Prosím o kontrolu logu - problém

Místo pro vaše HiJackThis logy a logy z dalších programů…

Moderátoři: Mods_senior, Security team

reddwarf55555
Level 1
Level 1
Příspěvky: 56
Registrován: duben 08
Bydliště: Slovensko
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline
Kontakt:

Prosím o kontrolu logu - problém

Příspěvekod reddwarf55555 » 20 bře 2010 22:32

Takmer vždy mám problém so zapnutím. Keď naskočí logo windowsu tak tam to sekne. Počítač musim spúšťať cez F8 a potom "posledná funkčná konfigurácia". Občas to nabehne normálne ale to je skôr výnimočne. Mám Windows 7 Ultimate x86 Prosím o kontrolu :-(

Log:
Logfile of HijackThis v1.99.1
Scan saved at 22:29:47, on 20. 3. 2010
Platform: Unknown Windows (WinNT 6.01.3504)
MSIE: Internet Explorer v8.00 (8.00.7600.16385)

Running processes:
C:\Windows\system32\taskhost.exe
C:\Windows\system32\Dwm.exe
C:\Windows\Explorer.EXE
C:\Program Files\ESET\ESET Smart Security\egui.exe
C:\Program Files\Realtek\Audio\HDA\RtHDVCpl.exe
C:\Program Files\Windows Sidebar\sidebar.exe
C:\Program Files\QIP Infium\infium.exe
C:\Windows\system32\taskmgr.exe
C:\Program Files\Mozilla Firefox\firefox.exe
C:\Program Files\Skype\Phone\Skype.exe
C:\Program Files\Skype\Plugin Manager\skypePM.exe
C:\Program Files\Common Files\Real\Update_OB\realsched.exe
C:\Program Files\Microsoft Office\Office12\EXCEL.EXE
C:\Program Files\CCleaner\CCleaner.exe
C:\Program Files\WinRAR\WinRAR.exe
C:\Users\Vlastnik\AppData\Local\Temp\Rar$EX00.750\HijackThis.exe

