Zdravím všechny!
Mám problém se samovolným restartováním notebooku. Občas se mi tam objeví i modrá obrazovka ale většinou ji nestihnu přečíst, protože se to ihned restartuje. Třeba koukám na film nebo jen píšu do poznámkového bloku. Zkusil jsem už přeinstalovat systém, vyměnit RAMku, pevný disk, updatovat BIOS, testoval jsem několikrát RAMku a taky ji obněňoval, díval jsem se, jestli je vše dobře zapojeno a už nevím, co bych měl ještě udělat. Ve správci zařízení nemám žádnej vykřičník.
Notebook Amilo L6820
Processor: Mobile Intel(R) Celeron(R) CPU 2.40GHz
Memory: 1 016 MB
Mainboard: Uniwill 755II5
Video card: Intel(R) 82845G/GL/GE/PE/GV Graphics Controller
Hard Drive: TOSHIBA MK8032GAX
log:
Logfile of HijackThis v1.99.1
Scan saved at 15:03:36, on 30.11.2006
Platform: Windows XP SP2 (WinNT 5.01.2600)
MSIE: Internet Explorer v6.00 SP2 (6.00.2900.2180)
Running processes:
C:\WINDOWS\System32\smss.exe
C:\WINDOWS\system32\winlogon.exe
C:\WINDOWS\system32\services.exe
C:\WINDOWS\system32\lsass.exe
C:\WINDOWS\system32\svchost.exe
C:\WINDOWS\System32\svchost.exe
C:\WINDOWS\Explorer.EXE
C:\WINDOWS\system32\spoolsv.exe
C:\PROGRA~1\Grisoft\AVG7\avgamsvr.exe
C:\PROGRA~1\Grisoft\AVG7\avgupsvc.exe
C:\PROGRA~1\Grisoft\AVG7\avgemc.exe
C:\Program Files\CyberLink\Shared files\RichVideo.exe
C:\WINDOWS\system32\slserv.exe
C:\WINDOWS\system32\igfxtray.exe
C:\WINDOWS\system32\hkcmd.exe
C:\Program Files\Java\jre1.5.0_06\bin\jusched.exe
C:\PROGRA~1\Grisoft\AVG7\avgcc.exe
C:\WINDOWS\system32\ctfmon.exe
c:\hijackthis\HijackThis.exe
R1 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Window Title = Karlos Internet Explorer
R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Toolbar,LinksFolderName = Odkazy
O2 - BHO: AcroIEHlprObj Class - {06849E9F-C8D7-4D59-B87D-784B7D6BE0B3} - C:\Program Files\Adobe\Acrobat 7.0\ActiveX\AcroIEHelper.dll
O2 - BHO: SSVHelper Class - {761497BB-D6F0-462C-B6EB-D4DAF1D92D43} - C:\Program Files\Java\jre1.5.0_06\bin\ssv.dll
O4 - HKLM\..\Run: [IgfxTray] C:\WINDOWS\system32\igfxtray.exe
O4 - HKLM\..\Run: [HotKeysCmds] C:\WINDOWS\system32\hkcmd.exe
O4 - HKLM\..\Run: [SunJavaUpdateSched] C:\Program Files\Java\jre1.5.0_06\bin\jusched.exe
O4 - HKLM\..\Run: [AVG7_CC] C:\PROGRA~1\Grisoft\AVG7\avgcc.exe /STARTUP
O4 - HKCU\..\Run: [CTFMON.EXE] C:\WINDOWS\system32\ctfmon.exe
O4 - HKCU\..\Run: [Spamihilator] "C:\Program Files\Spamihilator\spamihilator.exe"
O8 - Extra context menu item: E&xportovat do aplikace Microsoft Office Excel - res://C:\PROGRA~1\MICROS~2\OFFICE11\EXCEL.EXE/3000
O9 - Extra button: (no name) - {08B0E5C0-4FCB-11CF-AAA5-00401C608501} - C:\Program Files\Java\jre1.5.0_06\bin\ssv.dll
O9 - Extra 'Tools' menuitem: Sun Java Console - {08B0E5C0-4FCB-11CF-AAA5-00401C608501} - C:\Program Files\Java\jre1.5.0_06\bin\ssv.dll
