Prosím o kontrolu logu - seká se PC Vyřešeno

Místo pro vaše HiJackThis logy a logy z dalších programů…

Moderátoři: Mods_senior, Security team

Uživatelský avatar
fandam007
Level 3
Level 3
Příspěvky: 563
Registrován: duben 12
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Prosím o kontrolu logu - seká se PC

Příspěvekod fandam007 » 04 led 2016 23:12

Zdravím,

cca dva týdny zpátky se mi začal sekat počítač, ale já si neuvědomuji, že bych něco stahoval nebo instaloval. Než se mi načte PC, aby se dal alespoň trochu používat, tak to trvá cca 15 minut. Většinou čekám 20, ale i poté je PC prakticky nepoužitelný, jen otevření složky Tento PC mi zabere 4 minuty a Google chrome se sice načte "jen" 2 minuty po poklepání, ale zato se šíleně dlouho načítají stránky. Navíc během používání se programy sekají, padají a nebo neodpovídají (když se sekne složka, která obsahje třeba jen 1mb soubor, tak to trvá cca 4 minuty). Jinak bych asi měl ještě zmínit, že v Safe modu jede všechno ok.

Mám Win XP Professional, SP3, 2GB RAM

Rád poprosil o vyřešení.

Předem děkuji a zde posílám log z HJT:


Logfile of Trend Micro HijackThis v2.0.4
Scan saved at 22:58:32, on 4.1.2016
Platform: Windows XP SP3 (WinNT 5.01.2600)
MSIE: Internet Explorer v8.00 (8.00.6001.18702)

FIREFOX: 42.0 (x86 cs)
Boot mode: Normal

Running processes:
C:\WINDOWS\System32\smss.exe
C:\WINDOWS\system32\winlogon.exe
C:\WINDOWS\system32\services.exe
C:\WINDOWS\system32\lsass.exe
C:\Program Files\IObit\Advanced SystemCare\ASCService.exe
C:\WINDOWS\system32\svchost.exe
C:\Program Files\Microsoft Security Client\MsMpEng.exe
C:\WINDOWS\System32\svchost.exe
C:\WINDOWS\system32\svchost.exe
C:\WINDOWS\System32\svchost.exe
C:\WINDOWS\system32\spoolsv.exe
C:\Program Files\IObit\IObit Malware Fighter\IMFsrv.exe
C:\Program Files\Common Files\soft602\602updsvc\602updsvc.exe
C:\Program Files\Bonjour\mDNSResponder.exe
C:\Program Files\ClientRs\ClientRS.exe
C:\Program Files\Common Files\Microsoft Shared\VS7DEBUG\MDM.EXE
C:\Program Files\ClientRs\WinVNC.exe
C:\Program Files\NVIDIA Corporation\NetworkAccessManager\bin\nSvcIp.exe
C:\Program Files\ClientRs\WinVNC.exe
C:\WINDOWS\system32\svchost.exe
C:\Documents and Settings\doma\Plocha\HijackThis.exe

R1 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Search Page = http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=54896
R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=69157
R1 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Default_Page_URL = http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=69157
R1 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Default_Search_URL = http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=54896
R1 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Search Page = http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=54896
R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=69157
R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Toolbar,LinksFolderName = Odkazy
F2 - REG:system.ini: UserInit=C:\WINDOWS\system32\userinit.exe,C:\Documents and Settings\doma\Dokumenty\DCSCMIN\TewaQPfzgRji\TewaQPfzgRji\IMDCSC.exe,C:\Documents and Settings\doma\Dokumenty\DCSCMIN\TewaQPfzgRji\TewaQPfzgRji\IMDCSC.exe,C:\Documents and Settings\doma\Dokumenty\DCSCMIN\TewaQPfzgRji\TewaQPfzgRji\IMDCSC.exe,C:\Documents and Settings\doma\Dokumenty\DCSCMIN\TewaQPfzgRji\TewaQPfzgRji\IMDCSC.exe,C:\Documents and Settings\doma\Dokumenty\DCSCMIN\TewaQPfzgRji\TewaQPfzgRji\IMDCSC.exe,C:\Documents and Settings\doma\Dokumenty\DCSCMIN\TewaQPfzgRji\TewaQPfzgRji\IMDCSC.exe,C:\Documents and Settings\doma\Dokumenty\DCSCMIN\TewaQPfzgRji\TewaQPfzgRji\IMDCSC.exe,C:\Documents and Settings\doma\Dokumenty\DCSCMIN\TewaQPfzgRji\TewaQPfzgRji\IMDCSC.exe
O2 - BHO: ExplorerWnd Helper - {10921475-03CE-4E04-90CE-E2E7EF20C814} - C:\Program Files\IObit\IObit Uninstaller\UninstallExplorer.dll
O2 - BHO: Java(tm) Plug-In SSV Helper - {761497BB-D6F0-462C-B6EB-D4DAF1D92D43} - C:\Program Files\Java\jre1.8.0_31\bin\ssv.dll
O2 - BHO: Advanced SystemCare Surfing Protection - {BA0C978D-D909-49B6-AFE2-8BDE245DC7E6} - C:\PROGRA~1\IObit\SURFIN~1\BROWER~1\ASCPLU~1.DLL
O2 - BHO: Java(tm) Plug-In 2 SSV Helper - {DBC80044-A445-435b-BC74-9C25C1C588A9} - C:\Program Files\Java\jre1.8.0_31\bin\jp2ssv.dll
O3 - Toolbar: ExplorerWnd Helper - {10921475-03CE-4E04-90CE-E2E7EF20C814} - C:\Program Files\IObit\IObit Uninstaller\UninstallExplorer.dll
O4 - HKLM\..\Run: [SoundMAX] "C:\Program Files\Analog Devices\SoundMAX\Smax4.exe" /tray
O4 - HKLM\..\Run: [csend] "C:\Program Files\ClientRs\csend.exe" "C:\Program Files\Micos\Scany\Txt" "61"
O4 - HKLM\..\Run: [MSC] "c:\Program Files\Microsoft Security Client\msseces.exe" -hide -runkey
O4 - HKLM\..\Run: [IObit Malware Fighter] "C:\Program Files\IObit\IObit Malware Fighter\IMF.exe" /autostart
O4 - HKCU\..\Run: [CTFMON.EXE] C:\WINDOWS\system32\ctfmon.exe
O4 - HKUS\S-1-5-19\..\Run: [CTFMON.EXE] C:\WINDOWS\system32\CTFMON.EXE (User 'LOCAL SERVICE')
O4 - HKUS\S-1-5-20\..\Run: [CTFMON.EXE] C:\WINDOWS\system32\CTFMON.EXE (User 'NETWORK SERVICE')
O4 - HKUS\S-1-5-21-1757981266-2000478354-1417001333-1007\..\Run: [CTFMON.EXE] C:\WINDOWS\system32\ctfmon.exe (User 'doma')
O4 - HKUS\S-1-5-18\..\Run: [CTFMON.EXE] C:\WINDOWS\system32\CTFMON.EXE (User 'SYSTEM')
O4 - HKUS\.DEFAULT\..\Run: [CTFMON.EXE] C:\WINDOWS\system32\CTFMON.EXE (User 'Default user')
O9 - Extra button: (no name) - {e2e2dd38-d088-4134-82b7-f2ba38496583} - C:\WINDOWS\Network Diagnostic\xpnetdiag.exe
O9 - Extra 'Tools' menuitem: @xpsp3res.dll,-20001 - {e2e2dd38-d088-4134-82b7-f2ba38496583} - C:\WINDOWS\Network Diagnostic\xpnetdiag.exe
O9 - Extra button: Messenger - {FB5F1910-F110-11d2-BB9E-00C04F795683} - C:\Program Files\Messenger\msmsgs.exe
O9 - Extra 'Tools' menuitem: Windows Messenger - {FB5F1910-F110-11d2-BB9E-00C04F795683} - C:\Program Files\Messenger\msmsgs.exe
O16 - DPF: {6414512B-B978-451D-A0D8-FCFDF33E833C} (WUWebControl Class) - http://update.microsoft.com/windowsupda ... 8295609987
O22 - SharedTaskScheduler: Browseui preloader - {438755C2-A8BA-11D1-B96B-00A0C90312E1} - C:\WINDOWS\system32\browseui.dll
O22 - SharedTaskScheduler: Proces mezipaměti kategorií součástí - {8C7461EF-2B13-11d2-BE35-3078302C2030} - C:\WINDOWS\system32\browseui.dll
O23 - Service: 602Updater (602XML Updater) - Software602 a.s. - C:\Program Files\Common Files\soft602\602updsvc\602updsvc.exe
O23 - Service: Advanced SystemCare Service 9 (AdvancedSystemCareService9) - IObit - C:\Program Files\IObit\Advanced SystemCare\ASCService.exe
O23 - Service: Bonjour Service - Apple Inc. - C:\Program Files\Bonjour\mDNSResponder.exe
O23 - Service: ClientRS - MiCoS Software s.r.o. - C:\Program Files\ClientRs\ClientRS.exe
O23 - Service: Forceware Web Interface (ForcewareWebInterface) - Apache Software Foundation - C:\Program Files\NVIDIA Corporation\NetworkAccessManager\Apache Group\Apache2\bin\apache.exe
O23 - Service: Služba Google Update (gupdate) (gupdate) - Google Inc. - C:\Program Files\Google\Update\GoogleUpdate.exe
O23 - Service: Služba Google Update (gupdatem) (gupdatem) - Google Inc. - C:\Program Files\Google\Update\GoogleUpdate.exe
O23 - Service: IMF Service (IMFservice) - IObit - C:\Program Files\IObit\IObit Malware Fighter\IMFsrv.exe
O23 - Service: LiveUpdate (LiveUpdateSvc) - IObit - C:\Program Files\IObit\LiveUpdate\LiveUpdate.exe
O23 - Service: Mozilla Maintenance Service (MozillaMaintenance) - Mozilla Foundation - C:\Program Files\Mozilla Maintenance Service\maintenanceservice.exe
O23 - Service: ForceWare IP service (nSvcIp) - NVIDIA Corporation - C:\Program Files\NVIDIA Corporation\NetworkAccessManager\bin\nSvcIp.exe
O23 - Service: ForceWare user log service (nSvcLog) - NVIDIA Corporation - C:\Program Files\NVIDIA Corporation\NetworkAccessManager\bin\nSvcLog.exe
O23 - Service: NVIDIA Display Driver Service (NVSvc) - NVIDIA Corporation - C:\WINDOWS\system32\nvsvc32.exe
O23 - Service: Overwolf Updater Windows SCM (OverwolfUpdater) - Overwolf LTD - C:\Program Files\Overwolf\OverwolfUpdater.exe
O23 - Service: Skype Updater (SkypeUpdate) - Skype Technologies - C:\Program Files\Skype\Updater\Updater.exe
O23 - Service: TeamViewer 10 (TeamViewer) - TeamViewer GmbH - C:\Program Files\TeamViewer\TeamViewer_Service.exe
O23 - Service: VNC Server (winvnc) - UltraVNC - C:\Program Files\ClientRs\WinVNC.exe