R1 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Default_Page_URL = http://search.qip.ru
R1 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Default_Search_URL = http://search.qip.ru
R1 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Search Bar = http://search.qip.ru/ie
R1 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Search Page = http://search.qip.ru
R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = start.qip.ru
R1 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Default_Page_URL = http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=69157
R1 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Default_Search_URL = http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=54896
R1 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Search Page = http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=54896
R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=69157
R1 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Search,SearchAssistant = http://search.qip.ru/ie
R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Search,SearchAssistant =
R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Search,CustomizeSearch =
R1 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\SearchURL,(Default) = Root: HKCU; Subkey: Software\Microsoft\Internet Explorer\SearchUrl; ValueType: string; ValueName: '; ValueData: '; Flags: createvalueifdoesntexist noerror; Tasks: AddSearchQip
R1 - HKCU\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Internet Settings,ProxyOverride = *.local
R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Toolbar,LinksFolderName =
R3 - URLSearchHook: QIPBHO Class - {A55F9C95-2BB1-4EA2-BC77-DFAAB78832CE} - C:\Users\Vlastnik\AppData\Roaming\Microsoft\Internet Explorer\qipsearchbar.dll
R3 - URLSearchHook: (no name) - - (no file)
O2 - BHO: AcroIEHelperStub - {18DF081C-E8AD-4283-A596-FA578C2EBDC3} - C:\Program Files\Common Files\Adobe\Acrobat\ActiveX\AcroIEHelperShim.dll
O2 - BHO: Winamp Toolbar Loader - {25CEE8EC-5730-41bc-8B58-22DDC8AB8C20} - C:\Program Files\Winamp Toolbar\winamptb.dll
O2 - BHO: RealPlayer Download and Record Plugin for Internet Explorer - {3049C3E9-B461-4BC5-8870-4C09146192CA} - C:\ProgramData\Real\RealPlayer\BrowserRecordPlugin\IE\rpbrowserrecordplugin.dll
O2 - BHO: Groove GFS Browser Helper - {72853161-30C5-4D22-B7F9-0BBC1D38A37E} - C:\PROGRA~1\MICROS~2\Office12\GR469A~1.DLL
O2 - BHO: QIPBHO - {A55F9C95-2BB1-4EA2-BC77-DFAAB78832CE} - C:\Users\Vlastnik\AppData\Roaming\Microsoft\Internet Explorer\qipsearchbar.dll
O2 - BHO: FlashGetBHO - {b070d3e3-fec0-47d9-8e8a-99d4eeb3d3b0} - C:\Users\Vlastnik\AppData\Roaming\FlashGetBHO\FlashGetBHO3.dll
O2 - BHO: Java(tm) Plug-In 2 SSV Helper - {DBC80044-A445-435b-BC74-9C25C1C588A9} - C:\Program Files\Java\jre6\bin\jp2ssv.dll
O3 - Toolbar: DAEMON Tools Toolbar - {32099AAC-C132-4136-9E9A-4E364A424E17} - C:\Program Files\DAEMON Tools Toolbar\DTToolbar.dll
O3 - Toolbar: Winamp Toolbar - {EBF2BA02-9094-4c5a-858B-BB198F3D8DE2} - C:\Program Files\Winamp Toolbar\winamptb.dll
O4 - HKLM\..\Run: [egui] "C:\Program Files\ESET\ESET Smart Security\egui.exe" /hide /waitservice
O4 - HKLM\..\Run: [RtHDVCpl] C:\Program Files\Realtek\Audio\HDA\RtHDVCpl.exe -s
O4 - HKCU\..\Run: [Sidebar] C:\Program Files\Windows Sidebar\sidebar.exe /autoRun
O4 - HKCU\..\Run: [Infium] "C:\Program Files\QIP Infium\infium.exe" /autorun
O8 - Extra context menu item: &Winamp Search - C:\ProgramData\Winamp Toolbar\ieToolbar\resources\en-US\local\search.html
O8 - Extra context menu item: Download all by FlashGet3 - C:\Users\Vlastnik\AppData\Roaming\FlashGetBHO\GetAllUrl.htm
O8 - Extra context menu item: Download by FlashGet3 - C:\Users\Vlastnik\AppData\Roaming\FlashGetBHO\GetUrl.htm
O8 - Extra context menu item: E&xportovat do aplikace Microsoft Excel - res://C:\PROGRA~1\MICROS~2\Office12\EXCEL.EXE/3000
O9 - Extra button: Odeslat do aplikace OneNote - {2670000A-7350-4f3c-8081-5663EE0C6C49} - C:\PROGRA~1\MICROS~2\Office12\ONBttnIE.dll
O9 - Extra 'Tools' menuitem: Od&eslat do aplikace OneNote - {2670000A-7350-4f3c-8081-5663EE0C6C49} - C:\PROGRA~1\MICROS~2\Office12\ONBttnIE.dll
O9 - Extra button: ICQ7 - {88EB38EF-4D2C-436D-ABD3-56B232674062} - C:\Program Files\ICQ7.0\ICQ.exe
O9 - Extra 'Tools' menuitem: ICQ7 - {88EB38EF-4D2C-436D-ABD3-56B232674062} - C:\Program Files\ICQ7.0\ICQ.exe
O9 - Extra button: Research - {92780B25-18CC-41C8-B9BE-3C9C571A8263} - C:\PROGRA~1\MICROS~2\Office12\REFIEBAR.DLL
O10 - Unknown file in Winsock LSP: c:\windows\system32\nlaapi.dll
O10 - Unknown file in Winsock LSP: c:\windows\system32\napinsp.dll
O10 - Unknown file in Winsock LSP: c:\program files\bonjour\mdnsnsp.dll
O11 - Options group: [INTERNATIONAL] International
O13 - Gopher Prefix:
O15 - Trusted Zone: http://software.kuaiche.com
O16 - DPF: {D27CDB6E-AE6D-11CF-96B8-444553540000} (Shockwave Flash Object) - http://fpdownload2.macromedia.com/get/s ... wflash.cab
O18 - Protocol: grooveLocalGWS - {88FED34C-F0CA-4636-A375-3CB6248B04CD} - C:\PROGRA~1\MICROS~2\Office12\GRA32A~1.DLL
O18 - Protocol: ms-help - {314111C7-A502-11D2-BBCA-00C04F8EC294} - C:\Program Files\Common Files\Microsoft Shared\Help\hxds.dll
O18 - Protocol: skype4com - {FFC8B962-9B40-4DFF-9458-1830C7DD7F5D} - C:\PROGRA~1\COMMON~1\Skype\SKYPE4~1.DLL
O18 - Filter hijack: text/xml - {807563E5-5146-11D5-A672-00B0D022E945} - C:\PROGRA~1\COMMON~1\MICROS~1\OFFICE12\MSOXMLMF.DLL
O23 - Service: ##Id_String1.6844F930_1628_4223_B5CC_5BB94B879762## (Bonjour Service) - Apple Computer, Inc. - C:\Program Files\Bonjour\mDNSResponder.exe
O23 - Service: ESET HTTP Server (EhttpSrv) - ESET - C:\Program Files\ESET\ESET Smart Security\EHttpSrv.exe
O23 - Service: ESET Service (ekrn) - ESET - C:\Program Files\ESET\ESET Smart Security\ekrn.exe
O23 - Service: FLEXnet Licensing Service - Acresso Software Inc. - C:\Program Files\Common Files\Macrovision Shared\FLEXnet Publisher\FNPLicensingService.exe
O23 - Service: NVIDIA Display Driver Service (nvsvc) - NVIDIA Corporation - C:\Windows\system32\nvvsvc.exe
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\qwave.dll,-1 (QWAVE) - Unknown owner - %windir%\system32\svchost.exe (file missing)
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\seclogon.dll,-7001 (seclogon) - Unknown owner - %windir%\system32\svchost.exe (file missing)
O23 - Service: TeamViewer 5 (TeamViewer5) - Unknown owner - C:\Program Files\TeamViewer\Version5\TeamViewer_Service.exe" -service (file missing)
O23 - Service: @%PROGRAMFILES%\Windows Media Player\wmpnetwk.exe,-101 (WMPNetworkSvc) - Unknown owner - %PROGRAMFILES%\Windows Media Player\wmpnetwk.exe (file missing)

