Prosím o kontrolu Logu na notebooku Vyřešeno

Místo pro vaše HiJackThis logy a logy z dalších programů…

Moderátoři: Mods_senior, Security team

Uživatelský avatar
jaro3
člen Security týmu
Guru Level 15
Guru Level 15
Příspěvky: 43298
Registrován: červen 07
Bydliště: Jižní Čechy
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: Prosím o kontrolu Logu na notebooku

Příspěvekod jaro3 » 23 kvě 2012 19:22

Používej tlačítko "Upravit" a nedávej vždy nový příspěvek.
Při práci s programy HJT, ComboFix,MbAM, SDFix aj. zavřete všechny ostatní aplikace a prohlížeče!
Neposílejte logy do soukromých zpráv.Po dobu mé nepřítomnosti mě zastupuje memphisto , Žbeky a Orcus.
Pokud budete spokojeni , můžete podpořit naše forum:Podpora fóra

Reklama
Uživatelský avatar
MiliNess
člen BSOD týmu
Master Level 9.5
Master Level 9.5
Příspěvky: 9112
Registrován: říjen 09
Bydliště: Cheb
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: Prosím o kontrolu Logu na notebooku

Příspěvekod MiliNess » 23 kvě 2012 20:27

Hodnota počtu timeoutů se zvedla o jedna. Řekl bych, že se bude opravdu jednat o závadu disku.
Pokud to u tohoto typu NB lze, můžeš zkusit přepnout diskový hostadaptér do AHCI módu.
Pokud ani to nepomůže, doporučuji servis.
-každý má svou pravdu a ta se nemusí vždycky shodovat s tvou vlastní
-naše problémy jsou pouze v naší hlavě
-okolní svět není ani dobrý ani špatný, je mu zcela lhostejné, jestli existuješ
-nejdůležitější v životě je láska. Všechno ostatní jsou zbytečnosti

Uživatelský avatar
kokossak
Level 3.5
Level 3.5
Příspěvky: 992
Registrován: únor 12
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: Prosím o kontrolu Logu na notebooku

Příspěvekod kokossak » 23 kvě 2012 20:29

počkej, a to se dělá jak ? :D mám noťas ASUS x53BR ,, a mám ho teprve od března ..
CPU: Intel Core i7 3.9 Ghz v Turbo
GPU: NVIDIA GEFORCE GTX 760 4GB
RAM: Kingston HyperX 16 GB
SSD: KingSton 60GB pro systém, 540 Mb / s R, 520 Mb / s W
HDD: WD 1 TB 7200 ot / min
ZD: GIGABYTE GA-H87-HD3 - Intel H87
OS: Windows 7 Home Premium 64bit

Uživatelský avatar
MiliNess
člen BSOD týmu
Master Level 9.5
Master Level 9.5
Příspěvky: 9112
Registrován: říjen 09
Bydliště: Cheb
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: Prosím o kontrolu Logu na notebooku

Příspěvekod MiliNess » 23 kvě 2012 20:32

Já se po tom nastavení podívám. Pokud ti ještě padá ten průzkumník, stáhni toto, spusť, povol přidání informací do registru. Až průzkumník spadne, upni mi soobory ze složky c:\CrashDumpsApp.
-každý má svou pravdu a ta se nemusí vždycky shodovat s tvou vlastní
-naše problémy jsou pouze v naší hlavě
-okolní svět není ani dobrý ani špatný, je mu zcela lhostejné, jestli existuješ
-nejdůležitější v životě je láska. Všechno ostatní jsou zbytečnosti

Uživatelský avatar
kokossak
Level 3.5
Level 3.5
Příspěvky: 992
Registrován: únor 12
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: Prosím o kontrolu Logu na notebooku

Příspěvekod kokossak » 23 kvě 2012 20:39

Ok, průzkumník, už nepadá :-)
CPU: Intel Core i7 3.9 Ghz v Turbo
GPU: NVIDIA GEFORCE GTX 760 4GB
RAM: Kingston HyperX 16 GB
SSD: KingSton 60GB pro systém, 540 Mb / s R, 520 Mb / s W
HDD: WD 1 TB 7200 ot / min
ZD: GIGABYTE GA-H87-HD3 - Intel H87
OS: Windows 7 Home Premium 64bit