--
End of file - 7354 bytes
Odesláno pravděpodobně z PC, pokud ne, tak z jiného zařízení.

Reklama
Uživatelský avatar
jaro3
člen Security týmu
Guru Level 15
Guru Level 15
Příspěvky: 43298
Registrován: červen 07
Bydliště: Jižní Čechy
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: Prosím o kontrolu logu - seká se PC

Příspěvekod jaro3 » 05 led 2016 10:06

Odinstaluj:
IObit Malware Fighter

Stáhni si ATF Cleaner
Poklepej na ATF Cleaner.exe, klikni na select all found, poté:
-Když používáš Firefox (Mozzila), klikni na Firefox nahoře a vyber: Select All, poté klikni na Empty Selected.
-Když používáš Operu, klikni nahoře na Operu a vyber: Select All, poté klikni na Empty Selected. Poté klikni na Main (hlavní stránku ) a klikni na Empty Selected.
Po vyčištění klikni na Exit k zavření programu.
ATF-Cleaner je jednoduchý nástroj na odstranění historie z webového prohlížeče. Program dokáže odstranit cache, cookies, historii a další stopy po surfování na Internetu. Mezi podporované prohlížeče patří Internet Explorer, Firefox a Opera. Aplikace navíc umí odstranit dočasné soubory Windows, vysypat koš atd.

- Pokud používáš jen Google Chrome , tak ATF nemusíš použít.


Stáhni si TFC
http://www.geekstogo.com/forum/files/fi ... -oldtimer/
Otevři soubor a zavři všechny ostatní okna, Klikni na Start k zahájení procesu. Program by neměl trvat dlouho.
Poté by se měl PC restartovat, pokud ne , proveď sám.

Stáhni AdwCleaner (by Xplode)
http://www.bleepingcomputer.com/download/adwcleaner/

Ulož si ho na svojí plochu
Ukonči všechny programy , okna a prohlížeče
Spusť program poklepáním a klikni na „Prohledat-Scan“
Po skenu klikni na „Logfile“ ,objeví log ( jinak je uložen systémovem disku jako AdwCleaner[C?].txt), jeho obsah sem celý vlož.

Stáhni si RogueKiller by Adlice Software
32bit.:
http://www.sur-la-toile.com/RogueKiller/RogueKiller.exe
64bit.:
http://www.sur-la-toile.com/RogueKiller ... lerX64.exe
na svojí plochu.
- Zavři všechny ostatní programy a prohlížeče.
- Pro OS Vista a win7 spusť program RogueKiller.exe jako správce , u XP poklepáním.
- počkej až skončí Prescan -vyhledávání škodlivých procesů.
-Potom klikni na „Prohledat“.
- Program skenuje procesy PC. Po proskenování klikni na „Zpráva“ , v okně na pak na „Open TXT“ a celý obsah logu sem zkopíruj.
Pokud je program blokován , zkus ho spustit několikrát. Pokud dále program nepůjde spustit a pracovat, přejmenuj ho na winlogon.exe.
Při práci s programy HJT, ComboFix,MbAM, SDFix aj. zavřete všechny ostatní aplikace a prohlížeče!
Neposílejte logy do soukromých zpráv.Po dobu mé nepřítomnosti mě zastupuje memphisto , Žbeky a Orcus.
Pokud budete spokojeni , můžete podpořit naše forum:Podpora fóra

Uživatelský avatar
fandam007
Level 3
Level 3
Příspěvky: 563
Registrován: duben 12
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: Prosím o kontrolu logu - seká se PC

Příspěvekod fandam007 » 08 led 2016 19:19

Mohu to skenovat v nouzovém režimu?
Odesláno pravděpodobně z PC, pokud ne, tak z jiného zařízení.