Reklama
Uživatelský avatar
Damned
Tvůrce článků
Master Level 9
Master Level 9
Příspěvky: 8353
Registrován: prosinec 06
Bydliště: Rokycany
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline
Kontakt:

Re: Prosím o kontrolu logu - problém

Příspěvekod Damned » 20 bře 2010 22:38

Odinstaluj si Winamp Toolbar a DAEMON Tools Toolbar.

Pak si stáhni HJT verzi 2.0.2, z ní udělej nový log a vlož mi ho sem.
Nic není nemožné, proto tam, kde jsme s rozumem v koncích, neváháme použít kladivo.
Chceš-li vědět, co je nového, podívej se do starých knih.
Damnedovy češtiny - překlady programů pro údržbu PC
HiJackThis 2+návod FCleaner+čeština Wise Registry Cleaner

reddwarf55555
Level 1
Level 1
Příspěvky: 56
Registrován: duben 08
Bydliště: Slovensko
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline
Kontakt:

Re: Prosím o kontrolu logu - problém

Příspěvekod reddwarf55555 » 20 bře 2010 22:48

Logfile of Trend Micro HijackThis v2.0.2
Scan saved at 22:48:29, on 20. 3. 2010
Platform: Unknown Windows (WinNT 6.01.3504)
MSIE: Internet Explorer v8.00 (8.00.7600.16385)
Boot mode: Normal

Running processes:
C:\Windows\system32\taskhost.exe
C:\Windows\system32\Dwm.exe
C:\Windows\Explorer.EXE
C:\Program Files\Realtek\Audio\HDA\RtHDVCpl.exe
C:\Program Files\Windows Sidebar\sidebar.exe
C:\Program Files\QIP Infium\infium.exe
C:\Program Files\Mozilla Firefox\firefox.exe
C:\Windows\system32\taskmgr.exe
C:\Program Files\CCleaner\CCleaner.exe
C:\Windows\system32\SearchProtocolHost.exe
C:\Windows\system32\SearchFilterHost.exe
C:\Users\Vlastnik\Desktop\hijackthis.exe

