Zkušenosti s reklamacemi u CZC.CZ
- Spyke
- člen HW spec týmu
-
Master Level 7
- Příspěvky: 4632
- Registrován: duben 08
- Pohlaví:
- Stav:
Offline
- Kontakt:
Re: Zkušenosti s reklamacemi u CZC.CZ
Pár reklamací u CZC za sebou již mám a vždy se to obešlo bez problémů..
Prosím, pište česky! Čtěte příbalový leták a používejte Google.
* Na světě jsou dva druhy lidí, ti co mě mají rádi a ti co půjdou do pekla..
* Tak jsem infantilní, no a co? Každý je nějaký, někdo je třeba komunista..
* Na světě jsou dva druhy lidí, ti co mě mají rádi a ti co půjdou do pekla..
* Tak jsem infantilní, no a co? Každý je nějaký, někdo je třeba komunista..
Re: Zkušenosti s reklamacemi u CZC.CZ
Spíše než reklamaci tak zkušenost,před pár lety jsem si u nich objednával GTS250 a ramky.Ramky fungovaly ale karta ne.Tam jsem ji tam zpátky poslali a vyměnili ji za novou,ale pořád nám nešla,tak jsem tam poslal celý PC a grafiku namontovali a přidali kní i fortron 450W za lepší cenu protož ten starý byl slabý.Pak bylo vše Ok,takže se dá říct že i dobrá zkušenost :-) *v té době jsem byl na PC noob.
- memphisto
- Guru Level 13
- Příspěvky: 21113
- Registrován: září 06
- Bydliště: Zlín - České Budějovice
- Pohlaví:
- Stav:
Offline
Re: Zkušenosti s reklamacemi u CZC.CZ
Tak dnes reklamace vyřízena. Dobropis a vrácení peněz. Na nový disk si ještě litr připlatím :-/
PRAVIDLA PC-HELP.CZ, PRAVIDLA sekce HijackThis, HijackThis návod, Memtest, CCleaner
Logy z programu HijackThis neposílejte prosím přes SZ, ale vkládejte je do patřičné sekce. Děkuji
Logy z programu HijackThis neposílejte prosím přes SZ, ale vkládejte je do patřičné sekce. Děkuji
Re: Zkušenosti s reklamacemi u CZC.CZ
Mám čerstvou zkušenost z letošního jara. Zakoupil jsem sat. přijímač zn. Amiko, protože předchozí přijímač přestal po 6 letech přijímat s přechodem na HD. Nový Amico reagoval na pokles napětí v síti výpadkem. Reklamaci vyřídili výměnou přístroje za nový hned na prodejně. Druhý výrobek totéž, reklamaci odeslali k vyřízení. Abych mohl koukat na TV, zakoupil jsem na doporučení technika jiný přístroj zn. Cryptobox, který od té doby funguje bezvadně. První reklamaci uznali a údajně přehráli sw, ačkoliv jsem požadoval vrácení peněz, neb jsem zakoupil jiný přístroj. Nicméně závada stejná, při cvaknutí vypínačem, zapnutí jiného spotřebiče hned přístroj vypne. Druhá reklamace neúspěšná, technikovi se závada neprojevila. Třetí reklamace na doporučení právníka s odkazem na příslušné paragrafy rovněž neúspěšná s poznámkou závada elektroinstalace, přístroj v pořádku. Celý dům je 7 let starý, s revizí elektro zkolaudovaný, druhý přístroj bez problémů funguje. Teď jsem to nahrál na video, hned po druhém klapnutí vypínače přístroj vypne.Tak jdu za právníkem, co dál. Stojí ten přístroj sice jen tisícovku, ale na to ti lumpové spoléhají, že nad tím každý mávne rukou. Z postoje czc jsem zklamaný.
Re: Zkušenosti s reklamacemi u CZC.CZ
Jaky postoj czc ? Dela to pouze u tebe doma, takze problem neni pristroj, ale zfusovana osizena elektroinstalace v novostavbe.