Uživatelský avatar
MiliNess
člen BSOD týmu
Master Level 9.5
Master Level 9.5
Příspěvky: 9112
Registrován: říjen 09
Bydliště: Cheb
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: Prosím o kontrolu Logu na notebooku

Příspěvekod MiliNess » 23 kvě 2012 20:46

Vlez do nastavení BIOSu (klávesa DEL nebo F1 nebo F2 při startu), na záložce Advanced se podívej na možnosti nastavení SATA Configuration a mrkni co máš nyní nastaveno.
Pak stáhni toto a spusť.
-každý má svou pravdu a ta se nemusí vždycky shodovat s tvou vlastní
-naše problémy jsou pouze v naší hlavě
-okolní svět není ani dobrý ani špatný, je mu zcela lhostejné, jestli existuješ
-nejdůležitější v životě je láska. Všechno ostatní jsou zbytečnosti

Uživatelský avatar
kokossak
Level 3.5
Level 3.5
Příspěvky: 992
Registrován: únor 12
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: Prosím o kontrolu Logu na notebooku

Příspěvekod kokossak » 23 kvě 2012 20:50

mám tam myslím AHCI - nebo VHCI - si to nepamatuju :D myslím AHCI :D
CPU: Intel Core i7 3.9 Ghz v Turbo
GPU: NVIDIA GEFORCE GTX 760 4GB
RAM: Kingston HyperX 16 GB
SSD: KingSton 60GB pro systém, 540 Mb / s R, 520 Mb / s W
HDD: WD 1 TB 7200 ot / min
ZD: GIGABYTE GA-H87-HD3 - Intel H87
OS: Windows 7 Home Premium 64bit

Uživatelský avatar
MiliNess
člen BSOD týmu
Master Level 9.5
Master Level 9.5
Příspěvky: 9112
Registrován: říjen 09
Bydliště: Cheb
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: Prosím o kontrolu Logu na notebooku

Příspěvekod MiliNess » 23 kvě 2012 21:37

Stáhni toto a spusť.
Pak to v nastavení BIOSu nastav na AHCI a ulož změny. Pak restartuj počítač.
Dále stáni ze stránek Asus AMD Chipset driver
http://support.asus.com.tw/download/dow ... uage=cs-cz (vyhledej si tam svůj typ)
-každý má svou pravdu a ta se nemusí vždycky shodovat s tvou vlastní
-naše problémy jsou pouze v naší hlavě
-okolní svět není ani dobrý ani špatný, je mu zcela lhostejné, jestli existuješ
-nejdůležitější v životě je láska. Všechno ostatní jsou zbytečnosti

Uživatelský avatar
kokossak
Level 3.5
Level 3.5
Příspěvky: 992
Registrován: únor 12
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: Prosím o kontrolu Logu na notebooku

Příspěvekod kokossak » 25 kvě 2012 20:15

TAkm díky Moc , ale tohle je už moc , Prostě tolik problému po třech měsících je moc .. Hned zítra ho zajdu reklamovat, mam ho koupený z OKAY , nejraději bych byl, kdyby mi vrátili peníze a já bych si koupil jinde, ale myslím, že to nebudou chtít ,, Co myslíte vy ? Máte s tím něko zkušenost ? dík
CPU: Intel Core i7 3.9 Ghz v Turbo
GPU: NVIDIA GEFORCE GTX 760 4GB
RAM: Kingston HyperX 16 GB
SSD: KingSton 60GB pro systém, 540 Mb / s R, 520 Mb / s W
HDD: WD 1 TB 7200 ot / min
ZD: GIGABYTE GA-H87-HD3 - Intel H87
OS: Windows 7 Home Premium 64bit

Uživatelský avatar
kokossak
Level 3.5
Level 3.5
Příspěvky: 992
Registrován: únor 12
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: Prosím o kontrolu Logu na notebooku

Příspěvekod kokossak » 26 kvě 2012 20:20

Tak jsem reinstaloval Wina .. .. Tak prosím o kontrolu Logu z HJTJ , jestli už je vše v pořádku .. Díky

HJTH :

Logfile of Trend Micro HijackThis v2.0.4
Scan saved at 20:19:16, on 26.5.2012
Platform: Windows 7 SP1 (WinNT 6.00.3505)
MSIE: Internet Explorer v9.00 (9.00.8112.16421)
Boot mode: Normal

