Špatná nová RAM Vyřešeno

Zvukové karty, síťové karty, grafické karty, modemy…

Moderátoři: Pic, Mods_junior, Mods_senior, HW spec team

schwarzenegger
Level 3
Level 3
Příspěvky: 504
Registrován: srpen 11
Bydliště: Ústí nad Labem
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Špatná nová RAM  Vyřešeno

Příspěvekod schwarzenegger » 11 bře 2016 07:11

Ahoj,

prosim vás ja mám na tu elektroniku prostě asi pech koupil jsem si novou ramku Kingston Savage 8gb DDR3 a přislo mi že system neni tako jako driv vykazoval urcité chyby, ktere predtim nedelal tak jsem zkusil memtest a toto se mi ukazalo. Mám ji reklamovat nebo vrátit v 14 dení lhůtě a vzít jinou ?. Děkuji.
Přílohy
12842423_1272965682719684_2030580442_o.jpg
ZK - ASUS ROG STRIX B550-F GAMING WIFI II
CPU - AMD Ryzen 7 5800x3D
Chladič - GELID Solutions Glacier Black
GPU - MSI RTX 3090 Suprime X
RAM - Kingston Fury Renegade RGB 16GB (2x8GB) DDR4 3600 CL16
Zdroj - EVGA 850 GA, GOLD 80+
HDD - Seagate SV35 - 1TB
NVMe disk - Kingston KC3000 NVMe 1TB
CASE - Corsair iCUE 4000X RGB Tempered Glass Black
Monitor - BenQ G2420HDBL

Reklama
petr22
Guru Level 15
Guru Level 15
Příspěvky: 54902
Registrován: únor 12
Pohlaví: Muž
Stav:
Online

Re: Špatná nová RAM

Příspěvekod petr22 » 11 bře 2016 07:15

Zalezi na tobe.

Vratit ve 14 denni lhute je rychle reseni, ktere by ale slusneho cloveka nemelo ani napadnout.

Takze zbyva reklamace.

Uživatelský avatar
adavyp
člen BSOD týmu
Master Level 7
Master Level 7
Příspěvky: 4631
Registrován: srpen 12
Bydliště: Brno-venkov
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: Špatná nová RAM

Příspěvekod adavyp » 11 bře 2016 08:57

Co je na tom neslušného? Řekne, že jsou vadné a vrátí to.
Potřebujete poradit? Napište mi SZ.

"Non scholae, sed vitae discimus." - Seneca

petr22
Guru Level 15
Guru Level 15
Příspěvky: 54902
Registrován: únor 12
Pohlaví: Muž
Stav:
Online

Re: Špatná nová RAM

Příspěvekod petr22 » 11 bře 2016 09:01

Budto to vrati, nebo rekne ze jsou vadne.

Pro vraceni je nutne delat ze nevi o tom, ze jsou vadne.

Uživatelský avatar
adavyp
člen BSOD týmu
Master Level 7
Master Level 7
Příspěvky: 4631
Registrován: srpen 12
Bydliště: Brno-venkov
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: Špatná nová RAM

Příspěvekod adavyp » 11 bře 2016 10:19

To není pravda. Není nutné nic. Odstoupí od kupní smlouvy a řekne, že jsou vadné. Tím nic nezkazí a je to právě ten slušný přístup.
Potřebujete poradit? Napište mi SZ.

"Non scholae, sed vitae discimus." - Seneca

petr22
Guru Level 15
Guru Level 15
Příspěvky: 54902
Registrován: únor 12
Pohlaví: Muž
Stav:
Online

Re: Špatná nová RAM

Příspěvekod petr22 » 11 bře 2016 11:08

Otazka byla polozena jinak, z tech dvou moznosti je vraceni ta moznost, kdy nesmi byt priznana vada.

Pro odstoupeni od smlouvy by to chtelo jeste otestovat aspon v jinem slotu nebo jine zakladni desce, jestli se chyba projevi i tam.

Pripady kdy zakaznik tvrdi ze zbozi je vadne pricemz pri testovani se zadna zavada neprojevi jsou pomerne hodne caste. Sousedovi takhle delala chyby RAMka a kdyz jsem ji vytahl, byly ve slotu chlupy z kocoura.

Uživatelský avatar
adavyp
člen BSOD týmu
Master Level 7
Master Level 7
Příspěvky: 4631
Registrován: srpen 12
Bydliště: Brno-venkov
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: Špatná nová RAM

Příspěvekod adavyp » 11 bře 2016 11:14

Hele, otázka byla položena jasně. Já k tomu ještě pro upřesnění dodám, že pokud si ji chce nechat, ať ji reklamuje a může čekat 30 dní, nebo ji vrátí (ze slušnosti řekne že je vadná) a hotovo. To, že je skutečně vadná nebo není, je už naprosto jedno.
Potřebujete poradit? Napište mi SZ.

