blacklist
Re: blacklist
Mám taktéž problém s blacklistem. Mé e-maily spadají klientům do spamu nebo se vůbec nedoručí. Můj provider odemne žádá (pro mě dost vysokou finanční odměnu) za to, že mě z blacklistu dostane pryč. Prosím o info, jaká je běžná cenová hladina, za tento úkon.
Naposledy upravil(a) prki dne 20 pro 2010 17:09, celkem upraveno 2 x.
-
- Pohlaví:
Re: blacklist
Otázka je, co myslíš tímto
. Nechce provider poplatek za to, že ti přidělí pevnou IP ? To by pak byl velký rozdíl! Kolik chce?žádá vysokou finanční odměnu
Re: blacklist
za vymazání z blacklistu požaduje 1000 + DPH. Přijde mi to hodně, ale jsem laik, proto se ptám zkušených. Emaily používám k běžné práci. Příjem, odeslání a odpovědi z firemních e-mailů. Tento problém má taktéž můj kolega na vlastním notebooku s obdobnou mailovou adresou: příjmení@stejnadomena.cz
- Rimmer
- Level 4
- Příspěvky: 1171
- Registrován: březen 03
- Bydliště: Červený trpaslík
- Pohlaví:
- Stav:
Offline
Re: blacklist
1000,- může být dost peněz za "1 kliknutí", ale není to tak hrozné. To, čeho bych se spíš obával je, abys za pár týdnů neřešila to samé...
Moje zkušenost ze začátku roku:
Byl jsem připojený přes lokálního malýho providera. Jeho SMTP sever (přes který se maily odesílají) se neustále dostával na blacklist a řešil jsem to s nimi snad celých 8 měsíců. Vždycky nechodily maily - zavolal jsem jim - oni mi dali jiný smtp.....chvíli to jelo, pak to přestalo chodit - zavolal jsem jim - oni mi dali zase jiný smtp.......atd.
Konečné a jediné účinné řešení bylo to, že jsem od lokálního poskytovalele přešel k celorepublikovému O2....teď mám klid.
Moje zkušenost ze začátku roku:
Byl jsem připojený přes lokálního malýho providera. Jeho SMTP sever (přes který se maily odesílají) se neustále dostával na blacklist a řešil jsem to s nimi snad celých 8 měsíců. Vždycky nechodily maily - zavolal jsem jim - oni mi dali jiný smtp.....chvíli to jelo, pak to přestalo chodit - zavolal jsem jim - oni mi dali zase jiný smtp.......atd.
Konečné a jediné účinné řešení bylo to, že jsem od lokálního poskytovalele přešel k celorepublikovému O2....teď mám klid.
Rimms
- Pic
- Moderátor
-
Guru Level 13
- Příspěvky: 23292
- Registrován: září 06
- Bydliště: Východní Čechy
- Pohlaví:
- Stav:
Offline
Re: blacklist
Mám dojem, že problém je v tom, že zasíláš obchodní nabídky, nebo reklamy, bez vyžádání zákazníky, či aniž s tím souhlasí a jejich množství je neúměrné běžnému zasílání e-mailů a to i několikanásobně. Takové e-maily u mne padají automaticky do spamu, pokud odesilatel mezi tím neznění adresu.
Přečti si pravidla tohoto fóra! Přečetl jsi si nejprve manuál? Piš tak, abychom Ti rozuměli! Na SZ neodpovídám na požadavky řešení Vašich problémů s PC!
Nic není dokonalé, ani člověk!
Nic není dokonalé, ani člověk!
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 5 hostů