Problém přetrvává, reklamace neuznána Vyřešeno

Zvukové karty, síťové karty, grafické karty, modemy…

Moderátoři: Pic, Mods_junior, Mods_senior, HW spec team

Uživatelský avatar
Moony
Level 3.5
Level 3.5
Příspěvky: 935
Registrován: prosinec 11
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: Problém přetrvává, reklamace neuznána

Příspěvekod Moony » 19 črc 2012 16:31

Tu první brokovnici mám, jen tu lepší verzi :D

Kamarád mi doporučil, ať si překontroluji sériová čísla, je totiž možné, že mi tolikrát vrátili tu samou. A až ji tam zase ponesu, tak ať si ji ofotím ze všech stran a čísla, nebo ať poznám, že mám novou a ne tu samou.

Když jsem psal do Znojma, tak právě, dělají mrtvýho brouka a odkazují mě do Olomouce rovnou.
MSI B450 A-PRO MAX, Seasonic S12II 500 W, AMD Ryzen 2600 3,4 GHz, 8 GB Kingston DDR4 3200 MHz, Asus Radeon RX 5500 OC 8 GB, Kingston SSD 250 GB, Windows 10 64bit, case Thermaltake Matrix, Arctic Freezer 33 + 2x Arctic PWM 140 mm

Reklama
Uživatelský avatar
MiliNess
člen BSOD týmu
Master Level 9.5
Master Level 9.5
Příspěvky: 9112
Registrován: říjen 09
Bydliště: Cheb
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: Problém přetrvává, reklamace neuznána

Příspěvekod MiliNess » 19 črc 2012 16:45

Pak bych pomocí té brokovnice vyrobil mrtvé brouky i v Olomouci.
Ty čísla si určitě opiš, ani bych se nedivil, kdyby tě omr..li. Byznis je hold byznis.
(nebo zářez pilkou na železo, abys ji poznal :lol: )
-každý má svou pravdu a ta se nemusí vždycky shodovat s tvou vlastní
-naše problémy jsou pouze v naší hlavě
-okolní svět není ani dobrý ani špatný, je mu zcela lhostejné, jestli existuješ
-nejdůležitější v životě je láska. Všechno ostatní jsou zbytečnosti

Uživatelský avatar
Moony
Level 3.5
Level 3.5
Příspěvky: 935
Registrován: prosinec 11
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: Problém přetrvává, reklamace neuznána

Příspěvekod Moony » 19 črc 2012 18:25

Posuďte sami. Karta byla zakoupena v březnu tohoto roku na TS Bohemia. Sériové číslo je na papíře shodné se štítkem na grafice i na krabici.

IMG_0223.JPG
IMG_0218.JPG


Pak jsem kartu reklamoval poprvé, s tím, že docházelo k probliknutí obrazovky (svislé pruhy), ovladač se restartoval a obrazovka byla na ploše deformovaná + občas modrá smrt s kódem chyby 0x000116. Reklamaci uznali, koukněte zase na sériové číslo, už se liší. Neověřil jsem si bohužel štítek na kartě, zda se čísla shodují.

IMG_0222.JPG


Problém přetrvával, a tak jsem byl reklamovat kartu podruhé. Mezitím byla nainstalována karta Radeon 5450, závada se neprojevila. Koukněte, sériové číslo je původní jako při koupi.

IMG_0220.JPG


Problém přetrvával, a tak jsem byl reklamovat kartu potřetí. Mezitím byla nainstalována Nvidia Geforce 8800 GT, závada se neprojevila.

IMG_0225.JPG


Jak vidíte, reklamace byla zamítnuta. Koupil jsem novou desku, otestoval silnější zdroj a zformátoval HDD. Žádný výsledek. Sériové číslo karty je shodné s tou, když jsem ji zakupoval.

