Prosím o vyřešení problému & kontrolu logu Vyřešeno

Místo pro vaše HiJackThis logy a logy z dalších programů…

Moderátoři: Mods_senior, Security team

Toom3R
nováček
Příspěvky: 32
Registrován: červenec 15
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Prosím o vyřešení problému & kontrolu logu  Vyřešeno

Příspěvekod Toom3R » 29 kvě 2016 20:10

Dobrý den,

během posledních pár týdnů se mi začala při připojení flash discu či mobilu hlásit chyba: "Zařízení nebylo rozpoznáno". Zkoušel jsem všechny USB porty, ale u všech mi to hlásí stejnou chybu.

Děkuji za případné rady :)

Logfile of Trend Micro HijackThis v2.0.4
Scan saved at 20:07:22, on 29.5.2016
Platform: Windows 7 SP1 (WinNT 6.00.3505)
MSIE: Internet Explorer v11.0 (11.00.9600.18123)


Boot mode: Normal

Running processes:
C:\Program Files (x86)\NVIDIA Corporation\Update Core\NvBackend.exe
C:\Program Files\Intel\Intel(R) Smart Connect Technology Agent\iSCTsysTray8.exe
C:\Program Files (x86)\Steam\Steam.exe
C:\Users\Tom\AppData\Roaming\Spotify\SpotifyWebHelper.exe
C:\Program Files (x86)\Google\Drive\googledrivesync.exe
C:\Program Files (x86)\Intel\Intel(R) USB 3.0 eXtensible Host Controller Driver\Application\iusb3mon.exe
C:\Program Files (x86)\VirtualCloneDrive\VCDDaemon.exe
C:\Program Files (x86)\Genius\Gila\mousehid.exe
C:\Program Files (x86)\MSI\Fast Boot\FastBoot.exe
C:\Program Files (x86)\Creative\Sound Blaster Cinema 2\Sound Blaster Cinema 2\SBCinema2.exe
C:\Program Files (x86)\MSI\Live Update 2\Live Update.exe
C:\Program Files (x86)\Common Files\Java\Java Update\jusched.exe
C:\Program Files (x86)\Google\Drive\googledrivesync.exe
C:\Program Files (x86)\Steam\bin\steamwebhelper.exe
C:\Program Files (x86)\Genius\Gila\trayicon.exe
C:\Program Files (x86)\ASUS\PC Link\tools\pclink_connect.exe
C:\Program Files (x86)\ASUS\PC Link\tools\adb.exe
C:\Program Files (x86)\Google\Chrome\Application\chrome.exe
C:\Program Files (x86)\Google\Chrome\Application\chrome.exe
C:\Program Files (x86)\Google\Chrome\Application\chrome.exe
C:\Program Files (x86)\Google\Chrome\Application\chrome.exe
C:\Program Files (x86)\Google\Chrome\Application\chrome.exe
C:\Program Files (x86)\Google\Chrome\Application\chrome.exe
C:\Program Files (x86)\Google\Chrome\Application\chrome.exe
C:\Program Files (x86)\Google\Chrome\Application\chrome.exe
C:\Program Files (x86)\Google\Chrome\Application\chrome.exe
C:\Program Files (x86)\Google\Chrome\Application\chrome.exe
C:\Program Files (x86)\Google\Chrome\Application\chrome.exe
C:\Program Files (x86)\Steam\bin\steamwebhelper.exe
C:\Users\Tom\AppData\Roaming\uTorrent\uTorrent.exe
C:\Users\Tom\AppData\Roaming\uTorrent\updates\3.4.7_42330\utorrentie.exe
C:\Users\Tom\AppData\Roaming\uTorrent\updates\3.4.7_42330\utorrentie.exe
C:\Program Files (x86)\Steam\bin\steamwebhelper.exe
C:\Program Files (x86)\Google\Chrome\Application\chrome.exe
C:\Program Files (x86)\Google\Chrome\Application\chrome.exe
C:\Users\Tom\Downloads\HijackThis.exe

