeba počkat až se vytvoří log. Ten si můžeš uložit třeba do dokumentů, jinak se sám ukládá do:
C:\zoek-results.log
Zkopíruj sem celý obsah toho logu.

====================================================

Co problémy? + nový log z HJT
Láska hřeje, ale uhlí je uhlí. :fire:



Log z HJT vkládejte do HJT sekce. Je-li moc dlouhý, rozděl jej do více zpráv.

Pár rad k bezpečnosti PC.

Po dobu mé nepřítomnosti mě zastupuje memphisto, jaro3 a Diallix

Pokud budete spokojeni , můžete podpořit naše fórum.

Reklama
OTAS
Level 3
Level 3
Příspěvky: 484
Registrován: červenec 13
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: Prosim o kontrolu logu nejdou spouštět soubory v pdf

Příspěvekod OTAS » 14 kvě 2015 10:50

RogueKiller V10.6.3.0 [May 11 2015] by Adlice Software
mail : http://www.adlice.com/contact/
Feedback : http://forum.adlice.com
Webová stránka : http://www.adlice.com/softwares/roguekiller/
Blog : http://www.adlice.com

Operační systém : Windows 7 (6.1.7601 Service Pack 1) 64 bits version
Spuštěno : Normální režim
Uživatel : DOMA [Práva správce]
Started from : C:\Users\DOMA\Desktop\RogueKiller.exe
Mód : Smazat -- Datum : 05/14/2015 10:49:06

¤¤¤ Procesy : 0 ¤¤¤

¤¤¤ Registry : 16 ¤¤¤
[Orphan] (X86) HKEY_LOCAL_MACHINE\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer\ShellIconOverlayIdentifiers\Groove Explorer Icon Overlay 1 (GFS Unread Stub) | (default) : {99FD978C-D287-4F50-827F-B2C658EDA8E7} -> Smazáno
[Orphan] (X86) HKEY_LOCAL_MACHINE\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer\ShellIconOverlayIdentifiers\Groove Explorer Icon Overlay 2 (GFS Stub) | (default) : {AB5C5600-7E6E-4B06-9197-9ECEF74D31CC} -> Smazáno
[Orphan] (X86) HKEY_LOCAL_MACHINE\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer\ShellIconOverlayIdentifiers\Groove Explorer Icon Overlay 2.5 (GFS Unread Folder) | (default) : {920E6DB1-9907-4370-B3A0-BAFC03D81399} -> Smazáno
[Orphan] (X86) HKEY_LOCAL_MACHINE\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer\ShellIconOverlayIdentifiers\Groove Explorer Icon Overlay 3 (GFS Folder) | (default) : {16F3DD56-1AF5-4347-846D-7C10C4192619} -> Smazáno
[Orphan] (X86) HKEY_LOCAL_MACHINE\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer\ShellIconOverlayIdentifiers\Groove Explorer Icon Overlay 4 (GFS Unread Mark) | (default) : {2916C86E-86A6-43FE-8112-43ABE6BF8DCC} -> Smazáno
[Hidden.From.SCM] (X64) HKEY_LOCAL_MACHINE\System\CurrentControlSet\Services\FontCache3.0.0.0 (%systemroot%\Microsoft.Net\Framework64\v3.0\WPF\PresentationFontCache.exe) -> Smazáno
[PUM.Dns] (X64) HKEY_LOCAL_MACHINE\System\CurrentControlSet\Services\Tcpip\Parameters | DhcpNameServer : 213.46.172.37 213.46.172.36 [CZECH REPUBLIC (CZ)][CZECH REPUBLIC (CZ)] -> Nahrazeno ()
[PUM.Dns] (X64) HKEY_LOCAL_MACHINE\System\ControlSet001\Services\Tcpip\Parameters | DhcpNameServer : 213.46.172.37 213.46.172.36 [CZECH REPUBLIC (CZ)][CZECH REPUBLIC (CZ)] -> Nahrazeno ()
[PUM.Dns] (X64) HKEY_LOCAL_MACHINE\System\ControlSet002\Services\Tcpip\Parameters | DhcpNameServer : 213.46.172.37 213.46.172.36 [CZECH REPUBLIC (CZ)][CZECH REPUBLIC (CZ)] -> Nahrazeno ()
[PUM.Dns] (X64) HKEY_LOCAL_MACHINE\System\CurrentControlSet\Services\Tcpip\Parameters\Interfaces\{46CE7C2C-097E-4C61-B2B8-8D48A20850AB} | DhcpNameServer : 213.46.172.37 213.46.172.36 [CZECH REPUBLIC (CZ)][CZECH REPUBLIC (CZ)] -> Nahrazeno ()
[PUM.Dns] (X64) HKEY_LOCAL_MACHINE\System\ControlSet001\Services\Tcpip\Parameters\Interfaces\{46CE7C2C-097E-4C61-B2B8-8D48A20850AB} | DhcpNameServer : 213.46.172.37 213.46.172.36 [CZECH REPUBLIC (CZ)][CZECH REPUBLIC (CZ)] -> Nahrazeno ()
[PUM.Dns] (X64) HKEY_LOCAL_MACHINE\System\ControlSet002\Services\Tcpip\Parameters\Interfaces\{46CE7C2C-097E-4C61-B2B8-8D48A20850AB} | DhcpNameServer : 213.46.172.37 213.46.172.36 [CZECH REPUBLIC (CZ)][CZECH REPUBLIC (CZ)] -> Nahrazeno ()
[PUM.DesktopIcons] (X64) HKEY_USERS\S-1-5-21-1482381698-2929903929-1953463437-1000\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer\HideDesktopIcons\ClassicStartMenu | {59031A47-3F72-44A7-89C5-5595FE6B30EE} : 1 -> Nahrazeno (0)
[PUM.DesktopIcons] (X86) HKEY_USERS\S-1-5-21-1482381698-2929903929-1953463437-1000\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer\HideDesktopIcons\ClassicStartMenu | {59031A47-3F72-44A7-89C5-5595FE6B30EE} : 1 -> Nahrazeno (0)
[PUM.DesktopIcons] (X64) HKEY_USERS\S-1-5-21-1482381698-2929903929-1953463437-1000\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer\HideDesktopIcons\NewStartPanel | {59031A47-3F72-44A7-89C5-5595FE6B30EE} : 1 -> Nahrazeno (0)
[PUM.DesktopIcons] (X86) HKEY_USERS\S-1-5-21-1482381698-2929903929-1953463437-1000\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer\HideDesktopIcons\NewStartPanel | {59031A47-3F72-44A7-89C5-5595FE6B30EE} : 1 -> Nevybráno

