Kontrola logu + vyčištění

Místo pro vaše HiJackThis logy a logy z dalších programů…

Moderátoři: Mods_senior, Security team

Uživatelský avatar
extrem
Level 4
Level 4
Příspěvky: 1256
Registrován: leden 15
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Kontrola logu + vyčištění

Příspěvekod extrem » 04 lis 2015 17:11

Logfile of Trend Micro HijackThis v2.0.4
Scan saved at 17:11:21, on 4.11.2015
Platform: Windows 7 SP1 (WinNT 6.00.3505)
MSIE: Internet Explorer v8.00 (8.00.7601.17514)

FIREFOX: 37.0.2 (x86 cs)
Boot mode: Normal

Running processes:
C:\Program Files (x86)\Intel\Intel Matrix Storage Manager\IAAnotif.exe
C:\Windows\PLFSetI.exe
C:\Program Files (x86)\Launch Manager\LManager.exe
C:\Program Files (x86)\Google\Chrome\Application\chrome.exe
C:\Program Files (x86)\Google\Chrome\Application\chrome.exe
C:\Program Files (x86)\Google\Chrome\Application\chrome.exe
C:\Program Files (x86)\Google\Chrome\Application\chrome.exe
C:\Program Files (x86)\Google\Chrome\Application\chrome.exe
C:\Users\Omi\Downloads\HijackThis.exe

