Shoření téměř nového kompu

Zvukové karty, síťové karty, grafické karty, modemy…

Moderátoři: Pic, Mods_junior, Mods_senior, HW spec team

Uživatelský avatar
Screpheep
Level 3
Level 3
Příspěvky: 594
Registrován: říjen 08
Bydliště: B-side (Praha)
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline
Kontakt:

Shoření téměř nového kompu

Příspěvekod Screpheep » 15 bře 2009 00:00

Tak se mi stala velmi nemilá věc, dnes sem přišel domů, a bratr řikal že prej shořel komp. Divil jsem se, jelikož je celekm nový (řijen 2008), a zdroj není žádnej eurocase. topic o stavbě kompu zde viewtopic.php?f=36&t=32060 , jinak v podpisu. otevřel jsem komp, zapojil do zásuvky a zkusil zapnout. viděl jsem jiskru a tím zhasla má veškerá naděje. Chtěl bych se zeptat jaké máte zkušenosti s reklamacemi u CZC?
Přílohy
deska.jpg

Reklama
Uživatelský avatar
Pernee44
Level 3.5
Level 3.5
Příspěvky: 943
Registrován: říjen 07
Pohlaví: Nespecifikováno
Stav:
Offline
Kontakt:

Re: Shoření téměř nového kompu

Příspěvekod Pernee44 » 15 bře 2009 01:11

Mno myslím si, že to vyreklamuješ. Já nedávno spálil grafiku...tak do 10 dnů přijde...pak dám vědět jak jsem dopadl. :smile:
Core i5 4570, 8GB DDR3, msi gtx1070 8GB, 240GB SSD Kingston, 550W Zdroj

Uživatelský avatar
karlos
Master Level 8
Master Level 8
Příspěvky: 6447
Registrován: květen 05
Bydliště: Domažlice
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: Shoření téměř nového kompu

Příspěvekod karlos » 15 bře 2009 08:15

S reklamacemi u CZC mám jen ty nejlepší zkušennosti, tak snad nebudeš první vlaštovka :wink:
Co nejde silou, jde ještě větší silou... :-)

Uživatelský avatar
Pepas87
Level 4
Level 4
Příspěvky: 1280
Registrován: únor 07
Bydliště: Jiřetín pod Bukovou
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline
Kontakt:

Re: Shoření téměř nového kompu

Příspěvekod Pepas87 » 15 bře 2009 12:59

reklamace u CZC mě spíš zklamali...
zatím jsem reklamoval dvě věci, obě mě sice vyměnili za nové, ale na oboje jsem čekal 30 a víc dní...
Asus M4N68T; AMD Athlon X3 450 (3,2GHz);
2x (2x2048) RAM (1333MHz); ATI HD6850 1GB; 22" + 24" LG;
Vertex4 128GB + Samsung 1TB + 3TB; Samsung SH-s183l;
tiskárna Kyocera TASKalfa 250ci

Uživatelský avatar
Screpheep
Level 3
Level 3
Příspěvky: 594
Registrován: říjen 08
Bydliště: B-side (Praha)
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline
Kontakt:

Re: Shoření téměř nového kompu

Příspěvekod Screpheep » 15 bře 2009 14:46

Co jsem se díval, tu desku už nemají v prodeji, takže se také obávám 30 ti dnů.

Uživatelský avatar
Pernee44
Level 3.5
Level 3.5
Příspěvky: 943
Registrován: říjen 07
Pohlaví: Nespecifikováno
Stav:
Offline
Kontakt:

Re: Shoření téměř nového kompu

Příspěvekod Pernee44 » 16 bře 2009 00:03

Nevím, jak je to se zbožím co nemají v nabídce, ale myslím, že výrobci mají na skladě pár kousků, aby nemuseli vracet peníze (kéžby to nebyla pravda :D ). Těch 30 dní neni zas tak moc, když si vemeš že se to všude možně posílá.
Core i5 4570, 8GB DDR3, msi gtx1070 8GB, 240GB SSD Kingston, 550W Zdroj

