Prosím o kontrolu logu Vyřešeno

Místo pro vaše HiJackThis logy a logy z dalších programů…

Moderátoři: Mods_senior, Security team

poison
Level 2.5
Level 2.5
Příspěvky: 270
Registrován: říjen 06
Bydliště: Jižní Čechy
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Prosím o kontrolu logu  Vyřešeno

Příspěvekod poison » 17 pro 2015 18:32

Prosím o kontrolu logu, PC se při práci zadrhává, web v prohlížeči se načítá cukavě a webová videa se při přehrávání zasekávají.
Vyčištěno ATF Cleanerem a CCleanerem. Díky

Logfile of Trend Micro HijackThis v2.0.4
Scan saved at 18:04:01, on 17.12.2015
Platform: Windows 7 SP1 (WinNT 6.00.3505)
MSIE: Internet Explorer v11.0 (11.00.9600.18123)
Boot mode: Normal

Running processes:
C:\Program Files (x86)\Common Files\Nero\Lib\NMBgMonitor.exe
C:\Program Files\Zoner\Photo Studio 16\Program32\ZPSTray.exe
C:\Program Files (x86)\Canon\ImageBrowser EX\MFManager.exe
C:\Program Files (x86)\iTunes\iTunesHelper.exe
C:\Program Files (x86)\Common Files\Nero\Lib\NMIndexStoreSvr.exe
C:\Users\Venca\Desktop\hijackthis_2.0.4.exe