R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = http://go.microsoft.com/fwlink/p/?LinkId=255141
R1 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Default_Search_URL = http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=54896
R1 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Search Page = http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=54896
R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = http://go.microsoft.com/fwlink/p/?LinkId=255141
R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Search,SearchAssistant =
R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Search,CustomizeSearch =
O2 - BHO: Groove GFS Browser Helper - {72853161-30C5-4D22-B7F9-0BBC1D38A37E} - C:\Program Files (x86)\Microsoft Office\Office12\GrooveShellExtensions.dll
O2 - BHO: Java(tm) Plug-In SSV Helper - {761497BB-D6F0-462C-B6EB-D4DAF1D92D43} - C:\Program Files (x86)\Java\jre1.8.0_60\bin\ssv.dll
O2 - BHO: Pomocník pro přihlášení ke službě Windows Live - {9030D464-4C02-4ABF-8ECC-5164760863C6} - C:\Program Files (x86)\Common Files\Microsoft Shared\Windows Live\WindowsLiveLogin.dll
O2 - BHO: Java(tm) Plug-In 2 SSV Helper - {DBC80044-A445-435b-BC74-9C25C1C588A9} - C:\Program Files (x86)\Java\jre1.8.0_60\bin\jp2ssv.dll
O4 - HKLM\..\Run: [LManager] C:\Program Files (x86)\Launch Manager\LManager.exe
O4 - HKLM\..\Run: [GrooveMonitor] "C:\Program Files (x86)\Microsoft Office\Office12\GrooveMonitor.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [AMD AVT] Cmd.exe /c start "AMD Accelerated Video Transcoding device initialization" /min "C:\Program Files (x86)\AMD AVT\bin\kdbsync.exe" aml
O4 - HKCU\..\Run: [CCleaner Monitoring] "C:\Program Files\CCleaner\CCleaner64.exe" /MONITOR
O8 - Extra context menu item: E&xport to Microsoft Excel - res://C:\PROGRA~2\MICROS~2\Office12\EXCEL.EXE/3000
O8 - Extra context menu item: E&xportovat do aplikace Microsoft Excel - res://C:\PROGRA~2\MICROS~2\Office12\EXCEL.EXE/3000
O8 - Extra context menu item: Odeslat obrázek do zařízení &Bluetooth... - C:\Program Files\WIDCOMM\Bluetooth Software\btsendto_ie_ctx.htm
O8 - Extra context menu item: Odeslat stránku do zařízení &Bluetooth... - C:\Program Files\WIDCOMM\Bluetooth Software\btsendto_ie.htm
O9 - Extra button: Přidat na blog - {219C3416-8CB2-491a-A3C7-D9FCDDC9D600} - C:\Program Files (x86)\Windows Live\Writer\WriterBrowserExtension.dll
O9 - Extra 'Tools' menuitem: &Přidat na blog Windows Live Writer - {219C3416-8CB2-491a-A3C7-D9FCDDC9D600} - C:\Program Files (x86)\Windows Live\Writer\WriterBrowserExtension.dll
O9 - Extra button: Send to OneNote - {2670000A-7350-4f3c-8081-5663EE0C6C49} - C:\PROGRA~2\MICROS~2\Office12\ONBttnIE.dll
O9 - Extra 'Tools' menuitem: S&end to OneNote - {2670000A-7350-4f3c-8081-5663EE0C6C49} - C:\PROGRA~2\MICROS~2\Office12\ONBttnIE.dll
O9 - Extra button: @C:\Windows\WindowsMobile\INetRepl.dll,-222 - {2EAF5BB1-070F-11D3-9307-00C04FAE2D4F} - C:\Windows\WindowsMobile\INetRepl.dll
O9 - Extra button: (no name) - {2EAF5BB2-070F-11D3-9307-00C04FAE2D4F} - C:\Windows\WindowsMobile\INetRepl.dll
O9 - Extra 'Tools' menuitem: @C:\Windows\WindowsMobile\INetRepl.dll,-223 - {2EAF5BB2-070F-11D3-9307-00C04FAE2D4F} - C:\Windows\WindowsMobile\INetRepl.dll
O9 - Extra button: Research - {92780B25-18CC-41C8-B9BE-3C9C571A8263} - C:\PROGRA~2\MICROS~2\Office12\REFIEBAR.DLL
O9 - Extra button: Odeslat do zařízení Bluetooth - {CCA281CA-C863-46ef-9331-5C8D4460577F} - C:\Program Files\WIDCOMM\Bluetooth Software\btsendto_ie.htm
O9 - Extra 'Tools' menuitem: Odeslat do zařízení &Bluetooth... - {CCA281CA-C863-46ef-9331-5C8D4460577F} - C:\Program Files\WIDCOMM\Bluetooth Software\btsendto_ie.htm
O18 - Protocol: grooveLocalGWS - {88FED34C-F0CA-4636-A375-3CB6248B04CD} - C:\Program Files (x86)\Microsoft Office\Office12\GrooveSystemServices.dll
O23 - Service: Adobe Acrobat Update Service (AdobeARMservice) - Adobe Systems Incorporated - C:\Program Files (x86)\Common Files\Adobe\ARM\1.0\armsvc.exe
O23 - Service: Adobe Flash Player Update Service (AdobeFlashPlayerUpdateSvc) - Adobe Systems Incorporated - C:\Windows\SysWOW64\Macromed\Flash\FlashPlayerUpdateService.exe
O23 - Service: Agere Modem Call Progress Audio (AgereModemAudio) - LSI Corporation - C:\Program Files\LSI SoftModem\agr64svc.exe
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\Alg.exe,-112 (ALG) - Unknown owner - C:\Windows\System32\alg.exe (file missing)
O23 - Service: AMD External Events Utility - Unknown owner - C:\Windows\system32\atiesrxx.exe (file missing)
O23 - Service: Bluetooth Service (btwdins) - Broadcom Corporation. - C:\Program Files\WIDCOMM\Bluetooth Software\btwdins.exe
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\efssvc.dll,-100 (EFS) - Unknown owner - C:\Windows\System32\lsass.exe (file missing)
O23 - Service: ESET Service (ekrn) - ESET - C:\Program Files\ESET\ESET Smart Security\x86\ekrn.exe
O23 - Service: Acer ePower Service (ePowerSvc) - Acer Incorporated - C:\Program Files\Acer\Acer ePower Management\ePowerSvc.exe
O23 - Service: @%systemroot%\system32\fxsresm.dll,-118 (Fax) - Unknown owner - C:\Windows\system32\fxssvc.exe (file missing)
O23 - Service: Google Software Updater (gusvc) - Google - C:\Program Files (x86)\Google\Common\Google Updater\GoogleUpdaterService.exe
O23 - Service: Intel(R) Matrix Storage Event Monitor (IAANTMON) - Intel Corporation - C:\Program Files (x86)\Intel\Intel Matrix Storage Manager\IAANTMon.exe
O23 - Service: @keyiso.dll,-100 (KeyIso) - Unknown owner - C:\Windows\system32\lsass.exe (file missing)
O23 - Service: MBAMService - Malwarebytes Corporation - C:\Program Files (x86)\Malwarebytes Anti-Malware\mbamservice.exe
O23 - Service: Mozilla Maintenance Service (MozillaMaintenance) - Mozilla Foundation - C:\Program Files (x86)\Mozilla Maintenance Service\maintenanceservice.exe
O23 - Service: @comres.dll,-2797 (MSDTC) - Unknown owner - C:\Windows\System32\msdtc.exe (file missing)
O23 - Service: @%SystemRoot%\System32\netlogon.dll,-102 (Netlogon) - Unknown owner - C:\Windows\system32\lsass.exe (file missing)
O23 - Service: NTI Backup Now 5 Backup Service (NTIBackupSvc) - NewTech InfoSystems, Inc. - C:\Program Files (x86)\NewTech Infosystems\NTI Backup Now 5\BackupSvc.exe
O23 - Service: NTI Backup Now 5 Scheduler Service (NTISchedulerSvc) - NewTech Infosystems, Inc. - C:\Program Files (x86)\NewTech Infosystems\NTI Backup Now 5\SchedulerSvc.exe
O23 - Service: PnkBstrA - Unknown owner - C:\Windows\system32\PnkBstrA.exe
O23 - Service: PnkBstrB - Unknown owner - C:\Windows\system32\PnkBstrB.exe
O23 - Service: @%systemroot%\system32\psbase.dll,-300 (ProtectedStorage) - Unknown owner - C:\Windows\system32\lsass.exe (file missing)
O23 - Service: @%systemroot%\system32\Locator.exe,-2 (RpcLocator) - Unknown owner - C:\Windows\system32\locator.exe (file missing)
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\samsrv.dll,-1 (SamSs) - Unknown owner - C:\Windows\system32\lsass.exe (file missing)
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\snmptrap.exe,-3 (SNMPTRAP) - Unknown owner - C:\Windows\System32\snmptrap.exe (file missing)
O23 - Service: @%systemroot%\system32\spoolsv.exe,-1 (Spooler) - Unknown owner - C:\Windows\System32\spoolsv.exe (file missing)
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\sppsvc.exe,-101 (sppsvc) - Unknown owner - C:\Windows\system32\sppsvc.exe (file missing)
O23 - Service: Steam Client Service - Valve Corporation - C:\Program Files (x86)\Common Files\Steam\SteamService.exe
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\ui0detect.exe,-101 (UI0Detect) - Unknown owner - C:\Windows\system32\UI0Detect.exe (file missing)
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\vaultsvc.dll,-1003 (VaultSvc) - Unknown owner - C:\Windows\system32\lsass.exe (file missing)
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\vds.exe,-100 (vds) - Unknown owner - C:\Windows\System32\vds.exe (file missing)
O23 - Service: @%systemroot%\system32\vssvc.exe,-102 (VSS) - Unknown owner - C:\Windows\system32\vssvc.exe (file missing)
O23 - Service: @%systemroot%\system32\wbengine.exe,-104 (wbengine) - Unknown owner - C:\Windows\system32\wbengine.exe (file missing)
O23 - Service: @%Systemroot%\system32\wbem\wmiapsrv.exe,-110 (wmiApSrv) - Unknown owner - C:\Windows\system32\wbem\WmiApSrv.exe (file missing)
O23 - Service: @%PROGRAMFILES%\Windows Media Player\wmpnetwk.exe,-101 (WMPNetworkSvc) - Unknown owner - C:\Program Files (x86)\Windows Media Player\wmpnetwk.exe (file missing)

--
End of file - 9087 bytes
Ryzen 5 5600, RX 6600XT. 16GB 3200 Mhz

Reklama
Uživatelský avatar
jaro3
člen Security týmu
Guru Level 15
Guru Level 15
Příspěvky: 43298
Registrován: červen 07
Bydliště: Jižní Čechy
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: Kontrola logu + vyčištění

Příspěvekod jaro3 » 04 lis 2015 18:20

Stáhni si ATF Cleaner
Poklepej na ATF Cleaner.exe, klikni na select all found, poté:
-Když používáš Firefox (Mozzila), klikni na Firefox nahoře a vyber: Select All, poté klikni na Empty Selected.
-Když používáš Operu, klikni nahoře na Operu a vyber: Select All, poté klikni na Empty Selected. Poté klikni na Main (hlavní stránku ) a klikni na Empty Selected.
Po vyčištění klikni na Exit k zavření programu.
ATF-Cleaner je jednoduchý nástroj na odstranění historie z webového prohlížeče. Program dokáže odstranit cache, cookies, historii a další stopy po surfování na Internetu. Mezi podporované prohlížeče patří Internet Explorer, Firefox a Opera. Aplikace navíc umí odstranit dočasné soubory Windows, vysypat koš atd.

