Prosím o kontrolu logu Vyřešeno

Místo pro vaše HiJackThis logy a logy z dalších programů…

Moderátoři: Mods_senior, Security team

stafflik
nováček
Příspěvky: 32
Registrován: leden 16
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Prosím o kontrolu logu

Příspěvekod stafflik » 10 lis 2016 16:30

Zdravím místní guru v oblasti odstraňování "smetí" z PC. Mám na vás prosbu. Po zapnutí pc otevřu prohlížeč internetu a vše funguje. Po nějaké době, ale nejde otevřít žádný odkaz. Jako bych nebyl připojen k internetu. Jenže připojený jsem a internet funguje (připojím se ke vzdálenému počítači přez TeamWiewer). Moc vás tedy prosím o kontrolu logu. Děkuji předem

Logfile of Trend Micro HijackThis v2.0.4
Scan saved at 16:24:10, on 10.11.2016
Platform: Unknown Windows (WinNT 6.02.1008)
MSIE: Internet Explorer v11.0 (11.00.14393.0000)

FIREFOX: 45.0.1 (x86 cs)
Boot mode: Normal

Running processes:
C:\WINDOWS\system32\sihost.exe
C:\WINDOWS\system32\svchost.exe
C:\WINDOWS\system32\taskhostw.exe
C:\Windows\System32\RuntimeBroker.exe
C:\WINDOWS\Explorer.EXE
C:\WINDOWS\SystemApps\ShellExperienceHost_cw5n1h2txyewy\ShellExperienceHost.exe
C:\Windows\SystemApps\Microsoft.Windows.Cortana_cw5n1h2txyewy\SearchUI.exe
C:\WINDOWS\system32\SettingSyncHost.exe
C:\Windows\System32\smartscreen.exe
C:\Program Files\TeamViewer\TeamViewer.exe
C:\Program Files\Maxthon\Bin\Maxthon.exe
C:\Program Files\VIA\VIAudioi\VDeck\VDeck.exe
C:\Program Files\Windows Defender\MSASCuiL.exe
C:\Users\stafflici\AppData\Local\Microsoft\OneDrive\OneDrive.exe
C:\Program Files\CCleaner\CCleaner.exe
C:\Program Files\NETGATE\Spy Emergency\SpyEmergency.exe
C:\Program Files\Maxthon\Bin\Maxthon.exe
C:\Program Files\Maxthon\Bin\Maxthon.exe
C:\Program Files\Maxthon\Bin\Maxthon.exe
C:\Program Files\WindowsApps\Microsoft.SkypeApp_11.9.251.0_x86__kzf8qxf38zg5c\SkypeHost.exe
C:\Program Files\Maxthon\Bin\Maxthon.exe
C:\Program Files\Maxthon\Bin\Maxthon.exe
C:\WINDOWS\system32\SearchFilterHost.exe
C:\Users\stafflici\Desktop\HijackThis.exe

R1 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Search Page = http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=54896
R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=69157
R1 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Default_Page_URL = http://go.microsoft.com/fwlink/p/?LinkId=255141
R1 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Default_Search_URL = http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=54896
R1 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Search Page = http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=54896
R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = http://go.microsoft.com/fwlink/p/?LinkId=255141
R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Search,SearchAssistant =
R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Search,CustomizeSearch =
R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Toolbar,LinksFolderName =
O2 - BHO: IESpeakDoc - {8D10F6C4-0E01-4BD4-8601-11AC1FDF8126} - C:\Program Files\Bluetooth Suite\IEPlugIn.dll
O4 - HKLM\..\Run: [StartCCC] "C:\Program Files\ATI Technologies\ATI.ACE\Core-Static\x86\CLIStart.exe" MSRun
O4 - HKLM\..\Run: [AthBtTray] "C:\Program Files\Bluetooth Suite\AthBtTray.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [HDAudDeck] C:\Program Files\VIA\VIAudioi\VDeck\VDeck.exe -r
O4 - HKLM\..\Run: [WindowsDefender] "%ProgramFiles%\Windows Defender\MSASCuiL.exe"
O4 - HKCU\..\Run: [OneDrive] "C:\Users\stafflici\AppData\Local\Microsoft\OneDrive\OneDrive.exe" /background
O4 - HKCU\..\Run: [DAEMON Tools Lite Automount] "C:\Program Files\DAEMON Tools Lite\DTAgent.exe" -autorun
O4 - HKCU\..\Run: [CCleaner Monitoring] "C:\Program Files\CCleaner\CCleaner.exe" /MONITOR
O4 - HKCU\..\Run: [SpyEmergency] C:\Program Files\NETGATE\Spy Emergency\SpyEmergency.exe
O4 - HKUS\S-1-5-19\..\Run: [OneDriveSetup] C:\Windows\System32\OneDriveSetup.exe /thfirstsetup (User 'LOCAL SERVICE')
O4 - HKUS\S-1-5-20\..\Run: [OneDriveSetup] C:\Windows\System32\OneDriveSetup.exe /thfirstsetup (User 'NETWORK SERVICE')
O8 - Extra context menu item: E&xportovat do aplikace Microsoft Excel - res://C:\Program Files\Microsoft Office\Office12\EXCEL.EXE/3000
O8 - Extra context menu item: Od&eslat do aplikace OneNote - res://C:\Program Files\Microsoft Office\Office14\ONBttnIE.dll/105
O9 - Extra button: Research - {92780B25-18CC-41C8-B9BE-3C9C571A8263} - C:\PROGRA~1\MICROS~2\Office12\REFIEBAR.DLL
O11 - Options group: [ACCELERATED_GRAPHICS] Accelerated graphics
O18 - Protocol: tbauth - {14654CA6-5711-491D-B89A-58E571679951} - C:\Windows\System32\tbauth.dll
O18 - Protocol: windows.tbauth - {14654CA6-5711-491D-B89A-58E571679951} - C:\Windows\System32\tbauth.dll
O23 - Service: Adobe Acrobat Update Service (AdobeARMservice) - Adobe Systems Incorporated - C:\Program Files\Common Files\Adobe\ARM\1.0\armsvc.exe
O23 - Service: Adobe Flash Player Update Service (AdobeFlashPlayerUpdateSvc) - Adobe Systems Incorporated - C:\WINDOWS\system32\Macromed\Flash\FlashPlayerUpdateService.exe
O23 - Service: AMD External Events Utility - AMD - C:\WINDOWS\system32\atiesrxx.exe
O23 - Service: AMD FUEL Service - Advanced Micro Devices, Inc. - C:\Program Files\ATI Technologies\ATI.ACE\Fuel\Fuel.Service.exe
O23 - Service: Botkind Service (BotkindSyncService) - Unknown owner - C:\Program Files\Allway Sync\Bin\SyncService.exe
O23 - Service: Disc Soft Lite Bus Service - Disc Soft Ltd - C:\Program Files\DAEMON Tools Lite\DiscSoftBusService.exe
O23 - Service: Mozilla Maintenance Service (MozillaMaintenance) - Mozilla Foundation - C:\Program Files\Mozilla Maintenance Service\maintenanceservice.exe
O23 - Service: Corel License Validation Service V2, Powered by arvato (PSI_SVC_2) - arvato digital services llc - c:\Program Files\Common Files\Protexis\License Service\PsiService_2.exe
O23 - Service: Spy Emergency Health Check (SpyEmrgHealth) - NETGATE Technologies s.r.o. - C:\Program Files\NETGATE\Spy Emergency\SpyEmergencyHealth.exe
O23 - Service: TeamViewer 11 (TeamViewer) - TeamViewer GmbH - C:\Program Files\TeamViewer\TeamViewer_Service.exe
O23 - Service: @oem10.inf,%ViaKaraokeSrv.SvcDesc%;VIA Karaoke digital mixer Service (VIAKaraokeService) - VIA Technologies, Inc. - C:\WINDOWS\system32\viakaraokesrv.exe
O23 - Service: ZAtheros Bt&Wlan Coex Agent - Atheros - C:\Program Files\Bluetooth Suite\Ath_CoexAgent.exe

