Problém přetrvává, reklamace neuznána Vyřešeno

Zvukové karty, síťové karty, grafické karty, modemy…

Moderátoři: Pic, Mods_junior, Mods_senior, HW spec team

Uživatelský avatar
Moony
Level 3.5
Level 3.5
Příspěvky: 935
Registrován: prosinec 11
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: Problém přetrvává, reklamace neuznána

Příspěvekod Moony » 14 črc 2012 00:09

Dík, zkusím to. Disk zformátován a tak uvidíme, jestli to pomůže. Ovladače nejaktuálnější.
MSI B450 A-PRO MAX, Seasonic S12II 500 W, AMD Ryzen 2600 3,4 GHz, 8 GB Kingston DDR4 3200 MHz, Asus Radeon RX 5500 OC 8 GB, Kingston SSD 250 GB, Windows 10 64bit, case Thermaltake Matrix, Arctic Freezer 33 + 2x Arctic PWM 140 mm

Reklama
Uživatelský avatar
MiliNess
člen BSOD týmu
Master Level 9.5
Master Level 9.5
Příspěvky: 9112
Registrován: říjen 09
Bydliště: Cheb
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: Problém přetrvává, reklamace neuznána

Příspěvekod MiliNess » 14 črc 2012 00:26

Tak uvidíme.
-každý má svou pravdu a ta se nemusí vždycky shodovat s tvou vlastní
-naše problémy jsou pouze v naší hlavě
-okolní svět není ani dobrý ani špatný, je mu zcela lhostejné, jestli existuješ
-nejdůležitější v životě je láska. Všechno ostatní jsou zbytečnosti

Uživatelský avatar
Moony
Level 3.5
Level 3.5
Příspěvky: 935
Registrován: prosinec 11
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: Problém přetrvává, reklamace neuznána

Příspěvekod Moony » 18 črc 2012 17:25

Bohužel, problém stále přetrvává.

Udělal jsem to, že jsem zformátoval pevný disk a nainstaloval vše nově. Bohužel problém se nevyřešil, stále dochází k restartování ovladače grafické karty a k deformaci obrazu. Opět výhradně u této karty.

Čtvrtou reklamaci?
MSI B450 A-PRO MAX, Seasonic S12II 500 W, AMD Ryzen 2600 3,4 GHz, 8 GB Kingston DDR4 3200 MHz, Asus Radeon RX 5500 OC 8 GB, Kingston SSD 250 GB, Windows 10 64bit, case Thermaltake Matrix, Arctic Freezer 33 + 2x Arctic PWM 140 mm

Uživatelský avatar
Petison
Level 5
Level 5
Příspěvky: 2075
Registrován: březen 09
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: Problém přetrvává, reklamace neuznána

Příspěvekod Petison » 18 črc 2012 17:28

Nemáš možnost ji vyzkoušet v jiném počítači?Jinak reklamuj.

Uživatelský avatar
Moony
Level 3.5
Level 3.5
Příspěvky: 935
Registrován: prosinec 11
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: Problém přetrvává, reklamace neuznána

Příspěvekod Moony » 18 črc 2012 17:37

Bohužel. Nemám tady kde, všichni už mají notebooky :D
MSI B450 A-PRO MAX, Seasonic S12II 500 W, AMD Ryzen 2600 3,4 GHz, 8 GB Kingston DDR4 3200 MHz, Asus Radeon RX 5500 OC 8 GB, Kingston SSD 250 GB, Windows 10 64bit, case Thermaltake Matrix, Arctic Freezer 33 + 2x Arctic PWM 140 mm

Uživatelský avatar
satam
Level 5
Level 5
Příspěvky: 2347
Registrován: červen 12
Bydliště: Cheb
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: Problém přetrvává, reklamace neuznána

Příspěvekod satam » 18 črc 2012 17:39

Dej dohromady pár svědků, kteří Ti to potvrdí, a to by v tom byl čert, aby ta reklamace neprošla!
Trvalý BAN za trolling a dlouhodobé nerespektování pravidel fóra, duplicitní účty tohoto uživatele: satam, peyrac10, wattmetr, gracia (vydávání se za ženu), jamesbond, jamesbond1...

Uživatelský avatar
Moony
Level 3.5
Level 3.5
Příspěvky: 935
Registrován: prosinec 11
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: Problém přetrvává, reklamace neuznána

Příspěvekod Moony » 18 črc 2012 17:43

Mám screeny z PC.

