Prosím o kontrolu logu z HJT - problém vo Win7 Vyřešeno

Místo pro vaše HiJackThis logy a logy z dalších programů…

Moderátoři: Mods_senior, Security team

Uživatelský avatar
Žbeky
Moderátor
Guru Level 13
Guru Level 13
Příspěvky: 22288
Registrován: květen 08
Bydliště: Vsetín - Pardubice
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: Prosím o kontrolu logu z HJT - problém vo Win7

Příspěvekod Žbeky » 05 bře 2011 21:03

Avast? V logu jde vidět Norton
V SZ řeším jen záležitosti týkající se fóra. Na prosby a žádosti o technickou podporu nereaguji. Díky za pochopení.

HiJackThis + návod - HW Monitor - Jak označit příspěvek za vyřešený - Pravidla fóra

Reklama
JANíčOK
Level 3
Level 3
Příspěvky: 471
Registrován: červen 06
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: Prosím o kontrolu logu z HJT - problém vo Win7

Příspěvekod JANíčOK » 05 bře 2011 21:39

Nemôže to byť kvôli tomu, že v PC sú vytvorené dve používateľské kontá a pod jedným je nainštalovaný, alebo zostali nejaké zvyšky po Norton Internet Security?

Uživatelský avatar
jaro3
člen Security týmu
Guru Level 15
Guru Level 15
Příspěvky: 43298
Registrován: červen 07
Bydliště: Jižní Čechy
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: Prosím o kontrolu logu z HJT - problém vo Win7

Příspěvekod jaro3 » 05 bře 2011 22:58

V prvním logu Combofix jsi měl Norton , ve druhém nic. každý účet spouští nainstalované programy pod svým účtem

Jde Ti o PC Doctora? Zkus ho přeinstalovat.
Při práci s programy HJT, ComboFix,MbAM, SDFix aj. zavřete všechny ostatní aplikace a prohlížeče!
Neposílejte logy do soukromých zpráv.Po dobu mé nepřítomnosti mě zastupuje memphisto , Žbeky a Orcus.
Pokud budete spokojeni , můžete podpořit naše forum:Podpora fóra

JANíčOK
Level 3
Level 3
Příspěvky: 471
Registrován: červen 06
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: Prosím o kontrolu logu z HJT - problém vo Win7

Příspěvekod JANíčOK » 06 bře 2011 10:48

@ jaro3:
Tak tomu už vôbec nechápem, všetky logy čo som sem dával boli robené pod jedným používateľským účtom. Ako je to možné, že v jednom Norton je a v druhom nie? Čo je vlastne PC doktor? Ja som o ničom takom nepísal. V tom PC to vyzerá veľmi zvláštne a potrebujem to dať do poriadku, aby som mohol nainštalovať Pro/Engineer. Na inom PC v ktorom je tiež Windows 7 Home Premium, 64b ide Pro/Engineer ako hodinky... a na tomto sa nedá ani nainštalovať; viď hlášku vyššie... :-(
Poobede budem mať ten PC k dispozícii tak pošlem nový log z HJT.

JANíčOK
Level 3
Level 3
Příspěvky: 471
Registrován: červen 06
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: Prosím o kontrolu logu z HJT - problém vo Win7

Příspěvekod JANíčOK » 06 bře 2011 14:01

Posielam nový log z HJT. Prosím o kontrolu.

Logfile of Trend Micro HijackThis v2.0.4
Scan saved at 13:58:12, on 6. 3. 2011
Platform: Windows 7 (WinNT 6.00.3504)
MSIE: Internet Explorer v8.00 (8.00.7600.16722)
Boot mode: Normal