--
End of file - 5734 bytes

Reklama
Uživatelský avatar
jaro3
člen Security týmu
Guru Level 15
Guru Level 15
Příspěvky: 43298
Registrován: červen 07
Bydliště: Jižní Čechy
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: Prosím o kontrolu logu

Příspěvekod jaro3 » 10 lis 2016 18:00

Odinstaluj:
Spy Emergency

Stáhni si ATF Cleaner
Poklepej na ATF Cleaner.exe, klikni na select all found, poté:
-Když používáš Firefox (Mozzila), klikni na Firefox nahoře a vyber: Select All, poté klikni na Empty Selected.
-Když používáš Operu, klikni nahoře na Operu a vyber: Select All, poté klikni na Empty Selected. Poté klikni na Main (hlavní stránku ) a klikni na Empty Selected.
Po vyčištění klikni na Exit k zavření programu.
ATF-Cleaner je jednoduchý nástroj na odstranění historie z webového prohlížeče. Program dokáže odstranit cache, cookies, historii a další stopy po surfování na Internetu. Mezi podporované prohlížeče patří Internet Explorer, Firefox a Opera. Aplikace navíc umí odstranit dočasné soubory Windows, vysypat koš atd.
- Pokud používáš jen Google Chrome , tak ATF nemusíš použít.


Stáhni si TFC
http://www.geekstogo.com/forum/files/fi ... -oldtimer/
Otevři soubor a zavři všechny ostatní okna, Klikni na Start k zahájení procesu. Program by neměl trvat dlouho.
Poté by se měl PC restartovat, pokud ne , proveď sám.

Stáhni AdwCleaner (by Xplode)
http://www.bleepingcomputer.com/download/adwcleaner/

Ulož si ho na svojí plochu
Ukonči všechny programy , okna a prohlížeče
Spusť program poklepáním a klikni na „Scan“
Po skenu klikni na „Logfile“ ,objeví se okno „Log Manager“ a pak poklepej na odpovídající log , který se otevře. ( jinak je uložen systémovem disku jako C:\AdwCleaner [C?].txt ), jeho obsah sem celý vlož.

Stáhni si Malwarebytes' Anti-Malware
- Při instalaci odeber zatržítko u „Povolit bezplatnou zkušební verzi Malwarebytes' Anti-Malware Premium“
Nainstaluj a spusť ho
- na konci instalace se ujisti že máš zvoleny/zatrhnuty obě možnosti:
Aktualizace Malwarebytes' Anti-Malware a Spustit aplikaci Malwarebytes' Anti-Malware, pokud jo tak klikni na tlačítko konec
- pokud bude nalezena aktualizace, tak se stáhne a nainstaluje
- program se po té spustí a klikni na Skenovat nyní a
- po proběhnutí programu se ti objeví hláška vpravo dole tak klikni na Uložit výsledky a vyber zkopírovat do schránky a vlož sem celý log.
-jinak se log nachází zde: C:\ProgramData\Malwarebytes\Malwarebytes Anti-Malware\Logs

- po té klikni na tlačítko Exit, objeví se ti hláška tak zvol Ano
(zatím nic nemaž!).

