Prosim o pomoc s logem Vyřešeno

Místo pro vaše HiJackThis logy a logy z dalších programů…

Moderátoři: Mods_senior, Security team

Uživatelský avatar
jaro3
člen Security týmu
Guru Level 15
Guru Level 15
Příspěvky: 43298
Registrován: červen 07
Bydliště: Jižní Čechy
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: Prosim o pomoc s logem  Vyřešeno

Příspěvekod jaro3 » 28 úno 2012 09:35

Jo..

Stáhni si aswMBR

na svojí plochu.Poklepej na aswMBR.exe. Klikni na Scan.
Po skenu klikni na aswASW.log a ulož si ho na plochu , vlož sem celý obsak toho logu.
Při práci s programy HJT, ComboFix,MbAM, SDFix aj. zavřete všechny ostatní aplikace a prohlížeče!
Neposílejte logy do soukromých zpráv.Po dobu mé nepřítomnosti mě zastupuje memphisto , Žbeky a Orcus.
Pokud budete spokojeni , můžete podpořit naše forum:Podpora fóra

Reklama
bruno
Level 2
Level 2
Příspěvky: 198
Registrován: květen 08
Pohlaví: Nespecifikováno
Stav:
Offline

Re: Prosim o pomoc s logem

Příspěvekod bruno » 28 úno 2012 14:23

Zasilam LOG
aswMBR version 0.9.9.1649 Copyright(c) 2011 AVAST Software
Run date: 2012-02-28 14:18:50
-----------------------------
14:18:50.458 OS Version: Windows 6.1.7601 Service Pack 1
14:18:50.458 Number of processors: 2 586 0x209
14:18:50.473 ComputerName: BRONISLAV-PC UserName: Bronislav
14:18:51.239 Initialize success
14:19:00.182 Disk 0 (boot) \Device\Harddisk0\DR0 -> \Device\Ide\IdeDeviceP0T0L0-2
14:19:00.182 Disk 0 Vendor: SAMSUNG_HD322HJ 1AC01118 Size: 305245MB BusType: 3
14:19:00.198 Disk 1 \Device\Harddisk1\DR1 -> \Device\Ide\IdeDeviceP1T0L0-3
14:19:00.198 Disk 1 Vendor: WDC_WD1200JD-00GBB0 02.05D02 Size: 114473MB BusType: 3
14:19:00.198 Disk 0 MBR read successfully
14:19:00.213 Disk 0 MBR scan
14:19:00.213 Disk 0 Windows 7 default MBR code
14:19:00.229 Disk 0 Partition 1 80 (A) 07 HPFS/NTFS NTFS 100006 MB offset 63
14:19:00.229 Disk 0 Partition - 00 0F Extended LBA 205236 MB offset 204812685
14:19:00.245 Disk 0 Partition 2 00 07 HPFS/NTFS NTFS 205236 MB offset 204812748
14:19:00.260 Disk 0 scanning sectors +625137345
14:19:00.307 Disk 0 scanning C:\Windows\system32\drivers
14:19:09.370 Service scanning
14:19:20.041 Modules scanning
14:19:27.416 Disk 0 trace - called modules:
14:19:27.448 ntoskrnl.exe CLASSPNP.SYS disk.sys ataport.SYS halmacpi.dll intelide.sys PCIIDEX.SYS atapi.sys intelppm.sys
14:19:27.463 1 nt!IofCallDriver -> \Device\Harddisk0\DR0[0x85a40030]
14:19:27.463 3 CLASSPNP.SYS[89e7159e] -> nt!IofCallDriver -> \Device\Ide\IdeDeviceP0T0L0-2[0x85961030]
14:19:27.479 Scan finished successfully
14:20:00.901 Disk 0 MBR has been saved successfully to "C:\Users\Bronislav\Desktop\MBR.dat"
14:20:00.916 The log file has been saved successfully to "C:\Users\Bronislav\Desktop\aswMBR.txt"

Uživatelský avatar
Žbeky
Moderátor
Guru Level 13
Guru Level 13
Příspěvky: 22288
Registrován: květen 08
Bydliště: Vsetín - Pardubice
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: Prosim o pomoc s logem

Příspěvekod Žbeky » 28 úno 2012 18:45

Dej ten HJT log a info o stavu PC
V SZ řeším jen záležitosti týkající se fóra. Na prosby a žádosti o technickou podporu nereaguji. Díky za pochopení.

HiJackThis + návod - HW Monitor - Jak označit příspěvek za vyřešený - Pravidla fóra

bruno
Level 2
Level 2
Příspěvky: 198
Registrován: květen 08
Pohlaví: Nespecifikováno
Stav:
Offline

Re: Prosim o pomoc s logem

Příspěvekod bruno » 28 úno 2012 19:25

Tak PC šlape vyborne zatim se nic nevyskytlo.Moc vam dekoji jste tu vynikajici parta.
TU je ešte LOG z HJT
Logfile of Trend Micro HijackThis v2.0.4
Scan saved at 19:22:05, on 28. 2. 2012
Platform: Windows 7 SP1 (WinNT 6.00.3505)
MSIE: Internet Explorer v9.00 (9.00.8112.16421)
Boot mode: Normal

Running processes:
C:\Windows\system32\Dwm.exe
C:\Windows\system32\taskhost.exe
C:\Windows\Explorer.EXE
C:\Program Files\ESET\ESET Smart Security\egui.exe
C:\Windows\SOUNDMAN.EXE
C:\Program Files\Common Files\Java\Java Update\jusched.exe
C:\Program Files\Skype\Phone\Skype.exe
C:\Program Files\Mozilla Firefox\firefox.exe
C:\Program Files\Mozilla Firefox\plugin-container.exe
C:\Users\Bronislav\Desktop\HijackThis.exe

