Dobrý den, prosím o kontrolu logu Vyřešeno

Místo pro vaše HiJackThis logy a logy z dalších programů…

Moderátoři: Mods_senior, Security team

risa_baloun
Level 1
Level 1
Příspěvky: 69
Registrován: listopad 07
Pohlaví: Nespecifikováno
Stav:
Offline

Re: Dobrý den, prosím o kontrolu logu

Příspěvekod risa_baloun » 10 črc 2010 12:26

Ten script jsem přehlídnul, to zopakuju, ale v tom HJT to fixuju správně, jen mi to tam hlásí nějakou chybu či co... zkusim to znova a případně ti pošlu text tý chyby... teď letim do práce, tak nejspíš až zítra... a nezlob se, že otravuju;) dík

Reklama
Uživatelský avatar
jaro3
člen Security týmu
Guru Level 15
Guru Level 15
Příspěvky: 43296
Registrován: červen 07
Bydliště: Jižní Čechy
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: Dobrý den, prosím o kontrolu logu

Příspěvekod jaro3 » 10 črc 2010 17:47

Nezlobím ,zítra..
Při práci s programy HJT, ComboFix,MbAM, SDFix aj. zavřete všechny ostatní aplikace a prohlížeče!
Neposílejte logy do soukromých zpráv.Po dobu mé nepřítomnosti mě zastupuje memphisto , Žbeky a Orcus.
Pokud budete spokojeni , můžete podpořit naše forum:Podpora fóra

risa_baloun
Level 1
Level 1
Příspěvky: 69
Registrován: listopad 07
Pohlaví: Nespecifikováno
Stav:
Offline

Re: Dobrý den, prosím o kontrolu logu

Příspěvekod risa_baloun » 11 črc 2010 10:44

All processes killed
========== PROCESSES ==========
No active process named explorer.exe was found!
========== SERVICES/DRIVERS ==========
========== REGISTRY ==========
========== FILES ==========
File/Folder C:\WINDOWS\System32\*.tmp not found.
File/Folder C:\WINDOWS\*.tmp not found.
File/Folder C:\WINDOWS\system32\*.tmp.dll not found.
File/Folder C:\WINDOWS\system32\SET*.tmp not found.
File/Folder c:\windows\Tasks\*.job not found.
File/Folder C:\*.tmp not found.
File move failed. c:\windows\system32\drivers\fidbox.dat scheduled to be moved on reboot.
File move failed. c:\windows\system32\drivers\fidbox.idx scheduled to be moved on reboot.
========== COMMANDS ==========

[EMPTYTEMP]

User: Administrator
->Temp folder emptied: 0 bytes

User: All Users

User: Default
->Temp folder emptied: 0 bytes
->Temporary Internet Files folder emptied: 67 bytes

User: Default User

User: Public
->Temp folder emptied: 0 bytes

User: risa
->Temp folder emptied: 267738 bytes
->Temporary Internet Files folder emptied: 66340 bytes
->Java cache emptied: 48680309 bytes
->FireFox cache emptied: 69806472 bytes
->Google Chrome cache emptied: 0 bytes
->Flash cache emptied: 3757 bytes

%systemdrive% .tmp files removed: 0 bytes
%systemroot% .tmp files removed: 0 bytes
%systemroot%\System32 .tmp files removed: 0 bytes
%systemroot%\System32\drivers .tmp files removed: 0 bytes
Windows Temp folder emptied: 525910 bytes
%systemroot%\system32\config\systemprofile\Local Settings\Temporary Internet Files folder emptied: 0 bytes
%systemroot%\system32\config\systemprofile\AppData\Local\Microsoft\Windows\Temporary Internet Files folder emptied: 2034850 bytes
RecycleBin emptied: 0 bytes

Total Files Cleaned = 116,00 mb


OTM by OldTimer - Version 3.1.12.2 log created on 07112010_103314

Files moved on Reboot...
File move failed. c:\windows\system32\drivers\fidbox.dat scheduled to be moved on reboot.
File move failed. c:\windows\system32\drivers\fidbox.idx scheduled to be moved on reboot.
File move failed. C:\Windows\temp\_avast4_\Webshlock.txt scheduled to be moved on reboot.
File C:\Windows\temp\TMP000000506A9000E51A94DE70 not found!