R1 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Search Page = http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=54896
R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = http://go.microsoft.com/fwlink/p/?LinkId=255141
R1 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Default_Page_URL = http://go.microsoft.com/fwlink/p/?LinkId=255141
R1 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Default_Search_URL = http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=54896
R1 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Search Page = http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=54896
R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = http://go.microsoft.com/fwlink/p/?LinkId=255141
R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Search,SearchAssistant =
R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Search,CustomizeSearch =
F2 - REG:system.ini: UserInit=userinit.exe,
O2 - BHO: Java(tm) Plug-In SSV Helper - {761497BB-D6F0-462C-B6EB-D4DAF1D92D43} - C:\Program Files (x86)\Java\jre1.8.0_31\bin\ssv.dll
O2 - BHO: Pomocná služba pro přihlášení k účtu Microsoft - {9030D464-4C02-4ABF-8ECC-5164760863C6} - C:\Program Files (x86)\Common Files\Microsoft Shared\Windows Live\WindowsLiveLogin.dll
O2 - BHO: Java(tm) Plug-In 2 SSV Helper - {DBC80044-A445-435b-BC74-9C25C1C588A9} - C:\Program Files (x86)\Java\jre1.8.0_31\bin\jp2ssv.dll
O4 - HKLM\..\Run: [APSDaemon] "C:\Program Files (x86)\Common Files\Apple\Apple Application Support\APSDaemon.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [NBKeyScan] "C:\Program Files (x86)\Nero\Nero8\Nero BackItUp\NBKeyScan.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [iTunesHelper] "C:\Program Files (x86)\iTunes\iTunesHelper.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [Raptr] C:\PROGRA~2\Raptr\raptrstub.exe --startup
O4 - HKCU\..\Run: [ApplePhotoStreams] C:\Program Files (x86)\Common Files\Apple\Internet Services\ApplePhotoStreams.exe
O4 - HKCU\..\Run: [BgMonitor_{79662E04-7C6C-4d9f-84C7-88D8A56B10AA}] "C:\Program Files (x86)\Common Files\Nero\Lib\NMBgMonitor.exe"
O4 - HKCU\..\Run: [Zoner Photo Studio Service 16] "C:\Program Files\Zoner\Photo Studio 16\Program32\ZPSTRAY.EXEC:\Program Files\Zoner\Photo Studio 16\Program32\ZPSService.exe"
O4 - HKCU\..\Run: [iCloudServices] C:\Program Files (x86)\Common Files\Apple\Internet Services\iCloudServices.exe
O4 - HKCU\..\Run: [Zoner Photo Studio Autoupdate] "C:\PROGRAM FILES\ZONER\PHOTO STUDIO 16\Program32\ZPSTRAY.EXE"
O4 - HKUS\S-1-5-18\..\RunOnce: [SPReview] "C:\Windows\System32\SPReview\SPReview.exe" /sp:1 /errorfwlink:"http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkID=122915" /build:7601 (User 'SYSTEM')
O4 - HKUS\.DEFAULT\..\RunOnce: [SPReview] "C:\Windows\System32\SPReview\SPReview.exe" /sp:1 /errorfwlink:"http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkID=122915" /build:7601 (User 'Default user')
O4 - Startup: EOS Utility.lnk = C:\Program Files (x86)\Canon\EOS Utility\EOS Utility.exe
O4 - Global Startup: ImageBrowser EX Agent.lnk = C:\Program Files (x86)\Canon\ImageBrowser EX\MFManager.exe
O8 - Extra context menu item: E&xportovat do aplikace Microsoft Excel - res://C:\PROGRA~2\MICROS~2\Office12\EXCEL.EXE/3000
O9 - Extra button: Odeslat do aplikace OneNote - {2670000A-7350-4f3c-8081-5663EE0C6C49} - C:\PROGRA~2\MICROS~2\Office12\ONBttnIE.dll
O9 - Extra 'Tools' menuitem: Od&eslat do aplikace OneNote - {2670000A-7350-4f3c-8081-5663EE0C6C49} - C:\PROGRA~2\MICROS~2\Office12\ONBttnIE.dll
O9 - Extra button: Research - {92780B25-18CC-41C8-B9BE-3C9C571A8263} - C:\PROGRA~2\MICROS~2\Office12\REFIEBAR.DLL
O10 - Unknown file in Winsock LSP: c:\program files (x86)\common files\microsoft shared\windows live\wlidnsp.dll
O10 - Unknown file in Winsock LSP: c:\program files (x86)\common files\microsoft shared\windows live\wlidnsp.dll
O11 - Options group: [ACCELERATED_GRAPHICS] Accelerated graphics
O15 - Trusted Zone: http://help.eset.com (HKLM)
O15 - ESC Trusted Zone: http://help.eset.com (HKLM)
O18 - Protocol: wlpg - {E43EF6CD-A37A-4A9B-9E6F-83F89B8E6324} - C:\Program Files (x86)\Windows Live\Photo Gallery\AlbumDownloadProtocolHandler.dll
O23 - Service: Adobe Acrobat Update Service (AdobeARMservice) - Adobe Systems Incorporated - C:\Program Files (x86)\Common Files\Adobe\ARM\1.0\armsvc.exe
O23 - Service: Adobe Flash Player Update Service (AdobeFlashPlayerUpdateSvc) - Adobe Systems Incorporated - C:\Windows\SysWOW64\Macromed\Flash\FlashPlayerUpdateService.exe
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\Alg.exe,-112 (ALG) - Unknown owner - C:\Windows\System32\alg.exe (file missing)
O23 - Service: AMD External Events Utility - Unknown owner - C:\Windows\system32\atiesrxx.exe (file missing)
O23 - Service: Apple Mobile Device - Apple Inc. - C:\Program Files (x86)\Common Files\Apple\Mobile Device Support\AppleMobileDeviceService.exe
O23 - Service: Bonjour Service - Apple Inc. - C:\Program Files\Bonjour\mDNSResponder.exe
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\efssvc.dll,-100 (EFS) - Unknown owner - C:\Windows\System32\lsass.exe (file missing)
O23 - Service: ESET Service (ekrn) - ESET - C:\Program Files\ESET\ESET Smart Security\ekrn.exe
O23 - Service: @%systemroot%\system32\fxsresm.dll,-118 (Fax) - Unknown owner - C:\Windows\system32\fxssvc.exe (file missing)
O23 - Service: Služba Google Update (gupdate) (gupdate) - Google Inc. - C:\Program Files (x86)\Google\Update\GoogleUpdate.exe
O23 - Service: Služba Google Update (gupdatem) (gupdatem) - Google Inc. - C:\Program Files (x86)\Google\Update\GoogleUpdate.exe
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\ieetwcollectorres.dll,-1000 (IEEtwCollectorService) - Unknown owner - C:\Windows\system32\IEEtwCollector.exe (file missing)
O23 - Service: Intel(R) PROSet Monitoring Service - Unknown owner - C:\Windows\system32\IProsetMonitor.exe (file missing)
O23 - Service: iPod Service - Apple Inc. - C:\Program Files\iPod\bin\iPodService.exe
O23 - Service: @keyiso.dll,-100 (KeyIso) - Unknown owner - C:\Windows\system32\lsass.exe (file missing)
O23 - Service: MBAMScheduler - Malwarebytes - C:\Program Files (x86)\Malwarebytes Anti-Malware\mbamscheduler.exe
O23 - Service: MBAMService - Malwarebytes - C:\Program Files (x86)\Malwarebytes Anti-Malware\mbamservice.exe
O23 - Service: Mozilla Maintenance Service (MozillaMaintenance) - Mozilla Foundation - C:\Program Files (x86)\Mozilla Maintenance Service\maintenanceservice.exe
O23 - Service: @comres.dll,-2797 (MSDTC) - Unknown owner - C:\Windows\System32\msdtc.exe (file missing)
O23 - Service: Nero BackItUp Scheduler 3 - Nero AG - C:\Program Files (x86)\Nero\Nero8\Nero BackItUp\NBService.exe
O23 - Service: @%SystemRoot%\System32\netlogon.dll,-102 (Netlogon) - Unknown owner - C:\Windows\system32\lsass.exe (file missing)
O23 - Service: NMIndexingService - Nero AG - C:\Program Files (x86)\Common Files\Nero\Lib\NMIndexingService.exe
O23 - Service: @%systemroot%\system32\psbase.dll,-300 (ProtectedStorage) - Unknown owner - C:\Windows\system32\lsass.exe (file missing)
O23 - Service: Remote Packet Capture Protocol v.0 (experimental) (rpcapd) - CACE Technologies, Inc. - C:\Program Files (x86)\WinPcap\rpcapd.exe
O23 - Service: @%systemroot%\system32\Locator.exe,-2 (RpcLocator) - Unknown owner - C:\Windows\system32\locator.exe (file missing)
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\samsrv.dll,-1 (SamSs) - Unknown owner - C:\Windows\system32\lsass.exe (file missing)
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\snmptrap.exe,-3 (SNMPTRAP) - Unknown owner - C:\Windows\System32\snmptrap.exe (file missing)
O23 - Service: @%systemroot%\system32\spoolsv.exe,-1 (Spooler) - Unknown owner - C:\Windows\System32\spoolsv.exe (file missing)
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\sppsvc.exe,-101 (sppsvc) - Unknown owner - C:\Windows\system32\sppsvc.exe (file missing)
O23 - Service: Steam Client Service - Valve Corporation - C:\Program Files (x86)\Common Files\Steam\SteamService.exe
O23 - Service: TeamViewer 8 (TeamViewer8) - TeamViewer GmbH - C:\Program Files (x86)\TeamViewer\Version8\TeamViewer_Service.exe
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\ui0detect.exe,-101 (UI0Detect) - Unknown owner - C:\Windows\system32\UI0Detect.exe (file missing)
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\vaultsvc.dll,-1003 (VaultSvc) - Unknown owner - C:\Windows\system32\lsass.exe (file missing)
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\vds.exe,-100 (vds) - Unknown owner - C:\Windows\System32\vds.exe (file missing)
O23 - Service: @%systemroot%\system32\vssvc.exe,-102 (VSS) - Unknown owner - C:\Windows\system32\vssvc.exe (file missing)
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\Wat\WatUX.exe,-601 (WatAdminSvc) - Unknown owner - C:\Windows\system32\Wat\WatAdminSvc.exe (file missing)
O23 - Service: @%systemroot%\system32\wbengine.exe,-104 (wbengine) - Unknown owner - C:\Windows\system32\wbengine.exe (file missing)
O23 - Service: @%Systemroot%\system32\wbem\wmiapsrv.exe,-110 (wmiApSrv) - Unknown owner - C:\Windows\system32\wbem\WmiApSrv.exe (file missing)
O23 - Service: @%PROGRAMFILES%\Windows Media Player\wmpnetwk.exe,-101 (WMPNetworkSvc) - Unknown owner - C:\Program Files (x86)\Windows Media Player\wmpnetwk.exe (file missing)