R1 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Default_Page_URL = http://search.qip.ru
R1 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Default_Search_URL = http://search.qip.ru
R1 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Search Bar = http://search.qip.ru/ie
R1 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Search Page = http://search.qip.ru
R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = start.qip.ru
R1 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Default_Page_URL = http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=69157
R1 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Default_Search_URL = http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=54896
R1 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Search Page = http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=54896
R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=69157
R1 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Search,SearchAssistant = http://search.qip.ru/ie
R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Search,SearchAssistant =
R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Search,CustomizeSearch =
R1 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\SearchURL,(Default) = Root: HKCU; Subkey: Software\Microsoft\Internet Explorer\SearchUrl; ValueType: string; ValueName: '; ValueData: '; Flags: createvalueifdoesntexist noerror; Tasks: AddSearchQip
R1 - HKCU\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Internet Settings,ProxyOverride = *.local
R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Toolbar,LinksFolderName =
R3 - URLSearchHook: QIPBHO Class - {A55F9C95-2BB1-4EA2-BC77-DFAAB78832CE} - C:\Users\Vlastnik\AppData\Roaming\Microsoft\Internet Explorer\qipsearchbar.dll
R3 - URLSearchHook: (no name) - - (no file)
O2 - BHO: AcroIEHelperStub - {18DF081C-E8AD-4283-A596-FA578C2EBDC3} - C:\Program Files\Common Files\Adobe\Acrobat\ActiveX\AcroIEHelperShim.dll
O2 - BHO: RealPlayer Download and Record Plugin for Internet Explorer - {3049C3E9-B461-4BC5-8870-4C09146192CA} - C:\ProgramData\Real\RealPlayer\BrowserRecordPlugin\IE\rpbrowserrecordplugin.dll
O2 - BHO: Groove GFS Browser Helper - {72853161-30C5-4D22-B7F9-0BBC1D38A37E} - C:\PROGRA~1\MICROS~2\Office12\GR469A~1.DLL
O2 - BHO: QIPBHO - {A55F9C95-2BB1-4EA2-BC77-DFAAB78832CE} - C:\Users\Vlastnik\AppData\Roaming\Microsoft\Internet Explorer\qipsearchbar.dll
O2 - BHO: FlashGetBHO - {b070d3e3-fec0-47d9-8e8a-99d4eeb3d3b0} - C:\Users\Vlastnik\AppData\Roaming\FlashGetBHO\FlashGetBHO3.dll
O2 - BHO: Java(tm) Plug-In 2 SSV Helper - {DBC80044-A445-435b-BC74-9C25C1C588A9} - C:\Program Files\Java\jre6\bin\jp2ssv.dll
O4 - HKLM\..\Run: [egui] "C:\Program Files\ESET\ESET Smart Security\egui.exe" /hide /waitservice
O4 - HKLM\..\Run: [RtHDVCpl] C:\Program Files\Realtek\Audio\HDA\RtHDVCpl.exe -s
O4 - HKCU\..\Run: [Sidebar] C:\Program Files\Windows Sidebar\sidebar.exe /autoRun
O4 - HKCU\..\Run: [Infium] "C:\Program Files\QIP Infium\infium.exe" /autorun
O4 - HKUS\S-1-5-19\..\Run: [Sidebar] %ProgramFiles%\Windows Sidebar\Sidebar.exe /autoRun (User 'LOCAL SERVICE')
O4 - HKUS\S-1-5-19\..\RunOnce: [mctadmin] C:\Windows\System32\mctadmin.exe (User 'LOCAL SERVICE')
O4 - HKUS\S-1-5-20\..\Run: [Sidebar] %ProgramFiles%\Windows Sidebar\Sidebar.exe /autoRun (User 'NETWORK SERVICE')
O4 - HKUS\S-1-5-20\..\RunOnce: [mctadmin] C:\Windows\System32\mctadmin.exe (User 'NETWORK SERVICE')
O8 - Extra context menu item: Download all by FlashGet3 - C:\Users\Vlastnik\AppData\Roaming\FlashGetBHO\GetAllUrl.htm
O8 - Extra context menu item: Download by FlashGet3 - C:\Users\Vlastnik\AppData\Roaming\FlashGetBHO\GetUrl.htm
O8 - Extra context menu item: E&xportovat do aplikace Microsoft Excel - res://C:\PROGRA~1\MICROS~2\Office12\EXCEL.EXE/3000
O9 - Extra button: Odeslat do aplikace OneNote - {2670000A-7350-4f3c-8081-5663EE0C6C49} - C:\PROGRA~1\MICROS~2\Office12\ONBttnIE.dll
O9 - Extra 'Tools' menuitem: Od&eslat do aplikace OneNote - {2670000A-7350-4f3c-8081-5663EE0C6C49} - C:\PROGRA~1\MICROS~2\Office12\ONBttnIE.dll
O9 - Extra button: ICQ7 - {88EB38EF-4D2C-436D-ABD3-56B232674062} - C:\Program Files\ICQ7.0\ICQ.exe
O9 - Extra 'Tools' menuitem: ICQ7 - {88EB38EF-4D2C-436D-ABD3-56B232674062} - C:\Program Files\ICQ7.0\ICQ.exe
O9 - Extra button: Research - {92780B25-18CC-41C8-B9BE-3C9C571A8263} - C:\PROGRA~1\MICROS~2\Office12\REFIEBAR.DLL
O13 - Gopher Prefix:
O15 - Trusted Zone: http://software.kuaiche.com
O16 - DPF: {D27CDB6E-AE6D-11CF-96B8-444553540000} (Shockwave Flash Object) - http://fpdownload2.macromedia.com/get/s ... wflash.cab
O18 - Protocol: grooveLocalGWS - {88FED34C-F0CA-4636-A375-3CB6248B04CD} - C:\PROGRA~1\MICROS~2\Office12\GRA32A~1.DLL
O18 - Protocol: skype4com - {FFC8B962-9B40-4DFF-9458-1830C7DD7F5D} - C:\PROGRA~1\COMMON~1\Skype\SKYPE4~1.DLL
O23 - Service: ##Id_String1.6844F930_1628_4223_B5CC_5BB94B879762## (Bonjour Service) - Apple Computer, Inc. - C:\Program Files\Bonjour\mDNSResponder.exe
O23 - Service: ESET HTTP Server (EhttpSrv) - ESET - C:\Program Files\ESET\ESET Smart Security\EHttpSrv.exe
O23 - Service: ESET Service (ekrn) - ESET - C:\Program Files\ESET\ESET Smart Security\ekrn.exe
O23 - Service: FLEXnet Licensing Service - Acresso Software Inc. - C:\Program Files\Common Files\Macrovision Shared\FLEXnet Publisher\FNPLicensingService.exe
O23 - Service: NVIDIA Display Driver Service (nvsvc) - NVIDIA Corporation - C:\Windows\system32\nvvsvc.exe
O23 - Service: TeamViewer 5 (TeamViewer5) - TeamViewer GmbH - C:\Program Files\TeamViewer\Version5\TeamViewer_Service.exe