- Pokud používáš jen Google Chrome , tak ATF nemusíš použít.


Stáhni si TFC
Otevři soubor a zavři všechny ostatní okna, Klikni na Start k zahájení procesu. Program by neměl trvat dlouho.
Poté by se měl PC restartovat, pokud ne , proveď sám.

Stáhni AdwCleaner (by Xplode)
http://www.bleepingcomputer.com/download/adwcleaner/

Ulož si ho na svojí plochu
Ukonči všechny programy , okna a prohlížeče
Spusť program poklepáním a klikni na „Prohledat-Scan“
Po skenu klikni na „Logfile“ ,objeví log ( jinak je uložen systémovem disku jako AdwCleaner[C?].txt), jeho obsah sem celý vlož.

Stáhni si Malwarebytes' Anti-Malware
- Při instalaci odeber zatržítko u „Povolit bezplatnou zkušební verzi Malwarebytes' Anti-Malware Premium“
Nainstaluj a spusť ho
- na konci instalace se ujisti že máš zvoleny/zatrhnuty obě možnosti:
Aktualizace Malwarebytes' Anti-Malware a Spustit aplikaci Malwarebytes' Anti-Malware, pokud jo tak klikni na tlačítko konec
- pokud bude nalezena aktualizace, tak se stáhne a nainstaluje
- program se po té spustí a klikni na Skenovat nyní a
- po proběhnutí programu se ti objeví hláška vpravo dole tak klikni na b] Kopírovat do schránky [/b]a a vlož sem celý log.

- po té klikni na tlačítko Exit, objeví se ti hláška tak zvol Ano
(zatím nic nemaž!).

Pokud budou problémy , spusť v nouz. režimu.
Při práci s programy HJT, ComboFix,MbAM, SDFix aj. zavřete všechny ostatní aplikace a prohlížeče!
Neposílejte logy do soukromých zpráv.Po dobu mé nepřítomnosti mě zastupuje memphisto , Žbeky a Orcus.
Pokud budete spokojeni , můžete podpořit naše forum:Podpora fóra

Uživatelský avatar
extrem
Level 4
Level 4
Příspěvky: 1256
Registrován: leden 15
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: Kontrola logu + vyčištění

Příspěvekod extrem » 04 lis 2015 18:33

# AdwCleaner v5.017 - Logfile created 04/11/2015 at 17:13:33
# Updated 03/11/2015 by Xplode
# Database : 2015-11-03.2 [Server]
# Operating system : Windows 7 Home Premium Service Pack 1 (x64)
# Username : Omi - OMI-PC
# Running from : C:\Users\Omi\Downloads\adwcleaner_5.017.exe
# Option : Scan
# Support : http://toolslib.net/forum

***** [ Services ] *****


***** [ Folders ] *****


***** [ Files ] *****

File Found : C:\Users\Omi\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default\Local Storage\hxxp_st.chatango.com_0.localstorage

***** [ DLL ] *****


***** [ Shortcuts ] *****


***** [ Scheduled tasks ] *****


***** [ Registry ] *****


***** [ Web browsers ] *****


########## EOF - C:\AdwCleaner\AdwCleaner[S1].txt - [707 bytes] ##########
Ryzen 5 5600, RX 6600XT. 16GB 3200 Mhz

Uživatelský avatar
extrem
Level 4
Level 4
Příspěvky: 1256
Registrován: leden 15
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: Kontrola logu + vyčištění

Příspěvekod extrem » 04 lis 2015 18:33

Malwarebytes Anti-Malware
www.malwarebytes.org

Datum skenování: 4.11.2015
Čas skenování: 17:17
Protokol: Malware.txt
Správce: Ano

Verze: 2.1.8.1057
Databáze malwaru: v2015.11.04.05
Databáze rootkitů: v2015.11.04.01
Licence: Bezplatná verze
Ochrana proti malwaru: Vypnuto
Ochrana proti škodlivým webovým stránkám: Vypnuto
Ochrana programu: Vypnuto

OS: Windows 7 Service Pack 1
CPU: x64
Souborový systém: NTFS
Uživatel: Omi

Typ skenu: Sken hrozeb
Výsledek: Dokončeno
Prohledaných objektů: 337394
Uplynulý čas: 30 min, 37 sek

Paměť: Zapnuto
Po spuštění: Zapnuto
Souborový systém: Zapnuto
Archivy: Zapnuto
Rootkity: Vypnuto
Heuristika: Zapnuto
PUP: Zapnuto
PUM: Zapnuto

Procesy: 0
(Nenalezeny žádné škodlivé položky)

Moduly: 0
(Nenalezeny žádné škodlivé položky)

Klíče registru: 0
(Nenalezeny žádné škodlivé položky)

Hodnoty registru: 0
(Nenalezeny žádné škodlivé položky)

Data registru: 0
(Nenalezeny žádné škodlivé položky)

Složky: 0
(Nenalezeny žádné škodlivé položky)

Soubory: 0
(Nenalezeny žádné škodlivé položky)

Fyzické sektory: 0
(Nenalezeny žádné škodlivé položky)


(end)
Ryzen 5 5600, RX 6600XT. 16GB 3200 Mhz

Uživatelský avatar
jaro3
člen Security týmu
Guru Level 15
Guru Level 15
Příspěvky: 43298
Registrován: červen 07
Bydliště: Jižní Čechy
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: Kontrola logu + vyčištění

Příspěvekod jaro3 » 04 lis 2015 18:37

Spusť znovu AdwCleaner (u Windows Vista či Windows7, klikni na AdwCleaner pravým a vyber „Spustit jako správce
klikni na „Prohledat-Scan“, po prohledání klikni na „ Cleaning (Vymazat)

Program provede opravu, po automatickém restartu neukáže log (C:\AdwCleaner [C?].txt) , jeho obsah sem celý vlož.