Uživatelský avatar
fandam007
Level 3
Level 3
Příspěvky: 563
Registrován: duben 12
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: Prosím o kontrolu logu - seká se PC

Příspěvekod fandam007 » 08 led 2016 19:49

Log z AdwCleaner (při klasickém spuštění):

# AdwCleaner v5.028 - Logfile created 08/01/2016 at 19:45:27
# Updated 04/01/2016 by Xplode
# Database : 2016-01-04.2 [Server]
# Operating system : Microsoft Windows XP Service Pack 3 (x86)
# Username : doma - FANDA
# Running from : C:\Documents and Settings\doma\Plocha\adwcleaner_5.028.exe
# Option : Scan
# Support : http://toolslib.net/forum

***** [ Services ] *****


***** [ Folders ] *****

Folder Found : C:\Documents and Settings\All Users\Nabídka Start\Programy\Feed Notifier
Folder Found : C:\Program Files\Feed Notifier

***** [ Files ] *****

File Found : C:\Documents and Settings\doma\Data aplikací\Mozilla\Firefox\Profiles\fza0c43k.default-1446934764359\user.js

***** [ DLL ] *****


***** [ Shortcuts ] *****


***** [ Scheduled tasks ] *****


***** [ Registry ] *****

Key Found : HKLM\SOFTWARE\Classes\CLSID\{BA0C978D-D909-49B6-AFE2-8BDE245DC7E6}
Key Found : HKLM\SOFTWARE\Classes\CLSID\{10921475-03CE-4E04-90CE-E2E7EF20C814}
Key Found : HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer\Browser Helper Objects\{BA0C978D-D909-49B6-AFE2-8BDE245DC7E6}
Key Found : HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer\Browser Helper Objects\{10921475-03CE-4E04-90CE-E2E7EF20C814}
Key Found : HKCU\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Ext\Stats\{BA0C978D-D909-49B6-AFE2-8BDE245DC7E6}
Key Found : HKCU\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Ext\Stats\{10921475-03CE-4E04-90CE-E2E7EF20C814}
Key Found : HKCU\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Ext\Settings\{BA0C978D-D909-49B6-AFE2-8BDE245DC7E6}
Key Found : HKCU\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Ext\Settings\{10921475-03CE-4E04-90CE-E2E7EF20C814}
Value Found : HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Internet Explorer\Toolbar [{10921475-03CE-4E04-90CE-E2E7EF20C814}]
Value Found : HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Toolbar\ShellBrowser [{10921475-03CE-4E04-90CE-E2E7EF20C814}]
Value Found : HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Toolbar\WebBrowser [{10921475-03CE-4E04-90CE-E2E7EF20C814}]
Key Found : HKLM\SOFTWARE\PIP
Key Found : HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Uninstall\{6091F327-2B13-4193-A6F1-4B2271613A74}_is1
Key Found : HKU\.DEFAULT\Software\IGearSettings

***** [ Web browsers ] *****

[C:\Documents and Settings\doma\Data aplikací\Mozilla\Firefox\Profiles\fza0c43k.default-1446934764359\prefs.js] [Preference] Found : user_pref("network.hxxp.request.max-start-delay", 0);
[C:\Documents and Settings\doma\Local Settings\Data aplikací\Google\Chrome\User Data\Default\Web data] [Search Provider] Found : search.sweetim.com
[C:\Documents and Settings\doma\Local Settings\Data aplikací\Google\Chrome\User Data\Default\Web data] [Search Provider] Found : websearch.ask.com
[C:\Documents and Settings\doma\Local Settings\Data aplikací\Google\Chrome\User Data\Default\Web data] [Search Provider] Found : search.yahoo.com
[C:\Documents and Settings\doma\Local Settings\Data aplikací\Google\Chrome\User Data\Default\Web data] [Search Provider] Found : delta-search.com
[C:\Documents and Settings\doma\Local Settings\Data aplikací\Google\Chrome\User Data\Default\Web data] [Search Provider] Found : yahoo.com
[C:\Documents and Settings\doma\Local Settings\Data aplikací\Google\Chrome\User Data\Default\Secure Preferences] [Extension] Found : bbmegnmpleoagolcnjnejdacakedpcgd
[C:\Documents and Settings\doma\Local Settings\Data aplikací\Google\Chrome\User Data\Default\Secure Preferences] [Extension] Found : nfengeggddojhakldhlpjdlddgkkjkdd

########## EOF - C:\AdwCleaner\AdwCleaner[S1].txt - [3518 bytes] ##########
Odesláno pravděpodobně z PC, pokud ne, tak z jiného zařízení.

Uživatelský avatar
fandam007
Level 3
Level 3
Příspěvky: 563
Registrován: duben 12
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: Prosím o kontrolu logu - seká se PC

Příspěvekod fandam007 » 08 led 2016 20:09

Rogue Killer (při klasickém spuštění):

RogueKiller V11.0.6.0 [Jan 4 2016] (Free) by Adlice Software
mail : http://www.adlice.com/contact/
Feedback : http://forum.adlice.com
Webová stránka : http://www.adlice.com/software/roguekiller/
Blog : http://www.adlice.com

Operační systém : Windows XP (5.1.2600 Service Pack 3) 32 bits version
Spuštěno : Normální režim
Uživatel : Administrator [Práva správce]
Started from : C:\Documents and Settings\doma\Plocha\RogueKiller.exe
Mód : Prohledat -- Datum : 01/08/2016 20:07:56

¤¤¤ Procesy : 2 ¤¤¤
[VT.not-a-virus:RemoteAdmin.Win32.WinVNC.gc] winvnc.exe(1496) -- C:\Program Files\ClientRs\winvnc.exe[7] -> Zastaveno [TermProc]
[VT.not-a-virus:RemoteAdmin.Win32.WinVNC.gc] winvnc.exe(2308) -- C:\Program Files\ClientRs\winvnc.exe[7] -> Zastaveno [TermProc]

¤¤¤ Registry : 14 ¤¤¤
[PUP] HKEY_LOCAL_MACHINE\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer\Browser Helper Objects\{10921475-03CE-4E04-90CE-E2E7EF20C814} (C:\Program Files\IObit\IObit Uninstaller\UninstallExplorer.dll) -> Nalezeno
[PUP] HKEY_LOCAL_MACHINE\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer\Browser Helper Objects\{BA0C978D-D909-49B6-AFE2-8BDE245DC7E6} (C:\PROGRA~1\IObit\SURFIN~1\BROWER~1\ASCPLU~1.DLL) -> Nalezeno
[PUP] HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Internet Explorer\Toolbar | {10921475-03CE-4E04-90CE-E2E7EF20C814} : (C:\Program Files\IObit\IObit Uninstaller\UninstallExplorer.dll) -> Nalezeno
[PUP] HKEY_USERS\S-1-5-21-1757981266-2000478354-1417001333-1007\SOFTWARE\Microsoft\Internet Explorer\Toolbar\ShellBrowser | {10921475-03CE-4E04-90CE-E2E7EF20C814} : (C:\Program Files\IObit\IObit Uninstaller\UninstallExplorer.dll) -> Nalezeno
[PUP] HKEY_USERS\S-1-5-21-1757981266-2000478354-1417001333-1007\SOFTWARE\Microsoft\Internet Explorer\Toolbar\WebBrowser | {10921475-03CE-4E04-90CE-E2E7EF20C814} : (C:\Program Files\IObit\IObit Uninstaller\UninstallExplorer.dll) -> Nalezeno
[PUM.Dns] HKEY_LOCAL_MACHINE\System\CurrentControlSet\Services\Tcpip\Parameters | DhcpNameServer : 10.255.255.10 10.255.255.20 192.168.1.1 ([X][X][-]) -> Nalezeno
[PUM.Dns] HKEY_LOCAL_MACHINE\System\ControlSet002\Services\Tcpip\Parameters | DhcpNameServer : 10.255.255.10 10.255.255.20 192.168.1.1 ([X][X][-]) -> Nalezeno
[PUM.Dns] HKEY_LOCAL_MACHINE\System\ControlSet003\Services\Tcpip\Parameters | DhcpNameServer : 10.255.255.10 10.255.255.20 192.168.1.1 ([X][X][-]) -> Nalezeno
[PUM.Dns] HKEY_LOCAL_MACHINE\System\CurrentControlSet\Services\Tcpip\Parameters\Interfaces\{367F6B2D-59B8-4592-933D-F88133F24639} | DhcpNameServer : 10.255.255.10 10.255.255.20 192.168.1.1 ([X][X][-]) -> Nalezeno
[PUM.Dns] HKEY_LOCAL_MACHINE\System\ControlSet001\Services\Tcpip\Parameters\Interfaces\{367F6B2D-59B8-4592-933D-F88133F24639} | DhcpNameServer : 10.255.255.10 10.255.255.20 192.168.1.1 ([X][X][-]) -> Nalezeno
[PUM.Dns] HKEY_LOCAL_MACHINE\System\ControlSet002\Services\Tcpip\Parameters\Interfaces\{367F6B2D-59B8-4592-933D-F88133F24639} | DhcpNameServer : 10.255.255.10 10.255.255.20 192.168.1.1 ([X][X][-]) -> Nalezeno
[PUM.Dns] HKEY_LOCAL_MACHINE\System\ControlSet003\Services\Tcpip\Parameters\Interfaces\{367F6B2D-59B8-4592-933D-F88133F24639} | DhcpNameServer : 10.255.255.10 10.255.255.20 192.168.1.1 ([X][X][-]) -> Nalezeno
[PUM.SecurityCenter] HKEY_LOCAL_MACHINE\Software\Microsoft\Security Center | FirewallDisableNotify : 1 -> Nalezeno
[PUM.SecurityCenter] HKEY_LOCAL_MACHINE\Software\Microsoft\Security Center | UpdatesDisableNotify : 1 -> Nalezeno

