Pravidelná kontrola logu prosím Vyřešeno

Místo pro vaše HiJackThis logy a logy z dalších programů…

Moderátoři: Mods_senior, Security team

J0HN3C
Level 2
Level 2
Příspěvky: 200
Registrován: říjen 08
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Pravidelná kontrola logu prosím

Příspěvekod J0HN3C » 10 kvě 2016 22:46

Ahoj, prosím o kontrolu logu. Po cca půlroce je zase komp zpomalený a zamrzá už při třeba dvou aplikacích současně nebo víc panelech firefoxu.

Logfile of Trend Micro HijackThis v2.0.4
Scan saved at 22:43:17, on 10.5.2016
Platform: Windows 7 SP1 (WinNT 6.00.3505)
MSIE: Internet Explorer v10.0 (10.00.9200.17552)
Boot mode: Normal

Running processes:
C:\Program Files (x86)\NVIDIA Corporation\Update Core\NvBackend.exe
C:\Program Files (x86)\Lenovo\Onekey Theater\OnekeySupport.exe
C:\Program Files (x86)\Lenovo\YouCam\YCMMirage.exe
C:\Program Files (x86)\Mozilla Firefox\firefox.exe
C:\totalcmd\TOTALCMD.EXE
C:\Program Files (x86)\Steam\steam.exe
C:\Program Files (x86)\Steam\bin\steamwebhelper.exe
C:\Users\Honza\Downloads\hijackthis.exe