R1 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Search Page = http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=54896
R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=69157
R1 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Default_Page_URL = http://go.microsoft.com/fwlink/p/?LinkId=255141
R1 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Default_Search_URL = http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=54896
R1 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Search Page = http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=54896
R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = http://go.microsoft.com/fwlink/p/?LinkId=255141
R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Search,SearchAssistant =
R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Search,CustomizeSearch =
R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Local Page = C:\Windows\SysWOW64\blank.htm
R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Toolbar,LinksFolderName =
F2 - REG:system.ini: UserInit=userinit.exe
O2 - BHO: URLRedirectionBHO - {B4F3A835-0E21-4959-BA22-42B3008E02FF} - C:\PROGRA~2\MICROS~1\Office15\URLREDIR.DLL
O2 - BHO: Microsoft Web Test Recorder 14.0 Helper - {b924f0b4-0b3c-49c0-bab2-213fb9ebd1d3} - C:\Program Files (x86)\Microsoft Visual Studio 14.0\Common7\IDE\PrivateAssemblies\Microsoft.VisualStudio.QualityTools.RecorderBarBHO100.dll
O2 - BHO: Microsoft SkyDrive Pro Browser Helper - {D0498E0A-45B7-42AE-A9AA-ABA463DBD3BF} - C:\PROGRA~2\MICROS~1\Office15\GROOVEEX.DLL
O4 - HKLM\..\Run: [Fast Boot] C:\Program Files (x86)\MSI\Fast Boot\StartFastBoot.exe
O4 - HKLM\..\Run: [USB3MON] "C:\Program Files (x86)\Intel\Intel(R) USB 3.0 eXtensible Host Controller Driver\Application\iusb3mon.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [VirtualCloneDrive] "C:\Program Files (x86)\VirtualCloneDrive\VCDDaemon.exe" /s
O4 - HKLM\..\Run: [Gila] C:\Program Files (x86)\Genius\Gila\mousehid.exe
O4 - HKLM\..\Run: [Sound Blaster Cinema 2] "C:\Program Files (x86)\Creative\Sound Blaster Cinema 2\Sound Blaster Cinema 2\SBCinema2.exe" /r
O4 - HKLM\..\Run: [UpdReg] C:\Windows\UpdReg.EXE
O4 - HKLM\..\Run: [Live Update] C:\Program Files (x86)\MSI\Live Update 2\Live Update.exe /REMINDER
O4 - HKLM\..\Run: [HelpUninstaller.exe] C:\Program Files (x86)\HelpUninstaller\HelpUninstaller.exe
O4 - HKLM\..\Run: [IJNetworkScannerSelectorEX] C:\Program Files (x86)\Canon\IJ Network Scanner Selector EX\CNMNSST.exe /FORCE
O4 - HKLM\..\Run: [Command Center] C:\Program Files (x86)\MSI\Command Center\StartCommandCenter.exe
O4 - HKLM\..\Run: [SunJavaUpdateSched] "C:\Program Files (x86)\Common Files\Java\Java Update\jusched.exe"
O4 - HKCU\..\Run: [Steam] "C:\Program Files (x86)\Steam\steam.exe" -silent
O4 - HKCU\..\Run: [Spotify Web Helper] "C:\Users\Tom\AppData\Roaming\Spotify\SpotifyWebHelper.exe"
O4 - HKCU\..\Run: [GoogleDriveSync] "C:\Program Files (x86)\Google\Drive\googledrivesync.exe" /autostart
O4 - HKCU\..\Run: [PCLink] "C:\Program Files (x86)\ASUS\PC Link\PCLink.exe" /boot
O4 - Global Startup: Killer Network Manager.lnk = ?
O8 - Extra context menu item: E&xport to Microsoft Excel - res://C:\PROGRA~1\MICROS~2\Office15\EXCEL.EXE/3000
O11 - Options group: [ACCELERATED_GRAPHICS] Accelerated graphics
O18 - Protocol: osf - {D924BDC6-C83A-4BD5-90D0-095128A113D1} - C:\Program Files (x86)\Microsoft Office\Office15\MSOSB.DLL
O18 - Filter hijack: text/xml - {807583E5-5146-11D5-A672-00B0D022E945} - C:\Program Files (x86)\Common Files\Microsoft Shared\OFFICE15\MSOXMLMF.DLL
O23 - Service: Adobe Acrobat Update Service (AdobeARMservice) - Adobe Systems Incorporated - C:\Program Files (x86)\Common Files\Adobe\ARM\1.0\armsvc.exe
O23 - Service: Adobe Flash Player Update Service (AdobeFlashPlayerUpdateSvc) - Adobe Systems Incorporated - C:\Windows\SysWOW64\Macromed\Flash\FlashPlayerUpdateService.exe
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\Alg.exe,-112 (ALG) - Unknown owner - C:\Windows\System32\alg.exe (file missing)
O23 - Service: BattlEye Service (BEService) - Unknown owner - C:\Program Files (x86)\Common Files\BattlEye\BEService.exe
O23 - Service: EasyAntiCheat - EasyAntiCheat Ltd - C:\Windows\system32\EasyAntiCheat.exe
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\efssvc.dll,-100 (EFS) - Unknown owner - C:\Windows\System32\lsass.exe (file missing)
O23 - Service: ESET Service (ekrn) - ESET - C:\Program Files\ESET\ESET Smart Security\x86\ekrn.exe
O23 - Service: @%systemroot%\system32\fxsresm.dll,-118 (Fax) - Unknown owner - C:\Windows\system32\fxssvc.exe (file missing)
O23 - Service: NVIDIA GeForce Experience Service (GfExperienceService) - NVIDIA Corporation - C:\Program Files\NVIDIA Corporation\GeForce Experience Service\GfExperienceService.exe
O23 - Service: Služba Google Update (gupdate) (gupdate) - Google Inc. - C:\Program Files (x86)\Google\Update\GoogleUpdate.exe
O23 - Service: Služba Google Update (gupdatem) (gupdatem) - Google Inc. - C:\Program Files (x86)\Google\Update\GoogleUpdate.exe
O23 - Service: Hi-Rez Studios Authenticate and Update Service (HiPatchService) - Hi-Rez Studios - C:\Program Files (x86)\Hi-Rez Studios\HiPatchService.exe
O23 - Service: Intel(R) Integrated Clock Controller Service - Intel(R) ICCS (ICCS) - Intel Corporation - C:\Program Files (x86)\Intel\Intel(R) Integrated Clock Controller Service\ICCProxy.exe
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\ieetwcollectorres.dll,-1000 (IEEtwCollectorService) - Unknown owner - C:\Windows\system32\IEEtwCollector.exe (file missing)
O23 - Service: Intel(R) Capability Licensing Service TCP IP Interface - Intel(R) Corporation - C:\Program Files\Intel\iCLS Client\SocketHeciServer.exe