¤¤¤ Úlohy : 0 ¤¤¤

¤¤¤ Soubory : 0 ¤¤¤

¤¤¤ Soubor HOSTS : 0 ¤¤¤

¤¤¤ Antirootkit : 0 (Driver: Nenahrán [0xc000036b]) ¤¤¤

¤¤¤ Webové prohlížeče : 2 ¤¤¤
[FIREFX:Addon] omtt2d0x.default-1413530589483 : Avast Online Security [wrc@avast.com] -> Smazáno
[PUM.HomePage][FIREFX:Config] omtt2d0x.default-1413530589483 : user_pref("browser.startup.homepage", "https://www.seznam.cz/"); -> Nahrazeno (about:home)

¤¤¤ Kontrola MBR : ¤¤¤
+++++ PhysicalDrive0: WDC WD5000AAKX-00ERMA0 ATA Device +++++
--- User ---
[MBR] 2c14711551e26e1b7d0e28786093f08b
[BSP] 1fcb73c66dfbc51c854628e015723e8e : Windows Vista/7/8|VT.Unknown MBR Code
Partition table:
0 - [ACTIVE] NTFS (0x7) [VISIBLE] Offset (sectors): 63 | Size: 313 MB [Windows Vista/7/8 Bootstrap | Windows Vista/7/8 Bootloader]
1 - [XXXXXX] NTFS (0x7) [VISIBLE] Offset (sectors): 642600 | Size: 476623 MB [Windows Vista/7/8 Bootstrap | Windows Vista/7/8 Bootloader]
User = LL1 ... OK
User = LL2 ... OK