R1 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Default_Page_URL = http://go.microsoft.com/fwlink/p/?LinkId=255141
R1 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Default_Search_URL = http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=54896
R1 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Search Page = http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=54896
R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = http://go.microsoft.com/fwlink/p/?LinkId=255141
R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Search,SearchAssistant =
R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Search,CustomizeSearch =
O2 - BHO: Groove GFS Browser Helper - {72853161-30C5-4D22-B7F9-0BBC1D38A37E} - C:\PROGRA~2\MICROS~1\Office14\GROOVEEX.DLL
O2 - BHO: Pomocná služba pro přihlášení ke službě Windows Live ID - {9030D464-4C02-4ABF-8ECC-5164760863C6} - C:\Program Files (x86)\Common Files\Microsoft Shared\Windows Live\WindowsLiveLogin.dll
O2 - BHO: SkypeIEPluginBHO - {AE805869-2E5C-4ED4-8F7B-F1F7851A4497} - C:\Program Files (x86)\Skype\Toolbars\Internet Explorer\SkypeIEPlugin.dll
O2 - BHO: URLRedirectionBHO - {B4F3A835-0E21-4959-BA22-42B3008E02FF} - C:\PROGRA~2\MICROS~1\Office14\URLREDIR.DLL
O4 - HKCU\..\Run: [CCleaner Monitoring] "C:\Program Files\CCleaner\CCleaner64.exe" /MONITOR
O4 - HKCU\..\Run: [SUPERAntiSpyware] C:\Program Files\SUPERAntiSpyware\SUPERAntiSpyware.exe
O4 - Global Startup: SRS Premium Sound.lnk = C:\Program Files\SRS Labs\SRS Premium Sound Control Panel\SRSPremiumPanel_64.exe
O8 - Extra context menu item: E&xportovat do aplikace Microsoft Excel - res://C:\PROGRA~2\MICROS~1\Office14\EXCEL.EXE/3000
O8 - Extra context menu item: Odeslat obrázek do zařízení &Bluetooth... - C:\Program Files\Lenovo\Bluetooth Software\btsendto_ie_ctx.htm
O8 - Extra context menu item: Odeslat stránku do zařízení &Bluetooth... - C:\Program Files\Lenovo\Bluetooth Software\btsendto_ie.htm
O9 - Extra button: @C:\Program Files (x86)\Windows Live\Writer\WindowsLiveWriterShortcuts.dll,-1004 - {219C3416-8CB2-491a-A3C7-D9FCDDC9D600} - C:\Program Files (x86)\Windows Live\Writer\WriterBrowserExtension.dll
O9 - Extra 'Tools' menuitem: @C:\Program Files (x86)\Windows Live\Writer\WindowsLiveWriterShortcuts.dll,-1003 - {219C3416-8CB2-491a-A3C7-D9FCDDC9D600} - C:\Program Files (x86)\Windows Live\Writer\WriterBrowserExtension.dll
O9 - Extra button: @C:\windows\WindowsMobile\INetRepl.dll,-222 - {2EAF5BB1-070F-11D3-9307-00C04FAE2D4F} - C:\windows\WindowsMobile\INetRepl.dll
O9 - Extra button: Skype Click to Call settings - {898EA8C8-E7FF-479B-8935-AEC46303B9E5} - C:\Program Files (x86)\Skype\Toolbars\Internet Explorer\SkypeIEPlugin.dll
O9 - Extra button: Send To Bluetooth - {CCA281CA-C863-46ef-9331-5C8D4460577F} - C:\Program Files\Lenovo\Bluetooth Software\btsendto_ie.htm
O9 - Extra 'Tools' menuitem: Send to &Bluetooth Device... - {CCA281CA-C863-46ef-9331-5C8D4460577F} - C:\Program Files\Lenovo\Bluetooth Software\btsendto_ie.htm
O10 - Broken Internet access because of LSP provider 'c:\program files (x86)\bonjour\mdnsnsp.dll' missing
O11 - Options group: [ACCELERATED_GRAPHICS] Accelerated graphics
O18 - Protocol: skypec2c - {91774881-D725-4E58-B298-07617B9B86A8} - C:\Program Files (x86)\Skype\Toolbars\Internet Explorer\SkypeIEPlugin.dll
O18 - Protocol: wlpg - {E43EF6CD-A37A-4A9B-9E6F-83F89B8E6324} - C:\Program Files (x86)\Windows Live\Photo Gallery\AlbumDownloadProtocolHandler.dll
O18 - Filter hijack: text/xml - {807573E5-5146-11D5-A672-00B0D022E945} - C:\Program Files (x86)\Common Files\Microsoft Shared\OFFICE14\MSOXMLMF.DLL
O20 - AppInit_DLLs: C:\Windows\SysWOW64\nvinit.dll C:\Windows\SysWOW64\nvinit.dll C:\Windows\SysWOW64\nvinit.dll C:\Windows\SysWOW64\nvinit.dll
O23 - Service: SAS Core Service (!SASCORE) - SUPERAntiSpyware.com - C:\Program Files\SUPERAntiSpyware\SASCORE64.EXE
O23 - Service: Adobe Acrobat Update Service (AdobeARMservice) - Adobe Systems Incorporated - C:\Program Files (x86)\Common Files\Adobe\ARM\1.0\armsvc.exe
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\Alg.exe,-112 (ALG) - Unknown owner - C:\Windows\System32\alg.exe (file missing)
O23 - Service: Bluetooth Service (btwdins) - Broadcom Corporation. - C:\Program Files\Lenovo\Bluetooth Software\btwdins.exe
O23 - Service: Intel(R) Content Protection HECI Service (cphs) - Intel Corporation - C:\Windows\SysWow64\IntelCpHeciSvc.exe
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\efssvc.dll,-100 (EFS) - Unknown owner - C:\Windows\System32\lsass.exe (file missing)
O23 - Service: Intel(R) PROSet/Wireless Event Log (EvtEng) - Intel(R) Corporation - C:\Program Files\Intel\WiFi\bin\EvtEng.exe
O23 - Service: @%systemroot%\system32\fxsresm.dll,-118 (Fax) - Unknown owner - C:\Windows\system32\fxssvc.exe (file missing)
O23 - Service: FLEXnet Licensing Service - Macrovision Europe Ltd. - C:\Program Files (x86)\Common Files\Macrovision Shared\FLEXnet Publisher\FNPLicensingService.exe
O23 - Service: NVIDIA GeForce Experience Service (GfExperienceService) - NVIDIA Corporation - C:\Program Files\NVIDIA Corporation\GeForce Experience Service\GfExperienceService.exe
O23 - Service: Sentinel HASP License Manager (hasplms) - Unknown owner - C:\windows\system32\hasplms.exe (file missing)
O23 - Service: Intel(R) Integrated Clock Controller Service - Intel(R) ICCS (ICCS) - Intel Corporation - C:\Program Files (x86)\Intel\Intel(R) Integrated Clock Controller Service\ICCProxy.exe
O23 - Service: InstallDriver Table Manager (IDriverT) - Macrovision Corporation - C:\Program Files (x86)\Common Files\InstallShield\Driver\1050\Intel 32\IDriverT.exe
O23 - Service: @keyiso.dll,-100 (KeyIso) - Unknown owner - C:\Windows\system32\lsass.exe (file missing)
O23 - Service: Intel(R) Management and Security Application Local Management Service (LMS) - Intel Corporation - C:\Program Files (x86)\Intel\Intel(R) Management Engine Components\LMS\LMS.exe
O23 - Service: Mozilla Maintenance Service (MozillaMaintenance) - Mozilla Foundation - C:\Program Files (x86)\Mozilla Maintenance Service\maintenanceservice.exe
O23 - Service: @comres.dll,-2797 (MSDTC) - Unknown owner - C:\Windows\System32\msdtc.exe (file missing)
O23 - Service: Wireless PAN DHCP Server (MyWiFiDHCPDNS) - Unknown owner - C:\Program Files\Intel\WiFi\bin\PanDhcpDns.exe
O23 - Service: @%SystemRoot%\System32\netlogon.dll,-102 (Netlogon) - Unknown owner - C:\Windows\system32\lsass.exe (file missing)
O23 - Service: NMIndexingService - Nero AG - C:\Program Files (x86)\Common Files\Ahead\Lib\NMIndexingService.exe
O23 - Service: NVIDIA Network Service (NvNetworkService) - NVIDIA Corporation - C:\Program Files (x86)\NVIDIA Corporation\NetService\NvNetworkService.exe
O23 - Service: NVIDIA Streamer Service (NvStreamSvc) - NVIDIA Corporation - C:\Program Files\NVIDIA Corporation\NvStreamSrv\nvstreamsvc.exe
O23 - Service: NVIDIA Display Driver Service (nvsvc) - Unknown owner - C:\windows\system32\nvvsvc.exe (file missing)
O23 - Service: @%systemroot%\system32\psbase.dll,-300 (ProtectedStorage) - Unknown owner - C:\Windows\system32\lsass.exe (file missing)
O23 - Service: Intel(R) PROSet/Wireless Registry Service (RegSrvc) - Intel(R) Corporation - C:\Program Files\Common Files\Intel\WirelessCommon\RegSrvc.exe
O23 - Service: Remote Packet Capture Protocol v.0 (experimental) (rpcapd) - Riverbed Technology, Inc. - C:\Program Files (x86)\WinPcap\rpcapd.exe
O23 - Service: @%systemroot%\system32\Locator.exe,-2 (RpcLocator) - Unknown owner - C:\Windows\system32\locator.exe (file missing)
O23 - Service: RtLedService Installer (RtLedService) - Realtek Semiconductor Corp. - C:\Program Files\Realtek\RtLED\RtLEDService.exe
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\samsrv.dll,-1 (SamSs) - Unknown owner - C:\Windows\system32\lsass.exe (file missing)
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\snmptrap.exe,-3 (SNMPTRAP) - Unknown owner - C:\Windows\System32\snmptrap.exe (file missing)
O23 - Service: @%systemroot%\system32\spoolsv.exe,-1 (Spooler) - Unknown owner - C:\Windows\System32\spoolsv.exe (file missing)
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\sppsvc.exe,-101 (sppsvc) - Unknown owner - C:\Windows\system32\sppsvc.exe (file missing)
O23 - Service: Steam Client Service - Valve Corporation - C:\Program Files (x86)\Common Files\Steam\SteamService.exe
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\ui0detect.exe,-101 (UI0Detect) - Unknown owner - C:\Windows\system32\UI0Detect.exe (file missing)
O23 - Service: Intel(R) Management and Security Application User Notification Service (UNS) - Intel Corporation - C:\Program Files (x86)\Intel\Intel(R) Management Engine Components\UNS\UNS.exe
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\vaultsvc.dll,-1003 (VaultSvc) - Unknown owner - C:\Windows\system32\lsass.exe (file missing)
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\vds.exe,-100 (vds) - Unknown owner - C:\Windows\System32\vds.exe (file missing)
O23 - Service: @%systemroot%\system32\vssvc.exe,-102 (VSS) - Unknown owner - C:\Windows\system32\vssvc.exe (file missing)
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\Wat\WatUX.exe,-601 (WatAdminSvc) - Unknown owner - C:\Windows\system32\Wat\WatAdminSvc.exe (file missing)
O23 - Service: @%systemroot%\system32\wbengine.exe,-104 (wbengine) - Unknown owner - C:\Windows\system32\wbengine.exe (file missing)
O23 - Service: @%Systemroot%\system32\wbem\wmiapsrv.exe,-110 (wmiApSrv) - Unknown owner - C:\Windows\system32\wbem\WmiApSrv.exe (file missing)
O23 - Service: @%PROGRAMFILES%\Windows Media Player\wmpnetwk.exe,-101 (WMPNetworkSvc) - Unknown owner - C:\Program Files (x86)\Windows Media Player\wmpnetwk.exe (file missing)

