Dobrý den, potřeboval bych nutně poradit. Asi před třemi týdny, jsem byl na týden pryč, během té doby se mi aktualizoval FlashPlayer i Java. Po návratu jsem si v Google Chrome chtěl pustit video na Youtube, ale při načítání videa mi zamrzl počítač a po chvíli zčernala obrazovka a já musel počítač na tvrdo vypnout. Internet Explorer a Ostatní prohlížeče nic podobného až do včerejška nedělali. Nepomohl ani re-instal Flashe a chromu.
Windows XP professional SP3, AMD Athlon 64x2 Dual Core Processor 5000+ 2,61 GHz, 2 GB Ram, ATI Radeon HD 2600XT 512 MB
Někdo mi doporučil program *Malwarebytes Anti-Malware* a ten mi našel dva soubory Backdoor.agent a Broken.OpenCommand. Oba dva soubory mám vložené v karanténě, ale můj problém to nijak nevyřešilo. Přikládám protokol, pokud to nějak pomůže...předem díky za pomoc
Verze databáze: 5880
Windows 5.1.2600 Service Pack 3
Internet Explorer 8.0.6001.18702
26.2.2011 11:53:09
mbam-log-2011-02-26 (11-53-09).txt
Typ kontroly: Rychlý test
Testované objekty: 161920
Uplynulý čas: 7 minut, 49 sekund
Infikované procesy v paměti: 0
Infikované moduly v paměti: 0
Infikované klíče v registru: 0
Infikované hodnoty v registru: 1
Infikované datové položky v registru: 1
Infikované složky: 0
Infikované soubory: 0
Infikované procesy v paměti:
(Žádné škodlivé položky nebyly zjištěny)
Infikované moduly v paměti:
(Žádné škodlivé položky nebyly zjištěny)
Infikované klíče v registru:
(Žádné škodlivé položky nebyly zjištěny)
Infikované hodnoty v registru:
HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Terminal Server\Install\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Run\NVIDIA driver monitor (Backdoor.Agent) -> Value: NVIDIA driver monitor -> Quarantined and deleted successfully.
Infikované datové položky v registru:
HKEY_CLASSES_ROOT\regfile\shell\open\command\(default) (Broken.OpenCommand) -> Bad: ("regedit.exe" "%1") Good: (regedit.exe "%1") -> Quarantined and deleted successfully.
Infikované složky:
(Žádné škodlivé položky nebyly zjištěny)
Infikované soubory:
(Žádné škodlivé položky nebyly zjištěny)
Nefunkčnost FlashPlayeru Vyřešeno
-
- Pohlaví:
Re: Nefunkčnost FlashPlayeru
Vítej na PC-Help!
Před chvílí jsi četl pravidla a už si je zapoměl? S kontrolou logů přejdi do sekce HijackThis a požádej o kontrolu.
A zrovna tam přidej log z HJT.
Před chvílí jsi četl pravidla a už si je zapoměl? S kontrolou logů přejdi do sekce HijackThis a požádej o kontrolu.
A zrovna tam přidej log z HJT.
Re: Nefunkčnost FlashPlayeru
Omlouvám se... díky za radu
-
- Pohlaví:
Re: Nefunkčnost FlashPlayeru
O nic nejde, pro příště. Jde jen o to že ti co dělají logy mají hromadu práce ve své sekci a pokud je to vloženo někam jinam, pak si toho nevšimnou. Nemájí čas tady brouzdat a ty by ses odpovědi nedočkal.
Toto téma označ jako vyřešené - zelená fajfka vpravo nahoře.
Toto téma označ jako vyřešené - zelená fajfka vpravo nahoře.
Zpět na “Internet a internetové prohlížeče”
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 5 hostů