Stáhni si Junkware Removal Tool by Thisisu
http://www.bleepingcomputer.com/downloa ... oval-tool/
na svojí plochu.

Deaktivuj si svůj antivirový program. Pravým tl. myši klikni na JRT.exe a vyber „spustit jako správce“. Pro pokračování budeš vyzván ke stisknutí jakékoliv klávesy. Na nějakou klikni.
Začne skenování programu. Skenování může trvat dloho , podle množství nákaz. Po ukončení skenu se objeví log (JRT.txt) , který se uloží na ploše.
Zkopíruj sem prosím celý jeho obsah.

Stáhni si RogueKiller by Adlice Software
32bit.:
http://www.sur-la-toile.com/RogueKiller/RogueKiller.exe
64bit.:
http://www.sur-la-toile.com/RogueKiller ... lerX64.exe
na svojí plochu.
- Zavři všechny ostatní programy a prohlížeče.
- Pro OS Vista a win7 spusť program RogueKiller.exe jako správce , u XP poklepáním.
- počkej až skončí Prescan -vyhledávání škodlivých procesů.
-Potom klikni na „Prohledat“.
- Program skenuje procesy PC. Po proskenování klikni na „Zpráva“ , v okně na pak na „Open TXT“ a celý obsah logu sem zkopíruj.
Pokud je program blokován , zkus ho spustit několikrát. Pokud dále program nepůjde spustit a pracovat, přejmenuj ho na winlogon.exe.
Při práci s programy HJT, ComboFix,MbAM, SDFix aj. zavřete všechny ostatní aplikace a prohlížeče!
Neposílejte logy do soukromých zpráv.Po dobu mé nepřítomnosti mě zastupuje memphisto , Žbeky a Orcus.
Pokud budete spokojeni , můžete podpořit naše forum:Podpora fóra

Uživatelský avatar
extrem
Level 4
Level 4
Příspěvky: 1256
Registrován: leden 15
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: Kontrola logu + vyčištění

Příspěvekod extrem » 05 lis 2015 15:19

# AdwCleaner v5.017 - Logfile created 05/11/2015 at 15:16:43
# Updated 03/11/2015 by Xplode
# Database : 2015-11-03.2 [Server]
# Operating system : Windows 7 Home Premium Service Pack 1 (x64)
# Username : Omi - OMI-PC
# Running from : C:\Users\Omi\Downloads\adwcleaner_5.017.exe
# Option : Cleaning
# Support : http://toolslib.net/forum

***** [ Services ] *****


***** [ Folders ] *****


***** [ Files ] *****

[-] File Deleted : C:\Users\Omi\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default\Local Storage\hxxp_st.chatango.com_0.localstorage

***** [ DLLs ] *****


***** [ Shortcuts ] *****


***** [ Scheduled tasks ] *****


***** [ Registry ] *****


***** [ Web browsers ] *****


*************************

:: "Tracing" keys removed
:: Winsock settings cleared

########## EOF - C:\AdwCleaner\AdwCleaner[C1].txt - [805 bytes] ##########
Ryzen 5 5600, RX 6600XT. 16GB 3200 Mhz

Uživatelský avatar
extrem
Level 4
Level 4
Příspěvky: 1256
Registrován: leden 15
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: Kontrola logu + vyčištění

Příspěvekod extrem » 05 lis 2015 16:16

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Junkware Removal Tool (JRT) by Malwarebytes
Version: 7.6.4 (09.28.2015:1)
OS: Windows 7 Home Premium x64
Ran by Omi on źt 05.11.2015 at 16:09:45,48
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~




~~~ Services