Running processes:
C:\Program Files (x86)\ASUS\ATK Package\ATKOSD2\ATKOSD2.exe
C:\Program Files (x86)\ASUS\ASUS Live Update\LiveUpdate.exe
C:\Windows\AsScrPro.exe
C:\Program Files (x86)\ASUS\Splendid\ACMON.exe
C:\Program Files (x86)\ASUS\FaceLogon\sensorsrv.exe
C:\Program Files (x86)\CyberLink\Power2Go\CLMLSvc.exe
C:\Program Files (x86)\ASUS\ASUS Sonic Focus\SonicFocusTray.exe
C:\Program Files (x86)\ASUS\ATK Package\ATK Media\DMedia.exe
C:\Program Files (x86)\ASUS\ATK Package\ATK Hotkey\HControlUser.exe
C:\Program Files (x86)\ASUS\Wireless Console 3\wcourier.exe
C:\Windows\SysWOW64\ACEngSvr.exe
C:\Program Files (x86)\Internet Explorer\iexplore.exe
C:\Windows\SysWOW64\Macromed\Flash\FlashUtil10k_ActiveX.exe
C:\Program Files (x86)\ASUS\AI Recovery\AIRecoveryBurner.exe
C:\Program Files (x86)\Internet Explorer\iexplore.exe
C:\Users\Kokoss\Downloads\HijackThis.exe