Running processes:
C:\Program Files (x86)\Hewlett-Packard\HP Advisor\HPAdvisor.exe
C:\Program Files (x86)\Hewlett-Packard\HP Odometer\hpsysdrv.exe
C:\Program Files (x86)\hp\HP Software Update\hpwuschd2.exe
C:\Program Files (x86)\Adobe\Reader 9.0\Reader\reader_sl.exe
C:\Program Files (x86)\Belkin Storage Manager\StorageManager.exe
C:\Program Files (x86)\Elaborate Bytes\VirtualCloneDrive\VCDDaemon.exe
C:\Program Files (x86)\Common Files\ArcSoft\Connection Service\Bin\ACDaemon.exe
C:\Program Files (x86)\Common Files\ArcSoft\Connection Service\Bin\ArcCon.ac
c:\Program Files (x86)\Hewlett-Packard\Media\DVD\DVDAgent.exe
c:\Program Files (x86)\Hewlett-Packard\TouchSmart\Media\Kernel\CLML\CLMLSvc.exe
C:\Users\Lubosko\AppData\Local\Temp\TeamViewer\Version6\TeamViewer.exe
C:\hijackthis\Trend Micro\HiJackThis\HiJackThis.exe

R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=69157
R1 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Default_Page_URL = http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=69157
R1 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Default_Search_URL = http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=54896
R1 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Search Page = http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=54896
R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=69157
R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Toolbar,LinksFolderName =
O2 - BHO: AcroIEHelperStub - {18DF081C-E8AD-4283-A596-FA578C2EBDC3} - C:\Program Files (x86)\Common Files\Adobe\Acrobat\ActiveX\AcroIEHelperShim.dll
O2 - BHO: Groove GFS Browser Helper - {72853161-30C5-4D22-B7F9-0BBC1D38A37E} - C:\PROGRA~2\MICROS~2\Office12\GR469A~1.DLL
O4 - HKLM\..\Run: [hpsysdrv] c:\program files (x86)\hewlett-packard\HP odometer\hpsysdrv.exe
O4 - HKLM\..\Run: [HP Software Update] c:\Program Files (x86)\HP\HP Software Update\HPWuSchd2.exe
O4 - HKLM\..\Run: [UpdatePRCShortCut] "C:\Program Files (x86)\Hewlett-Packard\Recovery\MUITransfer\MUIStartMenu.exe" "C:\Program Files (x86)\Hewlett-Packard\Recovery" UpdateWithCreateOnce "Software\CyberLink\PowerRecover"
O4 - HKLM\..\Run: [GrooveMonitor] "C:\Program Files (x86)\Microsoft Office\Office12\GrooveMonitor.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [Adobe Reader Speed Launcher] "C:\Program Files (x86)\Adobe\Reader 9.0\Reader\Reader_sl.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [Belkin Storage Manager] "C:\Program Files (x86)\Belkin Storage Manager\StorageManager.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [VirtualCloneDrive] "C:\Program Files (x86)\Elaborate Bytes\VirtualCloneDrive\VCDDaemon.exe" /s
O4 - HKLM\..\Run: [ArcSoft Connection Service] C:\Program Files (x86)\Common Files\ArcSoft\Connection Service\Bin\ACDaemon.exe
O4 - HKLM\..\Run: [QuickTime Task] "C:\Program Files (x86)\QuickTime\QTTask.exe" -atboottime
O4 - HKCU\..\Run: [HPADVISOR] C:\Program Files (x86)\Hewlett-Packard\HP Advisor\HPAdvisor.exe view=DOCKVIEW
O4 - Global Startup: Akcelerátor spuštění AutoCADu.lnk = C:\Program Files (x86)\Common Files\Autodesk Shared\acstart17.exe
O9 - Extra button: Odoslať do programu OneNote - {2670000A-7350-4f3c-8081-5663EE0C6C49} - C:\PROGRA~2\MICROS~2\Office12\ONBttnIE.dll
O9 - Extra 'Tools' menuitem: Od&oslať do programu OneNote - {2670000A-7350-4f3c-8081-5663EE0C6C49} - C:\PROGRA~2\MICROS~2\Office12\ONBttnIE.dll
O9 - Extra button: Research - {92780B25-18CC-41C8-B9BE-3C9C571A8263} - C:\PROGRA~2\MICROS~2\Office12\REFIEBAR.DLL
O18 - Protocol: grooveLocalGWS - {88FED34C-F0CA-4636-A375-3CB6248B04CD} - C:\PROGRA~2\MICROS~2\Office12\GRA32A~1.DLL
O23 - Service: ArcSoft Connect Daemon (ACDaemon) - ArcSoft Inc. - C:\Program Files (x86)\Common Files\ArcSoft\Connection Service\Bin\ACService.exe
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\Alg.exe,-112 (ALG) - Unknown owner - C:\Windows\System32\alg.exe (file missing)
O23 - Service: Autodesk Licensing Service - Autodesk - C:\Program Files (x86)\Common Files\Autodesk Shared\Service\AdskScSrv.exe