¤¤¤ Úlohy : 0 ¤¤¤

¤¤¤ Soubory : 4 ¤¤¤
[PUP][Složka] C:\Documents and Settings\All Users\Data aplikací\{3C5CBD7B-3D1D-411E-96C2-513FFCA84D2D} -> Nalezeno
[PUP][Složka] C:\Documents and Settings\All Users\Data aplikací\{BAF091CA-86C4-4627-ADA1-897E2621C1B0} -> Nalezeno
[PUP][Složka] C:\Documents and Settings\All Users\Data aplikací\{FD6F83C0-EC70-4581-8361-C70CD1AA4B98} -> Nalezeno
[PUP][Složka] C:\Program Files\Feed Notifier -> Nalezeno

¤¤¤ Soubor HOSTS : 0 [Too big!] ¤¤¤

¤¤¤ Antirootkit : 0 (Driver: Nahrán) ¤¤¤

¤¤¤ Webové prohlížeče : 0 ¤¤¤

¤¤¤ Kontrola MBR : ¤¤¤
+++++ PhysicalDrive0: +++++
--- User ---
[MBR] 6ee09802c7bdd59c38cf410e2fd8770b
[BSP] db189b87d9a9acfa629e5dacedbe0b74 : Windows XP|VT.Unknown MBR Code
Partition table:
0 - [ACTIVE] NTFS (0x7) [VISIBLE] Offset (sectors): 63 | Size: 32765 MB [Windows XP Bootstrap | Windows XP Bootloader]
1 - [XXXXXX] EXTEN-LBA (0xf) [VISIBLE] Offset (sectors): 67103505 | Size: 43543 MB
User = LL1 ... OK
User = LL2 ... OK
Odesláno pravděpodobně z PC, pokud ne, tak z jiného zařízení.

Uživatelský avatar
Orcus
člen Security týmu
Elite Level 10.5
Elite Level 10.5
Příspěvky: 10645
Registrován: duben 10
Bydliště: Okolo rostou 3 růže =o)
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: Prosím o kontrolu logu - seká se PC

Příspěvekod Orcus » 08 led 2016 22:43

- Spusť znovu AdwCleaner (u Windows Vista či Windows7, klikni na AdwCleaner pravým a vyber „Spustit jako správce“
- Klikni na „ Smazat“
- Program provede opravu, po automatickém restartu neukáže log (C:\AdwCleaner [C?].txt) , jeho obsah sem celý vlož.

====================================================

Zavři všechny programy a prohlížeče. Deaktivuj antivir a firewall.
Prosím, odpoj všechny USB nebo externí disky z počítače před spuštěním tohoto programu.
Spusť RogueKiller ( Pro Windows Vista nebo Windows 7, klepni pravým a vyber "Spustit jako správce", ve Windows XP poklepej ke spuštění).
- Počkej, až Prescan dokončí práci...
- Počkej, dokud status okno zobrazuje "Prohledat "
- V záložkách (Registry , Tasks , Web Browser apod.) vše zatrhni (dej zatržítka).
- Klikni na "Smazat"
- Počkej, dokud Status box zobrazuje " Mazání dokončeno "
- Klikni na "Zpráva" a zkopíruj a vlož obsah té zprávy prosím sem. Log je možno nalézt v RKreport [číslo]. txt na ploše.
- Zavři RogueKiller

====================================================

Stáhni
Zoek.exe

a ulož si ho na plochu.
Zavři všechny ostatní programy, okna i prohlížeče.
Spusť Zoek.exe ( u win vista , win7, 8 klikni na něj pravým a vyber : „Spustit jako správce“
- pozor, náběh programu může trvat déle.

Do okna programu vlož skript níže:

Kód: Vybrat vše

autoclean;
emptyclsid;
iedefaults;
FFdefaults;
CHRdefaults;
emptyalltemp;
resethosts;


Klikni na Run Script
Program provede sken, opravu, sken i oprava může trvat i více minut, je třeba posečkat do konce. Do okna neklikej!
Program nabídne restart , potvrď .

Po restartu se může nějaký čas ukázat pouze černá plocha , to je normální. Je třeba počkat až se vytvoří log. Ten si můžeš uložit třeba do dokumentů, jinak se sám ukládá do:
C:\zoek-results.log
Zkopíruj sem celý obsah toho logu.

====================================================

Co problémy? + nový log z HJT
Láska hřeje, ale uhlí je uhlí. :fire:



Log z HJT vkládejte do HJT sekce. Je-li moc dlouhý, rozděl jej do více zpráv.

Pár rad k bezpečnosti PC.

Po dobu mé nepřítomnosti mě zastupuje memphisto, jaro3 a Diallix

Pokud budete spokojeni , můžete podpořit naše fórum.