Uživatelský avatar
Pepas87
Level 4
Level 4
Příspěvky: 1280
Registrován: únor 07
Bydliště: Jiřetín pod Bukovou
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline
Kontakt:

Re: Shoření téměř nového kompu

Příspěvekod Pepas87 » 16 bře 2009 00:29

no ja na to čekám "jen" 30 dní, protože se vždy po 28-29 dnech ptám, jak dlouho to bude ještě trvat...
navic 30 dní čekám vždy na to, co mají na krámě a to reklamace nosím osobně...

nejvíc mě naštvalo, když jsem byl na první reklamaci tak vedle mě byl chlápek s HDD... -> udělali mu okamžitou výměnu na místě, asi za 14 dní jsem tam šel ja s HDD a stejnou závadou a čekal jsem 30 dní a nakonec mě ho taky vyměnili... nechápu..

jinak to že 30 dní není moc není zas až tak pravda, je to maximální možná hranice na vyřízení reklamace... žádná reklamace by neměla trvat dýl jak 30 dní a je mi jasný, že ten disk jistě neposílali do japonska (odkud měl jen tak mimochodem kámoš vrácené hodinky z reklamace za 28 dní a podle razítek na baliku obletěli celý svět ČR -> německo->USA-> japonsko->USA->španělsko-> CR)...

i když už se mě taky stalo, že jsem čekal na vyřízení reklamace 80 dní a poté ještě platil za to, že nezjistili žádnou závadu...
ale furt jsem na tom líp než kámoš, který poslal PC (20 tisíc) na reklamaci a už ho nikdy neviděl a firma taky už neexistuje...
Asus M4N68T; AMD Athlon X3 450 (3,2GHz);
2x (2x2048) RAM (1333MHz); ATI HD6850 1GB; 22" + 24" LG;
Vertex4 128GB + Samsung 1TB + 3TB; Samsung SH-s183l;
tiskárna Kyocera TASKalfa 250ci

Uživatelský avatar
Screpheep
Level 3
Level 3
Příspěvky: 594
Registrován: říjen 08
Bydliště: B-side (Praha)
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline
Kontakt:

Re: Shoření téměř nového kompu

Příspěvekod Screpheep » 16 bře 2009 06:51

Reklamace se snažíme řešit okamžitou výměnou zboží pokud je na skladě. V případě nutnosti objednání zboží reklamace trvá 5dní. U zboží, které už není v nabídce reklamace trvají 21dní. U zboží, které se opravuje může reklamace trvat maximálně 30dní.
Tak podle nich prý jen 21 dní, no nechám se překvapit


  • Mohlo by vás zajímat
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek
  • Hledání v průzkumníku Windows 11 je téměř nepoužitelné
    od -pavelk- » 20 říj 2024 18:46 » v Windows 11, 10, 8...
    6
    3096
    od -pavelk- Zobrazit poslední příspěvek
    21 říj 2024 15:36
  • Stavba „nového“ PC
    od thetommys » 07 čer 2025 11:43 » v Rady s výběrem hw a sestavením PC
    2
    2029
    od thetommys Zobrazit poslední příspěvek
    07 čer 2025 18:05
  • Sestavení nového herního PC
    od davolten2 » 11 pro 2024 16:21 » v Rady s výběrem hw a sestavením PC
    5
    1768
    od petr22 Zobrazit poslední příspěvek
    11 pro 2024 22:03
  • Sestavení nového herního PC
    od Toodles » 05 říj 2024 23:51 » v Rady s výběrem hw a sestavením PC
    3
    2093
    od Toodles Zobrazit poslední příspěvek
    07 říj 2024 18:32
  • Výběr nového PC - 30k budget 1080p
    od RoOfli » 20 zář 2024 15:01 » v Rady s výběrem hw a sestavením PC
    5
    5169
    od RoOfli Zobrazit poslední příspěvek
    25 zář 2024 16:29

Zpět na “Problémy s hardwarem”

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 4 hosti