Padajici Cyberpunk 2077 - OC graficke karty ve hre ?

A vše kolem nich…
(tipy na hry zdarma, dojmy, novinky..prostě vše co vás napadne)

Moderátoři: beather, Mods_senior

Uživatelský avatar
satik
Level 6
Level 6
Příspěvky: 3509
Registrován: 09 led 2015 12:49
Bydliště: Krkonoše
Kontaktovat uživatele:

Re: Padajici Cyberpunk 2077 - OC graficke karty ve hre ?

Příspěvek od satik »

Pretaktovani hry Cyberpunkem je totalni nesmysl, netusim, jak tohle nekoho vubec muze napadnout.

Frekvence GPU se ridi v podstate tabulkou, kde ma dany, kolik ma nastaveny max frekvence pro jakou voltaz a pak uz jen hazi nejvyssi moznou frekvenci podle teploty, powerlimitu (spotreby) i treba vyuziti (pokud je zatizeni pod nejakou uroven, snizi takty - treba v menu hry).

Pokud vam hra crashuje i s OC, ktery jiny hry davaji, tak je to proste tim, ze Cyberpunk zatizi celkove grafiku vic nebo jiny casti grafiky, pri kterych ta grafika uz stabilni neni.

Klidne muze bejt system v 10 stresstestech stabilni a crashovat v jedenactym.
Naposledy upravil(a) satik dne 27 pro 2020 01:09, celkem upraveno 1 x.
PC: MSI RTX 4090 Suprim X, AMD Ryzen 9 7950x3D, ASUS Crosshair HERO X6670E, 64GB RAM@6000CL30, Fractal Define Torrent, Seasonic PRIME TX 1600W, SSD Seagate Firecuda 530 M2 2TB +
4TB + 4TB SATA Micron 5200 ECO
Periferie: Samsung Odyssey G9 Neo + 2x AOC AG271QG, Razer Deathadder, Ducky Shine7, Steelseries QcK+, Beyerdynamic MMX300, Valve Index
Uživatelský avatar
Mr. Incognito
Level 3.5
Level 3.5
Příspěvky: 855
Registrován: 01 čer 2020 18:07

Re: Padajici Cyberpunk 2077 - OC graficke karty ve hre ?

Příspěvek od Mr. Incognito »

Asi bych tak první zkusil nějaký operační systém, který není mrtvý. Kromě nestabilního undervoltu, který jsem vyřešil snížením maximální frekvence, se žádný takový problém neprojevil. Na Pctuningu si na to taky nikdo nestěžoval a jsou tam ke hře 2 dost obsáhlá vlákna. Hledal bych problém v počítači.
petr22
Guru Level 15
Guru Level 15
Příspěvky: 55062
Registrován: 06 úno 2012 10:27

Re: Padajici Cyberpunk 2077 - OC graficke karty ve hre ?

Příspěvek od petr22 »

Zda se ze nekdo ve foru CPD nasel "reseni"- zda se, ze na vine je implementace DX12 API ktera GPU zatizi
tak, ze prestane odpovidat v casovem limitu a dojde k restartu GPU. Prakticky vsichni kterym to pada
se stejnou chybou bez ohledu na OS maji Nvidia grafiku a posledni verzi ovladace.

1. Zapnout debug mod v Nvidia Control Center - to vypne jakykoliv tovarni OC a grafika povoli pouze
referencni frekvence. To mozna pomuze tem, kterym prestane CP padat kdyz jdou v MSI Afterburner
do minusu s omezenim frekvence jadra.

2. KEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\ControlSet002 (ControlSet001 \Control\GraphicsDrivers

Vytvorit QWORD (64-bit) - TdrDelay.
TdrDelay nastavit treba na 8 sekund.

TDR checker restartuje GPU az kdyz neodpovida 10 sekund misto vychozich 2 sekund.

Kdo ma stejny problem s padanim ovladace grafiky muze vyzkouset.
Odpovědět

Zpět na „Hry“