+++++ PhysicalDrive1: USB Mass Storage Device USB Device +++++
Error reading User MBR! ([15] Za?ízení není p?ipraveno. )
Error reading LL1 MBR! NOT VALID!
Error reading LL2 MBR! ([32] Po?adavek není podporován. )


============================================
RKreport_SCN_05132015_222030.log - RKreport_SCN_05142015_104804.log

Uživatelský avatar
jaro3
člen Security týmu
Guru Level 15
Guru Level 15
Příspěvky: 43298
Registrován: červen 07
Bydliště: Jižní Čechy
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: Prosim o kontrolu logu nejdou spouštět soubory v pdf

Příspěvekod jaro3 » 14 kvě 2015 11:05

+ zoek

+
Vlož nový log z HJT + informuj o problémech.
Při práci s programy HJT, ComboFix,MbAM, SDFix aj. zavřete všechny ostatní aplikace a prohlížeče!
Neposílejte logy do soukromých zpráv.Po dobu mé nepřítomnosti mě zastupuje memphisto , Žbeky a Orcus.
Pokud budete spokojeni , můžete podpořit naše forum:Podpora fóra

OTAS
Level 3
Level 3
Příspěvky: 484
Registrován: červenec 13
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: Prosim o kontrolu logu nejdou spouštět soubory v pdf

Příspěvekod OTAS » 14 kvě 2015 11:22

Zoek.exe v5.0.0.0 Updated 04-May-2015
Tool run by DOMA on źt 14.05.2015 at 10:52:35,93.
Microsoft Windows 7 Professional 6.1.7601 Service Pack 1 x64
Running in: Normal Mode Internet Access Detected
Launched: C:\Users\DOMA\Desktop\zoek.exe [Scan all users] [Script inserted]

==== System Restore Info ======================

14.5.2015 10:54:04 Zoek.exe System Restore Point Created Successfully.

==== Reset Hosts File ======================

# Copyright (c) 1993-2006 Microsoft Corp.
#
# This is a sample HOSTS file used by Microsoft TCP/IP for Windows.
#
# This file contains the mappings of IP addresses to host names. Each
# entry should be kept on an individual line. The IP address should
# be placed in the first column followed by the corresponding host name.
# The IP address and the host name should be separated by at least one
# space.
#
# Additionally, comments (such as these) may be inserted on individual
# lines or following the machine name denoted by a '#' symbol.
#
# For example:
#
# 102.54.94.97 rhino.acme.com # source server
# 38.25.63.10 x.acme.com # x client host

# localhost name resolution is handled within DNS itself.
127.0.0.1 localhost
::1 localhost

==== Empty Folders Check ======================

C:\PROGRA~2\K-Lite Codec Pack deleted successfully
C:\PROGRA~2\MSXML 4.0 deleted successfully
C:\PROGRA~2\COMMON~1\Pegasus Imaging deleted successfully
C:\PROGRA~3\CanonEPP deleted successfully
C:\PROGRA~3\CanonIJEPPEX2 deleted successfully
C:\Users\DOMA\AppData\Roaming\13489 deleted successfully
C:\Windows\serviceprofiles\Localservice\AppData\Local\CrashDumps deleted successfully

==== Deleting CLSID Registry Keys ======================


==== Deleting CLSID Registry Values ======================


==== Deleting Services ======================


==== FireFox Fix ======================

Deleted from C:\Users\DOMA\AppData\Roaming\Mozilla\Firefox\Profiles\omtt2d0x.default-1413530589483\prefs.js:
user_pref("browser.startup.homepage", "https://www.seznam.cz/");
user_pref("browser.search.defaultengine", "Seznam");
user_pref("browser.search.selectedEngine", "Google");
user_pref("browser.search.order.1", "Seznam");

Added to C:\Users\DOMA\AppData\Roaming\Mozilla\Firefox\Profiles\omtt2d0x.default-1413530589483\prefs.js:
user_pref("browser.startup.homepage", "about:home");
user_pref("browser.newtab.url", "about:newtab");