R1 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Default_Page_URL = http://asus.msn.com
R1 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Search Page = http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=54896
R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = http://asus.msn.com
R1 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Default_Page_URL = http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=69157
R1 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Default_Search_URL = http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=54896
R1 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Search Page = http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=54896
R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = http://asus.msn.com
R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Search,SearchAssistant =
R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Search,CustomizeSearch =
R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Local Page = C:\Windows\SysWOW64\blank.htm
R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Toolbar,LinksFolderName =
F2 - REG:system.ini: UserInit=userinit.exe
O2 - BHO: Trend Micro NSC BHO - {1CA1377B-DC1D-4A52-9585-6E06050FAC53} - C:\Program Files\Trend Micro\AMSP\Module\20004\1.5.1381\6.5.1234\TmIEPlg32.dll
O2 - BHO: IESpeakDoc - {8D10F6C4-0E01-4BD4-8601-11AC1FDF8126} - C:\Program Files (x86)\Bluetooth Suite\IEPlugIn.dll
O2 - BHO: Windows Live ID Sign-in Helper - {9030D464-4C02-4ABF-8ECC-5164760863C6} - C:\Program Files (x86)\Common Files\Microsoft Shared\Windows Live\WindowsLiveLogin.dll
O2 - BHO: TmBpIeBHO - {BBACBAFD-FA5E-4079-8B33-00EB9F13D4AC} - C:\Program Files\Trend Micro\AMSP\Module\20002\6.5.1234\6.5.1234\TmBpIe32.dll
O2 - BHO: Bing Bar Helper - {d2ce3e00-f94a-4740-988e-03dc2f38c34f} - "C:\Program Files (x86)\Microsoft\BingBar\BingExt.dll" (file missing)
O3 - Toolbar: Bing Bar - {8dcb7100-df86-4384-8842-8fa844297b3f} - "C:\Program Files (x86)\Microsoft\BingBar\BingExt.dll" (file missing)
O4 - HKLM\..\Run: [Nuance PDF Reader-reminder] "C:\Program Files (x86)\Nuance\PDF Reader\Ereg\Ereg.exe" -r "C:\ProgramData\Nuance\PDF Reader\Ereg\Ereg.ini"
O4 - HKLM\..\Run: [ASUSPRP] "C:\Program Files (x86)\ASUS\APRP\APRP.EXE"
O4 - HKLM\..\Run: [ASUSWebStorage] C:\Program Files (x86)\ASUS\ASUS WebStorage\3.0.84.161\AsusWSPanel.exe /S
O4 - HKLM\..\Run: [SonicMasterTray] C:\Program Files (x86)\ASUS\ASUS Sonic Focus\SonicFocusTray.exe
O4 - HKLM\..\Run: [ATKOSD2] C:\Program Files (x86)\ASUS\ATK Package\ATKOSD2\ATKOSD2.exe
O4 - HKLM\..\Run: [ATKMEDIA] C:\Program Files (x86)\ASUS\ATK Package\ATK Media\DMedia.exe
O4 - HKLM\..\Run: [HControlUser] C:\Program Files (x86)\ASUS\ATK Package\ATK Hotkey\HControlUser.exe
O4 - HKLM\..\Run: [Wireless Console 3] C:\Program Files (x86)\ASUS\Wireless Console 3\wcourier.exe
O4 - HKLM\..\Run: [UpdateLBPShortCut] "C:\Program Files (x86)\CyberLink\LabelPrint\MUITransfer\MUIStartMenu.exe" "C:\Program Files (x86)\CyberLink\LabelPrint" UpdateWithCreateOnce "Software\CyberLink\LabelPrint\2.5"
O4 - HKLM\..\Run: [UpdateP2GoShortCut] "C:\Program Files (x86)\CyberLink\Power2Go\MUITransfer\MUIStartMenu.exe" "C:\Program Files (x86)\CyberLink\Power2Go" UpdateWithCreateOnce "SOFTWARE\CyberLink\Power2Go\6.0"
O4 - HKCU\..\Run: [Sidebar] C:\Program Files\Windows Sidebar\sidebar.exe /autoRun
O4 - HKUS\S-1-5-19\..\Run: [Sidebar] %ProgramFiles%\Windows Sidebar\Sidebar.exe /autoRun (User 'LOCAL SERVICE')
O4 - HKUS\S-1-5-19\..\RunOnce: [mctadmin] C:\Windows\System32\mctadmin.exe (User 'LOCAL SERVICE')
O4 - HKUS\S-1-5-20\..\Run: [Sidebar] %ProgramFiles%\Windows Sidebar\Sidebar.exe /autoRun (User 'NETWORK SERVICE')
O4 - HKUS\S-1-5-20\..\RunOnce: [mctadmin] C:\Windows\System32\mctadmin.exe (User 'NETWORK SERVICE')
O4 - Global Startup: AsusVibeLauncher.lnk = C:\Program Files (x86)\ASUS\AsusVibe\AsusVibeLauncher.exe
O9 - Extra button: @C:\Program Files (x86)\Windows Live\Writer\WindowsLiveWriterShortcuts.dll,-1004 - {219C3416-8CB2-491a-A3C7-D9FCDDC9D600} - C:\Program Files (x86)\Windows Live\Writer\WriterBrowserExtension.dll
O9 - Extra 'Tools' menuitem: @C:\Program Files (x86)\Windows Live\Writer\WindowsLiveWriterShortcuts.dll,-1003 - {219C3416-8CB2-491a-A3C7-D9FCDDC9D600} - C:\Program Files (x86)\Windows Live\Writer\WriterBrowserExtension.dll
O9 - Extra button: (no name) - {7815BE26-237D-41A8-A98F-F7BD75F71086} - C:\Program Files (x86)\Bluetooth Suite\IEPlugIn.dll