--
End of file - 9595 bytes

Ještě log z MBAM:

Malwarebytes Anti-Malware
www.malwarebytes.org

Datum skenování: 17.12.2015
Čas skenování: 18:06
Protokol: mbam.txt
Správce: Ano

Verze: 2.2.0.1024
Databáze malwaru: v2015.12.17.04
Databáze rootkitů: v2015.12.16.01
Licence: Premium
Ochrana proti malwaru: Zapnuto
Ochrana proti škodlivým webovým stránkám: Zapnuto
Ochrana programu: Vypnuto

OS: Windows 7 Service Pack 1
CPU: x64
Souborový systém: NTFS
Uživatel: Venca

Typ skenu: Sken hrozeb
Výsledek: Dokončeno
Prohledaných objektů: 351556
Uplynulý čas: 25 min, 26 sek

Paměť: Zapnuto
Po spuštění: Zapnuto
Souborový systém: Zapnuto
Archivy: Zapnuto
Rootkity: Vypnuto
Heuristika: Zapnuto
PUP: Zapnuto
PUM: Zapnuto

Procesy: 0
(Nenalezeny žádné škodlivé položky)

Moduly: 0
(Nenalezeny žádné škodlivé položky)

Klíče registru: 0
(Nenalezeny žádné škodlivé položky)

Hodnoty registru: 0
(Nenalezeny žádné škodlivé položky)

Data registru: 0
(Nenalezeny žádné škodlivé položky)

Složky: 0
(Nenalezeny žádné škodlivé položky)

Soubory: 0
(Nenalezeny žádné škodlivé položky)

Fyzické sektory: 0
(Nenalezeny žádné škodlivé položky)


(end)

Reklama
Uživatelský avatar
jerabina
člen Security týmu
Level 6
Level 6
Příspěvky: 3647
Registrován: březen 13
Bydliště: Litoměřice
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: Prosím o kontrolu logu

Příspěvekod jerabina » 17 pro 2015 20:36

Stáhni AdwCleaner (by Xplode)

Ulož si ho na svojí plochu
Ukonči všechny programy , okna a prohlížeče
Spusť program poklepáním a klikni na „Prohledat-Scan“
Po skenu se objeví log ( jinak je uložen systémovem disku jako AdwCleaner[R?].txt), jeho obsah sem celý vlož.

Stáhni si Junkware Removal Tool by Thisisu

na svojí plochu.

Deaktivuj si svůj antivirový program. Pravým tl. myši klikni na JRT.exe a vyber „spustit jako správce“. Pro pokračování budeš vyzván ke stisknutí jakékoliv klávesy. Na nějakou klikni.
Začne skenování programu. Skenování může trvat dloho , podle množství nákaz. Po ukončení skenu se objeví log (JRT.txt) , který se uloží na ploše.
Zkopíruj sem prosím celý jeho obsah.

Stáhni si RogueKiller
32bit.:
http://www.sur-la-toile.com/RogueKiller/RogueKiller.exe
64bit.:
http://www.sur-la-toile.com/RogueKiller ... lerX64.exe
na svojí plochu.
- Zavři všechny ostatní programy a prohlížeče.
- Pro OS Vista a win7 spusť program RogueKiller.exe jako správce , u XP poklepáním.
- počkej až skončí Prescan -vyhledávání škodlivých procesů.
-Potom klikni na „Prohledat“.
- Program skenuje procesy PC. Po proskenování klikni na „Zpráva“celý obsah logu sem zkopíruj.
Pokud je program blokován , zkus ho spustit několikrát. Pokud dále program nepůjde spustit a pracovat, přejmenuj ho na winlogon.exe.
Když nevíš jak dál, přichází na řadu prostudovat manuál!
HJT návod

Pokud neodpovídám do vašich témat v sekci HJT když jsem online, tak je to jen proto, že jsem na mobilu kde je studování logů a psaní skriptů nemožné. Neberte to tedy prosím jako ignoraci.

poison
Level 2.5
Level 2.5
Příspěvky: 270
Registrován: říjen 06
Bydliště: Jižní Čechy
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: Prosím o kontrolu logu

Příspěvekod poison » 19 pro 2015 09:09

AdwCleaner vypíše v okně hlášku "AdwCleaner found no malicious program on your computer" log jsem nikde nenašel

