Prosím o kontrolu logu Vyřešeno

Místo pro vaše HiJackThis logy a logy z dalších programů…

Moderátoři: Mods_senior, Security team

jaro3
člen Security týmu
Guru Level 15
Guru Level 15
Pohlaví: Muž
Stav:

Re: Prosím o kontrolu logu

Příspěvekod jaro3 » 27 čer 2016 20:50

ComboFix se odinstaluje takto:
Start-Spustit a zadej ComboFix /Uninstall

Vyčisti systém CCleanerem

Stáhni si OTC

na plochu. Poklepej na něj. Potom klikni na Clean up!.
Restartuj PC , pokud Ti bude doporučeno.

Poklepej na ikonu OTL na ploše.Ujisti se , že máš všechny ostatní aplikace a prohlížeče zavřeny.
Pod Vlastní skenování/opravy do okénka vlož následující text, zobrazený zeleně:

Kód: Vybrat vše

:OTL
PRC - C:\WINDOWS\explorer.exe (Microsoft Corporation)
PRC - C:\Program Files\Mozilla Firefox\firefox.exe (Mozilla Corporation)
MOD - C:\Users\JAG\AppData\Local\Temp\_MEI57602\wx._core_.pyd ()
MOD - C:\Users\JAG\AppData\Local\Temp\_MEI57602\wx._controls_.pyd ()
MOD - C:\Users\JAG\AppData\Local\Temp\_MEI57602\wx._windows_.pyd ()
MOD - C:\Users\JAG\AppData\Local\Temp\_MEI57602\wx._gdi_.pyd ()
MOD - C:\Users\JAG\AppData\Local\Temp\_MEI57602\wx._misc_.pyd ()
MOD - C:\Users\JAG\AppData\Local\Temp\_MEI57602\unicodedata.pyd ()
MOD - C:\Users\JAG\AppData\Local\Temp\_MEI57602\pysqlite2._sqlite.pyd ()
MOD - C:\Users\JAG\AppData\Local\Temp\_MEI57602\windows._lib_cacheinvalidation.pyd ()
MOD - C:\Users\JAG\AppData\Local\Temp\_MEI57602\pythoncom27.dll ()
MOD - C:\Users\JAG\AppData\Local\Temp\_MEI57602\win32com.shell.shell.pyd ()
MOD - C:\Users\JAG\AppData\Local\Temp\_MEI57602\win32gui.pyd ()
MOD - C:\Users\JAG\AppData\Local\Temp\_MEI57602\pyexpat.pyd ()
MOD - C:\Users\JAG\AppData\Local\Temp\_MEI57602\wx._wizard.pyd ()
MOD - C:\Users\JAG\AppData\Local\Temp\_MEI57602\win32file.pyd ()
MOD - C:\Users\JAG\AppData\Local\Temp\_MEI57602\win32security.pyd ()
MOD - C:\Users\JAG\AppData\Local\Temp\_MEI57602\win32api.pyd ()
MOD - C:\Users\JAG\AppData\Local\Temp\_MEI57602\usb_ext.pyd ()
MOD - C:\Users\JAG\AppData\Local\Temp\_MEI57602\wx._animate.pyd ()
MOD - C:\Users\JAG\AppData\Local\Temp\_MEI57602\wx._html2.pyd ()
MOD - C:\Users\JAG\AppData\Local\Temp\_MEI57602\win32inet.pyd ()
MOD - C:\Users\JAG\AppData\Local\Temp\_MEI57602\win32process.pyd ()
MOD - C:\Users\JAG\AppData\Local\Temp\_MEI57602\win32pdh.pyd ()
MOD - C:\Users\JAG\AppData\Local\Temp\_MEI57602\win32pipe.pyd ()
MOD - C:\Users\JAG\AppData\Local\Temp\_MEI57602\win32ts.pyd ()
MOD - C:\Users\JAG\AppData\Local\Temp\_MEI57602\win32event.pyd ()
MOD - C:\Users\JAG\AppData\Local\Temp\_MEI57602\thumbnails_ext.pyd ()
MOD - C:\Users\JAG\AppData\Local\Temp\_MEI57602\win32profile.pyd ()
MOD - C:\Users\JAG\AppData\Local\Temp\_MEI57602\win32crypt.pyd ()
MOD - C:\Users\JAG\AppData\Local\Temp\_MEI57602\select.pyd ()
MOD - C:\Users\JAG\AppData\Local\Temp\_MEI57602\_ssl.pyd ()
MOD - C:\Users\JAG\AppData\Local\Temp\_MEI57602\_hashlib.pyd ()
MOD - C:\Users\JAG\AppData\Local\Temp\_MEI57602\_elementtree.pyd ()
MOD - C:\Users\JAG\AppData\Local\Temp\_MEI57602\PyWinTypes27.dll ()
MOD - C:\Users\JAG\AppData\Local\Temp\_MEI57602\_ctypes.pyd ()
MOD - C:\Users\JAG\AppData\Local\Temp\_MEI57602\_socket.pyd ()
MOD - C:\Users\JAG\AppData\Local\Temp\_MEI57602\_psutil_windows.pyd ()
MOD - C:\Users\JAG\AppData\Local\Temp\_MEI57602\_multiprocessing.pyd ()
MOD - C:\Users\JAG\AppData\Local\Temp\_MEI57602\_yappi.pyd ()
MOD - C:\Users\JAG\AppData\Local\Temp\_MEI57602\common.time34.pyd ()
MOD - C:\Users\JAG\AppData\Local\Temp\_MEI57602\hashobjs_ext.pyd ()
IE:64bit: - HKLM\..\SearchScopes,DefaultScope = {FFC82AB9-B5C2-430C-BD4D-F5C1AF43371A}
IE:64bit: - HKLM\..\SearchScopes\{FFC82AB9-B5C2-430C-BD4D-F5C1AF43371A}: "URL" = http://www.bing.com/search?q={searchTerms}&form=IE11TR&src=IE11TR&pc=LNJB
IE - HKLM\..\SearchScopes,DefaultScope = {FFC82AB9-B5C2-430C-BD4D-F5C1AF43371A}
IE - HKLM\..\SearchScopes\{FFC82AB9-B5C2-430C-BD4D-F5C1AF43371A}: "URL" = http://www.bing.com/search?q={searchTerms}&form=IE11TR&src=IE11TR&pc=LNJB
IE - HKCU\SOFTWARE\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page_TIMESTAMP = E1 ED 6B 3F 61 C9 D1 01 [binary data]
IE - HKCU\SOFTWARE\Microsoft\Internet Explorer\Main,SyncHomePage Protected - It is a violation of Windows Policy to modify. See aka.ms/browserpolicy = Reg Error: Value error.
IE - HKCU\..\SearchScopes,DefaultScope = {FFC82AB9-B5C2-430C-BD4D-F5C1AF43371A}
IE - HKCU\..\SearchScopes\{0633EE93-D776-472f-A0FF-E1416B8B2E3A}: "URL" = http://www.bing.com/search?q={searchTerms}&src=IE-SearchBox&FORM=IE8SRC
IE - HKCU\..\SearchScopes\{FFC82AB9-B5C2-430C-BD4D-F5C1AF43371A}: "URL" = http://www.bing.com/search?q={searchTerms}&form=IE11TR&src=IE11TR&pc=LNJB
[2016.03.17 20:19:29 | 000,000,000 | ---D | M] (No name found) -- C:\Users\JAG\AppData\Roaming\Mozilla\Extensions
CHR - Extension: No name found = C:\Users\JAG\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default\Extensions\aapocclcgogkmnckokdopfmhonfmgoek\0.9_1\
CHR - Extension: No name found = C:\Users\JAG\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default\Extensions\aohghmighlieiainnegkcijnfilokake\0.9_1\
CHR - Extension: No name found = C:\Users\JAG\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default\Extensions\apdfllckaahabafndbhieahigkjlhalf\14.1_1\
CHR - Extension: No name found = C:\Users\JAG\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default\Extensions\blpcfgokakmgnkcojhhkbfbldkacnbeo\4.2.8_1\
CHR - Extension: No name found = C:\Users\JAG\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default\Extensions\felcaaldnbdncclmgdcncolpebgiejap\1.1_1\
CHR - Extension: No name found = C:\Users\JAG\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default\Extensions\ghbmnnjooekpmoecnnnilnnbdlolhkhi\1.4_0\
CHR - Extension: No name found = C:\Users\JAG\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default\Extensions\lmjegmlicamnimmfhcmpkclmigmmcbeh\3.2_1\
CHR - Extension: No name found = C:\Users\JAG\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default\Extensions\lpdfbkehegfmedglgemnhbnpmfmioggj\4.60.3_0\
CHR - Extension: No name found = C:\Users\JAG\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default\Extensions\nmmhkkegccagdldgiimedpiccmgmieda\1.0.0.0_1\
CHR - Extension: No name found = C:\Users\JAG\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default\Extensions\pjkljhegncpnkpknbcohdijeoejaedia\8.1_1\
O3 - HKLM\..\Toolbar: (no name) - Locked - No CLSID value found.
O21:64bit: - SSODL: WebCheck - {E6FB5E20-DE35-11CF-9C87-00AA005127ED} - No CLSID value found.
O21 - SSODL: WebCheck - {E6FB5E20-DE35-11CF-9C87-00AA005127ED} - No CLSID value found.