Uživatelský avatar
fandam007
Level 3
Level 3
Příspěvky: 563
Registrován: duben 12
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: Prosím o kontrolu logu - seká se PC

Příspěvekod fandam007 » 08 led 2016 23:25

AdwCleaner (PC mi po restartu log ukázalú:

# AdwCleaner v5.028 - Logfile created 08/01/2016 at 23:14:29
# Updated 04/01/2016 by Xplode
# Database : 2016-01-04.2 [Server]
# Operating system : Microsoft Windows XP Service Pack 3 (x86)
# Username : doma - FANDA
# Running from : C:\Documents and Settings\doma\Plocha\adwcleaner_5.028.exe
# Option : Cleaning
# Support : http://toolslib.net/forum

***** [ Services ] *****


***** [ Folders ] *****

[-] Folder Deleted : C:\Documents and Settings\All Users\Nabídka Start\Programy\Feed Notifier
[-] Folder Deleted : C:\Program Files\Feed Notifier

***** [ Files ] *****

[-] File Deleted : C:\Documents and Settings\doma\Data aplikací\Mozilla\Firefox\Profiles\fza0c43k.default-1446934764359\user.js

***** [ DLLs ] *****


***** [ Shortcuts ] *****


***** [ Scheduled tasks ] *****


***** [ Registry ] *****

[-] Key Deleted : HKLM\SOFTWARE\Classes\CLSID\{BA0C978D-D909-49B6-AFE2-8BDE245DC7E6}
[-] Key Deleted : HKLM\SOFTWARE\Classes\CLSID\{10921475-03CE-4E04-90CE-E2E7EF20C814}
[-] Key Deleted : HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer\Browser Helper Objects\{BA0C978D-D909-49B6-AFE2-8BDE245DC7E6}
[-] Key Deleted : HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer\Browser Helper Objects\{10921475-03CE-4E04-90CE-E2E7EF20C814}
[-] Key Deleted : HKCU\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Ext\Stats\{BA0C978D-D909-49B6-AFE2-8BDE245DC7E6}
[-] Key Deleted : HKCU\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Ext\Stats\{10921475-03CE-4E04-90CE-E2E7EF20C814}
[-] Key Deleted : HKCU\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Ext\Settings\{BA0C978D-D909-49B6-AFE2-8BDE245DC7E6}
[-] Key Deleted : HKCU\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Ext\Settings\{10921475-03CE-4E04-90CE-E2E7EF20C814}
[-] Value Deleted : HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Internet Explorer\Toolbar [{10921475-03CE-4E04-90CE-E2E7EF20C814}]
[-] Value Deleted : HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Toolbar\ShellBrowser [{10921475-03CE-4E04-90CE-E2E7EF20C814}]
[-] Value Deleted : HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Toolbar\WebBrowser [{10921475-03CE-4E04-90CE-E2E7EF20C814}]
[-] Key Deleted : HKLM\SOFTWARE\PIP
[-] Key Deleted : HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Uninstall\{6091F327-2B13-4193-A6F1-4B2271613A74}_is1
[-] Key Deleted : HKU\.DEFAULT\Software\IGearSettings

***** [ Web browsers ] *****

[-] [C:\Documents and Settings\doma\Data aplikací\Mozilla\Firefox\Profiles\fza0c43k.default-1446934764359\prefs.js] [Preference] Deleted : user_pref("network.hxxp.request.max-start-delay", 0);
[-] [C:\Documents and Settings\doma\Local Settings\Data aplikací\Google\Chrome\User Data\Default\Web Data] [Search Provider] Deleted : search.sweetim.com
[-] [C:\Documents and Settings\doma\Local Settings\Data aplikací\Google\Chrome\User Data\Default\Web Data] [Search Provider] Deleted : websearch.ask.com
[-] [C:\Documents and Settings\doma\Local Settings\Data aplikací\Google\Chrome\User Data\Default\Web Data] [Search Provider] Deleted : search.yahoo.com
[-] [C:\Documents and Settings\doma\Local Settings\Data aplikací\Google\Chrome\User Data\Default\Web Data] [Search Provider] Deleted : delta-search.com
[-] [C:\Documents and Settings\doma\Local Settings\Data aplikací\Google\Chrome\User Data\Default\Web Data] [Search Provider] Deleted : yahoo.com
[-] [C:\Documents and Settings\doma\Local Settings\Data aplikací\Google\Chrome\User Data\Default\Secure Preferences] [Extension] Deleted : bbmegnmpleoagolcnjnejdacakedpcgd
[-] [C:\Documents and Settings\doma\Local Settings\Data aplikací\Google\Chrome\User Data\Default\Secure Preferences] [Extension] Deleted : nfengeggddojhakldhlpjdlddgkkjkdd

*************************

:: "Tracing" keys removed
:: Winsock settings cleared

########## EOF - C:\AdwCleaner\AdwCleaner[C1].txt - [3760 bytes] ##########
Odesláno pravděpodobně z PC, pokud ne, tak z jiného zařízení.

Uživatelský avatar
fandam007
Level 3
Level 3
Příspěvky: 563
Registrován: duben 12
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: Prosím o kontrolu logu - seká se PC

Příspěvekod fandam007 » 08 led 2016 23:46

Rogue:

RogueKiller V11.0.6.0 [Jan 4 2016] (Free) by Adlice Software
mail : http://www.adlice.com/contact/
Feedback : http://forum.adlice.com
Webová stránka : http://www.adlice.com/software/roguekiller/
Blog : http://www.adlice.com

Operační systém : Windows XP (5.1.2600 Service Pack 3) 32 bits version
Spuštěno : Normální režim
Uživatel : doma [Práva správce]
Started from : C:\Documents and Settings\doma\Plocha\RogueKiller.exe
Mód : Smazat -- Datum : 01/08/2016 23:45:50

¤¤¤ Procesy : 2 ¤¤¤
[VT.not-a-virus:RemoteAdmin.Win32.WinVNC.gc] winvnc.exe(1248) -- C:\Program Files\ClientRs\winvnc.exe[7] -> Zastaveno [TermProc]
[VT.not-a-virus:RemoteAdmin.Win32.WinVNC.gc] winvnc.exe(3104) -- C:\Program Files\ClientRs\winvnc.exe[7] -> Zastaveno [TermProc]

¤¤¤ Registry : 9 ¤¤¤
[PUM.Dns] HKEY_LOCAL_MACHINE\System\CurrentControlSet\Services\Tcpip\Parameters | DhcpNameServer : 10.255.255.10 10.255.255.20 192.168.1.1 ([X][X][-]) -> Nahrazeno ()
[PUM.Dns] HKEY_LOCAL_MACHINE\System\ControlSet002\Services\Tcpip\Parameters | DhcpNameServer : 10.255.255.10 10.255.255.20 192.168.1.1 ([X][X][-]) -> Nahrazeno ()
[PUM.Dns] HKEY_LOCAL_MACHINE\System\ControlSet003\Services\Tcpip\Parameters | DhcpNameServer : 10.255.255.10 10.255.255.20 192.168.1.1 ([X][X][-]) -> Nahrazeno ()
[PUM.Dns] HKEY_LOCAL_MACHINE\System\CurrentControlSet\Services\Tcpip\Parameters\Interfaces\{367F6B2D-59B8-4592-933D-F88133F24639} | DhcpNameServer : 10.255.255.10 10.255.255.20 192.168.1.1 ([X][X][-]) -> Nahrazeno ()
[PUM.Dns] HKEY_LOCAL_MACHINE\System\ControlSet001\Services\Tcpip\Parameters\Interfaces\{367F6B2D-59B8-4592-933D-F88133F24639} | DhcpNameServer : 10.255.255.10 10.255.255.20 192.168.1.1 ([X][X][-]) -> Nahrazeno ()
[PUM.Dns] HKEY_LOCAL_MACHINE\System\ControlSet002\Services\Tcpip\Parameters\Interfaces\{367F6B2D-59B8-4592-933D-F88133F24639} | DhcpNameServer : 10.255.255.10 10.255.255.20 192.168.1.1 ([X][X][-]) -> Nahrazeno ()
[PUM.Dns] HKEY_LOCAL_MACHINE\System\ControlSet003\Services\Tcpip\Parameters\Interfaces\{367F6B2D-59B8-4592-933D-F88133F24639} | DhcpNameServer : 10.255.255.10 10.255.255.20 192.168.1.1 ([X][X][-]) -> Nahrazeno ()
[PUM.SecurityCenter] HKEY_LOCAL_MACHINE\Software\Microsoft\Security Center | FirewallDisableNotify : 1 -> Smazáno
[PUM.SecurityCenter] HKEY_LOCAL_MACHINE\Software\Microsoft\Security Center | UpdatesDisableNotify : 1 -> Smazáno