Junkware Removal Tool (JRT) by Malwarebytes
Version: 8.0.1 (11.24.2015)
Operating System: Windows 7 Professional x64
Ran by Venca (Administrator) on so 19.12.2015 at 8:52:08,87
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
File System: 0
Registry: 0
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Scan was completed on so 19.12.2015 at 8:54:46,76
End of JRT log
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~


RogueKiller V11.0.3.0 (x64) [Dec 14 2015] (Free) by Adlice Software
mail : http://www.adlice.com/contact/
Feedback : http://forum.adlice.com
Webová stránka : http://www.adlice.com/software/roguekiller/
Blog : http://www.adlice.com

Operační systém : Windows 7 (6.1.7601 Service Pack 1) 64 bits version
Spuštěno : Normální režim
Uživatel : Venca [Práva správce]
Started from : C:\Users\Venca\Desktop\RogueKillerX64.exe
Mód : Prohledat -- Datum : 12/19/2015 09:06:25

¤¤¤ Procesy : 0 ¤¤¤

¤¤¤ Registry : 7 ¤¤¤
[PUP] (X86) HKEY_LOCAL_MACHINE\Software\Mail.Ru -> Nalezeno
[PUM.Dns] (X64) HKEY_LOCAL_MACHINE\System\CurrentControlSet\Services\Tcpip\Parameters | DhcpNameServer : 10.108.10.108 10.108.10.109 ([X][X]) -> Nalezeno
[PUM.Dns] (X64) HKEY_LOCAL_MACHINE\System\ControlSet001\Services\Tcpip\Parameters | DhcpNameServer : 10.108.10.108 10.108.10.109 ([X][X]) -> Nalezeno
[PUM.Dns] (X64) HKEY_LOCAL_MACHINE\System\ControlSet002\Services\Tcpip\Parameters | DhcpNameServer : 10.108.10.108 10.108.10.109 ([(Private Address) (XX)][(Private Address) (XX)]) -> Nalezeno
[PUM.Dns] (X64) HKEY_LOCAL_MACHINE\System\CurrentControlSet\Services\Tcpip\Parameters\Interfaces\{4D9E4795-87C9-4604-929A-E2512FCA3BA0} | DhcpNameServer : 10.108.10.108 10.108.10.109 ([(Private Address) (XX)][(Private Address) (XX)]) -> Nalezeno
[PUM.Dns] (X64) HKEY_LOCAL_MACHINE\System\ControlSet001\Services\Tcpip\Parameters\Interfaces\{4D9E4795-87C9-4604-929A-E2512FCA3BA0} | DhcpNameServer : 10.108.10.108 10.108.10.109 ([(Private Address) (XX)][(Private Address) (XX)]) -> Nalezeno
[PUM.Dns] (X64) HKEY_LOCAL_MACHINE\System\ControlSet002\Services\Tcpip\Parameters\Interfaces\{4D9E4795-87C9-4604-929A-E2512FCA3BA0} | DhcpNameServer : 10.108.10.108 10.108.10.109 ([(Private Address) (XX)][(Private Address) (XX)]) -> Nalezeno

¤¤¤ Úlohy : 0 ¤¤¤

¤¤¤ Soubory : 0 ¤¤¤

¤¤¤ Soubor HOSTS : 0 ¤¤¤

¤¤¤ Antirootkit : 0 (Driver: Nahrán) ¤¤¤

¤¤¤ Webové prohlížeče : 0 ¤¤¤

¤¤¤ Kontrola MBR : ¤¤¤
+++++ PhysicalDrive0: WDC WD5001AALS-00E3A0 ATA Device +++++
--- User ---
[MBR] 7902373ffdaefbaee43db8b6c5478fd8
[BSP] b2b96a6e59cd53c949b6441211303d77 : Windows Vista/7/8|VT.Unknown MBR Code
Partition table:
0 - [ACTIVE] NTFS (0x7) [VISIBLE] Offset (sectors): 2048 | Size: 100 MB [Windows Vista/7/8 Bootstrap | Windows Vista/7/8 Bootloader]
1 - [XXXXXX] NTFS (0x7) [VISIBLE] Offset (sectors): 206848 | Size: 476838 MB [Windows Vista/7/8 Bootstrap | Windows Vista/7/8 Bootloader]
User = LL1 ... OK
User = LL2 ... OK

Uživatelský avatar
jaro3
člen Security týmu
Guru Level 15
Guru Level 15
Příspěvky: 43298
Registrován: červen 07
Bydliště: Jižní Čechy
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: Prosím o kontrolu logu

Příspěvekod jaro3 » 20 pro 2015 09:09

Zavři všechny programy a prohlížeče. Deaktivuj antivir a firewall.
Prosím, odpoj všechny USB (kromě myši s klávesnice) nebo externí disky z počítače před spuštěním tohoto programu.
Spusť znovu RogueKiller ( Pro Windows Vista nebo Windows 7, klepni pravým a vyber "Spustit jako správce", ve Windows XP poklepej ke spuštění).
- Počkej, až Prescan dokončí práci...
- Pak klikni na "Prohledat " ,po jeho skončení:

- V záložkách (Registry , Tasks , Web Browser apod.) vše zatrhni (dej zatržítka)
(musíš dát myší zatržítko do toho čtverečku vlevo od registru ap.)


- Klikni na "Smazat"
- Počkej, dokud Status box nezobrazí " Mazání dokončeno "
- Klikni na "Zpráva " a zkopíruj a vlož obsah té zprávy prosím sem. Log je možno nalézt v RKreport [číslo]. txt na ploše.
- Zavři RogueKiller

Vypni antivir i firewall.
Stáhni
Zoek.exe

a uloz si ho na plochu.
Zavři všechny ostatní programy , okna i prohlížeče.
Spusť Zoek.exe ( u win vista , win7, 8 klikni na něj pravým a vyber : „Spustit jako správce“
- pozor , náběh programu může trvat déle.