O23 - Service: Intel(R) Smart Connect Technology Agent (ISCTAgent) - Unknown owner - C:\Program Files\Intel\Intel(R) Smart Connect Technology Agent\iSCTAgent.exe
O23 - Service: Intel(R) Dynamic Application Loader Host Interface Service (jhi_service) - Intel Corporation - C:\Program Files (x86)\Intel\Intel(R) Management Engine Components\DAL\jhi_service.exe
O23 - Service: @keyiso.dll,-100 (KeyIso) - Unknown owner - C:\Windows\system32\lsass.exe (file missing)
O23 - Service: LiveUpdate (LiveUpdateSvc) - Unknown owner - C:\Program Files (x86)\IObit\LiveUpdate\LiveUpdate.exe (file missing)
O23 - Service: Intel(R) Management and Security Application Local Management Service (LMS) - Intel Corporation - C:\Program Files (x86)\Intel\Intel(R) Management Engine Components\LMS\LMS.exe
O23 - Service: @comres.dll,-2797 (MSDTC) - Unknown owner - C:\Windows\System32\msdtc.exe (file missing)
O23 - Service: MSI Command Center BIOSData Service (MSIBIOSData_CC) - MSI - C:\Program Files (x86)\MSI\Command Center\BIOSData\MSIBIOSDataService.exe
O23 - Service: MSI Command Center Clock Service (MSIClock_CC) - MSI - C:\Program Files (x86)\MSI\Command Center\ClockGen\MSIClockService.exe
O23 - Service: MSI Command Center Comm Service (MSICOMM_CC) - MSI - C:\Program Files (x86)\MSI\Command Center\MSICommService.exe
O23 - Service: MSI Command Center CPU Service (MSICPU_CC) - MSI - C:\Program Files (x86)\MSI\Command Center\CPU\MSICPUService.exe
O23 - Service: MSI Command Center control Service (MSICTL_CC) - MSI - C:\Program Files (x86)\MSI\Command Center\MSIControlService.exe
O23 - Service: MSI Command Center DDR Service (MSIDDR_CC) - MSI - C:\Program Files (x86)\MSI\Command Center\DDR\MSIDDRService.exe
O23 - Service: MSI Command Center SMBus Service (MSISMB_CC) - MSI - C:\Program Files (x86)\MSI\Command Center\SMBus\MSISMBService.exe
O23 - Service: MSI Command Center SuperIO Service (MSISuperIO_CC) - MSI - C:\Program Files (x86)\MSI\Command Center\SuperIO\MSISuperIOService.exe
O23 - Service: MSI_ECOSERVICE - Micro-Star INT'L CO., LTD. - C:\Program Files (x86)\MSI\ECO Center\ECO_Service.exe
O23 - Service: MSI_FastBoot - MSI - C:\Program Files (x86)\MSI\Fast Boot\FastBootService.exe
O23 - Service: @%SystemRoot%\System32\netlogon.dll,-102 (Netlogon) - Unknown owner - C:\Windows\system32\lsass.exe (file missing)
O23 - Service: nProtect GameGuard Service (npggsvc) - Unknown owner - C:\Windows\system32\GameMon.des.exe (file missing)
O23 - Service: NVIDIA Network Service (NvNetworkService) - NVIDIA Corporation - C:\Program Files (x86)\NVIDIA Corporation\NetService\NvNetworkService.exe
O23 - Service: NVIDIA Streamer Network Service (NvStreamNetworkSvc) - NVIDIA Corporation - C:\Program Files\NVIDIA Corporation\NvStreamSrv\NvStreamNetworkService.exe
O23 - Service: NVIDIA Streamer Service (NvStreamSvc) - NVIDIA Corporation - C:\Program Files\NVIDIA Corporation\NvStreamSrv\NvStreamService.exe
O23 - Service: NVIDIA Display Driver Service (nvsvc) - Unknown owner - C:\Windows\system32\nvvsvc.exe (file missing)
O23 - Service: @%systemroot%\system32\psbase.dll,-300 (ProtectedStorage) - Unknown owner - C:\Windows\system32\lsass.exe (file missing)
O23 - Service: Qualcomm Atheros Killer Service V2 - Qualcomm Atheros - C:\Program Files\Qualcomm Atheros\Network Manager\KillerService.exe
O23 - Service: @%systemroot%\system32\Locator.exe,-2 (RpcLocator) - Unknown owner - C:\Windows\system32\locator.exe (file missing)
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\samsrv.dll,-1 (SamSs) - Unknown owner - C:\Windows\system32\lsass.exe (file missing)
O23 - Service: Skype Updater (SkypeUpdate) - Skype Technologies - C:\Program Files (x86)\Skype\Updater\Updater.exe
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\snmptrap.exe,-3 (SNMPTRAP) - Unknown owner - C:\Windows\System32\snmptrap.exe (file missing)
O23 - Service: @%systemroot%\system32\spoolsv.exe,-1 (Spooler) - Unknown owner - C:\Windows\System32\spoolsv.exe (file missing)
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\sppsvc.exe,-101 (sppsvc) - Unknown owner - C:\Windows\system32\sppsvc.exe (file missing)
O23 - Service: Steam Client Service - Valve Corporation - C:\Program Files (x86)\Common Files\Steam\SteamService.exe
O23 - Service: NVIDIA Stereoscopic 3D Driver Service (Stereo Service) - NVIDIA Corporation - C:\Program Files (x86)\NVIDIA Corporation\3D Vision\nvSCPAPISvr.exe
O23 - Service: TunngleService - Tunngle.net GmbH - C:\Program Files (x86)\Tunngle\TnglCtrl.exe
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\ui0detect.exe,-101 (UI0Detect) - Unknown owner - C:\Windows\system32\UI0Detect.exe (file missing)
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\vaultsvc.dll,-1003 (VaultSvc) - Unknown owner - C:\Windows\system32\lsass.exe (file missing)
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\vds.exe,-100 (vds) - Unknown owner - C:\Windows\System32\vds.exe (file missing)
O23 - Service: @%systemroot%\system32\vssvc.exe,-102 (VSS) - Unknown owner - C:\Windows\system32\vssvc.exe (file missing)
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\Wat\WatUX.exe,-601 (WatAdminSvc) - Unknown owner - C:\Windows\system32\Wat\WatAdminSvc.exe (file missing)
O23 - Service: @%systemroot%\system32\wbengine.exe,-104 (wbengine) - Unknown owner - C:\Windows\system32\wbengine.exe (file missing)
O23 - Service: @%Systemroot%\system32\wbem\wmiapsrv.exe,-110 (wmiApSrv) - Unknown owner - C:\Windows\system32\wbem\WmiApSrv.exe (file missing)
O23 - Service: @%PROGRAMFILES%\Windows Media Player\wmpnetwk.exe,-101 (WMPNetworkSvc) - Unknown owner - C:\Program Files (x86)\Windows Media Player\wmpnetwk.exe (file missing)