¤¤¤ Úlohy : 0 ¤¤¤

¤¤¤ Soubory : 3 ¤¤¤
[PUP][Složka] C:\Documents and Settings\All Users\Data aplikací\{3C5CBD7B-3D1D-411E-96C2-513FFCA84D2D} -> Smazáno
[PUP][Složka] C:\Documents and Settings\All Users\Data aplikací\{BAF091CA-86C4-4627-ADA1-897E2621C1B0} -> Smazáno
[PUP][Složka] C:\Documents and Settings\All Users\Data aplikací\{FD6F83C0-EC70-4581-8361-C70CD1AA4B98} -> Smazáno

¤¤¤ Soubor HOSTS : 0 [Too big!] ¤¤¤

¤¤¤ Antirootkit : 0 (Driver: Nahrán) ¤¤¤

¤¤¤ Webové prohlížeče : 3 ¤¤¤
[FIREFX:Addon] fza0c43k.default-1446934764359 : Video DownloadHelper [{b9db16a4-6edc-47ec-a1f4-b86292ed211d}] -> Smazáno
[FIREFX:Addon] fza0c43k.default-1446934764359 : Adblock Plus [{d10d0bf8-f5b5-c8b4-a8b2-2b9879e08c5d}] -> Smazáno
[FIREFX:Addon] fza0c43k.default-1446934764359 : Microsoft .NET Framework Assistant [{20a82645-c095-46ed-80e3-08825760534b}] -> Smazáno

¤¤¤ Kontrola MBR : ¤¤¤
+++++ PhysicalDrive0: WDC WD800JD-00MSA1 +++++
--- User ---
[MBR] 6ee09802c7bdd59c38cf410e2fd8770b
[BSP] db189b87d9a9acfa629e5dacedbe0b74 : Windows XP|VT.Unknown MBR Code
Partition table:
0 - [ACTIVE] NTFS (0x7) [VISIBLE] Offset (sectors): 63 | Size: 32765 MB [Windows XP Bootstrap | Windows XP Bootloader]
1 - [XXXXXX] EXTEN-LBA (0xf) [VISIBLE] Offset (sectors): 67103505 | Size: 43543 MB
User = LL1 ... OK
User = LL2 ... OK
Odesláno pravděpodobně z PC, pokud ne, tak z jiného zařízení.

Uživatelský avatar
fandam007
Level 3
Level 3
Příspěvky: 563
Registrován: duben 12
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: Prosím o kontrolu logu - seká se PC

Příspěvekod fandam007 » 09 led 2016 00:06

zoek:
Zoek.exe v5.0.0.1 Updated 31-December-2015
Tool run by doma on p  08.01.2016 at 23:47:49,89.
Systém Microsoft Windows XP Professional 5.1.2600 Service Pack 3 x86
Running in: Normal Mode Internet Access Detected
Launched: C:\Documents and Settings\doma\Plocha\zoek.exe [Scan all users] [Script inserted]

==== System Restore Info ======================

8.1.2016 23:49:03 Zoek.exe System Restore Point Created Successfully.

==== Reset Hosts File ======================

# Copyright (c) 1993-2006 Microsoft Corp.
#
# This is a sample HOSTS file used by Microsoft TCP/IP for Windows.
#
# This file contains the mappings of IP addresses to host names. Each
# entry should be kept on an individual line. The IP address should
# be placed in the first column followed by the corresponding host name.
# The IP address and the host name should be separated by at least one
# space.
#
# Additionally, comments (such as these) may be inserted on individual
# lines or following the machine name denoted by a '#' symbol.
#
# For example:
#
# 102.54.94.97 rhino.acme.com # source server
# 38.25.63.10 x.acme.com # x client host

127.0.0.1 localhost

==== Empty Folders Check ======================

C:\Program Files\Blender Foundation deleted successfully
C:\Program Files\Paint.NET deleted successfully
C:\Program Files\PAS-Products deleted successfully
C:\Program Files\VST deleted successfully
C:\DOCUME~1\ALLUSE~1\NABDKA~1\Programy\Android Studio deleted successfully
C:\DOCUME~1\ALLUSE~1\NABDKA~1\Programy\SWF File Player deleted successfully
C:\DOCUME~1\doma\NABDKA~1\Programy\Hugin deleted successfully
C:\DOCUME~1\ALLUSE~1\DATAAP~1\BlazeVideo deleted successfully
C:\DOCUME~1\ALLUSE~1\DATAAP~1\nView_Profiles deleted successfully
C:\DOCUME~1\ALLUSE~1\DATAAP~1\Unity deleted successfully
C:\DOCUME~1\ALLUSE~1\DATAAP~1\YadiqAlafi deleted successfully

==== Deleting CLSID Registry Keys ======================


==== Deleting CLSID Registry Values ======================


==== Deleting Services ======================


==== Deleting Files \ Folders ======================

C:\Program Files\Blender Foundation not found
C:\Program Files\Paint.NET not found
C:\Program Files\PAS-Products not found
C:\Program Files\VST not found
C:\Program Files\ComPlus Applications deleted
C:\Program Files\WindowsUpdate deleted
C:\Program Files\PC Inspector File Recovery deleted
C:\DOCUME~1\ALLUSE~1\DATAAP~1\ProductData deleted
C:\WINDOWS\tasks\ASC9_PerformanceMonitor.job deleted
C:\WINDOWS\system32\GroupPolicy\Adm deleted

==== Firefox Extensions Registry ======================

[HKEY_LOCAL_MACHINE\Software\Mozilla\Firefox\Extensions]
"{20a82645-c095-46ed-80e3-08825760534b}"="C:\WINDOWS\Microsoft.NET\Framework\v3.5\Windows Presentation Foundation\DotNetAssistantExtension" [14.02.2011 17:05]

==== Chromium Look ======================

HKEY_CURRENT_USER\SOFTWARE\Google\Chrome\Extensions
apdfllckaahabafndbhieahigkjlhalf - C:\DOCUME~1\doma\LOCALS~1\DATAAP~1\Google\Drive\apdfllckaahabafndbhieahigkjlhalf_live.crx[]
lmjegmlicamnimmfhcmpkclmigmmcbeh - No path found[]

==== Set IE to Default ======================

Old Values:
[HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main]
"Start Page"="http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=69157"
[HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Internet Explorer\AboutURLs]
"Tabs"="res://ieframe.dll/tabswelcome.htm"
[HKEY_CURRENT_USER\SOFTWARE\Microsoft\Internet Explorer\SearchScopes]
"DefaultScope"="{096A216C-0643-4670-982C-BE2A382FB21A}"

New Values:
[HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main]
"Start Page"="http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=69157"
[HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Internet Explorer\AboutURLs]
"Tabs"="about:newtab"
[HKEY_CURRENT_USER\SOFTWARE\Microsoft\Internet Explorer\SearchScopes]
"DefaultScope"="{012E1000-F331-11DB-8314-0800200C9A66}"

==== All HKLM and HKCU SearchScopes ======================

HKLM\SearchScopes "DefaultScope"="{096A216C-0643-4670-982C-BE2A382FB21A}"
HKLM\SearchScopes\{0633EE93-D776-472f-A0FF-E1416B8B2E3A} - http://search.live.com/results.aspx?q={searchTerms}&src={referrer:source?}
HKLM\SearchScopes\{096A216C-0643-4670-982C-BE2A382FB21A} - http://www.google.com/search?q={searchTerms}&rls=com.microsoft:{language}:{referrer:source?}&ie={inputEncoding}&oe={outputEncoding}&sourceid=ie7
HKCU\SearchScopes "DefaultScope"="{012E1000-F331-11DB-8314-0800200C9A66}"
HKCU\SearchScopes\{012E1000-F331-11DB-8314-0800200C9A66} - http://www.google.com/search?q={searchTerms}
HKCU\SearchScopes\{0633EE93-D776-472f-A0FF-E1416B8B2E3A} - http://www.bing.com/search?q={searchTerms}&src=IE-SearchBox&FORM=IE8SRC
HKCU\SearchScopes\{096A216C-0643-4670-982C-BE2A382FB21A} - No_Url_Value