Dokonce jsem jeden posílal technikovi do Znojma a jednomu (přímo tomu, kdo měl na starost moji GK) taky, a ten z Olomouce (TS Bohemia) se zatím neozval od soboty.
Napsal jsem i do Znojma, tak zítra uvidím.
MSI B450 A-PRO MAX, Seasonic S12II 500 W, AMD Ryzen 2600 3,4 GHz, 8 GB Kingston DDR4 3200 MHz, Asus Radeon RX 5500 OC 8 GB, Kingston SSD 250 GB, Windows 10 64bit, case Thermaltake Matrix, Arctic Freezer 33 + 2x Arctic PWM 140 mm

Uživatelský avatar
MiliNess
člen BSOD týmu
Master Level 9.5
Master Level 9.5
Příspěvky: 9112
Registrován: říjen 09
Bydliště: Cheb
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: Problém přetrvává, reklamace neuznána

Příspěvekod MiliNess » 18 črc 2012 21:00

Jestli se jedná pouze o nekompatibilitu, se zlou se potážeš. Zloušel jsi update obou BIOSů?
-každý má svou pravdu a ta se nemusí vždycky shodovat s tvou vlastní
-naše problémy jsou pouze v naší hlavě
-okolní svět není ani dobrý ani špatný, je mu zcela lhostejné, jestli existuješ
-nejdůležitější v životě je láska. Všechno ostatní jsou zbytečnosti

Uživatelský avatar
Moony
Level 3.5
Level 3.5
Příspěvky: 935
Registrován: prosinec 11
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: Problém přetrvává, reklamace neuznána

Příspěvekod Moony » 18 črc 2012 21:21

Zkoušel jsem update obou BIOSů, jak na původní, tak nový desce.

Jenže mi to dělá pouze u této karty !!
MSI B450 A-PRO MAX, Seasonic S12II 500 W, AMD Ryzen 2600 3,4 GHz, 8 GB Kingston DDR4 3200 MHz, Asus Radeon RX 5500 OC 8 GB, Kingston SSD 250 GB, Windows 10 64bit, case Thermaltake Matrix, Arctic Freezer 33 + 2x Arctic PWM 140 mm

Uživatelský avatar
MiliNess
člen BSOD týmu
Master Level 9.5
Master Level 9.5
Příspěvky: 9112
Registrován: říjen 09
Bydliště: Cheb
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: Problém přetrvává, reklamace neuznána

Příspěvekod MiliNess » 18 črc 2012 21:40

Teď nevím, jestli jsme si rozuměli. Updatl jsi tedy i BIOS grafické karty?
-každý má svou pravdu a ta se nemusí vždycky shodovat s tvou vlastní
-naše problémy jsou pouze v naší hlavě
-okolní svět není ani dobrý ani špatný, je mu zcela lhostejné, jestli existuješ
-nejdůležitější v životě je láska. Všechno ostatní jsou zbytečnosti

Uživatelský avatar
Moony
Level 3.5
Level 3.5
Příspěvky: 935
Registrován: prosinec 11
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: Problém přetrvává, reklamace neuznána

Příspěvekod Moony » 18 črc 2012 21:59

Ano, update BIOSu (nejnovější) a grafické karty (CCC 12.7, u starších problém taky byl). Nainstalován pouze ovladač a AMD Vision Center. Když nainstaluji komplet balík, problém taky přetrvává.
MSI B450 A-PRO MAX, Seasonic S12II 500 W, AMD Ryzen 2600 3,4 GHz, 8 GB Kingston DDR4 3200 MHz, Asus Radeon RX 5500 OC 8 GB, Kingston SSD 250 GB, Windows 10 64bit, case Thermaltake Matrix, Arctic Freezer 33 + 2x Arctic PWM 140 mm

Uživatelský avatar
MiliNess
člen BSOD týmu
Master Level 9.5
Master Level 9.5
Příspěvky: 9112
Registrován: říjen 09
Bydliště: Cheb
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: Problém přetrvává, reklamace neuznána

Příspěvekod MiliNess » 18 črc 2012 23:59

Pak zkus prosadit tu reklamaci. Doporučuji si s sebou vzít toto nebo toto.
Vyřízení je pak většinou kladné. Někdy ovšem prodejce hraje "mrtvého brouka".
Jen nevím, zda už je v českých věznicích povoleno vlastnit výpočetní techniku.
-každý má svou pravdu a ta se nemusí vždycky shodovat s tvou vlastní
-naše problémy jsou pouze v naší hlavě
-okolní svět není ani dobrý ani špatný, je mu zcela lhostejné, jestli existuješ
-nejdůležitější v životě je láska. Všechno ostatní jsou zbytečnosti


  • Mohlo by vás zajímat
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek
  • Alza reklamace gpu Příloha(y)
    od Qido » 12 pro 2024 14:12 » v Reklamace a zákony
    9
    25835
    od petr22 Zobrazit poslední příspěvek
    03 kvě 2025 23:35
  • Reklamace Přehřívající Se Grafiky Příloha(y)
    od MichaelSR » 21 srp 2024 15:51 » v Problémy s hardwarem
    24
    9264
    od MichaelSR Zobrazit poslední příspěvek
    26 srp 2024 02:03
  • Problém s RAM
    od lukas222 » 04 lis 2024 13:52 » v Problémy s hardwarem
    4
    3651
    od lukas222 Zobrazit poslední příspěvek
    05 lis 2024 13:36
  • Problém s FPS
    od mcrakvar » 26 lis 2024 16:22 » v Vše ostatní (sw)
    4
    4374
    od petr22 Zobrazit poslední příspěvek
    28 lis 2024 10:06
  • Problém se spuštěním PC
    od Viroxx » 27 led 2025 07:09 » v Problémy s hardwarem
    1
    2498
    od petr22 Zobrazit poslední příspěvek
    27 led 2025 07:19

Zpět na “Problémy s hardwarem”

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 5 hostů