Pristroj vadny neni, kdyz se tak chova kazdy kus. Aby nastal pokles napeti ve chvili, kdy zapnes jiny spotrebic se nesmi stat.
Na to, aby ti vratili penize, musi byt reklamace uznana, coz neni, protoze zavada se jinde nez u tebe doma neprojevuje.
Kdo vam delal revizi elektroinstalace ? Ten by zaslouzil rakoskou.
Pristroj vadny neni, kdyz se tak chova kazdy kus. Aby nastal pokles napeti ve chvili, kdy zapnes jiny spotrebic se nesmi stat.
Na to, aby ti vratili penize, musi byt reklamace uznana, coz neni, protoze zavada se jinde nez u tebe doma neprojevuje.
Kdo vam delal revizi elektroinstalace ? Ten by zaslouzil rakoskou.
Re: Zkušenosti s reklamacemi u CZC.CZ
Za 5 let už se mnohé změnilo
-
- nováček
- Příspěvky: 1
- Registrován: leden 18
- Pohlaví:
- Stav:
Offline
Re: Zkušenosti s reklamacemi u CZC.CZ
Dobrý den,
Třeba se CZC díky kritice zlepší a nespokojených bude stále méně.
Tento pozitivní vývoj bych rád podpořil i popisem reklamačního řízení, které jsem podstoupil.
Reklamace se týkala klávesnice (FRC2017036380/RE17036686), nicméně údajně opravené zařízení vykazuje stejnou závadu jako před opravou. Při reklamaci jsem uvedl, že klávesnice občas nereaguje nebo má zpožděnou odezvu. Pří převzetí reklamace (které také nebylo bez problémů, jelikož mi na výdejním místě vydali jinou reklamaci), mi bylo řečeno, že byla MYŠ (!!!) opravena (myš patřila k zakoupené sadě, tudíž jsem ji při podání reklamace odevzdal zároveň s klávesnicí). S myší nebyly a nejsou žádné problémy, klávesnice však po týdnu opět občas nereaguje nebo reaguje se spožděním. Na čas vyřízení reklamace jsem si pochopitelně musel pořídit nové zařízení a po měsíci čekání jsem dostal zboží ve stejném stavu jako jsem je odevzdal.
Zboží jsem reklamoval opětovně a po měsíci dosáhl navrácení reklamovaného zboží s odmítavým stanoviskem s odůvodněním, že jsem k reklamaci tentokrát předal (pro jistotu) pouze klávesnici a nikoli celou sadu (klávesnice, myš, přijímač). Bylo zřejmě chybou se domnívat, že prodejna na nedostatek reklamace upozorní a odmítne ji přijmout, případně že posouzení tohoto případu bude trvat méně než měsíc...
Výsledek: 2 měsíce bez zboží, 5 cest na prodejnu a zboží stále vadné.
Zřejmě to zkusím do třetice - začíná z toho být pěkný příběh
Prostor pro zlepšení se očividně nabízí velký.
Třeba se CZC díky kritice zlepší a nespokojených bude stále méně.
Tento pozitivní vývoj bych rád podpořil i popisem reklamačního řízení, které jsem podstoupil.
Reklamace se týkala klávesnice (FRC2017036380/RE17036686), nicméně údajně opravené zařízení vykazuje stejnou závadu jako před opravou. Při reklamaci jsem uvedl, že klávesnice občas nereaguje nebo má zpožděnou odezvu. Pří převzetí reklamace (které také nebylo bez problémů, jelikož mi na výdejním místě vydali jinou reklamaci), mi bylo řečeno, že byla MYŠ (!!!) opravena (myš patřila k zakoupené sadě, tudíž jsem ji při podání reklamace odevzdal zároveň s klávesnicí). S myší nebyly a nejsou žádné problémy, klávesnice však po týdnu opět občas nereaguje nebo reaguje se spožděním. Na čas vyřízení reklamace jsem si pochopitelně musel pořídit nové zařízení a po měsíci čekání jsem dostal zboží ve stejném stavu jako jsem je odevzdal.
