mikisi - pls kontrolu a pomoc s diskem

Zvukové karty, síťové karty, grafické karty, modemy…

Moderátoři: Pic, Mods_junior, Mods_senior, HW spec team

Uživatelský avatar
fredik
člen Security týmu
Master Level 7
Master Level 7
Příspěvky: 4680
Registrován: červenec 06
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

mikisi - pls kontrolu a pomoc s diskem

Příspěvekod fredik » 09 črc 2008 21:34

Psal mi uživatel mikisi tady je jeho zpráva a problém.
Prosim poradte co delat vcera se mi sam od sebe restartovalo PC a prakticky od te chvile muj druhy disk v PC nelze najit v Tento pocitac tam neni a uz nevim si rady. Prosim o pomoc . Prikladam LOG. Moc dekuji za pomoc.

Logfile of Trend Micro HijackThis v2.0.2
Scan saved at 20:19:40, on 9.7.2008
Platform: Windows XP SP2 (WinNT 5.01.2600)
MSIE: Internet Explorer v6.00 SP2 (6.00.2900.2180)
Boot mode: Normal

Running processes:
C:\WINDOWS\System32\smss.exe
C:\WINDOWS\system32\winlogon.exe
C:\WINDOWS\system32\services.exe
C:\WINDOWS\system32\lsass.exe
C:\WINDOWS\system32\svchost.exe
C:\WINDOWS\System32\svchost.exe
C:\Program Files\Lavasoft\Ad-Aware 2007\aawservice.exe
C:\Program Files\Alwil Software\Avast4\aswUpdSv.exe
C:\WINDOWS\Explorer.EXE
C:\Program Files\Alwil Software\Avast4\ashServ.exe
C:\WINDOWS\system32\spoolsv.exe
C:\WINDOWS\SOUNDMAN.EXE
C:\Program Files\ICQLite\ICQLite.exe
C:\Program Files\HP\HP Software Update\HPWuSchd2.exe
C:\Program Files\Lavasoft\Ad-Aware 2007\AAWTray.exe
C:\PROGRA~1\ALWILS~1\Avast4\ashDisp.exe
C:\WINDOWS\system32\ctfmon.exe
C:\Program Files\Messenger\msmsgs.exe
C:\Program Files\Common Files\Ahead\Lib\NMBgMonitor.exe
C:\Program Files\Skype\Phone\Skype.exe
C:\Program Files\Google\GoogleToolbarNotifier\GoogleToolbarNotifier.exe
C:\Program Files\DAEMON Tools\daemon.exe
C:\Program Files\Microsoft ActiveSync\Wcescomm.exe
C:\Program Files\HP\Digital Imaging\bin\hpqtra08.exe
C:\Program Files\MagicDisc\MagicDisc.exe
C:\PROGRA~1\MICROS~3\rapimgr.exe
C:\Program Files\HP\Digital Imaging\bin\hpqgalry.exe
C:\Program Files\Common Files\Apple\Mobile Device Support\bin\AppleMobileDeviceService.exe
C:\WINDOWS\system32\nvsvc32.exe
C:\WINDOWS\system32\svchost.exe
C:\Program Files\Alwil Software\Avast4\ashMaiSv.exe
C:\Program Files\Alwil Software\Avast4\ashWebSv.exe
C:\Program Files\Skype\Plugin Manager\SkypePM.exe
C:\WINDOWS\system32\wuauclt.exe
C:\Program Files\Internet Explorer\iexplore.exe
C:\Program Files\Trend Micro\HijackThis\HijackThis.exe