:Files
C:\WINDOWS\System32\*.tmp
C:\WINDOWS\*.tmp
C:\WINDOWS\system32\*.tmp.dll
C:\WINDOWS\System32\dllcache\*.tmp
C:\WINDOWS\system32\SET*.tmp
C:\WINDOWS\system32\DUMP*.tmp
c:\windows\Tasks\*.job /s
C:\*.tmp
C:\WINDOWS\System32\drivers\*.tmp
C:\Program Files\*.tmp
C:\Documents and Settings\All Users\Data aplikací\*.tmp
C:\Windows\SysNative\drivers\*.tmp
C:\Windows\SysWow64\drivers\*.tmp
C:\Program Files (x86)\*.tmp
C:\Windows\SysWow64\*.tmp
C:\Windows\SysNative\*.tmp
C:\Program Files (x86)\*.tmp
C:\Users\JAG\AppData\Local\Temp\_MEI57602
C:\ProgramData\DP45977C.lfl

:Reg
:Commands
[purity]
[emptytemp]
[start explorer]
[Reboot]

Poté klikni nahoře na Opravit. Nech program nerušeně běžet, na konci se provede restart PC.
Po restartu se objeví log , prosím zkopíruj sem celý jeho obsah.
Při práci s programy HJT, ComboFix,MbAM, SDFix aj. zavřete všechny ostatní aplikace a prohlížeče!
Neposílejte logy do soukromých zpráv.Po dobu mé nepřítomnosti mě zastupuje memphisto , Žbeky a Orcus.
Pokud budete spokojeni , můžete podpořit naše forum:Podpora fóra

Reklama
ADA64
nováček
Stav:

Příspěvekod ADA64 » 27 čer 2016 22:44

Zdravím, klobouk dolů za Vaš zájem. Zde je výsledek:

All processes killed
========== OTL ==========
No active process named explorer.exe was found!
No active process named firefox.exe was found!
HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Internet Explorer\SearchScopes\\DefaultScope| /E : value set successfully!
64bit-Registry key HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Internet Explorer\SearchScopes\{FFC82AB9-B5C2-430C-BD4D-F5C1AF43371A}\ deleted successfully.
64bit-Registry key HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Classes\CLSID\{FFC82AB9-B5C2-430C-BD4D-F5C1AF43371A}\ not found.
HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Internet Explorer\SearchScopes\\DefaultScope| /E : value set successfully!
Registry key HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Internet Explorer\SearchScopes\{FFC82AB9-B5C2-430C-BD4D-F5C1AF43371A}\ deleted successfully.
Registry key HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Classes\CLSID\{FFC82AB9-B5C2-430C-BD4D-F5C1AF43371A}\ not found.
HKCU\SOFTWARE\Microsoft\Internet Explorer\Main\\Start Page_TIMESTAMP| /E : value set successfully!
HKCU\SOFTWARE\Microsoft\Internet Explorer\Main\\SyncHomePage Protected - It is a violation of Windows Policy to modify. See aka.ms/browserpolicy| /E : value set successfully!
HKEY_CURRENT_USER\SOFTWARE\Microsoft\Internet Explorer\SearchScopes\\DefaultScope| /E : value set successfully!
Registry key HKEY_CURRENT_USER\SOFTWARE\Microsoft\Internet Explorer\SearchScopes\{0633EE93-D776-472f-A0FF-E1416B8B2E3A}\ deleted successfully.
Registry key HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Classes\CLSID\{0633EE93-D776-472f-A0FF-E1416B8B2E3A}\ not found.
Registry key HKEY_CURRENT_USER\SOFTWARE\Microsoft\Internet Explorer\SearchScopes\{FFC82AB9-B5C2-430C-BD4D-F5C1AF43371A}\ deleted successfully.
Registry key HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Classes\CLSID\{FFC82AB9-B5C2-430C-BD4D-F5C1AF43371A}\ not found.
C:\Users\JAG\AppData\Roaming\Mozilla\Extensions folder moved successfully.
C:\Users\JAG\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default\Extensions\aapocclcgogkmnckokdopfmhonfmgoek\0.9_1\_metadata folder moved successfully.
C:\Users\JAG\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default\Extensions\aapocclcgogkmnckokdopfmhonfmgoek\0.9_1\_locales\zh_TW folder moved successfully.
C:\Users\JAG\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default\Extensions\aapocclcgogkmnckokdopfmhonfmgoek\0.9_1\_locales\zh_CN folder moved successfully.
C:\Users\JAG\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default\Extensions\aapocclcgogkmnckokdopfmhonfmgoek\0.9_1\_locales\vi folder moved successfully.
C:\Users\JAG\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default\Extensions\aapocclcgogkmnckokdopfmhonfmgoek\0.9_1\_locales\uk folder moved successfully.
C:\Users\JAG\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default\Extensions\aapocclcgogkmnckokdopfmhonfmgoek\0.9_1\_locales\tr folder moved successfully.
C:\Users\JAG\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default\Extensions\aapocclcgogkmnckokdopfmhonfmgoek\0.9_1\_locales\th folder moved successfully.
C:\Users\JAG\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default\Extensions\aapocclcgogkmnckokdopfmhonfmgoek\0.9_1\_locales\sv folder moved successfully.
C:\Users\JAG\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default\Extensions\aapocclcgogkmnckokdopfmhonfmgoek\0.9_1\_locales\sr folder moved successfully.
C:\Users\JAG\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default\Extensions\aapocclcgogkmnckokdopfmhonfmgoek\0.9_1\_locales\sl folder moved successfully.
C:\Users\JAG\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default\Extensions\aapocclcgogkmnckokdopfmhonfmgoek\0.9_1\_locales\sk folder moved successfully.
C:\Users\JAG\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default\Extensions\aapocclcgogkmnckokdopfmhonfmgoek\0.9_1\_locales\ru folder moved successfully.
C:\Users\JAG\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default\Extensions\aapocclcgogkmnckokdopfmhonfmgoek\0.9_1\_locales\ro folder moved successfully.
C:\Users\JAG\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default\Extensions\aapocclcgogkmnckokdopfmhonfmgoek\0.9_1\_locales\pt_PT folder moved successfully.
C:\Users\JAG\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default\Extensions\aapocclcgogkmnckokdopfmhonfmgoek\0.9_1\_locales\pt_BR folder moved successfully.
C:\Users\JAG\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default\Extensions\aapocclcgogkmnckokdopfmhonfmgoek\0.9_1\_locales\pl folder moved successfully.
C:\Users\JAG\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default\Extensions\aapocclcgogkmnckokdopfmhonfmgoek\0.9_1\_locales\no folder moved successfully.
C:\Users\JAG\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default\Extensions\aapocclcgogkmnckokdopfmhonfmgoek\0.9_1\_locales\nl folder moved successfully.
C:\Users\JAG\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default\Extensions\aapocclcgogkmnckokdopfmhonfmgoek\0.9_1\_locales\ms folder moved successfully.
C:\Users\JAG\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default\Extensions\aapocclcgogkmnckokdopfmhonfmgoek\0.9_1\_locales\lv folder moved successfully.
C:\Users\JAG\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default\Extensions\aapocclcgogkmnckokdopfmhonfmgoek\0.9_1\_locales\lt folder moved successfully.
C:\Users\JAG\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default\Extensions\aapocclcgogkmnckokdopfmhonfmgoek\0.9_1\_locales\ko folder moved successfully.
C:\Users\JAG\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default\Extensions\aapocclcgogkmnckokdopfmhonfmgoek\0.9_1\_locales\ja folder moved successfully.
C:\Users\JAG\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default\Extensions\aapocclcgogkmnckokdopfmhonfmgoek\0.9_1\_locales\it folder moved successfully.
C:\Users\JAG\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default\Extensions\aapocclcgogkmnckokdopfmhonfmgoek\0.9_1\_locales\id folder moved successfully.
C:\Users\JAG\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default\Extensions\aapocclcgogkmnckokdopfmhonfmgoek\0.9_1\_locales\hu folder moved successfully.
C:\Users\JAG\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default\Extensions\aapocclcgogkmnckokdopfmhonfmgoek\0.9_1\_locales\hi folder moved successfully.
C:\Users\JAG\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default\Extensions\aapocclcgogkmnckokdopfmhonfmgoek\0.9_1\_locales\he folder moved successfully.
C:\Users\JAG\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default\Extensions\aapocclcgogkmnckokdopfmhonfmgoek\0.9_1\_locales\fr folder moved successfully.
C:\Users\JAG\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default\Extensions\aapocclcgogkmnckokdopfmhonfmgoek\0.9_1\_locales\fil folder moved successfully.
C:\Users\JAG\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default\Extensions\aapocclcgogkmnckokdopfmhonfmgoek\0.9_1\_locales\fi folder moved successfully.
C:\Users\JAG\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default\Extensions\aapocclcgogkmnckokdopfmhonfmgoek\0.9_1\_locales\et folder moved successfully.
C:\Users\JAG\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default\Extensions\aapocclcgogkmnckokdopfmhonfmgoek\0.9_1\_locales\es_419 folder moved successfully.
C:\Users\JAG\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default\Extensions\aapocclcgogkmnckokdopfmhonfmgoek\0.9_1\_locales\es folder moved successfully.
C:\Users\JAG\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default\Extensions\aapocclcgogkmnckokdopfmhonfmgoek\0.9_1\_locales\en_US folder moved successfully.
C:\Users\JAG\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default\Extensions\aapocclcgogkmnckokdopfmhonfmgoek\0.9_1\_locales\en_GB folder moved successfully.
C:\Users\JAG\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default\Extensions\aapocclcgogkmnckokdopfmhonfmgoek\0.9_1\_locales\el folder moved successfully.
C:\Users\JAG\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default\Extensions\aapocclcgogkmnckokdopfmhonfmgoek\0.9_1\_locales\de folder moved successfully.
C:\Users\JAG\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default\Extensions\aapocclcgogkmnckokdopfmhonfmgoek\0.9_1\_locales\da folder moved successfully.
C:\Users\JAG\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default\Extensions\aapocclcgogkmnckokdopfmhonfmgoek\0.9_1\_locales\cs folder moved successfully.
C:\Users\JAG\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default\Extensions\aapocclcgogkmnckokdopfmhonfmgoek\0.9_1\_locales\ca folder moved successfully.
C:\Users\JAG\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default\Extensions\aapocclcgogkmnckokdopfmhonfmgoek\0.9_1\_locales\bg folder moved successfully.
C:\Users\JAG\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default\Extensions\aapocclcgogkmnckokdopfmhonfmgoek\0.9_1\_locales\ar folder moved successfully.
C:\Users\JAG\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default\Extensions\aapocclcgogkmnckokdopfmhonfmgoek\0.9_1\_locales folder moved successfully.
C:\Users\JAG\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default\Extensions\aapocclcgogkmnckokdopfmhonfmgoek\0.9_1 folder moved successfully.
C:\Users\JAG\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default\Extensions\aohghmighlieiainnegkcijnfilokake\0.9_1\_metadata folder moved successfully.
C:\Users\JAG\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default\Extensions\aohghmighlieiainnegkcijnfilokake\0.9_1\_locales\zh_TW folder moved successfully.
C:\Users\JAG\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default\Extensions\aohghmighlieiainnegkcijnfilokake\0.9_1\_locales\zh_CN folder moved successfully.
C:\Users\JAG\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default\Extensions\aohghmighlieiainnegkcijnfilokake\0.9_1\_locales\vi folder moved successfully.
C:\Users\JAG\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default\Extensions\aohghmighlieiainnegkcijnfilokake\0.9_1\_locales\uk folder moved successfully.
C:\Users\JAG\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default\Extensions\aohghmighlieiainnegkcijnfilokake\0.9_1\_locales\tr folder moved successfully.
C:\Users\JAG\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default\Extensions\aohghmighlieiainnegkcijnfilokake\0.9_1\_locales\th folder moved successfully.
C:\Users\JAG\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default\Extensions\aohghmighlieiainnegkcijnfilokake\0.9_1\_locales\sv folder moved successfully.
C:\Users\JAG\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default\Extensions\aohghmighlieiainnegkcijnfilokake\0.9_1\_locales\sr folder moved successfully.
C:\Users\JAG\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default\Extensions\aohghmighlieiainnegkcijnfilokake\0.9_1\_locales\sl folder moved successfully.
C:\Users\JAG\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default\Extensions\aohghmighlieiainnegkcijnfilokake\0.9_1\_locales\sk folder moved successfully.
C:\Users\JAG\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default\Extensions\aohghmighlieiainnegkcijnfilokake\0.9_1\_locales\ru folder moved successfully.
C:\Users\JAG\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default\Extensions\aohghmighlieiainnegkcijnfilokake\0.9_1\_locales\ro folder moved successfully.
C:\Users\JAG\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default\Extensions\aohghmighlieiainnegkcijnfilokake\0.9_1\_locales\pt_PT folder moved successfully.
C:\Users\JAG\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default\Extensions\aohghmighlieiainnegkcijnfilokake\0.9_1\_locales\pt_BR folder moved successfully.
C:\Users\JAG\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default\Extensions\aohghmighlieiainnegkcijnfilokake\0.9_1\_locales\pl folder moved successfully.
C:\Users\JAG\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default\Extensions\aohghmighlieiainnegkcijnfilokake\0.9_1\_locales\no folder moved successfully.
C:\Users\JAG\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default\Extensions\aohghmighlieiainnegkcijnfilokake\0.9_1\_locales\nl folder moved successfully.
C:\Users\JAG\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default\Extensions\aohghmighlieiainnegkcijnfilokake\0.9_1\_locales\ms folder moved successfully.
C:\Users\JAG\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default\Extensions\aohghmighlieiainnegkcijnfilokake\0.9_1\_locales\lv folder moved successfully.
C:\Users\JAG\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default\Extensions\aohghmighlieiainnegkcijnfilokake\0.9_1\_locales\lt folder moved successfully.
C:\Users\JAG\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default\Extensions\aohghmighlieiainnegkcijnfilokake\0.9_1\_locales\ko folder moved successfully.
C:\Users\JAG\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default\Extensions\aohghmighlieiainnegkcijnfilokake\0.9_1\_locales\ja folder moved successfully.
C:\Users\JAG\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default\Extensions\aohghmighlieiainnegkcijnfilokake\0.9_1\_locales\it folder moved successfully.
C:\Users\JAG\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default\Extensions\aohghmighlieiainnegkcijnfilokake\0.9_1\_locales\id folder moved successfully.
C:\Users\JAG\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default\Extensions\aohghmighlieiainnegkcijnfilokake\0.9_1\_locales\hu folder moved successfully.