==== Deleting Files \ Folders ======================

C:\PROGRA~2\K-Lite Codec Pack not found
C:\Users\DOMA\AppData\Roaming\DOMA-PC.MTBF.txt deleted
C:\Users\DOMA\AppData\Roaming\pcouffin.log deleted
C:\Users\DOMA\AppData\Roaming\Mozilla\Firefox\Profiles\omtt2d0x.default-1413530589483\Invalidprefs.js deleted

==== Firefox Start and Search pages ======================

ProfilePath: C:\Users\DOMA\AppData\Roaming\Mozilla\Firefox\Profiles\omtt2d0x.default-1413530589483
user_pref("browser.startup.homepage", "about:home");
user_pref("browser.newtab.url", "about:newtab");

==== Firefox Extensions Registry ======================

[HKEY_LOCAL_MACHINE\Software\Wow6432Node\Mozilla\Firefox\Extensions]
"wrc@avast.com"="C:\Program Files\AVAST Software\Avast\WebRep\FF" [05.05.2015 13:28]

==== Firefox Extensions ======================

ProfilePath: C:\Users\DOMA\AppData\Roaming\Mozilla\Firefox\Profiles\omtt2d0x.default-1413530589483
- esk slovnk pro kontrolu pravopisu - %ProfilePath%\extensions\cs@dictionaries.addons.mozilla.org
- Google Translator for Firefox - %ProfilePath%\extensions\translator@zoli.bod.xpi
- Adblock Plus - %ProfilePath%\extensions\{d10d0bf8-f5b5-c8b4-a8b2-2b9879e08c5d}.xpi

AppDir: C:\Program Files (x86)\Mozilla Firefox
- Default - %AppDir%\browser\extensions\{972ce4c6-7e08-4474-a285-3208198ce6fd}

==== Firefox Plugins ======================

Profilepath: C:\Users\DOMA\AppData\Roaming\Mozilla\Firefox\Profiles\omtt2d0x.default-1413530589483
9AE02005247DA91AB1743F5208DBEF76 - C:\Windows\SysWOW64\Macromed\Flash\NPSWF32_17_0_0_169.dll - Shockwave Flash


==== Chromium Look ======================

Google Chrome Version: 41.0.2272.118

HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Google\Chrome\Extensions
gomekmidlodglbbmalcneegieacbdmki - C:\Program Files\AVAST Software\Avast\WebRep\Chrome\aswWebRepChrome.crx[01.05.2015 21:20]

Avast Online Security - DOMA\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default\Extensions\gomekmidlodglbbmalcneegieacbdmki

==== Chromium Startpages ======================

C:\Users\DOMA\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default\Preferences
"startup_urls": [ "https://www.seznam.cz/?clid=22668" ],


==== Set IE to Default ======================

Old Values:
[HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main]
"Start Page"="http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=69157"

New Values:
[HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main]
"Start Page"="http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=69157"

==== All HKCU SearchScopes ======================

HKEY_CURRENT_USER\SOFTWARE\Microsoft\Internet Explorer\SearchScopes
"DefaultScope"="{0633EE93-D776-472f-A0FF-E1416B8B2E3A}"
{012E1000-F331-11DB-8314-0800200C9A66} Google Url="http://www.google.com/search?q={searchTerms}"
{0633EE93-D776-472f-A0FF-E1416B8B2E3A} Bing Url="http://www.bing.com/search?q={searchTerms}&src=IE-SearchBox&FORM=IE8SRC"

==== Reset Google Chrome ======================

C:\Users\DOMA\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default\Preferences was reset successfully
C:\Users\DOMA\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default\Secure Preferences was reset successfully
C:\Users\DOMA\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default\Web Data was reset successfully
C:\Users\DOMA\AppData\Roaming\Opera Software\Opera Stable\Web Data was reset successfully

==== Deleting Registry Keys ======================

HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Image File Execution Options\acrord32.exe deleted successfully
HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Image File Execution Options\ccleaner64.exe deleted successfully

