Prosím o kontrolu logu Vyřešeno

Místo pro vaše HiJackThis logy a logy z dalších programů…

Moderátoři: Mods_senior, Security team

Uživatelský avatar
bledulka
Level 5
Level 5
Příspěvky: 2242
Registrován: srpen 09
Pohlaví: Žena
Stav:
Offline

Re: Prosím o kontrolu logu

Příspěvekod bledulka » 17 srp 2010 13:15

Odinstaluj combofix přes
Start >> Spustit zkopíruj do okénka:
ComboFix /Uninstall

stiskni Enter
-To odinstaluje ComboFix a smaže s ním související soubory a složky.


Stáhni T-Cleaner

http://sweb.cz/Marinus/T-Cleaner.exe

-Spusť,pro potvrzení volby mačkej klávesu A, Enter
-po použití prográmek vymaž.Pozor,antiviry ho mohou falešně označit za vir

******************



Vlož nový log z HJT

Reklama
Uživatelský avatar
M4RTY
Level 4.5
Level 4.5
Příspěvky: 1980
Registrován: srpen 09
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: Prosím o kontrolu logu

Příspěvekod M4RTY » 17 srp 2010 13:49

Logfile of Trend Micro HijackThis v2.0.4
Scan saved at 13:49:21, on 17.8.2010
Platform: Windows 7 (WinNT 6.00.3504)
MSIE: Internet Explorer v8.00 (8.00.7600.16385)
Boot mode: Normal

Running processes:
C:\Windows\system32\taskhost.exe
C:\Windows\system32\Dwm.exe
C:\Program Files\ESET\ESET NOD32 Antivirus\egui.exe
C:\Program Files\Realtek\Audio\HDA\RtHDVCpl.exe
C:\Program Files\COMODO\COMODO Internet Security\cfp.exe
C:\Program Files\Common Files\Real\Update_OB\realsched.exe
C:\Program Files\Replay Media Catcher\FLVSrvc.exe
C:\Program Files\ATI Technologies\ATI.ACE\Core-Static\MOM.exe
C:\Program Files\ATI Technologies\ATI.ACE\Core-Static\CCC.exe
C:\Windows\system32\wuauclt.exe
C:\Windows\Explorer.exe
C:\Program Files\RocketDock\RocketDock.exe
C:\Program Files\IObit\Advanced SystemCare 3\AWC.exe
C:\Windows\system32\taskhost.exe
C:\Program Files\HJT\Trend Micro\HiJackThis\HiJackThis.exe