C:\Users\JAG\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default\Extensions\aohghmighlieiainnegkcijnfilokake\0.9_1\_locales\hi folder moved successfully.
C:\Users\JAG\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default\Extensions\aohghmighlieiainnegkcijnfilokake\0.9_1\_locales\he folder moved successfully.
C:\Users\JAG\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default\Extensions\aohghmighlieiainnegkcijnfilokake\0.9_1\_locales\fr folder moved successfully.
C:\Users\JAG\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default\Extensions\aohghmighlieiainnegkcijnfilokake\0.9_1\_locales\fil folder moved successfully.
C:\Users\JAG\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default\Extensions\aohghmighlieiainnegkcijnfilokake\0.9_1\_locales\fi folder moved successfully.
C:\Users\JAG\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default\Extensions\aohghmighlieiainnegkcijnfilokake\0.9_1\_locales\et folder moved successfully.
C:\Users\JAG\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default\Extensions\aohghmighlieiainnegkcijnfilokake\0.9_1\_locales\es_419 folder moved successfully.
C:\Users\JAG\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default\Extensions\aohghmighlieiainnegkcijnfilokake\0.9_1\_locales\es folder moved successfully.
C:\Users\JAG\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default\Extensions\aohghmighlieiainnegkcijnfilokake\0.9_1\_locales\en_US folder moved successfully.
C:\Users\JAG\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default\Extensions\aohghmighlieiainnegkcijnfilokake\0.9_1\_locales\en_GB folder moved successfully.
C:\Users\JAG\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default\Extensions\aohghmighlieiainnegkcijnfilokake\0.9_1\_locales\el folder moved successfully.
C:\Users\JAG\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default\Extensions\aohghmighlieiainnegkcijnfilokake\0.9_1\_locales\de folder moved successfully.
C:\Users\JAG\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default\Extensions\aohghmighlieiainnegkcijnfilokake\0.9_1\_locales\da folder moved successfully.
C:\Users\JAG\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default\Extensions\aohghmighlieiainnegkcijnfilokake\0.9_1\_locales\cs folder moved successfully.
C:\Users\JAG\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default\Extensions\aohghmighlieiainnegkcijnfilokake\0.9_1\_locales\ca folder moved successfully.
C:\Users\JAG\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default\Extensions\aohghmighlieiainnegkcijnfilokake\0.9_1\_locales\bg folder moved successfully.
C:\Users\JAG\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default\Extensions\aohghmighlieiainnegkcijnfilokake\0.9_1\_locales\ar folder moved successfully.
C:\Users\JAG\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default\Extensions\aohghmighlieiainnegkcijnfilokake\0.9_1\_locales folder moved successfully.
C:\Users\JAG\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default\Extensions\aohghmighlieiainnegkcijnfilokake\0.9_1 folder moved successfully.
C:\Users\JAG\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default\Extensions\apdfllckaahabafndbhieahigkjlhalf\14.1_1\_metadata folder moved successfully.
C:\Users\JAG\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default\Extensions\apdfllckaahabafndbhieahigkjlhalf\14.1_1\_locales\zh_TW folder moved successfully.
C:\Users\JAG\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default\Extensions\apdfllckaahabafndbhieahigkjlhalf\14.1_1\_locales\zh_CN folder moved successfully.
C:\Users\JAG\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default\Extensions\apdfllckaahabafndbhieahigkjlhalf\14.1_1\_locales\vi folder moved successfully.
C:\Users\JAG\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default\Extensions\apdfllckaahabafndbhieahigkjlhalf\14.1_1\_locales\uk folder moved successfully.
C:\Users\JAG\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default\Extensions\apdfllckaahabafndbhieahigkjlhalf\14.1_1\_locales\tr folder moved successfully.
C:\Users\JAG\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default\Extensions\apdfllckaahabafndbhieahigkjlhalf\14.1_1\_locales\th folder moved successfully.
C:\Users\JAG\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default\Extensions\apdfllckaahabafndbhieahigkjlhalf\14.1_1\_locales\sv folder moved successfully.
C:\Users\JAG\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default\Extensions\apdfllckaahabafndbhieahigkjlhalf\14.1_1\_locales\sr folder moved successfully.
C:\Users\JAG\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default\Extensions\apdfllckaahabafndbhieahigkjlhalf\14.1_1\_locales\sl folder moved successfully.
C:\Users\JAG\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default\Extensions\apdfllckaahabafndbhieahigkjlhalf\14.1_1\_locales\sk folder moved successfully.
C:\Users\JAG\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default\Extensions\apdfllckaahabafndbhieahigkjlhalf\14.1_1\_locales\ru folder moved successfully.
C:\Users\JAG\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default\Extensions\apdfllckaahabafndbhieahigkjlhalf\14.1_1\_locales\ro folder moved successfully.
C:\Users\JAG\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default\Extensions\apdfllckaahabafndbhieahigkjlhalf\14.1_1\_locales\pt_PT folder moved successfully.
C:\Users\JAG\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default\Extensions\apdfllckaahabafndbhieahigkjlhalf\14.1_1\_locales\pt_BR folder moved successfully.
C:\Users\JAG\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default\Extensions\apdfllckaahabafndbhieahigkjlhalf\14.1_1\_locales\pl folder moved successfully.
C:\Users\JAG\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default\Extensions\apdfllckaahabafndbhieahigkjlhalf\14.1_1\_locales\no folder moved successfully.
C:\Users\JAG\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default\Extensions\apdfllckaahabafndbhieahigkjlhalf\14.1_1\_locales\nl folder moved successfully.
C:\Users\JAG\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default\Extensions\apdfllckaahabafndbhieahigkjlhalf\14.1_1\_locales\ms folder moved successfully.
C:\Users\JAG\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default\Extensions\apdfllckaahabafndbhieahigkjlhalf\14.1_1\_locales\lv folder moved successfully.
C:\Users\JAG\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default\Extensions\apdfllckaahabafndbhieahigkjlhalf\14.1_1\_locales\lt folder moved successfully.
C:\Users\JAG\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default\Extensions\apdfllckaahabafndbhieahigkjlhalf\14.1_1\_locales\ko folder moved successfully.
C:\Users\JAG\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default\Extensions\apdfllckaahabafndbhieahigkjlhalf\14.1_1\_locales\ja folder moved successfully.
C:\Users\JAG\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default\Extensions\apdfllckaahabafndbhieahigkjlhalf\14.1_1\_locales\it folder moved successfully.
C:\Users\JAG\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default\Extensions\apdfllckaahabafndbhieahigkjlhalf\14.1_1\_locales\id folder moved successfully.
C:\Users\JAG\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default\Extensions\apdfllckaahabafndbhieahigkjlhalf\14.1_1\_locales\hu folder moved successfully.
C:\Users\JAG\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default\Extensions\apdfllckaahabafndbhieahigkjlhalf\14.1_1\_locales\hr folder moved successfully.
C:\Users\JAG\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default\Extensions\apdfllckaahabafndbhieahigkjlhalf\14.1_1\_locales\hi folder moved successfully.
C:\Users\JAG\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default\Extensions\apdfllckaahabafndbhieahigkjlhalf\14.1_1\_locales\he folder moved successfully.
C:\Users\JAG\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default\Extensions\apdfllckaahabafndbhieahigkjlhalf\14.1_1\_locales\fr folder moved successfully.
C:\Users\JAG\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default\Extensions\apdfllckaahabafndbhieahigkjlhalf\14.1_1\_locales\fil folder moved successfully.
C:\Users\JAG\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default\Extensions\apdfllckaahabafndbhieahigkjlhalf\14.1_1\_locales\fi folder moved successfully.
C:\Users\JAG\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default\Extensions\apdfllckaahabafndbhieahigkjlhalf\14.1_1\_locales\eu folder moved successfully.
C:\Users\JAG\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default\Extensions\apdfllckaahabafndbhieahigkjlhalf\14.1_1\_locales\et folder moved successfully.
C:\Users\JAG\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default\Extensions\apdfllckaahabafndbhieahigkjlhalf\14.1_1\_locales\es_419 folder moved successfully.
C:\Users\JAG\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default\Extensions\apdfllckaahabafndbhieahigkjlhalf\14.1_1\_locales\es folder moved successfully.
C:\Users\JAG\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default\Extensions\apdfllckaahabafndbhieahigkjlhalf\14.1_1\_locales\en_US folder moved successfully.
C:\Users\JAG\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default\Extensions\apdfllckaahabafndbhieahigkjlhalf\14.1_1\_locales\en_GB folder moved successfully.
C:\Users\JAG\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default\Extensions\apdfllckaahabafndbhieahigkjlhalf\14.1_1\_locales\el folder moved successfully.
C:\Users\JAG\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default\Extensions\apdfllckaahabafndbhieahigkjlhalf\14.1_1\_locales\de folder moved successfully.
C:\Users\JAG\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default\Extensions\apdfllckaahabafndbhieahigkjlhalf\14.1_1\_locales\da folder moved successfully.
C:\Users\JAG\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default\Extensions\apdfllckaahabafndbhieahigkjlhalf\14.1_1\_locales\cs folder moved successfully.
C:\Users\JAG\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default\Extensions\apdfllckaahabafndbhieahigkjlhalf\14.1_1\_locales\ca folder moved successfully.
C:\Users\JAG\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default\Extensions\apdfllckaahabafndbhieahigkjlhalf\14.1_1\_locales\bg folder moved successfully.
C:\Users\JAG\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default\Extensions\apdfllckaahabafndbhieahigkjlhalf\14.1_1\_locales\ar folder moved successfully.
C:\Users\JAG\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default\Extensions\apdfllckaahabafndbhieahigkjlhalf\14.1_1\_locales folder moved successfully.
C:\Users\JAG\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default\Extensions\apdfllckaahabafndbhieahigkjlhalf\14.1_1 folder moved successfully.
C:\Users\JAG\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default\Extensions\blpcfgokakmgnkcojhhkbfbldkacnbeo\4.2.8_1\_metadata folder moved successfully.
C:\Users\JAG\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default\Extensions\blpcfgokakmgnkcojhhkbfbldkacnbeo\4.2.8_1\_locales\zh_TW folder moved successfully.
C:\Users\JAG\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default\Extensions\blpcfgokakmgnkcojhhkbfbldkacnbeo\4.2.8_1\_locales\zh_CN folder moved successfully.
C:\Users\JAG\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default\Extensions\blpcfgokakmgnkcojhhkbfbldkacnbeo\4.2.8_1\_locales\vi folder moved successfully.
C:\Users\JAG\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default\Extensions\blpcfgokakmgnkcojhhkbfbldkacnbeo\4.2.8_1\_locales\uk folder moved successfully.
C:\Users\JAG\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default\Extensions\blpcfgokakmgnkcojhhkbfbldkacnbeo\4.2.8_1\_locales\tr folder moved successfully.
C:\Users\JAG\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default\Extensions\blpcfgokakmgnkcojhhkbfbldkacnbeo\4.2.8_1\_locales\th folder moved successfully.
C:\Users\JAG\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default\Extensions\blpcfgokakmgnkcojhhkbfbldkacnbeo\4.2.8_1\_locales\sv folder moved successfully.
C:\Users\JAG\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default\Extensions\blpcfgokakmgnkcojhhkbfbldkacnbeo\4.2.8_1\_locales\sr folder moved successfully.
C:\Users\JAG\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default\Extensions\blpcfgokakmgnkcojhhkbfbldkacnbeo\4.2.8_1\_locales\sl folder moved successfully.
C:\Users\JAG\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default\Extensions\blpcfgokakmgnkcojhhkbfbldkacnbeo\4.2.8_1\_locales\sk folder moved successfully.
C:\Users\JAG\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default\Extensions\blpcfgokakmgnkcojhhkbfbldkacnbeo\4.2.8_1\_locales\ru folder moved successfully.
C:\Users\JAG\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default\Extensions\blpcfgokakmgnkcojhhkbfbldkacnbeo\4.2.8_1\_locales\ro folder moved successfully.
C:\Users\JAG\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default\Extensions\blpcfgokakmgnkcojhhkbfbldkacnbeo\4.2.8_1\_locales\pt_PT folder moved successfully.
C:\Users\JAG\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default\Extensions\blpcfgokakmgnkcojhhkbfbldkacnbeo\4.2.8_1\_locales\pt_BR folder moved successfully.
C:\Users\JAG\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default\Extensions\blpcfgokakmgnkcojhhkbfbldkacnbeo\4.2.8_1\_locales\pl folder moved successfully.
C:\Users\JAG\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default\Extensions\blpcfgokakmgnkcojhhkbfbldkacnbeo\4.2.8_1\_locales\no folder moved successfully.