--
End of file - 13650 bytes

Reklama
Uživatelský avatar
Orcus
člen Security týmu
Elite Level 10.5
Elite Level 10.5
Příspěvky: 10645
Registrován: duben 10
Bydliště: Okolo rostou 3 růže =o)
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: Prosím o vyřešení problému & kontrolu logu

Příspěvekod Orcus » 29 kvě 2016 21:24

Přeisntaluj ovladače chipsetu.

+

Stáhni si ATF Cleaner
Poklepej na ATF Cleaner.exe, klikni na select all found, poté:
-Když používáš Firefox (Mozzila), klikni na Firefox nahoře a vyber: Select All, poté klikni na Empty Selected.
-Když používáš Operu, klikni nahoře na Operu a vyber: Select All, poté klikni na Empty Selected. Poté klikni na Main (hlavní stránku ) a klikni na Empty Selected.
Po vyčištění klikni na Exit k zavření programu.
ATF-Cleaner je jednoduchý nástroj na odstranění historie z webového prohlížeče. Program dokáže odstranit cache, cookies, historii a další stopy po surfování na Internetu. Mezi podporované prohlížeče patří Internet Explorer, Firefox a Opera. Aplikace navíc umí odstranit dočasné soubory Windows, vysypat koš atd.

- Pokud používáš jen Google Chrome , tak ATF nemusíš použít.

===================================================

Stáhni si TFC
Otevři soubor a zavři všechny ostatní okna, Klikni na Start k zahájení procesu. Program by neměl trvat dlouho.
Poté by se měl PC restartovat, pokud ne , proveď sám.