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\efssvc.dll,-100 (EFS) - Unknown owner - C:\Windows\System32\lsass.exe (file missing)
O23 - Service: @%systemroot%\system32\fxsresm.dll,-118 (Fax) - Unknown owner - C:\Windows\system32\fxssvc.exe (file missing)
O23 - Service: GameConsoleService - WildTangent, Inc. - C:\Program Files (x86)\HP Games\HP Game Console\GameConsoleService.exe
O23 - Service: HP Health Check Service - Hewlett-Packard Company - C:\Program Files (x86)\Hewlett-Packard\HP Health Check\hphc_service.exe
O23 - Service: HP Quick Synchronization Service (HPDrvMntSvc.exe) - Hewlett-Packard Company - C:\Program Files (x86)\Hewlett-Packard\Shared\HPDrvMntSvc.exe
O23 - Service: HP Software Framework Service (hpqwmiex) - Hewlett-Packard Company - C:\Program Files (x86)\Hewlett-Packard\Shared\hpqwmiex.exe
O23 - Service: InstallDriver Table Manager (IDriverT) - Macrovision Corporation - C:\Program Files (x86)\Common Files\InstallShield\Driver\11\Intel 32\IDriverT.exe
O23 - Service: @keyiso.dll,-100 (KeyIso) - Unknown owner - C:\Windows\system32\lsass.exe (file missing)
O23 - Service: LightScribeService Direct Disc Labeling Service (LightScribeService) - Hewlett-Packard Company - c:\Program Files (x86)\Common Files\LightScribe\LSSrvc.exe
O23 - Service: @comres.dll,-2797 (MSDTC) - Unknown owner - C:\Windows\System32\msdtc.exe (file missing)
O23 - Service: NBService - Nero AG - C:\Program Files (x86)\Nero\Nero 7\Nero BackItUp\NBService.exe
O23 - Service: @%SystemRoot%\System32\netlogon.dll,-102 (Netlogon) - Unknown owner - C:\Windows\system32\lsass.exe (file missing)
O23 - Service: NMIndexingService - Nero AG - C:\Program Files (x86)\Common Files\Ahead\Lib\NMIndexingService.exe
O23 - Service: NVIDIA Display Driver Service (nvsvc) - Unknown owner - C:\Windows\system32\nvvsvc.exe (file missing)
O23 - Service: @%systemroot%\system32\psbase.dll,-300 (ProtectedStorage) - Unknown owner - C:\Windows\system32\lsass.exe (file missing)
O23 - Service: @%systemroot%\system32\Locator.exe,-2 (RpcLocator) - Unknown owner - C:\Windows\system32\locator.exe (file missing)
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\samsrv.dll,-1 (SamSs) - Unknown owner - C:\Windows\system32\lsass.exe (file missing)
O23 - Service: ServiceLayer - Nokia. - C:\Program Files (x86)\PC Connectivity Solution\ServiceLayer.exe
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\snmptrap.exe,-3 (SNMPTRAP) - Unknown owner - C:\Windows\System32\snmptrap.exe (file missing)
O23 - Service: @%systemroot%\system32\spoolsv.exe,-1 (Spooler) - Unknown owner - C:\Windows\System32\spoolsv.exe (file missing)
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\sppsvc.exe,-101 (sppsvc) - Unknown owner - C:\Windows\system32\sppsvc.exe (file missing)
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\ui0detect.exe,-101 (UI0Detect) - Unknown owner - C:\Windows\system32\UI0Detect.exe (file missing)
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\vaultsvc.dll,-1003 (VaultSvc) - Unknown owner - C:\Windows\system32\lsass.exe (file missing)
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\vds.exe,-100 (vds) - Unknown owner - C:\Windows\System32\vds.exe (file missing)
O23 - Service: @%systemroot%\system32\vssvc.exe,-102 (VSS) - Unknown owner - C:\Windows\system32\vssvc.exe (file missing)
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\Wat\WatUX.exe,-601 (WatAdminSvc) - Unknown owner - C:\Windows\system32\Wat\WatAdminSvc.exe (file missing)
O23 - Service: @%systemroot%\system32\wbengine.exe,-104 (wbengine) - Unknown owner - C:\Windows\system32\wbengine.exe (file missing)
O23 - Service: @%Systemroot%\system32\wbem\wmiapsrv.exe,-110 (wmiApSrv) - Unknown owner - C:\Windows\system32\wbem\WmiApSrv.exe (file missing)
O23 - Service: @%PROGRAMFILES%\Windows Media Player\wmpnetwk.exe,-101 (WMPNetworkSvc) - Unknown owner - C:\Program Files (x86)\Windows Media Player\wmpnetwk.exe (file missing)