ADA64
nováček
Stav:

Příspěvekod ADA64 » 27 čer 2016 22:45

C:\Users\JAG\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default\Extensions\blpcfgokakmgnkcojhhkbfbldkacnbeo\4.2.8_1\_locales\nl folder moved successfully.
C:\Users\JAG\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default\Extensions\blpcfgokakmgnkcojhhkbfbldkacnbeo\4.2.8_1\_locales\lv folder moved successfully.
C:\Users\JAG\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default\Extensions\blpcfgokakmgnkcojhhkbfbldkacnbeo\4.2.8_1\_locales\lt folder moved successfully.
C:\Users\JAG\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default\Extensions\blpcfgokakmgnkcojhhkbfbldkacnbeo\4.2.8_1\_locales\ko folder moved successfully.
C:\Users\JAG\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default\Extensions\blpcfgokakmgnkcojhhkbfbldkacnbeo\4.2.8_1\_locales\ja folder moved successfully.
C:\Users\JAG\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default\Extensions\blpcfgokakmgnkcojhhkbfbldkacnbeo\4.2.8_1\_locales\it folder moved successfully.
C:\Users\JAG\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default\Extensions\blpcfgokakmgnkcojhhkbfbldkacnbeo\4.2.8_1\_locales\id folder moved successfully.
C:\Users\JAG\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default\Extensions\blpcfgokakmgnkcojhhkbfbldkacnbeo\4.2.8_1\_locales\hu folder moved successfully.
C:\Users\JAG\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default\Extensions\blpcfgokakmgnkcojhhkbfbldkacnbeo\4.2.8_1\_locales\hr folder moved successfully.
C:\Users\JAG\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default\Extensions\blpcfgokakmgnkcojhhkbfbldkacnbeo\4.2.8_1\_locales\hi folder moved successfully.
C:\Users\JAG\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default\Extensions\blpcfgokakmgnkcojhhkbfbldkacnbeo\4.2.8_1\_locales\he folder moved successfully.
C:\Users\JAG\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default\Extensions\blpcfgokakmgnkcojhhkbfbldkacnbeo\4.2.8_1\_locales\fr folder moved successfully.
C:\Users\JAG\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default\Extensions\blpcfgokakmgnkcojhhkbfbldkacnbeo\4.2.8_1\_locales\fil folder moved successfully.
C:\Users\JAG\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default\Extensions\blpcfgokakmgnkcojhhkbfbldkacnbeo\4.2.8_1\_locales\fi folder moved successfully.
C:\Users\JAG\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default\Extensions\blpcfgokakmgnkcojhhkbfbldkacnbeo\4.2.8_1\_locales\es folder moved successfully.
C:\Users\JAG\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default\Extensions\blpcfgokakmgnkcojhhkbfbldkacnbeo\4.2.8_1\_locales\en folder moved successfully.
C:\Users\JAG\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default\Extensions\blpcfgokakmgnkcojhhkbfbldkacnbeo\4.2.8_1\_locales\el folder moved successfully.
C:\Users\JAG\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default\Extensions\blpcfgokakmgnkcojhhkbfbldkacnbeo\4.2.8_1\_locales\de folder moved successfully.
C:\Users\JAG\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default\Extensions\blpcfgokakmgnkcojhhkbfbldkacnbeo\4.2.8_1\_locales\da folder moved successfully.
C:\Users\JAG\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default\Extensions\blpcfgokakmgnkcojhhkbfbldkacnbeo\4.2.8_1\_locales\cs folder moved successfully.
C:\Users\JAG\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default\Extensions\blpcfgokakmgnkcojhhkbfbldkacnbeo\4.2.8_1\_locales\ca folder moved successfully.
C:\Users\JAG\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default\Extensions\blpcfgokakmgnkcojhhkbfbldkacnbeo\4.2.8_1\_locales\bg folder moved successfully.
C:\Users\JAG\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default\Extensions\blpcfgokakmgnkcojhhkbfbldkacnbeo\4.2.8_1\_locales\ar folder moved successfully.
C:\Users\JAG\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default\Extensions\blpcfgokakmgnkcojhhkbfbldkacnbeo\4.2.8_1\_locales folder moved successfully.
C:\Users\JAG\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default\Extensions\blpcfgokakmgnkcojhhkbfbldkacnbeo\4.2.8_1 folder moved successfully.
C:\Users\JAG\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default\Extensions\felcaaldnbdncclmgdcncolpebgiejap\1.1_1\_metadata folder moved successfully.
C:\Users\JAG\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default\Extensions\felcaaldnbdncclmgdcncolpebgiejap\1.1_1\_locales\zh_TW folder moved successfully.
C:\Users\JAG\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default\Extensions\felcaaldnbdncclmgdcncolpebgiejap\1.1_1\_locales\zh_CN folder moved successfully.
C:\Users\JAG\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default\Extensions\felcaaldnbdncclmgdcncolpebgiejap\1.1_1\_locales\vi folder moved successfully.
C:\Users\JAG\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default\Extensions\felcaaldnbdncclmgdcncolpebgiejap\1.1_1\_locales\uk folder moved successfully.
C:\Users\JAG\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default\Extensions\felcaaldnbdncclmgdcncolpebgiejap\1.1_1\_locales\tr folder moved successfully.
C:\Users\JAG\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default\Extensions\felcaaldnbdncclmgdcncolpebgiejap\1.1_1\_locales\th folder moved successfully.
C:\Users\JAG\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default\Extensions\felcaaldnbdncclmgdcncolpebgiejap\1.1_1\_locales\sv folder moved successfully.
C:\Users\JAG\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default\Extensions\felcaaldnbdncclmgdcncolpebgiejap\1.1_1\_locales\sr folder moved successfully.
C:\Users\JAG\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default\Extensions\felcaaldnbdncclmgdcncolpebgiejap\1.1_1\_locales\sl folder moved successfully.
C:\Users\JAG\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default\Extensions\felcaaldnbdncclmgdcncolpebgiejap\1.1_1\_locales\sk folder moved successfully.
C:\Users\JAG\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default\Extensions\felcaaldnbdncclmgdcncolpebgiejap\1.1_1\_locales\ru folder moved successfully.
C:\Users\JAG\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default\Extensions\felcaaldnbdncclmgdcncolpebgiejap\1.1_1\_locales\ro folder moved successfully.
C:\Users\JAG\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default\Extensions\felcaaldnbdncclmgdcncolpebgiejap\1.1_1\_locales\pt_PT folder moved successfully.
C:\Users\JAG\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default\Extensions\felcaaldnbdncclmgdcncolpebgiejap\1.1_1\_locales\pt_BR folder moved successfully.
C:\Users\JAG\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default\Extensions\felcaaldnbdncclmgdcncolpebgiejap\1.1_1\_locales\pl folder moved successfully.
C:\Users\JAG\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default\Extensions\felcaaldnbdncclmgdcncolpebgiejap\1.1_1\_locales\no folder moved successfully.
C:\Users\JAG\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default\Extensions\felcaaldnbdncclmgdcncolpebgiejap\1.1_1\_locales\nl folder moved successfully.
C:\Users\JAG\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default\Extensions\felcaaldnbdncclmgdcncolpebgiejap\1.1_1\_locales\ms folder moved successfully.
C:\Users\JAG\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default\Extensions\felcaaldnbdncclmgdcncolpebgiejap\1.1_1\_locales\lv folder moved successfully.
C:\Users\JAG\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default\Extensions\felcaaldnbdncclmgdcncolpebgiejap\1.1_1\_locales\lt folder moved successfully.
C:\Users\JAG\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default\Extensions\felcaaldnbdncclmgdcncolpebgiejap\1.1_1\_locales\ko folder moved successfully.
C:\Users\JAG\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default\Extensions\felcaaldnbdncclmgdcncolpebgiejap\1.1_1\_locales\ja folder moved successfully.
C:\Users\JAG\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default\Extensions\felcaaldnbdncclmgdcncolpebgiejap\1.1_1\_locales\it folder moved successfully.
C:\Users\JAG\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default\Extensions\felcaaldnbdncclmgdcncolpebgiejap\1.1_1\_locales\id folder moved successfully.
C:\Users\JAG\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default\Extensions\felcaaldnbdncclmgdcncolpebgiejap\1.1_1\_locales\hu folder moved successfully.
C:\Users\JAG\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default\Extensions\felcaaldnbdncclmgdcncolpebgiejap\1.1_1\_locales\hi folder moved successfully.
C:\Users\JAG\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default\Extensions\felcaaldnbdncclmgdcncolpebgiejap\1.1_1\_locales\he folder moved successfully.
C:\Users\JAG\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default\Extensions\felcaaldnbdncclmgdcncolpebgiejap\1.1_1\_locales\fr folder moved successfully.
C:\Users\JAG\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default\Extensions\felcaaldnbdncclmgdcncolpebgiejap\1.1_1\_locales\fil folder moved successfully.
C:\Users\JAG\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default\Extensions\felcaaldnbdncclmgdcncolpebgiejap\1.1_1\_locales\fi folder moved successfully.
C:\Users\JAG\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default\Extensions\felcaaldnbdncclmgdcncolpebgiejap\1.1_1\_locales\et folder moved successfully.
C:\Users\JAG\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default\Extensions\felcaaldnbdncclmgdcncolpebgiejap\1.1_1\_locales\es_419 folder moved successfully.
C:\Users\JAG\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default\Extensions\felcaaldnbdncclmgdcncolpebgiejap\1.1_1\_locales\es folder moved successfully.
C:\Users\JAG\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default\Extensions\felcaaldnbdncclmgdcncolpebgiejap\1.1_1\_locales\en_US folder moved successfully.
C:\Users\JAG\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default\Extensions\felcaaldnbdncclmgdcncolpebgiejap\1.1_1\_locales\en_GB folder moved successfully.
C:\Users\JAG\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default\Extensions\felcaaldnbdncclmgdcncolpebgiejap\1.1_1\_locales\el folder moved successfully.
C:\Users\JAG\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default\Extensions\felcaaldnbdncclmgdcncolpebgiejap\1.1_1\_locales\de folder moved successfully.
C:\Users\JAG\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default\Extensions\felcaaldnbdncclmgdcncolpebgiejap\1.1_1\_locales\da folder moved successfully.
C:\Users\JAG\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default\Extensions\felcaaldnbdncclmgdcncolpebgiejap\1.1_1\_locales\cs folder moved successfully.
C:\Users\JAG\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default\Extensions\felcaaldnbdncclmgdcncolpebgiejap\1.1_1\_locales\ca folder moved successfully.
C:\Users\JAG\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default\Extensions\felcaaldnbdncclmgdcncolpebgiejap\1.1_1\_locales\bg folder moved successfully.
C:\Users\JAG\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default\Extensions\felcaaldnbdncclmgdcncolpebgiejap\1.1_1\_locales\ar folder moved successfully.
C:\Users\JAG\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default\Extensions\felcaaldnbdncclmgdcncolpebgiejap\1.1_1\_locales folder moved successfully.
C:\Users\JAG\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default\Extensions\felcaaldnbdncclmgdcncolpebgiejap\1.1_1 folder moved successfully.
C:\Users\JAG\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default\Extensions\ghbmnnjooekpmoecnnnilnnbdlolhkhi\1.4_0\_metadata folder moved successfully.
C:\Users\JAG\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default\Extensions\ghbmnnjooekpmoecnnnilnnbdlolhkhi\1.4_0\_locales\zu folder moved successfully.
C:\Users\JAG\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default\Extensions\ghbmnnjooekpmoecnnnilnnbdlolhkhi\1.4_0\_locales\zh_TW folder moved successfully.
C:\Users\JAG\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default\Extensions\ghbmnnjooekpmoecnnnilnnbdlolhkhi\1.4_0\_locales\zh_HK folder moved successfully.
C:\Users\JAG\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default\Extensions\ghbmnnjooekpmoecnnnilnnbdlolhkhi\1.4_0\_locales\zh_CN folder moved successfully.
C:\Users\JAG\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default\Extensions\ghbmnnjooekpmoecnnnilnnbdlolhkhi\1.4_0\_locales\vi folder moved successfully.
C:\Users\JAG\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default\Extensions\ghbmnnjooekpmoecnnnilnnbdlolhkhi\1.4_0\_locales\ur folder moved successfully.
C:\Users\JAG\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default\Extensions\ghbmnnjooekpmoecnnnilnnbdlolhkhi\1.4_0\_locales\uk folder moved successfully.
C:\Users\JAG\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default\Extensions\ghbmnnjooekpmoecnnnilnnbdlolhkhi\1.4_0\_locales\tr folder moved successfully.
C:\Users\JAG\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default\Extensions\ghbmnnjooekpmoecnnnilnnbdlolhkhi\1.4_0\_locales\th folder moved successfully.
C:\Users\JAG\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default\Extensions\ghbmnnjooekpmoecnnnilnnbdlolhkhi\1.4_0\_locales\te folder moved successfully.