==== Reset Google Chrome ======================

Nothing found to reset

==== Deleting Registry Keys ======================

HKEY_CURRENT_USER\SOFTWARE\Google\Chrome\Extensions\apdfllckaahabafndbhieahigkjlhalf deleted successfully

==== Empty IE Cache ======================

C:\Documents and Settings\doma\Local Settings\Temporary Internet Files\Content.IE5\index.dat will be deleted at reboot
C:\Documents and Settings\LocalService\Local Settings\Temporary Internet Files\Content.IE5\index.dat will be deleted at reboot
C:\Documents and Settings\NetworkService\Local Settings\Temporary Internet Files\Content.IE5\index.dat will be deleted at reboot

==== Empty FireFox Cache ======================

No FireFox Profiles found

==== Empty Chrome Cache ======================

No Chrome User Data found

==== Empty All Flash Cache ======================

No Flash Cache Found

==== Empty All Java Cache ======================

No Java Cache Found

==== C:\zoek_backup content ======================

C:\zoek_backup (files=23 folders=5 6270120 bytes)

==== Empty Temp Folders ======================

C:\WINDOWS\Temp will be emptied at reboot

==== After Reboot ======================

==== Empty Temp Folders ======================

C:\WINDOWS\Temp successfully emptied
C:\DOCUME~1\doma\LOCALS~1\Temp successfully emptied

==== Empty Recycle Bin ======================

C:\RECYCLER successfully emptied

==== Deleting Files / Folders ======================

"C:\Documents and Settings\doma\Local Settings\Temporary Internet Files\Content.IE5\index.dat" not deleted
"C:\Documents and Settings\LocalService\Local Settings\Temporary Internet Files\Content.IE5\index.dat" deleted
"C:\Documents and Settings\NetworkService\Local Settings\Temporary Internet Files\Content.IE5\index.dat" not found

==== EOF on so 09.01.2016 at 0:03:58,12 ======================
Odesláno pravděpodobně z PC, pokud ne, tak z jiného zařízení.

Uživatelský avatar
fandam007
Level 3
Level 3
Příspěvky: 563
Registrován: duben 12
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: Prosím o kontrolu logu - seká se PC

Příspěvekod fandam007 » 09 led 2016 00:08

HJT:

Logfile of Trend Micro HijackThis v2.0.4
Scan saved at 0:07:28, on 9.1.2016
Platform: Windows XP SP3 (WinNT 5.01.2600)
MSIE: Internet Explorer v8.00 (8.00.6001.18702)

FIREFOX: 42.0 (x86 cs)
Boot mode: Normal

Running processes:
C:\WINDOWS\System32\smss.exe
C:\WINDOWS\system32\winlogon.exe
C:\WINDOWS\system32\services.exe
C:\WINDOWS\system32\lsass.exe
C:\Program Files\IObit\Advanced SystemCare\ASCService.exe
C:\WINDOWS\system32\svchost.exe
C:\Program Files\Microsoft Security Client\MsMpEng.exe
C:\WINDOWS\System32\svchost.exe
C:\WINDOWS\system32\svchost.exe
C:\WINDOWS\System32\svchost.exe
C:\WINDOWS\system32\spoolsv.exe
C:\WINDOWS\Explorer.EXE
C:\Program Files\IObit\Smart Defrag 4\SmartDefrag.exe
C:\Program Files\Common Files\soft602\602updsvc\602updsvc.exe
C:\Program Files\Bonjour\mDNSResponder.exe
C:\Program Files\ClientRs\ClientRS.exe
C:\Program Files\Common Files\Microsoft Shared\VS7DEBUG\MDM.EXE
C:\Program Files\ClientRs\WinVNC.exe
C:\Program Files\NVIDIA Corporation\NetworkAccessManager\bin\nSvcIp.exe
C:\WINDOWS\system32\wuauclt.exe
C:\Program Files\ClientRs\WinVNC.exe
C:\WINDOWS\System32\svchost.exe
C:\Program Files\IObit\IObit Uninstaller\UninstallMonitor.exe
C:\Program Files\Analog Devices\SoundMAX\Smax4.exe
C:\Program Files\ClientRs\csend.exe
C:\Program Files\Microsoft Security Client\msseces.exe
C:\WINDOWS\system32\ctfmon.exe
C:\Program Files\IObit\Advanced SystemCare\ASCTray.exe
C:\Documents and Settings\doma\Plocha\HijackThis.exe

