Dobrý den,
včera sem vytvořil s kamárady takovou menší hru a chtěli by jsme udělat pro tu hru Ochranu, myslím tím něco jako Serial key. Hledal jsem na Googlu, ale nic jsem nenašel. Našel jsem jakýsi program, který dokáže zaheslovat instalaci, ale to je mi nanic. Jestliže někdo ví prosím řekněte :(
Ochrana vlastní hry
Ochrana vlastní hry
Jen dvě věci jsou nekonečné. Vesmír a lidská hloupost, avšak tím prvním si nejsem tak jist
Re: Ochrana vlastní hry
Žádní ochrana není stoprocentní, záleží před kým nebo čím se chceš chránit.
Nejspolehlivější býval hardwarový klíč, který se zapojil do sériového portu, ale dělat něco podobného (navíc dneska přes USB) by bylo dost drahé. Také se to používalo hlavně u profesionálních programů pro firmy, které stály desítky až stovky tisíc.
Podobné je to s CD, které musíš mít v mechanice aby se program rozjel, těžko vytvoříš v domácích podmínkách skutečně nezkopírovatelné, navíc přibývají starosti s distribucí a případnými reklamacemi vadných disků.
Pokud je to hra s multiplayerem po síti, mohl bys umožnit její instalaci nebo spuštění jen se schválením ze serveru, po registraci číslované kopie. Nevýhoda tohohle způsobu je nutnost připojení k Internetu, a osobně by mě dost štvalo že nějaký program někam pokaždé hlásí že jsem ho zapnul. Z podobných (a pár dalších) důvodů jsem Windows kopnul do (_!_) a jedu na Linuxu
Jestli se ta hra bude stahovat, mohl by registrovaný zákazník po zaplacení dostat unikátní odkaz pro jedno stažení, a serial key pro jednu instalaci jeho kopie, ale zase je to věc serveru, aby zajistil že každá ta stažená instalačka bude jedinečná.
Celkově s tím nejspíš bude víc práce než se samotnou tou hrou, ale navíc se všechno tohle dá nakonec nějak obejít, pokud bude někdo umět disassemblovat a bude mu na tom dost záležet, rozlouskne jakoukoliv ochranu, i kdybys jich tam měl třeba padesát. Je to jen otázka času. Není jednodušší to udělat jako Open Source a distribuovat pod GNU GPL?
Mimochodem, jestli to budeš prodávat, založ si firmu a plať daně, protože dneska jde finančák i po důchodcích co si přivydělali pár korun prodejem drobností na Aukru, na tobě by si pořádně zgustnul
Nejspolehlivější býval hardwarový klíč, který se zapojil do sériového portu, ale dělat něco podobného (navíc dneska přes USB) by bylo dost drahé. Také se to používalo hlavně u profesionálních programů pro firmy, které stály desítky až stovky tisíc.
Podobné je to s CD, které musíš mít v mechanice aby se program rozjel, těžko vytvoříš v domácích podmínkách skutečně nezkopírovatelné, navíc přibývají starosti s distribucí a případnými reklamacemi vadných disků.
Pokud je to hra s multiplayerem po síti, mohl bys umožnit její instalaci nebo spuštění jen se schválením ze serveru, po registraci číslované kopie. Nevýhoda tohohle způsobu je nutnost připojení k Internetu, a osobně by mě dost štvalo že nějaký program někam pokaždé hlásí že jsem ho zapnul. Z podobných (a pár dalších) důvodů jsem Windows kopnul do (_!_) a jedu na Linuxu

Jestli se ta hra bude stahovat, mohl by registrovaný zákazník po zaplacení dostat unikátní odkaz pro jedno stažení, a serial key pro jednu instalaci jeho kopie, ale zase je to věc serveru, aby zajistil že každá ta stažená instalačka bude jedinečná.
Celkově s tím nejspíš bude víc práce než se samotnou tou hrou, ale navíc se všechno tohle dá nakonec nějak obejít, pokud bude někdo umět disassemblovat a bude mu na tom dost záležet, rozlouskne jakoukoliv ochranu, i kdybys jich tam měl třeba padesát. Je to jen otázka času. Není jednodušší to udělat jako Open Source a distribuovat pod GNU GPL?

Mimochodem, jestli to budeš prodávat, založ si firmu a plať daně, protože dneska jde finančák i po důchodcích co si přivydělali pár korun prodejem drobností na Aukru, na tobě by si pořádně zgustnul

