Jde nějak uložit vlastní řazení v excelu 2007. Pokaždé když zavřu soubor a poté ho otevřu znovu vymaže se mi poslední vlastní řazení a je nutno znovu zadat všechny úrovně řazení - což je hodně nepraktické a zdlouhavé.
Nejsem si 100% jistý, ale myslím si že u excelu 2003 vlastní řazení zůstalo po zavření souboru uložené.
Poradí někdo?
Dík
--- Doplnění předchozího příspěvku (12 Zář 2011 13:27) ---
Edit: Tak teď jsem přišel na to že to způsobeno nejspíš režimem kompatibility. Převedl jsem soubor na nový typ a už je to ok.
Excel 2007 - vlastní řazení
-
- Level 1
- Příspěvky: 62
- Registrován: březen 08
- Bydliště: Český Těšín
- Pohlaví:
- Stav:
Offline
- Kontakt:
-
- Mohlo by vás zajímat
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek
-
-
Jiné řazení dat ze zdroje v MS Excel na samostatných listech Příloha(y)
od Rosta_Kolmix » 09 říj 2024 22:06 » v Kancelářské balíky - 12
- 7160
-
od Rosta_Kolmix
Zobrazit poslední příspěvek
18 lis 2024 20:57
-
-
-
EXCEL -jak otevřít 2 excel sobory abych je viděla současne a samostatně
od Ketty02 » 30 srp 2024 21:19 » v Vše ostatní (sw) - 2
- 4756
-
od Riviera kid
Zobrazit poslední příspěvek
02 zář 2024 16:21
-
-
- 2
- 12167
-
od Snekment
Zobrazit poslední příspěvek
29 led 2025 15:05
-
- 1
- 4554
-
od atari
Zobrazit poslední příspěvek
07 kvě 2025 09:41
-
- 3
- 3305
-
od lubo.
Zobrazit poslední příspěvek
24 říj 2024 00:00
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 6 hostů