===================================================

Stáhni AdwCleaner (by Xplode)

Ulož si ho na svojí plochu
Ukonči všechny programy , okna a prohlížeče
Spusť program poklepáním a klikni na „Prohledat-Scan“
Po skenu klikni na tlačítko "Logfile" načež se objeví log ( jinak je uložen systémovem disku jako AdwCleaner[R?].txt), jeho obsah sem celý vlož.

===================================================

Stáhni si Malwarebytes' Anti-Malware
- Při instalaci odeber zatržítko u „Povolit bezplatnou zkušební verzi Malwarebytes' Anti-Malware Premium“
- Nainstaluj a spusť ho
- na konci instalace se ujisti že máš zvoleny/zatrhnuty obě možnosti:

Aktualizace Malwarebytes' Anti-Malware
Spustit aplikaci Malwarebytes' Anti-Malware, pokud jo tak klikni na tlačítko konec

- pokud bude nalezena aktualizace, tak se stáhne a nainstaluje
- program se po té spustí a klikni na Skenovat nyní a
- po proběhnutí programu se ti objeví hláška vpravo dole tak klikni na Kopírovat do schránky a a vlož sem celý log.

- po té klikni na tlačítko Exit, objeví se ti hláška tak zvol Ano
(zatím nic nemaž!).

Pokud budou problémy , spusť v nouz. režimu.
Láska hřeje, ale uhlí je uhlí. :fire:



Log z HJT vkládejte do HJT sekce. Je-li moc dlouhý, rozděl jej do více zpráv.

Pár rad k bezpečnosti PC.

Po dobu mé nepřítomnosti mě zastupuje memphisto, jaro3 a Diallix

Pokud budete spokojeni , můžete podpořit naše fórum.

Toom3R
nováček
Příspěvky: 32
Registrován: červenec 15
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: Prosím o vyřešení problému & kontrolu logu

Příspěvekod Toom3R » 31 kvě 2016 14:00

# AdwCleaner v5.119 - Log vytvořen 31/05/2016 v 13:58:29
# Aktualizováno 30/05/2016 by Xplode
# Databáze : 2016-05-30.3 [Server]
# Operační system : Windows 7 Ultimate Service Pack 1 (X64)
# Uživatelské jméno : Tom - TOM-PC
# Spuštěno z : C:\Users\Tom\Desktop\AdwCleaner.exe
# Nastavení : Sken
# Podpora : http://toolslib.net/forum

***** [ Služby ] *****


***** [ Složky ] *****

Složka Nalezeno : C:\ProgramData\Microsoft\Windows\Start Menu\Programs\Genius
Složka Nalezeno : C:\Program Files (x86)\Genius

***** [ Soubory ] *****


***** [ DLL ] *****


***** [ WMI ] *****


***** [ Zástupci ] *****


***** [ Naplánované úlohy ] *****


***** [ Registry ] *****

Klíč Nalezeno : HKCU\Software\madFlac
Klíč Nalezeno : HKU\S-1-5-21-1929470192-1134355988-1169581371-1000\Software\madFlac

***** [ Prohlížeče ] *****


*************************

C:\AdwCleaner\AdwCleaner[S1].txt - [915 bytů] - [31/05/2016 13:58:29]

########## EOF - C:\AdwCleaner\AdwCleaner[S1].txt - [987 bytů] ##########

Toom3R
nováček
Příspěvky: 32
Registrován: červenec 15
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: Prosím o vyřešení problému & kontrolu logu

Příspěvekod Toom3R » 31 kvě 2016 14:07

Malwarebytes Anti-Malware
www.malwarebytes.org

Scan Date: 31.5.2016
Scan Time: 14:01
Logfile: 1.txt
Administrator: Yes

Version: 2.2.1.1043
Malware Database: v2016.05.31.02
Rootkit Database: v2016.05.27.01
License: Trial
Malware Protection: Enabled
Malicious Website Protection: Enabled
Self-protection: Disabled

OS: Windows 7 Service Pack 1
CPU: x64
File System: NTFS
User: Tom

Scan Type: Threat Scan
Result: Completed
Objects Scanned: 351487
Time Elapsed: 5 min, 12 sec

Memory: Enabled
Startup: Enabled
Filesystem: Enabled
Archives: Enabled
Rootkits: Disabled
Heuristics: Enabled
PUP: Enabled
PUM: Enabled

Processes: 0
(No malicious items detected)

Modules: 0
(No malicious items detected)

Registry Keys: 0
(No malicious items detected)

Registry Values: 0
(No malicious items detected)

Registry Data: 0
(No malicious items detected)

Folders: 0
(No malicious items detected)

Files: 0
(No malicious items detected)

Physical Sectors: 0
(No malicious items detected)


(end)

Uživatelský avatar
jaro3
člen Security týmu
Guru Level 15
Guru Level 15
Příspěvky: 43293
Registrován: červen 07
Bydliště: Jižní Čechy
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: Prosím o vyřešení problému & kontrolu logu

Příspěvekod jaro3 » 31 kvě 2016 19:49

Spusť znovu AdwCleaner (u Windows Vista či Windows7, klikni na AdwCleaner pravým a vyber „Spustit jako správce
klikni na „Prohledat-Scan“, po prohledání klikni na „ Cleaning (Vymazat)

Program provede opravu, po automatickém restartu neukáže log (C:\AdwCleaner [C?].txt) , jeho obsah sem celý vlož.