R1 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Search Page = http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=54896
R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=69157
R1 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Default_Page_URL = http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=69157
R1 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Default_Search_URL = http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=54896
R1 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Search Page = http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=54896
R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=69157
R1 - HKCU\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Internet Settings,ProxyOverride = *.local
R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Toolbar,LinksFolderName = Odkazy
F2 - REG:system.ini: UserInit=C:\WINDOWS\system32\userinit.exe,C:\Documents and Settings\doma\Dokumenty\DCSCMIN\TewaQPfzgRji\TewaQPfzgRji\IMDCSC.exe,C:\Documents and Settings\doma\Dokumenty\DCSCMIN\TewaQPfzgRji\TewaQPfzgRji\IMDCSC.exe,C:\Documents and Settings\doma\Dokumenty\DCSCMIN\TewaQPfzgRji\TewaQPfzgRji\IMDCSC.exe,C:\Documents and Settings\doma\Dokumenty\DCSCMIN\TewaQPfzgRji\TewaQPfzgRji\IMDCSC.exe,C:\Documents and Settings\doma\Dokumenty\DCSCMIN\TewaQPfzgRji\TewaQPfzgRji\IMDCSC.exe,C:\Documents and Settings\doma\Dokumenty\DCSCMIN\TewaQPfzgRji\TewaQPfzgRji\IMDCSC.exe,C:\Documents and Settings\doma\Dokumenty\DCSCMIN\TewaQPfzgRji\TewaQPfzgRji\IMDCSC.exe,C:\Documents and Settings\doma\Dokumenty\DCSCMIN\TewaQPfzgRji\TewaQPfzgRji\IMDCSC.exe
O2 - BHO: Java(tm) Plug-In SSV Helper - {761497BB-D6F0-462C-B6EB-D4DAF1D92D43} - C:\Program Files\Java\jre1.8.0_31\bin\ssv.dll
O2 - BHO: Java(tm) Plug-In 2 SSV Helper - {DBC80044-A445-435b-BC74-9C25C1C588A9} - C:\Program Files\Java\jre1.8.0_31\bin\jp2ssv.dll
O4 - HKLM\..\Run: [SoundMAX] "C:\Program Files\Analog Devices\SoundMAX\Smax4.exe" /tray
O4 - HKLM\..\Run: [csend] "C:\Program Files\ClientRs\csend.exe" "C:\Program Files\Micos\Scany\Txt" "61"
O4 - HKLM\..\Run: [MSC] "c:\Program Files\Microsoft Security Client\msseces.exe" -hide -runkey
O4 - HKCU\..\Run: [CTFMON.EXE] C:\WINDOWS\system32\ctfmon.exe
O4 - HKCU\..\Run: [Advanced SystemCare 9] "C:\Program Files\IObit\Advanced SystemCare\ASCTray.exe" /Auto
O4 - HKCU\..\Run: [GoogleChromeAutoLaunch_22281D1A7B908EE3D23C7DED55B0D537] "C:\Program Files\Google\Chrome\Application\chrome.exe" --no-startup-window
O4 - HKUS\S-1-5-19\..\Run: [CTFMON.EXE] C:\WINDOWS\system32\CTFMON.EXE (User 'LOCAL SERVICE')
O4 - HKUS\S-1-5-20\..\Run: [CTFMON.EXE] C:\WINDOWS\system32\CTFMON.EXE (User 'NETWORK SERVICE')
O4 - HKUS\S-1-5-18\..\Run: [CTFMON.EXE] C:\WINDOWS\system32\CTFMON.EXE (User 'SYSTEM')
O4 - HKUS\.DEFAULT\..\Run: [CTFMON.EXE] C:\WINDOWS\system32\CTFMON.EXE (User 'Default user')
O9 - Extra button: (no name) - {e2e2dd38-d088-4134-82b7-f2ba38496583} - C:\WINDOWS\Network Diagnostic\xpnetdiag.exe
O9 - Extra 'Tools' menuitem: @xpsp3res.dll,-20001 - {e2e2dd38-d088-4134-82b7-f2ba38496583} - C:\WINDOWS\Network Diagnostic\xpnetdiag.exe
O9 - Extra button: Messenger - {FB5F1910-F110-11d2-BB9E-00C04F795683} - C:\Program Files\Messenger\msmsgs.exe
O9 - Extra 'Tools' menuitem: Windows Messenger - {FB5F1910-F110-11d2-BB9E-00C04F795683} - C:\Program Files\Messenger\msmsgs.exe
O16 - DPF: {6414512B-B978-451D-A0D8-FCFDF33E833C} (WUWebControl Class) - http://update.microsoft.com/windowsupda ... 8295609987
O22 - SharedTaskScheduler: Browseui preloader - {438755C2-A8BA-11D1-B96B-00A0C90312E1} - C:\WINDOWS\system32\browseui.dll
O22 - SharedTaskScheduler: Proces mezipaměti kategorií součástí - {8C7461EF-2B13-11d2-BE35-3078302C2030} - C:\WINDOWS\system32\browseui.dll
O23 - Service: 602Updater (602XML Updater) - Software602 a.s. - C:\Program Files\Common Files\soft602\602updsvc\602updsvc.exe
O23 - Service: Advanced SystemCare Service 9 (AdvancedSystemCareService9) - IObit - C:\Program Files\IObit\Advanced SystemCare\ASCService.exe
O23 - Service: Bonjour Service - Apple Inc. - C:\Program Files\Bonjour\mDNSResponder.exe
O23 - Service: ClientRS - MiCoS Software s.r.o. - C:\Program Files\ClientRs\ClientRS.exe
O23 - Service: Forceware Web Interface (ForcewareWebInterface) - Apache Software Foundation - C:\Program Files\NVIDIA Corporation\NetworkAccessManager\Apache Group\Apache2\bin\apache.exe
O23 - Service: Služba Google Update (gupdate) (gupdate) - Google Inc. - C:\Program Files\Google\Update\GoogleUpdate.exe
O23 - Service: Služba Google Update (gupdatem) (gupdatem) - Google Inc. - C:\Program Files\Google\Update\GoogleUpdate.exe
O23 - Service: LiveUpdate (LiveUpdateSvc) - IObit - C:\Program Files\IObit\LiveUpdate\LiveUpdate.exe
O23 - Service: Mozilla Maintenance Service (MozillaMaintenance) - Mozilla Foundation - C:\Program Files\Mozilla Maintenance Service\maintenanceservice.exe
O23 - Service: ForceWare IP service (nSvcIp) - NVIDIA Corporation - C:\Program Files\NVIDIA Corporation\NetworkAccessManager\bin\nSvcIp.exe
O23 - Service: ForceWare user log service (nSvcLog) - NVIDIA Corporation - C:\Program Files\NVIDIA Corporation\NetworkAccessManager\bin\nSvcLog.exe
O23 - Service: NVIDIA Display Driver Service (NVSvc) - NVIDIA Corporation - C:\WINDOWS\system32\nvsvc32.exe
O23 - Service: Overwolf Updater Windows SCM (OverwolfUpdater) - Overwolf LTD - C:\Program Files\Overwolf\OverwolfUpdater.exe
O23 - Service: Skype Updater (SkypeUpdate) - Skype Technologies - C:\Program Files\Skype\Updater\Updater.exe
O23 - Service: TeamViewer 10 (TeamViewer) - TeamViewer GmbH - C:\Program Files\TeamViewer\TeamViewer_Service.exe
O23 - Service: VNC Server (winvnc) - UltraVNC - C:\Program Files\ClientRs\WinVNC.exe

--
End of file - 7301 bytes
Odesláno pravděpodobně z PC, pokud ne, tak z jiného zařízení.

Uživatelský avatar
fandam007
Level 3
Level 3
Příspěvky: 563
Registrován: duben 12
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: Prosím o kontrolu logu - seká se PC

Příspěvekod fandam007 » 09 led 2016 00:10

Počítač sice reaguje rychleji, ale ještě pořád to není ono
Odesláno pravděpodobně z PC, pokud ne, tak z jiného zařízení.

Uživatelský avatar
jaro3
člen Security týmu
Guru Level 15
Guru Level 15
Příspěvky: 43298
Registrován: červen 07
Bydliště: Jižní Čechy
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: Prosím o kontrolu logu - seká se PC

Příspěvekod jaro3 » 09 led 2016 09:43

Stáhni si Junkware Removal Tool by Thisisu
http://www.bleepingcomputer.com/downloa ... oval-tool/
na svojí plochu.

Deaktivuj si svůj antivirový program. Pravým tl. myši klikni na JRT.exe a vyber „spustit jako správce“. Pro pokračování budeš vyzván ke stisknutí jakékoliv klávesy. Na nějakou klikni.
Začne skenování programu. Skenování může trvat dloho , podle množství nákaz. Po ukončení skenu se objeví log (JRT.txt) , který se uloží na ploše.
Zkopíruj sem prosím celý jeho obsah.

Vypni rez. ochranu u antiviru a antispywaru,příp. firewall..

Stáhni si ComboFix (by sUBs)
a ulož si ho na plochu.
Ukonči všechna aktivní okna a spusť ho.
- Po spuštění se zobrazí podmínky užití, potvrď je stiskem tlačítka Ano
- Dále postupuj dle pokynů, během aplikování ComboFixu neklikej do zobrazujícího se okna
- Po dokončení skenování by měl program vytvořit log - C:\ComboFix.txt - zkopíruj sem prosím celý jeho obsah
Pokud budou problémy , spusť ho v nouz. režimu.

Upozornění : Může se stát, že po aplikaci Combofixu a restartu počítače, Windows nenaběhnou , nebo nenajede plocha , budou problémy s připojením, pak znovu restartuj počítač, pokud to nepomůže , po restartu mačkej klávesu F8 a pak zvol poslední známou funkční konfiguraci. , či použij bod obnovy.
Při práci s programy HJT, ComboFix,MbAM, SDFix aj. zavřete všechny ostatní aplikace a prohlížeče!
Neposílejte logy do soukromých zpráv.Po dobu mé nepřítomnosti mě zastupuje memphisto , Žbeky a Orcus.
Pokud budete spokojeni , můžete podpořit naše forum:Podpora fóra


Zpět na “HiJackThis”

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 121 hostů