~~~ Tasks



~~~ Registry Values



~~~ Registry Keys



~~~ Files



~~~ Folders



~~~ Chrome


[C:\Users\Omi\Appdata\Local\Google\Chrome\User Data\Default\Preferences] - default search provider reset

[C:\Users\Omi\Appdata\Local\Google\Chrome\User Data\Default\Preferences] - Extensions Deleted:

[C:\Users\Omi\Appdata\Local\Google\Chrome\User Data\Default\Secure Preferences] - default search provider reset

[C:\Users\Omi\Appdata\Local\Google\Chrome\User Data\Default\Secure Preferences] - Extensions Deleted:
[]





~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Scan was completed on źt 05.11.2015 at 16:14:54,19
End of JRT log
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Ryzen 5 5600, RX 6600XT. 16GB 3200 Mhz

Uživatelský avatar
extrem
Level 4
Level 4
Příspěvky: 1256
Registrován: leden 15
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: Kontrola logu + vyčištění

Příspěvekod extrem » 05 lis 2015 16:37

RogueKiller V10.9.1.0 (x64) [Jul 9 2015] by Adlice Software
mail : http://www.adlice.com/contact/
Feedback : http://forum.adlice.com
Webová stránka : http://www.adlice.com/softwares/roguekiller/
Blog : http://www.adlice.com

Opera?ní systém : Windows 7 (6.1.7601 Service Pack 1) 64 bits version
Spu?t?no : Normální re?im
U?ivatel : Omi [Práva správce]
Started from : C:\Users\Omi\Desktop\System\RogueKillerX64.exe
Mód : Prohledat -- Datum : 11/05/2015 16:26:48

¤¤¤ Procesy : 0 ¤¤¤

¤¤¤ Registry : 9 ¤¤¤
[PUM.Dns] (X64) HKEY_LOCAL_MACHINE\System\CurrentControlSet\Services\Tcpip\Parameters | DhcpNameServer : 84.16.120.1 84.16.96.2 ([CZECH REPUBLIC (CZ)][-]) -> Nalezeno
[PUM.Dns] (X64) HKEY_LOCAL_MACHINE\System\ControlSet001\Services\Tcpip\Parameters | DhcpNameServer : 84.16.120.1 84.16.96.2 ([CZECH REPUBLIC (CZ)][-]) -> Nalezeno
[PUM.Dns] (X64) HKEY_LOCAL_MACHINE\System\ControlSet002\Services\Tcpip\Parameters | DhcpNameServer : 84.16.120.1 84.16.96.2 ([CZECH REPUBLIC (CZ)][-]) -> Nalezeno
[PUM.Dns] (X64) HKEY_LOCAL_MACHINE\System\CurrentControlSet\Services\Tcpip\Parameters\Interfaces\{09D762C9-851F-4096-9725-FC04E4042F32} | DhcpNameServer : 84.16.120.1 84.16.96.2 ([CZECH REPUBLIC (CZ)][-]) -> Nalezeno
[PUM.Dns] (X64) HKEY_LOCAL_MACHINE\System\CurrentControlSet\Services\Tcpip\Parameters\Interfaces\{484C459F-8045-45C0-B14A-426E4A2EF2DA} | DhcpNameServer : 84.16.120.1 84.16.96.2 ([CZECH REPUBLIC (CZ)][-]) -> Nalezeno
[PUM.Dns] (X64) HKEY_LOCAL_MACHINE\System\ControlSet001\Services\Tcpip\Parameters\Interfaces\{09D762C9-851F-4096-9725-FC04E4042F32} | DhcpNameServer : 84.16.120.1 84.16.96.2 ([CZECH REPUBLIC (CZ)][-]) -> Nalezeno
[PUM.Dns] (X64) HKEY_LOCAL_MACHINE\System\ControlSet001\Services\Tcpip\Parameters\Interfaces\{484C459F-8045-45C0-B14A-426E4A2EF2DA} | DhcpNameServer : 84.16.120.1 84.16.96.2 ([CZECH REPUBLIC (CZ)][-]) -> Nalezeno
[PUM.Dns] (X64) HKEY_LOCAL_MACHINE\System\ControlSet002\Services\Tcpip\Parameters\Interfaces\{09D762C9-851F-4096-9725-FC04E4042F32} | DhcpNameServer : 84.16.120.1 84.16.96.2 ([CZECH REPUBLIC (CZ)][-]) -> Nalezeno
[PUM.Dns] (X64) HKEY_LOCAL_MACHINE\System\ControlSet002\Services\Tcpip\Parameters\Interfaces\{484C459F-8045-45C0-B14A-426E4A2EF2DA} | DhcpNameServer : 84.16.120.1 84.16.96.2 ([CZECH REPUBLIC (CZ)][-]) -> Nalezeno

¤¤¤ Úlohy : 0 ¤¤¤

¤¤¤ Soubory : 0 ¤¤¤

¤¤¤ Soubor HOSTS : 1 ¤¤¤
[C:\Windows\System32\drivers\etc\hosts] 127.0.0.1 localhost

¤¤¤ Antirootkit : 7 (Driver: Nahrán) ¤¤¤
[IRP:Addr(Hook.IRP)] \SystemRoot\system32\DRIVERS\iaStor.sys - IRP_MJ_CREATE[0] : Unknown @ 0x4182469600000000
[IRP:Addr(Hook.IRP)] \SystemRoot\system32\DRIVERS\iaStor.sys - IRP_MJ_CLOSE[2] : Unknown @ 0x4182469600000000
[IRP:Addr(Hook.IRP)] \SystemRoot\system32\DRIVERS\iaStor.sys - IRP_MJ_DEVICE_CONTROL[14] : Unknown @ 0x4182469600000000
[IRP:Addr(Hook.IRP)] \SystemRoot\system32\DRIVERS\iaStor.sys - IRP_MJ_INTERNAL_DEVICE_CONTROL[15] : Unknown @ 0x4182469600000000
[IRP:Addr(Hook.IRP)] \SystemRoot\system32\DRIVERS\iaStor.sys - IRP_MJ_POWER[22] : Unknown @ 0x4182469600000000
[IRP:Addr(Hook.IRP)] \SystemRoot\system32\DRIVERS\iaStor.sys - IRP_MJ_SYSTEM_CONTROL[23] : Unknown @ 0x4182469600000000
[IRP:Addr(Hook.IRP)] \SystemRoot\system32\DRIVERS\iaStor.sys - IRP_MJ_PNP[27] : Unknown @ 0x4182469600000000

¤¤¤ Webové prohlí?e?e : 0 ¤¤¤

¤¤¤ Kontrola MBR : ¤¤¤
+++++ PhysicalDrive0: Hitachi HTS545032B9A300 +++++
--- User ---
[MBR] 6a8a5a113ace3f366907a0adf2a50c55
[BSP] ba0d570e2f477d886f46a91d49098dfb : HP|VT.Unknown MBR Code
Partition table:
0 - [XXXXXX] ACER (0x27) [VISIBLE] Offset (sectors): 2048 | Size: 13000 MB
1 - [ACTIVE] NTFS (0x7) [VISIBLE] Offset (sectors): 26626048 | Size: 100 MB [Windows Vista/7/8 Bootstrap | Windows Vista/7/8 Bootloader]
2 - [XXXXXX] NTFS (0x7) [VISIBLE] Offset (sectors): 26830848 | Size: 292142 MB [Windows Vista/7/8 Bootstrap | Windows Vista/7/8 Bootloader]
User = LL1 ... OK
User = LL2 ... OK
Ryzen 5 5600, RX 6600XT. 16GB 3200 Mhz

Uživatelský avatar
jerabina
člen Security týmu
Level 6
Level 6
Příspěvky: 3647
Registrován: březen 13
Bydliště: Litoměřice
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: Kontrola logu + vyčištění

Příspěvekod jerabina » 05 lis 2015 18:16

Zavři všechny programy a prohlížeče. Deaktivuj antivir a firewall.
Prosím, odpoj všechny USB (kromě myši s klávesnice) nebo externí disky z počítače před spuštěním tohoto programu.