O9 - Extra 'Tools' menuitem: Send by Bluetooth to - {7815BE26-237D-41A8-A98F-F7BD75F71086} - C:\Program Files (x86)\Bluetooth Suite\IEPlugIn.dll
O10 - Unknown file in Winsock LSP: c:\program files (x86)\common files\microsoft shared\windows live\wlidnsp.dll
O10 - Unknown file in Winsock LSP: c:\program files (x86)\common files\microsoft shared\windows live\wlidnsp.dll
O11 - Options group: [ACCELERATED_GRAPHICS] Accelerated graphics
O18 - Protocol: tmbp - {1A77E7DC-C9A0-4110-8A37-2F36BAE71ECF} - C:\Program Files\Trend Micro\AMSP\Module\20002\6.5.1234\6.5.1234\TmBpIe32.dll
O18 - Protocol: tmpx - {0E526CB5-7446-41D1-A403-19BFE95E8C23} - C:\Program Files\Trend Micro\AMSP\Module\20004\1.5.1381\6.5.1234\TmIEPlg32.dll
O18 - Protocol: wlpg - {E43EF6CD-A37A-4A9B-9E6F-83F89B8E6324} - C:\Program Files (x86)\Windows Live\Photo Gallery\AlbumDownloadProtocolHandler.dll
O23 - Service: AFBAgent - Unknown owner - C:\Windows\system32\FBAgent.exe (file missing)
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\Alg.exe,-112 (ALG) - Unknown owner - C:\Windows\System32\alg.exe (file missing)
O23 - Service: AMD External Events Utility - Unknown owner - C:\Windows\system32\atiesrxx.exe (file missing)
O23 - Service: AMD FUEL Service - Advanced Micro Devices, Inc. - C:\Program Files\ATI Technologies\ATI.ACE\Fuel\Fuel.Service.exe
O23 - Service: Trend Micro Solution Platform (Amsp) - Trend Micro Inc. - C:\Program Files\Trend Micro\AMSP\coreServiceShell.exe
O23 - Service: ASLDR Service (ASLDRService) - ASUS - C:\Program Files (x86)\ASUS\ATK Package\ATK Hotkey\ASLDRSrv.exe
O23 - Service: Atheros Bt&Wlan Coex Agent - Atheros - C:\Program Files (x86)\Bluetooth Suite\Ath_CoexAgent.exe
O23 - Service: AtherosSvc - Atheros Commnucations - C:\Program Files (x86)\Bluetooth Suite\adminservice.exe
O23 - Service: ATKGFNEX Service (ATKGFNEXSrv) - ASUS - C:\Program Files (x86)\ASUS\ATK Package\ATKGFNEX\GFNEXSrv.exe
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\efssvc.dll,-100 (EFS) - Unknown owner - C:\Windows\System32\lsass.exe (file missing)
O23 - Service: @%systemroot%\system32\fxsresm.dll,-118 (Fax) - Unknown owner - C:\Windows\system32\fxssvc.exe (file missing)
O23 - Service: @keyiso.dll,-100 (KeyIso) - Unknown owner - C:\Windows\system32\lsass.exe (file missing)
O23 - Service: @comres.dll,-2797 (MSDTC) - Unknown owner - C:\Windows\System32\msdtc.exe (file missing)
O23 - Service: @%SystemRoot%\System32\netlogon.dll,-102 (Netlogon) - Unknown owner - C:\Windows\system32\lsass.exe (file missing)
O23 - Service: @%systemroot%\system32\psbase.dll,-300 (ProtectedStorage) - Unknown owner - C:\Windows\system32\lsass.exe (file missing)
O23 - Service: @%systemroot%\system32\Locator.exe,-2 (RpcLocator) - Unknown owner - C:\Windows\system32\locator.exe (file missing)
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\samsrv.dll,-1 (SamSs) - Unknown owner - C:\Windows\system32\lsass.exe (file missing)
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\snmptrap.exe,-3 (SNMPTRAP) - Unknown owner - C:\Windows\System32\snmptrap.exe (file missing)
O23 - Service: @%systemroot%\system32\spoolsv.exe,-1 (Spooler) - Unknown owner - C:\Windows\System32\spoolsv.exe (file missing)
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\sppsvc.exe,-101 (sppsvc) - Unknown owner - C:\Windows\system32\sppsvc.exe (file missing)
O23 - Service: TiMiniService - Trend Micro Inc. - C:\Program Files\Trend Micro\Titanium\TiMiniService.exe
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\ui0detect.exe,-101 (UI0Detect) - Unknown owner - C:\Windows\system32\UI0Detect.exe (file missing)
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\vaultsvc.dll,-1003 (VaultSvc) - Unknown owner - C:\Windows\system32\lsass.exe (file missing)
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\vds.exe,-100 (vds) - Unknown owner - C:\Windows\System32\vds.exe (file missing)
O23 - Service: @%systemroot%\system32\vssvc.exe,-102 (VSS) - Unknown owner - C:\Windows\system32\vssvc.exe (file missing)
O23 - Service: @%systemroot%\system32\wbengine.exe,-104 (wbengine) - Unknown owner - C:\Windows\system32\wbengine.exe (file missing)
O23 - Service: @%Systemroot%\system32\wbem\wmiapsrv.exe,-110 (wmiApSrv) - Unknown owner - C:\Windows\system32\wbem\WmiApSrv.exe (file missing)
O23 - Service: @%PROGRAMFILES%\Windows Media Player\wmpnetwk.exe,-101 (WMPNetworkSvc) - Unknown owner - C:\Program Files (x86)\Windows Media Player\wmpnetwk.exe (file missing)