--
End of file - 8030 bytes

JANíčOK
Level 3
Level 3
Příspěvky: 471
Registrován: červen 06
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: Prosím o kontrolu logu z HJT - problém vo Win7

Příspěvekod JANíčOK » 06 bře 2011 14:48

Práve som vyskúšal spustiť inštaláciu Pro/Engineer Wildfire 5.0, stále to skonči pri tejto hláške:
Obrázek
Už som z toho zúfalý...
:-( :cry:

Uživatelský avatar
Žbeky
Moderátor
Guru Level 13
Guru Level 13
Příspěvky: 22288
Registrován: květen 08
Bydliště: Vsetín - Pardubice
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: Prosím o kontrolu logu z HJT - problém vo Win7

Příspěvekod Žbeky » 06 bře 2011 15:00

V HJT fixni:

Kód: Vybrat vše

R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Toolbar,LinksFolderName =
O2 - BHO: AcroIEHelperStub - {18DF081C-E8AD-4283-A596-FA578C2EBDC3} - C:\Program Files (x86)\Common Files\Adobe\Acrobat\ActiveX\AcroIEHelperShim.dll
O4 - HKLM\..\Run: [Adobe Reader Speed Launcher] "C:\Program Files (x86)\Adobe\Reader 9.0\Reader\Reader_sl.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [QuickTime Task] "C:\Program Files (x86)\QuickTime\QTTask.exe" -atboottime

Problém to ale na 99% nevyřeší. To bude mít nějaký problém s windows, ale hláška je příliš obecná a nejde z toho zjistit, kde konkrétně problém je. Pokud program nutně potřebuješ, tak nová instalace Windows je asi nejrychlejší řešení.
V SZ řeším jen záležitosti týkající se fóra. Na prosby a žádosti o technickou podporu nereaguji. Díky za pochopení.

HiJackThis + návod - HW Monitor - Jak označit příspěvek za vyřešený - Pravidla fóra

JANíčOK
Level 3
Level 3
Příspěvky: 471
Registrován: červen 06
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: Prosím o kontrolu logu z HJT - problém vo Win7

Příspěvekod JANíčOK » 06 bře 2011 15:37

Všetko som urobil a stále tá istá chyba :-(
Pre upresnenie:

Pred touto hláškou:
Obrázek
sa objaví táto:
Obrázek
Na PC bolo iba jedno používateľské konto. Ešte predtým ako som napísal sem na fórum som vytvoril druhé, ale nepomohlo to. Neviete mi prosím poradiť v čom môže byť problém?
Mám zlé tušenie, že nová inštalácia Windows nepomôže a čo potom?