==== Empty IE Cache ======================

C:\Windows\system32\config\systemprofile\AppData\Local\Microsoft\Windows\Temporary Internet Files\Content.IE5 emptied successfully
C:\Users\DOMA\AppData\Local\Microsoft\Windows\Temporary Internet Files\Content.IE5 emptied successfully
C:\Users\DOMA\AppData\Local\Microsoft\Windows\Temporary Internet Files\Low\Content.IE5 emptied successfully
C:\Windows\SysNative\config\systemprofile\AppData\Local\Microsoft\Windows\Temporary Internet Files\Content.IE5 emptied successfully

==== Empty FireFox Cache ======================

C:\Users\DOMA\AppData\Local\Mozilla\Firefox\Profiles\omtt2d0x.default-1413530589483\cache2 emptied successfully
C:\Windows\sysWoW64\config\systemprofile\AppData\Local\Mozilla\Firefox\Profiles\nrr7jzhf.default\cache2 emptied successfully

==== Empty Chrome Cache ======================

C:\Users\DOMA\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default\Cache emptied successfully

==== Empty All Flash Cache ======================

Flash Cache Emptied Successfully

==== Empty All Java Cache ======================

No Java Cache Found

==== C:\zoek_backup content ======================

C:\zoek_backup (files=4 folders=0 14132 bytes)

==== Empty Temp Folders ======================

C:\Users\Default\AppData\Local\temp emptied successfully
C:\Users\Default User\AppData\Local\temp emptied successfully
C:\Users\DOMA\AppData\Local\Temp will be emptied at reboot
C:\Users\UpdatusUser\AppData\Local\temp emptied successfully
C:\Windows\serviceprofiles\networkservice\AppData\Local\Temp emptied successfully
C:\Windows\serviceprofiles\Localservice\AppData\Local\Temp emptied successfully
C:\Windows\Temp will be emptied at reboot

==== After Reboot ======================

==== Empty Temp Folders ======================

C:\Windows\Temp successfully emptied
C:\Users\DOMA\AppData\Local\Temp successfully emptied

==== Empty Recycle Bin ======================

C:\$RECYCLE.BIN successfully emptied

==== EOF on źt 14.05.2015 at 11:15:18,49 ======================

OTAS
Level 3
Level 3
Příspěvky: 484
Registrován: červenec 13
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: Prosim o kontrolu logu nejdou spouštět soubory v pdf

Příspěvekod OTAS » 14 kvě 2015 11:23

Soubory v pdf už jdou spustit.



Logfile of Trend Micro HijackThis v2.0.4
Scan saved at 11:22:44, on 14.5.2015
Platform: Windows 7 SP1 (WinNT 6.00.3505)
MSIE: Internet Explorer v11.0 (11.00.9600.17801)

FIREFOX: 37.0.2 (x86 cs)
Boot mode: Normal

Running processes:
C:\Program Files\AVAST Software\Avast\avastui.exe
C:\Program Files (x86)\Mozilla Firefox\firefox.exe
C:\Program Files (x86)\Mozilla Firefox\plugin-container.exe
C:\Windows\SysWOW64\Macromed\Flash\FlashPlayerPlugin_17_0_0_169.exe
C:\Windows\SysWOW64\Macromed\Flash\FlashPlayerPlugin_17_0_0_169.exe
C:\Users\DOMA\Desktop\HijackThis.exe