R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = http://www.zoznam.sk/
R1 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Default_Page_URL = http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=69157
R1 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Default_Search_URL = http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=54896
R1 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Search Page = http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=54896
R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=69157
R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Toolbar,LinksFolderName =
O2 - BHO: AcroIEHelperStub - {18DF081C-E8AD-4283-A596-FA578C2EBDC3} - C:\Program Files\Common Files\Adobe\Acrobat\ActiveX\AcroIEHelperShim.dll
O2 - BHO: Pomocník pri prihlasovaní v sieti Windows Live - {9030D464-4C02-4ABF-8ECC-5164760863C6} - C:\Program Files\Common Files\Microsoft Shared\Windows Live\WindowsLiveLogin.dll
O2 - BHO: SkypeIEPluginBHO - {AE805869-2E5C-4ED4-8F7B-F1F7851A4497} - C:\Program Files\Skype\Toolbars\Internet Explorer\skypeieplugin.dll
O2 - BHO: Java(tm) Plug-In 2 SSV Helper - {DBC80044-A445-435b-BC74-9C25C1C588A9} - C:\Program Files\Java\jre7\bin\jp2ssv.dll
O3 - Toolbar: (no name) - {98889811-442D-49dd-99D7-DC866BE87DBC} - (no file)
O4 - HKLM\..\Run: [egui] "C:\Program Files\ESET\ESET Smart Security\egui.exe" /hide /waitservice
O4 - HKLM\..\Run: [SoundMan] SOUNDMAN.EXE
O4 - HKLM\..\Run: [Adobe ARM] "C:\Program Files\Common Files\Adobe\ARM\1.0\AdobeARM.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [SunJavaUpdateSched] "C:\Program Files\Common Files\Java\Java Update\jusched.exe"
O9 - Extra button: Skype Click to Call - {898EA8C8-E7FF-479B-8935-AEC46303B9E5} - C:\Program Files\Skype\Toolbars\Internet Explorer\skypeieplugin.dll
O9 - Extra 'Tools' menuitem: Skype Click to Call - {898EA8C8-E7FF-479B-8935-AEC46303B9E5} - C:\Program Files\Skype\Toolbars\Internet Explorer\skypeieplugin.dll
O11 - Options group: [ACCELERATED_GRAPHICS] Accelerated graphics
O18 - Protocol: skype-ie-addon-data - {91774881-D725-4E58-B298-07617B9B86A8} - C:\Program Files\Skype\Toolbars\Internet Explorer\skypeieplugin.dll
O18 - Protocol: skype4com - {FFC8B962-9B40-4DFF-9458-1830C7DD7F5D} - C:\PROGRA~1\COMMON~1\Skype\SKYPE4~1.DLL
O23 - Service: Adobe Acrobat Update Service (AdobeARMservice) - Adobe Systems Incorporated - C:\Program Files\Common Files\Adobe\ARM\1.0\armsvc.exe
O23 - Service: bProtector - bProtector - C:\ProgramData\bProtector\bProtect.exe
O23 - Service: ESET HTTP Server (EHttpSrv) - ESET - C:\Program Files\ESET\ESET Smart Security\EHttpSrv.exe
O23 - Service: ESET Service (ekrn) - ESET - C:\Program Files\ESET\ESET Smart Security\ekrn.exe
O23 - Service: Služba Google Update (gupdate) (gupdate) - Google Inc. - C:\Program Files\Google\Update\GoogleUpdate.exe
O23 - Service: Služba Google Update (gupdatem) (gupdatem) - Google Inc. - C:\Program Files\Google\Update\GoogleUpdate.exe
O23 - Service: Google Software Updater (gusvc) - Google - C:\Program Files\Google\Common\Google Updater\GoogleUpdaterService.exe
O23 - Service: ServiceLayer - Nokia - C:\Program Files\PC Connectivity Solution\ServiceLayer.exe
O23 - Service: Skype Updater (SkypeUpdate) - Skype Technologies - C:\Program Files\Skype\Updater\Updater.exe

--
End of file - 3932 bytes

Uživatelský avatar
Žbeky
Moderátor
Guru Level 13
Guru Level 13
Příspěvky: 22288
Registrován: květen 08
Bydliště: Vsetín - Pardubice
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: Prosim o pomoc s logem

Příspěvekod Žbeky » 28 úno 2012 19:50

Parta sice jsme, ale konkrétně zde je nás žalostně málo...

Fixni ještě:

Kód: Vybrat vše

R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Toolbar,LinksFolderName =
O2 - BHO: AcroIEHelperStub - {18DF081C-E8AD-4283-A596-FA578C2EBDC3} - C:\Program Files\Common Files\Adobe\Acrobat\ActiveX\AcroIEHelperShim.dll
O3 - Toolbar: (no name) - {98889811-442D-49dd-99D7-DC866BE87DBC} - (no file)
O4 - HKLM\..\Run: [Adobe ARM] "C:\Program Files\Common Files\Adobe\ARM\1.0\AdobeARM.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [SunJavaUpdateSched] "C:\Program Files\Common Files\Java\Java Update\jusched.exe"

A pokud nejsou problémy, dej vyřešeno
V SZ řeším jen záležitosti týkající se fóra. Na prosby a žádosti o technickou podporu nereaguji. Díky za pochopení.

HiJackThis + návod - HW Monitor - Jak označit příspěvek za vyřešený - Pravidla fóra


Zpět na “HiJackThis”

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 77 hostů