--
End of file - 10191 bytes

Reklama
Uživatelský avatar
jaro3
člen Security týmu
Guru Level 15
Guru Level 15
Příspěvky: 43298
Registrován: červen 07
Bydliště: Jižní Čechy
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: Pravidelná kontrola logu prosím

Příspěvekod jaro3 » 10 kvě 2016 22:51

Stáhni si ATF Cleaner
Poklepej na ATF Cleaner.exe, klikni na select all found, poté:
-Když používáš Firefox (Mozzila), klikni na Firefox nahoře a vyber: Select All, poté klikni na Empty Selected.
-Když používáš Operu, klikni nahoře na Operu a vyber: Select All, poté klikni na Empty Selected. Poté klikni na Main (hlavní stránku ) a klikni na Empty Selected.
Po vyčištění klikni na Exit k zavření programu.
ATF-Cleaner je jednoduchý nástroj na odstranění historie z webového prohlížeče. Program dokáže odstranit cache, cookies, historii a další stopy po surfování na Internetu. Mezi podporované prohlížeče patří Internet Explorer, Firefox a Opera. Aplikace navíc umí odstranit dočasné soubory Windows, vysypat koš atd.
- Pokud používáš jen Google Chrome , tak ATF nemusíš použít.


Stáhni si TFC
http://www.geekstogo.com/forum/files/fi ... -oldtimer/
Otevři soubor a zavři všechny ostatní okna, Klikni na Start k zahájení procesu. Program by neměl trvat dlouho.
Poté by se měl PC restartovat, pokud ne , proveď sám.

Stáhni AdwCleaner (by Xplode)
http://www.bleepingcomputer.com/download/adwcleaner/

Ulož si ho na svojí plochu
Ukonči všechny programy , okna a prohlížeče
Spusť program poklepáním a klikni na „Prohledat-Scan“
Po skenu klikni na „Logfile“ ,objeví log ( jinak je uložen systémovem disku jako AdwCleaner[C?].txt), jeho obsah sem celý vlož.

Stáhni si Malwarebytes' Anti-Malware
- Při instalaci odeber zatržítko u „Povolit bezplatnou zkušební verzi Malwarebytes' Anti-Malware Premium“
Nainstaluj a spusť ho
- na konci instalace se ujisti že máš zvoleny/zatrhnuty obě možnosti:
Aktualizace Malwarebytes' Anti-Malware a Spustit aplikaci Malwarebytes' Anti-Malware, pokud jo tak klikni na tlačítko konec
- pokud bude nalezena aktualizace, tak se stáhne a nainstaluje
- program se po té spustí a klikni na Skenovat nyní a
- po proběhnutí programu se ti objeví hláška vpravo dole tak klikni na Kopírovat do schránky a vlož sem celý log.

- po té klikni na tlačítko Exit, objeví se ti hláška tak zvol Ano
(zatím nic nemaž!).

Pokud budou problémy , spusť v nouz. režimu.
Při práci s programy HJT, ComboFix,MbAM, SDFix aj. zavřete všechny ostatní aplikace a prohlížeče!
Neposílejte logy do soukromých zpráv.Po dobu mé nepřítomnosti mě zastupuje memphisto , Žbeky a Orcus.
Pokud budete spokojeni , můžete podpořit naše forum:Podpora fóra

J0HN3C
Level 2
Level 2
Příspěvky: 200
Registrován: říjen 08
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: Pravidelná kontrola logu prosím

Příspěvekod J0HN3C » 11 kvě 2016 21:35

# AdwCleaner v4.104 - Report created 14/01/2016 at 13:47:37
# Updated 05/12/2014 by Xplode
# Database : 2016-01-12.1 [Live]
# Operating System : Windows 7 Home Premium Service Pack 1 (64 bits)
# Username : Honza - EVA-PC
# Running from : C:\Users\Honza\Downloads\Bezpecnost\HJT\AdwCleaner.exe
# Option : Clean

***** [ Services ] *****


***** [ Files / Folders ] *****


***** [ Scheduled Tasks ] *****


***** [ Shortcuts ] *****


***** [ Registry ] *****


***** [ Browsers ] *****

-\\ Internet Explorer v10.0.9200.17552


-\\ Mozilla Firefox v43.0.4 (x86 cs)

[2qgondai.default\prefs.js] - Line Deleted : user_pref("browser.safebrowsing.appRepURL", "hxxps://sb-ssl.google.com/safebrowsing/clientreport/download?key=%GOOGLE_API_KEY%");
[2qgondai.default\prefs.js] - Line Deleted : user_pref("urlclassifier.keyupdatetime.hxxps://sb-ssl.google.com/safebrowsing/newkey", 1402439145);

*************************

AdwCleaner[R0].txt - [923 octets] - [04/12/2015 21:12:27]
AdwCleaner[R1].txt - [982 octets] - [05/12/2015 13:14:13]
AdwCleaner[R2].txt - [1243 octets] - [14/01/2016 13:46:01]
AdwCleaner[S0].txt - [994 octets] - [05/12/2015 13:16:32]
AdwCleaner[S1].txt - [1186 octets] - [14/01/2016 13:47:37]

########## EOF - C:\AdwCleaner\AdwCleaner[S1].txt - [1246 octets] ##########
# AdwCleaner v5.116 - Log soubor vytvořen 11/05/2016 o 21:31:38
# Aktualizováno 09/05/2016 by Xplode
# Databáze : 2016-05-09.1 [Server]
# Operační systém : Windows 7 Home Premium Service Pack 1 (X64)
# Jméno uživatele : Honza - EVA-PC
# Spuštěno z : C:\Users\Honza\Desktop\AdwCleaner.exe
# Volba : Skenovat
# Podpora : http://toolslib.net/forum

***** [ Služby ] *****


***** [ Složky ] *****

Složka nalezeno : C:\ProgramData\Microsoft\Windows\Start Menu\Programs\Free CENZURA

***** [ Soubory ] *****

Soubor nalezeno : C:\Users\Honza\AppData\Roaming\Microsoft\Internet Explorer\Quick Launch\Free CENZURA.lnk