"Král Lávra má dlouhé oslí uši, král je ušatec!
(pravil K. H. Borovský o cenzuře internetu)
(pravil K. H. Borovský o cenzuře internetu)
Re: Ochrana vlastní hry
Zalezi na tom, jak moc si obsah cenis.
Neni problem udelat neprekonatelnou ochranu (spousta z nich je neprekonana i 25 let) a nebo se drzi uz 2-3 roky, prestoze se ji snazi prekonat hodne chytrych lidi. Vsechny tyhle ochrany sebou ale nesou znacna omezeni ze strany uzivatele - napr. omezeny pocet aktivaci nebo trvale pripojeni k internetu.
Staci, aby dulezita soucast algoritmu bezela na serveru - a aplikace je v podstate neupiratitelna.
Ochranu seriovym cislem pri instalaci ti prekona i zak zakladni skoly, ktery se trochu vyzna v programovani....
Neni problem udelat neprekonatelnou ochranu (spousta z nich je neprekonana i 25 let) a nebo se drzi uz 2-3 roky, prestoze se ji snazi prekonat hodne chytrych lidi. Vsechny tyhle ochrany sebou ale nesou znacna omezeni ze strany uzivatele - napr. omezeny pocet aktivaci nebo trvale pripojeni k internetu.
Staci, aby dulezita soucast algoritmu bezela na serveru - a aplikace je v podstate neupiratitelna.
Ochranu seriovym cislem pri instalaci ti prekona i zak zakladni skoly, ktery se trochu vyzna v programovani....
Re: Ochrana vlastní hry
No my jsme oficiální firma zapsaná v registru říkáme si ,Parta kamarádů´´. Ono máte pravdu serial key opravdu hackne i žák ZŠ. Kdesi jsem četl o technlogii co má Sony prý SafeDisc. Něco takového by jsem si předtsavoval taky, neví někdo o nějakém řešení? Rozhodně nechci HW Klíče :-)
Jen dvě věci jsou nekonečné. Vesmír a lidská hloupost, avšak tím prvním si nejsem tak jist
Re: Ochrana vlastní hry
http://diit.cz/node/44381
http://diit.cz/node/44396
http://diit.cz/clanek/vse-o-ochrane-pro ... i-safedisc
http://diit.cz/clanek/vse-o-ochrane-pro ... afedisc-v2
http://www.zive.cz/bleskovky/kriticka-c ... fault.aspx
http://walker.wz.cz/ochrany/index.htm
Instalovat vlastní virus jako ochranu? Ne, děkuji. Navíc je to už těžce zastaralé a snadno prolomitelné. To mi fakt připadá lepší nápad to jak funguje Steam.
Co takhle instalace přímo ze serveru, kde by uživatel měl jen nějaký aktivační program, a ten by se pak postaral o všechno ostatní. Tím bude zaručené že stahování a instalace proběhly v pořádku až do konce (instalátor to na závěr nahlásí serveru a ten mu dá kód pro první spuštění programu), a že si na stejný klíč nikdo nenainstaluje program dvakrát. Pak už to může běžet i bez sítě, stačí jen aby nainstalovaný program nešel jednoduše překopírovat do jiného počítače.
http://diit.cz/node/44396
http://diit.cz/clanek/vse-o-ochrane-pro ... i-safedisc
http://diit.cz/clanek/vse-o-ochrane-pro ... afedisc-v2
http://www.zive.cz/bleskovky/kriticka-c ... fault.aspx
http://walker.wz.cz/ochrany/index.htm
Instalovat vlastní virus jako ochranu? Ne, děkuji. Navíc je to už těžce zastaralé a snadno prolomitelné. To mi fakt připadá lepší nápad to jak funguje Steam.
Co takhle instalace přímo ze serveru, kde by uživatel měl jen nějaký aktivační program, a ten by se pak postaral o všechno ostatní. Tím bude zaručené že stahování a instalace proběhly v pořádku až do konce (instalátor to na závěr nahlásí serveru a ten mu dá kód pro první spuštění programu), a že si na stejný klíč nikdo nenainstaluje program dvakrát. Pak už to může běžet i bez sítě, stačí jen aby nainstalovaný program nešel jednoduše překopírovat do jiného počítače.
"Král Lávra má dlouhé oslí uši, král je ušatec!
(pravil K. H. Borovský o cenzuře internetu)
(pravil K. H. Borovský o cenzuře internetu)
Re: Ochrana vlastní hry
Hm, to by bylo fajný, ale problém je v tom, že fakt nevím jak takovou aplikaci udělat resp. v čem ji udělat. Jsem sice programátor webových aplikací, ale fakt v tom si nevím radÿ :(
Jen dvě věci jsou nekonečné. Vesmír a lidská hloupost, avšak tím prvním si nejsem tak jist
-
- Level 1.5
- Příspěvky: 139
- Registrován: leden 10
- Pohlaví:
- Stav:
Offline
Re: Ochrana vlastní hry
Nevím co maš za hru je to multiplayer nějaky? Pokud ano tak dej ověřovaní ip a portu tak to mam ja udělané prostě na jinem servru nespustíš mod.
-
- Mohlo by vás zajímat
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek
-
-
Ochrana proti nadměrnému nabíjení u mobilu
od walderan » 19 led 2025 21:41 » v Mobily, tablety a jiná přenosná zařízení - 1
- 2556
-
od kecalek
Zobrazit poslední příspěvek
20 led 2025 16:06
-
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 20 hostů