Uživatelský avatar
Žbeky
Moderátor
Guru Level 13
Guru Level 13
Příspěvky: 22288
Registrován: květen 08
Bydliště: Vsetín - Pardubice
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: Prosím o kontrolu logu z HJT - problém vo Win7

Příspěvekod Žbeky » 06 bře 2011 15:53

Sice nevím, proč by nová instalace OS nepomohla, ale potom by to byla určitá nekompatibilita s HW a s tím by jsi neudělal nic. Ale to je obrovská spekulace připouštějící, že nový OS nepomůže
V SZ řeším jen záležitosti týkající se fóra. Na prosby a žádosti o technickou podporu nereaguji. Díky za pochopení.

HiJackThis + návod - HW Monitor - Jak označit příspěvek za vyřešený - Pravidla fóra

JANíčOK
Level 3
Level 3
Příspěvky: 471
Registrován: červen 06
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: Prosím o kontrolu logu z HJT - problém vo Win7

Příspěvekod JANíčOK » 06 bře 2011 15:56

Máš pravdu, že je to "obrovská spekulace", ale nejde mi do hlavy prečo to na jednom PC s presne takým istým Windowsom ide a na druhom nie. Naozaj už nie je iná možnosť ako nová inštalácia Windows?

Uživatelský avatar
Žbeky
Moderátor
Guru Level 13
Guru Level 13
Příspěvky: 22288
Registrován: květen 08
Bydliště: Vsetín - Pardubice
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: Prosím o kontrolu logu z HJT - problém vo Win7

Příspěvekod Žbeky » 06 bře 2011 15:59

Kdyby to dalo víc informací, tak teoreticky ano. Tak to napíše, že to spadlo a hotovo. To se pak těžko opravuje.
V SZ řeším jen záležitosti týkající se fóra. Na prosby a žádosti o technickou podporu nereaguji. Díky za pochopení.

HiJackThis + návod - HW Monitor - Jak označit příspěvek za vyřešený - Pravidla fóra

Uživatelský avatar
jaro3
člen Security týmu
Guru Level 15
Guru Level 15
Příspěvky: 43298
Registrován: červen 07
Bydliště: Jižní Čechy
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: Prosím o kontrolu logu z HJT - problém vo Win7

Příspěvekod jaro3 » 06 bře 2011 21:38

Ten program musíš odinstalovat , pokud půjde....

ptcsetup.exe:
http://www.soft5000.com/dlf_30773.html

Tento program se nedoporučuje stahovat , nicméně si ho asi stáhnul a instaloval nevědomky..


Stáhni si RogueKiller

na svojí plochu.
- Zavři všechny ostatní programy a prohlížeče.
- Pro OS Vista a win7 spusť program RogueKiller.exe jako správce , u XP poklepáním.
- Až se objeví úvodní okno programu , vlož číslo 1 a dej Enter.
- Program skenuje PC. Za chvíli se ukáže log s názvem RKreport.txt , celý obsah logu sem zkopíruj.
Pokud je program blokován , zkus ho spustit několikrát.Pokud dále program nepůjde spustit a pracovat, přejmenuj ho na winlogon.exe.

+
Stáhni si OTL by OldTimer
na plochu. Ujisti se , že máš zavřena všechna ostatní okna a poklepej na ikonu OTL.Nahoře v okně pod Výstup klikni na minimální výstup.Pod Běžné registry změň na Vše. Zatrhni Kontrola na havěť “LOP“ a Kontrola na havěť “ Purity“ . Klikni na Prohledat. Všechny ostatní nastavení ponech jak jsou. Sken může trvat dlouho, až skončí otevřou se dva logy:
OTL.Txt
Extras.Txt

Jsou uloženy ve stejném místě jako OTL. Oba logy sem prosím zkopíruj.
Při práci s programy HJT, ComboFix,MbAM, SDFix aj. zavřete všechny ostatní aplikace a prohlížeče!
Neposílejte logy do soukromých zpráv.Po dobu mé nepřítomnosti mě zastupuje memphisto , Žbeky a Orcus.
Pokud budete spokojeni , můžete podpořit naše forum:Podpora fóra


Zpět na “HiJackThis”

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host