Do okna programu vlož skript níže:

Kód: Vybrat vše

autoclean;
emptyclsid;
iedefaults;
FFdefaults;
CHRdefaults;
emptyalltemp;
resethosts;


klikni na Run Script
Program provede sken , opravu, sken i oprava může trvat i více minut ,je třeba posečkat do konce. Do okna neklikej!
Program nabídne restart , potvrď .

Po restartu se může nějaký čas ukázat pouze černá plocha , to je normální. Je třeba počkat až se vytvoří log. Ten si můžeš uložit třeba do dokumentů , jinak se sám ukládá do:
C:\zoek-results.log
Zkopíruj sem celý obsah toho logu.

Vlož nový log z HJT + informuj o problémech.
Při práci s programy HJT, ComboFix,MbAM, SDFix aj. zavřete všechny ostatní aplikace a prohlížeče!
Neposílejte logy do soukromých zpráv.Po dobu mé nepřítomnosti mě zastupuje memphisto , Žbeky a Orcus.
Pokud budete spokojeni , můžete podpořit naše forum:Podpora fóra

poison
Level 2.5
Level 2.5
Příspěvky: 270
Registrován: říjen 06
Bydliště: Jižní Čechy
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: Prosím o kontrolu logu

Příspěvekod poison » 20 pro 2015 13:01

RogueKiller V11.0.3.0 (x64) [Dec 14 2015] (Free) by Adlice Software
mail : http://www.adlice.com/contact/
Feedback : http://forum.adlice.com
Webová stránka : http://www.adlice.com/software/roguekiller/
Blog : http://www.adlice.com

Operační systém : Windows 7 (6.1.7601 Service Pack 1) 64 bits version
Spuštěno : Normální režim
Uživatel : Venca [Práva správce]
Started from : C:\Users\Venca\Desktop\RogueKillerX64.exe
Mód : Smazat -- Datum : 12/20/2015 12:30:29

¤¤¤ Procesy : 0 ¤¤¤

¤¤¤ Registry : 7 ¤¤¤
[PUP] (X86) HKEY_LOCAL_MACHINE\Software\Mail.Ru -> Smazáno
[PUM.Dns] (X64) HKEY_LOCAL_MACHINE\System\CurrentControlSet\Services\Tcpip\Parameters | DhcpNameServer : 10.108.10.108 10.108.10.109 ([X][X]) -> Nahrazeno ()
[PUM.Dns] (X64) HKEY_LOCAL_MACHINE\System\ControlSet001\Services\Tcpip\Parameters | DhcpNameServer : 10.108.10.108 10.108.10.109 ([X][X]) -> Nahrazeno ()
[PUM.Dns] (X64) HKEY_LOCAL_MACHINE\System\ControlSet002\Services\Tcpip\Parameters | DhcpNameServer : 10.108.10.108 10.108.10.109 ([X][X]) -> Nahrazeno ()
[PUM.Dns] (X64) HKEY_LOCAL_MACHINE\System\CurrentControlSet\Services\Tcpip\Parameters\Interfaces\{4D9E4795-87C9-4604-929A-E2512FCA3BA0} | DhcpNameServer : 10.108.10.108 10.108.10.109 ([X][X]) -> Nahrazeno ()
[PUM.Dns] (X64) HKEY_LOCAL_MACHINE\System\ControlSet001\Services\Tcpip\Parameters\Interfaces\{4D9E4795-87C9-4604-929A-E2512FCA3BA0} | DhcpNameServer : 10.108.10.108 10.108.10.109 ([X][X]) -> Nahrazeno ()
[PUM.Dns] (X64) HKEY_LOCAL_MACHINE\System\ControlSet002\Services\Tcpip\Parameters\Interfaces\{4D9E4795-87C9-4604-929A-E2512FCA3BA0} | DhcpNameServer : 10.108.10.108 10.108.10.109 ([X][X]) -> Nahrazeno ()

¤¤¤ Úlohy : 0 ¤¤¤

¤¤¤ Soubory : 0 ¤¤¤

¤¤¤ Soubor HOSTS : 0 ¤¤¤

¤¤¤ Antirootkit : 0 (Driver: Nahrán) ¤¤¤

¤¤¤ Webové prohlížeče : 0 ¤¤¤

¤¤¤ Kontrola MBR : ¤¤¤
+++++ PhysicalDrive0: WDC WD5001AALS-00E3A0 ATA Device +++++
--- User ---
[MBR] 7902373ffdaefbaee43db8b6c5478fd8
[BSP] b2b96a6e59cd53c949b6441211303d77 : Windows Vista/7/8 MBR Code
Partition table:
0 - [ACTIVE] NTFS (0x7) [VISIBLE] Offset (sectors): 2048 | Size: 100 MB [Windows Vista/7/8 Bootstrap | Windows Vista/7/8 Bootloader]
1 - [XXXXXX] NTFS (0x7) [VISIBLE] Offset (sectors): 206848 | Size: 476838 MB [Windows Vista/7/8 Bootstrap | Windows Vista/7/8 Bootloader]
User = LL1 ... OK
User = LL2 ... OK
===================
Zoek.exe v5.0.0.1 Updated 20-December-2015
Tool run by Venca on ne 20.12.2015 at 12:31:08,94.
Microsoft Windows 7 Professional 6.1.7601 Service Pack 1 x64
Running in: Normal Mode Internet Access Detected
Launched: C:\Users\Venca\Desktop\zoek.exe [Scan all users] [Script inserted]

==== System Restore Info ======================

20.12.2015 12:32:16 Zoek.exe System Restore Point Created Successfully.