Stáhni si Junkware Removal Tool by Thisisu
http://www.bleepingcomputer.com/downloa ... oval-tool/
na svojí plochu.

Deaktivuj si svůj antivirový program. Pravým tl. myši klikni na JRT.exe a vyber „spustit jako správce“. Pro pokračování budeš vyzván ke stisknutí jakékoliv klávesy. Na nějakou klikni.
Začne skenování programu. Skenování může trvat dloho , podle množství nákaz. Po ukončení skenu se objeví log (JRT.txt) , který se uloží na ploše.
Zkopíruj sem prosím celý jeho obsah.

Stáhni si RogueKiller by Adlice Software
32bit.:
http://www.sur-la-toile.com/RogueKiller/RogueKiller.exe
64bit.:
http://www.sur-la-toile.com/RogueKiller ... lerX64.exe
na svojí plochu.
- Zavři všechny ostatní programy a prohlížeče.
- Pro OS Vista a win7,8,10 spusť program RogueKiller.exe jako správce , u XP poklepáním.
- klikni na „Start Scan“. V novém okně nic neměň a klikni dole na „Start Scan“
- Program skenuje procesy PC. Po proskenování klikni na „Zpráva“ , v okně pak na „Open TXT“ a celý obsah logu sem zkopíruj.
Pokud je program blokován , zkus ho spustit několikrát. Pokud dále program nepůjde spustit a pracovat, přejmenuj ho na winlogon.exe.

dělají to i jiné flešky?
Při práci s programy HJT, ComboFix,MbAM, SDFix aj. zavřete všechny ostatní aplikace a prohlížeče!
Neposílejte logy do soukromých zpráv.Po dobu mé nepřítomnosti mě zastupuje memphisto , Žbeky a Orcus.
Pokud budete spokojeni , můžete podpořit naše forum:Podpora fóra

Toom3R
nováček
Příspěvky: 32
Registrován: červenec 15
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: Prosím o vyřešení problému & kontrolu logu

Příspěvekod Toom3R » 01 čer 2016 14:38

Zdravím,
nevím, jak je to možné, ale všechny flešky, které jsem před tím zkoušel, začaly opět fungovat.
Potíž mám stále s mobilem, u kterého mi to pořád píše "Zařízení nebylo nalezeno". Ovladače k mobilu jsem stáhl, ale po tom, co je chci nainstalovat, mi to píše, že už jsou aktuální... Mám ZenFone 5.

Jestli to nemůžeme vyřešit v tomto tématu, můžu napsat do jiné sekce.

Uživatelský avatar
jerabina
člen Security týmu
Level 6
Level 6
Příspěvky: 3647
Registrován: březen 13
Bydliště: Litoměřice
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: Prosím o vyřešení problému & kontrolu logu

Příspěvekod jerabina » 01 čer 2016 20:33

Zkus si založit téma i v jiné sekci, každopádně alespoň ještě ten JRT a RogueKiller bych udělal.
Když nevíš jak dál, přichází na řadu prostudovat manuál!
HJT návod

Pokud neodpovídám do vašich témat v sekci HJT když jsem online, tak je to jen proto, že jsem na mobilu kde je studování logů a psaní skriptů nemožné. Neberte to tedy prosím jako ignoraci.

Toom3R
nováček
Příspěvky: 32
Registrován: červenec 15
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: Prosím o vyřešení problému & kontrolu logu

Příspěvekod Toom3R » 01 čer 2016 20:56

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Junkware Removal Tool (JRT) by Malwarebytes
Version: 8.0.6 (04.25.2016)
Operating System: Windows 7 Ultimate x64
Ran by Tom (Administrator) on st 01.06.2016 at 20:55:04,20
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~