Registry entries deleted on Reboot...

risa_baloun
Level 1
Level 1
Příspěvky: 69
Registrován: listopad 07
Pohlaví: Nespecifikováno
Stav:
Offline

Re: Dobrý den, prosím o kontrolu logu

Příspěvekod risa_baloun » 11 črc 2010 10:54

jinak HJT mi při scanu vyhodí hlášku, že možná nepujde něco fixnout nebo co... ale hlavně že pokud mam Visty, jako že mam, tak mam HJT spustit jako administratora... ale když kliknu na HJT ikonu, tak tam neni možnost spustit jako administrator:(

Uživatelský avatar
jaro3
člen Security týmu
Guru Level 15
Guru Level 15
Příspěvky: 43296
Registrován: červen 07
Bydliště: Jižní Čechy
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: Dobrý den, prosím o kontrolu logu

Příspěvekod jaro3 » 11 črc 2010 10:57

Vyber odstranit potíže s kompatibilitou.

Smaž OTM
C:\_OTM

Pokud nejsou problémy , je to vše a můžeš dát vyřešeno , zelenou fajfku.
Při práci s programy HJT, ComboFix,MbAM, SDFix aj. zavřete všechny ostatní aplikace a prohlížeče!
Neposílejte logy do soukromých zpráv.Po dobu mé nepřítomnosti mě zastupuje memphisto , Žbeky a Orcus.
Pokud budete spokojeni , můžete podpořit naše forum:Podpora fóra

risa_baloun
Level 1
Level 1
Příspěvky: 69
Registrován: listopad 07
Pohlaví: Nespecifikováno
Stav:
Offline

Re: Dobrý den, prosím o kontrolu logu

Příspěvekod risa_baloun » 11 črc 2010 11:08

Logfile of Trend Micro HijackThis v2.0.4
Scan saved at 11:06:58, on 11.7.2010
Platform: Windows Vista SP2 (WinNT 6.00.1906)
MSIE: Internet Explorer v7.00 (7.00.6002.18005)
Boot mode: Normal

Running processes:
C:\Windows\system32\taskeng.exe
C:\Windows\system32\Dwm.exe
C:\Windows\Explorer.EXE
C:\Program Files\Windows Defender\MSASCui.exe
C:\Windows\RtHDVCpl.exe
C:\Program Files\Synaptics\SynTP\SynTPStart.exe
c:\Program Files\ATI Technologies\ATI.ACE\Core-Static\MOM.exe
C:\Program Files\Launch Manager\HotkeyApp.exe
C:\Program Files\Launch Manager\WisKeyState.exe
C:\Program Files\Launch Manager\OSD.exe
C:\Program Files\Launch Manager\OSDCtrl.exe
C:\Program Files\Microsoft Office\Office12\GrooveMonitor.exe
C:\Program Files\Alwil Software\Avast4\ashDisp.exe
C:\Program Files\Windows Sidebar\sidebar.exe
C:\Windows\ehome\ehtray.exe
C:\Program Files\Windows Media Player\wmpnscfg.exe
C:\Program Files\Microsoft Office\Office12\ONENOTEM.EXE
C:\Windows\ehome\ehmsas.exe
C:\Program Files\Synaptics\SynTP\SynTPEnh.exe
C:\Program Files\ATI Technologies\ATI.ACE\Core-Static\CCC.exe
C:\Program Files\Trend Micro\HiJackThis\HiJackThis.exe