--
End of file - 6267 bytes

Uživatelský avatar
Damned
Tvůrce článků
Master Level 9
Master Level 9
Příspěvky: 8353
Registrován: prosinec 06
Bydliště: Rokycany
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline
Kontakt:

Re: Prosím o kontrolu logu - problém

Příspěvekod Damned » 20 bře 2010 22:54

Spusť HJT (HijackThis), vypni prohlížeče, odpoj se od internetu a fixni (spustit HJT, "Do a system scan only",
zatrhnout políčko před hodnotou, zmáčknout "Fix checked" a poté "Ano"):

R1 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Default_Page_URL = http://search.qip.ru
R1 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Default_Search_URL = http://search.qip.ru
R1 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Search Bar = http://search.qip.ru/ie
R1 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Search Page = http://search.qip.ru
R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = start.qip.ru
R1 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Search,SearchAssistant = http://search.qip.ru/ie
R1 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\SearchURL,(Default) = Root: HKCU; Subkey: Software\Microsoft\Internet Explorer\SearchUrl; ValueType: string; ValueName: '; ValueData: '; Flags: createvalueifdoesntexist noerror; Tasks: AddSearchQip
R3 - URLSearchHook: (no name) - - (no file)
O13 - Gopher Prefix:
O15 - Trusted Zone: http://software.kuaiche.com
*****************************************************************************************************************************************
Stáhni si Malwarebytes' Anti-Malware
Nainstaluj a spusť ho
- na konci instalace se ujisti že máš zvoleny/zatrhnuty obě možnosti:
Aktualizace Malwarebytes' Anti-Malware a Spustit aplikaci Malwarebytes' Anti-Malware, pokud jo tak klikni na tlačítko konec
- pokud bude nalezena aktualizace, tak se stáhne a nainstaluje
- program se po té spustí a nech vybranou možnost Provést rychlý sken a klikni na tlačítko Skenovat
- po proběhnutí programu se ti objeví hláška tak klikni na OK a pak na tlačítko Zobrazit výsledky
- pak zvol možnost uložit log a ulož si log na plochu
- po té klikni na tlačítko Exit, objeví se ti hláška tak zvol Ano
(zatím nic nemaž!).
Vlož sem pak obsah toho logu.
Nic není nemožné, proto tam, kde jsme s rozumem v koncích, neváháme použít kladivo.
Chceš-li vědět, co je nového, podívej se do starých knih.
Damnedovy češtiny - překlady programů pro údržbu PC
HiJackThis 2+návod FCleaner+čeština Wise Registry Cleaner

reddwarf55555
Level 1
Level 1
Příspěvky: 56
Registrován: duben 08
Bydliště: Slovensko
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline
Kontakt:

Re: Prosím o kontrolu logu - problém

Příspěvekod reddwarf55555 » 20 bře 2010 23:06

Malwarebytes' Anti-Malware 1.44
Verzia databázy: 3888
Windows 6.1.7600
Internet Explorer 8.0.7600.16385

20. 3. 2010 23:05:50
mbam-log-2010-03-20 (23-05-50).txt

Typ kontroly: Rýchla
Objektov kontrolovaných: 112496
Uplynutý cas: 3 minute(s), 16 second(s)

Infikovaných procesov pamäte: 0
Infikovaných modulov pamäte: 0
Infikovaných registracných klúcov: 0
Infikovaných registracných hodnôt: 0
Infikovaných registracných údajov položiek: 0
Infikovaných priecinkov: 0
Infikovaných súborov: 0

Infikovaných procesov pamäte:
(Žiadne škodlivé položky)

Infikovaných modulov pamäte:
(Žiadne škodlivé položky)

Infikovaných registracných klúcov:
(Žiadne škodlivé položky)

Infikovaných registracných hodnôt:
(Žiadne škodlivé položky)

Infikovaných registracných údajov položiek:
(Žiadne škodlivé položky)

Infikovaných priecinkov:
(Žiadne škodlivé položky)

Infikovaných súborov:
(Žiadne škodlivé položky)

Uživatelský avatar
Damned
Tvůrce článků
Master Level 9
Master Level 9
Příspěvky: 8353
Registrován: prosinec 06
Bydliště: Rokycany
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline
Kontakt:

Re: Prosím o kontrolu logu - problém

Příspěvekod Damned » 20 bře 2010 23:13

Stáhni si :Dr. Web CureIt nebo z http://www.majorgeeks.com/Dr.Web_CureIT_d4783.html dej update , po aktualizaci dej start.

Tlačítky dole můzeš soubor léčit, smazat, přesunout nebo přejmenovat.Pak napiš výsledek. Sken může trvat dlouho. Nalezenou infekci nejdříve léčit, potom teprve smazat. Pokud něco najde ve složce System Volume Information, tak smazat.
*****************************************************************************************************************************************
Spusť F-Secure Online Scanner

Tento skener je možno použít jen v prohlížeči Internet Explorer! Postupuj podle instrukcí na stránce F-Secure pro správnou instalaci.
Akceptuj licenci.
Po instalaci ActiveX, klikni na Full System Scan. Když je stahování skončeno, automaticky začne sken.
Vyčkej konce skenu, po jeho dobu neprováděj jiné operace ani neklikej myší. Když skončí sken, klikni na tlačítko Automatic clearing (recommended).
Poté klikni na tlačítko Show Report a zkopíruj a vlož sem .
Nic není nemožné, proto tam, kde jsme s rozumem v koncích, neváháme použít kladivo.
Chceš-li vědět, co je nového, podívej se do starých knih.
Damnedovy češtiny - překlady programů pro údržbu PC
HiJackThis 2+návod FCleaner+čeština Wise Registry Cleaner

reddwarf55555
Level 1
Level 1
Příspěvky: 56
Registrován: duben 08
Bydliště: Slovensko
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline
Kontakt:

Re: Prosím o kontrolu logu - problém

Příspěvekod reddwarf55555 » 21 bře 2010 00:24

Log som hodil na http://exalink.eu/fsonlinescanner_report.html lebo bol príliš veľký.

Uživatelský avatar
Damned
Tvůrce článků
Master Level 9
Master Level 9
Příspěvky: 8353
Registrován: prosinec 06
Bydliště: Rokycany
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline
Kontakt:

Re: Prosím o kontrolu logu - problém

Příspěvekod Damned » 21 bře 2010 00:34

To jsou cracky?

