Prosím o kontrolu logů Vyřešeno

Místo pro vaše HiJackThis logy a logy z dalších programů…

Moderátoři: Mods_senior, Security team

Uživatelský avatar
jaro3
člen Security týmu
Guru Level 15
Guru Level 15
Příspěvky: 43298
Registrován: červen 07
Bydliště: Jižní Čechy
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: Prosím o kontrolu logů

Příspěvekod jaro3 » 06 srp 2012 22:25

Kontaktuj uživatele MiliNess , aby se na to kouknul..
Problémy jsou zde:
On Fri 3.8.2012 11:34:03 GMT your computer crashed
crash dump file: C:\Windows\Minidump\080312-19734-01.dmp
This was probably caused by the following module: ndis.sys (ndis+0x64110)
Bugcheck code: 0xC2 (0x7, 0x109B, 0x4440016, 0xFFFFFA80090AC170)
Error: BAD_POOL_CALLER
file path: C:\Windows\system32\drivers\ndis.sys
product: Microsoft® Windows® Operating System
company: Microsoft Corporation
description: NDIS 6.2 driver
Bug check description: This indicates that the current thread is making a bad pool request.
This appears to be a typical software driver bug and is not likely to be caused by a hardware problem.
The crash took place in a standard Microsoft module. Your system configuration may be incorrect. Possibly this problem is caused by another driver on your system which cannot be identified at this time.


On Fri 3.8.2012 11:34:03 GMT your computer crashed
crash dump file: C:\Windows\memory.dmp
This was probably caused by the following module: hssdrv.sys (HssDrv+0x2BAC)
Bugcheck code: 0xC2 (0x7, 0x109B, 0x4440016, 0xFFFFFA80090AC170)
Error: BAD_POOL_CALLER
file path: C:\Windows\system32\drivers\hssdrv.sys
product: Hotspot Shield® Routing Driver
company: AnchorFree Inc.
description: Hotspot Shield Routing Driver
Bug check description: This indicates that the current thread is making a bad pool request.
This appears to be a typical software driver bug and is not likely to be caused by a hardware problem.
A third party driver was identified as the probable root cause of this system error. It is suggested you look for an update for the following driver: hssdrv.sys (Hotspot Shield Routing Driver, AnchorFree Inc.).
Google query: hssdrv.sys AnchorFree Inc. BAD_POOL_CALLER




On Thu 2.8.2012 16:13:45 GMT your computer crashed
crash dump file: C:\Windows\Minidump\080212-18657-01.dmp
This was probably caused by the following module: ndis.sys (ndis+0x64110)
Bugcheck code: 0xC2 (0x7, 0x109B, 0x4440009, 0xFFFFFA8009EC2890)
Error: BAD_POOL_CALLER
file path: C:\Windows\system32\drivers\ndis.sys
product: Microsoft® Windows® Operating System
company: Microsoft Corporation
description: NDIS 6.2 driver
Bug check description: This indicates that the current thread is making a bad pool request.
This appears to be a typical software driver bug and is not likely to be caused by a hardware problem.
The crash took place in a standard Microsoft module. Your system configuration may be incorrect. Possibly this problem is caused by another driver on your system which cannot be identified at this time.


Ještě někam uploadni obsah této složky:
C:\windows\minidump.
Při práci s programy HJT, ComboFix,MbAM, SDFix aj. zavřete všechny ostatní aplikace a prohlížeče!
Neposílejte logy do soukromých zpráv.Po dobu mé nepřítomnosti mě zastupuje memphisto , Žbeky a Orcus.
Pokud budete spokojeni , můžete podpořit naše forum:Podpora fóra

Reklama
Pičmundík
nováček
Příspěvky: 48
Registrován: únor 12
Pohlaví: Nespecifikováno
Stav:
Offline

Re: Prosím o kontrolu logů

Příspěvekod Pičmundík » 07 srp 2012 00:40

zde je obsah te slozky http://uloz.to/x7KWYMk/minidump-rar a kolem odpoledne ho kontaktuji

Uživatelský avatar
MiliNess
člen BSOD týmu
Master Level 9.5
Master Level 9.5
Příspěvky: 9112
Registrován: říjen 09
Bydliště: Cheb
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: Prosím o kontrolu logů