Zboží jsem reklamoval opětovně a po měsíci dosáhl navrácení reklamovaného zboží s odmítavým stanoviskem s odůvodněním, že jsem k reklamaci tentokrát předal (pro jistotu) pouze klávesnici a nikoli celou sadu (klávesnice, myš, přijímač). Bylo zřejmě chybou se domnívat, že prodejna na nedostatek reklamace upozorní a odmítne ji přijmout, případně že posouzení tohoto případu bude trvat méně než měsíc...
Výsledek: 2 měsíce bez zboží, 5 cest na prodejnu a zboží stále vadné.
Zřejmě to zkusím do třetice - začíná z toho být pěkný příběh
Prostor pro zlepšení se očividně nabízí velký.
Re: Zkušenosti s reklamacemi u CZC.CZ
Za 5 let se mohlo zmenit mnohe.
K lepsimu, ale i k horsimu.
Vzhledem k tomu, ze nejlepsi zkusenosti s CZC byly pred mnoha a mnoha lety tak k lepsimu to zrejmne nebude.
A to parkovistatko pro 12 aut maji u sve centraly porad.
K lepsimu, ale i k horsimu.
Vzhledem k tomu, ze nejlepsi zkusenosti s CZC byly pred mnoha a mnoha lety tak k lepsimu to zrejmne nebude.
A to parkovistatko pro 12 aut maji u sve centraly porad.
Re: Zkušenosti s reklamacemi u CZC.CZ
Také jsem reklamoval klávesnici s myší. Vyřízeno bez problémů asi za deset dní. Zeťákovi bez problémů vyměnili procesor s ohnutými piny. Prodejna Příbram.
-
- nováček
- Příspěvky: 1
- Registrován: duben 19
- Pohlaví:
- Stav:
Offline
Re: Zkušenosti s reklamacemi u CZC.CZ
HRUZA jinak to popsat nejde! reklamoval jsem ovladač od xboxu jelikož mi po 2 tydnech od koupi xboxu začal blbnout nefungoval jack pro sluchatka a tlačitko RT vrzalo tak jsem ho tedy reklamoval po měsíci mi přišla zprava že mi reklamaci uznali s tím že mi ovladač vyměnili po 2 dnech od vyzvednutí mi ovladač začal projevovat ty samé chyby jako před tím a asi po 4 dnech po reklamaci jsem zjistil že mi ovladač nevyměnili ale “opravili” dali to asi nějakému idiotovi aby to opravil, takže jsem jim zavolal a řekl jsem jim co se mi stalo a oni mi řekli že tohle se stát němůže a že jestli chci tak že ho můžu reklamovat znova což jsem neudělal protože zase čekat mešíc se mi nechce tak jsem zavolal na podporu microsoftu zdělil jsem jim svůj problém a oni mi poslali kuryra který si ovladač vzal a do tydne mi přinesl nový ovladač v krabiče ktery mi teď funguje bez problémů.
Re: Zkušenosti s reklamacemi u CZC.CZ
A v CZC si dají vyšší prémie, jelikož se jim zase podařilo odradit zákazníka od reklamace. Bych chtěl vidět toho zaměstnance co o tom rozhoduje, jestli je blbej nebo má takovou náturu, aby ojebával co to jde. Asi náturu, jelikož je kapitalizmus, takže si říká, že krást je normální tak do toho šlape co to jde.
Re: Zkušenosti s reklamacemi u CZC.CZ
Ze kradeni je normalni by si mohl pamatovat jeste z dob socialismu, kde
kradl kdo chtel vse k cemu mel pristup a pak si to mezi sebou vymenovali.