Pokud budou problémy , spusť v nouz. režimu.
Při práci s programy HJT, ComboFix,MbAM, SDFix aj. zavřete všechny ostatní aplikace a prohlížeče!
Neposílejte logy do soukromých zpráv.Po dobu mé nepřítomnosti mě zastupuje memphisto , Žbeky a Orcus.
Pokud budete spokojeni , můžete podpořit naše forum:Podpora fóra

stafflik
nováček
Příspěvky: 32
Registrován: leden 16
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: Prosím o kontrolu logu

Příspěvekod stafflik » 10 lis 2016 18:52

Zatracené Spy Emergency se mi nedaří odinstalovat. V nabídce start to u toho programu nejde a v programy a funkce se ten program ani nezobrazí. A to ani v CCleaneru. Jinak logy sou tu:

# AdwCleaner v6.030 - Log soubor vytvořen 10/11/2016 na 18:25:12
# Aktualizováno dne 19/10/2016 z Malwarebytes
# Databáze : 2016-11-10.1 [Server]
# Operační systém : Windows 10 Home (X86)
# Uživatelské jméno : stafflici - STAFFLICI-PC
# Beží od : C:\Users\stafflici\Desktop\AdwCleaner.exe
# Mod: Skenování
# Podpora : https://www.malwarebytes.com/support



***** [ Služby ] *****

Nebyly nalezeny žádné škodlivé služby.


***** [ Adresáře ] *****

Složka nalezena: C:\Users\stafflici\AppData\Local\slimware utilities inc
Složka nalezena: C:\Users\stafflici\AppData\Local\SlimWare Utilities Inc
Složka nalezena: C:\ProgramData\ytd video downloader
Složka nalezena: C:\ProgramData\Microsoft\Windows\Start Menu\Programs\ytd video downloader
Složka nalezena: C:\Users\Public\Documents\Downloaded Installers
Složka nalezena: C:\Program Files\GreenTree Applications


***** [ Soubory ] *****

Nebyly nalezeny žádné škodlivé soubory.


***** [ DLL ] *****

Nebyly nalezeny žádné škodlivé DLL soubory.


***** [ WMI ] *****

Nebyly nalezeny žádné škodlivé klíče.


***** [ Zástupce ] *****

Žádné infikovaný zástupce nenalezen.


***** [ Plánovač úloh ] *****

Žádný nebezpečná úloha nenalezena.


***** [ Registry ] *****

Klíč nalezen: HKU\S-1-5-21-998340819-2083362510-1422415354-1000\Software\SlimWare Utilities Inc
Klíč nalezen: HKU\S-1-5-21-998340819-2083362510-1422415354-1000\Software\GreenTree Applications
Klíč nalezen: HKCU\Software\SlimWare Utilities Inc
Klíč nalezen: HKCU\Software\GreenTree Applications
Klíč nalezen: HKLM\SOFTWARE\SlimWare Utilities Inc
Klíč nalezen: HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Uninstall\{1a413f37-ed88-4fec-9666-5c48dc4b7bb7}


***** [ Internetové prohlížeče ] *****

Nebyly nalezeny žádné škodlivé položky prohlížeče Firefox báze.
Nebyly nalezeny žádné škodlivé položky prohlížeče Chromium báze.

*************************

C:\AdwCleaner\AdwCleaner[S1].txt - [991 Bajtů] - [06/01/2016 18:27:11]
C:\AdwCleaner\AdwCleaner[S2].txt - [2110 Bajtů] - [10/11/2016 18:25:12]

########## EOF - C:\AdwCleaner\AdwCleaner[S2].txt - [2184 Bajtů] ##########



<?xml version="1.0" encoding="UTF-16" ?>
<mbam-log>
<header>
<date>2016/11/10 18:29:23 +0100</date>
<logfile>mbam-log-2016-11-10 (18-29-01).xml</logfile>
<isadmin>yes</isadmin>
</header>
<engine>
<version>2.2.1.1043</version>
<malware-database>v2016.11.10.07</malware-database>
<rootkit-database>v2016.10.31.01</rootkit-database>
<license>free</license>
<file-protection>disabled</file-protection>
<web-protection>disabled</web-protection>
<self-protection>disabled</self-protection>
</engine>
<system>
<hostname>STAFFLICI-PC</hostname>
<ip>192.168.222.155</ip>
<osversion>Windows 10</osversion>
<arch>x86</arch>
<username>stafflici</username>
<filesys>NTFS</filesys>
</system>
<summary>
<type>threat</type>
<result>completed</result>
<objects>307381</objects>
<time>1224</time>
<processes>0</processes>
<modules>0</modules>
<keys>0</keys>
<values>0</values>
<datas>0</datas>
<folders>0</folders>
<files>0</files>
<sectors>0</sectors>
</summary>
<options>
<memory>enabled</memory>
<startup>enabled</startup>
<filesystem>enabled</filesystem>
<archives>enabled</archives>
<rootkits>disabled</rootkits>
<deeprootkit>disabled</deeprootkit>
<heuristics>enabled</heuristics>
<pup>enabled</pup>
<pum>enabled</pum>
</options>
<items>
</items>
</mbam-log>

Uživatelský avatar
jaro3
člen Security týmu
Guru Level 15
Guru Level 15
Příspěvky: 43298
Registrován: červen 07
Bydliště: Jižní Čechy
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: Prosím o kontrolu logu

Příspěvekod jaro3 » 10 lis 2016 23:05

Malwarebytes je třeba exportovat log do textové podoby.