R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = http://www.atlas.cz/?from=icqhp
R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Toolbar,LinksFolderName = Odkazy
R3 - URLSearchHook: ICQ Toolbar - {855F3B16-6D32-4fe6-8A56-BBB695989046} - C:\PROGRA~1\ICQTOO~1\toolbaru.dll
O2 - BHO: XTTBPos00 - {055FD26D-3A88-4e15-963D-DC8493744B1D} - C:\PROGRA~1\ICQTOO~1\toolbaru.dll
O2 - BHO: Adobe PDF Reader Link Helper - {06849E9F-C8D7-4D59-B87D-784B7D6BE0B3} - C:\Program Files\Adobe\Acrobat 7.0\ActiveX\AcroIEHelper.dll
O2 - BHO: Skype add-on (mastermind) - {22BF413B-C6D2-4d91-82A9-A0F997BA588C} - C:\Program Files\Skype\Toolbars\Internet Explorer\SkypeIEPlugin.dll
O2 - BHO: WormRadar.com IESiteBlocker.NavFilter - {3CA2F312-6F6E-4B53-A66E-4E65E497C8C0} - C:\Program Files\AVG\AVG8\avgssie.dll (file missing)
O2 - BHO: DealioBHO Class - {6A87B991-A31F-4130-AE72-6D0C294BF082} - C:\Program Files\Dealio\kb106\Dealio.dll
O2 - BHO: SSVHelper Class - {761497BB-D6F0-462C-B6EB-D4DAF1D92D43} - C:\Program Files\Java\jre1.6.0_01\bin\ssv.dll
O2 - BHO: Google Toolbar Helper - {AA58ED58-01DD-4d91-8333-CF10577473F7} - c:\program files\google\googletoolbar2.dll
O2 - BHO: Google Toolbar Notifier BHO - {AF69DE43-7D58-4638-B6FA-CE66B5AD205D} - C:\Program Files\Google\GoogleToolbarNotifier\3.0.1225.9868\swg.dll
O3 - Toolbar: Easy-WebPrint - {327C2873-E90D-4c37-AA9D-10AC9BABA46C} - C:\Program Files\Canon\Easy-WebPrint\Toolband.dll
O3 - Toolbar: ICQ Toolbar - {855F3B16-6D32-4fe6-8A56-BBB695989046} - C:\PROGRA~1\ICQTOO~1\toolbaru.dll
O3 - Toolbar: &Google - {2318C2B1-4965-11d4-9B18-009027A5CD4F} - c:\program files\google\googletoolbar2.dll
O3 - Toolbar: Dealio - {E67C74F4-A00A-4F2C-9FEC-FD9DC004A67F} - C:\Program Files\Dealio\kb106\Dealio.dll
O4 - HKLM\..\Run: [NvCplDaemon] RUNDLL32.EXE C:\WINDOWS\system32\NvCpl.dll,NvStartup
O4 - HKLM\..\Run: [nwiz] nwiz.exe /install
O4 - HKLM\..\Run: [NvMediaCenter] RUNDLL32.EXE C:\WINDOWS\system32\NvMcTray.dll,NvTaskbarInit
O4 - HKLM\..\Run: [NeroFilterCheck] C:\Program Files\Common Files\Ahead\Lib\NeroCheck.exe
O4 - HKLM\..\Run: [SoundMan] SOUNDMAN.EXE
O4 - HKLM\..\Run: [Easy-PrintToolBox] C:\Program Files\Canon\Easy-PrintToolBox\BJPSMAIN.EXE /logon
O4 - HKLM\..\Run: [ICQ Lite] "C:\Program Files\ICQLite\ICQLite.exe" -minimize
O4 - HKLM\..\Run: [HP Software Update] "C:\Program Files\HP\HP Software Update\HPWuSchd2.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [AAWTray] C:\Program Files\Lavasoft\Ad-Aware 2007\AAWTray.exe
O4 - HKLM\..\Run: [QuickTime Task] "C:\Program Files\QuickTime\qttask.exe" -atboottime
O4 - HKLM\..\Run: [avast!] C:\PROGRA~1\ALWILS~1\Avast4\ashDisp.exe
O4 - HKCU\..\Run: [CTFMON.EXE] C:\WINDOWS\system32\ctfmon.exe
O4 - HKCU\..\Run: [MSMSGS] "C:\Program Files\Messenger\msmsgs.exe" /background
O4 - HKCU\..\Run: [BgMonitor_{79662E04-7C6C-4d9f-84C7-88D8A56B10AA}] "C:\Program Files\Common Files\Ahead\Lib\NMBgMonitor.exe"
O4 - HKCU\..\Run: [Skype] "C:\Program Files\Skype\Phone\Skype.exe" /nosplash /minimized
O4 - HKCU\..\Run: [swg] C:\Program Files\Google\GoogleToolbarNotifier\GoogleToolbarNotifier.exe
O4 - HKCU\..\Run: [DAEMON Tools] "C:\Program Files\DAEMON Tools\daemon.exe" -lang 1033
O4 - HKCU\..\Run: [H/PC Connection Agent] "C:\Program Files\Microsoft ActiveSync\Wcescomm.exe"
O4 - HKCU\..\Run: [AnyDVD] C:\Program Files\SlySoft\AnyDVD\AnyDVD.exe
O4 - HKCU\..\Run: [updateMgr] "C:\Program Files\Adobe\Acrobat 7.0\Reader\AdobeUpdateManager.exe" AcRdB7_0_9 -reboot 1
O4 - HKCU\..\RunOnce: [ICQ Lite] C:\Program Files\ICQLite\ICQLite.exe -trayboot
O4 - HKUS\S-1-5-19\..\Run: [CTFMON.EXE] C:\WINDOWS\system32\CTFMON.EXE (User 'LOCAL SERVICE')