C:\Users\JAG\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default\Extensions\ghbmnnjooekpmoecnnnilnnbdlolhkhi\1.4_0\_locales\ta folder moved successfully.
C:\Users\JAG\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default\Extensions\ghbmnnjooekpmoecnnnilnnbdlolhkhi\1.4_0\_locales\sw folder moved successfully.
C:\Users\JAG\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default\Extensions\ghbmnnjooekpmoecnnnilnnbdlolhkhi\1.4_0\_locales\sv folder moved successfully.
C:\Users\JAG\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default\Extensions\ghbmnnjooekpmoecnnnilnnbdlolhkhi\1.4_0\_locales\sr folder moved successfully.
C:\Users\JAG\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default\Extensions\ghbmnnjooekpmoecnnnilnnbdlolhkhi\1.4_0\_locales\sl folder moved successfully.
C:\Users\JAG\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default\Extensions\ghbmnnjooekpmoecnnnilnnbdlolhkhi\1.4_0\_locales\sk folder moved successfully.
C:\Users\JAG\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default\Extensions\ghbmnnjooekpmoecnnnilnnbdlolhkhi\1.4_0\_locales\si folder moved successfully.
C:\Users\JAG\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default\Extensions\ghbmnnjooekpmoecnnnilnnbdlolhkhi\1.4_0\_locales\ru folder moved successfully.
C:\Users\JAG\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default\Extensions\ghbmnnjooekpmoecnnnilnnbdlolhkhi\1.4_0\_locales\ro folder moved successfully.
C:\Users\JAG\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default\Extensions\ghbmnnjooekpmoecnnnilnnbdlolhkhi\1.4_0\_locales\pt_PT folder moved successfully.
C:\Users\JAG\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default\Extensions\ghbmnnjooekpmoecnnnilnnbdlolhkhi\1.4_0\_locales\pt_BR folder moved successfully.
C:\Users\JAG\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default\Extensions\ghbmnnjooekpmoecnnnilnnbdlolhkhi\1.4_0\_locales\pl folder moved successfully.
C:\Users\JAG\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default\Extensions\ghbmnnjooekpmoecnnnilnnbdlolhkhi\1.4_0\_locales\no folder moved successfully.
C:\Users\JAG\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default\Extensions\ghbmnnjooekpmoecnnnilnnbdlolhkhi\1.4_0\_locales\nl folder moved successfully.
C:\Users\JAG\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default\Extensions\ghbmnnjooekpmoecnnnilnnbdlolhkhi\1.4_0\_locales\ne folder moved successfully.
C:\Users\JAG\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default\Extensions\ghbmnnjooekpmoecnnnilnnbdlolhkhi\1.4_0\_locales\ms folder moved successfully.
C:\Users\JAG\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default\Extensions\ghbmnnjooekpmoecnnnilnnbdlolhkhi\1.4_0\_locales\mr folder moved successfully.
C:\Users\JAG\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default\Extensions\ghbmnnjooekpmoecnnnilnnbdlolhkhi\1.4_0\_locales\mn folder moved successfully.
C:\Users\JAG\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default\Extensions\ghbmnnjooekpmoecnnnilnnbdlolhkhi\1.4_0\_locales\ml folder moved successfully.
C:\Users\JAG\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default\Extensions\ghbmnnjooekpmoecnnnilnnbdlolhkhi\1.4_0\_locales\lv folder moved successfully.
C:\Users\JAG\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default\Extensions\ghbmnnjooekpmoecnnnilnnbdlolhkhi\1.4_0\_locales\lt folder moved successfully.
C:\Users\JAG\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default\Extensions\ghbmnnjooekpmoecnnnilnnbdlolhkhi\1.4_0\_locales\lo folder moved successfully.
C:\Users\JAG\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default\Extensions\ghbmnnjooekpmoecnnnilnnbdlolhkhi\1.4_0\_locales\ko folder moved successfully.
C:\Users\JAG\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default\Extensions\ghbmnnjooekpmoecnnnilnnbdlolhkhi\1.4_0\_locales\kn folder moved successfully.
C:\Users\JAG\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default\Extensions\ghbmnnjooekpmoecnnnilnnbdlolhkhi\1.4_0\_locales\km folder moved successfully.
C:\Users\JAG\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default\Extensions\ghbmnnjooekpmoecnnnilnnbdlolhkhi\1.4_0\_locales\ka folder moved successfully.
C:\Users\JAG\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default\Extensions\ghbmnnjooekpmoecnnnilnnbdlolhkhi\1.4_0\_locales\ja folder moved successfully.
C:\Users\JAG\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default\Extensions\ghbmnnjooekpmoecnnnilnnbdlolhkhi\1.4_0\_locales\iw folder moved successfully.
C:\Users\JAG\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default\Extensions\ghbmnnjooekpmoecnnnilnnbdlolhkhi\1.4_0\_locales\it folder moved successfully.
C:\Users\JAG\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default\Extensions\ghbmnnjooekpmoecnnnilnnbdlolhkhi\1.4_0\_locales\is folder moved successfully.
C:\Users\JAG\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default\Extensions\ghbmnnjooekpmoecnnnilnnbdlolhkhi\1.4_0\_locales\id folder moved successfully.
C:\Users\JAG\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default\Extensions\ghbmnnjooekpmoecnnnilnnbdlolhkhi\1.4_0\_locales\hy folder moved successfully.
C:\Users\JAG\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default\Extensions\ghbmnnjooekpmoecnnnilnnbdlolhkhi\1.4_0\_locales\hu folder moved successfully.
C:\Users\JAG\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default\Extensions\ghbmnnjooekpmoecnnnilnnbdlolhkhi\1.4_0\_locales\hr folder moved successfully.
C:\Users\JAG\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default\Extensions\ghbmnnjooekpmoecnnnilnnbdlolhkhi\1.4_0\_locales\hi folder moved successfully.
C:\Users\JAG\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default\Extensions\ghbmnnjooekpmoecnnnilnnbdlolhkhi\1.4_0\_locales\gu folder moved successfully.
C:\Users\JAG\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default\Extensions\ghbmnnjooekpmoecnnnilnnbdlolhkhi\1.4_0\_locales\gl folder moved successfully.
C:\Users\JAG\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default\Extensions\ghbmnnjooekpmoecnnnilnnbdlolhkhi\1.4_0\_locales\fr_CA folder moved successfully.
C:\Users\JAG\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default\Extensions\ghbmnnjooekpmoecnnnilnnbdlolhkhi\1.4_0\_locales\fr folder moved successfully.
C:\Users\JAG\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default\Extensions\ghbmnnjooekpmoecnnnilnnbdlolhkhi\1.4_0\_locales\fil folder moved successfully.
C:\Users\JAG\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default\Extensions\ghbmnnjooekpmoecnnnilnnbdlolhkhi\1.4_0\_locales\fi folder moved successfully.
C:\Users\JAG\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default\Extensions\ghbmnnjooekpmoecnnnilnnbdlolhkhi\1.4_0\_locales\fa folder moved successfully.
C:\Users\JAG\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default\Extensions\ghbmnnjooekpmoecnnnilnnbdlolhkhi\1.4_0\_locales\eu folder moved successfully.
C:\Users\JAG\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default\Extensions\ghbmnnjooekpmoecnnnilnnbdlolhkhi\1.4_0\_locales\et folder moved successfully.
C:\Users\JAG\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default\Extensions\ghbmnnjooekpmoecnnnilnnbdlolhkhi\1.4_0\_locales\es_419 folder moved successfully.
C:\Users\JAG\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default\Extensions\ghbmnnjooekpmoecnnnilnnbdlolhkhi\1.4_0\_locales\es folder moved successfully.
C:\Users\JAG\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default\Extensions\ghbmnnjooekpmoecnnnilnnbdlolhkhi\1.4_0\_locales\en_US folder moved successfully.
C:\Users\JAG\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default\Extensions\ghbmnnjooekpmoecnnnilnnbdlolhkhi\1.4_0\_locales\en_GB folder moved successfully.
C:\Users\JAG\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default\Extensions\ghbmnnjooekpmoecnnnilnnbdlolhkhi\1.4_0\_locales\el folder moved successfully.
C:\Users\JAG\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default\Extensions\ghbmnnjooekpmoecnnnilnnbdlolhkhi\1.4_0\_locales\de folder moved successfully.
C:\Users\JAG\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default\Extensions\ghbmnnjooekpmoecnnnilnnbdlolhkhi\1.4_0\_locales\da folder moved successfully.
C:\Users\JAG\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default\Extensions\ghbmnnjooekpmoecnnnilnnbdlolhkhi\1.4_0\_locales\cs folder moved successfully.
C:\Users\JAG\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default\Extensions\ghbmnnjooekpmoecnnnilnnbdlolhkhi\1.4_0\_locales\ca folder moved successfully.
C:\Users\JAG\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default\Extensions\ghbmnnjooekpmoecnnnilnnbdlolhkhi\1.4_0\_locales\bn folder moved successfully.
C:\Users\JAG\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default\Extensions\ghbmnnjooekpmoecnnnilnnbdlolhkhi\1.4_0\_locales\bg folder moved successfully.
C:\Users\JAG\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default\Extensions\ghbmnnjooekpmoecnnnilnnbdlolhkhi\1.4_0\_locales\az folder moved successfully.
C:\Users\JAG\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default\Extensions\ghbmnnjooekpmoecnnnilnnbdlolhkhi\1.4_0\_locales\ar folder moved successfully.
C:\Users\JAG\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default\Extensions\ghbmnnjooekpmoecnnnilnnbdlolhkhi\1.4_0\_locales\am folder moved successfully.
C:\Users\JAG\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default\Extensions\ghbmnnjooekpmoecnnnilnnbdlolhkhi\1.4_0\_locales\af folder moved successfully.
C:\Users\JAG\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default\Extensions\ghbmnnjooekpmoecnnnilnnbdlolhkhi\1.4_0\_locales folder moved successfully.
C:\Users\JAG\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default\Extensions\ghbmnnjooekpmoecnnnilnnbdlolhkhi\1.4_0 folder moved successfully.
C:\Users\JAG\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default\Extensions\lmjegmlicamnimmfhcmpkclmigmmcbeh\3.2_1\_metadata folder moved successfully.
C:\Users\JAG\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default\Extensions\lmjegmlicamnimmfhcmpkclmigmmcbeh\3.2_1\images folder moved successfully.
C:\Users\JAG\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default\Extensions\lmjegmlicamnimmfhcmpkclmigmmcbeh\3.2_1 folder moved successfully.
File C:\Users\JAG\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default\Extensions\lpdfbkehegfmedglgemnhbnpmfmioggj\4.60.3_0 not found.
C:\Users\JAG\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default\Extensions\nmmhkkegccagdldgiimedpiccmgmieda\1.0.0.0_1\_metadata folder moved successfully.
C:\Users\JAG\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default\Extensions\nmmhkkegccagdldgiimedpiccmgmieda\1.0.0.0_1\_locales\zh_TW folder moved successfully.
C:\Users\JAG\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default\Extensions\nmmhkkegccagdldgiimedpiccmgmieda\1.0.0.0_1\_locales\zh_CN folder moved successfully.
C:\Users\JAG\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default\Extensions\nmmhkkegccagdldgiimedpiccmgmieda\1.0.0.0_1\_locales\vi folder moved successfully.
C:\Users\JAG\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default\Extensions\nmmhkkegccagdldgiimedpiccmgmieda\1.0.0.0_1\_locales\uk folder moved successfully.
C:\Users\JAG\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default\Extensions\nmmhkkegccagdldgiimedpiccmgmieda\1.0.0.0_1\_locales\tr folder moved successfully.
C:\Users\JAG\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default\Extensions\nmmhkkegccagdldgiimedpiccmgmieda\1.0.0.0_1\_locales\th folder moved successfully.
C:\Users\JAG\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default\Extensions\nmmhkkegccagdldgiimedpiccmgmieda\1.0.0.0_1\_locales\sv folder moved successfully.
C:\Users\JAG\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default\Extensions\nmmhkkegccagdldgiimedpiccmgmieda\1.0.0.0_1\_locales\sr folder moved successfully.
C:\Users\JAG\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default\Extensions\nmmhkkegccagdldgiimedpiccmgmieda\1.0.0.0_1\_locales\sl folder moved successfully.
C:\Users\JAG\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default\Extensions\nmmhkkegccagdldgiimedpiccmgmieda\1.0.0.0_1\_locales\sk folder moved successfully.
C:\Users\JAG\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default\Extensions\nmmhkkegccagdldgiimedpiccmgmieda\1.0.0.0_1\_locales\ru folder moved successfully.
C:\Users\JAG\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default\Extensions\nmmhkkegccagdldgiimedpiccmgmieda\1.0.0.0_1\_locales\ro folder moved successfully.
C:\Users\JAG\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default\Extensions\nmmhkkegccagdldgiimedpiccmgmieda\1.0.0.0_1\_locales\pt_PT folder moved successfully.
C:\Users\JAG\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default\Extensions\nmmhkkegccagdldgiimedpiccmgmieda\1.0.0.0_1\_locales\pt_BR folder moved successfully.
C:\Users\JAG\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default\Extensions\nmmhkkegccagdldgiimedpiccmgmieda\1.0.0.0_1\_locales\pl folder moved successfully.