Spy Emergency
Stáhněte si a nainstalujte Revo Uninstaller FreePlease download and install Revo Uninstaller Free
http://www.revouninstaller.com/start_fr ... nload.html
Poklepáním na Revo Uninstaller jej spustit.
Ze seznamu programů klikněte dvakrát na programu odstranit
Až budete vyzváni, zda chcete odinstalovat klepněte na tlačítko Ano.
Ujistěte se, že je vybrána možnost Mírný potom klepněte na tlačítko Další.
Program bude probíhat, Pokud budete vyzváni znovu klepněte na tlačítko Ano
Při vestavěný Uninstaller je dokončena klepněte na tlačítko Další.
Jakmile program hledal zbytky klepněte na tlačítko Další.
Zkontrolujte / zaškrtněte položky Bolded jen na seznamu a potom klepněte na tlačítko Odstranit
Po vyzvání klepněte na Ano a pak na další.
dal šek na všechny složky, které se nachází a vyberte možnost odstranění
Po zobrazení výzvy vyberte ano, pak na další
Poté, co udělal na tlačítko Dokončit.

Spusť znovu AdwCleaner (u Windows Vista či Windows7, klikni na AdwCleaner pravým a vyber „Spustit jako správce
klikni na „Scan“, po prohledání klikni na „ Clean

Program provede opravu, po automatickém restartu klikni na „Log Manager“ a pak poklepej na odpovídají log, (C:\AdwCleaner [C?].txt) , jeho obsah sem celý vlož.

Stáhni si Junkware Removal Tool by Thisisu
http://www.bleepingcomputer.com/downloa ... oval-tool/
na svojí plochu.

Deaktivuj si svůj antivirový program. Pravým tl. myši klikni na JRT.exe a vyber „spustit jako správce“. Pro pokračování budeš vyzván ke stisknutí jakékoliv klávesy. Na nějakou klikni.
Začne skenování programu. Skenování může trvat dloho , podle množství nákaz. Po ukončení skenu se objeví log (JRT.txt) , který se uloží na ploše.
Zkopíruj sem prosím celý jeho obsah.

. spusť znovu Malwarebytes' Anti-Malware a dej Skenovat nyní
- po proběhnutí programu se ti objeví hláška tak klikni na „Vše do karantény(smazat vybrané)“ a na „Exportovat záznam“ a vyber „textový soubor“ , soubor nějak pojmenuj a někam ho ulož. Zkopíruj se celý obsah toho logu.

Sophos Virus Removal Tool je praktický softwarový nástroj, který by mohl odstranit infekce, které antivirový program nedetekuje .
Stáhněte si ho zde z některého odkazu:
http://www.majorgeeks.com/mg/get/sophos ... ool,1.html
http://www.majorgeeks.com/mg/getmirror/ ... ool,1.html
http://www.majorgeeks.com/mg/getmirror/ ... ool,2.html

Viry mohou zpomalit počítač, nebo se snaží ukrást vaše data, a ani nevíte , že je máte. Co potřebujete, je rychlý a snadný způsob, jak je najít a zbavit se jich, pokud již máte antivirový program v počítači nainstalován , můžete nainstalovat i nástroj Sophos Virus Removal , který identifikuje a vyčistí zbylé infekce, které mohl Váš antivirový program přehlédnout.
K použití Sophos Virus Removal Tool na něj poklepejte a stiskněte tlačítko „Start scanning“ . Pak bude Sophos Virus Removal Tool vyhledávat a odstraňovat viry, které najde. Může být vyžadován restart.


Stáhni si RogueKiller by Adlice Software
32bit.:
http://www.adlice.com/download/roguekil ... HlwZT14ODY

64bit.:
http://www.adlice.com/download/roguekil ... HlwZT14NjQ
na svojí plochu.
- Zavři všechny ostatní programy a prohlížeče.
- Pro OS Vista a win7,8,10 spusť program RogueKiller.exe jako správce , u XP poklepáním.
- klikni na „Start Scan“. V novém okně nic neměň a klikni dole na „Start Scan“
- Program skenuje procesy PC. Po proskenování klikni na „Open Report “ , v okně pak na „Open TXT“ a celý obsah logu sem zkopíruj.
Pokud je program blokován , zkus ho spustit několikrát. Pokud dále program nepůjde spustit a pracovat, přejmenuj ho na winlogon.exe.
-pokud bude mít log více než 60.000 znaků , rozděl ho a vlož do více příspěvků
Při práci s programy HJT, ComboFix,MbAM, SDFix aj. zavřete všechny ostatní aplikace a prohlížeče!
Neposílejte logy do soukromých zpráv.Po dobu mé nepřítomnosti mě zastupuje memphisto , Žbeky a Orcus.
Pokud budete spokojeni , můžete podpořit naše forum:Podpora fóra

stafflik
nováček
Příspěvky: 32
Registrován: leden 16
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: Prosím o kontrolu logu

Příspěvekod stafflik » 11 lis 2016 06:27

# AdwCleaner v6.030 - Log soubor vytvořen 11/11/2016 na 06:22:42
# Aktualizováno dne 19/10/2016 z Malwarebytes
# Databáze : 2016-11-10.1 [Server]
# Operační systém : Windows 10 Home (X86)
# Uživatelské jméno : stafflici - STAFFLICI-PC
# Beží od : C:\Users\stafflici\Desktop\AdwCleaner.exe
# Mod: Čištění
# Podpora : hxxps://www.malwarebytes.com/support