R1 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Search Bar = http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=54896
R1 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Search Page = http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=54896
R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=69157
R1 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Default_Page_URL = http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=69157
R1 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Default_Search_URL = http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=54896
R1 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Search Bar = http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=54896
R1 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Search Page = http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=54896
R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=69157
R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Search,SearchAssistant =
R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Search,CustomizeSearch =
O1 - Hosts: ::1 localhost
O2 - BHO: Java(tm) Plug-In SSV Helper - {761497BB-D6F0-462C-B6EB-D4DAF1D92D43} - C:\Program Files (x86)\Java\jre1.8.0_45\bin\ssv.dll
O2 - BHO: avast! Online Security - {8E5E2654-AD2D-48bf-AC2D-D17F00898D06} - C:\Program Files\AVAST Software\Avast\aswWebRepIE.dll
O2 - BHO: URLRedirectionBHO - {B4F3A835-0E21-4959-BA22-42B3008E02FF} - C:\PROGRA~2\MICROS~1\Office14\URLREDIR.DLL
O2 - BHO: Java(tm) Plug-In 2 SSV Helper - {DBC80044-A445-435b-BC74-9C25C1C588A9} - C:\Program Files (x86)\Java\jre1.8.0_45\bin\jp2ssv.dll
O4 - HKLM\..\Run: [AvastUI.exe] "C:\Program Files\AVAST Software\Avast\AvastUI.exe" /nogui
O4 - HKLM\..\Run: [Adobe ARM] "C:\Program Files (x86)\Common Files\Adobe\ARM\1.0\AdobeARM.exe"
O8 - Extra context menu item: Add to Google Photos Screensa&ver - res://C:\Windows\system32\GPhotos.scr/200
O8 - Extra context menu item: E&xportovat do aplikace Microsoft Excel - res://C:\PROGRA~1\MICROS~1\Office14\EXCEL.EXE/3000
O8 - Extra context menu item: Od&eslat do aplikace OneNote - res://C:\PROGRA~1\MICROS~1\Office14\ONBttnIE.dll/105
O9 - Extra button: Odeslat do aplikace OneNote - {2670000A-7350-4f3c-8081-5663EE0C6C49} - C:\Program Files (x86)\Microsoft Office\Office14\ONBttnIE.dll
O9 - Extra 'Tools' menuitem: Od&eslat do aplikace OneNote - {2670000A-7350-4f3c-8081-5663EE0C6C49} - C:\Program Files (x86)\Microsoft Office\Office14\ONBttnIE.dll
O9 - Extra button: P&ropojené poznámky aplikace OneNote - {789FE86F-6FC4-46A1-9849-EDE0DB0C95CA} - C:\Program Files (x86)\Microsoft Office\Office14\ONBttnIELinkedNotes.dll
O9 - Extra 'Tools' menuitem: P&ropojené poznámky aplikace OneNote - {789FE86F-6FC4-46A1-9849-EDE0DB0C95CA} - C:\Program Files (x86)\Microsoft Office\Office14\ONBttnIELinkedNotes.dll
O11 - Options group: [ACCELERATED_GRAPHICS] Accelerated graphics
O18 - Filter hijack: text/xml - {807573E5-5146-11D5-A672-00B0D022E945} - C:\Program Files (x86)\Common Files\Microsoft Shared\OFFICE14\MSOXMLMF.DLL
O23 - Service: Adobe Acrobat Update Service (AdobeARMservice) - Adobe Systems Incorporated - C:\Program Files (x86)\Common Files\Adobe\ARM\1.0\armsvc.exe
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\Alg.exe,-112 (ALG) - Unknown owner - C:\Windows\System32\alg.exe (file missing)
O23 - Service: Avast Antivirus (avast! Antivirus) - Avast Software s.r.o. - C:\Program Files\AVAST Software\Avast\AvastSvc.exe
O23 - Service: Avast Firewall (avast! Firewall) - Avast Software s.r.o. - C:\Program Files\AVAST Software\Avast\afwServ.exe
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\efssvc.dll,-100 (EFS) - Unknown owner - C:\Windows\System32\lsass.exe (file missing)
O23 - Service: @%systemroot%\system32\fxsresm.dll,-118 (Fax) - Unknown owner - C:\Windows\system32\fxssvc.exe (file missing)
O23 - Service: Garmin Device Interaction Service - Garmin Ltd. or its subsidiaries - C:\Program Files (x86)\Garmin\Device Interaction Service\GarminService.exe
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\ieetwcollectorres.dll,-1000 (IEEtwCollectorService) - Unknown owner - C:\Windows\system32\IEEtwCollector.exe (file missing)
O23 - Service: @keyiso.dll,-100 (KeyIso) - Unknown owner - C:\Windows\system32\lsass.exe (file missing)
O23 - Service: MBAMScheduler - Malwarebytes Corporation - C:\Program Files (x86)\Malwarebytes Anti-Malware\mbamscheduler.exe
O23 - Service: MBAMService - Malwarebytes Corporation - C:\Program Files (x86)\Malwarebytes Anti-Malware\mbamservice.exe
O23 - Service: @comres.dll,-2797 (MSDTC) - Unknown owner - C:\Windows\System32\msdtc.exe (file missing)
O23 - Service: @%SystemRoot%\System32\netlogon.dll,-102 (Netlogon) - Unknown owner - C:\Windows\system32\lsass.exe (file missing)
O23 - Service: NVIDIA Display Driver Service (nvsvc) - Unknown owner - C:\Windows\system32\nvvsvc.exe (file missing)
O23 - Service: NVIDIA Update Service Daemon (nvUpdatusService) - NVIDIA Corporation - C:\Program Files (x86)\NVIDIA Corporation\NVIDIA Update Core\daemonu.exe
O23 - Service: @%systemroot%\system32\psbase.dll,-300 (ProtectedStorage) - Unknown owner - C:\Windows\system32\lsass.exe (file missing)
O23 - Service: @%systemroot%\system32\Locator.exe,-2 (RpcLocator) - Unknown owner - C:\Windows\system32\locator.exe (file missing)
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\samsrv.dll,-1 (SamSs) - Unknown owner - C:\Windows\system32\lsass.exe (file missing)
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\snmptrap.exe,-3 (SNMPTRAP) - Unknown owner - C:\Windows\System32\snmptrap.exe (file missing)
O23 - Service: @%systemroot%\system32\spoolsv.exe,-1 (Spooler) - Unknown owner - C:\Windows\System32\spoolsv.exe (file missing)
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\sppsvc.exe,-101 (sppsvc) - Unknown owner - C:\Windows\system32\sppsvc.exe (file missing)
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\vaultsvc.dll,-1003 (VaultSvc) - Unknown owner - C:\Windows\system32\lsass.exe (file missing)
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\vds.exe,-100 (vds) - Unknown owner - C:\Windows\System32\vds.exe (file missing)
O23 - Service: VIA Karaoke digital mixer Service (VIAKaraokeService) - Unknown owner - C:\Windows\system32\viakaraokesrv.exe (file missing)
O23 - Service: @%systemroot%\system32\vssvc.exe,-102 (VSS) - Unknown owner - C:\Windows\system32\vssvc.exe (file missing)
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\Wat\WatUX.exe,-601 (WatAdminSvc) - Unknown owner - C:\Windows\system32\Wat\WatAdminSvc.exe (file missing)
O23 - Service: @%systemroot%\system32\wbengine.exe,-104 (wbengine) - Unknown owner - C:\Windows\system32\wbengine.exe (file missing)
O23 - Service: @%Systemroot%\system32\wbem\wmiapsrv.exe,-110 (wmiApSrv) - Unknown owner - C:\Windows\system32\wbem\WmiApSrv.exe (file missing)