***** [ DLL ] *****


***** [ WMI ] *****


***** [ Zástupci ] *****


***** [ Naplánované úkoly ] *****


***** [ Registr ] *****

Klávesa nalezeno : HKCU\Software\madFlac
Klávesa nalezeno : HKCU\Software\GreenTree Applications\YTD
Klávesa nalezeno : HKU\S-1-5-21-3154265674-1837838216-887747114-1001\Software\madFlac
Klávesa nalezeno : HKU\S-1-5-21-3154265674-1837838216-887747114-1001\Software\GreenTree Applications\YTD

***** [ Webové prohlížeče ] *****


*************************

C:\AdwCleaner\AdwCleaner[R0].txt - [923 bytes] - [04/12/2015 22:12:27]
C:\AdwCleaner\AdwCleaner[R1].txt - [982 bytes] - [05/12/2015 14:14:13]
C:\AdwCleaner\AdwCleaner[R2].txt - [1243 bytes] - [14/01/2016 14:46:01]
C:\AdwCleaner\AdwCleaner[S0].txt - [994 bytes] - [05/12/2015 14:16:32]
C:\AdwCleaner\AdwCleaner[S1].txt - [2807 bytes] - [14/01/2016 14:47:37]

########## EOF - C:\AdwCleaner\AdwCleaner[S1].txt - [2880 bytes] ##########

J0HN3C
Level 2
Level 2
Příspěvky: 200
Registrován: říjen 08
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: Pravidelná kontrola logu prosím

Příspěvekod J0HN3C » 11 kvě 2016 22:00

Malwarebytes Anti-Malware
www.malwarebytes.org

Datum skenování: 11.5.2016
Čas skenování: 21:44
Protokol:
Správce: Ano

Verze: 2.2.1.1043
Databáze malwaru: v2016.05.11.05
Databáze rootkitů: v2016.05.06.01
Licence: Bezplatná verze
Ochrana proti malwaru: Vypnuto
Ochrana proti škodlivým webovým stránkám: Vypnuto
Ochrana programu: Vypnuto

OS: Windows 7 Service Pack 1
CPU: x64
Souborový systém: NTFS
Uživatel: Honza

Typ skenu: Sken hrozeb
Výsledek: Dokončeno
Prohledaných objektů: 316878
Uplynulý čas: 14 min, 23 sek

Paměť: Zapnuto
Po spuštění: Zapnuto
Souborový systém: Zapnuto
Archivy: Zapnuto
Rootkity: Vypnuto
Heuristika: Zapnuto
PUP: Zapnuto
PUM: Zapnuto

Procesy: 0
(Nenalezeny žádné škodlivé položky)

Moduly: 0
(Nenalezeny žádné škodlivé položky)

Klíče registru: 0
(Nenalezeny žádné škodlivé položky)

Hodnoty registru: 0
(Nenalezeny žádné škodlivé položky)

Data registru: 0
(Nenalezeny žádné škodlivé položky)

Složky: 0
(Nenalezeny žádné škodlivé položky)

Soubory: 0
(Nenalezeny žádné škodlivé položky)

Fyzické sektory: 0
(Nenalezeny žádné škodlivé položky)


(end)

Uživatelský avatar
jaro3
člen Security týmu
Guru Level 15
Guru Level 15
Příspěvky: 43298
Registrován: červen 07
Bydliště: Jižní Čechy
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: Pravidelná kontrola logu prosím

Příspěvekod jaro3 » 11 kvě 2016 22:01

Spusť znovu AdwCleaner (u Windows Vista či Windows7, klikni na AdwCleaner pravým a vyber „Spustit jako správce
klikni na „Prohledat-Scan“, po prohledání klikni na „ Cleaning (Vymazat)

Program provede opravu, po automatickém restartu neukáže log (C:\AdwCleaner [C?].txt) , jeho obsah sem celý vlož.

Stáhni si Junkware Removal Tool by Thisisu
http://www.bleepingcomputer.com/downloa ... oval-tool/
na svojí plochu.

Deaktivuj si svůj antivirový program. Pravým tl. myši klikni na JRT.exe a vyber „spustit jako správce“. Pro pokračování budeš vyzván ke stisknutí jakékoliv klávesy. Na nějakou klikni.
Začne skenování programu. Skenování může trvat dloho , podle množství nákaz. Po ukončení skenu se objeví log (JRT.txt) , který se uloží na ploše.
Zkopíruj sem prosím celý jeho obsah.

Stáhni si RogueKiller by Adlice Software
32bit.:
http://www.sur-la-toile.com/RogueKiller/RogueKiller.exe
64bit.:
http://www.sur-la-toile.com/RogueKiller ... lerX64.exe
na svojí plochu.
- Zavři všechny ostatní programy a prohlížeče.
- Pro OS Vista a win7,8,10 spusť program RogueKiller.exe jako správce , u XP poklepáním.
- klikni na „Start Scan“. V novém okně nic neměň a klikni dole na „Start Scan“
- Program skenuje procesy PC. Po proskenování klikni na „Zpráva“ , v okně pak na „Open TXT“ a celý obsah logu sem zkopíruj.
Pokud je program blokován , zkus ho spustit několikrát. Pokud dále program nepůjde spustit a pracovat, přejmenuj ho na winlogon.exe.
Při práci s programy HJT, ComboFix,MbAM, SDFix aj. zavřete všechny ostatní aplikace a prohlížeče!
Neposílejte logy do soukromých zpráv.Po dobu mé nepřítomnosti mě zastupuje memphisto , Žbeky a Orcus.
Pokud budete spokojeni , můžete podpořit naše forum:Podpora fóra

J0HN3C
Level 2
Level 2
Příspěvky: 200
Registrován: říjen 08
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: Pravidelná kontrola logu prosím

Příspěvekod J0HN3C » 11 kvě 2016 23:12

# AdwCleaner v5.116 - Log soubor vytvořen 11/05/2016 o 22:50:35
# Aktualizováno 09/05/2016 by Xplode
# Databáze : 2016-05-09.1 [Server]
# Operační systém : Windows 7 Home Premium Service Pack 1 (X64)
# Jméno uživatele : Honza - EVA-PC
# Spuštěno z : C:\Users\Honza\Desktop\AdwCleaner.exe
# Volba : Čištění
# Podpora : http://toolslib.net/forum

***** [ Služby ] *****


***** [ Složky ] *****

[-] Složka smazáno : C:\ProgramData\Microsoft\Windows\Start Menu\Programs\Free CENZURA