R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = http://www.google.cz/
R1 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Default_Page_URL = http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=69157
R1 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Default_Search_URL = http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=54896
R1 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Search Page = http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=54896
R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=69157
R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Local Page =
R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Local Page =
O2 - BHO: RealPlayer Download and Record Plugin for Internet Explorer - {3049C3E9-B461-4BC5-8870-4C09146192CA} - C:\ProgramData\Real\RealPlayer\BrowserRecordPlugin\IE\rpbrowserrecordplugin.dll
O2 - BHO: Easy Photo Print - {9421DD08-935F-4701-A9CA-22DF90AC4EA6} - C:\Program Files\Epson Software\Easy Photo Print\EPTBL.dll
O2 - BHO: Java(tm) Plug-In 2 SSV Helper - {DBC80044-A445-435b-BC74-9C25C1C588A9} - C:\Program Files\Java\jre6\bin\jp2ssv.dll
O3 - Toolbar: Easy Photo Print - {9421DD08-935F-4701-A9CA-22DF90AC4EA6} - C:\Program Files\Epson Software\Easy Photo Print\EPTBL.dll
O4 - HKLM\..\Run: [egui] "C:\Program Files\ESET\ESET NOD32 Antivirus\egui.exe" /hide /waitservice
O4 - HKLM\..\Run: [RtHDVCpl] C:\Program Files\Realtek\Audio\HDA\RtHDVCpl.exe -s
O4 - HKLM\..\Run: [COMODO Internet Security] "C:\Program Files\COMODO\COMODO Internet Security\cfp.exe" -h
O4 - HKLM\..\Run: [StartCCC] "C:\Program Files\ATI Technologies\ATI.ACE\Core-Static\CLIStart.exe" MSRun
O4 - HKLM\..\Run: [TkBellExe] "C:\Program Files\Common Files\Real\Update_OB\realsched.exe" -osboot
O4 - HKLM\..\Run: [Ask and Record FLV Service] "C:\Program Files\Replay Media Catcher\FLVSrvc.exe" /run
O8 - Extra context menu item: E&xportovat do aplikace Microsoft Office Excel - res://C:\PROGRA~1\MICROS~1\OFFICE11\EXCEL.EXE/3000
O9 - Extra button: ICQ7.2 - {72EFBFE4-C74F-4187-AEFD-73EA3BE968D6} - C:\Program Files\ICQ7.2\ICQ.exe
O9 - Extra 'Tools' menuitem: ICQ7.2 - {72EFBFE4-C74F-4187-AEFD-73EA3BE968D6} - C:\Program Files\ICQ7.2\ICQ.exe
O9 - Extra button: Zdroje informací - {92780B25-18CC-41C8-B9BE-3C9C571A8263} - C:\PROGRA~1\MICROS~1\OFFICE11\REFIEBAR.DLL
O17 - HKLM\System\CCS\Services\Tcpip\..\{49E7AC88-3BD9-4673-A8D9-DA1CFF080C49}: NameServer = 10.10.10.1
O18 - Protocol: skype4com - {FFC8B962-9B40-4DFF-9458-1830C7DD7F5D} - C:\PROGRA~1\COMMON~1\Skype\SKYPE4~1.DLL
O20 - AppInit_DLLs: C:\Windows\System32\guard32.dll
O23 - Service: AMD External Events Utility - AMD - C:\Windows\system32\atiesrxx.exe
O23 - Service: COMODO Internet Security Helper Service (cmdAgent) - COMODO - C:\Program Files\COMODO\COMODO Internet Security\cmdagent.exe
O23 - Service: ESET HTTP Server (EhttpSrv) - ESET - C:\Program Files\ESET\ESET NOD32 Antivirus\EHttpSrv.exe
O23 - Service: ESET Service (ekrn) - ESET - C:\Program Files\ESET\ESET NOD32 Antivirus\ekrn.exe
O23 - Service: FLEXnet Licensing Service - Macrovision Europe Ltd. - C:\Program Files\Common Files\Macrovision Shared\FLEXnet Publisher\FNPLicensingService.exe
O23 - Service: LogMeIn Hamachi 2.0 Tunneling Engine (Hamachi2Svc) - LogMeIn Inc. - C:\Program Files\LogMeIn Hamachi\hamachi-2.exe
O23 - Service: PnkBstrA - Unknown owner - C:\Windows\system32\PnkBstrA.exe
O23 - Service: PnkBstrB - Unknown owner - C:\Windows\system32\PnkBstrB.exe
O23 - Service: SRS Labs License Service - SRS Labs - C:\Program Files\Common Files\SRS Labs Shared\Service\srslabslicenseservice.exe
O23 - Service: Steam Client Service - Valve Corporation - C:\Program Files\Common Files\Steam\SteamService.exe

--
End of file - 4674 bytes
____________________________________
Pravidla fóra
Kdo se moc ptá, málo googlí

Uživatelský avatar
bledulka
Level 5
Level 5
Příspěvky: 2242
Registrován: srpen 09
Pohlaví: Žena
Stav:
Offline

Re: Prosím o kontrolu logu

Příspěvekod bledulka » 17 srp 2010 13:53


Spustíš program HJT

-klikni na tlačítko Do a system scan and save a logfile
-Vyběhne tabulka, na začátku každého řádku je čtvereček.
-U řádku , který jsem označila, dáš do čtverečku
fajfku

Kód: Vybrat vše

R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Local Page =
R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Local Page =


-nakonec zmáčkneš tlačítko Fix checked


Pokud nejsou problémy, máme hotovo a můžeš dát vyřešeno , zelenou fajfku.

Uživatelský avatar
M4RTY
Level 4.5
Level 4.5
Příspěvky: 1980
Registrován: srpen 09
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: Prosím o kontrolu logu

Příspěvekod M4RTY » 18 srp 2010 17:51

Díky ;) Je to vše, ale já když si udělám kontrolu logu, tak pak něco (asi :D) udělám v pc a jde mi to trochu pomalu (celkově i internet).. Můžu sem dat ještě jednou log z ComboFixu ?

btw. ty řádky co jsem měl fixnout tam zůstaly :?