--
End of file - 7325 bytes

Uživatelský avatar
jerabina
člen Security týmu
Level 6
Level 6
Příspěvky: 3647
Registrován: březen 13
Bydliště: Litoměřice
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: Prosim o kontrolu logu nejdou spouštět soubory v pdf

Příspěvekod jerabina » 14 kvě 2015 18:44

Super, že už to funguje :-)

Zavři ostatní programy/prohlížeče, odpoj se od internetu a v HJT fixni:
NÁVOD

Kód: Vybrat vše

R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Search,SearchAssistant =
R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Search,CustomizeSearch =
O1 - Hosts: ::1 localhost
O4 - HKLM\..\Run: [Adobe ARM] "C:\Program Files (x86)\Common Files\Adobe\ARM\1.0\AdobeARM.exe"



Stáhni si zde DelFix
https://toolslib.net/downloads/viewdownload/2-delfix/

ulož si soubor na plochu.
Poklepáním na ikonu spusť nástroj Delfix.exe
( Ve Windows Vista, Windows 7 a 8, musíš spustit soubor pravým tlačítkem myši -> Spustit jako správce .
V hlavním menu, zkontroluj tyto možnosti - Odstranění dezinfekce nástrojů (Remove desinfection tools) – Vyčistit body obnovy (Purge System Restore) .
Poté klikněte na tlačítko Spustit (Run) a nech nástroj dělat svoji práci.