***** [ Služby ] *****



***** [ Adresáře ] *****

[-] Adresář smazán:C:\Users\stafflici\AppData\Local\slimware utilities inc
[#] Adresář nelze smazat:C:\Users\stafflici\AppData\Local\SlimWare Utilities Inc
[-] Adresář smazán:C:\ProgramData\ytd video downloader
[-] Adresář smazán:C:\ProgramData\Microsoft\Windows\Start Menu\Programs\ytd video downloader
[-] Adresář smazán:C:\Users\Public\Documents\Downloaded Installers
[-] Adresář smazán:C:\Program Files\GreenTree Applications


***** [ Soubory ] *****



***** [ DLL ] *****



***** [ WMI ] *****



***** [ Zástupce ] *****



***** [ Plánovač úloh ] *****



***** [ Registry ] *****

[-] Klíč smazán:HKU\S-1-5-21-998340819-2083362510-1422415354-1000\Software\SlimWare Utilities Inc
[-] Klíč smazán:HKU\S-1-5-21-998340819-2083362510-1422415354-1000\Software\GreenTree Applications
[#] Klíč smazán po restartování:HKCU\Software\SlimWare Utilities Inc
[#] Klíč smazán po restartování:HKCU\Software\GreenTree Applications
[-] Klíč smazán:HKLM\SOFTWARE\SlimWare Utilities Inc
[-] Klíč smazán:HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Uninstall\{1a413f37-ed88-4fec-9666-5c48dc4b7bb7}


***** [ Prohlížeče ] *****



*************************

:: "Tracing" klíč smazán
:: Winsock nastavení vyčištěno

*************************

C:\AdwCleaner\AdwCleaner[C0].txt - [1780 Bajtů] - [11/11/2016 06:22:42]
C:\AdwCleaner\AdwCleaner[S1].txt - [991 Bajtů] - [06/01/2016 18:27:11]
C:\AdwCleaner\AdwCleaner[S2].txt - [2264 Bajtů] - [10/11/2016 18:25:12]
C:\AdwCleaner\AdwCleaner[S3].txt - [2338 Bajtů] - [11/11/2016 06:19:11]

########## EOF - C:\AdwCleaner\AdwCleaner[C0].txt - [2075 Bajtů] ##########

stafflik
nováček
Příspěvky: 32
Registrován: leden 16
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: Prosím o kontrolu logu

Příspěvekod stafflik » 11 lis 2016 06:42

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Junkware Removal Tool (JRT) by Malwarebytes
Version: 8.0.9 (09.30.2016)
Operating System: Windows 10 Home x86
Ran by stafflici (Administrator) on p  11.11.2016 at 6:29:44,26
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~




File System: 1

Successfully deleted: C:\ProgramData\pdfforge (Folder)



Registry: 0





~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Scan was completed on p  11.11.2016 at 6:31:57,59
End of JRT log
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

stafflik
nováček
Příspěvky: 32
Registrován: leden 16
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: Prosím o kontrolu logu

Příspěvekod stafflik » 11 lis 2016 07:07

Malwarebytes' Anti-Malware: Je mi líto, ale s tímhle si neporadím. Sken proveden, ale na konci je jen tlačítko Dokončit. Jak vyexportuju log do textové podoby?? Díky

Spy Emergency se zase nezobrazilo v nabídce. Nemůže být odinstalované a zůstaky po něm jen zbytky? Ale nabízí mi ikonu i nabídka start...

Uživatelský avatar
jaro3
člen Security týmu
Guru Level 15
Guru Level 15
Příspěvky: 43298
Registrován: červen 07
Bydliště: Jižní Čechy
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: Prosím o kontrolu logu

Příspěvekod jaro3 » 11 lis 2016 10:30

V Revu je možnost hledání , tam by to mělo najít.

malwarebytes , asi budu muset aktualizovat návod. Měla by tam být možnost exportovat do TXT .
Bylo vše smazáno?

Udělej RogueKiller.
Při práci s programy HJT, ComboFix,MbAM, SDFix aj. zavřete všechny ostatní aplikace a prohlížeče!
Neposílejte logy do soukromých zpráv.Po dobu mé nepřítomnosti mě zastupuje memphisto , Žbeky a Orcus.
Pokud budete spokojeni , můžete podpořit naše forum:Podpora fóra

stafflik
nováček
Příspěvky: 32
Registrován: leden 16
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: Prosím o kontrolu logu

Příspěvekod stafflik » 11 lis 2016 14:46

Ani v Hledání nenalezeno. Smazat manuálně složku s programem v program files a smazat ikony ?
Malwarebytes, nenalezeno nic ke smazání
Rogue:
RogueKiller V12.8.0.0 [Nov 7 2016] (Free) by Adlice Software
mail : http://www.adlice.com/contact/
Feedback : http://forum.adlice.com
Webová stránka : http://www.adlice.com/download/roguekiller/
Blog : http://www.adlice.com

Operační systém : Windows 10 (10.0.14393) 32 bits version
Spuštěno : Normální režim
Uživatel : stafflici [Práva správce]
Started from : C:\Users\STAFFL~1\AppData\Local\Temp\RogueKiller.exe
Mód : Prohledat -- Datum : 11/11/2016 12:38:23 (Duration : 01:00:38)

¤¤¤ Procesy : 0 ¤¤¤

¤¤¤ Registry : 2 ¤¤¤
[PUM.Dns] HKEY_LOCAL_MACHINE\System\ControlSet001\Services\Tcpip\Parameters | DhcpNameServer : 10.132.12.33 10.132.12.1 ([][]) -> Nalezeno
[PUM.Dns] HKEY_LOCAL_MACHINE\System\ControlSet001\Services\Tcpip\Parameters\Interfaces\{68161319-427c-418e-998d-78a19ee70759} | DhcpNameServer : 10.132.12.33 10.132.12.1 ([][]) -> Nalezeno