O4 - HKUS\S-1-5-20\..\Run: [CTFMON.EXE] C:\WINDOWS\system32\CTFMON.EXE (User 'NETWORK SERVICE')
O4 - HKUS\S-1-5-18\..\Run: [CTFMON.EXE] C:\WINDOWS\system32\CTFMON.EXE (User 'SYSTEM')
O4 - HKUS\.DEFAULT\..\Run: [CTFMON.EXE] C:\WINDOWS\system32\CTFMON.EXE (User 'Default user')
O4 - Startup: MagicDisc.lnk = C:\Program Files\MagicDisc\MagicDisc.exe
O4 - Global Startup: HP Digital Imaging Monitor.lnk = C:\Program Files\HP\Digital Imaging\bin\hpqtra08.exe
O4 - Global Startup: Rychlé spuštění aplikace HP Image Zone.lnk = C:\Program Files\HP\Digital Imaging\bin\hpqthb08.exe
O8 - Extra context menu item: Compare Prices with &Dealio - C:\Program Files\Dealio\kb106\res\DealioSearch.html
O8 - Extra context menu item: Easy-WebPrint Add To Print List - res://C:\Program Files\Canon\Easy-WebPrint\Resource.dll/RC_AddToList.html
O8 - Extra context menu item: Easy-WebPrint High Speed Print - res://C:\Program Files\Canon\Easy-WebPrint\Resource.dll/RC_HSPrint.html
O8 - Extra context menu item: Easy-WebPrint Preview - res://C:\Program Files\Canon\Easy-WebPrint\Resource.dll/RC_Preview.html
O8 - Extra context menu item: Easy-WebPrint Print - res://C:\Program Files\Canon\Easy-WebPrint\Resource.dll/RC_Print.html
O9 - Extra button: (no name) - {08B0E5C0-4FCB-11CF-AAA5-00401C608501} - C:\Program Files\Java\jre1.6.0_01\bin\ssv.dll
O9 - Extra 'Tools' menuitem: Sun Java Console - {08B0E5C0-4FCB-11CF-AAA5-00401C608501} - C:\Program Files\Java\jre1.6.0_01\bin\ssv.dll
O9 - Extra button: Create Mobile Favorite - {2EAF5BB1-070F-11D3-9307-00C04FAE2D4F} - C:\PROGRA~1\MICROS~3\INetRepl.dll
O9 - Extra button: (no name) - {2EAF5BB2-070F-11D3-9307-00C04FAE2D4F} - C:\PROGRA~1\MICROS~3\INetRepl.dll
O9 - Extra 'Tools' menuitem: Create Mobile Favorite... - {2EAF5BB2-070F-11D3-9307-00C04FAE2D4F} - C:\PROGRA~1\MICROS~3\INetRepl.dll
O9 - Extra button: Skype - {77BF5300-1474-4EC7-9980-D32B190E9B07} - C:\Program Files\Skype\Toolbars\Internet Explorer\SkypeIEPlugin.dll
O9 - Extra button: ICQ Lite - {B863453A-26C3-4e1f-A54D-A2CD196348E9} - C:\Program Files\ICQLite\ICQLite.exe
O9 - Extra 'Tools' menuitem: ICQ Lite - {B863453A-26C3-4e1f-A54D-A2CD196348E9} - C:\Program Files\ICQLite\ICQLite.exe
O9 - Extra button: Dealio - {E908B145-C847-4e85-B315-07E2E70DECF8} - C:\Program Files\Dealio\kb106\Dealio.dll
O9 - Extra button: Messenger - {FB5F1910-F110-11d2-BB9E-00C04F795683} - C:\Program Files\Messenger\msmsgs.exe
O9 - Extra 'Tools' menuitem: Windows Messenger - {FB5F1910-F110-11d2-BB9E-00C04F795683} - C:\Program Files\Messenger\msmsgs.exe
O17 - HKLM\System\CCS\Services\Tcpip\..\{162E64C3-3B4D-403E-A2B6-B51A7E9BD9CD}: NameServer = 194.228.41.65,194.228.41.113
O18 - Protocol: skype4com - {FFC8B962-9B40-4DFF-9458-1830C7DD7F5D} - C:\PROGRA~1\COMMON~1\Skype\SKYPE4~1.DLL
O23 - Service: Ad-Aware 2007 Service (aawservice) - Lavasoft AB - C:\Program Files\Lavasoft\Ad-Aware 2007\aawservice.exe
O23 - Service: Apple Mobile Device - Apple, Inc. - C:\Program Files\Common Files\Apple\Mobile Device Support\bin\AppleMobileDeviceService.exe
O23 - Service: avast! iAVS4 Control Service (aswUpdSv) - ALWIL Software - C:\Program Files\Alwil Software\Avast4\aswUpdSv.exe
O23 - Service: avast! Antivirus - ALWIL Software - C:\Program Files\Alwil Software\Avast4\ashServ.exe
O23 - Service: avast! Mail Scanner - ALWIL Software - C:\Program Files\Alwil Software\Avast4\ashMaiSv.exe
O23 - Service: avast! Web Scanner - ALWIL Software - C:\Program Files\Alwil Software\Avast4\ashWebSv.exe
O23 - Service: Google Updater Service (gusvc) - Google - C:\Program Files\Google\Common\Google Updater\GoogleUpdaterService.exe
O23 - Service: WinFast(R) Display Driver Service (NVSvc) - NVIDIA Corporation - C:\WINDOWS\system32\nvsvc32.exe