C:\Users\JAG\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default\Extensions\nmmhkkegccagdldgiimedpiccmgmieda\1.0.0.0_1\_locales\nl folder moved successfully.
C:\Users\JAG\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default\Extensions\nmmhkkegccagdldgiimedpiccmgmieda\1.0.0.0_1\_locales\nb folder moved successfully.
C:\Users\JAG\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default\Extensions\nmmhkkegccagdldgiimedpiccmgmieda\1.0.0.0_1\_locales\lv folder moved successfully.
C:\Users\JAG\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default\Extensions\nmmhkkegccagdldgiimedpiccmgmieda\1.0.0.0_1\_locales\lt folder moved successfully.
C:\Users\JAG\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default\Extensions\nmmhkkegccagdldgiimedpiccmgmieda\1.0.0.0_1\_locales\ko folder moved successfully.
C:\Users\JAG\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default\Extensions\nmmhkkegccagdldgiimedpiccmgmieda\1.0.0.0_1\_locales\ja folder moved successfully.
C:\Users\JAG\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default\Extensions\nmmhkkegccagdldgiimedpiccmgmieda\1.0.0.0_1\_locales\it folder moved successfully.
C:\Users\JAG\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default\Extensions\nmmhkkegccagdldgiimedpiccmgmieda\1.0.0.0_1\_locales\id folder moved successfully.
C:\Users\JAG\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default\Extensions\nmmhkkegccagdldgiimedpiccmgmieda\1.0.0.0_1\_locales\hu folder moved successfully.
C:\Users\JAG\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default\Extensions\nmmhkkegccagdldgiimedpiccmgmieda\1.0.0.0_1\_locales\hr folder moved successfully.
C:\Users\JAG\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default\Extensions\nmmhkkegccagdldgiimedpiccmgmieda\1.0.0.0_1\_locales\hi folder moved successfully.
C:\Users\JAG\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default\Extensions\nmmhkkegccagdldgiimedpiccmgmieda\1.0.0.0_1\_locales\fr folder moved successfully.
C:\Users\JAG\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default\Extensions\nmmhkkegccagdldgiimedpiccmgmieda\1.0.0.0_1\_locales\fil folder moved successfully.
C:\Users\JAG\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default\Extensions\nmmhkkegccagdldgiimedpiccmgmieda\1.0.0.0_1\_locales\fi folder moved successfully.
C:\Users\JAG\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default\Extensions\nmmhkkegccagdldgiimedpiccmgmieda\1.0.0.0_1\_locales\et folder moved successfully.
C:\Users\JAG\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default\Extensions\nmmhkkegccagdldgiimedpiccmgmieda\1.0.0.0_1\_locales\es_419 folder moved successfully.
C:\Users\JAG\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default\Extensions\nmmhkkegccagdldgiimedpiccmgmieda\1.0.0.0_1\_locales\es folder moved successfully.
C:\Users\JAG\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default\Extensions\nmmhkkegccagdldgiimedpiccmgmieda\1.0.0.0_1\_locales\en_GB folder moved successfully.
C:\Users\JAG\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default\Extensions\nmmhkkegccagdldgiimedpiccmgmieda\1.0.0.0_1\_locales\en folder moved successfully.
C:\Users\JAG\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default\Extensions\nmmhkkegccagdldgiimedpiccmgmieda\1.0.0.0_1\_locales\el folder moved successfully.
C:\Users\JAG\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default\Extensions\nmmhkkegccagdldgiimedpiccmgmieda\1.0.0.0_1\_locales\de folder moved successfully.
C:\Users\JAG\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default\Extensions\nmmhkkegccagdldgiimedpiccmgmieda\1.0.0.0_1\_locales\da folder moved successfully.
C:\Users\JAG\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default\Extensions\nmmhkkegccagdldgiimedpiccmgmieda\1.0.0.0_1\_locales\cs folder moved successfully.
C:\Users\JAG\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default\Extensions\nmmhkkegccagdldgiimedpiccmgmieda\1.0.0.0_1\_locales\ca folder moved successfully.
C:\Users\JAG\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default\Extensions\nmmhkkegccagdldgiimedpiccmgmieda\1.0.0.0_1\_locales\bg folder moved successfully.
C:\Users\JAG\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default\Extensions\nmmhkkegccagdldgiimedpiccmgmieda\1.0.0.0_1\_locales folder moved successfully.
C:\Users\JAG\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default\Extensions\nmmhkkegccagdldgiimedpiccmgmieda\1.0.0.0_1\images folder moved successfully.
C:\Users\JAG\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default\Extensions\nmmhkkegccagdldgiimedpiccmgmieda\1.0.0.0_1\html folder moved successfully.
C:\Users\JAG\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default\Extensions\nmmhkkegccagdldgiimedpiccmgmieda\1.0.0.0_1\css folder moved successfully.
C:\Users\JAG\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default\Extensions\nmmhkkegccagdldgiimedpiccmgmieda\1.0.0.0_1 folder moved successfully.
C:\Users\JAG\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default\Extensions\pjkljhegncpnkpknbcohdijeoejaedia\8.1_1\_metadata folder moved successfully.
C:\Users\JAG\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default\Extensions\pjkljhegncpnkpknbcohdijeoejaedia\8.1_1\_locales\zh_TW folder moved successfully.
C:\Users\JAG\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default\Extensions\pjkljhegncpnkpknbcohdijeoejaedia\8.1_1\_locales\zh_CN folder moved successfully.
C:\Users\JAG\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default\Extensions\pjkljhegncpnkpknbcohdijeoejaedia\8.1_1\_locales\vi folder moved successfully.
C:\Users\JAG\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default\Extensions\pjkljhegncpnkpknbcohdijeoejaedia\8.1_1\_locales\uk folder moved successfully.
C:\Users\JAG\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default\Extensions\pjkljhegncpnkpknbcohdijeoejaedia\8.1_1\_locales\tr folder moved successfully.
C:\Users\JAG\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default\Extensions\pjkljhegncpnkpknbcohdijeoejaedia\8.1_1\_locales\th folder moved successfully.
C:\Users\JAG\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default\Extensions\pjkljhegncpnkpknbcohdijeoejaedia\8.1_1\_locales\sr folder moved successfully.
C:\Users\JAG\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default\Extensions\pjkljhegncpnkpknbcohdijeoejaedia\8.1_1\_locales\sl folder moved successfully.
C:\Users\JAG\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default\Extensions\pjkljhegncpnkpknbcohdijeoejaedia\8.1_1\_locales\sk folder moved successfully.
C:\Users\JAG\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default\Extensions\pjkljhegncpnkpknbcohdijeoejaedia\8.1_1\_locales\se folder moved successfully.
C:\Users\JAG\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default\Extensions\pjkljhegncpnkpknbcohdijeoejaedia\8.1_1\_locales\ru folder moved successfully.
C:\Users\JAG\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default\Extensions\pjkljhegncpnkpknbcohdijeoejaedia\8.1_1\_locales\ro folder moved successfully.
C:\Users\JAG\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default\Extensions\pjkljhegncpnkpknbcohdijeoejaedia\8.1_1\_locales\pt_PT folder moved successfully.
C:\Users\JAG\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default\Extensions\pjkljhegncpnkpknbcohdijeoejaedia\8.1_1\_locales\pt_BR folder moved successfully.
C:\Users\JAG\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default\Extensions\pjkljhegncpnkpknbcohdijeoejaedia\8.1_1\_locales\pl folder moved successfully.
C:\Users\JAG\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default\Extensions\pjkljhegncpnkpknbcohdijeoejaedia\8.1_1\_locales\no folder moved successfully.
C:\Users\JAG\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default\Extensions\pjkljhegncpnkpknbcohdijeoejaedia\8.1_1\_locales\nl folder moved successfully.
C:\Users\JAG\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default\Extensions\pjkljhegncpnkpknbcohdijeoejaedia\8.1_1\_locales\lv folder moved successfully.
C:\Users\JAG\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default\Extensions\pjkljhegncpnkpknbcohdijeoejaedia\8.1_1\_locales\lt folder moved successfully.
C:\Users\JAG\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default\Extensions\pjkljhegncpnkpknbcohdijeoejaedia\8.1_1\_locales\ko folder moved successfully.
C:\Users\JAG\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default\Extensions\pjkljhegncpnkpknbcohdijeoejaedia\8.1_1\_locales\ja folder moved successfully.
C:\Users\JAG\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default\Extensions\pjkljhegncpnkpknbcohdijeoejaedia\8.1_1\_locales\it folder moved successfully.
C:\Users\JAG\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default\Extensions\pjkljhegncpnkpknbcohdijeoejaedia\8.1_1\_locales\id folder moved successfully.
C:\Users\JAG\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default\Extensions\pjkljhegncpnkpknbcohdijeoejaedia\8.1_1\_locales\hu folder moved successfully.
C:\Users\JAG\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default\Extensions\pjkljhegncpnkpknbcohdijeoejaedia\8.1_1\_locales\hr folder moved successfully.
C:\Users\JAG\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default\Extensions\pjkljhegncpnkpknbcohdijeoejaedia\8.1_1\_locales\hi folder moved successfully.
C:\Users\JAG\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default\Extensions\pjkljhegncpnkpknbcohdijeoejaedia\8.1_1\_locales\fr folder moved successfully.
C:\Users\JAG\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default\Extensions\pjkljhegncpnkpknbcohdijeoejaedia\8.1_1\_locales\fil folder moved successfully.
C:\Users\JAG\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default\Extensions\pjkljhegncpnkpknbcohdijeoejaedia\8.1_1\_locales\fi folder moved successfully.
C:\Users\JAG\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default\Extensions\pjkljhegncpnkpknbcohdijeoejaedia\8.1_1\_locales\es folder moved successfully.
C:\Users\JAG\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default\Extensions\pjkljhegncpnkpknbcohdijeoejaedia\8.1_1\_locales\en folder moved successfully.
C:\Users\JAG\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default\Extensions\pjkljhegncpnkpknbcohdijeoejaedia\8.1_1\_locales\el folder moved successfully.
C:\Users\JAG\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default\Extensions\pjkljhegncpnkpknbcohdijeoejaedia\8.1_1\_locales\de folder moved successfully.
C:\Users\JAG\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default\Extensions\pjkljhegncpnkpknbcohdijeoejaedia\8.1_1\_locales\da folder moved successfully.
C:\Users\JAG\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default\Extensions\pjkljhegncpnkpknbcohdijeoejaedia\8.1_1\_locales\cs folder moved successfully.
C:\Users\JAG\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default\Extensions\pjkljhegncpnkpknbcohdijeoejaedia\8.1_1\_locales\ca folder moved successfully.
C:\Users\JAG\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default\Extensions\pjkljhegncpnkpknbcohdijeoejaedia\8.1_1\_locales\bg folder moved successfully.
C:\Users\JAG\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default\Extensions\pjkljhegncpnkpknbcohdijeoejaedia\8.1_1\_locales\ar folder moved successfully.
C:\Users\JAG\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default\Extensions\pjkljhegncpnkpknbcohdijeoejaedia\8.1_1\_locales folder moved successfully.
C:\Users\JAG\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default\Extensions\pjkljhegncpnkpknbcohdijeoejaedia\8.1_1 folder moved successfully.
Registry value HKEY_LOCAL_MACHINE\Software\Microsoft\Internet Explorer\Toolbar\\Locked deleted successfully.
64bit-Registry value HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\ShellServiceObjectDelayLoad\\WebCheck deleted successfully.
64bit-Registry key HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Classes\CLSID\{E6FB5E20-DE35-11CF-9C87-00AA005127ED}\ not found.
Registry value HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\ShellServiceObjectDelayLoad\\WebCheck deleted successfully.
Registry key HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Classes\CLSID\{E6FB5E20-DE35-11CF-9C87-00AA005127ED}\ not found.
========== FILES ==========
File\Folder C:\WINDOWS\System32\*.tmp not found.
File\Folder C:\WINDOWS\*.tmp not found.
File\Folder C:\WINDOWS\system32\*.tmp.dll not found.
File\Folder C:\WINDOWS\System32\dllcache\*.tmp not found.
File\Folder C:\WINDOWS\system32\SET*.tmp not found.
File\Folder C:\WINDOWS\system32\DUMP*.tmp not found.
File\Folder c:\windows\Tasks\*.job not found.
File\Folder C:\*.tmp not found.
File\Folder C:\WINDOWS\System32\drivers\*.tmp not found.
File\Folder C:\Program Files\*.tmp not found.
File\Folder C:\Documents and Settings\All Users\Data aplikací\*.tmp not found.
File\Folder C:\Windows\SysNative\drivers\*.tmp not found.
File\Folder C:\Windows\SysWow64\drivers\*.tmp not found.
File\Folder C:\Program Files (x86)\*.tmp not found.
File\Folder C:\Windows\SysWow64\*.tmp not found.
File\Folder C:\Windows\SysNative\*.tmp not found.
File\Folder C:\Program Files (x86)\*.tmp not found.
File\Folder C:\Users\JAG\AppData\Local\Temp\_MEI57602 not found.
C:\ProgramData\DP45977C.lfl moved successfully.
========== REGISTRY ==========
========== COMMANDS ==========

