Tvorba hry
- Tomina
- Level 5.5
- Příspěvky: 2690
- Registrován: březen 08
- Bydliště: Praha
- Pohlaví:
- Stav:
Offline
- Kontakt:
Re: Tvorba hry
Takových programátorů her už tu bylo a nic z toho..pokud chceš, začni používat Google a soustřeď se zejména na zahraniční weby/tutoriály. Souhlasím s výše řečeným..
Re: Tvorba hry
Neuškodí pohled do historie, dávno před tebou tu byli lidé kteří to dovedli lépe než ty kdy v životě dokážeš, tak se od nich uč:
http://youtube.googleapis.com/v/gC3WEwSJoHs
A další herní legenda, vytvořená prakticky celá jedním člověkem:
http://www.youtube.com/watch?v=hWBV08FTXFw
http://www.youtube.com/watch?v=PPDN-tE7vQ0
http://youtube.googleapis.com/v/gC3WEwSJoHs
A další herní legenda, vytvořená prakticky celá jedním člověkem:
http://www.youtube.com/watch?v=hWBV08FTXFw
http://www.youtube.com/watch?v=PPDN-tE7vQ0
"Král Lávra má dlouhé oslí uši, král je ušatec!
(pravil K. H. Borovský o cenzuře internetu)
(pravil K. H. Borovský o cenzuře internetu)
- Tomina
- Level 5.5
- Příspěvky: 2690
- Registrován: březen 08
- Bydliště: Praha
- Pohlaví:
- Stav:
Offline
- Kontakt:
Re: Tvorba hry
Jo jo, Princ of Persia byla hra, která předběhla svojí dobu..mnoho programátorů by se mohlo z této hry učit..
Re: Tvorba hry
Tenkrat nebyl potreba ani 3D engine, ani server, ani komunikace po netu, navic je cela hra neuveritelne jednoducha
Troufam si tvrdit ze ty hry byly tenkrat mnohem jednodussi na vytvoreni, kdyz jedine rozliseni ktere musely podporovat je 320x240 a cca dve zvukove karty.
Troufam si tvrdit ze ty hry byly tenkrat mnohem jednodussi na vytvoreni, kdyz jedine rozliseni ktere musely podporovat je 320x240 a cca dve zvukove karty.
-
- Mohlo by vás zajímat
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek
-
- 9
- 7585
-
od zuzana3
Zobrazit poslední příspěvek
10 dub 2025 12:57
-
- 5
- 4446
-
od zuzana3
Zobrazit poslední příspěvek
26 bře 2025 09:48
-
- 6
- 4462
-
od domitea
Zobrazit poslední příspěvek
14 lis 2024 19:51
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 hosti