Ze Znojma už mě odkazují na pana technika do Olomouce. První pokus o kontakt selhal. Co mu mám napsat podruhé?
MSI B450 A-PRO MAX, Seasonic S12II 500 W, AMD Ryzen 2600 3,4 GHz, 8 GB Kingston DDR4 3200 MHz, Asus Radeon RX 5500 OC 8 GB, Kingston SSD 250 GB, Windows 10 64bit, case Thermaltake Matrix, Arctic Freezer 33 + 2x Arctic PWM 140 mm

Uživatelský avatar
MiliNess
člen BSOD týmu
Master Level 9.5
Master Level 9.5
Příspěvky: 9112
Registrován: říjen 09
Bydliště: Cheb
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: Problém přetrvává, reklamace neuznána

Příspěvekod MiliNess » 19 črc 2012 19:11

Napiš mu tam, to co máš v posledním příspěvku. Dále ho upozorni, že v případě nezájmu problém řešit, se obrátíš na Českou obchodní inspekci, kam bych se opravdu v případě neúspěchu opravdu obrátil.
Zkusil bych i telefonický kontakt.
-každý má svou pravdu a ta se nemusí vždycky shodovat s tvou vlastní
-naše problémy jsou pouze v naší hlavě
-okolní svět není ani dobrý ani špatný, je mu zcela lhostejné, jestli existuješ
-nejdůležitější v životě je láska. Všechno ostatní jsou zbytečnosti

Uživatelský avatar
Moony
Level 3.5
Level 3.5
Příspěvky: 935
Registrován: prosinec 11
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: Problém přetrvává, reklamace neuznána

Příspěvekod Moony » 19 črc 2012 22:55

Už se stalo. Napsal jsem sáhodlouhý email, snad to zabere.

Tady je odkaz na video, kde je jasně zřejmá závada: http://leteckaposta.cz/503618825
MSI B450 A-PRO MAX, Seasonic S12II 500 W, AMD Ryzen 2600 3,4 GHz, 8 GB Kingston DDR4 3200 MHz, Asus Radeon RX 5500 OC 8 GB, Kingston SSD 250 GB, Windows 10 64bit, case Thermaltake Matrix, Arctic Freezer 33 + 2x Arctic PWM 140 mm

Uživatelský avatar
Moony
Level 3.5
Level 3.5
Příspěvky: 935
Registrován: prosinec 11
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: Problém přetrvává, reklamace neuznána

Příspěvekod Moony » 21 črc 2012 22:38

Kartu jsem byl reklamovat. Sice se trošku cukali a prý, že byla opravena (přitom ve fakturách je výměna) a že už tam mám jednu neuznanou. Ale trval jsem a uvidíme.

Taky jsem si ofotil čísla.
MSI B450 A-PRO MAX, Seasonic S12II 500 W, AMD Ryzen 2600 3,4 GHz, 8 GB Kingston DDR4 3200 MHz, Asus Radeon RX 5500 OC 8 GB, Kingston SSD 250 GB, Windows 10 64bit, case Thermaltake Matrix, Arctic Freezer 33 + 2x Arctic PWM 140 mm

guest
Pohlaví: Nespecifikováno

Re: Problém přetrvává, reklamace neuznána

Příspěvekod guest » 21 črc 2012 22:42

Vzhledem k tomu že v takových případech jsem vztekloun udělal bych to co radí Mili Ness a vůbec bych se s nima ne....

Uživatelský avatar
Moony
Level 3.5
Level 3.5
Příspěvky: 935
Registrován: prosinec 11
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: Problém přetrvává, reklamace neuznána

Příspěvekod Moony » 18 srp 2012 14:22

Tak reklamace trvala 27 dní, karta byla vrácena s tím, že uvedená závada se neprojevila a že je to chyba her - prý ať zkouším opravné patche (jistě, mám originál Maxe Payne 1 nebo GTA: San Andreas) a nebo nejaktuálnější ovladače. Samozřejmě, že to dělám dva měsíce !!

Ze Znojma mi volali s tím, že ať donesu celý počítač a že se na to kouknou. Zvláštní, že jsem testoval jiné karty a všechno je v pořádku.

Já nasranej, problém přetrvává a reklamace neuznána !!!
MSI B450 A-PRO MAX, Seasonic S12II 500 W, AMD Ryzen 2600 3,4 GHz, 8 GB Kingston DDR4 3200 MHz, Asus Radeon RX 5500 OC 8 GB, Kingston SSD 250 GB, Windows 10 64bit, case Thermaltake Matrix, Arctic Freezer 33 + 2x Arctic PWM 140 mm

guest
Pohlaví: Nespecifikováno

Re: Problém přetrvává, reklamace neuznána

Příspěvekod guest » 18 srp 2012 14:35

Tak tam dej celý počítač. Možná je pravda na obou stranách. U tebe to blbne a u nich se to neprojeví. Třeba si ta karta nerozumí s "něčím" v PC.