Spusť znovu RogueKiller ( Pro Windows Vista nebo Windows 7, klepni pravým a vyber "Spustit jako správce", ve Windows XP poklepej ke spuštění).
- Počkej, až Prescan dokončí práci...
- Pak klikni na "Prohledat " ,po jeho skončení:
- V záložkách (Registry , Tasks , Web Browser apod.) vše zatrhni (dej zatržítka)
(musíš dát myší zatržítko do toho čtverečku vlevo od registru ap.)
- Klikni na "Smazat"
- Počkej, dokud Status box nezobrazí " Mazání dokončeno "
- Klikni na "Zpráva " a zkopíruj a vlož obsah té zprávy prosím sem. Log je možno nalézt v RKreport [číslo]. txt na ploše.
- Zavři RogueKiller

Vypni antivir
Stáhni
Zoek.exe

a uloz si ho na plochu.
Zavři všechny ostatní programy , okna i prohlížeče.
Spusť Zoek.exe ( u win vista , win7, 8 klikni na něj pravým a vyber : „Spustit jako správce“
- pozor , náběh programu může trvat déle.

Do okna programu vlož skript níže:

Kód: Vybrat vše

autoclean;
emptyclsid;
iedefaults;
FFdefaults;
CHRdefaults;
emptyalltemp;
resethosts;


klikni na Run Script
Program provede sken , opravu, sken i oprava může trvat i více minut ,je třeba posečkat do konce. Do okna neklikej!
Program nabídne restart , potvrď .

Po restartu se může nějaký čas ukázat pouze černá plocha , to je normální. Je třeba počkat až se vytvoří log. Ten si můžeš uložit třeba do dokumentů , jinak se sám ukládá do:
C:\zoek-results.log
Zkopíruj sem celý obsah toho logu.

Vypni rez. ochranu u antiviru a antispywaru,příp. firewall..

Stáhni si ComboFix (by sUBs)
a ulož si ho na plochu.
Ukonči všechna aktivní okna a spusť ho.
- Po spuštění se zobrazí podmínky užití, potvrď je stiskem tlačítka Ano
- Dále postupuj dle pokynů, během aplikování ComboFixu neklikej do zobrazujícího se okna
- Po dokončení skenování by měl program vytvořit log - C:\ComboFix.txt - zkopíruj sem prosím celý jeho obsah
Pokud budou problémy , spusť ho v nouz. režimu.

Upozornění : Může se stát, že po aplikaci Combofixu a restartu počítače, Windows nenaběhnou , nebo nenajede plocha , budou problémy s připojením, pak znovu restartuj počítač, pokud to nepomůže , po restartu mačkej klávesu F8 a pak zvol poslední známou funkční konfiguraci. , či použij bod obnovy.
Když nevíš jak dál, přichází na řadu prostudovat manuál!
HJT návod

Pokud neodpovídám do vašich témat v sekci HJT když jsem online, tak je to jen proto, že jsem na mobilu kde je studování logů a psaní skriptů nemožné. Neberte to tedy prosím jako ignoraci.

Uživatelský avatar
extrem
Level 4
Level 4
Příspěvky: 1256
Registrován: leden 15
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: Kontrola logu + vyčištění

Příspěvekod extrem » 08 lis 2015 08:51

RogueKiller V10.9.1.0 (x64) [Jul 9 2015] by Adlice Software
mail : http://www.adlice.com/contact/
Feedback : http://forum.adlice.com
Webová stránka : http://www.adlice.com/softwares/roguekiller/
Blog : http://www.adlice.com

Opera?ní systém : Windows 7 (6.1.7601 Service Pack 1) 64 bits version
Spu?t?no : Normální re?im
U?ivatel : Omi [Práva správce]
Started from : C:\Users\Omi\Desktop\System\RogueKillerX64.exe
Mód : Smazat -- Datum : 11/08/2015 08:50:34

¤¤¤ Procesy : 0 ¤¤¤

¤¤¤ Registry : 9 ¤¤¤
[PUM.Dns] (X64) HKEY_LOCAL_MACHINE\System\CurrentControlSet\Services\Tcpip\Parameters | DhcpNameServer : 84.16.120.1 84.16.96.2 ([CZECH REPUBLIC (CZ)][-]) -> Nahrazeno ()
[PUM.Dns] (X64) HKEY_LOCAL_MACHINE\System\ControlSet001\Services\Tcpip\Parameters | DhcpNameServer : 84.16.120.1 84.16.96.2 ([CZECH REPUBLIC (CZ)][-]) -> Nahrazeno ()
[PUM.Dns] (X64) HKEY_LOCAL_MACHINE\System\ControlSet002\Services\Tcpip\Parameters | DhcpNameServer : 84.16.120.1 84.16.96.2 ([CZECH REPUBLIC (CZ)][-]) -> Nahrazeno ()
[PUM.Dns] (X64) HKEY_LOCAL_MACHINE\System\CurrentControlSet\Services\Tcpip\Parameters\Interfaces\{09D762C9-851F-4096-9725-FC04E4042F32} | DhcpNameServer : 84.16.120.1 84.16.96.2 ([CZECH REPUBLIC (CZ)][-]) -> Nahrazeno ()
[PUM.Dns] (X64) HKEY_LOCAL_MACHINE\System\CurrentControlSet\Services\Tcpip\Parameters\Interfaces\{484C459F-8045-45C0-B14A-426E4A2EF2DA} | DhcpNameServer : 84.16.120.1 84.16.96.2 ([CZECH REPUBLIC (CZ)][-]) -> Nahrazeno ()
[PUM.Dns] (X64) HKEY_LOCAL_MACHINE\System\ControlSet001\Services\Tcpip\Parameters\Interfaces\{09D762C9-851F-4096-9725-FC04E4042F32} | DhcpNameServer : 84.16.120.1 84.16.96.2 ([CZECH REPUBLIC (CZ)][-]) -> Nahrazeno ()
[PUM.Dns] (X64) HKEY_LOCAL_MACHINE\System\ControlSet001\Services\Tcpip\Parameters\Interfaces\{484C459F-8045-45C0-B14A-426E4A2EF2DA} | DhcpNameServer : 84.16.120.1 84.16.96.2 ([CZECH REPUBLIC (CZ)][-]) -> Nahrazeno ()
[PUM.Dns] (X64) HKEY_LOCAL_MACHINE\System\ControlSet002\Services\Tcpip\Parameters\Interfaces\{09D762C9-851F-4096-9725-FC04E4042F32} | DhcpNameServer : 84.16.120.1 84.16.96.2 ([CZECH REPUBLIC (CZ)][-]) -> Nahrazeno ()
[PUM.Dns] (X64) HKEY_LOCAL_MACHINE\System\ControlSet002\Services\Tcpip\Parameters\Interfaces\{484C459F-8045-45C0-B14A-426E4A2EF2DA} | DhcpNameServer : 84.16.120.1 84.16.96.2 ([CZECH REPUBLIC (CZ)][-]) -> Nahrazeno ()

¤¤¤ Úlohy : 0 ¤¤¤

¤¤¤ Soubory : 0 ¤¤¤

¤¤¤ Soubor HOSTS : 1 ¤¤¤
[C:\Windows\System32\drivers\etc\hosts] 127.0.0.1 localhost Smazáno

¤¤¤ Antirootkit : 7 (Driver: Nahrán) ¤¤¤
[IRP:Addr(Hook.IRP)] \SystemRoot\system32\DRIVERS\iaStor.sys - IRP_MJ_CREATE[0] : Unknown @ 0x4182449600000000
[IRP:Addr(Hook.IRP)] \SystemRoot\system32\DRIVERS\iaStor.sys - IRP_MJ_CLOSE[2] : Unknown @ 0x4182449600000000