O9 - Extra button: Zdroje informací - {92780B25-18CC-41C8-B9BE-3C9C571A8263} - C:\PROGRA~1\MICROS~2\OFFICE11\REFIEBAR.DLL
O16 - DPF: {6414512B-B978-451D-A0D8-FCFDF33E833C} (WUWebControl Class) - http://update.microsoft.com/windowsupda ... 1360690208
O16 - DPF: {6E32070A-766D-4EE6-879C-DC1FA91D2FC3} (MUWebControl Class) - http://update.microsoft.com/microsoftup ... 1362593828
O16 - DPF: {A8482EAF-A1F3-4934-AE3F-56EB195A50BF} (DeskUpdate - Activex Control) - http://support.fujitsu-siemens.de/DeskU ... ctivex.cab
O20 - Winlogon Notify: igfxcui - C:\WINDOWS\SYSTEM32\igfxsrvc.dll
O20 - Winlogon Notify: WgaLogon - C:\WINDOWS\SYSTEM32\WgaLogon.dll
O23 - Service: AVG7 Alert Manager Server (Avg7Alrt) - GRISOFT, s.r.o. - C:\PROGRA~1\Grisoft\AVG7\avgamsvr.exe
O23 - Service: AVG7 Update Service (Avg7UpdSvc) - GRISOFT, s.r.o. - C:\PROGRA~1\Grisoft\AVG7\avgupsvc.exe
O23 - Service: AVG E-mail Scanner (AVGEMS) - GRISOFT, s.r.o. - C:\PROGRA~1\Grisoft\AVG7\avgemc.exe
O23 - Service: Cyberlink RichVideo Service(CRVS) (RichVideo) - Unknown owner - C:\Program Files\CyberLink\Shared files\RichVideo.exe
O23 - Service: SmartLinkService (SLService) - - C:\WINDOWS\SYSTEM32\slserv.exe
Jednou se mi podařilo i modrou obrazovku vyfotit.
Díky za rady.
Restart Notebooku (vyřešeno)
Restart Notebooku (vyřešeno)
Naposledy upravil(a) bbanana dne 20 pro 2006 17:27, celkem upraveno 1 x.
Tento stav je při zapojení do sítě, anebo při práci s baterií? Zkus při vypnutém notebooku vytáhnout napájecí baterii, tento připoj přes zdroj do el. sítě a porovnej to se stavem předtím. Pokud bude notebook pracovat v pohodě, tak to může být na 99% vadnou baterií anebo konektorem pro ni.
Potřebujete jinou pomoc při řešení problému ve Windows 10? Stáhněte si soubor Win10-finty.
Zkus ještě ověřit paměti. Použij na to třeba MemTest. Pokud ti nebude zobrazovat hodnoty v červených polích, tak paměť je v pořádku a vypadá to pak asi na servis.
Potřebujete jinou pomoc při řešení problému ve Windows 10? Stáhněte si soubor Win10-finty.
-
- Mohlo by vás zajímat
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek
-
- 2
- 2241
-
od sasshrek
Zobrazit poslední příspěvek
06 pro 2024 16:11
-
-
Náhodné zamrznutí PC, řešením je pouze tvrdý restart.
od Sipsisipi » 21 srp 2024 19:12 » v Problémy s hardwarem - 10
- 4326
-
od Sipsisipi
Zobrazit poslední příspěvek
25 srp 2024 10:37
-
-
- 3
- 2293
-
od falco_dee
Zobrazit poslední příspěvek
11 dub 2025 17:40
-
-
Výběr NVMe SSD do notebooku Příloha(y)
od MrVoltz » 01 lis 2024 18:49 » v Rady s výběrem hw a sestavením PC - 9
- 2558
-
od MrVoltz
Zobrazit poslední příspěvek
04 lis 2024 18:19
-
-
- 9
- 3363
-
od rakato11
Zobrazit poslední příspěvek
20 říj 2024 18:45
Zpět na “Problémy s hardwarem”
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 14 hostů