==== Reset Hosts File ======================

# Copyright (c) 1993-2006 Microsoft Corp.
#
# This is a sample HOSTS file used by Microsoft TCP/IP for Windows.
#
# This file contains the mappings of IP addresses to host names. Each
# entry should be kept on an individual line. The IP address should
# be placed in the first column followed by the corresponding host name.
# The IP address and the host name should be separated by at least one
# space.
#
# Additionally, comments (such as these) may be inserted on individual
# lines or following the machine name denoted by a '#' symbol.
#
# For example:
#
# 102.54.94.97 rhino.acme.com # source server
# 38.25.63.10 x.acme.com # x client host

# localhost name resolution is handled within DNS itself.
127.0.0.1 localhost
::1 localhost

==== Empty Folders Check ======================

C:\Users\Venca\AppData\Local\GHISLER deleted successfully

==== Deleting CLSID Registry Keys ======================
======================
Logfile of Trend Micro HijackThis v2.0.4
Scan saved at 12:57:49, on 20.12.2015
Platform: Windows 7 SP1 (WinNT 6.00.3505)
MSIE: Internet Explorer v11.0 (11.00.9600.18123)
Boot mode: Normal

Running processes:
C:\Program Files (x86)\Common Files\Nero\Lib\NMBgMonitor.exe
C:\Program Files\Zoner\Photo Studio 16\Program32\ZPSTray.exe
C:\Program Files (x86)\Canon\ImageBrowser EX\MFManager.exe
C:\Program Files (x86)\iTunes\iTunesHelper.exe
C:\Program Files (x86)\Common Files\Nero\Lib\NMIndexStoreSvr.exe
C:\Users\Venca\Desktop\hijackthis_2.0.4.exe