[EMPTYTEMP]

User: All Users

User: Default
->Temp folder emptied: 0 bytes
->Temporary Internet Files folder emptied: 0 bytes
->Flash cache emptied: 0 bytes

User: Default User
->Temporary Internet Files folder emptied: 0 bytes

User: JAG
->Temp folder emptied: 40768453 bytes
->Temporary Internet Files folder emptied: 183922 bytes
->Java cache emptied: 0 bytes
->Google Chrome cache emptied: 88404688 bytes

User: Public

%systemdrive% .tmp files removed: 0 bytes
%systemroot% .tmp files removed: 0 bytes
%systemroot%\System32 .tmp files removed: 0 bytes
%systemroot%\System32 (64bit) .tmp files removed: 0 bytes
%systemroot%\System32\drivers .tmp files removed: 0 bytes
Windows Temp folder emptied: 31440 bytes
%systemroot%\sysnative\config\systemprofile\AppData\Local\Microsoft\Windows\Temporary Internet Files folder emptied: 0 bytes
RecycleBin emptied: 0 bytes

Total Files Cleaned = 123,00 mb

OTL by OldTimer - Version 3.2.69.0 log created on 06272016_223614

Files\Folders moved on Reboot...
C:\Users\JAG\AppData\Local\Temp\FXSAPIDebugLogFile.txt moved successfully.
C:\Users\JAG\AppData\Local\Microsoft\Windows\Temporary Internet Files\counters.dat moved successfully.

PendingFileRenameOperations files...

Registry entries deleted on Reboot...

jaro3
člen Security týmu
Guru Level 15
Guru Level 15
Stav:

Příspěvekod jaro3 » 27 čer 2016 23:06

Spusť OTL a klikni na Vyčisti.

Stáhni si zde DelFix
https://toolslib.net/downloads/viewdownload/2-delfix/

ulož si soubor na plochu.
Poklepáním na ikonu spusť nástroj Delfix.exe
( Ve Windows Vista, Windows 7 a 8, musíš spustit soubor pravým tlačítkem myši -> Spustit jako správce .
V hlavním menu, zkontroluj tyto možnosti - Odstranění dezinfekce nástrojů (Remove desinfection tools) – Vyčistit body obnovy (Purge System Restore)
Poté klikněte na tlačítko Spustit (Run) a nech nástroj dělat svoji práci

Poté se zpráva se otevře (DelFix.txt). Vlož celý obsah zprávy sem.Jinak je zpráva zde:
v C: \ DelFix.txt

Pokud nejsou problémy , je to vše a můžeš dát vyřešeno , zelenou fajfku.
Při práci s programy HJT, ComboFix,MbAM, SDFix aj. zavřete všechny ostatní aplikace a prohlížeče!
Neposílejte logy do soukromých zpráv.Po dobu mé nepřítomnosti mě zastupuje memphisto , Žbeky a Orcus.
Pokud budete spokojeni , můžete podpořit naše forum:Podpora fóra

ADA64
nováček
Stav:

Re: Prosím o kontrolu logu  Vyřešeno

Příspěvekod ADA64 » 14 črc 2016 15:35

Zdravím, omlouvám se za časovou prodlevu reakce, ale známe to, jak člověka něco netlačí .....
Provedl jsem závěrečné doporučené kroky, zde je výsledek:

# DelFix v1.013 - Logfile created 14/07/2016 at 15:12:51
# Updated 17/04/2016 by Xplode
# Username : JAG - JAG-PC
# Operating System : Windows 7 Professional Service Pack 1 (64 bits)

~ Removing disinfection tools ...

Deleted : C:\Users\JAG\Desktop\OTL1.Txt

~ Cleaning system restore ...

Deleted : RP #131 [End of disinfection | 07/11/2016 13:55:56]
Deleted : RP #132 [Windows Update | 07/11/2016 14:12:38]
Deleted : RP #133 [Windows Update | 07/14/2016 06:17:53]

New restore point created !

########## - EOF - ##########

Problém zdá se být vyřešen.

Děkuji tímto všem zúčastněným členům Security týmu za jejich pomoc, zájem a ochotu zabývat se problémy druhých.

Díky..

Zpět na “HiJackThis”