"Non scholae, sed vitae discimus." - Seneca

lennonreloaded
Level 3
Level 3
Příspěvky: 477
Registrován: únor 16
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: Špatná nová RAM

Příspěvekod lennonreloaded » 11 bře 2016 14:33

Správný postup je ala petr22. Buď zboží vracím do 14 dnů, protože mi nevyhovuje, tedy bez udání důvodu, nebo je zboží vadné a pak je na místě reklamace. Cokoli jiného je "šméčko"!!!

petr22
Guru Level 15
Guru Level 15
Příspěvky: 54902
Registrován: únor 12
Pohlaví: Muž
Stav:
Online

Re: Špatná nová RAM

Příspěvekod petr22 » 11 bře 2016 14:43

Kdyz je zbozi vadne, ma jeste moznost odstoupit od smlouvy z duvodu vady. Pak ale zalezi na prodejci jaky bude dalsi postup.

Vetsi ksefty jako je CZC nebo Alza to moc resit nebudou, ale kolega co vlastni obchod v jiznich Cechach zasadne nepovoli odstoupeni od smlouvy, pokud zbozi nevykazuje zadnou vadu nebo je viditelne poskozene zakaznikem.

Odstoupeni od smlouvy je moznost, ktera bude u velkeho prodejce nejrychlejsi - a je mozno obratem koupit jiny modul.

Uživatelský avatar
adavyp
člen BSOD týmu
Master Level 7
Master Level 7
Příspěvky: 4631
Registrován: srpen 12
Bydliště: Brno-venkov
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: Špatná nová RAM

Příspěvekod adavyp » 11 bře 2016 16:57

No tak trochu kolega porušuje zákon, protože na to má zákazník právo, ať už je to poškozené nebo ne. Maximálně nevrátí celou částku či částku vůbec, ale to je tak všechno.
Potřebujete poradit? Napište mi SZ.

"Non scholae, sed vitae discimus." - Seneca

petr22
Guru Level 15
Guru Level 15
Příspěvky: 54902
Registrován: únor 12
Pohlaví: Muž
Stav:
Online

Re: Špatná nová RAM

Příspěvekod petr22 » 11 bře 2016 17:13

Je treba od sebe odlisit dva stavy:

a> odstoupeni od smlouvy do 14 dnu bez udani duvodu, coz je mozne pouze pokud byla objednavka ucinena na dalku a pouze u zbozi ktere, neni poskozene. Jake jsou pravni dusledky pokud zakaznik at vedome nebo nevedome vrati vec ktera je poskozena je vec jina.

b> odstoupeni od smlouvy z duvodu neodstranitelne vyrobni vady, ktere brani pouzivani zbozi. Coz je prave ten pripad, kdy znamy nevraci penize ani nevymeni zbozi dokud neni zavada overena.

Pokud je to velky prodejce jako Alza, je i reklamace vyrizena obvykle do druheho dne nebo obratem, pokud je zbozi skladem. Nefunkcni televizi mi vymenili kus za kus primo na miste.

Nicmene bych provedl aspon zakladni testovani - ocistit slot, ocisit kontakty, jiny slot, jina deska. Jestli to prece jenom neni nejaka resitelna chyba.

Uživatelský avatar
adavyp
člen BSOD týmu
Master Level 7
Master Level 7
Příspěvky: 4631
Registrován: srpen 12
Bydliště: Brno-venkov
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: Špatná nová RAM

Příspěvekod adavyp » 12 bře 2016 16:44

a) Není to věc jiná, je to furt to stejný, ať je zboží poškozené nebo ne.
b) to stejné jako v a. 14denní lhůta se vztahuje na jakékoliv zboží. Pokud by to byla nějaká výrobní vada, tak to prostě vrátím bez udání důvodu, a oni ať si ověřují co chtějí.
Potřebujete poradit? Napište mi SZ.

"Non scholae, sed vitae discimus." - Seneca


  • Mohlo by vás zajímat
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek
  • Nová GPU
    od nakatomi » 15 čer 2025 15:37 » v Rady s výběrem hw a sestavením PC
    10
    4296
    od falco_dee Zobrazit poslední příspěvek
    21 čer 2025 08:24
  • NOVA GRAFIKY
    od subjekt » 16 črc 2024 18:59 » v Problémy s hardwarem
    1
    2457
    od šulda Zobrazit poslední příspěvek
    16 črc 2024 19:19
  • Nefunguje nová PC
    od adoyss » 16 led 2025 05:06 » v Problémy s hardwarem
    7
    3738
    od martanius Zobrazit poslední příspěvek
    17 led 2025 02:29
  • Nová sluchátka
    od Riviera kid » 24 kvě 2025 08:40 » v Vše ostatní (hw)
    4
    3808
    od Riviera kid Zobrazit poslední příspěvek
    24 kvě 2025 18:47
  • Nová GPU pro Ryzen5600
    od tux » 24 zář 2024 06:56 » v Rady s výběrem hw a sestavením PC
    22
    5515
    od peta501 Zobrazit poslední příspěvek
    01 říj 2024 11:47

Zpět na “Problémy s hardwarem”

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 5 hostů