Příspěvekod MiliNess » 07 srp 2012 15:49

Způsobuje to ovladač HssDrv.sys (Hotspot Shield Routing Driver - AnchorFree Inc), který uvolňuje paměť alokovanou z paměťového fondu jádra, která byla již jednou uvolněna.
Je tu možnost, že se jedná o konflikt s ovladačem aswNdis2.sys (Avast), který mohl tu paměť uvolnit jako první.
Jinak jsi už asi čtvrtý, který má s touto aplikací problémy. (asi to bude vcelku odfláknuté)
1) Hotspot Shield updatni nebo odinstaluj
2) Pokud bod č. 1 není možný, zkus odinstalovat Avast i Hotspot Shield, pak nejprve nainstaluj Hotspot Shield a po něm Avast.
Tím by se mohlo změnit pořadí zavěšení filtrů a chyba by se mohla přestat projevovat.
-každý má svou pravdu a ta se nemusí vždycky shodovat s tvou vlastní
-naše problémy jsou pouze v naší hlavě
-okolní svět není ani dobrý ani špatný, je mu zcela lhostejné, jestli existuješ
-nejdůležitější v životě je láska. Všechno ostatní jsou zbytečnosti

Pičmundík
nováček
Příspěvky: 48
Registrován: únor 12
Pohlaví: Nespecifikováno
Stav:
Offline

Re: Prosím o kontrolu logů

Příspěvekod Pičmundík » 07 srp 2012 23:46

no problem je v tom ze hotspot shield sem uz kdysi davno odinstaloval

Uživatelský avatar
MiliNess
člen BSOD týmu
Master Level 9.5
Master Level 9.5
Příspěvky: 9112
Registrován: říjen 09
Bydliště: Cheb
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: Prosím o kontrolu logů

Příspěvekod MiliNess » 08 srp 2012 00:09

Ale ovladač se stále úspěšně zavádí a spouští, takže se pravděpodobně jednalo o odinstalování typu "smáznutí složky v Program Files" :wink:
A navíc tam není sám, ale má tam minimálně jednoho brášku taphss.sys. Pokud je pouze smažeš nebo zakážeme jejich spouštění, budeš mít problémy se síťovým připojením.
(to kdyby tě náhodou napadlo)
Zkus ten program znovu nainstalovat a odinstalovat.
Pak v RegEditu vyexportuj klíč registru HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\CurrentControlSet, zaRARuj ho a upni na http://www.leteckaposta.cz.
Pokud tam ten filtr zůstane i pak, zkusím ho vysekat ručně. (což zrovna u síťových filtrů nedělám rád :-( )
-každý má svou pravdu a ta se nemusí vždycky shodovat s tvou vlastní
-naše problémy jsou pouze v naší hlavě
-okolní svět není ani dobrý ani špatný, je mu zcela lhostejné, jestli existuješ
-nejdůležitější v životě je láska. Všechno ostatní jsou zbytečnosti

Pičmundík
nováček
Příspěvky: 48
Registrován: únor 12
Pohlaví: Nespecifikováno
Stav:
Offline

Re: Prosím o kontrolu logů

Příspěvekod Pičmundík » 24 srp 2012 18:41

Tak jsem ten program znova nainstaloval a poté odinstaloval a už to jde v pohodě :) takže děkuji moc :)

Uživatelský avatar
jaro3
člen Security týmu
Guru Level 15
Guru Level 15
Příspěvky: 43298
Registrován: červen 07
Bydliště: Jižní Čechy
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: Prosím o kontrolu logů  Vyřešeno

Příspěvekod jaro3 » 26 srp 2012 10:36

Pokud nejsou problémy , je to vše a můžeš dát vyřešeno , zelenou fajfku.
Při práci s programy HJT, ComboFix,MbAM, SDFix aj. zavřete všechny ostatní aplikace a prohlížeče!
Neposílejte logy do soukromých zpráv.Po dobu mé nepřítomnosti mě zastupuje memphisto , Žbeky a Orcus.
Pokud budete spokojeni , můžete podpořit naše forum:Podpora fóra


Zpět na “HiJackThis”

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 58 hostů