Logfile of Trend Micro HijackThis v2.0.4
Scan saved at 17:51:36, on 18.8.2010
Platform: Windows 7 (WinNT 6.00.3504)
MSIE: Internet Explorer v8.00 (8.00.7600.16385)
Boot mode: Normal

Running processes:
C:\Windows\system32\taskhost.exe
C:\Windows\system32\Dwm.exe
C:\Windows\Explorer.EXE
C:\Program Files\ESET\ESET NOD32 Antivirus\egui.exe
C:\Program Files\Realtek\Audio\HDA\RtHDVCpl.exe
C:\Program Files\COMODO\COMODO Internet Security\cfp.exe
C:\Program Files\ATI Technologies\ATI.ACE\Core-Static\MOM.exe
C:\Program Files\Common Files\Real\Update_OB\realsched.exe
C:\Program Files\ATI Technologies\ATI.ACE\Core-Static\CCC.exe
C:\Users\Martin\Desktop\QIP\Normal\QIP Infium PafoPack\inf.exe
C:\Program Files\RocketDock\RocketDock.exe
C:\Program Files\HJT\Trend Micro\HiJackThis\HiJackThis.exe

R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = http://www.google.cz/
R1 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Default_Page_URL = http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=69157
R1 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Default_Search_URL = http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=54896
R1 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Search Page = http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=54896
R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=69157
R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Local Page =
R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Local Page =

O2 - BHO: RealPlayer Download and Record Plugin for Internet Explorer - {3049C3E9-B461-4BC5-8870-4C09146192CA} - C:\ProgramData\Real\RealPlayer\BrowserRecordPlugin\IE\rpbrowserrecordplugin.dll
O2 - BHO: Easy Photo Print - {9421DD08-935F-4701-A9CA-22DF90AC4EA6} - C:\Program Files\Epson Software\Easy Photo Print\EPTBL.dll
O2 - BHO: Java(tm) Plug-In 2 SSV Helper - {DBC80044-A445-435b-BC74-9C25C1C588A9} - C:\Program Files\Java\jre6\bin\jp2ssv.dll
O3 - Toolbar: Easy Photo Print - {9421DD08-935F-4701-A9CA-22DF90AC4EA6} - C:\Program Files\Epson Software\Easy Photo Print\EPTBL.dll
O4 - HKLM\..\Run: [egui] "C:\Program Files\ESET\ESET NOD32 Antivirus\egui.exe" /hide /waitservice
O4 - HKLM\..\Run: [RtHDVCpl] C:\Program Files\Realtek\Audio\HDA\RtHDVCpl.exe -s
O4 - HKLM\..\Run: [COMODO Internet Security] "C:\Program Files\COMODO\COMODO Internet Security\cfp.exe" -h
O4 - HKLM\..\Run: [StartCCC] "C:\Program Files\ATI Technologies\ATI.ACE\Core-Static\CLIStart.exe" MSRun
O8 - Extra context menu item: E&xportovat do aplikace Microsoft Office Excel - res://C:\PROGRA~1\MICROS~1\OFFICE11\EXCEL.EXE/3000
O9 - Extra button: ICQ7.2 - {72EFBFE4-C74F-4187-AEFD-73EA3BE968D6} - C:\Program Files\ICQ7.2\ICQ.exe
O9 - Extra 'Tools' menuitem: ICQ7.2 - {72EFBFE4-C74F-4187-AEFD-73EA3BE968D6} - C:\Program Files\ICQ7.2\ICQ.exe
O9 - Extra button: Zdroje informací - {92780B25-18CC-41C8-B9BE-3C9C571A8263} - C:\PROGRA~1\MICROS~1\OFFICE11\REFIEBAR.DLL
O17 - HKLM\System\CCS\Services\Tcpip\..\{49E7AC88-3BD9-4673-A8D9-DA1CFF080C49}: NameServer = 10.10.10.1
O18 - Protocol: skype4com - {FFC8B962-9B40-4DFF-9458-1830C7DD7F5D} - C:\PROGRA~1\COMMON~1\Skype\SKYPE4~1.DLL
O20 - AppInit_DLLs: C:\Windows\System32\guard32.dll
O23 - Service: AMD External Events Utility - AMD - C:\Windows\system32\atiesrxx.exe
O23 - Service: COMODO Internet Security Helper Service (cmdAgent) - COMODO - C:\Program Files\COMODO\COMODO Internet Security\cmdagent.exe
O23 - Service: ESET HTTP Server (EhttpSrv) - ESET - C:\Program Files\ESET\ESET NOD32 Antivirus\EHttpSrv.exe
O23 - Service: ESET Service (ekrn) - ESET - C:\Program Files\ESET\ESET NOD32 Antivirus\ekrn.exe
O23 - Service: FLEXnet Licensing Service - Macrovision Europe Ltd. - C:\Program Files\Common Files\Macrovision Shared\FLEXnet Publisher\FNPLicensingService.exe
O23 - Service: LogMeIn Hamachi 2.0 Tunneling Engine (Hamachi2Svc) - LogMeIn Inc. - C:\Program Files\LogMeIn Hamachi\hamachi-2.exe
O23 - Service: PnkBstrA - Unknown owner - C:\Windows\system32\PnkBstrA.exe
O23 - Service: PnkBstrB - Unknown owner - C:\Windows\system32\PnkBstrB.exe
O23 - Service: SRS Labs License Service - SRS Labs - C:\Program Files\Common Files\SRS Labs Shared\Service\srslabslicenseservice.exe
O23 - Service: Steam Client Service - Valve Corporation - C:\Program Files\Common Files\Steam\SteamService.exe