R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId= ... entrum.cz/
R1 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Default_Page_URL = http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=69157
R1 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Default_Search_URL = http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=54896
R1 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Search Page = http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=54896
R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=69157
O2 - BHO: Podpora odkazu pro Adobe PDF Reader - {06849E9F-C8D7-4D59-B87D-784B7D6BE0B3} - C:\Program Files\Common Files\Adobe\Acrobat\ActiveX\AcroIEHelper.dll
O2 - BHO: Groove GFS Browser Helper - {72853161-30C5-4D22-B7F9-0BBC1D38A37E} - C:\Program Files\Microsoft Office\Office12\GrooveShellExtensions.dll
O2 - BHO: Java(tm) Plug-In 2 SSV Helper - {DBC80044-A445-435b-BC74-9C25C1C588A9} - C:\Program Files\Java\jre6\bin\jp2ssv.dll
O4 - HKLM\..\Run: [Windows Defender] %ProgramFiles%\Windows Defender\MSASCui.exe -hide
O4 - HKLM\..\Run: [StartCCC] "c:\Program Files\ATI Technologies\ATI.ACE\Core-Static\CLIStart.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [RtHDVCpl] RtHDVCpl.exe
O4 - HKLM\..\Run: [SynTPStart] C:\Program Files\Synaptics\SynTP\SynTPStart.exe
O4 - HKLM\..\Run: [HotkeyApp] "C:\Program Files\Launch Manager\HotkeyApp.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [WisKeyState] "C:\Program Files\Launch Manager\WisKeyState.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [LMgrVolOSD] "C:\Program Files\Launch Manager\OSD.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [LMgrOSD] "C:\Program Files\Launch Manager\OSDCtrl.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [FSCRecovery] c:\Program Files\Fujitsu Siemens Computers\Fujitsu Siemens Computers Recovery\FSCRecoveryReminder.exe
O4 - HKLM\..\Run: [GrooveMonitor] "C:\Program Files\Microsoft Office\Office12\GrooveMonitor.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [avast!] C:\PROGRA~1\ALWILS~1\Avast4\ashDisp.exe
O4 - HKLM\..\Run: [Malwarebytes Anti-Malware (reboot)] "C:\Program Files\Malwarebytes' Anti-Malware\mbam.exe" /runcleanupscript
O4 - HKCU\..\Run: [Sidebar] C:\Program Files\Windows Sidebar\sidebar.exe /autoRun
O4 - HKCU\..\Run: [WindowsWelcomeCenter] rundll32.exe oobefldr.dll,ShowWelcomeCenter
O4 - HKCU\..\Run: [ehTray.exe] C:\Windows\ehome\ehTray.exe
O4 - HKCU\..\Run: [DAEMON Tools Lite] "C:\Program Files\DAEMON Tools Lite\daemon.exe" -autorun
O4 - HKCU\..\Run: [PLAYXPERT] C:\Program Files\PLAYXPERT\PXP.exe
O4 - HKCU\..\Run: [Steam] "C:\Program Files\Steam\Steam.exe" -silent
O4 - HKCU\..\Run: [WMPNSCFG] C:\Program Files\Windows Media Player\WMPNSCFG.exe
O4 - HKCU\..\Run: [ICQ] "C:\Program Files\ICQ6.5\ICQ.exe" silent
O4 - HKUS\S-1-5-18\..\Run: [fsc-reg] C:\ProgramData\fsc-reg\fscreg.exe (User 'SYSTEM')
O4 - HKUS\.DEFAULT\..\Run: [fsc-reg] C:\ProgramData\fsc-reg\fscreg.exe (User 'Default user')
O4 - Startup: Výřezy obrazovky a spuštění aplikace OneNote 2007.lnk = C:\Program Files\Microsoft Office\Office12\ONENOTEM.EXE
O8 - Extra context menu item: E&xportovat do aplikace Microsoft Excel - res://C:\PROGRA~1\MICROS~2\Office12\EXCEL.EXE/3000
O9 - Extra button: Odeslat do aplikace OneNote - {2670000A-7350-4f3c-8081-5663EE0C6C49} - C:\PROGRA~1\MICROS~2\Office12\ONBttnIE.dll