--
End of file - 9214 bytes
It may take a while to get a response, because the "HJT Team" are very busy. Please, be patient, these people are volunteers. They will help you out, as soon as possible.
Pokud máte nějaký problém, tak mi neposílejte SZ/PM zprávy s logy a dejte je do fóra. Na tyto SZ není možno odpovědět

Reklama
Uživatelský avatar
fredik
člen Security týmu
Master Level 7
Master Level 7
Příspěvky: 4680
Registrován: červenec 06
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: mikisi - pls kontrolu a pomoc s diskem

Příspěvekod fredik » 09 črc 2008 21:44

Spusť znovu HijackThis a zaškrtni v něm okénko před řádkem:
O2 - BHO: WormRadar.com IESiteBlocker.NavFilter - {3CA2F312-6F6E-4B53-A66E-4E65E497C8C0} - C:\Program Files\AVG\AVG8\avgssie.dll (file missing)
po zaškrtnutí klikni na tlačítko Fix Checked

Případně můžeš ještě fixnout položky které nejsou potřeba aby se spouštěly při startu Win:
O4 - HKLM\..\Run: [NeroFilterCheck] C:\Program Files\Common Files\Ahead\Lib\NeroCheck.exe
O4 - HKLM\..\Run: [QuickTime Task] "C:\Program Files\QuickTime\qttask.exe" -atboottime
O4 - HKCU\..\Run: [MSMSGS] "C:\Program Files\Messenger\msmsgs.exe" /background => pokud nepoužíváš Messenger, můžeš fixnou jeho položku v HJT nebo případně ho můžeš rovnou odebrat

Pro lepší zabezpečení bych ti doporučil doinstalovat firewall, můžeš si vybrat některý zde uvedený nebo některý jiný z odkazu: Přehled osobních firewallů
Firewally zdarma:
Comodo - kvalitní, pokročilý, s mnoha funkcemi, originálně v angličtině
Kerio - přehledný, větší možnosti nastavení, náročnější na systémové prostředky, v češtině
ZoneAlarm - jednoduchý, kompatibilní, nenáročný na systémové prostředky, málo možností nastavení, v angličtině + návod


Doporučil bych ti aktualizovat Javu:
- Stáhni si poslední verzi Java Runtime Environment (JRE) 6 Update 7
- Posuň se dolů kde je napsáno Java Runtime Environment (JRE) 6 Update 7 a klikni na tlačítko Download
- Načte se ti nová stránka
- Pod nadpisem Select Platform and Language for your download:
* u položky Platform: vyber OS který používáš
* zatrhni možnost kde je napsáno: I agree to the Java SE Runtime Environment 6 License Agreement
* klikni na tlačítko Continue >>
- Načte se ti nová stránka
- Klikni na odkaz pro stažení pod položkou: Windows Offline Installation
Obrázek
a ulož si ho na disk

