Není vůbec rozdíl v krádežích zaměstnanců za socíku a za hadrníků. Jakmile je možnost, tak seberou všechno bez ohledu na systém. Rozdíl je, že za hadrníků jsou krádeže na úkor zákazníků různě maskovány a vyžadovány přímo vedením podniků, aby se ze zákazníků dostalo co nejvíce peněz za málo nákladů. Takže za socíku kradli zaměstnanci šroubky a za hadrníku zase kradou zaměstnanci to k čemu mají přístup, ale navíc oproti socíku je přímo vyžadováno firmami, aby se okrádali zákazníci a manažeři jsou za vymýšlení prasáren přímo finančně odměňováni. Prostě neuznávat důvody reklamace, zdržovat s vracením, vymýšlení výmluv všeho druhu. Měl jsem ze dvou nákupů 2 reklamace u CZC a jednu zazdili naprostou neznalostí jak funguje zdroj, ale to jsem jim daroval peníze zase tím, že jsem si ho radši amatérsky opravil a druhou mi vyřídily sice opravou tiskárny, ale využili prakticky celý časový limit na vyřízení reklamace, takže jsem byl pěkně dlouho bez tiskárny. Pozitivní reklamu můžu dát leda ve směru, že objednávku doručí rychle na rozdíl od reklamace pochopitelně, jelikož z reklamace nejsou zisky.
Jestli je ovladač kvalitní nebo ne nemusí zákazníka zajímat. Dva roky má fungovat a když ne, tak to má prodejce zajistit. Stačilo. Zase se zbytečně rozčiluju, když se se systémem nedá nic dělat. Dokud jsou lidé většinově blbci, tak mají co volí.
Zkušenosti s reklamacemi u CZC.CZ
Re: Zkušenosti s reklamacemi u CZC.CZ
Děláme si to sami. Vím, že někdy to není jednoduché, ale když mě někde odrbou, tak se jim příště vyhnu a samozřejmě zkušenost šířím dál. Jinudy cesta ke zlepšení nevede.
- Adys301
- člen HW spec týmu
-
Master Level 9
- Příspěvky: 8461
- Registrován: říjen 12
- Bydliště: Ano
- Pohlaví:
- Stav:
Offline
Re: Zkušenosti s reklamacemi u CZC.CZ
U nás jsem řešil podobný problém. Zákazník si koupil ovladač pro Xbox One, dal ho k nám na reklamaci cca po třech týdnech. Ten samý den jsme ho poslali na reklamaci k dodavateli. Po týdnu se nám ovladač vrátil s tím, že zákazník si má zavolat na podporu Microsoftu, aby si to s nimi vyřešil sám...
Jinak s CZC jsem nikdy neměl problémy s vracením zboží ani reklamacemi grafických karet a HDD.
Jinak s CZC jsem nikdy neměl problémy s vracením zboží ani reklamacemi grafických karet a HDD.
Re: Zkušenosti s reklamacemi u CZC.CZ
Já u nich reklamoval ramky kvůli BSOD. Vyřešeno výměnou za nové. Takže za mě OK.
-
- Mohlo by vás zajímat
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek
-
- 3
- 2900
-
od petr22
Zobrazit poslední příspěvek
28 říj 2024 11:29
-
- 0
- 2093
-
od Acey
Zobrazit poslední příspěvek
13 úno 2025 12:28
-
-
Čtečky knih - zkušenosti
od michal84 » 29 črc 2024 14:49 » v Mobily, tablety a jiná přenosná zařízení - 5
- 4094
-
od michal84
Zobrazit poslední příspěvek
15 srp 2024 19:02
-
-
-
Asus AM5 (X870E/X870/B850) desky - infa, zkušenosti
od FlanK3r » 03 zář 2024 16:08 » v Rady s výběrem hw a sestavením PC - 2
- 3391
-
od FlanK3r
Zobrazit poslední příspěvek
10 říj 2024 17:29
-
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 6 hostů