File System: 13

Successfully deleted: C:\ProgramData\productdata (Folder)
Successfully deleted: C:\Users\Tom\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default\Extensions\gkojfkhlekighikafcpjkiklfbnlmeio (Folder)
Successfully deleted: C:\Users\Tom\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default\Local Storage\chrome-extension_gkojfkhlekighikafcpjkiklfbnlmeio_0.localstorage-journal (File)
Successfully deleted: C:\Users\Tom\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default\Local Storage\chrome-extension_gkojfkhlekighikafcpjkiklfbnlmeio_0.localstorage (File)
Successfully deleted: C:\Users\Tom\AppData\Roaming\productdata (Folder)
Successfully deleted: C:\Users\Tom\AppData\Local\Microsoft\Windows\Temporary Internet Files\Content.IE5\8AN8J1W7 (Temporary Internet Files Folder)
Successfully deleted: C:\Users\Tom\AppData\Local\Microsoft\Windows\Temporary Internet Files\Content.IE5\F8Z15UTE (Temporary Internet Files Folder)
Successfully deleted: C:\Users\Tom\AppData\Local\Microsoft\Windows\Temporary Internet Files\Content.IE5\FD9I9Y1N (Temporary Internet Files Folder)
Successfully deleted: C:\Users\Tom\AppData\Local\Microsoft\Windows\Temporary Internet Files\Content.IE5\MCV0WKSM (Temporary Internet Files Folder)
Successfully deleted: C:\Windows\System32\config\systemprofile\AppData\Local\Microsoft\Windows\Temporary Internet Files\Content.IE5\8AN8J1W7 (Temporary Internet Files Folder)
Successfully deleted: C:\Windows\System32\config\systemprofile\AppData\Local\Microsoft\Windows\Temporary Internet Files\Content.IE5\F8Z15UTE (Temporary Internet Files Folder)
Successfully deleted: C:\Windows\System32\config\systemprofile\AppData\Local\Microsoft\Windows\Temporary Internet Files\Content.IE5\FD9I9Y1N (Temporary Internet Files Folder)
Successfully deleted: C:\Windows\System32\config\systemprofile\AppData\Local\Microsoft\Windows\Temporary Internet Files\Content.IE5\MCV0WKSM (Temporary Internet Files Folder)



Registry: 2

Successfully deleted: HKLM\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer\Browser Helper Objects\{b924f0b4-0b3c-49c0-bab2-213fb9ebd1d3} (Registry Key)
Successfully deleted: HKLM\Software\Wow6432Node\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer\Browser Helper Objects\{b924f0b4-0b3c-49c0-bab2-213fb9ebd1d3} (Registry Key)




~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Scan was completed on st 01.06.2016 at 20:56:00,18
End of JRT log
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Toom3R
nováček
Příspěvky: 32
Registrován: červenec 15
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: Prosím o vyřešení problému & kontrolu logu

Příspěvekod Toom3R » 01 čer 2016 21:13

RogueKiller V12.3.1.0 (x64) [May 30 2016] (Free) by Adlice Software
mail : http://www.adlice.com/contact/
Feedback : http://forum.adlice.com
Webová stránka : http://www.adlice.com/software/roguekiller/
Blog : http://www.adlice.com

Operační systém : Windows 7 (6.1.7601 Service Pack 1) 64 bits version
Spuštěno : Normální režim
Uživatel : Tom [Práva správce]
Started from : C:\Users\Tom\Downloads\RogueKillerX64.exe
Mód : Prohledat -- Datum : 06/01/2016 21:12:13

¤¤¤ Procesy : 0 ¤¤¤

¤¤¤ Registry : 6 ¤¤¤
[Suspicious.Path] (X64) HKEY_LOCAL_MACHINE\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer\ShellIconOverlayIdentifiers\###MegaShellExtPending | (default) : {056D528D-CE28-4194-9BA3-BA2E9197FF8C} [x] -> Nalezeno
[Suspicious.Path] (X64) HKEY_LOCAL_MACHINE\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer\ShellIconOverlayIdentifiers\###MegaShellExtSynced | (default) : {05B38830-F4E9-4329-978B-1DD28605D202} [x] -> Nalezeno
[Suspicious.Path] (X64) HKEY_LOCAL_MACHINE\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer\ShellIconOverlayIdentifiers\###MegaShellExtSyncing | (default) : {0596C850-7BDD-4C9D-AFDF-873BE6890637} [x] -> Nalezeno
[Suspicious.Path] (X86) HKEY_LOCAL_MACHINE\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer\ShellIconOverlayIdentifiers\###MegaShellExtPending | (default) : {056D528D-CE28-4194-9BA3-BA2E9197FF8C} [x] -> Nalezeno
[Suspicious.Path] (X86) HKEY_LOCAL_MACHINE\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer\ShellIconOverlayIdentifiers\###MegaShellExtSynced | (default) : {05B38830-F4E9-4329-978B-1DD28605D202} [x] -> Nalezeno
[Suspicious.Path] (X86) HKEY_LOCAL_MACHINE\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer\ShellIconOverlayIdentifiers\###MegaShellExtSyncing | (default) : {0596C850-7BDD-4C9D-AFDF-873BE6890637} [x] -> Nalezeno