Takto se mi to otevřelo:
C:\DOCUMENTS AND SETTINGS\ALL USERS\APPLICATION DATA\APPLICATION DATA\APPLICATION DATA\APPLICATION DATA\APPLICATION DATA\APPLICATION DATA\APPLICATION DATA\APPLICATION DATA\APPLICATION DATA\APPLICATION DATA\APPLICATION DATA\APPLICATION DATA\APPLICATION DATA\APPLICATION DATA\APPLICATION DATA\APPLICATION DATA\APPLICATION DATA\APPLICATION DATA\APPLICATION DATA\APPLICATION DATA\APPLICATION DATA\APPLICATION DATA\APPLICATION DATA\APPLICATION DATA\APPLICATION DATA\APPLICATION DATA\APPLICATION DATA\APPLICATION DATA\MICROSOFT


To tam skutečně máš?
Co našel Dr. Web?
Nic není nemožné, proto tam, kde jsme s rozumem v koncích, neváháme použít kladivo.
Chceš-li vědět, co je nového, podívej se do starých knih.
Damnedovy češtiny - překlady programů pro údržbu PC
HiJackThis 2+návod FCleaner+čeština Wise Registry Cleaner

reddwarf55555
Level 1
Level 1
Příspěvky: 56
Registrován: duben 08
Bydliště: Slovensko
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline
Kontakt:

Re: Prosím o kontrolu logu - problém

Příspěvekod reddwarf55555 » 21 bře 2010 00:40

No bola tam nejaká čeština, crack, trainer a pod. Niektoré veci z nich som zmazal. Boli to zbytočnosti (cestiny a.t.d.) Toto tam nemám. Neviem či máš Windows 7 ale tu je to akoby zacyklene cez odkazy. na C:\ je odkaz s nazvom Documents and Settings a odkazuje na C:\Users

Zase je tam v C:\ProgramData odkaz Application Data ktorý odkazuje zase na C:\ProgramData tak ono to je akoby zacyklene... klikaním na Application Data sa nepohnem z miesta ale stále som v tej istej zložke.

EDIT: Dr. Web nenašiel nič

Uživatelský avatar
Damned
Tvůrce článků
Master Level 9
Master Level 9
Příspěvky: 8353
Registrován: prosinec 06
Bydliště: Rokycany
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline
Kontakt:

Re: Prosím o kontrolu logu - problém

Příspěvekod Damned » 21 bře 2010 00:43

Win 7 nemám, je to ale v něm poprvé, co v něm vidím takto ty podsložky.

Zkus ten Dr. Web a uvidíme, porovnáme to.
Nic není nemožné, proto tam, kde jsme s rozumem v koncích, neváháme použít kladivo.
Chceš-li vědět, co je nového, podívej se do starých knih.
Damnedovy češtiny - překlady programů pro údržbu PC
HiJackThis 2+návod FCleaner+čeština Wise Registry Cleaner

reddwarf55555
Level 1
Level 1
Příspěvky: 56
Registrován: duben 08
Bydliště: Slovensko
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline
Kontakt:

Re: Prosím o kontrolu logu - problém

Příspěvekod reddwarf55555 » 21 bře 2010 00:44

Tie podzložky tam nie sú len ja ti to neviem presne ako vysvetliť. Ak maš TeamViewer tak sa na to môžeš pozrieť. Dr. Web nenašiel nič (zabudol som to napísať)

Uživatelský avatar
Damned
Tvůrce článků
Master Level 9
Master Level 9
Příspěvky: 8353
Registrován: prosinec 06
Bydliště: Rokycany
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline
Kontakt:

Re: Prosím o kontrolu logu - problém

Příspěvekod Damned » 21 bře 2010 00:48

Asi vím co myslíš.Já se na to zeptám ještě kluka co má sedmičky. Uděláme ještě dva logy, kontrolu a smazání zbytečností.

Stáhni si OTL na Plochu.
Ujisti se , že máš zavřena všechna ostatní okna a poklepej na ikonu OTL.Nahoře v okně pod Output klikni na minimal Output.Pod Standard Registry změň na All. Zatrhni LOP Check a Purity Check. File age změň na 14 days. Všechny ostatní nastavení ponech jak jsou. Klikni na Run Scan. Sken může trvat dlouho, až skončí otevřou se dva logy:
OTL.Txt
Extras.Txt
Jsou uloženy ve stejném místě jako OTL. Oba logy sem prosím zkopíruj
Nic není nemožné, proto tam, kde jsme s rozumem v koncích, neváháme použít kladivo.
Chceš-li vědět, co je nového, podívej se do starých knih.
Damnedovy češtiny - překlady programů pro údržbu PC
HiJackThis 2+návod FCleaner+čeština Wise Registry Cleaner


Zpět na “HiJackThis”

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 112 hostů