***** [ Soubory ] *****

[-] Soubor smazáno : C:\Users\Honza\AppData\Roaming\Microsoft\Internet Explorer\Quick Launch\Free CENZURA.lnk

***** [ DLLs ] *****


***** [ WMI ] *****


***** [ Zástupci ] *****


***** [ Naplánované úkoly ] *****


***** [ Registr ] *****

[-] Klávesa smazáno : HKCU\Software\madFlac
[-] Klávesa smazáno : HKCU\Software\GreenTree Applications\YTD

***** [ Webové prohlížeče ] *****


*************************

:: "Tracing" odstraněných kláves
:: Winsock2 - smazáno C:\Program Files (x86)\Bonjour\mdnsNSP.dll
:: Nastavení Winsock odstraněno

*************************

C:\AdwCleaner\AdwCleaner[C1].txt - [1187 bytes] - [11/05/2016 22:50:35]
C:\AdwCleaner\AdwCleaner[R0].txt - [923 bytes] - [04/12/2015 22:12:27]
C:\AdwCleaner\AdwCleaner[R1].txt - [982 bytes] - [05/12/2015 14:14:13]
C:\AdwCleaner\AdwCleaner[R2].txt - [1243 bytes] - [14/01/2016 14:46:01]
C:\AdwCleaner\AdwCleaner[S0].txt - [994 bytes] - [05/12/2015 14:16:32]
C:\AdwCleaner\AdwCleaner[S1].txt - [2959 bytes] - [14/01/2016 14:47:37]
C:\AdwCleaner\AdwCleaner[S2].txt - [1706 bytes] - [11/05/2016 22:49:40]

########## EOF - C:\AdwCleaner\AdwCleaner[C1].txt - [1695 bytes] ##########

J0HN3C
Level 2
Level 2
Příspěvky: 200
Registrován: říjen 08
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: Pravidelná kontrola logu prosím

Příspěvekod J0HN3C » 11 kvě 2016 23:17

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Junkware Removal Tool (JRT) by Malwarebytes
Version: 8.0.6 (04.25.2016)
Operating System: Windows 7 Home Premium x64
Ran by Honza (Administrator) on st 11.05.2016 at 23:14:26,73
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~




File System: 16

Successfully deleted: C:\Users\Honza\AppData\Local\{2976AD63-3BF4-4289-8994-BAE9CC4E6DEE} (Empty Folder)
Successfully deleted: C:\Users\Honza\AppData\Local\{33AB6537-D5A2-4C3C-ABD1-9B631968D7AA} (Empty Folder)
Successfully deleted: C:\Users\Honza\AppData\Local\{5B0A9B15-39DF-47D7-887A-0D625E71C066} (Empty Folder)
Successfully deleted: C:\Users\Honza\AppData\Local\{68C0AE5B-A4EF-4460-AEB3-01E02AF5DBFA} (Empty Folder)
Successfully deleted: C:\Users\Honza\AppData\Local\{89A18385-063F-4246-B494-568BA5EC4F1E} (Empty Folder)
Successfully deleted: C:\Users\Honza\AppData\Local\{951AFFB2-CB6C-4DD3-9A44-9FFBA486594C} (Empty Folder)
Successfully deleted: C:\Users\Honza\AppData\Local\{B6A5E3B4-23FE-438E-A12A-57A5B40EAB89} (Empty Folder)
Successfully deleted: C:\Users\Honza\AppData\Local\{DA5F068D-D467-4F86-9B9B-05AD9722DC99} (Empty Folder)
Successfully deleted: C:\Users\Honza\AppData\Local\Microsoft\Windows\Temporary Internet Files\Content.IE5\4MCOSP0N (Temporary Internet Files Folder)
Successfully deleted: C:\Users\Honza\AppData\Local\Microsoft\Windows\Temporary Internet Files\Content.IE5\7H9R6JTZ (Temporary Internet Files Folder)
Successfully deleted: C:\Users\Honza\AppData\Local\Microsoft\Windows\Temporary Internet Files\Content.IE5\FDGT79GX (Temporary Internet Files Folder)
Successfully deleted: C:\Users\Honza\AppData\Local\Microsoft\Windows\Temporary Internet Files\Content.IE5\KF8JD1ET (Temporary Internet Files Folder)
Successfully deleted: C:\Windows\System32\config\systemprofile\AppData\Local\Microsoft\Windows\Temporary Internet Files\Content.IE5\4MCOSP0N (Temporary Internet Files Folder)
Successfully deleted: C:\Windows\System32\config\systemprofile\AppData\Local\Microsoft\Windows\Temporary Internet Files\Content.IE5\7H9R6JTZ (Temporary Internet Files Folder)
Successfully deleted: C:\Windows\System32\config\systemprofile\AppData\Local\Microsoft\Windows\Temporary Internet Files\Content.IE5\FDGT79GX (Temporary Internet Files Folder)
Successfully deleted: C:\Windows\System32\config\systemprofile\AppData\Local\Microsoft\Windows\Temporary Internet Files\Content.IE5\KF8JD1ET (Temporary Internet Files Folder)



Registry: 0





~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Scan was completed on st 11.05.2016 at 23:16:16,24
End of JRT log
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

J0HN3C
Level 2
Level 2
Příspěvky: 200
Registrován: říjen 08
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: Pravidelná kontrola logu prosím

Příspěvekod J0HN3C » 11 kvě 2016 23:36

RogueKiller V12.2.0.0 (x64) [May 10 2016] (Free) by Adlice Software
mail : http://www.adlice.com/contact/
Feedback : http://forum.adlice.com
Website : http://www.adlice.com/software/roguekiller/
Blog : http://www.adlice.com

Operating System : Windows 7 (6.1.7601 Service Pack 1) 64 bits version
Started in : Normal mode
User : Honza [Administrator]
Started from : C:\Users\Honza\Desktop\RogueKillerX64.exe
Mode : Scan -- Date : 05/11/2016 23:35:03

¤¤¤ Processes : 1 ¤¤¤
[Proc.RunPE] hasplms.exe(3644) -- C:\Windows\System32\hasplms.exe[x] -> Found