¤¤¤ Úlohy : 0 ¤¤¤

¤¤¤ Soubory : 0 ¤¤¤

¤¤¤ WMI : 0 ¤¤¤

¤¤¤ Soubor HOSTS : 0 ¤¤¤

¤¤¤ Antirootkit : 0 (Driver: Nahrán) ¤¤¤

¤¤¤ Webové prohlížeče : 0 ¤¤¤

¤¤¤ Kontrola MBR : ¤¤¤
+++++ PhysicalDrive0: ST9320325AS +++++
--- User ---
[MBR] c0300c471e8049f232a34512bbc69da5
[BSP] 0243cd9f06cf0391c357c8ebe0fcb2c4 : Windows Vista/7/8|VT.Unknown MBR Code
Partition table:
0 - [ACTIVE] NTFS (0x7) [VISIBLE] Offset (sectors): 2048 | Size: 100 MB [Windows Vista/7/8 Bootstrap | Windows Vista/7/8 Bootloader]
1 - [XXXXXX] NTFS (0x7) [VISIBLE] Offset (sectors): 206848 | Size: 99450 MB [Windows Vista/7/8 Bootstrap | Windows Vista/7/8 Bootloader]
2 - [XXXXXX] ACER (0x27) [VISIBLE] Offset (sectors): 203880448 | Size: 450 MB
3 - [XXXXXX] NTFS (0x7) [VISIBLE] Offset (sectors): 204802048 | Size: 205243 MB [Windows Vista/7/8 Bootstrap | Windows Vista/7/8 Bootloader]
User = LL1 ... OK
User = LL2 ... OK

+++++ PhysicalDrive1: PIONEER DVD-RW DVRTD11RS +++++
Error reading User MBR! ([2] Systém nem??e nalézt uvedený soubor. )
Error reading LL1 MBR! ([37] Zvolený sí?ový prost?edek nebo za?ízení nejsou nadále k dispozici. )
Error reading LL2 MBR! NOT VALID!

Uživatelský avatar
jaro3
člen Security týmu
Guru Level 15
Guru Level 15
Příspěvky: 43298
Registrován: červen 07
Bydliště: Jižní Čechy
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: Prosím o kontrolu logu

Příspěvekod jaro3 » 11 lis 2016 19:09

Zatím ohledně SpyEmergency nic nemaž!

Zavři všechny programy a prohlížeče. Deaktivuj antivir a firewall.
Prosím, odpoj všechny USB (kromě myši s klávesnice) nebo externí disky z počítače před spuštěním tohoto programu.
Spusť znovu RogueKiller ( Pro Windows Vista nebo Windows 7, klepni pravým a vyber "Spustit jako správce", ve Windows XP poklepej ke spuštění).
- klikni na „Start Scan“. V novém okně nic neměň a klikni dole na „Start Scan“,
po jeho skončení - vše zatrhni (dej zatržítka vlevo od nálezů , do bílých políček)
- pak klikni na "Remove Selected"
- Počkej, dokud Status box nezobrazí " Removal finished, please review result "
- Klikni na "Open report " a pak na " Open TXT“ a zkopíruj ten log a vlož obsah té zprávy prosím sem. Log je možno nalézt v C:\ProgramData\RogueKiller\Logs - Zavři RogueKiller.


Vypni antivir i firewall.
Stáhni
Zoek.exe
a uloz si ho na plochu.
Zavři všechny ostatní programy , okna i prohlížeče.
Spusť Zoek.exe ( u win vista , win7, 8 klikni na něj pravým a vyber : „Spustit jako správce“
-pozor , náběh programu může trvat déle.

Do okna programu vlož skript níže:

Kód: Vybrat vše

autoclean;
emptyclsid;
iedefaults;
FFdefaults;
CHRdefaults;
emptyalltemp;
resethosts;


klikni na Run Script
Program provede sken , opravu, sken i oprava může trvat i více minut ,je třeba posečkat do konce. Do okna neklikej!
Program nabídne restart , potvrď .

Po restartu se může nějaký čas ukázat pouze černá plocha , to je normální. Je třeba počkat až se vytvoří log. Ten si můžeš uložit třeba do dokumentů , jinak se sám ukládá do:
C:\zoek-results.log
Zkopíruj sem celý obsah toho logu.

*******
C:\zoek_backup

Vlož nový log z HJT

Prosím stáhni příslušnou verzi programu pro Tvůj systém 32-bit/64-bit FarbarRecovery Scan Tool (FrSt)
32bit.:
http://www.bleepingcomputer.com/downloa ... ool/dl/81/
64bit.:
http://www.bleepingcomputer.com/downloa ... ool/dl/82/
a ulož jej na plochu. ,pak spusť FrSt.
Potvrď způsob užití.
Neměň žádné z výchozích nastavení a klikni na položku „Scan“ („Skenovat“) .Když je skenování dokončeno, ukážou se dva logy = FRST.txt a Addition.txt a uloží se na ploše.Prosím zkopíruj sem celý jejich obsah.
Při práci s programy HJT, ComboFix,MbAM, SDFix aj. zavřete všechny ostatní aplikace a prohlížeče!
Neposílejte logy do soukromých zpráv.Po dobu mé nepřítomnosti mě zastupuje memphisto , Žbeky a Orcus.
Pokud budete spokojeni , můžete podpořit naše forum:Podpora fóra

stafflik
nováček
Příspěvky: 32
Registrován: leden 16
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: Prosím o kontrolu logu

