Jaké zkušenosti máte se servisem při reklamaci?

...

Moderátoři: Marfy, Mods_junior, Mods_senior, HW spec team

d1amond
člen HW spec týmu
Elite Level 12
Elite Level 12
Příspěvky: 16119
Registrován: květen 08
Bydliště: České Budějovice
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: Jaké zkušenosti máte se servisem při reklamaci?

Příspěvekod d1amond » 09 dub 2010 12:22

Posílám věci po záruce do http://www.abax.cz
Nikdy neříkej, že to nejde, protože se najde někdo, kdo o tom neví a udělá to!
Chcete si nechat sestavit nový počítač?

Reklama
davidekk
nováček
Příspěvky: 2
Registrován: duben 10
Pohlaví: Nespecifikováno
Stav:
Offline

Re: Jaké zkušenosti máte se servisem při reklamaci?

Příspěvekod davidekk » 09 dub 2010 12:36

ti jsou dobří jo? díky za odpověď

Uživatelský avatar
Tomina
Level 5.5
Level 5.5
Příspěvky: 2690
Registrován: březen 08
Bydliště: Praha
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline
Kontakt:

Re: Jaké zkušenosti máte se servisem při reklamaci?

Příspěvekod Tomina » 09 dub 2010 13:18

já bojuju zhruba měsíc s czc.cz,
koupil jsem si u nich notebook HP Pavillion dm3 za cenu 15.250,- Notebook jevil známky předešlého používání, inu poslal jsem jim tento notebook ve 14-denní lhůtě zpět a požadoval vrácení peněz. Poté jsem změnil názor a chtěl pouze výměnu za nový kus. Tahalo se to neuvěřitelně dlouho, dnes mi došel notebook nový, ten samý typ. Čekalo mě ale překvapení, chtěli po mě doplatit 250,- proto, že na jejich webu byla v době expedice cena 15.500,- (nyní však 15.194,-)
Napsal jsem jim, že pokud to myslí vážně, začínám mít o jejich společnosti nehezké názory. Snažil jsem se jim vysvětlit, že já notebook kupoval za cenu 15.250,- a to 2.4.10 a že mě navýšení ceny nezajímá. Oni kvůli systému udělali novou objednávku, což mě samozřejmě už vůbec nezajímá. Je to sice 250,- ale jde tu především o princip, kdyby se ten noťas zdražil na 17.000,- ti ***** by po mě chtěli 1.500,- neprávem.
Nuže, opět se mi omluvili, že je to jejich interní chyba, prý mi těch 250,- pošlou na účet. Co jsem ovšem nyní u nového kusu zjistil a co mě zaráží je to, že opět chybí nálepka na touchpadu, která tam prostě má být a hlavně, celá klávesnice, respektive plast u ní je odstátý, notebook má zkroucené šasi, takže na rovné podložce se kymácí. Začínám mít vztek, po víkendu to zabalím a pošlu jim to zpět, budu požadovat vrácení peněz a mohu vám s klidným svědomím sdělit, že czc.cz už nikdy více...
Co se týká HP, začínám si myslet, že co kus to originál, minulý kus byl o hodně kvalitnější, byť to byla předváděčka a každý na to hrabal. Pochopil jsem, že o značce to dnes není, všechno se to montuje v jedné továrně v Číně, pokaždé však v jiném šasi a s jinou nálepkou..

Uživatelský avatar
Pic
Moderátor
Guru Level 13
Guru Level 13
Příspěvky: 23292
Registrován: září 06
Bydliště: Východní Čechy
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: Jaké zkušenosti máte se servisem při reklamaci?

Příspěvekod Pic » 09 dub 2010 13:37

Zde máš servisní středisko Aceru Brno - najdi si tel. číslo na této stránce a zavolej tam.
Přečti si pravidla tohoto fóra! Přečetl jsi si nejprve manuál? Piš tak, abychom Ti rozuměli! Na SZ neodpovídám na požadavky řešení Vašich problémů s PC!
Nic není dokonalé, ani člověk!

d1amond
člen HW spec týmu
Elite Level 12
Elite Level 12
Příspěvky: 16119
Registrován: květen 08
Bydliště: České Budějovice
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: Jaké zkušenosti máte se servisem při reklamaci?

Příspěvekod d1amond » 09 dub 2010 13:47

Pozor, to Brno je autorizovaný servis. Pozáruční ceny jsou trochu mimo obzor běžných oprav. Např. mechanika 3800,-, v neautorizovaném 1800,-. Zrovna teď jeden takový laptop řeším.
Nikdy neříkej, že to nejde, protože se najde někdo, kdo o tom neví a udělá to!
Chcete si nechat sestavit nový počítač?

d1amond
člen HW spec týmu
Elite Level 12
Elite Level 12
Příspěvky: 16119
Registrován: květen 08
Bydliště: České Budějovice
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: Jaké zkušenosti máte se servisem při reklamaci?

Příspěvekod d1amond » 28 kvě 2010 10:42

Přidám jednu čerstvou zkušenost s reklamačním střediskem Acer v Brně. Měl jsem k reklamaci notebook, který vůbec nešel zapnout.
Postup reklamace byl následující:
25.5 - náhlášení, objednání svozu
26.5 - předání převpravní službě
27.5 - sms zpráva, že zařízení bylo přijato k opravě
28.5 - tj. dnes, sms, že zařízení bylo opraveno a bude předáno přepravní službě
Volal jsem na Acer, abych zjistil detaily. Zařízení mělo vadnou základní desku, byla vyměněna.
Pokud toto není nejlepší servis laptopů v ČR (s rychlejším jsem se za 10 let působení v IT osobně nesetkal), tak určitě patří mezi špičku a hodně to napovídá o značce Acer jako takové.
Nikdy neříkej, že to nejde, protože se najde někdo, kdo o tom neví a udělá to!
Chcete si nechat sestavit nový počítač?


  • Mohlo by vás zajímat
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek
  • Mají cenu IT kurzy ? Máte zkušenost ?
    od TeIkQ » 03 čer 2025 16:45 » v Vše ostatní (z oblasti IT)
    20
    9048
    od domitea Zobrazit poslední příspěvek
    16 čer 2025 12:23
  • Čtečky knih - zkušenosti
    od michal84 » 29 črc 2024 14:49 » v Mobily, tablety a jiná přenosná zařízení
    5
    4101
    od michal84 Zobrazit poslední příspěvek
    15 srp 2024 19:02
  • Zkušenosti s VxKex na Windows 7?
    od SGvagon » 27 říj 2024 22:06 » v Windows 11, 10, 8...
    3
    2903
    od petr22 Zobrazit poslední příspěvek
    28 říj 2024 11:29
  • Ryzen 9800x3d, Zkušenosti s Ram
    od Acey » 13 úno 2025 12:28 » v Rady s výběrem hw a sestavením PC
    0
    2098
    od Acey Zobrazit poslední příspěvek
    13 úno 2025 12:28
  • Asus AM5 (X870E/X870/B850) desky - infa, zkušenosti
    od FlanK3r » 03 zář 2024 16:08 » v Rady s výběrem hw a sestavením PC
    2
    3395
    od FlanK3r Zobrazit poslední příspěvek
    10 říj 2024 17:29

Zpět na “Vše ostatní (hw)”

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 hosti