Poté se zpráva se otevře (DelFix.txt). Vlož celý obsah zprávy sem. Jinak je zpráva zde:
v C: \ DelFix.txt

Co problémy celkově?
Když nevíš jak dál, přichází na řadu prostudovat manuál!
HJT návod

Pokud neodpovídám do vašich témat v sekci HJT když jsem online, tak je to jen proto, že jsem na mobilu kde je studování logů a psaní skriptů nemožné. Neberte to tedy prosím jako ignoraci.

OTAS
Level 3
Level 3
Příspěvky: 484
Registrován: červenec 13
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: Prosim o kontrolu logu nejdou spouštět soubory v pdf

Příspěvekod OTAS » 15 kvě 2015 09:28

No celkově to vypadá dost dobře a co program MBM vymazat nebo nechat?


# DelFix v1.010 - Logfile created 15/05/2015 at 09:22:59
# Updated 26/04/2015 by Xplode
# Username : DOMA - DOMA-PC
# Operating System : Windows 7 Professional Service Pack 1 (64 bits)

~ Removing disinfection tools ...

Deleted : C:\zoek_backup
Deleted : C:\AdwCleaner
Deleted : C:\RegBackup
Deleted : C:\zoek-results.log
Deleted : C:\Users\DOMA\Desktop\adwcleaner_4.203.exe
Deleted : C:\Users\DOMA\Desktop\JRT.exe
Deleted : C:\Users\DOMA\Desktop\HijackThis.exe
Deleted : C:\Users\DOMA\Desktop\hijackthis.log
Deleted : C:\Users\DOMA\Desktop\RogueKiller.exe
Deleted : C:\Users\DOMA\Desktop\TFC.exe
Deleted : C:\Users\DOMA\Desktop\zoek.exe
Deleted : HKLM\SOFTWARE\AdwCleaner
Deleted : HKLM\SOFTWARE\TrendMicro\Hijackthis

~ Cleaning system restore ...

Deleted : RP #699 [zoek.exe restore point | 05/14/2015 08:53:47]

New restore point created !

########## - EOF - ##########

Uživatelský avatar
jaro3
člen Security týmu
Guru Level 15
Guru Level 15
Příspěvky: 43298
Registrován: červen 07
Bydliště: Jižní Čechy
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: Prosim o kontrolu logu nejdou spouštět soubory v pdf

Příspěvekod jaro3 » 15 kvě 2015 10:16

MbAM si nech.

Pokud nejsou problémy , je to vše a můžeš dát vyřešeno , zelenou fajfku.
Při práci s programy HJT, ComboFix,MbAM, SDFix aj. zavřete všechny ostatní aplikace a prohlížeče!
Neposílejte logy do soukromých zpráv.Po dobu mé nepřítomnosti mě zastupuje memphisto , Žbeky a Orcus.
Pokud budete spokojeni , můžete podpořit naše forum:Podpora fóra

OTAS
Level 3
Level 3
Příspěvky: 484
Registrován: červenec 13
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: Prosim o kontrolu logu nejdou spouštět soubory v pdf

Příspěvekod OTAS » 15 kvě 2015 11:24

Za vše moc děkuji a hlavně za ochotu mě pomoci z PC

Uživatelský avatar
jaro3
člen Security týmu
Guru Level 15
Guru Level 15
Příspěvky: 43298
Registrován: červen 07
Bydliště: Jižní Čechy
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: Prosim o kontrolu logu nejdou spouštět soubory v pdf  Vyřešeno

Příspěvekod jaro3 » 16 kvě 2015 09:25

Pokud nejsou problémy , je to vše a můžeš dát vyřešeno , zelenou fajfku.
Při práci s programy HJT, ComboFix,MbAM, SDFix aj. zavřete všechny ostatní aplikace a prohlížeče!
Neposílejte logy do soukromých zpráv.Po dobu mé nepřítomnosti mě zastupuje memphisto , Žbeky a Orcus.
Pokud budete spokojeni , můžete podpořit naše forum:Podpora fóra


Zpět na “HiJackThis”

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 62 hostů