R1 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Search Page = http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=54896
R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = http://go.microsoft.com/fwlink/p/?LinkId=255141
R1 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Default_Page_URL = http://go.microsoft.com/fwlink/p/?LinkId=255141
R1 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Default_Search_URL = http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=54896
R1 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Search Page = http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=54896
R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = http://go.microsoft.com/fwlink/p/?LinkId=255141
R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Search,SearchAssistant =
R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Search,CustomizeSearch =
F2 - REG:system.ini: UserInit=userinit.exe,
O1 - Hosts: ::1 localhost
O2 - BHO: Java(tm) Plug-In SSV Helper - {761497BB-D6F0-462C-B6EB-D4DAF1D92D43} - C:\Program Files (x86)\Java\jre1.8.0_31\bin\ssv.dll
O2 - BHO: Pomocná služba pro přihlášení k účtu Microsoft - {9030D464-4C02-4ABF-8ECC-5164760863C6} - C:\Program Files (x86)\Common Files\Microsoft Shared\Windows Live\WindowsLiveLogin.dll
O2 - BHO: Java(tm) Plug-In 2 SSV Helper - {DBC80044-A445-435b-BC74-9C25C1C588A9} - C:\Program Files (x86)\Java\jre1.8.0_31\bin\jp2ssv.dll
O4 - HKLM\..\Run: [APSDaemon] "C:\Program Files (x86)\Common Files\Apple\Apple Application Support\APSDaemon.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [NBKeyScan] "C:\Program Files (x86)\Nero\Nero8\Nero BackItUp\NBKeyScan.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [iTunesHelper] "C:\Program Files (x86)\iTunes\iTunesHelper.exe"
O4 - HKCU\..\Run: [ApplePhotoStreams] C:\Program Files (x86)\Common Files\Apple\Internet Services\ApplePhotoStreams.exe
O4 - HKCU\..\Run: [BgMonitor_{79662E04-7C6C-4d9f-84C7-88D8A56B10AA}] "C:\Program Files (x86)\Common Files\Nero\Lib\NMBgMonitor.exe"
O4 - HKCU\..\Run: [Zoner Photo Studio Service 16] "C:\Program Files\Zoner\Photo Studio 16\Program32\ZPSTRAY.EXEC:\Program Files\Zoner\Photo Studio 16\Program32\ZPSService.exe"
O4 - HKCU\..\Run: [iCloudServices] C:\Program Files (x86)\Common Files\Apple\Internet Services\iCloudServices.exe
O4 - HKCU\..\Run: [Zoner Photo Studio Autoupdate] "C:\PROGRAM FILES\ZONER\PHOTO STUDIO 16\Program32\ZPSTRAY.EXE"
O4 - HKUS\S-1-5-18\..\RunOnce: [SPReview] "C:\Windows\System32\SPReview\SPReview.exe" /sp:1 /errorfwlink:"http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkID=122915" /build:7601 (User 'SYSTEM')
O4 - HKUS\.DEFAULT\..\RunOnce: [SPReview] "C:\Windows\System32\SPReview\SPReview.exe" /sp:1 /errorfwlink:"http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkID=122915" /build:7601 (User 'Default user')
O4 - Startup: EOS Utility.lnk = C:\Program Files (x86)\Canon\EOS Utility\EOS Utility.exe
O4 - Global Startup: ImageBrowser EX Agent.lnk = C:\Program Files (x86)\Canon\ImageBrowser EX\MFManager.exe
O8 - Extra context menu item: E&xportovat do aplikace Microsoft Excel - res://C:\PROGRA~2\MICROS~2\Office12\EXCEL.EXE/3000
O9 - Extra button: Odeslat do aplikace OneNote - {2670000A-7350-4f3c-8081-5663EE0C6C49} - C:\PROGRA~2\MICROS~2\Office12\ONBttnIE.dll
O9 - Extra 'Tools' menuitem: Od&eslat do aplikace OneNote - {2670000A-7350-4f3c-8081-5663EE0C6C49} - C:\PROGRA~2\MICROS~2\Office12\ONBttnIE.dll
O9 - Extra button: Research - {92780B25-18CC-41C8-B9BE-3C9C571A8263} - C:\PROGRA~2\MICROS~2\Office12\REFIEBAR.DLL
O10 - Unknown file in Winsock LSP: c:\program files (x86)\common files\microsoft shared\windows live\wlidnsp.dll
O10 - Unknown file in Winsock LSP: c:\program files (x86)\common files\microsoft shared\windows live\wlidnsp.dll
O11 - Options group: [ACCELERATED_GRAPHICS] Accelerated graphics
O15 - Trusted Zone: http://help.eset.com (HKLM)
O15 - ESC Trusted Zone: http://help.eset.com (HKLM)
O18 - Protocol: wlpg - {E43EF6CD-A37A-4A9B-9E6F-83F89B8E6324} - C:\Program Files (x86)\Windows Live\Photo Gallery\AlbumDownloadProtocolHandler.dll
O23 - Service: Adobe Acrobat Update Service (AdobeARMservice) - Adobe Systems Incorporated - C:\Program Files (x86)\Common Files\Adobe\ARM\1.0\armsvc.exe
O23 - Service: Adobe Flash Player Update Service (AdobeFlashPlayerUpdateSvc) - Adobe Systems Incorporated - C:\Windows\SysWOW64\Macromed\Flash\FlashPlayerUpdateService.exe
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\Alg.exe,-112 (ALG) - Unknown owner - C:\Windows\System32\alg.exe (file missing)
O23 - Service: AMD External Events Utility - Unknown owner - C:\Windows\system32\atiesrxx.exe (file missing)
O23 - Service: Apple Mobile Device - Apple Inc. - C:\Program Files (x86)\Common Files\Apple\Mobile Device Support\AppleMobileDeviceService.exe
O23 - Service: Bonjour Service - Apple Inc. - C:\Program Files\Bonjour\mDNSResponder.exe
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\efssvc.dll,-100 (EFS) - Unknown owner - C:\Windows\System32\lsass.exe (file missing)
O23 - Service: ESET Service (ekrn) - ESET - C:\Program Files\ESET\ESET Smart Security\ekrn.exe
O23 - Service: @%systemroot%\system32\fxsresm.dll,-118 (Fax) - Unknown owner - C:\Windows\system32\fxssvc.exe (file missing)
O23 - Service: Služba Google Update (gupdate) (gupdate) - Google Inc. - C:\Program Files (x86)\Google\Update\GoogleUpdate.exe
O23 - Service: Služba Google Update (gupdatem) (gupdatem) - Google Inc. - C:\Program Files (x86)\Google\Update\GoogleUpdate.exe
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\ieetwcollectorres.dll,-1000 (IEEtwCollectorService) - Unknown owner - C:\Windows\system32\IEEtwCollector.exe (file missing)
O23 - Service: Intel(R) PROSet Monitoring Service - Unknown owner - C:\Windows\system32\IProsetMonitor.exe (file missing)
O23 - Service: iPod Service - Apple Inc. - C:\Program Files\iPod\bin\iPodService.exe
O23 - Service: @keyiso.dll,-100 (KeyIso) - Unknown owner - C:\Windows\system32\lsass.exe (file missing)
O23 - Service: MBAMScheduler - Malwarebytes - C:\Program Files (x86)\Malwarebytes Anti-Malware\mbamscheduler.exe
O23 - Service: MBAMService - Malwarebytes - C:\Program Files (x86)\Malwarebytes Anti-Malware\mbamservice.exe
O23 - Service: Mozilla Maintenance Service (MozillaMaintenance) - Mozilla Foundation - C:\Program Files (x86)\Mozilla Maintenance Service\maintenanceservice.exe
O23 - Service: @comres.dll,-2797 (MSDTC) - Unknown owner - C:\Windows\System32\msdtc.exe (file missing)
O23 - Service: Nero BackItUp Scheduler 3 - Nero AG - C:\Program Files (x86)\Nero\Nero8\Nero BackItUp\NBService.exe
O23 - Service: @%SystemRoot%\System32\netlogon.dll,-102 (Netlogon) - Unknown owner - C:\Windows\system32\lsass.exe (file missing)
O23 - Service: NMIndexingService - Nero AG - C:\Program Files (x86)\Common Files\Nero\Lib\NMIndexingService.exe
O23 - Service: @%systemroot%\system32\psbase.dll,-300 (ProtectedStorage) - Unknown owner - C:\Windows\system32\lsass.exe (file missing)
O23 - Service: Remote Packet Capture Protocol v.0 (experimental) (rpcapd) - CACE Technologies, Inc. - C:\Program Files (x86)\WinPcap\rpcapd.exe
O23 - Service: @%systemroot%\system32\Locator.exe,-2 (RpcLocator) - Unknown owner - C:\Windows\system32\locator.exe (file missing)
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\samsrv.dll,-1 (SamSs) - Unknown owner - C:\Windows\system32\lsass.exe (file missing)
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\snmptrap.exe,-3 (SNMPTRAP) - Unknown owner - C:\Windows\System32\snmptrap.exe (file missing)
O23 - Service: @%systemroot%\system32\spoolsv.exe,-1 (Spooler) - Unknown owner - C:\Windows\System32\spoolsv.exe (file missing)
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\sppsvc.exe,-101 (sppsvc) - Unknown owner - C:\Windows\system32\sppsvc.exe (file missing)
O23 - Service: Steam Client Service - Valve Corporation - C:\Program Files (x86)\Common Files\Steam\SteamService.exe
O23 - Service: TeamViewer 8 (TeamViewer8) - TeamViewer GmbH - C:\Program Files (x86)\TeamViewer\Version8\TeamViewer_Service.exe
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\ui0detect.exe,-101 (UI0Detect) - Unknown owner - C:\Windows\system32\UI0Detect.exe (file missing)
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\vaultsvc.dll,-1003 (VaultSvc) - Unknown owner - C:\Windows\system32\lsass.exe (file missing)
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\vds.exe,-100 (vds) - Unknown owner - C:\Windows\System32\vds.exe (file missing)
O23 - Service: @%systemroot%\system32\vssvc.exe,-102 (VSS) - Unknown owner - C:\Windows\system32\vssvc.exe (file missing)
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\Wat\WatUX.exe,-601 (WatAdminSvc) - Unknown owner - C:\Windows\system32\Wat\WatAdminSvc.exe (file missing)
O23 - Service: @%systemroot%\system32\wbengine.exe,-104 (wbengine) - Unknown owner - C:\Windows\system32\wbengine.exe (file missing)
O23 - Service: @%Systemroot%\system32\wbem\wmiapsrv.exe,-110 (wmiApSrv) - Unknown owner - C:\Windows\system32\wbem\WmiApSrv.exe (file missing)
O23 - Service: @%PROGRAMFILES%\Windows Media Player\wmpnetwk.exe,-101 (WMPNetworkSvc) - Unknown owner - C:\Program Files (x86)\Windows Media Player\wmpnetwk.exe (file missing)