[IRP:Addr(Hook.IRP)] \SystemRoot\system32\DRIVERS\iaStor.sys - IRP_MJ_DEVICE_CONTROL[14] : Unknown @ 0x4182449600000000
[IRP:Addr(Hook.IRP)] \SystemRoot\system32\DRIVERS\iaStor.sys - IRP_MJ_INTERNAL_DEVICE_CONTROL[15] : Unknown @ 0x4182449600000000
[IRP:Addr(Hook.IRP)] \SystemRoot\system32\DRIVERS\iaStor.sys - IRP_MJ_POWER[22] : Unknown @ 0x4182449600000000
[IRP:Addr(Hook.IRP)] \SystemRoot\system32\DRIVERS\iaStor.sys - IRP_MJ_SYSTEM_CONTROL[23] : Unknown @ 0x4182449600000000
[IRP:Addr(Hook.IRP)] \SystemRoot\system32\DRIVERS\iaStor.sys - IRP_MJ_PNP[27] : Unknown @ 0x4182449600000000

¤¤¤ Webové prohlí?e?e : 0 ¤¤¤

¤¤¤ Kontrola MBR : ¤¤¤
+++++ PhysicalDrive0: Hitachi HTS545032B9A300 +++++
--- User ---
[MBR] 6a8a5a113ace3f366907a0adf2a50c55
[BSP] ba0d570e2f477d886f46a91d49098dfb : HP MBR Code
Partition table:
0 - [XXXXXX] ACER (0x27) [VISIBLE] Offset (sectors): 2048 | Size: 13000 MB
1 - [ACTIVE] NTFS (0x7) [VISIBLE] Offset (sectors): 26626048 | Size: 100 MB [Windows Vista/7/8 Bootstrap | Windows Vista/7/8 Bootloader]
2 - [XXXXXX] NTFS (0x7) [VISIBLE] Offset (sectors): 26830848 | Size: 292142 MB [Windows Vista/7/8 Bootstrap | Windows Vista/7/8 Bootloader]
User = LL1 ... OK
User = LL2 ... OK
Ryzen 5 5600, RX 6600XT. 16GB 3200 Mhz

Uživatelský avatar
extrem
Level 4
Level 4
Příspěvky: 1256
Registrován: leden 15
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: Kontrola logu + vyčištění

Příspěvekod extrem » 08 lis 2015 09:17

Zoek.exe v5.0.0.0 Updated 04-May-2015
Tool run by Omi on ne 08.11.2015 at 8:52:30,17.
Microsoft Windows 7 Home Premium 6.1.7601 Service Pack 1 x64
Running in: Normal Mode No Internet Access Detected
Launched: C:\Users\Omi\Desktop\System\zoek.exe [Scan all users] [Script inserted]

==== System Restore Info ======================

8.11.2015 8:53:33 Zoek.exe System Restore Point Created Successfully.

==== Reset Hosts File ======================

# Copyright (c) 1993-2006 Microsoft Corp.
#
# This is a sample HOSTS file used by Microsoft TCP/IP for Windows.
#
# This file contains the mappings of IP addresses to host names. Each
# entry should be kept on an individual line. The IP address should
# be placed in the first column followed by the corresponding host name.
# The IP address and the host name should be separated by at least one
# space.
#
# Additionally, comments (such as these) may be inserted on individual
# lines or following the machine name denoted by a '#' symbol.
#
# For example:
#
# 102.54.94.97 rhino.acme.com # source server
# 38.25.63.10 x.acme.com # x client host

# localhost name resolution is handled within DNS itself.
127.0.0.1 localhost
::1 localhost

==== Empty Folders Check ======================

C:\Users\Omi\AppData\Local\CrashDumps deleted successfully

==== Deleting CLSID Registry Keys ======================


==== Deleting CLSID Registry Values ======================


==== Deleting Services ======================


==== FireFox Fix ======================

Deleted from C:\Users\Omi\AppData\Roaming\Mozilla\Firefox\Profiles\5fx9ip06.default\prefs.js:
user_pref("browser.startup.homepage", "about:home");
user_pref("browser.newtab.url", "about:newtab");

Added to C:\Users\Omi\AppData\Roaming\Mozilla\Firefox\Profiles\5fx9ip06.default\prefs.js:
user_pref("browser.startup.homepage", "about:home");
user_pref("browser.newtab.url", "about:newtab");

==== Deleting Files \ Folders ======================


==== Firefox Start and Search pages ======================

ProfilePath: C:\Users\Omi\AppData\Roaming\Mozilla\Firefox\Profiles\5fx9ip06.default
user_pref("browser.startup.homepage", "about:home");
user_pref("browser.newtab.url", "about:newtab");

==== Firefox Extensions ======================

==== Firefox Plugins ======================


==== Chromium Look ======================


==== Chromium Startpages ======================

C:\Users\Omi\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default\Preferences
u":2.2239010857415447,"live.realstreamunited.com":2.223901085741545,"www.sportingvideo.net":2.223901085741545,"www.twitch.tv":-7.6035680338478615,"www.youtube.com":1.2239010857415449}}},"plugins":{"npapi_flash_migrated_to_pepper_flash":true,"plugins_list":[]},"profile":{"avatar_bubble_tutorial_shown":2,"avatar_index":26,"content_settings":{"exceptions":{"app_banner":{},"auto_select_certificate":{},"automatic_downloads":{},"cookies":{},"durable_storage":{},"fullscreen":{"https://www.facebook.com:443,https://www.facebook.com:443":{"setting":1}},"geolocation":{},"images":{},"javascript":{},"media_stream":{},"media_stream_camera":{},"media_stream_mic":{},"metro_switch_to_desktop":{},"midi_sysex":{},"mixed_script":{},"mouselock":{},"notifications":{},"plugins":{},"popups":{},"ppapi_broker":{},"protocol_handlers":{},"push_messaging":{},"site_engagement":{},"ssl_cert_decisions":{"https://dochazka.skolaac.cz:443,https://dochazka.skolaac.cz:443":{"setting":{"cert_exceptions_map":{"4294967094LwAZN1WH0nraagyWH0ZCcXrxyBsyeb7H2jtzlEsJUBc=":1},"decision_expiration_time":"13090686118605271","guid":"83410979-621B-42D1-B3BB-7CD4C9644EF0","version":1}},"https://stravne.skolaac.cz:443,https://stravne.skolaac.cz:443":{"setting":{"cert_exceptions_map":{"4294967094u7q6H30LosMANEtPak3roPOvpu4UHriHFR3buP1675U=":1},"decision_expiration_time":"13091441879840073","guid":"DA3B3213-6043-4411-8605-C1404D02B17D","version":1}}}},"pattern_pairs":{"https://www.facebook.com:443,https://www.facebook.com:443":{"fullscreen":1}},"pref_version":1},"created_by_version":"45.0.2454.85","exit_type":"Normal","exited_cleanly":true,"icon_version":3,"managed_user_id":"","migrated_content_settings_exceptions":true,"migrated_default_content_settings":true,"migrated_default_media_stream_content_settings":true,"name":"Osoba 