¤¤¤ Registry : 9 ¤¤¤
[Suspicious.Path] (X64) HKEY_LOCAL_MACHINE\System\CurrentControlSet\Services\gwiopm (\??\C:\Users\Honza\AppData\Local\Temp\HBCD\gwiopm.sys) -> Found
[Suspicious.Path] (X64) HKEY_LOCAL_MACHINE\System\ControlSet001\Services\gwiopm (\??\C:\Users\Honza\AppData\Local\Temp\HBCD\gwiopm.sys) -> Found
[Suspicious.Path] (X64) HKEY_LOCAL_MACHINE\System\ControlSet002\Services\gwiopm (\??\C:\Users\Honza\AppData\Local\Temp\HBCD\gwiopm.sys) -> Found
[PUM.Dns] (X64) HKEY_LOCAL_MACHINE\System\CurrentControlSet\Services\Tcpip\Parameters | DhcpNameServer : 83.240.0.215 192.168.0.1 ([Czech Republic][-]) -> Found
[PUM.Dns] (X64) HKEY_LOCAL_MACHINE\System\ControlSet001\Services\Tcpip\Parameters | DhcpNameServer : 83.240.0.215 192.168.0.1 ([Czech Republic][-]) -> Found
[PUM.Dns] (X64) HKEY_LOCAL_MACHINE\System\ControlSet002\Services\Tcpip\Parameters | DhcpNameServer : 83.240.0.215 192.168.0.1 ([Czech Republic][-]) -> Found
[PUM.Dns] (X64) HKEY_LOCAL_MACHINE\System\CurrentControlSet\Services\Tcpip\Parameters\Interfaces\{9FBA7A6D-B993-4477-8263-2411A9DC685F} | DhcpNameServer : 83.240.0.215 192.168.0.1 ([Czech Republic][-]) -> Found
[PUM.Dns] (X64) HKEY_LOCAL_MACHINE\System\ControlSet001\Services\Tcpip\Parameters\Interfaces\{9FBA7A6D-B993-4477-8263-2411A9DC685F} | DhcpNameServer : 83.240.0.215 192.168.0.1 ([Czech Republic][-]) -> Found
[PUM.Dns] (X64) HKEY_LOCAL_MACHINE\System\ControlSet002\Services\Tcpip\Parameters\Interfaces\{9FBA7A6D-B993-4477-8263-2411A9DC685F} | DhcpNameServer : 83.240.0.215 192.168.0.1 ([Czech Republic][-]) -> Found

¤¤¤ Tasks : 0 ¤¤¤

¤¤¤ Files : 0 ¤¤¤

¤¤¤ Hosts File : 0 ¤¤¤

¤¤¤ Antirootkit : 0 (Driver: Loaded) ¤¤¤

¤¤¤ Web browsers : 0 ¤¤¤

¤¤¤ MBR Check : ¤¤¤
+++++ PhysicalDrive0: WDC WD7500BPVX-00FA7T0 +++++
--- User ---
[MBR] 547f89fdb92306259ea29e71d0f11d32
[BSP] 3376c2b36b4aca90eea66d1e7e6147b6 : Unknown|VT.Unknown MBR Code
Partition table:
0 - [ACTIVE] NTFS (0x7) [VISIBLE] Offset (sectors): 2048 | Size: 200 MB [Windows Vista/7/8 Bootstrap | Windows Vista/7/8 Bootloader]
1 - [XXXXXX] NTFS (0x7) [VISIBLE] Offset (sectors): 411648 | Size: 100000 MB [Windows Vista/7/8 Bootstrap | Windows Vista/7/8 Bootloader]
2 - [XXXXXX] EXTEN-LBA (0xf) [VISIBLE] Offset (sectors): 205211664 | Size: 600103 MB
3 - [XXXXXX] XENIX (0x2) [VISIBLE] Offset (sectors): 1434222592 | Size: 15100 MB
User = LL1 ... OK
User = LL2 ... OK

Uživatelský avatar
jaro3
člen Security týmu
Guru Level 15
Guru Level 15
Příspěvky: 43298
Registrován: červen 07
Bydliště: Jižní Čechy
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: Pravidelná kontrola logu prosím

Příspěvekod jaro3 » 12 kvě 2016 09:02

Zavři všechny programy a prohlížeče. Deaktivuj antivir a firewall.
Prosím, odpoj všechny USB (kromě myši s klávesnice) nebo externí disky z počítače před spuštěním tohoto programu.
Spusť znovu RogueKiller ( Pro Windows Vista nebo Windows 7, klepni pravým a vyber "Spustit jako správce", ve Windows XP poklepej ke spuštění).
- klikni na „Start Scan“. V novém okně nic neměň a klikni dole na „Start Scan
- Pak klikni na "Prohledat " ,po jeho skončení:
- V záložkách (Registry , Tasks , Web Browser apod.) vše zatrhni (dej zatržítka)
(musíš dát myší zatržítko do toho čtverečku vlevo od registru ap.)


- Klikni na "Smazat"
- Počkej, dokud Status box nezobrazí " Mazání dokončeno "
- Klikni na "Zpráva " a zkopíruj a vlož obsah té zprávy prosím sem. Log je možno nalézt v RKreport [číslo]. txt na ploše.
- Zavři RogueKiller

Vypni antivir i firewall.
Stáhni
Zoek.exe

a uloz si ho na plochu.
Zavři všechny ostatní programy , okna i prohlížeče.
Spusť Zoek.exe ( u win vista , win7, 8 klikni na něj pravým a vyber : „Spustit jako správce“
- pozor , náběh programu může trvat déle.

Do okna programu vlož skript níže:

Kód: Vybrat vše

autoclean;
emptyclsid;
iedefaults;
FFdefaults;
CHRdefaults;
emptyalltemp;
resethosts;


klikni na Run Script
Program provede sken , opravu, sken i oprava může trvat i více minut ,je třeba posečkat do konce. Do okna neklikej!
Program nabídne restart , potvrď .

Po restartu se může nějaký čas ukázat pouze černá plocha , to je normální. Je třeba počkat až se vytvoří log. Ten si můžeš uložit třeba do dokumentů , jinak se sám ukládá do:
C:\zoek-results.log
Zkopíruj sem celý obsah toho logu.