Příspěvekod stafflik » 12 lis 2016 08:30

RogueKiller V12.8.0.0 [Nov 7 2016] (Free) by Adlice Software
mail : http://www.adlice.com/contact/
Feedback : http://forum.adlice.com
Webová stránka : http://www.adlice.com/download/roguekiller/
Blog : http://www.adlice.com

Operační systém : Windows 10 (10.0.14393) 32 bits version
Spuštěno : Normální režim
Uživatel : stafflici [Práva správce]
Started from : C:\Users\stafflici\Desktop\RogueKiller.exe
Mód : Smazat -- Datum : 11/12/2016 07:02:07 (Duration : 00:57:08)

¤¤¤ Procesy : 0 ¤¤¤

¤¤¤ Registry : 2 ¤¤¤
[PUM.Dns] HKEY_LOCAL_MACHINE\System\ControlSet001\Services\Tcpip\Parameters | DhcpNameServer : 10.132.12.33 10.132.12.1 ([][]) -> Nahrazeno ()
[PUM.Dns] HKEY_LOCAL_MACHINE\System\ControlSet001\Services\Tcpip\Parameters\Interfaces\{68161319-427c-418e-998d-78a19ee70759} | DhcpNameServer : 10.132.12.33 10.132.12.1 ([][]) -> Nahrazeno ()

¤¤¤ Úlohy : 0 ¤¤¤

¤¤¤ Soubory : 0 ¤¤¤

¤¤¤ WMI : 0 ¤¤¤

¤¤¤ Soubor HOSTS : 0 ¤¤¤

¤¤¤ Antirootkit : 0 (Driver: Nahrán) ¤¤¤

¤¤¤ Webové prohlížeče : 0 ¤¤¤

¤¤¤ Kontrola MBR : ¤¤¤
+++++ PhysicalDrive0: ST9320325AS +++++
--- User ---
[MBR] c0300c471e8049f232a34512bbc69da5
[BSP] 0243cd9f06cf0391c357c8ebe0fcb2c4 : Windows Vista/7/8|VT.Unknown MBR Code
Partition table:
0 - [ACTIVE] NTFS (0x7) [VISIBLE] Offset (sectors): 2048 | Size: 100 MB [Windows Vista/7/8 Bootstrap | Windows Vista/7/8 Bootloader]
1 - [XXXXXX] NTFS (0x7) [VISIBLE] Offset (sectors): 206848 | Size: 99450 MB [Windows Vista/7/8 Bootstrap | Windows Vista/7/8 Bootloader]
2 - [XXXXXX] ACER (0x27) [VISIBLE] Offset (sectors): 203880448 | Size: 450 MB
3 - [XXXXXX] NTFS (0x7) [VISIBLE] Offset (sectors): 204802048 | Size: 205243 MB [Windows Vista/7/8 Bootstrap | Windows Vista/7/8 Bootloader]
User = LL1 ... OK
User = LL2 ... OK

+++++ PhysicalDrive1: PIONEER DVD-RW DVRTD11RS +++++
Error reading User MBR! ([2] Systém nem??e nalézt uvedený soubor. )
Error reading LL1 MBR! ([37] Zvolený sí?ový prost?edek nebo za?ízení nejsou nadále k dispozici. )
Error reading LL2 MBR! NOT VALID!

stafflik
nováček
Příspěvky: 32
Registrován: leden 16
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: Prosím o kontrolu logu

Příspěvekod stafflik » 12 lis 2016 09:17

Zoek.exe v5.0.0.1 Updated 19-September-2016
Tool run by stafflici on so 12.11.2016 at 8:32:04,46.
Microsoft Windows 10 Home 10.0.14393 x86
Running in: Normal Mode Internet Access Detected
Launched: C:\Users\stafflici\Desktop\zoek.exe [Scan all users] [Script inserted]

==== System Restore Info ======================

12.11.2016 8:37:02 Zoek.exe System Restore Point Created Successfully.

==== Reset Hosts File ======================

# Copyright (c) 1993-2006 Microsoft Corp.
#
# This is a sample HOSTS file used by Microsoft TCP/IP for Windows.
#
# This file contains the mappings of IP addresses to host names. Each
# entry should be kept on an individual line. The IP address should
# be placed in the first column followed by the corresponding host name.
# The IP address and the host name should be separated by at least one
# space.
#
# Additionally, comments (such as these) may be inserted on individual
# lines or following the machine name denoted by a '#' symbol.
#
# For example:
#
# 102.54.94.97 rhino.acme.com # source server
# 38.25.63.10 x.acme.com # x client host

127.0.0.1 localhost

==== Empty Folders Check ======================

C:\Program Files\IPACS deleted successfully
C:\PROGRA~2\Comms deleted successfully
C:\PROGRA~2\CorelDRAW Graphics Suite X7 deleted successfully
C:\PROGRA~2\SoftwareDistribution deleted successfully
C:\Users\DefaultAppPool\AppData\LocalLow deleted successfully
C:\Users\stafflici\AppData\Local\NetworkTiles deleted successfully
C:\Users\stafflici\AppData\Local\PDFCreator deleted successfully
C:\Users\stafflici\AppData\Local\RealVNC deleted successfully
C:\WINDOWS\serviceprofiles\networkservice\AppData\Local\Maps deleted successfully
C:\WINDOWS\serviceprofiles\Localservice\AppData\Local\NetworkTiles deleted successfully