1","per_host_zoom_levels":{}},"protection":{"macs":{}},"savefile":{},"selectfile":{"last_directory":"C:\\Users\\Omi\\Desktop"},"session":{"restore_on_startup_migrated":true,"startup_urls_migration_time":"13089143668827983"},"spellcheck":{"dictionaries":["cs"],"dictionary":""},"sync":{"memory_warning_count":4611},"translate_accepted_count":{"en":3,"sk":0},"translate_blocked_languages":["cs"],"translate_denied_count_for_language":{"en":0,"sk":2},"translate_last_denied_time_for_language":{"en":1.444745e+12,"sk":1446658350348.936},"translate_too_often_denied_for_language":{"en":true},"translate_whitelists":{}}


==== Set IE to Default ======================

Old Values:
[HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main]
"Start Page"="http://go.microsoft.com/fwlink/p/?LinkId=255141"
"Old Start Page"="http://go.microsoft.com/fwlink/p/?LinkId=255141"

New Values:
[HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main]
"Start Page"="http://go.microsoft.com/fwlink/p/?LinkId=255141"
"Old Start Page"="http://go.microsoft.com/fwlink/p/?LinkId=255141"

==== All HKCU SearchScopes ======================

HKEY_CURRENT_USER\SOFTWARE\Microsoft\Internet Explorer\SearchScopes
"DefaultScope"="{012E1000-F331-11DB-8314-0800200C9A66}"
{012E1000-F331-11DB-8314-0800200C9A66} Google Url="http://www.google.com/search?q={searchTerms}"
{0633EE93-D776-472f-A0FF-E1416B8B2E3A} Bing Url="http://www.bing.com/search?q={searchTerms}&src=IE-SearchBox&FORM=IE8SRC"

==== Reset Google Chrome ======================

C:\Users\Omi\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default\Preferences was reset successfully
C:\Users\Omi\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default\Preferences~RF578631.TMP was reset successfully
C:\Users\Omi\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default\Secure Preferences was reset successfully
C:\Users\Omi\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default\Web Data was reset successfully
C:\Users\Omi\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default\Web Data-journal was reset successfully

==== Empty IE Cache ======================

C:\Windows\system32\config\systemprofile\AppData\Local\Microsoft\Windows\Temporary Internet Files\Content.IE5 emptied successfully
C:\Users\Omi\AppData\Local\Microsoft\Windows\Temporary Internet Files\Content.IE5 emptied successfully
C:\Users\Omi\AppData\Local\Microsoft\Windows\Temporary Internet Files\Low\Content.IE5 emptied successfully
C:\Windows\serviceprofiles\Localservice\AppData\Local\Microsoft\Windows\Temporary Internet Files\Content.IE5 emptied successfully
C:\Windows\serviceprofiles\Localservice\AppData\Local\Temp\Temporary Internet Files\Content.IE5 emptied successfully
C:\Windows\serviceprofiles\networkservice\AppData\Local\Microsoft\Windows\Temporary Internet Files\Content.IE5\index.dat will be deleted at reboot

==== Empty FireFox Cache ======================

No FireFox Cache found

==== Empty Chrome Cache ======================

C:\Users\Omi\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default\Cache emptied successfully

==== Empty All Flash Cache ======================

Flash Cache Emptied Successfully

==== Empty All Java Cache ======================

No Java Cache Found

==== C:\zoek_backup content ======================

C:\zoek_backup (files=0 folders=0 0 bytes)

==== Empty Temp Folders ======================

C:\Users\Default\AppData\Local\temp emptied successfully
C:\Users\Default User\AppData\Local\temp emptied successfully
C:\Users\Omi\AppData\Local\Temp will be emptied at reboot
C:\Users\Public\AppData\Local\temp emptied successfully
C:\Windows\serviceprofiles\networkservice\AppData\Local\Temp emptied successfully
C:\Windows\serviceprofiles\Localservice\AppData\Local\Temp emptied successfully
C:\Windows\Temp will be emptied at reboot

==== After Reboot ======================

==== Empty Temp Folders ======================

C:\Windows\Temp successfully emptied
C:\Users\Omi\AppData\Local\Temp successfully emptied

==== Empty Recycle Bin ======================

C:\$RECYCLE.BIN successfully emptied

==== Deleting Files / Folders ======================

"C:\Windows\serviceprofiles\networkservice\AppData\Local\Microsoft\Windows\Temporary Internet Files\Content.IE5\index.dat" not found

==== EOF on ne 08.11.2015 at 9:16:09,02 ======================
Ryzen 5 5600, RX 6600XT. 16GB 3200 Mhz

Uživatelský avatar
extrem
Level 4
Level 4
Příspěvky: 1256
Registrován: leden 15
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: Kontrola logu + vyčištění

Příspěvekod extrem » 08 lis 2015 09:29

u ComboFixu se mi to sekne a napíše Dokončena fáze 4. Poté už to nic nedělá. Když to zkouším v nouz. režimu , tak mi to píše že mám zaplej eset , ikdyž v procesech není.
Ryzen 5 5600, RX 6600XT. 16GB 3200 Mhz


Zpět na “HiJackThis”

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Seznam[Bot] a 93 hostů