Vlož nový log z HJT + informuj o problémech
Při práci s programy HJT, ComboFix,MbAM, SDFix aj. zavřete všechny ostatní aplikace a prohlížeče!
Neposílejte logy do soukromých zpráv.Po dobu mé nepřítomnosti mě zastupuje memphisto , Žbeky a Orcus.
Pokud budete spokojeni , můžete podpořit naše forum:Podpora fóra

J0HN3C
Level 2
Level 2
Příspěvky: 200
Registrován: říjen 08
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: Pravidelná kontrola logu prosím

Příspěvekod J0HN3C » 13 kvě 2016 10:52

RogueKiller V12.2.0.0 (x64) [May 10 2016] (Free) by Adlice Software
mail : http://www.adlice.com/contact/
Feedback : http://forum.adlice.com
Website : http://www.adlice.com/software/roguekiller/
Blog : http://www.adlice.com

Operating System : Windows 7 (6.1.7601 Service Pack 1) 64 bits version
Started in : Normal mode
User : Honza [Administrator]
Started from : C:\Users\Honza\Desktop\RogueKillerX64.exe
Mode : Delete -- Date : 05/13/2016 10:51:20

¤¤¤ Processes : 1 ¤¤¤
[Proc.RunPE] hasplms.exe(3644) -- C:\Windows\System32\hasplms.exe[7] -> Killed [TermProc]

¤¤¤ Registry : 9 ¤¤¤
[Suspicious.Path] (X64) HKEY_LOCAL_MACHINE\System\CurrentControlSet\Services\gwiopm (\??\C:\Users\Honza\AppData\Local\Temp\HBCD\gwiopm.sys) -> Deleted
[Suspicious.Path] (X64) HKEY_LOCAL_MACHINE\System\ControlSet001\Services\gwiopm (\??\C:\Users\Honza\AppData\Local\Temp\HBCD\gwiopm.sys) -> Deleted
[Suspicious.Path] (X64) HKEY_LOCAL_MACHINE\System\ControlSet002\Services\gwiopm (\??\C:\Users\Honza\AppData\Local\Temp\HBCD\gwiopm.sys) -> Deleted
[PUM.Dns] (X64) HKEY_LOCAL_MACHINE\System\CurrentControlSet\Services\Tcpip\Parameters | DhcpNameServer : 83.240.0.215 192.168.0.1 ([Czech Republic][-]) -> Replaced ()
[PUM.Dns] (X64) HKEY_LOCAL_MACHINE\System\ControlSet001\Services\Tcpip\Parameters | DhcpNameServer : 83.240.0.215 192.168.0.1 ([Czech Republic][-]) -> Replaced ()
[PUM.Dns] (X64) HKEY_LOCAL_MACHINE\System\ControlSet002\Services\Tcpip\Parameters | DhcpNameServer : 83.240.0.215 192.168.0.1 ([Czech Republic][-]) -> Replaced ()
[PUM.Dns] (X64) HKEY_LOCAL_MACHINE\System\CurrentControlSet\Services\Tcpip\Parameters\Interfaces\{9FBA7A6D-B993-4477-8263-2411A9DC685F} | DhcpNameServer : 83.240.0.215 192.168.0.1 ([Czech Republic][-]) -> Replaced ()
[PUM.Dns] (X64) HKEY_LOCAL_MACHINE\System\ControlSet001\Services\Tcpip\Parameters\Interfaces\{9FBA7A6D-B993-4477-8263-2411A9DC685F} | DhcpNameServer : 83.240.0.215 192.168.0.1 ([Czech Republic][-]) -> Replaced ()
[PUM.Dns] (X64) HKEY_LOCAL_MACHINE\System\ControlSet002\Services\Tcpip\Parameters\Interfaces\{9FBA7A6D-B993-4477-8263-2411A9DC685F} | DhcpNameServer : 83.240.0.215 192.168.0.1 ([Czech Republic][-]) -> Replaced ()

¤¤¤ Tasks : 0 ¤¤¤

¤¤¤ Files : 0 ¤¤¤

¤¤¤ Hosts File : 0 ¤¤¤

¤¤¤ Antirootkit : 0 (Driver: Loaded) ¤¤¤

¤¤¤ Web browsers : 0 ¤¤¤

¤¤¤ MBR Check : ¤¤¤
+++++ PhysicalDrive0: WDC WD7500BPVX-00FA7T0 +++++
--- User ---
[MBR] 547f89fdb92306259ea29e71d0f11d32
[BSP] 3376c2b36b4aca90eea66d1e7e6147b6 : Unknown|VT.Unknown MBR Code
Partition table:
0 - [ACTIVE] NTFS (0x7) [VISIBLE] Offset (sectors): 2048 | Size: 200 MB [Windows Vista/7/8 Bootstrap | Windows Vista/7/8 Bootloader]
1 - [XXXXXX] NTFS (0x7) [VISIBLE] Offset (sectors): 411648 | Size: 100000 MB [Windows Vista/7/8 Bootstrap | Windows Vista/7/8 Bootloader]
2 - [XXXXXX] EXTEN-LBA (0xf) [VISIBLE] Offset (sectors): 205211664 | Size: 600103 MB
3 - [XXXXXX] XENIX (0x2) [VISIBLE] Offset (sectors): 1434222592 | Size: 15100 MB
User = LL1 ... OK
User = LL2 ... OK

J0HN3C
Level 2
Level 2
Příspěvky: 200
Registrován: říjen 08
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: Pravidelná kontrola logu prosím

Příspěvekod J0HN3C » 13 kvě 2016 11:12

Zoek.exe v5.0.0.1 Updated 31-December-2015
Tool run by Honza on p  13.05.2016 at 10:54:03,58.
Microsoft Windows 7 Home Premium 6.1.7601 Service Pack 1 x64
Running in: Normal Mode Internet Access Detected
Launched: C:\Users\Honza\Desktop\zoek.exe [Scan all users] [Script inserted]

==== Older Logs ======================

C:\zoek-results2015-12-07-171842.log 7314 bytes

==== Reset Hosts File ======================

# Copyright (c) 1993-2006 Microsoft Corp.
#
# This is a sample HOSTS file used by Microsoft TCP/IP for Windows.
#
# This file contains the mappings of IP addresses to host names. Each
# entry should be kept on an individual line. The IP address should
# be placed in the first column followed by the corresponding host name.
# The IP address and the host name should be separated by at least one
# space.
#
# Additionally, comments (such as these) may be inserted on individual
# lines or following the machine name denoted by a '#' symbol.
#
# For example:
#
# 102.54.94.97 rhino.acme.com # source server
# 38.25.63.10 x.acme.com # x client host

# localhost name resolution is handled within DNS itself.
127.0.0.1 localhost
::1 localhost

==== Empty Folders Check ======================

C:\PROGRA~2\COMMON~1\Apple deleted successfully
C:\Users\Honza\AppData\Local\CrashDumps deleted successfully
C:\Users\Honza\AppData\Local\GHISLER deleted successfully