- Ukonči běžící programy které máš spuštěné, hlavě webový prohlížeč
- Jdi přes Start -> Ovládací panely -> Přidat nebo odebrat programy a odinstaluj všechny staré verze Javy
- Podívej se po položkách s názvem Java Runtime Environment (JRE or J2SE)
* příklady starých verzí v Přidat nebo odebrat programy:
    J2SE Runtime Environment 5.0
    J2SE Runtime Environment 5.0 Update 8
    Java 2 Runtime Environment, SE v1.4.2
- Odinstaluj je přes tlačítko Změnit nebo odebrat nebo Odebrat
- Odinstaluj postupně po sobě případné všechny staré verze Javy
- Po skončení odinstalovaní restartuj Pc.
- Pak už jen spusť instalaci poslední verze ze souboru jre-6u7-windows-i586-p.exe, který sis stáhl na začátku

Ohledně toho disku, zkus se podívat jestli se ti zobrazí v biosu.
It may take a while to get a response, because the "HJT Team" are very busy. Please, be patient, these people are volunteers. They will help you out, as soon as possible.
Pokud máte nějaký problém, tak mi neposílejte SZ/PM zprávy s logy a dejte je do fóra. Na tyto SZ není možno odpovědět

mikisi
nováček
Příspěvky: 1
Registrován: červenec 08
Pohlaví: Nespecifikováno
Stav:
Offline

Re: mikisi - pls kontrolu a pomoc s diskem

Příspěvekod mikisi » 09 črc 2008 23:02

dekuju za radu ale bohuzel po krocich fixnuti vyse uvedenych polozek a doinstalovani firewallu (comodo) ktery provedl scan a nasel tri viry, ktere jsem dal odstranit a nasledne se pc restartovalo mi uz pc se nerozjelo hodi to tuto hlasku:
STOP: c000021a {zavažná chyba systému} proces systému windows LOGON PROCESS neočekávaně skončil se stavem 0xc000022 (0x00000000 0x00000000). System byl vypnut :-( poradte prosim co dal delat?

Uživatelský avatar
cicero
Level 3.5
Level 3.5
Příspěvky: 939
Registrován: březen 08
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: mikisi - pls kontrolu a pomoc s diskem

Příspěvekod cicero » 10 črc 2008 13:22

Neměl jsi před tím nainstalovaný norton? zkus se podívat na to-to jestli se teda dostaneš do kompu.
http://support.microsoft.com/kb/316503/cs

Uživatelský avatar
fredik
člen Security týmu
Master Level 7
Master Level 7
Příspěvky: 4680
Registrován: červenec 06
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: mikisi - pls kontrolu a pomoc s diskem

Příspěvekod fredik » 10 črc 2008 13:55

Přes Comodo Fw jsi odstranil soubor winlogon.exe který je potřebný k chodu systému. Měl by jsi se dostat do nouzového režimu (NZ) a tam použij obnovu systému (vyber bod před instalací Comoda). Pokud by jsi nevěděl jak se dostat do NZ tak tady máš návod

Pokud by jsi se nedostal do NZ tak zkus nevím jak se to teď přesně ta volba jmenuje ale tak nějak podobně: poslední známá funkční konfigurace (najdeš ji ve stejné nabídce když volíš jestli chceš do NZ)
It may take a while to get a response, because the "HJT Team" are very busy. Please, be patient, these people are volunteers. They will help you out, as soon as possible.
Pokud máte nějaký problém, tak mi neposílejte SZ/PM zprávy s logy a dejte je do fóra. Na tyto SZ není možno odpovědět


  • Mohlo by vás zajímat
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek
  • Pomoc s webem
    od Tay » 09 úno 2025 15:53 » v Web-tipy a vaše weby
    5
    20163
    od Tay Zobrazit poslední příspěvek
    10 úno 2025 12:09
  • Pomoc při taktu Příloha(y)
    od ondyN » 14 led 2025 15:53 » v Taktování a další úpravy PC
    2
    6863
    od Dyonysos Zobrazit poslední příspěvek
    14 led 2025 16:19
  • Pomoc s výběrem komponent
    od kurkisak » 02 pro 2024 14:48 » v Rady s výběrem hw a sestavením PC
    2
    1805
    od kurkisak Zobrazit poslední příspěvek
    02 pro 2024 18:11
  • Pomoc pri upgrade procesoru
    od filipo88 » 16 úno 2025 19:11 » v Rady s výběrem hw a sestavením PC
    5
    3075
    od petr22 Zobrazit poslední příspěvek
    17 úno 2025 12:45
  • Pomoc se zpomaleným notebookem
    od trefort » 29 zář 2024 14:02 » v Problémy s hardwarem
    8
    2864
    od atari Zobrazit poslední příspěvek
    30 zář 2024 10:04

Zpět na “Problémy s hardwarem”

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 9 hostů