¤¤¤ Úlohy : 0 ¤¤¤

¤¤¤ Soubory : 0 ¤¤¤

¤¤¤ Soubor HOSTS : 0 ¤¤¤

¤¤¤ Antirootkit : 0 (Driver: Nahrán) ¤¤¤

¤¤¤ Webové prohlížeče : 0 ¤¤¤

¤¤¤ Kontrola MBR : ¤¤¤
+++++ PhysicalDrive0: WDC WD6401AALS-00E3A0 ATA Device +++++
--- User ---
[MBR] bd5467fd6765d494f5910a3423725a4a
[BSP] f13716763f5789db6fd1548762cd9a29 : Windows Vista/7/8|VT.Unknown MBR Code
Partition table:
0 - [XXXXXX] NTFS (0x7) [VISIBLE] Offset (sectors): 2048 | Size: 610478 MB [Windows Vista/7/8 Bootstrap | Windows Vista/7/8 Bootloader]
User = LL1 ... OK
User = LL2 ... OK

+++++ PhysicalDrive1: ADATA SX900 ATA Device +++++
--- User ---
[MBR] 982809ac6f2a593971674376ce5d263f
[BSP] 9401e3f354266e6f78b53e42390fa716 : Windows Vista/7/8|VT.Unknown MBR Code
Partition table:
0 - [ACTIVE] NTFS (0x7) [VISIBLE] Offset (sectors): 2048 | Size: 100 MB [Windows Vista/7/8 Bootstrap | Windows Vista/7/8 Bootloader]
1 - [XXXXXX] NTFS (0x7) [VISIBLE] Offset (sectors): 206848 | Size: 122002 MB [Windows Vista/7/8 Bootstrap | Windows Vista/7/8 Bootloader]
User = LL1 ... OK
User = LL2 ... OK

Toom3R
nováček
Příspěvky: 32
Registrován: červenec 15
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: Prosím o vyřešení problému & kontrolu logu

Příspěvekod Toom3R » 01 čer 2016 21:14

Mám máznout ty chybné registry z Roguekiller?

Uživatelský avatar
jaro3
člen Security týmu
Guru Level 15
Guru Level 15
Příspěvky: 43293
Registrován: červen 07
Bydliště: Jižní Čechy
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: Prosím o vyřešení problému & kontrolu logu

Příspěvekod jaro3 » 01 čer 2016 22:26

Zavři všechny programy a prohlížeče. Deaktivuj antivir a firewall.
Prosím, odpoj všechny USB (kromě myši s klávesnice) nebo externí disky z počítače před spuštěním tohoto programu.
Spusť znovu RogueKiller ( Pro Windows Vista nebo Windows 7, klepni pravým a vyber "Spustit jako správce", ve Windows XP poklepej ke spuštění).
- klikni na „Start Scan“. V novém okně nic neměň a klikni dole na „Start Scan
- Pak klikni na "Prohledat " ,po jeho skončení:
- V záložkách (Registry , Tasks , Web Browser apod.) vše zatrhni (dej zatržítka)
(musíš dát myší zatržítko do toho čtverečku vlevo od registru ap.)


- Klikni na "Smazat"
- Počkej, dokud Status box nezobrazí " Mazání dokončeno "
- Klikni na "Zpráva " a zkopíruj a vlož obsah té zprávy prosím sem. Log je možno nalézt v RKreport [číslo]. txt na ploše.
- Zavři RogueKiller

Vypni antivir i firewall.
Stáhni
Zoek.exe

a uloz si ho na plochu.
Zavři všechny ostatní programy , okna i prohlížeče.
Spusť Zoek.exe ( u win vista , win7, 8 klikni na něj pravým a vyber : „Spustit jako správce“
- pozor , náběh programu může trvat déle.

Do okna programu vlož skript níže:

Kód: Vybrat vše

autoclean;
emptyclsid;
iedefaults;
FFdefaults;
CHRdefaults;
emptyalltemp;
resethosts;


klikni na Run Script
Program provede sken , opravu, sken i oprava může trvat i více minut ,je třeba posečkat do konce. Do okna neklikej!
Program nabídne restart , potvrď .

Po restartu se může nějaký čas ukázat pouze černá plocha , to je normální. Je třeba počkat až se vytvoří log. Ten si můžeš uložit třeba do dokumentů , jinak se sám ukládá do:
C:\zoek-results.log
Zkopíruj sem celý obsah toho logu.

Stáhni si aswMBR
na svojí plochu. Uzavři všechna okna , programy a prohlížeče. Poklepej na aswMBR.exe. Pokud se objeví hláška o možnosti stáhnutí databáze Avastu , klikni na NE. Poté klikni na „Scan“ . Po skenu klikni na „Save Log“ a ulož si log na plochu .Zkopíruj sem celý obsah toho logu. Pak klikni na „Exit“ k zavření programu.

Vlož nový log z HJT + informuj o problémech.
Při práci s programy HJT, ComboFix,MbAM, SDFix aj. zavřete všechny ostatní aplikace a prohlížeče!
Neposílejte logy do soukromých zpráv.Po dobu mé nepřítomnosti mě zastupuje memphisto , Žbeky a Orcus.
Pokud budete spokojeni , můžete podpořit naše forum:Podpora fóra


Zpět na “HiJackThis”

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 12 hostů