--
End of file - 9848 bytes
CPU: Intel Core i7 3.9 Ghz v Turbo
GPU: NVIDIA GEFORCE GTX 760 4GB
RAM: Kingston HyperX 16 GB
SSD: KingSton 60GB pro systém, 540 Mb / s R, 520 Mb / s W
HDD: WD 1 TB 7200 ot / min
ZD: GIGABYTE GA-H87-HD3 - Intel H87
OS: Windows 7 Home Premium 64bit

Uživatelský avatar
Žbeky
Moderátor
Guru Level 13
Guru Level 13
Příspěvky: 22288
Registrován: květen 08
Bydliště: Vsetín - Pardubice
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: Prosím o kontrolu Logu na notebooku  Vyřešeno

Příspěvekod Žbeky » 27 kvě 2012 09:39

Co chceš na nové instalaci kontrolovat?

Fixni:

Kód: Vybrat vše

R1 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Default_Page_URL = http://asus.msn.com
R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = http://asus.msn.com
R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = http://asus.msn.com
R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Search,SearchAssistant =
R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Search,CustomizeSearch =
R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Local Page = C:\Windows\SysWOW64\blank.htm
R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Toolbar,LinksFolderName =
F2 - REG:system.ini: UserInit=userinit.exe
O2 - BHO: Trend Micro NSC BHO - {1CA1377B-DC1D-4A52-9585-6E06050FAC53} - C:\Program Files\Trend Micro\AMSP\Module\20004\1.5.1381\6.5.1234\TmIEPlg32.dll
O2 - BHO: TmBpIeBHO - {BBACBAFD-FA5E-4079-8B33-00EB9F13D4AC} - C:\Program Files\Trend Micro\AMSP\Module\20002\6.5.1234\6.5.1234\TmBpIe32.dll
O2 - BHO: Bing Bar Helper - {d2ce3e00-f94a-4740-988e-03dc2f38c34f} - "C:\Program Files (x86)\Microsoft\BingBar\BingExt.dll" (file missing)
O3 - Toolbar: Bing Bar - {8dcb7100-df86-4384-8842-8fa844297b3f} - "C:\Program Files (x86)\Microsoft\BingBar\BingExt.dll" (file missing)
O4 - HKLM\..\Run: [Nuance PDF Reader-reminder] "C:\Program Files (x86)\Nuance\PDF Reader\Ereg\Ereg.exe" -r "C:\ProgramData\Nuance\PDF Reader\Ereg\Ereg.ini"
O4 - HKUS\S-1-5-19\..\RunOnce: [mctadmin] C:\Windows\System32\mctadmin.exe (User 'LOCAL SERVICE')
O4 - HKUS\S-1-5-20\..\RunOnce: [mctadmin] C:\Windows\System32\mctadmin.exe (User 'NETWORK SERVICE')

A můžeš dát vyřešeno
V SZ řeším jen záležitosti týkající se fóra. Na prosby a žádosti o technickou podporu nereaguji. Díky za pochopení.

HiJackThis + návod - HW Monitor - Jak označit příspěvek za vyřešený - Pravidla fóra

Uživatelský avatar
kokossak
Level 3.5
Level 3.5
Příspěvky: 992
Registrován: únor 12
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: Prosím o kontrolu Logu na notebooku

Příspěvekod kokossak » 27 kvě 2012 10:43

No, protože neproběhla pravděpodobně Formát disku , ale jen reinstal přes F9 .. Tak radši ... :-) Dík moc ... --> Vyřešeno
CPU: Intel Core i7 3.9 Ghz v Turbo
GPU: NVIDIA GEFORCE GTX 760 4GB
RAM: Kingston HyperX 16 GB
SSD: KingSton 60GB pro systém, 540 Mb / s R, 520 Mb / s W
HDD: WD 1 TB 7200 ot / min
ZD: GIGABYTE GA-H87-HD3 - Intel H87
OS: Windows 7 Home Premium 64bit


Zpět na “HiJackThis”

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 54 hostů