--
End of file - 9553 bytes

Problémy zmizely, web i videa šlapou jak mají. Díky

Uživatelský avatar
jerabina
člen Security týmu
Level 6
Level 6
Příspěvky: 3647
Registrován: březen 13
Bydliště: Litoměřice
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: Prosím o kontrolu logu

Příspěvekod jerabina » 20 pro 2015 15:36

Zavři ostatní programy/prohlížeče, odpoj se od internetu a v HJT fixni:
NÁVOD

Kód: Vybrat vše

R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Search,SearchAssistant =
R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Search,CustomizeSearch =
F2 - REG:system.ini: UserInit=userinit.exe,
O1 - Hosts: ::1 localhost
O4 - HKUS\S-1-5-18\..\RunOnce: [SPReview] "C:\Windows\System32\SPReview\SPReview.exe" /sp:1 /errorfwlink:"http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkID=122915" /build:7601 (User 'SYSTEM')
O4 - HKUS\.DEFAULT\..\RunOnce: [SPReview] "C:\Windows\System32\SPReview\SPReview.exe" /sp:1 /errorfwlink:"http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkID=122915" /build:7601 (User 'Default user')



Stáhni si zde DelFix
https://toolslib.net/downloads/viewdownload/2-delfix/

ulož si soubor na plochu.
Poklepáním na ikonu spusť nástroj Delfix.exe
( Ve Windows Vista, Windows 7 a 8, musíš spustit soubor pravým tlačítkem myši -> Spustit jako správce .
V hlavním menu, zkontroluj tyto možnosti - Odstranění dezinfekce nástrojů (Remove desinfection tools) – Vyčistit body obnovy (Purge System Restore) .
Poté klikněte na tlačítko Spustit (Run) a nech nástroj dělat svoji práci.

Poté se zpráva se otevře (DelFix.txt). Vlož celý obsah zprávy sem. Jinak je zpráva zde:
v C: \ DelFix.txt

Pokud nejsou problémy, je to vše a můžeš dát vyřešeno - zelenou "fajfku" ;)
Když nevíš jak dál, přichází na řadu prostudovat manuál!
HJT návod

Pokud neodpovídám do vašich témat v sekci HJT když jsem online, tak je to jen proto, že jsem na mobilu kde je studování logů a psaní skriptů nemožné. Neberte to tedy prosím jako ignoraci.

poison
Level 2.5
Level 2.5
Příspěvky: 270
Registrován: říjen 06
Bydliště: Jižní Čechy
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: Prosím o kontrolu logu

Příspěvekod poison » 23 pro 2015 10:31

Děkuji všem za čas.


# DelFix v1.011 - Logfile created 23/12/2015 at 10:29:34
# Updated 18/08/2015 by Xplode
# Username : Venca - VENCA-PC
# Operating System : Windows 7 Professional Service Pack 1 (64 bits)

~ Removing disinfection tools ...

Deleted : C:\zoek_backup
Deleted : C:\AdwCleaner
Deleted : C:\zoek-results.log
Deleted : C:\Users\Venca\Desktop\hijackthis_2.0.4.exe
Deleted : HKLM\SOFTWARE\AdwCleaner

~ Cleaning system restore ...

Deleted : RP #338 [Windows Update | 12/15/2015 15:10:58]
Deleted : RP #339 [Microsoft Visual C++ 2013 Redistributable (x64) - 12.0.30501 | 12/16/2015 14:55:36]
Deleted : RP #340 [Windows Update | 12/19/2015 07:25:43]
Deleted : RP #341 [JRT Pre-Junkware Removal | 12/19/2015 07:52:09]
Deleted : RP #342 [Windows Update | 12/19/2015 17:06:48]
Deleted : RP #343 [Instalační služba modulů systému Windows | 12/20/2015 08:27:28]
Deleted : RP #344 [zoek.exe restore point | 12/20/2015 11:32:00]

New restore point created !

########## - EOF - ##########


Zpět na “HiJackThis”

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 85 hostů