O9 - Extra 'Tools' menuitem: Od&eslat do aplikace OneNote - {2670000A-7350-4f3c-8081-5663EE0C6C49} - C:\PROGRA~1\MICROS~2\Office12\ONBttnIE.dll
O9 - Extra button: PokerStars - {3AD14F0C-ED16-4e43-B6D8-661B03F6A1EF} - C:\Program Files\PokerStars\PokerStarsUpdate.exe
O9 - Extra button: Titan Poker - {49783ED4-258D-4f9f-BE11-137C18D3E543} - C:\Poker\Titan Poker\casino.exe
O9 - Extra 'Tools' menuitem: Titan Poker - {49783ED4-258D-4f9f-BE11-137C18D3E543} - C:\Poker\Titan Poker\casino.exe
O9 - Extra button: Research - {92780B25-18CC-41C8-B9BE-3C9C571A8263} - C:\PROGRA~1\MICROS~2\Office12\REFIEBAR.DLL
O9 - Extra button: ICQ6 - {E59EB121-F339-4851-A3BA-FE49C35617C2} - C:\Program Files\ICQ6.5\ICQ.exe
O9 - Extra 'Tools' menuitem: ICQ6 - {E59EB121-F339-4851-A3BA-FE49C35617C2} - C:\Program Files\ICQ6.5\ICQ.exe
O18 - Protocol: grooveLocalGWS - {88FED34C-F0CA-4636-A375-3CB6248B04CD} - C:\Program Files\Microsoft Office\Office12\GrooveSystemServices.dll
O22 - SharedTaskScheduler: Component Categories cache daemon - {8C7461EF-2B13-11d2-BE35-3078302C2030} - C:\Windows\system32\browseui.dll
O23 - Service: avast! iAVS4 Control Service (aswUpdSv) - ALWIL Software - C:\Program Files\Alwil Software\Avast4\aswUpdSv.exe
O23 - Service: Ati External Event Utility - ATI Technologies Inc. - C:\Windows\system32\Ati2evxx.exe
O23 - Service: avast! Antivirus - ALWIL Software - C:\Program Files\Alwil Software\Avast4\ashServ.exe
O23 - Service: avast! Mail Scanner - ALWIL Software - C:\Program Files\Alwil Software\Avast4\ashMaiSv.exe
O23 - Service: avast! Web Scanner - ALWIL Software - C:\Program Files\Alwil Software\Avast4\ashWebSv.exe
O23 - Service: Služba Google Update (gupdate1ca57d9388260f4) (gupdate1ca57d9388260f4) - Google Inc. - C:\Program Files\Google\Update\GoogleUpdate.exe
O23 - Service: Nero BackItUp Scheduler 3 - Nero AG - C:\Program Files\Nero\Nero8\Nero BackItUp\NBService.exe
O23 - Service: NMIndexingService - Nero AG - C:\Program Files\Common Files\Nero\Lib\NMIndexingService.exe
O23 - Service: PnkBstrA - Unknown owner - C:\Windows\system32\PnkBstrA.exe
O23 - Service: Steam Client Service - Valve Corporation - C:\Program Files\Common Files\Steam\SteamService.exe
O23 - Service: Fujitsu Siemens Computers Diagnostic Testhandler (TestHandler) - Fujitsu Siemens Computers - C:\Program Files\Fujitsu Siemens Computers\SystemDiagnostics\OnlineDiagnostic\TestManager\TestHandler.exe
O23 - Service: WisLMSvc - Wistron Corp. - C:\Program Files\Launch Manager\WisLMSvc.exe

--
End of file - 6956 bytes

Uživatelský avatar
jaro3
člen Security týmu
Guru Level 15
Guru Level 15
Příspěvky: 43296
Registrován: červen 07
Bydliště: Jižní Čechy
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: Dobrý den, prosím o kontrolu logu

Příspěvekod jaro3 » 11 črc 2010 12:22

Je to OK:

Pokud nejsou problémy , je to vše a můžeš dát vyřešeno , zelenou fajfku.
Při práci s programy HJT, ComboFix,MbAM, SDFix aj. zavřete všechny ostatní aplikace a prohlížeče!
Neposílejte logy do soukromých zpráv.Po dobu mé nepřítomnosti mě zastupuje memphisto , Žbeky a Orcus.
Pokud budete spokojeni , můžete podpořit naše forum:Podpora fóra

risa_baloun
Level 1
Level 1
Příspěvky: 69
Registrován: listopad 07
Pohlaví: Nespecifikováno
Stav:
Offline

Re: Dobrý den, prosím o kontrolu logu  Vyřešeno

Příspěvekod risa_baloun » 11 črc 2010 12:46

Díky moc!


Zpět na “HiJackThis”

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 117 hostů