Uživatelský avatar
Moony
Level 3.5
Level 3.5
Příspěvky: 935
Registrován: prosinec 11
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: Problém přetrvává, reklamace neuznána

Příspěvekod Moony » 19 srp 2012 16:37

Otázka ale s čím - mně napadá odpověď se zdrojem, když se doporučuje 450 W. Jedině tam.

Včera jsem zase hrál, ale obrazovka problikla ale ovladač se nerestartoval. Co přehřívání, nemůže to být tím?
MSI B450 A-PRO MAX, Seasonic S12II 500 W, AMD Ryzen 2600 3,4 GHz, 8 GB Kingston DDR4 3200 MHz, Asus Radeon RX 5500 OC 8 GB, Kingston SSD 250 GB, Windows 10 64bit, case Thermaltake Matrix, Arctic Freezer 33 + 2x Arctic PWM 140 mm

Uživatelský avatar
tomasosi
Level 5.5
Level 5.5
Příspěvky: 2567
Registrován: únor 12
Bydliště: Nymburk
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: Problém přetrvává, reklamace neuznána

Příspěvekod tomasosi » 19 srp 2012 17:00

zdroj to utáhne i když je tam napsáno 450W a ty máš 400 to tam píšou jenom kvůli tomu že když tam dáš nějakej sr.. eurocase tak ten by to neutáhl se 400W oni se tímto chrání
CPU: Intel core 2 Quad Q9550 2,83ghz @ 3,61ghz chladič Arctic Cooling Freezer 7 Pro Rev.2
GPU: Nvidia GeForce GTX 650ti OC 1gb Gigabyte
RAM: 6gb DDR2 1066mhz
HDD: Seagate Barracuda 500gb Sata 6gb/s
Zdroj: Eurocase PFC 400w ( chystá se upgrade )

Uživatelský avatar
Moony
Level 3.5
Level 3.5
Příspěvky: 935
Registrován: prosinec 11
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: Problém přetrvává, reklamace neuznána

Příspěvekod Moony » 19 srp 2012 19:52

Já už na to kašlu, nemám čas furt lítat do servisu a je divný, že jinde se to neprojevuje a mně ano. A když dám do svého PC jinou grafiku, tak nemám žádný problémy. Prostě podle mě je chyba v kartě, ono už logicky. Jenže oni si to nepřipouští a už 2x mi ji vrátili. Nebo to předat ČOI?

Zkouším další alternativu - střelím to na aukru jako poškozenou za 1500 Kč (Kup teď 2 200) a hotovo. Pak si koupím novou.
MSI B450 A-PRO MAX, Seasonic S12II 500 W, AMD Ryzen 2600 3,4 GHz, 8 GB Kingston DDR4 3200 MHz, Asus Radeon RX 5500 OC 8 GB, Kingston SSD 250 GB, Windows 10 64bit, case Thermaltake Matrix, Arctic Freezer 33 + 2x Arctic PWM 140 mm


  • Mohlo by vás zajímat
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek
  • Alza reklamace gpu Příloha(y)
    od Qido » 12 pro 2024 14:12 » v Reklamace a zákony
    9
    25835
    od petr22 Zobrazit poslední příspěvek
    03 kvě 2025 23:35
  • Reklamace Přehřívající Se Grafiky Příloha(y)
    od MichaelSR » 21 srp 2024 15:51 » v Problémy s hardwarem
    24
    9264
    od MichaelSR Zobrazit poslední příspěvek
    26 srp 2024 02:03
  • Problém s RAM
    od lukas222 » 04 lis 2024 13:52 » v Problémy s hardwarem
    4
    3651
    od lukas222 Zobrazit poslední příspěvek
    05 lis 2024 13:36
  • Problém s FPS
    od mcrakvar » 26 lis 2024 16:22 » v Vše ostatní (sw)
    4
    4374
    od petr22 Zobrazit poslední příspěvek
    28 lis 2024 10:06
  • Problém se spuštěním PC
    od Viroxx » 27 led 2025 07:09 » v Problémy s hardwarem
    1
    2498
    od petr22 Zobrazit poslední příspěvek
    27 led 2025 07:19

Zpět na “Problémy s hardwarem”

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 6 hostů