==== Deleting CLSID Registry Keys ======================


==== Deleting CLSID Registry Values ======================


==== Deleting Services ======================


==== FireFox Fix ======================

Deleted from C:\Users\Honza\AppData\Roaming\Mozilla\Firefox\Profiles\2qgondai.default\prefs.js:
user_pref("browser.startup.homepage", "about:home");
user_pref("browser.newtab.url", "about:newtab");

Added to C:\Users\Honza\AppData\Roaming\Mozilla\Firefox\Profiles\2qgondai.default\prefs.js:
user_pref("browser.startup.homepage", "about:home");
user_pref("browser.newtab.url", "about:newtab");

ProfilePath: C:\Users\Honza\AppData\Roaming\Mozilla\Firefox\Profiles\2qgondai.default

user.js not found
---- Lines browser.startup.page removed from prefs.js ----
user_pref("browser.startup.page", 3);
---- FireFox user.js and prefs.js backups ----

prefs_13.05.2016_1106_.backup

==== Deleting Files \ Folders ======================

C:\Users\Honza\AppData\LocalLow\Unity deleted

==== Orphaned Tasks deleted from Registry ======================

AdobeAAMUpdater-1.0 Fallback-Eva-PC-Honza deleted

==== Firefox Start and Search pages ======================

ProfilePath: C:\Users\Honza\AppData\Roaming\Mozilla\Firefox\Profiles\2qgondai.default
user_pref("browser.startup.homepage", "about:home");
user_pref("browser.newtab.url", "about:newtab");

==== Firefox Extensions ======================

ProfilePath: C:\Users\Honza\AppData\Roaming\Mozilla\Firefox\Profiles\2qgondai.default
- Adblock Plus Pop-up Addon - %ProfilePath%\extensions\adblockpopups@jessehakanen.net.xpi
- convert2mp3.net YouTube2MP3 Converter - %ProfilePath%\extensions\info@convert2mp3.net.xpi
- Undetermined - %ProfilePath%\extensions\info@youtube-mp3.org.xpi
- Adblock Plus - %ProfilePath%\extensions\{d10d0bf8-f5b5-c8b4-a8b2-2b9879e08c5d}.xpi

AppDir: C:\Program Files (x86)\Mozilla Firefox
- Skype - %AppDir%\browser\extensions\{82AF8DCA-6DE9-405D-BD5E-43525BDAD38A}.xpi
- Undetermined - %AppDir%\browser\extensions\{972ce4c6-7e08-4474-a285-3208198ce6fd}.xpi

==== Firefox Plugins ======================

Profilepath: C:\Users\Honza\AppData\Roaming\Mozilla\Firefox\Profiles\2qgondai.default
0015C790161C5698FDDC22613C19533B - C:\windows\SysWOW64\Adobe\Director\np32dsw_1214154.dll - Shockwave for Director / Shockwave for Director
6FE651F6E3025AD51CC1D54913AEEADC - C:\Windows\SysWOW64\Macromed\Flash\NPSWF32_20_0_0_306.dll - Shockwave Flash


==== Chromium Look ======================

HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Google\Chrome\Extensions
lifbcibllhkdhoafpjfnlhfpfgnpldfl - C:\Program Files (x86)\Skype\Toolbars\ChromeExtension\skype_chrome_extension.crx[01.05.2015 11:17]

==== Set IE to Default ======================

Old Values:
[HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main]
"Start Page"="http://www.google.com"
"Old Start Page"="http://www.google.com"

New Values:
[HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main]
"Start Page"="http://www.google.com"
"Old Start Page"="http://www.google.com"

==== All HKLM and HKCU SearchScopes ======================

HKLM\SearchScopes "DefaultScope"="{0633EE93-D776-472f-A0FF-E1416B8B2E3A}"
HKLM\Wow6432Node\SearchScopes "DefaultScope"="{0633EE93-D776-472f-A0FF-E1416B8B2E3A}"
HKCU\SearchScopes "DefaultScope"="{0633EE93-D776-472f-A0FF-E1416B8B2E3A}"
HKCU\SearchScopes\{012E1000-F331-11DB-8314-0800200C9A66} - http://www.google.com/search?q={searchTerms}
HKCU\SearchScopes\{0633EE93-D776-472f-A0FF-E1416B8B2E3A} - http://www.bing.com/search?q={searchTerms}&src=IE-SearchBox&FORM=IE8SRC

==== Reset Google Chrome ======================

Nothing found to reset

==== Deleting Registry Keys ======================

HKEY_LOCAL_MACHINE\software\microsoft\shared tools\msconfig\startupreg\iTunesHelper deleted successfully

==== Empty IE Cache ======================

C:\Windows\system32\config\systemprofile\AppData\Local\Microsoft\Windows\Temporary Internet Files\Content.IE5 emptied successfully
C:\Users\Honza\AppData\Local\Microsoft\Windows\Temporary Internet Files\Content.IE5 emptied successfully

==== Empty FireFox Cache ======================

C:\Users\Honza\AppData\Local\Mozilla\Firefox\Profiles\2qgondai.default\cache2 emptied successfully

==== Empty Chrome Cache ======================

No Chrome User Data found

==== Empty All Flash Cache ======================

Flash Cache Emptied Successfully

==== Empty All Java Cache ======================

No Java Cache Found

==== C:\zoek_backup content ======================

C:\zoek_backup (files=80 folders=49 27920712 bytes)

==== Empty Temp Folders ======================

C:\Users\Default\AppData\Local\temp emptied successfully
C:\Users\Default User\AppData\Local\temp emptied successfully
C:\Users\Honza\AppData\Local\Temp will be emptied at reboot
C:\Windows\serviceprofiles\networkservice\AppData\Local\Temp will be emptied at reboot
C:\Windows\serviceprofiles\Localservice\AppData\Local\Temp emptied successfully
C:\Windows\Temp will be emptied at reboot

==== After Reboot ======================

==== Empty Temp Folders ======================

C:\Windows\Temp successfully emptied
C:\Users\Honza\AppData\Local\Temp successfully emptied

==== Empty Recycle Bin ======================

C:\$RECYCLE.BIN successfully emptied

==== Deleting Files / Folders ======================

"C:\Windows\serviceprofiles\networkservice\AppData\Local\Temp\Low" not deleted

==== EOF on p  13.05.2016 at 11:11:31,01 ======================

J0HN3C
Level 2
Level 2
Příspěvky: 200
Registrován: říjen 08
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: Pravidelná kontrola logu prosím

Příspěvekod J0HN3C » 13 kvě 2016 11:13

Retest a nový HJT log zmáknu večer. Děkuju


Zpět na “HiJackThis”

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 54 hostů