==== Deleting CLSID Registry Keys ======================

HKEY_USERS\S-1-5-21-998340819-2083362510-1422415354-1000\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Ext\Stats\{8E5E2654-AD2D-48BF-AC2D-D17F00898D06} deleted successfully
HKEY_USERS\S-1-5-21-998340819-2083362510-1422415354-1000\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Ext\Settings\{8E5E2654-AD2D-48BF-AC2D-D17F00898D06} deleted successfully

==== Deleting CLSID Registry Values ======================


==== Deleting Services ======================


==== FireFox Fix ======================

Deleted from C:\Users\STAFFL~1\AppData\Roaming\Mozilla\Firefox\Profiles\ua10fuh9.default-1469945597263\prefs.js:

Added to C:\Users\STAFFL~1\AppData\Roaming\Mozilla\Firefox\Profiles\ua10fuh9.default-1469945597263\prefs.js:
user_pref("browser.startup.homepage", "about:home");
user_pref("browser.newtab.url", "about:newtab");

==== Deleting Files \ Folders ======================

C:\Program Files\IPACS not found
C:\PROGRA~2\Package Cache deleted
C:\WINDOWS\System32\Tasks\avast! Windows 10 Start Menu helper deleted
C:\WINDOWS\system32\GroupPolicy\Machine deleted
C:\WINDOWS\system32\GroupPolicy\User deleted

==== Firefox Start and Search pages ======================

ProfilePath: C:\Users\STAFFL~1\AppData\Roaming\Mozilla\Firefox\Profiles\ua10fuh9.default-1469945597263
user_pref("browser.startup.homepage", "about:home");
user_pref("browser.newtab.url", "about:newtab");

==== Firefox Extensions ======================

ProfilePath: C:\Users\STAFFL~1\AppData\Roaming\Mozilla\Firefox\Profiles\ua10fuh9.default-1469945597263
- Firefox Hotfix - %ProfilePath%\extensions\firefox-hotfix@mozilla.org.xpi

AppDir: C:\Program Files\Mozilla Firefox
- Undetermined - %AppDir%\browser\extensions\{972ce4c6-7e08-4474-a285-3208198ce6fd}.xpi

==== Firefox Plugins ======================

Profilepath: C:\Users\stafflici\AppData\Roaming\Mozilla\Firefox\Profiles\ua10fuh9.default-1469945597263
DB0CD521EC68D35EEEE97E6A8D619CBE - C:\Program Files\Adobe\Acrobat Reader DC\Reader\AIR\nppdf32.dll - Adobe Acrobat
83FCFA3C1E0D7523C21CCFBF336D2687 - C:\WINDOWS\system32\Macromed\Flash\NPSWF32_23_0_0_207.dll - Shockwave Flash


==== Chromium Look ======================


==== Set IE to Default ======================

Old Values:
[HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main]
"Start Page"="http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=69157"

New Values:
[HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main]
"Start Page"="http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=69157"

==== All HKLM and HKCU SearchScopes ======================

HKLM\SearchScopes "DefaultScope"="{0633EE93-D776-472f-A0FF-E1416B8B2E3A}"
HKLM\SearchScopes\{0633EE93-D776-472f-A0FF-E1416B8B2E3A} - http://www.bing.com/search?q={searchTerms}&FORM=IE8SRC
HKCU\SearchScopes "DefaultScope"="{0633EE93-D776-472f-A0FF-E1416B8B2E3A}"
HKCU\SearchScopes\{012E1000-F331-11DB-8314-0800200C9A66} - http://www.google.com/search?q={searchTerms}
HKCU\SearchScopes\{0633EE93-D776-472f-A0FF-E1416B8B2E3A} - http://www.bing.com/search?q={searchTerms}&src=IE-SearchBox&FORM=IESR02

==== Reset Google Chrome ======================

Nothing found to reset

==== Empty IE Cache ======================

C:\Users\stafflici\AppData\Local\Microsoft\Windows\INetCache\Content.IE5 emptied successfully
C:\Users\stafflici\AppData\Local\Microsoft\Windows\INetCache\Low\Content.IE5 emptied successfully
C:\WINDOWS\system32\config\systemprofile\AppData\Local\Microsoft\Windows\INetCache\Content.IE5 emptied successfully
C:\WINDOWS\system32\config\systemprofile\AppData\Local\Microsoft\Windows\INetCache\Content.IE5 emptied successfully
C:\Users\stafflici\AppData\Local\Microsoft\Windows\INetCache\IE emptied successfully
C:\Users\stafflici\AppData\Local\Microsoft\Windows\INetCache\Low\IE emptied successfully
C:\WINDOWS\system32\config\systemprofile\AppData\Local\Microsoft\Windows\INetCache\IE emptied successfully

==== Empty FireFox Cache ======================

No FireFox Profiles found

==== Empty Chrome Cache ======================

No Chrome User Data found

==== Empty All Flash Cache ======================

No Flash Cache Found

==== Empty All Java Cache ======================

No Java Cache Found

==== C:\zoek_backup content ======================

C:\zoek_backup (files=36 folders=53 15907192 bytes)

==== Empty Temp Folders ======================

C:\WINDOWS\Temp will be emptied at reboot

==== After Reboot ======================

==== Empty Temp Folders ======================

C:\WINDOWS\Temp successfully emptied
C:\Users\STAFFL~1\AppData\Local\Temp successfully emptied

==== Empty Recycle Bin ======================

C:\$RECYCLE.BIN successfully emptied

==== EOF on so 12.11.2016 at 9:16:01,32 ======================


Zpět na “HiJackThis”

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 5 hostů