Dnes by podobne chovani melo zamestnavateli vadit, ale jak je vidno nekvalitni
prace v CZC neni vyjimkou - viz spatne sestavene pocitace. Najmout pitomce
ale prijde o hodne levneji nez lidi, co tomu rozumi a dnes je takova nouze
o zamestnance, ze berou kohokoliv kdo prijde na pohovor (bez ohledu na praxi).
Samotny zamestnanec z toho ale nema prospech, krome toho ze ma zamestnani
i clovek ktery by mel byt uz davno vyhozen. Za kazdeho rezimu nekteri zkousi,
co vse jim projde - chovaji se podle toho. A u nas toho projde hodne.
Porad ale plati ze negativni reklama se siri mnohem snaze nez pozitivni,
malokdo zalozi nekde diskuzi o tom, jak byl spokojen se sluzbami firmy XY,
v 99% to bude diskuze o nespokojenosti.
Ona je i otazka, kdo se v tom hrabal, protoze CZC rozhodne neni autorizovany
servis a obavam se ze servisni centrum neni ani na uzemi CR, takze to bud
nekdo mastil v CZC na kolene nebo to posilali nekam do Tramtarie.
CZC dokonce odkazuje v podminkach zakazniky na autorizovane servisy, prestoze
platne zakony rikaji neco jineho a prodejce je povinnen reklamaci vyridit.
Nicmene - priznejme si to na rovinu - ovladac na XBOX One neni zadny technicky
a kvalitativni zazrak, narozdil od sveho predchudce pro XBOX 360.
kradl kdo chtel vse k cemu mel pristup a pak si to mezi sebou vymenovali.
Dnes by podobne chovani melo zamestnavateli vadit, ale jak je vidno nekvalitni
prace v CZC neni vyjimkou - viz spatne sestavene pocitace. Najmout pitomce
ale prijde o hodne levneji nez lidi, co tomu rozumi a dnes je takova nouze
o zamestnance, ze berou kohokoliv kdo prijde na pohovor (bez ohledu na praxi).
Samotny zamestnanec z toho ale nema prospech, krome toho ze ma zamestnani
i clovek ktery by mel byt uz davno vyhozen. Za kazdeho rezimu nekteri zkousi,
co vse jim projde - chovaji se podle toho. A u nas toho projde hodne.
Porad ale plati ze negativni reklama se siri mnohem snaze nez pozitivni,
malokdo zalozi nekde diskuzi o tom, jak byl spokojen se sluzbami firmy XY,
v 99% to bude diskuze o nespokojenosti.
Ona je i otazka, kdo se v tom hrabal, protoze CZC rozhodne neni autorizovany
servis a obavam se ze servisni centrum neni ani na uzemi CR, takze to bud
nekdo mastil v CZC na kolene nebo to posilali nekam do Tramtarie.
CZC dokonce odkazuje v podminkach zakazniky na autorizovane servisy, prestoze
platne zakony rikaji neco jineho a prodejce je povinnen reklamaci vyridit.
Nicmene - priznejme si to na rovinu - ovladac na XBOX One neni zadny technicky
a kvalitativni zazrak, narozdil od sveho predchudce pro XBOX 360.
-
- Mohlo by vás zajímat
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek
-
-
Zkušenosti s OLED displejem u ntb
od bradto » 28 zář 2023 21:30 » v Rady s výběrem hw a sestavením PC - 2
- 1621
-
od bradto
Zobrazit poslední příspěvek
29 zář 2023 19:48
-
-
-
Zkušenosti s nákupem repasovaných PC/notebooků Příloha(y)
od Zivan » 13 bře 2024 12:48 » v Rady s výběrem hw a sestavením PC - 0
- 2020
-
od Zivan
Zobrazit poslední příspěvek
13 bře 2024 12:48
-
-
- 13
- 4632
-
od Petison
Zobrazit poslední příspěvek
13 bře 2024 20:49
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 4 hosti