--
End of file - 4360 bytes

PS: Ještě před týdnem jsem měl víc příspěvků než ty :D
____________________________________
Pravidla fóra
Kdo se moc ptá, málo googlí

Uživatelský avatar
bledulka
Level 5
Level 5
Příspěvky: 2242
Registrován: srpen 09
Pohlaví: Žena
Stav:
Offline

Re: Prosím o kontrolu logu

Příspěvekod bledulka » 18 srp 2010 22:26

:D
Ty řádky nevadí, někdy tam zůstanou.
Zkus spíš defragmentovat počítač. myslíš, že tam zase máš nějakou havěť?

Uživatelský avatar
M4RTY
Level 4.5
Level 4.5
Příspěvky: 1980
Registrován: srpen 09
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: Prosím o kontrolu logu

Příspěvekod M4RTY » 19 srp 2010 10:18

Oukej, dneska defragmentuji disk :-)...Ten počítač už byl asi přepracovanej, dneska jsem ho zapl a je zase čilý ( :banana: ).
Kdybych byl na netu, a stránka byla zavirovaná, tak mi to antivir nahlásí, ne ?
____________________________________
Pravidla fóra
Kdo se moc ptá, málo googlí

Uživatelský avatar
bledulka
Level 5
Level 5
Příspěvky: 2242
Registrován: srpen 09
Pohlaví: Žena
Stav:
Offline

Re: Prosím o kontrolu logu

Příspěvekod bledulka » 19 srp 2010 21:53

Jak kterou stránku.
Pc pozoruj a dej vědět, jak to s ním vypadá.

Uživatelský avatar
M4RTY
Level 4.5
Level 4.5
Příspěvky: 1980
Registrován: srpen 09
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: Prosím o kontrolu logu

Příspěvekod M4RTY » 19 srp 2010 21:57

Tak jsem to nadefragmentoval, a vypadá, že tam havěť nemám ... Budu ho samozřejmě pozorovat. Tak za 2-3 dny písnu..
____________________________________
Pravidla fóra
Kdo se moc ptá, málo googlí

Uživatelský avatar
bledulka
Level 5
Level 5
Příspěvky: 2242
Registrován: srpen 09
Pohlaví: Žena
Stav:
Offline

Re: Prosím o kontrolu logu

Příspěvekod bledulka » 19 srp 2010 21:58

Jasně, pak se ozvi :lookround:

Uživatelský avatar
M4RTY
Level 4.5
Level 4.5
Příspěvky: 1980
Registrován: srpen 09
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: Prosím o kontrolu logu

Příspěvekod M4RTY » 20 srp 2010 12:58

Teď z ničeho nic (upravoval jsem si plochu) začal jako kdyby pracovat..ale nic ho nevytěžovalo
____________________________________
Pravidla fóra
Kdo se moc ptá, málo googlí

Uživatelský avatar
bledulka
Level 5
Level 5
Příspěvky: 2242
Registrován: srpen 09
Pohlaví: Žena
Stav:
Offline

Re: Prosím o kontrolu logu

Příspěvekod bledulka » 20 srp 2010 22:58

a zpomalil se, nebo co?
Kdy jsi naposledy defragmentoval disk?
Udělej i kontrolu disku



Dej start-spustit
-do okénka napiš :
chkdsk /f/r
-potvrd enter.
-naběhne Ti tohle okénko, dáš A, po restartu se spustí kontrola disku.
-pak napiš, zda se provedla a jestli po restartu stále píše to samé.
Obrázek

Uživatelský avatar
M4RTY
Level 4.5
Level 4.5
Příspěvky: 1980
Registrován: srpen 09
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: Prosím o kontrolu logu

Příspěvekod M4RTY » 21 srp 2010 15:59

Defragmentace: 19. srpna
Kontrola disku: Tu jsem dělal asi tak o týden zpátky
Počítač se chová normálně :)
____________________________________
Pravidla fóra
Kdo se moc ptá, málo googlí


Zpět na “HiJackThis”

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 12 hostů